Forum » Na cesti » Bencinske črpalke
Bencinske črpalke
Venum ::
Zanima me pri kteri črpalki ponavadi tankate? Jaz ponavadi hodim na petrol, ampak nevem več kako dolgo še bom, ker sem slišal da zmešajo malo vode zraven bencina pač da več zaslužijo. Banda! Drugače sem slišal, da so med boljšimi črpalkami omw, agip in tuš (tuš je prevzel eno drugo firmo, ki je bla tut vredu). Komentarji?
Goran's Blog ::
Na petrolu je res dizel slabše kvalitete kot na OMV-ju.
Pri avtomobilu niti ni tako videti je pa zelo pri delavnih mehanizacijah!
Pri avtomobilu niti ni tako videti je pa zelo pri delavnih mehanizacijah!
Venum ::
Lol@sliki.
V teh dveh primerih je vrjetno šlo sam za rešitev v sili (da je kaka varjanta za bencin zatajila pa so se nekak zmenli). Nedolgo nazaj je bla ena tema na ST, da je nekdo z omwjevim bencinom prevozil več kot z petrolovim in iz tega se gre sklepat da mešajo bencin.
V teh dveh primerih je vrjetno šlo sam za rešitev v sili (da je kaka varjanta za bencin zatajila pa so se nekak zmenli). Nedolgo nazaj je bla ena tema na ST, da je nekdo z omwjevim bencinom prevozil več kot z petrolovim in iz tega se gre sklepat da mešajo bencin.
Andrejpan ::
Dr_M ::
ker sem slišal da zmešajo malo vode zraven bencina pač da več zaslužijo.
Bencin/dizel se ne mesa z vodo.
Tole o razlicnih kvalitetah goriva, sploh petrol in omv, je samo se mit. Pred nekaj leti je bilo gorivo na petrolu res slabse, ampak temu ni vec tako.
ahac ::
tuš (tuš je prevzel eno drugo firmo, ki je bla tut vredu)
Mol jih je kupil od Tuša.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
energetik ::
Zanima me pri kteri črpalki ponavadi tankate? Jaz ponavadi hodim na petrol, ampak nevem več kako dolgo še bom, ker sem slišal da zmešajo malo vode zraven bencina pač da več zaslužijo. Banda! Drugače sem slišal, da so med boljšimi črpalkami omw, agip in tuš (tuš je prevzel eno drugo firmo, ki je bla tut vredu). Komentarji?A ti je težko malo pobrskati po starih temah? O pumpah in gorivih je bilo že N-tem.
Voda se ne meša z dizlom ali bencinom.
amigo_no1 ::
Voda se ne meša z dizlom ali bencinom.
http://www.delo.si/clanek/74587
Vodja servisnih storitev v AMZS Igor Marinšek je povedal, da ima vsako gorivo v sebi tudi vodo, le da se bencin z njo meša bolje kot dizel, zato imajo dizelski avtomobili s tem več težav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
BlaY0 ::
Men je pa ful kul, ker si vsako leto izmislijo novo bolj udarno ime za gorivo in ga potem še veliko raje kupujem
Dr_M ::
Voda se ne meša z dizlom ali bencinom.
http://www.delo.si/clanek/74587
Vodja servisnih storitev v AMZS Igor Marinšek je povedal, da ima vsako gorivo v sebi tudi vodo, le da se bencin z njo meša bolje kot dizel, zato imajo dizelski avtomobili s tem več težav.
Se ne mesajo, konec zgodbe.
Drugo pa je, ce iz rezervoarja poleg goriva potegne se vodo.
http://www.ehow.com/how-does_5013012_wh...
dzinks63 ::
Za dizelsko gorivo pri nas velja:
DIESELSKO GORIVO
• Slovenski standard: SIST EN 590
• Druga imena: diesel (dizel), plinsko olje, D-1, D-2, nafta
(ang.: gasoil)
• Cetansko število: min 49, cetanski indeks: min 46
• Barva: neobarvan
• Žveplo: max. 0,05 % m/m
• Voda: max. 200 mg/kg
• Plamenišče: min 55 oC
• Uporaba: vsa vozila, ki zahtevajo uporabo dieselskega
goriva, z vgrajenim oksidacijskim katalizatorjem ali brez
Torej gorivo že po standardu vsebuje tudi vodo, če je ta prekoračen, jo je tudi već.
