Forum » Na cesti » Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin?
Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin?
vorantz ::
Vsi s tem agipom
Moje felicia dizel ga ne mara...ker mam agip direkt zravn službe in stanovanja sem rekel, da bom nekaj časa tankal samo tam
Pa je v tem cajtu precej cukal
Potem sem šel nazaj na omv pa je blo kul...še na petrolu nimam problemov
Moje felicia dizel ga ne mara...ker mam agip direkt zravn službe in stanovanja sem rekel, da bom nekaj časa tankal samo tam
Pa je v tem cajtu precej cukal
Potem sem šel nazaj na omv pa je blo kul...še na petrolu nimam problemov
solatko ::
Posirjem se na teste, ker so delani v idealnih razmerah, ob tehnično popolnoma idealnem motorju.
Realno življenje je nekaj drugega. Vzorci, ki jih dajo na testiranje, po navadi odgovarjajo popolnosti, niso vzeti iz rezervarjev pump.
Povprečno porabo vsak voznik čuti na svoji denarnici in, če v daljšem obdobju opazim, da naredim z gorivom iz določenih pump manj, kot iz drugih, da mi motor po enem gorivu dela bolje, kot po drugem, brez da sem vmes posegal v mašino, potem je moja ugotovitev, zame, merodajna, pa lahko testi "neodvisnih" organizacij kažejo popolnoma drugačno sliko.
vorantz - trol.
Realno življenje je nekaj drugega. Vzorci, ki jih dajo na testiranje, po navadi odgovarjajo popolnosti, niso vzeti iz rezervarjev pump.
Povprečno porabo vsak voznik čuti na svoji denarnici in, če v daljšem obdobju opazim, da naredim z gorivom iz določenih pump manj, kot iz drugih, da mi motor po enem gorivu dela bolje, kot po drugem, brez da sem vmes posegal v mašino, potem je moja ugotovitev, zame, merodajna, pa lahko testi "neodvisnih" organizacij kažejo popolnoma drugačno sliko.
vorantz - trol.
Delo krepa človeka
vorantz ::
shadeX ::
Fora je v tem ker mogoče pa kateremu avtomobilu bolj "sede" drugi bencin. Drugi so manj občutljivi. Govorim na pamet in samo na glas razmišljam. O tem nimam pojma.
solatko ::
Nobeni mašini ne paše slab bencin. Pri slabem bencinu je moči manj in zato je potrebno za enako hitrost, bolj pritisnit na gas - posledično je poraba večja. Poleg tega se pri slabem bencinu pojavlja neenakomerno izgorevanje, zato mašina prične klenkat ali cukat, saj se mešanica za vžig, vsake toliko časa, v cilindru ne vžge. To govorim pač kot laik, kak avtomehanik pa bi to lahko lepo strokovno razložil.
V analizo, zakaj mi motor in štirje različni tipi osebnega avtomobila delajo bolje in kurijo manj, se ne bom spuščal, se enostavno prilagodim situaciji in tankam tam, kjer imam manj problemov. Cena je pa tako enaka.
V analizo, zakaj mi motor in štirje različni tipi osebnega avtomobila delajo bolje in kurijo manj, se ne bom spuščal, se enostavno prilagodim situaciji in tankam tam, kjer imam manj problemov. Cena je pa tako enaka.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
Meni avto lepse deluje ce med tankanjem mrmram tibetanske napeve. V neke analize se ne bom spuscal, ker je brez veze, ker so vsi testi itak prirejeni in je cist brez veze, da se jih dela. Jaz lepo odmrmram svoje, avto gre pa lepse!
st0jko ::
Meni porabi okoli 4 deci manj, če ročko za tankanje držim z levo roko ko nalivam. Če držim z desno, pa avto malo bolj leti... Uglavnem izbiram lahko.. Zelo priročno.
keks?
Invictus ::
Kaj nabijate in iščete neke empirične dokaze.
Če človek misli da mu tankanje na drugi pumpi prihrani bencin in posledično denar, naj pa to dela.
Sam se prepotoval precejšnji del Evrope v avtu, pa lahko samo potrdim da je bencin v tujini boljši. Moja subjektivna ocena.
