Forum » Na cesti » Avstrijsko gorivo boljše od našega - samo mit?
Avstrijsko gorivo boljše od našega - samo mit?
krneki0001 ::
Zakaj sem pa sedaj z naslednjim tankom (tankano seveda v avstriji) spet lahko skoraj pri 600km prevoženih?
korenje3 ::
krneki0001 je izjavil:
Zakaj sem pa sedaj z naslednjim tankom (tankano seveda v avstriji) spet lahko skoraj pri 600km prevoženih?
tvoj "subjektivni" opis je bil tako komičen, da sem preprosto moral napisat...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
krneki0001 ::
Lej, vedno grem tankat med 54,5 in 55,5 litra. V petih mesecih odkar imam ta avto (naredil sem že malo čez 15.000 kilometrov) še nisem s 55 litri naredil manj kot 600km, večinoma pa je vedno bolj pri 650 prevoženih kilometrov. Tudi če sem offroad vozil (pa je to veliko bolj problematično kot pa relacijska vožnja) sem brez problema naredil čez 600km.
Potem pa ko enkrat tankam povhen tank pri nas in grem na relacijo, pa naredim samo 540km.
Potem pa ko enkrat tankam povhen tank pri nas in grem na relacijo, pa naredim samo 540km.
solatko ::
Razlike med gorivi so, vendar nihče tega ne bo priznal, saj je cena na vseh črpalkah enaka, čeprav nekaterim žlobudram, težko še rečeš gorivo.
To se najbolj opazi pri motornih kolesih, z malo navitimi mašinami. Natočiš gorivo na eni pumpi, pa misliš da ti bo mašina v prostem teku shodila, na drugi pa motorja sploh ne slišiš in, bi ponovno štartal, če nebi imel obratomera.
To se najbolj opazi pri motornih kolesih, z malo navitimi mašinami. Natočiš gorivo na eni pumpi, pa misliš da ti bo mašina v prostem teku shodila, na drugi pa motorja sploh ne slišiš in, bi ponovno štartal, če nebi imel obratomera.
Delo krepa človeka
sandmat ::
krneki0001 je izjavil:
Lej, vedno grem tankat med 54,5 in 55,5 litra. V petih mesecih odkar imam ta avto (naredil sem že malo čez 15.000 kilometrov) še nisem s 55 litri naredil manj kot 600km, večinoma pa je vedno bolj pri 650 prevoženih kilometrov. Tudi če sem offroad vozil (pa je to veliko bolj problematično kot pa relacijska vožnja) sem brez problema naredil čez 600km.
Potem pa ko enkrat tankam povhen tank pri nas in grem na relacijo, pa naredim samo 540km.
to je čudežno vozilo. Pri offroadu ti kuri isto kot na relaciji (tukaj bi se moral en alarm vklopit v glavi), dokler ne prideš na slovensko pumpo. Tam se ustraši (verjetno politikov) in začne več žret, da ga ne zebe.
Resno, WTF :D
krneki0001 ::
Šlo je za nekih par kilometrov narejenih po terenu. Voziš pa sem z reduktorjem.
Ti bom lahko poleti povedal kakšne so porabe, ko grem narest par 100km po terenu.
Govorim pa o tem, da se lahko cel mesec cijazim po mestu, pa naredim med 600 in 650km, potem pa enkrat tankam v slo na agipu na letališki in naredim na relaciji samo 540km. A to pomeni, da bi pri cijazenju v mestu od križišča do križišča naredil mogoče samo 450?
Razumem, da je razlike 50 km na en tank. Ampak da je pa tako velika razlika, pa ne morem verjeti. Mora biti nekaj narobe z gorivom tukaj.
Ti bom lahko poleti povedal kakšne so porabe, ko grem narest par 100km po terenu.
Govorim pa o tem, da se lahko cel mesec cijazim po mestu, pa naredim med 600 in 650km, potem pa enkrat tankam v slo na agipu na letališki in naredim na relaciji samo 540km. A to pomeni, da bi pri cijazenju v mestu od križišča do križišča naredil mogoče samo 450?
Razumem, da je razlike 50 km na en tank. Ampak da je pa tako velika razlika, pa ne morem verjeti. Mora biti nekaj narobe z gorivom tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Malajlo ::
Pri 130 km/h je poraba večja kot pri 80 po odprtih cestah. Res gre za relacijo, ampak pogoji so pa precej različni.
Terenci imajo pa aerodinamiko itak kot škatla za čevlje.
Terenci imajo pa aerodinamiko itak kot škatla za čevlje.