DIESELSKO GORIVO
• Slovenski standard: SIST EN 590
• Druga imena: diesel (dizel), plinsko olje, D-1, D-2, nafta
(ang.: gasoil)
• Cetansko število: min 49, cetanski indeks: min 46
• Barva: neobarvan
• Žveplo: max. 0,05 % m/m
• Voda: max. 200 mg/kg
• Plamenišče: min 55 oC
• Uporaba: vsa vozila, ki zahtevajo uporabo dieselskega
goriva, z vgrajenim oksidacijskim katalizatorjem ali brez
Torej gorivo že po standardu vsebuje tudi vodo, če je ta prekoračen, jo je tudi već.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
JohanP ::
Meni eden tri leta star avto, od uvedbe Qmax gnojnice, zjutraj ne vžiga več v prvo, ampak v drugo ali celo tretje. Prej je palil takoj. Če tankam na OMV je boljše (enkrat ja - enkrat ne), če tankam v tujini (pri jodlarjih ali švabih) pa nimam problema s tem. Tankam na polno / prazno in se poslužujem prve pumpe - torej ne gre za konkretna mešanja benzov. Na servisu so "mehaniki" samo skomignili z rameni, češ jebiga - to se nam dogaja - nisi edini. Nekaj so štelali vžig. En biser je predlagal menjavo šob, tesnil, obročkov (pol motorja skoraj).... Jeb... vam aditive - avto ne požge nič manj. Baje sem kriv jaz, ker se preveč vozim z avtom (ta ima megalomanskih cca 80kkm), oziroma nekaj z obrabo in oblogami. Z drugim avtom pa zaenkrat ni takih težav.
energetik ::
Če z drugim avto nimaš takih težav, se ti ne zdi veliko bolj logično, da je nekaj narobe s 1. avtom in ne z gorivom?
Meni dela N/A bencinar brezhibno, pa nima veze, kje tankam.
Meni dela N/A bencinar brezhibno, pa nima veze, kje tankam.
biorudi ::
Ko rečemo, da se nafta in voda ne mešata, to drži do določene mere. Dejansko topnost vode v nafti ni "čista nula", ampak se kakšnih 500-600 ppm vode lahko raztopi v nafti. Problem nastane, ko se spremenijo pogoji in se ta raztopljena voda izloči. Zato je predpisana največja dovoljena vsebnost vode, da ne pride do nasičenja raztopine. Velja tudi za bencin.
JohanP ::
Če z drugim avto nimaš takih težav, se ti ne zdi veliko bolj logično, da je nekaj narobe s 1. avtom in ne z gorivom?
Meni dela N/A bencinar brezhibno, pa nima veze, kje tankam.
Vse je možno - fora pa v tem, da se je to začelo dogajata takoj po uvedbi Qmax goriva in pa še dejstvu, da z drugimi pumpami tega problema ni oziroma je bolj mil (OMV). Zato sklepam, da je ta sprememba "kriva" za probleme z jutranjim vžigom. Kar se tiče 95 oktanskega benza OMV vs. Petrol po mojih podatkih večjih razlik ni - dobavitelji so večji del isti italijani, med "aditivi" pa očitno le je neka razlika. Petrol sicer občasno kupi še kakšno postano diesel gnojnico iz vzhoda, vendar pa so težavah izpred pa let očitno le ratali za odtenek bolj pazljivi in očitno ne kupijo ravno od vsakega tanker švercerja.
Drugi avto ni isti, druga znamka in leto starejši.
hermes ::
Meni eden tri leta star avto, od uvedbe Qmax gnojnice, zjutraj ne vžiga več v prvo, ampak v drugo ali celo tretje. Prej je palil takoj. Če tankam na OMV je boljše (enkrat ja - enkrat ne), če tankam v tujini (pri jodlarjih ali švabih) pa nimam problema s tem. Tankam na polno / prazno in se poslužujem prve pumpe - torej ne gre za konkretna mešanja benzov. Na servisu so "mehaniki" samo skomignili z rameni, češ jebiga - to se nam dogaja - nisi edini. Nekaj so štelali vžig. En biser je predlagal menjavo šob, tesnil, obročkov (pol motorja skoraj).... Jeb... vam aditive - avto ne požge nič manj. Baje sem kriv jaz, ker se preveč vozim z avtom (ta ima megalomanskih cca 80kkm), oziroma nekaj z obrabo in oblogami. Z drugim avtom pa zaenkrat ni takih težav.
Kolego očitno je nekaj težave tudi v tvojem avtomobilu..mam 14 let star avto, točim pri Petrolu in tudi pri -20 pozimi ko je avto celo noč zunaj, zjutraj vžge brez problema...avtomehanika dej mal za ušesa.
Sicer pa glede vode v gorviu: večina je pride kot kondenz v rezervoarjih na benzah...tega se žal ne a preprečiti.
eVro ::
Lahko, da je pripeljano gorivo na Petrol in OMV enako, vendar tisto kar potem natankam, ni. Očitno gre za razliko v aditivih, za katere bi pa prej rekel da ima OMV boljše. Takoj se vidi pri Cliu 1.2 16V, kateri nima ravno ogromno moči ter navora v nizkih obratih, da s Petrolovim bencinom pri speljevanju z 2000-2400 rpm cuka in skoraj crkne, z OMVjevim pa spelje normalno. Probano večkrat, avto tehnično brezhiben in redno vzdrževan, tankam polno, poskusil tudi različne črpalke (vse z veliko prometa). Razlika v porabi pa je ca. 0,1-0,2 l/100km v prid OMV (povprečje na cele tanke pri vožnji po enakih poteh).