Sicer so pa kakih 10 let nazaj na kemijskem faksu malo testirali goriva. Slovenske firme so imele najbolj umazan bencin z največ dodanimi delci. Da ne govorim o vodi ...
Seveda rezultatov niso objavili ... Me niti ne čudi.
Samo presenečen sem na ljudmi tukaj, ki verjamejo da monopolist skrbi za najboljšo uslugo stranki. On samo skrbi za najboljši dobiček ... Ob vsem sranju danes bi bilo to lahko že vsem jasno.
Če človek misli da mu tankanje na drugi pumpi prihrani bencin in posledično denar, naj pa to dela.
Sam se prepotoval precejšnji del Evrope v avtu, pa lahko samo potrdim da je bencin v tujini boljši. Moja subjektivna ocena.
Sicer so pa kakih 10 let nazaj na kemijskem faksu malo testirali goriva. Slovenske firme so imele najbolj umazan bencin z največ dodanimi delci. Da ne govorim o vodi ...
Seveda rezultatov niso objavili ... Me niti ne čudi.
Samo presenečen sem na ljudmi tukaj, ki verjamejo da monopolist skrbi za najboljšo uslugo stranki. On samo skrbi za najboljši dobiček ... Ob vsem sranju danes bi bilo to lahko že vsem jasno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
francek1 ::
Samo vprašajte malo naokoli, kdo v glavnem prodaja stare blagovne zaloge(beri zaležan bencin) republike Slovenije....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Relanium ::
Samo vprašajte malo naokoli, kdo v glavnem prodaja stare blagovne zaloge(beri zaležan bencin) republike Slovenije....
Zaležan bencin?
Iz katere riti si pa to potegnil?
Žalostno je blo tvoje otroštvo, da se nikol nisi igral s tomosovimi mopedi, ker če bi bi ti hitro postale jasne osnove motorjev (pa naj bo to dvo ali pa 4 taktni, dizel ali bencin)
Motorji so v osnovi enaki že 100 let mimgrede ...
In vprašanje je: al gre al ne gre
In čudijo me osebki ki ob vsej tej elektroniki, točnimi timingi vbrizgov, knock senzorji in vsem tem lahko zagotovo trdi da je pa npr. OMVjev bencin dost boljši, spet drug osebek pa trdi da je agipov, naslednji pa prisega na petrolovega
(in seveda precej slovensko zaničuje naše države bencin, sosedova trava je pač vedno bolj zelena).
In to sami taki, ki nikol v življenju niso nastavljali uplinjača na mopedu...
I pitty for you guys...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
tumare ::
francek1 ::
Samo vprašajte malo naokoli, kdo v glavnem prodaja stare blagovne zaloge(beri zaležan bencin) republike Slovenije....
Zaležan bencin?
Iz katere riti si pa to potegnil?
Žalostno je blo tvoje otroštvo, da se nikol nisi igral s tomosovimi mopedi, ker če bi bi ti hitro postale jasne osnove motorjev (pa naj bo to dvo ali pa 4 taktni, dizel ali bencin)
Motorji so v osnovi enaki že 100 let mimgrede ...
In vprašanje je: al gre al ne gre
In čudijo me osebki ki ob vsej tej elektroniki, točnimi timingi vbrizgov, knock senzorji in vsem tem lahko zagotovo trdi da je pa npr. OMVjev bencin dost boljši, spet drug osebek pa trdi da je agipov, naslednji pa prisega na petrolovega
(in seveda precej slovensko zaničuje naše države bencin, sosedova trava je pač vedno bolj zelena).
In to sami taki, ki nikol v življenju niso nastavljali uplinjača na mopedu...štiri globina igle?
I pitty for you guys...
Ko boš ti toliko Tomosov videl, kot sem jih jaz prešravfal, se lahko oglašaš...očitno nikoli nisi videl usedline iz goriva pod plovcem v vplinjaču...mene pa čudi to, da taki, kot si ti, sploh na tehnološkem forumu upajo postat.Me res zanima, kaj si ti nastavljal razen prostega teka na frgazarju od APN-a...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
hojnikb ::
glede na to kak simpl so zadeve pri teh mopedih, se ni glih za hvalit z temi izkušnjami..