Spajky ::
... in vsi pozabljate, da sodobni avti sproti v avtokomp vpisujejo optimalne parametre vožnje/vbrizga goriva za cca zadnjih 100km ... in šele po tem se zadeve "zliverirajo" na novo ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
solatko ::
nebivedu - Pozabljaš, da so na Agip-u pred cca 2-mi leti nehali voziti bencin iz Italije, od takrat ga dobijo iz Petrolovih rezerv.
Spajky - Ti pozabljaš, da se moderna elektronika prilagaja na trenutne vrednosti mešanice zraka in goriva, vendar tudi najsodobnejša elektronika ne more prebavit velikih razlik v kvaliteti goriva, zato trokiranja, večja poraba, nemiren tek motorja.
Če parametri v motorju ne odgovarjajo 100%-no, se takoj za nekaj %-ov poveča poraba goriva in zniža moč motorja, če pa je gorivo boljše, pa bi, če nebi bilo omejitve obratov, mašina prišla v iberture.
Spomnim se Fiat-a, ki je bil narejen za Sicilijo in mi noben mehanik ni mogel nastavit avtomatskega čoka. Konstantno mi je mrzel crkaval ob zaustavitvi v hladnem vremenu, dokler temperatura motorja ni bila na delovni temperaturi.
Nekateri hrošči, so praktično vse mestne vožnje vozili pod čokom, ker so bili nastavljeni za hladnejše kraje Nemčije,......, poraba goriva je bila zaradi tega krepko čez 10 l/ 100 km, na relaciji pa si težko prišel čez 7 l.
Spajky - Ti pozabljaš, da se moderna elektronika prilagaja na trenutne vrednosti mešanice zraka in goriva, vendar tudi najsodobnejša elektronika ne more prebavit velikih razlik v kvaliteti goriva, zato trokiranja, večja poraba, nemiren tek motorja.
Če parametri v motorju ne odgovarjajo 100%-no, se takoj za nekaj %-ov poveča poraba goriva in zniža moč motorja, če pa je gorivo boljše, pa bi, če nebi bilo omejitve obratov, mašina prišla v iberture.
Spomnim se Fiat-a, ki je bil narejen za Sicilijo in mi noben mehanik ni mogel nastavit avtomatskega čoka. Konstantno mi je mrzel crkaval ob zaustavitvi v hladnem vremenu, dokler temperatura motorja ni bila na delovni temperaturi.
Nekateri hrošči, so praktično vse mestne vožnje vozili pod čokom, ker so bili nastavljeni za hladnejše kraje Nemčije,......, poraba goriva je bila zaradi tega krepko čez 10 l/ 100 km, na relaciji pa si težko prišel čez 7 l.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
Pri 130 km/h je poraba večja kot pri 80 po odprtih cestah. Res gre za relacijo, ampak pogoji so pa precej različni.
Terenci imajo pa aerodinamiko itak kot škatla za čevlje.
Terenci imajo aerodinamiko cegla, ampak vseeno je poraba od križišča do križišča v mestni gneči večja od porabe na avtocesti.
iKst ::
Razlike med tem koliko kilometrov narediš z enim tankom definitivno so, ampak ne takšne, kot si nekateri predstavljate. Dejansko je zadeva pogojena z oddaljenostjo od doma in z internim delovanjem avtomobilov. Treba je vedet, da so sodobne mašine zelo inteligenčne in dobro vejo kje se avto nahaja.
S tem razlogom tudi prilagajajo porabo. Takrat, ko so avtomobili bližje domu, pokurijo malenkost več. Ampak brez skrbi, vsa ta energija ne gre v nič. Avto to energijo shranjuje v obliki pločevinastih zalog, zlasti okoli zadnjega dela vozila (zaradi tega so pred časom tudi prešli iz bencina s svincem na neosvinčen bencin. Svinec ima namreč slabše lastnosti shranjevanja zalog). Če vzameš dovolj natančno kljunasto merilo in izmerih pločevino po daljšem tankanju blizu doma, boš opazil majhno povečanje debeline.
Takrat, ko so avtomobili na daljših vožnjah jim ta energija pride prav, da zmanjšajo verjetnost obstanka na cesti nekje bogu za hrbtom.
Torej, jaz verjamem Nebiveduju, da z avtom naredi vsaj 150km več, če tanka v avstriji, dlje stran od doma. To je edino logično. Treba pa je poudarit, da to ni zaradi bistvenih razlik v gorivu ampak gre za običajno vedenje avtomobilov.