Videl sem že par tem o gorivu po različnih forumih, in vse grejo nekako tako kot tale. Mislim, da je edini smiselen zaključek ta, da razlike so, ampak ne velike (enomestni procenti), zato pa lahko pride do odstopanj v vse smeri (enkrat boljši en, drugič drug, v povprečju pa OMV :D ). Sam grem tankati na OMV že zaradi zgoraj omenjene razlike pri speljevanju in ker imajo elektronsko pumpo za gume (nastaviš tlak in si takoj fertik, že pravilno in enakomerno napolnjene gume pa prinesejo še večji prihranek kot razlika v aditivih). Double win.
Preračunano v evre (in če podatki o porabi držijo), so prihranki reda par 10 EUR na leto, za kar se pa že premaknem in v 5 min napumpam gume ter tankam oemfau.
Videl sem že par tem o gorivu po različnih forumih, in vse grejo nekako tako kot tale. Mislim, da je edini smiselen zaključek ta, da razlike so, ampak ne velike (enomestni procenti), zato pa lahko pride do odstopanj v vse smeri (enkrat boljši en, drugič drug, v povprečju pa OMV :D ). Sam grem tankati na OMV že zaradi zgoraj omenjene razlike pri speljevanju in ker imajo elektronsko pumpo za gume (nastaviš tlak in si takoj fertik, že pravilno in enakomerno napolnjene gume pa prinesejo še večji prihranek kot razlika v aditivih). Double win.
Preračunano v evre (in če podatki o porabi držijo), so prihranki reda par 10 EUR na leto, za kar se pa že premaknem in v 5 min napumpam gume ter tankam oemfau.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eVro ()
energetik ::
Lahko, da je pripeljano gorivo na Petrol in OMV enako, vendar tisto kar potem natankam, ni. Očitno gre za razliko v aditivih, za katere bi pa prej rekel da ima OMV boljše. Takoj se vidi pri Cliu 1.2 16V, kateri nima ravno ogromno moči ter navora v nizkih obratih, da s Petrolovim bencinom pri speljevanju z 2000-2400 rpm cuka in skoraj crkne, z OMVjevim pa spelje normalno. Probano večkrat, avto tehnično brezhiben in redno vzdrževan, tankam polno, poskusil tudi različne črpalke (vse z veliko prometa). Razlika v porabi pa je ca. 0,1-0,2 l/100km v prid OMV (povprečje na cele tanke pri vožnji po enakih poteh).Če ti avto pri 2000-2400rpm cuka in crkava, je nekaj narobe z avtom. Razen če so imeli tisti dan vsi avti na tisti pumpi take probleme. Ampak potem bi zihr vsaj 1 od teh voznikov lansiral zgodbo v medije.
0,1-0,2L/100km je red velikost merske napake števca na pumpi in števca kilometrov.
Blazz ::
Zanima me pri kteri črpalki ponavadi tankate? Jaz ponavadi hodim na petrol, ampak nevem več kako dolgo še bom, ker sem slišal da zmešajo malo vode zraven bencina pač da več zaslužijo. Banda! Drugače sem slišal, da so med boljšimi črpalkami omw, agip in tuš (tuš je prevzel eno drugo firmo, ki je bla tut vredu). Komentarji?
to da mešajo vodo je natolcevanje brez primere... na nobeni pumpi v SLO ne mešajo vode...
sss ::
Jeah spet tema kjer stručkoti na velko ugotavljajo bedarije.
Lej a se vam ne zdi da obstaja inšpektorski nadzor nad pumpami in bi jih že po pički, če bi odkrili kršitve?
Lej a se vam ne zdi da obstaja inšpektorski nadzor nad pumpami in bi jih že po pički, če bi odkrili kršitve?
balocom ::
Slika1
Slika2
To ne moreš verjet kako mešajo na Petrolu!
Take slike nastanejo zato, ker so prevozniki privatniki, ki imajo cisterno poštrihano, tako kot glavni naročnik želi, očitno pa nimajo veliko prepovedi, da ne smejo voziti goriva tudi za druge naftne trgovce.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
extr3m3 ::
Jeah spet tema kjer stručkoti na velko ugotavljajo bedarije.
Lej a se vam ne zdi da obstaja inšpektorski nadzor nad pumpami in bi jih že po pički, če bi odkrili kršitve?
Bravo! Odgvor mislim da pove vse.
o_O
Zgodovina sprememb…
- spremenil: extr3m3 ()
Anney ::
Odgovor petrola glede vode.
1.
2.
1.
Silvan Simčič
,
Četrtek, 23.Junij 2011, ob 11:06
Spoštovani,
Sodobni avtomobili imajo danes med drugim vgrajenih tudi vrsto kontrolnih sistemov. Eden od takih je tudi kontrolni sistem prisotnosti vode v filtru. Prisotnost vode v filtru sicer ni povsem neobičajna in nepričakovana. Nenazadnje je filter vgrajen prav z namenom, da prestreza morebitno prisotno vodo in nečistoče. Vsako dizelsko gorivo namreč že v osnovi vsebuje določeno minimalno vsebnost vode. Gorivo lahko po evropskem standardu za dizel, temu sledimo tudi v Petrolu, vsebuje do 200 mg/kg vode, kar je torej še dovoljena vsebnost vode v gorivu.