#brezpodpisa
Invictus ::
glede na to kak simpl so zadeve pri teh mopedih, se ni glih za hvalit z temi izkušnjami..
Glede na to da večina motor samo vidi ko serviser odpre havbo, so to kar fajn izkušnje ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
francek1 ::
glede na to kak simpl so zadeve pri teh mopedih, se ni glih za hvalit z temi izkušnjami..
Ti pripeljem enega Ciaota, da ga zrihtaš?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
krneki0001 ::
Samo vprašajte malo naokoli, kdo v glavnem prodaja stare blagovne zaloge(beri zaležan bencin) republike Slovenije....
Ker iz iste firme vozniki vozijo bencin na več črpalk, ti iz druge roke lahko povem, da je natankal gorivo vedno na istem mestu, peljal ga je pa tako na agip, kot na tuš, , hofer mercator, petrol in omv. (Tako mi je prevoznik goriva razložil, zato iz druge roke).
Torej če država obnavlja zaloge in staro da naprej za ponucat, to dobijo vse pumpe enako. Torej je povsod enako gorivo, potem pa razne firme dodajo dodatke gorivu in ti dodatki so očitno taki, da enim motorjem pašejo, drugim pa ne. in teh dodatkov ni tako malo. Že zato lahko prihaja do razlik v porabi.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
hojnikb ::
glede na to kak simpl so zadeve pri teh mopedih, se ni glih za hvalit z temi izkušnjami..
Ti pripeljem enega Ciaota, da ga zrihtaš?
sam ga zrihtaj, če tako obvladaš zadeve..
sam povem, da sem že tut meu u rokah kako 2-taktno mašino (in jo tut že servisiral) in vem da ni to neka uber umetnost, ker so zadeve res preproste.
#brezpodpisa
krneki0001 ::
vse tehnične zadeve pri avtomobilih so preproste, če imaš vsaj malo spretne roke.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
tumare ::
krneki0001 je izjavil:
vse tehnične zadeve pri avtomobilih so preproste, če imaš vsaj malo spretne roke.
Jp
Predvsem ko ti kak hrošč dodaja plina ali postavi menjalnik v ler ko si na ac. To ti vsak mojster popravi
Utk ::
Motor razstavit in sestavit zna vsak šlosar, pa zato ne pomeni, da razume vse kaj se točno dogaja v njem, kako oktani vplivajo na izgorevanje, kaj šele aditivi. Kot tudi vsak ki je kdaj spuščal zmaja še ne zna letet s 747.
krneki0001 ::
Tumare, Tudi frgazerje na starih avth se da lepo nastavit (sem imel dvojni frgazer še 4 leta nazaj na avtu).
Če ti pa menjalnik dela probleme pa tut ni tak problem, samo umazano delo je, pa noben moče tega delat, ker mu ne boš plačal tok kot bi za delo hotel zaračunat. Avtomobili z boxer motorji in terenci imajo itak menjalnike narejene kot lego kocke (pa sej ostali tudi, sam drugače so obrnjeni), samo pazit moraš na razmake med zobniki. In hrošč ni nič drugačen.
Meni so uglavnem avtomobili lego kocke in se lotim vsega popravljat sam.
Če ti pa menjalnik dela probleme pa tut ni tak problem, samo umazano delo je, pa noben moče tega delat, ker mu ne boš plačal tok kot bi za delo hotel zaračunat. Avtomobili z boxer motorji in terenci imajo itak menjalnike narejene kot lego kocke (pa sej ostali tudi, sam drugače so obrnjeni), samo pazit moraš na razmake med zobniki. In hrošč ni nič drugačen.
Meni so uglavnem avtomobili lego kocke in se lotim vsega popravljat sam.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
tumare ::
Sem mislil da ko ti nagaja hrošč v elektroniki, v primerih toyotinih napak, na priusih in lexusih, ko ti kar sam doda plina, in ti menjalnika ne dovoli dat v ler, in pri toyotih z m-mt menjalnikom, ko ti menjalnik sam gre iz prestave, pa ne moreš nič.
Invictus ::
To so pa pač pomanjkljivosti avtomatike in elektronike v avtu. Zato jo imam sam v avto rad čimmanj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Relanium ::
Samo vprašajte malo naokoli, kdo v glavnem prodaja stare blagovne zaloge(beri zaležan bencin) republike Slovenije....