S tem razlogom tudi prilagajajo porabo. Takrat, ko so avtomobili bližje domu, pokurijo malenkost več. Ampak brez skrbi, vsa ta energija ne gre v nič. Avto to energijo shranjuje v obliki pločevinastih zalog, zlasti okoli zadnjega dela vozila (zaradi tega so pred časom tudi prešli iz bencina s svincem na neosvinčen bencin. Svinec ima namreč slabše lastnosti shranjevanja zalog). Če vzameš dovolj natančno kljunasto merilo in izmerih pločevino po daljšem tankanju blizu doma, boš opazil majhno povečanje debeline.
Takrat, ko so avtomobili na daljših vožnjah jim ta energija pride prav, da zmanjšajo verjetnost obstanka na cesti nekje bogu za hrbtom.
Torej, jaz verjamem Nebiveduju, da z avtom naredi vsaj 150km več, če tanka v avstriji, dlje stran od doma. To je edino logično. Treba pa je poudarit, da to ni zaradi bistvenih razlik v gorivu ampak gre za običajno vedenje avtomobilov.
buttplugs ::
Lol
Da ne boste vsi poviševali Petrola/kurcapalcaportugalca.... Nekatere bencincske crpalke vcasih dobijo avstrijsko robo, drugic madzarsko. Katero dobijo, ne morejo predvidevati.
Da ne boste vsi poviševali Petrola/kurcapalcaportugalca.... Nekatere bencincske crpalke vcasih dobijo avstrijsko robo, drugic madzarsko. Katero dobijo, ne morejo predvidevati.
Spajky ::
... v kvaliteti goriva, zato trokiranja, večja poraba, nemiren tek motorja...DIY "OPA" aditiv gorivu reši te probleme ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
solatko ::
Heavy - Pri dvokolesnikih pozabi na to. Dejansko opaziš razliko v kvaliteti goriva že, če tankaš na kaki odročni vaški pumpi in imajo stare zaloge.
Aditivi so tako kot teblete, pri nečemu pomagajo (trenutno), drugje pa povzročijo štalo.
Dejstvo je, da imamo v SLO zelo slabo gorivo, saj kupujejo v glavnem na Madžarskem, Bolgariji,....., kvaliteta rafinerij pa je tam, bolj tako.
Aditivi so tako kot teblete, pri nečemu pomagajo (trenutno), drugje pa povzročijo štalo.
Dejstvo je, da imamo v SLO zelo slabo gorivo, saj kupujejo v glavnem na Madžarskem, Bolgariji,....., kvaliteta rafinerij pa je tam, bolj tako.
Delo krepa človeka
solatko ::
darkolord - dejstvo je, da nimaš pojma in verjameš reklamam.
Dejstvo je tudi to, da uporabnik, ki ima vsaj malo posluha za mašino, ve kdaj zvok in tek nista dobra. To je lahko posledica vlage v zraku, največkrat pa je vzrok za nepopolno izgorevanje, kvaliteta goriva.
Zelo se to pozna pri malo bolj športnih izvedbah vozil.
Za res kvalitetno gorivo, bi morali precej dvignit standarde, katerih pa nebi dosegalo 50%-ov rafinerij. Že za sedanje, morajo dodajati aditive, ki pa vseeno ne dosegajo kvalitete I.klase. Nabavna cena goriv, se v različnih rafinerijah, razlikuje tudi do 40%-ov. Verjetno ne zaradi extra dobičkov.
Petrol v teh rafinerijah ne kupuje, pa madžarski Mol tudi ne. Agip, Shell,... pa za določena območja da, drugje pa se poslužujejo lokalnih grosistov. Da je Agip zapustil SLO je glavni krivec Petrol, ki kot grosist, ne more zagotoviti kvalitete, ki jo zahtevajo pri Agip-u, njihova distribucija iz Italije, pa se jim finančno ne izide.
Dejstvo je tudi to, da uporabnik, ki ima vsaj malo posluha za mašino, ve kdaj zvok in tek nista dobra. To je lahko posledica vlage v zraku, največkrat pa je vzrok za nepopolno izgorevanje, kvaliteta goriva.
Zelo se to pozna pri malo bolj športnih izvedbah vozil.
Za res kvalitetno gorivo, bi morali precej dvignit standarde, katerih pa nebi dosegalo 50%-ov rafinerij. Že za sedanje, morajo dodajati aditive, ki pa vseeno ne dosegajo kvalitete I.klase. Nabavna cena goriv, se v različnih rafinerijah, razlikuje tudi do 40%-ov. Verjetno ne zaradi extra dobičkov.