Dizelsko gorivo, ki je v prodaji pri Petrolu dejansko vsebuje bistveno manj vode, kot to dovoljuje standard (med 10 in 50ppm). Voda pa v sistem ne pride le z gorivom, ampak je tudi posledica naravnega izločanja iz prisotnega zraka v rezervoarju vozila (kondenz). Ta pojav je pogostejši ob večjem nihanju temperatur in se mu v celoti nikakor ne moremo izogniti. Vso prisotno vodo mora filter prestreči, s čimer se zaščiti občutljivejše dele napajalnega sistema.
Ugotovitev servisne delavnice, da je v filtru voda, še ne pomeni, da je bilo gorivo ob nakupu oporečno. V Petrolu imamo zelo obširen in razvejan sistem kontrole goriva, med drugim tudi vsebnosti vode. Kot rečeno Petrolovo gorivo vsebuje bistveno nižje vrednosti za vsebnost vode, kot to dovoljuje standard in lahko vam zagotovimo, da je uporaba Petrolovega dizel goriva povsem varna. Seveda ni mogoče povsem izločiti možnosti, da bi iz kakršnihkoli možnosti (skrite napake) vendarle prišlo tudi do oporečnosti goriva. Vsaka taka pripomba, kot je vaša je zatorej tudi za nas signal, da še dodatno preverimo stanje na točilnem mestu. S tem namenom vas naprošamo, če nam lahko sporočite nekaj več podatkov, predvsem o mestu, datumu in uri točenja, da bi lahko preverili dejansko stanje na tem točilnem mestu.
Vsak Petrolov kupec ima sicer vedno možnost vložitve reklamacije na kakovost prodanega proizvoda ali storitve. Ta se praviloma vedno vlaga na mestu nakupa, torej na samem bencinskem servisu. Izzjemoma, če gre za večjo oddaljenost od mesta točenja, se reklamacija lahko vloži tudi na drugem prodajnem mestu, to je na Petrolovem servisu v kraju, kjer je kupec doma. Vsak tak primer temeljito preučimo, ter na osnovi ugotovitev tudi sprejmemo ustrezno odločitev. Če bi se pri tem pokazalo, da gre za oporečnost goriva, krivda za to pa bi bila na naši strani, Petrol kupcu povrne vse nastale stroške. Dejstvo pa je, in to je praksa pokazala že večkrat, da možnosti za oporečnost goriva ne obstajajo zgolj na strani distributerja, kot to žal pogosto zgolj na osnovi zaznane prisotnosti vode v filtru trdijo nekatere servisne delavnice, ampak tudi iz drugih razlogov. Te pa je potrebno s strokovnim in temeljitim pregledom stanja ugotoviti na vsakem primeru posebej.
Za vašo informacijo se vam seveda lepo zahvaljujemo ter vas še enkrat prosimo, da nam o vašem primeru posredujete več podatkov (mesto in čas točenja).
Lepo vas pozdravljamo,
Silvan Simčič
2.
Silvan Simčič
,
Torek, 14.Februar 2012, ob 11:02
Spoštovani,
takoj na začetku se vam moramo zahvaliti za vaš dopis, saj ste nam s tem dali možnost, da vam posredujemo tudi naše stališče in razlago.
Na osnovi vašega opisa je sicer težko nedvoumno zaključiti kaj bi bil lahko razlog za tak potek dogodkov. Vsako novo točenje goriva v osnovi pomeni tudi možnost dodatnega premešanja goriva, ki je že v rezervoarju, to pa lahko povzroči tudi dvig drobnih usedlin z dna, ki nato zaidejo v sistem in do filtra. Med te usedline seveda spadajo tudi sledovi vode, ki se sčasoma lahko naberejo na dnu rezervoarja zaradi naravnih procesov (kondenz). S tem lahko povzročijo težave, ki jih voznik nato povsem logično pripiše novi polnitvi. To je ena od možnosti.
Drugi razlog bi lahko bil v dejansko prisotni vodi v filtru goriva (če je ta vgrajen). Ta se namreč nabira postopoma in je kot rečeno posledica povsem naravnih procesov (predvsem zaradi kondenzacije v rezervoarju, hladnih delih sistema napajanja, pa tudi v kovinskem ohišju filtra). Pri nizkih zimskih temperaturah to lahko pomeni še dodano oviro pri pretoku goriva, saj ta zmrzne že pri 0 st.C in s tem ovira prost pretok goriva skozi filter. Če gre le za sledove vode se lahko stanje postopoma izboljša tudi samo od sebe. Če bi se težave še pojavljale je v izogib nadaljnjim težavam vsekakor dobro filter čimprej zamenjati.