Zaležan bencin?
Iz katere riti si pa to potegnil?
Žalostno je blo tvoje otroštvo, da se nikol nisi igral s tomosovimi mopedi, ker če bi bi ti hitro postale jasne osnove motorjev (pa naj bo to dvo ali pa 4 taktni, dizel ali bencin)
Motorji so v osnovi enaki že 100 let mimgrede ...
In vprašanje je: al gre al ne gre
In čudijo me osebki ki ob vsej tej elektroniki, točnimi timingi vbrizgov, knock senzorji in vsem tem lahko zagotovo trdi da je pa npr. OMVjev bencin dost boljši, spet drug osebek pa trdi da je agipov, naslednji pa prisega na petrolovega
(in seveda precej slovensko zaničuje naše države bencin, sosedova trava je pač vedno bolj zelena).
In to sami taki, ki nikol v življenju niso nastavljali uplinjača na mopedu...štiri globina igle?
I pitty for you guys...
Ko boš ti toliko Tomosov videl, kot sem jih jaz prešravfal, se lahko oglašaš...očitno nikoli nisi videl usedline iz goriva pod plovcem v vplinjaču...mene pa čudi to, da taki, kot si ti, sploh na tehnološkem forumu upajo postat.Me res zanima, kaj si ti nastavljal razen prostega teka na frgazarju od APN-a...
Js bi lahk to ravno za tebe trdil.
Tista usedlina je ponavad ker maš čez zimo bolj suh rezervoar in ti lepo rjavi znotraj.
Aja pa vsako čiščenje ventilčkov ko maš za rezervo zabito (drugače jemlje bolj zgoraj) se ponavadi ne konča dobro, in je boljše kr menjat ventilček.
Al pa maš kako zanič olje, vglavnem men še eden tomos ki sem ga kupil novega že po 12 letih in 20kkm gre čist lepo, sploh še nikol nisem pipice odšravfal dol, ker ni bilo potrebe.
Aja pa če me citiraš, ne mojga citata prilagajat prosim...
Je pa kaj več za nastavljat ko pa sam igla pa prosti tek, zgleda so to vse tvoje izkušnje do zdaj.
glede na to kak simpl so zadeve pri teh mopedih, se ni glih za hvalit z temi izkušnjami..
Glede na to da večina motor samo vidi ko serviser odpre havbo, so to kar fajn izkušnje ...
Tako!
Poleg tega pa recimo pri mojem avtu (dizel), kaj lahko sam storiš: mogoč menjaš šobe, daš črpalko obnovit (sam ej ravno ne moreš ker nimaš orodja), vse ostalo pa regulira računalnik in nimaš kaj mrdat.
Pred računalniki je bilo več stvari za nastavljat pri črpalkah, sploh odpiranje črpalke na dizlu je taka fajna zadeva (in potem povzroča glavobole onim ki se peljejo za teboj)
Map ::
Tudi mi imamo 6 let starega audija in niti ploščic ne moreš sam zamenjat, ker ga moreš priklopit na računalnik in se čeljust sama odpre, stare ploščice ven nove not, čeljust se zapre, nadaljno nastavitev ploščic pa opravijo motorčki v čeljusti. Vse to narediš brez da ključ primeš, kako je šele pri novih avtih.
krneki0001 ::
Tudi mi imamo 6 let starega audija in niti ploščic ne moreš sam zamenjat, ker ga moreš priklopit na računalnik in se čeljust sama odpre, stare ploščice ven nove not, čeljust se zapre, nadaljno nastavitev ploščic pa opravijo motorčki v čeljusti. Vse to narediš brez da ključ primeš, kako je šele pri novih avtih.
Meni je nora zamisel (ob današnji elektroniki v računalniški dobi in vdiranju v računalnike ter podobno), da ti na servisu porinejo obd2 konektor z wi-fijem (ali celo 3G) v avto (ti ga ne boš opazil, ker je premajhen), potem ti pa med vožnjo nekdo udre v avto preko omrežja in ti izklopi bremze (premakne čeljust, da ploščice ven padejo). Posledice so lahko zelo hude.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Hayabusa ::
union!