Petrol v teh rafinerijah ne kupuje, pa madžarski Mol tudi ne. Agip, Shell,... pa za določena območja da, drugje pa se poslužujejo lokalnih grosistov. Da je Agip zapustil SLO je glavni krivec Petrol, ki kot grosist, ne more zagotoviti kvalitete, ki jo zahtevajo pri Agip-u, njihova distribucija iz Italije, pa se jim finančno ne izide.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
darkolord ::
Čigavim reklamam? Edine reklame so tvoje negativne.
1. Katero je "1. klasa goriva"?
2. Katere aditive dodajajo?
3. Kako se lahko nabavna cena enakih goriv razlikuje za 40%, če je cena na borzi okrog 37 centov na liter (za ULSD)?
4. Agip ni zapustil SLO.
5. Tega o "posluhu" pa sploh ne bi komentiral.
1. Katero je "1. klasa goriva"?
2. Katere aditive dodajajo?
3. Kako se lahko nabavna cena enakih goriv razlikuje za 40%, če je cena na borzi okrog 37 centov na liter (za ULSD)?
4. Agip ni zapustil SLO.
5. Tega o "posluhu" pa sploh ne bi komentiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
šernk ::
Dejstvo je, da imamo v SLO zelo slabo gorivo, saj kupujejo v glavnem na Madžarskem, Bolgariji,....., kvaliteta rafinerij pa je tam, bolj tako.
in tvoj vir je?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
zk_eu ::
darkolord - dejstvo je, da nimaš pojma in verjameš reklamam.
Dejstvo je tudi to, da uporabnik, ki ima vsaj malo posluha za mašino, ve kdaj zvok in tek nista dobra. To je lahko posledica vlage v zraku, največkrat pa je vzrok za nepopolno izgorevanje, kvaliteta goriva.
Zelo se to pozna pri malo bolj športnih izvedbah vozil.
Za res kvalitetno gorivo, bi morali precej dvignit standarde, katerih pa nebi dosegalo 50%-ov rafinerij. Že za sedanje, morajo dodajati aditive, ki pa vseeno ne dosegajo kvalitete I.klase. Nabavna cena goriv, se v različnih rafinerijah, razlikuje tudi do 40%-ov. Verjetno ne zaradi extra dobičkov.
Petrol v teh rafinerijah ne kupuje, pa madžarski Mol tudi ne. Agip, Shell,... pa za določena območja da, drugje pa se poslužujejo lokalnih grosistov. Da je Agip zapustil SLO je glavni krivec Petrol, ki kot grosist, ne more zagotoviti kvalitete, ki jo zahtevajo pri Agip-u, njihova distribucija iz Italije, pa se jim finančno ne izide.
Torej po tvojem mnenju ima MOL slabo gorivo? A ni drugače MOL nedavno nazaj prevzel vse črpalke Agipa v Sloveniji in na Češkem ter ali še sploh imajo uvažajo svoje gorivo (95 in 100 oktansko gorvivo, dizel) ali je že vse od drugih ponudnikov?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Malajlo ::
Pa kakšna jajca to vozite, da se nekaj ml aditiva/vode pozna tako zelo, da slišite(!) spremembo? Še nisem opazil pri nobnem avtu (od navadnega fergazerja do JTD), da bi mi avto kako drugače delal z gorivom pri drugem distributerju oz. iz druge države. Prav - ne. Edina razlika je bila MOLov dizel (Litija), pa še to sem premalokrat zaporedoma tankal, da bi lahko _zatrdno stal_ za trditvijo, da je avto manj požrl.
Tankaj pol leta eno firmo, potem pa otresaj. V tujini, če sem iskren, nerad tankam. Na avtocestah je dražje, na zakotnih cenejših pumpah imaš pa isti klinac kot pri nas - kondenz, rja, smeti.
Pri nas se pa ve, da vozijo iz istega rezervoarja po celi državi "oba trem" distributerjem.
Tankaj pol leta eno firmo, potem pa otresaj. V tujini, če sem iskren, nerad tankam. Na avtocestah je dražje, na zakotnih cenejših pumpah imaš pa isti klinac kot pri nas - kondenz, rja, smeti.
Pri nas se pa ve, da vozijo iz istega rezervoarja po celi državi "oba trem" distributerjem.
zk_eu ::
Pa kakšna jajca to vozite, da se nekaj ml aditiva/vode pozna tako zelo, da slišite(!) spremembo? Še nisem opazil pri nobnem avtu (od navadnega fergazerja do JTD), da bi mi avto kako drugače delal z gorivom pri drugem distributerju oz. iz druge države. Prav - ne. Edina razlika je bila MOLov dizel (Litija), pa še to sem premalokrat zaporedoma tankal, da bi lahko _zatrdno stal_ za trditvijo, da je avto manj požrl.