Dejstvo, da je do motenj prišlo pri točenju goriva na našem BS, te pa se pri polnjenju goriva drugega ponudnika niso več pojavljale, je lahko le splet okoliščin, ki pa bi se lahko ponovile tudi v obratnem smislu. Lahko nam verjamete, da zelo dobro poznamo kakovost goriv v Sloveniji in tudi izven naših meja. Pri tem mislimo tako na goriva Petrola, kot goriva konkurence. Jamčimo vam, da Petrolova goriva po kakovosti v ničemer ne zaostajajo za gorivi konkurence. Upamo si celo trditi, da so v določenih lastnostih kakovostnejša. Vsa Petrolova goriva so namreč dodatno aditivirana z visokokakovostnim paketom aditivov vodilnega svetovnega proizvajalca aditivov Afton Chemicals iz Velike Britanije (bivši Ethyl). Kot zanimivost naj še navedemo, da se tudi v svetu kakovostna goriva danes ločijo od povprečnih prav v tem, da so dodatno aditivirana.
Naša želja je, da navedena izkušnja vendarle ne bi pomenila izgubo zaupanja v kakovost naših proizvodov, saj menimo, da gre le za nenavaden splet okoliščin. Kljub vsemu se vam za opozorilo in vaš dopis še enkrat lepo zahvaljujemo, saj so taka opozorila tudi za nas pomemben vir informacij zadovoljstva in izkušenj kupcev.
Ob koncu bi se vam radi opravičili za nekoliko pozen odgovor, ki je posledica manjše napake na našem strežniku.
Lepo vas pozdravljamo,
Silvan Simčič
Področje tehnični razvoj, kakovost in varnost
RejZoR ::
Men je pa ful kul, ker si vsako leto izmislijo novo bolj udarno ime za gorivo in ga potem še veliko raje kupujem
Sicer oglašujejo mal čudno ampak dejasnko gre za drugačno snov. Ne v celoti ampak delno. Pravilno bi bilo, če bi oglaševali kot "gorivo z najnovejšimi aditivi" oz "gorivo z novimi aditivi".
Za Petrol vem da jih dobavlja britanski Afton Chemical, nimam pa pojma kaj uporablja OMV in drugi.
Voda se ne meša z dizlom ali bencinom.
http://www.delo.si/clanek/74587
Vodja servisnih storitev v AMZS Igor Marinšek je povedal, da ima vsako gorivo v sebi tudi vodo, le da se bencin z njo meša bolje kot dizel, zato imajo dizelski avtomobili s tem več težav.
Se ne mesajo, konec zgodbe.
Drugo pa je, ce iz rezervoarja poleg goriva potegne se vodo.
http://www.ehow.com/how-does_5013012_wh...
Za emulgatorje pa še niste slišali ane? Če voda je prisotna v istih cisternah kot gorivo ter slednja tudi pride v rezervoar avta si želiš, da jo pokuriš skupaj z gorivom v čimbolj razredčeni obliki. Ker je razlika če ti avto pokuri deci vode razredčene v skupaj 50 litrih bencina kot pa če ti vsak 4 cikel or so v valje vrže čisto vodo, ker jo posesa v enem šusu iz dna rezervoarja. Voda se ne stiska in si lahko predstavljaš kaj se zgodi če jo hoče bat stisnit v kompresijskem ciklu.
Iz naslova tega tud vem da vsaj Petrolova goriva vsebujejo ta emulgator in nek patentiran detergent (poiščite Afton Chemical whitepaperje), ki skrbita, da je motor bolj čist od znotraj in da ni težav tud če je nekaj vode v bencinu.
Tud glede bencina, že mogoče, da ga tankajo iz istih cistern ampak je tud važno kako se slednji potem skladišči na črpalkah. Me prav zanima kakšen nadzor imajo po posameznih črpalkah glede vsebnosti vode, kvalitete rezervoarjev, skrb za čistočo slednjih itd...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Meizu ::
Osebno če le lahko tankam (dizla), tankam pri Agip. Definitivno najboljši dizel v sloveniji. Za bencin je baje isto.
Dr_M ::
Svoj avto sem tankal ene 5x na agipu pred 4 leti, ko sem nabavil avto. Vedno je bla sama pena, pa se precej manj kilometrov sem naredil, kot ce sem tankal na omv ali petrolu.
Anney ::
Tud glede bencina, že mogoče, da ga tankajo iz istih cistern ampak je tud važno kako se slednji potem skladišči na črpalkah. Me prav zanima kakšen nadzor imajo po posameznih črpalkah glede vsebnosti vode, kvalitete rezervoarjev, skrb za čistočo slednjih itd...
Na petrolu je nadzor elekrtonski in vse na senzorje (vsebnost vode, temperatura, itd..) iz zanesljivih virov vem da je vsebnost vode v samem rezervoarju zelo majhna skoraj nična.Obvezno je tudi kontroliranje vode ob samem prevzemu goriva pred in po iztakanju. Vsi rezervoarji pa se čistijo 1x letno.
eVro ::
Če ti avto pri 2000-2400rpm cuka in crkava, je nekaj narobe z avtom. Razen če so imeli tisti dan vsi avti na tisti pumpi take probleme. Ampak potem bi zihr vsaj 1 od teh voznikov lansiral zgodbo v medije.