Kateri audi ima to ? Zaenkrat sem še v vsakem servisu opazil zid s potrebnim orodjem.
Kaj narediš ko ckrne mehanizem čeljusti ?
Kateri audi ima to ? Zaenkrat sem še v vsakem servisu opazil zid s potrebnim orodjem.
Kaj narediš ko ckrne mehanizem čeljusti ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
krneki0001 ::
Sem mislil da ko ti nagaja hrošč v elektroniki, v primerih toyotinih napak, na priusih in lexusih, ko ti kar sam doda plina, in ti menjalnika ne dovoli dat v ler, in pri toyotih z m-mt menjalnikom, ko ti menjalnik sam gre iz prestave, pa ne moreš nič.
Tam pa si pač obsojen na tveganje, ali pa si ne vzameš takega avta, pa si rešil stvar.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zvezdica27 ::
lp,
sicer je to tko: veliko je od tebe odvisno, a razlike v bencinih so. Minimum je stanbdardiziran s standardom goriva in recimo od Petrola do OMV so v vsem tem bencini in dizli enaki, ampak lahko pa gorivo odstopa v plus.
Primer: winter alipn diesel al kaj je že uvedel OMV, v Avstriji je bilo to veš kdaj že? No, to pomeni, da smo vmes mi imeli dizel po standardih, a a vstrijci so imeli ta plus že not (pozimi), torej je bilo boljše gorivo. Oboje pa zadosti standardu.
Jaz sem laičn meril porabi pri sebi in na Agipu naredil na tank okvirno 30-50 km več. Na cca 950 oz. 1000 km na tank je to koliko... 3% Zdaj pa če se splača komu zaradi tega voziti v avstrijo....
Drugače pa v Sloveniji je tako, da Agip pumpe vozijo in dobijo gorivo iz Italije, lastne rafinerije. MOL pa baje iz Madžarske.
Na MOL pa vsekakor dobiš najcenejše motorko in drugo olje. Ki je top za domačo uporabo (tudi Petrol olja so dobra, sam o držaja). Pa Divinol nemška so kul, sam držaja pa samo avtomehaniki jih imajo.
tolko.
zz
sicer je to tko: veliko je od tebe odvisno, a razlike v bencinih so. Minimum je stanbdardiziran s standardom goriva in recimo od Petrola do OMV so v vsem tem bencini in dizli enaki, ampak lahko pa gorivo odstopa v plus.
Primer: winter alipn diesel al kaj je že uvedel OMV, v Avstriji je bilo to veš kdaj že? No, to pomeni, da smo vmes mi imeli dizel po standardih, a a vstrijci so imeli ta plus že not (pozimi), torej je bilo boljše gorivo. Oboje pa zadosti standardu.
Jaz sem laičn meril porabi pri sebi in na Agipu naredil na tank okvirno 30-50 km več. Na cca 950 oz. 1000 km na tank je to koliko... 3% Zdaj pa če se splača komu zaradi tega voziti v avstrijo....
Drugače pa v Sloveniji je tako, da Agip pumpe vozijo in dobijo gorivo iz Italije, lastne rafinerije. MOL pa baje iz Madžarske.
Na MOL pa vsekakor dobiš najcenejše motorko in drugo olje. Ki je top za domačo uporabo (tudi Petrol olja so dobra, sam o držaja). Pa Divinol nemška so kul, sam držaja pa samo avtomehaniki jih imajo.
tolko.
zz
Map ::
union!
Kateri audi ima to ? Zaenkrat sem še v vsakem servisu opazil zid s potrebnim orodjem.
Kaj narediš ko ckrne mehanizem čeljusti ?
To ima audi a6 letnik 2007.
Ko pa crkne mehanizem?
Verjetno popravilo ni poceni.
nebivedu - glede izklopa bremz pa, da tak enostavno se pa verjetno to ne da, ali pač?
JanK ::
nebivedu - glede izklopa bremz pa, da tak enostavno se pa verjetno to ne da, ali pač?
http://www.digitaljournal.com/article/3...
From the expected window roll up and undesired claxon to more serious ones like seating belt auto tension and the most dangerous one, disabling the braking system. It turns out that DARPA, the mad scientist division of the Pentagon research arm, have been looking into rooting out vulnerabilities in automobiles and provided a grant of more than $80,000 to the duo of developers so they could dig out and gather as much information as possible. They will publish all their findings and the car hacking software they developed in DEFCON Las Vegas next month. “The better to help other researchers find and fix the auto industry’s security problems before malicious hackers get under the hoods of unsuspecting drivers.” They say.
And this problem does not just affect Toyota, almost every new car manufactured in the US have WiFi connectivity, access to Internet and each brand offers its own cellular service like GM OnStar and Ford´s SYNC. Hence, the increased worry from both car makers and government authorities.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
Vikking ::
union!
Kateri audi ima to ? Zaenkrat sem še v vsakem servisu opazil zid s potrebnim orodjem.
Kaj narediš ko ckrne mehanizem čeljusti ?
To ima audi a6 letnik 2007.
Ko pa crkne mehanizem?
Verjetno popravilo ni poceni.
nebivedu - glede izklopa bremz pa, da tak enostavno se pa verjetno to ne da, ali pač?
Zaradi električne ročne zavore, npr, pri Audi A5, je potrebno pač vključiti funkicjo preko VAG-COM, da se zav. batki pomaknejo, ter potem ko se zamenjajo ploščice, ponovno "resetirati". Kopija VAG-COM ki dovoljuje tako skeniranje kot kodiranje je 50€ (kabel in program).
Če se ne motim je to samo pri zadnjih zavorah.
Da se tudi ročno, ampak tega ne bo nihče delal. Ker je potrebno razdreti še motorček za pomik, vrteti batke... precej več nepotrebnega in zamudnega dela.
Druga "ročna" variant da se priklopi akumulator z žicami direktno na motorček za pomik batkov da se pomaknejo.
V glavnem za vse tri opcije (1 preko vag-com in 2 "ročni" opciji). Imaš detajlne DIY-e na spletu.
francek1 ::
Je pa kaj več za nastavljat ko pa sam igla pa prosti tek, zgleda so to vse tvoje izkušnje do zdaj.
No, potem pa povej, kaj se tu nastavlja, če že pametuješ in vztrajaš:
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
krneki0001 ::
Zvezdica27 je izjavil:
Drugače pa v Sloveniji je tako, da Agip pumpe vozijo in dobijo gorivo iz Italije, lastne rafinerije. MOL pa baje iz Madžarske.
Drži za mol, za agip pa ne več. Gorivo na agipovih pumpah je sicer iz italije (tako kot petrolovo, tuševo, mercatorjevo in omv-jevo), ampak iz zalog, ki jih ima slovenija v italiji shranjene. In to isto gorivo uporabljajo vse 4 pumpe, razen mola.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
MadMax ::
Je pa kaj več za nastavljat ko pa sam igla pa prosti tek, zgleda so to vse tvoje izkušnje do zdaj.
No, potem pa povej, kaj se tu nastavlja, če že pametuješ in vztrajaš:
Višino igle batka, dimenzijo dize, pretočnost filtra. Aja, pa seveda tisti znameniti vijak, zaradi katerega zna vsak butelj nastavit tak vplinjač...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
black ice ::
Kopija VAG-COM ki dovoljuje tako skeniranje kot kodiranje je 50€ (kabel in program).
VAG-COM in VCDS sta imeni programov. VAG-COM je zastarel in dela na vozilih nekje do leta 2003. Potrebuje CAN bus kabel skupaj z VCDS. Stane 20€, vse kar je več je nategancija. Oba kabla lahko uporabiš za vsa VAG vozila. Samo paziti je treba, katera imajo CAN in katera ne. Novejše verzije kablov so backward compatible.
Vikking ::
Kopija VAG-COM ki dovoljuje tako skeniranje kot kodiranje je 50€ (kabel in program).
VAG-COM in VCDS sta imeni programov. VAG-COM je zastarel in dela na vozilih nekje do leta 2003. Potrebuje CAN bus kabel skupaj z VCDS. Stane 20€, vse kar je več je nategancija. Oba kabla lahko uporabiš za vsa VAG vozila. Samo paziti je treba, katera imajo CAN in katera ne. Novejše verzije kablov so backward compatible.