0,1-0,2L/100km je red velikost merske napake števca na pumpi in števca kilometrov.
Avto je tehnično brezhiben in nisem napisal, da crkuje, ker če ne ne bi bil. Napisal sem, da cuka, kar pomeni, da ne teče lepo. In vsak avto cuka, če speljuješ s prenizkimi obrati. Razlika pri OMVjevemu bencinu je, da se spodnja meja pri kateri avto lepo spelje, zniža in pri 2000-2400 vseeno lepo teče. In ja, pri tej mašini 2000-2400 ni veliko, max navor ima šele pri 4300. Poleg tega ne gre za en dan in eno pumpo, ampak večkratna opažanja. Sam razliko v bencinu oz. bolje rečeno aditivih takoj opazim v tem primeru.
Kar se pa tiče merske napake pa se strinjam, da je 0,1-0,2 l praktično zanemarljivo. Kar nisem napisal je to, da je 0,1-0,2 l že povprečno odstopanje, in ne max. vrednost le-tega. In vedno odstopa v enako smer (v korist OMV). Spet gre za večkratno ponavljanje, različne pumpe, itd. Merska napaka pump je pod 1% (zakonsko, lahko da še celo manj). Tudi napaka števca kilometrov je seveda prisotna, vendar je tudi ta napaka v povprečju v eno smer (vedno kaže ali malo manj ali malo več, kar pa ne vpliva na relativno primerjavo porabe, ne kaže pa po tankanju na Petrolu malo manj km, po tankanju na OMV pa malo več).
Skratka, po mojih amaterskih meritvah, je OMV rahlo boljši, ampak še vedno velja da so razlike tako majhne, da je lahko situacija tudi čisto drugačna. Goriv se ne da primerjati po porabi, ker gre za premajhne razlike. Tudi jaz se ne bi sekiral za 0,1 l/100, ampak brezvezno matranje mašine bom pa obšel, če se da.
Malajlo ::
@rejzor: če špukne v cilinder vodo, ni noben problem. Če bi notri tekla samo voda, bi bil problem korozija. Stisljivost dizla al pa vode pa - no, cel kup nekih derivatov nafte imaš po lajtngah avta, vodo pa samo za šipe prat, tko da tist batek pumpe pogoltne tudi H2O. Na kratko, seveda, ker sicer zarusta.
Kje pa najdete razlike v gorivih razen v glavah, pa tudi ne vem ;) Dvajset let tankam v glavnem pri Pettolu in nisem opazil nobenih težav. Petrolova nafta je pri -24oC čisto normalno poganjala moj JTD traktor. To najbrž tudi kaj pove
Kje pa najdete razlike v gorivih razen v glavah, pa tudi ne vem ;) Dvajset let tankam v glavnem pri Pettolu in nisem opazil nobenih težav. Petrolova nafta je pri -24oC čisto normalno poganjala moj JTD traktor. To najbrž tudi kaj pove
energetik ::
Ker je razlika če ti avto pokuri deci vode razredčene v skupaj 50 litrih bencina kot pa če ti vsak 4 cikel or so v valje vrže čisto vodo, ker jo posesa v enem šusu iz dna rezervoarja. Voda se ne stiska in si lahko predstavljaš kaj se zgodi če jo hoče bat stisnit v kompresijskem ciklu.Še nisi slišal za injektorje? Kaj misliš, da se bencin kar zliva v valje? Poleg tega, tudi bencin ni stisljiv. Nič.
Vodo so pa dodatno vbrizgavali že v lovskih letalih med ww2, za preprečitev samovžigov oz. so tako na nek način povečali oktansko število bencina.
Hvala bogu, če dodajajo emulgatorje, da se lepo zmiksa tistih nekaj promilov kondenza, ki rata v cisterni. Če pa kdo misli, da dolivajo vodo v cisterne, je pa milorečeno smešen.
Meizu ::
Svoj avto sem tankal ene 5x na agipu pred 4 leti, ko sem nabavil avto. Vedno je bla sama pena, pa se precej manj kilometrov sem naredil, kot ce sem tankal na omv ali petrolu.
Ravno obratno, sam naredim z agipovim dizlom največ kilometrov. Razlika pri OMVjevemu dizlu je betežno opazna (s tem, da je Agip boljši kot OMVjev), v primerjavi s petrolovim dizlom, pa je razlika enormna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Ciklamen ::
Mi pa tankamo dizla na Molu, nekako se nam zdi da še največ km naredimo z njihovimi gorivi. Je pa res da je to tako variabilno, da nikoli ne boš vedel ali je res kakšna razlika v kilometrini (ker pogoji niso nikoli enaki).
- End of the Post ->
Dr_M ::
Svoj avto sem tankal ene 5x na agipu pred 4 leti, ko sem nabavil avto. Vedno je bla sama pena, pa se precej manj kilometrov sem naredil, kot ce sem tankal na omv ali petrolu.