Ne drži. VAG-COM in VCDS je eno in isto. Gre le za rebrand imena. Ker se niso hoteli tožiti zaradi imena VAG-COM na sodišču so spremenili v VCDS, ki ga lahko kot znamka tržijo. VCDS pa pomeni: VAG-COM Diagnostic System
Zatorej to niso dve stvari, ampak popolnoma eno in isto. Govorimo o Ross-tech originalnem kablu in proizvajalcu. Problem se kopije, ki ponujajo pod imenom VAG-COM, ponavadi pa so omejene, cenen kopije do malo boljših s katerimi lahko vse delaš.
Jaz imam 11.11.3 in do leta 2012 bo deloval software na kopiji kabla in lahko diagnosticiram in kodiram vsa VW, Audi, Škoda, Seat vozila do tega letnika.
Za 20€ dobiš kabel s katerim gledaš napake in mogoče še brišeš. Vsekakor je fajn da ima kopija možnost dolgega kodiranja, drugače imaš osnovno diagnostično orodje.
Zatorej primakneš še 20€ pa dobiš kopijo s katero boš vse delal. In ne samo gledal.
solatko ::
nebivedu - Agip toči bencin na svojih rezervarjih v Italiji, ki s slovensko zalogo nimajo nič, tako kot Mol, vendar je bencin v Italiji, že od nekdaj veliko boljši, kot najcenejši bencin (ki se ga dobi na borzi), kupljen za slovenske rezerve, ki jih moramo imet, saj rafinerije nimamo, tako kot smo jo imeli prej.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
nebivedu - Agip toči bencin na svojih rezervarjih v Italiji, ki s slovensko zalogo nimajo nič, tako kot Mol, vendar je bencin v Italiji, že od nekdaj veliko boljši, kot najcenejši bencin (ki se ga dobi na borzi), kupljen za slovenske rezerve, ki jih moramo imet, saj rafinerije nimamo, tako kot smo jo imeli prej.
Nope, agip toči iz istih rezervarjev kot petrol - sedaj iz prve roke - je včeraj povedal človek, ki na agip dela.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
black ice ::
Vikking: Misliš hex kodiranje? Če se dobro spomnim se je VCDS/VAG-COM preimenoval ravno nekje ob pojavu 'novega' - CAN bus interfacea. Original Ross-tech te stane 300 ne pa 50€.
solatko ::
nebivedu - Verjetno bo komercialni direktor Agip.si vedu, od kje ima gorivo. In še to, taka firma si težko privošči na svojih pumpah imeti slabo gorivo, saj s tem izgublja kupce (tudi turisti vedo, kdaj je začel avto slabše delat).
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
Solatko, preverjeno iz prve roke, tip ki vozi gorivo za katerokoli pumpo, toči vedno na isti lokaciji in vozi na vse pumpe ki so pri nas, razen na mol in shell. Tako da agip-u, tuš-u, mercatorju, omv-ju in petrol-u dostavlja isto gorivo. Očitno komercialni direktor ne ve tega. Sicer pa, kaj pa ve komercialni direktor, ki samo sedi pisarni.
Če pa sklepam kako to deluje po velikih firmah v sloveniji, potem tak komercialni direktor sploh nima pojma in o realnem svetu ve manj kot ena navadna čistilka, ki mu čisti mizo.
Glede goriva v sloveniji - tukaj je gorivo skoraj enako, loči se po dodatkih, ki jih na koncu vlijejo v gorivo.
Če pa sklepam kako to deluje po velikih firmah v sloveniji, potem tak komercialni direktor sploh nima pojma in o realnem svetu ve manj kot ena navadna čistilka, ki mu čisti mizo.
Glede goriva v sloveniji - tukaj je gorivo skoraj enako, loči se po dodatkih, ki jih na koncu vlijejo v gorivo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43869 (23519) | ...:TOMI:... |
» | Avstrijsko gorivo boljše od našega - samo mit? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 34453 (26204) | zk_eu |
» | Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 39107 (34230) | Pithlit |
» | Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 61228 (39537) | Matev |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22177 (19622) | Nesta |