Ravno obratno, sam naredim z agipovim dizlom največ kilometrov. Razlika pri OMVjevemu dizlu je betežno opazna (s tem, da je Agip boljši kot OMVjev), v primerjavi s petrolovim dizlom, pa je razlika enormna.
Imam HDi motor, ki je poleg dci-ja, najbolj zoprn motor, kar se goriva tice.
Bi ze opazil razliko, ce bi bila.
Vanadium ::
Goran's Blog je izjavil:
Na petrolu je res dizel slabše kvalitete kot na OMV-ju.
Pri avtomobilu niti ni tako videti je pa zelo pri delavnih mehanizacijah!
Imaš kako znastveno podprto raziskavo ter certifikate akreditiranih laboratorijev ki izvedli poizskuse v kontroliranih razmerah?
ČE nimaš je to trolanje. Tako kot je sedaj trol to, da jaz z petrolovim dizlom nardim več km kot z omv ali agip ali shell
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vanadium ()
Vanadium ::
Če misliš merit z avtom je preveč odstopanj, npr:
-zračni tlak,
-tlak v pnevmatikah,
-temperatura pnevmatik - podloge,
-kotalni upor pnevmatik,
-temperatura goriva,
-viskoznost motornega olja, temperatura le tega,
-volumen posede goriva (vedno do ml natančno natankate?),
-pa še mnogo drugih faktorjev, vlaga v zraku, božja volja itd....
Tudi zaradi teh faktorjev skor nikoli nemoreš doseči tistih deklariranih porab, ki so v dokaj kontroliranih pogojih merjene.
Najbolj bi bilo pač testirat kako kalorično vrednost ima pač določeno gorivo. Le tako bi vedel približno katero je boljše.
-zračni tlak,
-tlak v pnevmatikah,
-temperatura pnevmatik - podloge,
-kotalni upor pnevmatik,
-temperatura goriva,
-viskoznost motornega olja, temperatura le tega,
-volumen posede goriva (vedno do ml natančno natankate?),
-pa še mnogo drugih faktorjev, vlaga v zraku, božja volja itd....
Tudi zaradi teh faktorjev skor nikoli nemoreš doseči tistih deklariranih porab, ki so v dokaj kontroliranih pogojih merjene.
Najbolj bi bilo pač testirat kako kalorično vrednost ima pač določeno gorivo. Le tako bi vedel približno katero je boljše.
black ice ::
Ajde, pod pogoji:
-primerjajo se podatki znotraj ene sezone
-iste pnevmatike celo sezono(kar ponavadi imam)
-ponavadi tankam poln rezervoar (dokler varovalo ne ustavi črpalke)
-vsakih nekaj dni preverim tlak v pnevmatikah
-avto vožen na daljše in ponavadi iste relacije (vožnja z mrzlim motorjem je minimalna)
-isti voznik (in isti način vožnje)
-brez odvečne teže (tukaj je s potniki bolj tako-tako, vmes so, vmes jih ni)
Vpliv na vreme pa zaenkrat še ne morem zapisati v CV.
Poskušam čimbolj minimalizirati vpliv teh faktorjev. Seveda je tukaj odvisno tudi od umerjenosti črpalke, vendar to ni v moji pristojnosti in le-ta mora biti tudi znotraj nekih normativov.
-primerjajo se podatki znotraj ene sezone
-iste pnevmatike celo sezono(kar ponavadi imam)
-ponavadi tankam poln rezervoar (dokler varovalo ne ustavi črpalke)
-vsakih nekaj dni preverim tlak v pnevmatikah
-avto vožen na daljše in ponavadi iste relacije (vožnja z mrzlim motorjem je minimalna)
-isti voznik (in isti način vožnje)
-brez odvečne teže (tukaj je s potniki bolj tako-tako, vmes so, vmes jih ni)
Vpliv na vreme pa zaenkrat še ne morem zapisati v CV.
Poskušam čimbolj minimalizirati vpliv teh faktorjev. Seveda je tukaj odvisno tudi od umerjenosti črpalke, vendar to ni v moji pristojnosti in le-ta mora biti tudi znotraj nekih normativov.
black ice ::
To ni realna poraba.
Potemtakem je primerjanje porabe kot merjenje kurcev (samo v obratno smer).
Danes sva recimo z očetom primerjala porabo (isti avto, podatki z BC): jaz na relaciji 60km 5.9l/100km z vključeno klimo, on (predvidevam) brez klime na relaciji 120km 5.4l/100km. Spustov in vzponov je približno isto.
Kaj mi to pove? Nič posebnega, razen tega, da se je on vozil kot po jajcih.
Potemtakem je primerjanje porabe kot merjenje kurcev (samo v obratno smer).
Danes sva recimo z očetom primerjala porabo (isti avto, podatki z BC): jaz na relaciji 60km 5.9l/100km z vključeno klimo, on (predvidevam) brez klime na relaciji 120km 5.4l/100km. Spustov in vzponov je približno isto.
Kaj mi to pove? Nič posebnega, razen tega, da se je on vozil kot po jajcih.
dzinks63 ::
Za primerjavo goriv na temeljit Dyno test, da se pretestira z raznimi gorivi, seveda je potrebno pred vsako menjavo goriva sprazniti rezervar in ga parkrat splahniti z novim gorivom.
energetik ::
Ne rabiš dino testa, enostavno se v laboratoriju izmeri kurilna vrednost in oktansko število. Ne rabiš sploh imeti avta in vnašati dodatnih pogreškov.
Sploh pa - kako pa boš potem vedel, kaj je na naslednji pumpi ali čez 1 teden, ko bo tam čisto druga pošiljka goriva?
Zato je pa brez veze bluzit o razliki med pumpami.
Če ima več avtov, ki so črpali ob istem času na isti pumpi, težave, se pritoži/obvesti organe/medije.
Če ima težave izključno tvoj avto, ga pelješ na servis, ker gorivo ni krivo.
V ostalih primerih pa je potrebno pač zaupati standardom, ki veljajo za goriva.
Sploh pa - kako pa boš potem vedel, kaj je na naslednji pumpi ali čez 1 teden, ko bo tam čisto druga pošiljka goriva?
Zato je pa brez veze bluzit o razliki med pumpami.
Če ima več avtov, ki so črpali ob istem času na isti pumpi, težave, se pritoži/obvesti organe/medije.
Če ima težave izključno tvoj avto, ga pelješ na servis, ker gorivo ni krivo.
V ostalih primerih pa je potrebno pač zaupati standardom, ki veljajo za goriva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
dzinks63 ::
Sama kalorična vrednost in oktansko število ni vse pri gorivu, je še cel kup drugih pomebnih dejavnikov pri določanju kvalitete goriva in posledično iz njega dobiti čim več, vse skupaj je cela znanost, pred leti so v dirkalnike F1 točili že naravnost strupeno gorivo, saj so mehaniki bili varnostno opremljeni kar z specialnimi plinskimi maskami. Torej na črpalkah je mogoče res nekaj razlike že med samimi osnovnimi gorivi, še večje razlike naredijo aditivi, katere vsaka firma dodaja svoje. Lahko jih celo dodaš sam, saj se dobijo v prosti prodaji, kot nekšni boosterji kot dodatek k gorivu. Koliko je to ekonomsko upravičeno je drugo, vendar so tudi entuzijasti, katerim to ni pomebno.
black ice ::
Nekateri (če ne vsi) dodatki h gorivom lahko naredijo več škode kot koristi in jih proizvajalci avtomobilov načeloma ne priporočajo.
dzinks63 ::
Seveda jih ne, navadni smrtniki ne bodo dodajali dodatnih aditivov v gorivo za vožnjo po predpisih, ampak ponavadi vročekrvneži, kateri imajo že tako natunan avtomobil in je to le še pika na i, seveda potem vlečejo dušo iz avtomobila in okvare motorjev so še bolj na udaru.
Meizu ::
Goran's Blog je izjavil:
Na petrolu je res dizel slabše kvalitete kot na OMV-ju.
Pri avtomobilu niti ni tako videti je pa zelo pri delavnih mehanizacijah!
Imaš kako znastveno podprto raziskavo ter certifikate akreditiranih laboratorijev ki izvedli poizskuse v kontroliranih razmerah?
ČE nimaš je to trolanje. Tako kot je sedaj trol to, da jaz z petrolovim dizlom nardim več km kot z omv ali agip ali shell
Ne bluzi. Za tovrstne zadeve so dovolj vsakodnevne izkušnje. Če pod istimi obrati z Astro 2003 CDTI naredim z Agipovim dizlom krepko več kot s Petrolovim, se verjetno ne zmišljujem?
A imaš ti mimogrede kakšno raziskavo, ki trdi, da so vsi dizli enako kvalitetni? Ker drugače tudi ti trolaš.
energetik ::
Ne, niso dovolj vsakodnevne izkušnje, ker še zdaleč niso kontrolirani pogoji. Poglej si tudi malo poraba.com, eni imajo večjo porabo pri Petrolu, drugi OMV, tretji Agip. Nobene korelacije, ki bi kazala, da je katerakoli firma "boljša".
blackbfm ::
Verjetno standard, predvidevam, ne dopušča nekih opaznih odstopanj, da bi z nekim gorivom naredil 50 100 km več so sigurno buče...
Pa glede na to da je naš trg dokaj majhen bi rekel da imajo vsi prodajalci gorivo celo iz istega tankerja.
Pa glede na to da je naš trg dokaj majhen bi rekel da imajo vsi prodajalci gorivo celo iz istega tankerja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14261 (11894) | primozzzz |
» | Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 61550 (39859) | Matev |
» | Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36468 (33653) | Zheegec |
» | MOL, Petrol, OMW, INA...Oddelek: Loža | 11219 (7241) | Super Sonic |
» | Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 29678 (27542) | kixs |