Tankaj pol leta eno firmo, potem pa otresaj. V tujini, če sem iskren, nerad tankam. Na avtocestah je dražje, na zakotnih cenejših pumpah imaš pa isti klinac kot pri nas - kondenz, rja, smeti.
Pri nas se pa ve, da vozijo iz istega rezervoarja po celi državi "oba trem" distributerjem.
Pa saj razlika se ni poznala po enem tanku, ampak šele po drugem ali tretjem. Jaz med Petrol, OMW in MOL nisem opazil bistvene razlike, ne v porabi, ne v delovanju motorja (pa sem napolnil pri vsakem vsaj 7 ali več tankov, ko sem beležil, pri MOLu sem tankam celo pol leta). Le pri Shellu sem opazil, da motor mirneje teče, pri porabi pa nisem opazil razlike, saj tistih 0,2L - 0,3L razlike ne upoštevam, ker je preveč dejavnikov (pnevmatike (zimske/letne), temperatura itd...). S tem, da to spet ni takšna razlika, da je prej motor skoraj eksplodiral, nato pa bil tih kot miš, nikakor ne. Tudi, da bi mi gorivo drugega ponudnika karkoli škodovalo motorju me ne skrbi ali, da bi bilo gorivo oporečno (če mu v 14 letih gorivo ni povzročilo nikakršnih težav, mu tudi sedaj ne bo - Astra G, 1.6 16W). Le zdi se mi, da motor manj vibrira, lepše teče ali kaj naj rečem, glede na to, da redno poslušam delovanje motorja oz. svojega avta.
Ali imam dejansko kakšne prisluhe, bom pa več lahko povedal konec junija, ko se selim in ne bom imel več dnevnih poti mimo Frama.
Pa drugače, OMW in Petrol prejemata gorivo iz Sermina v Kopru (verjetno kakšno pošiljko tudi od drugod, sodeč po objavah); MOL, vsaj kar se tiče za namene polnjenja rezervoarjev bencinskih črpalk pa vsa goriva z rafinerije na Madžarskem. S kod pridobivajo ostali, tudi Shell, ne vem (predvidevam, da bi slednji sicer moral imeti lastno gorivo).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
zk_eu ::
Sem rekel, da bom kar tu postavil vprašanje. Zgolj iz firbca, a kdo tanka na LOGO?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
r3dkv1c4 ::
Sem rekel, da bom kar tu postavil vprašanje. Zgolj iz firbca, a kdo tanka na LOGO?
Če zmanjka, tudi.
Samo pazi, takoj, ko natankaš dobro poslušaj agregat in če se ti bo zdelo, da ima drugačen zvok, skoči do prodajalca in zahtevaj reklamacijo ali vrnjen denar.
:D
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
energetik ::
r3dkv1c4 ::
Pa drugače, OMW in Petrol prejemata gorivo iz Sermina v Kopru (verjetno kakšno pošiljko tudi od drugod, sodeč po objavah); MOL, vsaj kar se tiče za namene polnjenja rezervoarjev bencinskih črpalk pa vsa goriva z rafinerije na Madžarskem. S kod pridobivajo ostali, tudi Shell, ne vem (predvidevam, da bi slednji sicer moral imeti lastno gorivo).
Večina na vse črpalke pride iz Sermina, razen 100 oktanskega na omv, ki ga pripeljejo iz Avstrije.
Shell tudi dobavlja iz Petrolovih skladišč v Serminu.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
b3D_950 ::
Večkrat vidim na OMVju šlepar s cisterno, kjer mu na veliko piše LOGO.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
krneki0001 ::
zk_eu ::
@energetik
Bolj me je zanimalo tako informativno.
@r3dkv1c4
Ti se kar hecaj in mi lahko ne vem kako trdiš, da ni razlik v gorivu, pa ti povem, da so in ne, nimam prisluhov :). Je pa razlika verjetno v dodatkih. Drugače imam motor in ne agretat.
Da bosta pa Shell in MOL kupovala oz. vozila nafto iz Sermina direkt na črpalke, pa močno dvomim :).
Bolj me je zanimalo tako informativno.
@r3dkv1c4
Ti se kar hecaj in mi lahko ne vem kako trdiš, da ni razlik v gorivu, pa ti povem, da so in ne, nimam prisluhov :). Je pa razlika verjetno v dodatkih. Drugače imam motor in ne agretat.
Da bosta pa Shell in MOL kupovala oz. vozila nafto iz Sermina direkt na črpalke, pa močno dvomim :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14111 (11744) | primozzzz |
» | 95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43793 (23443) | ...:TOMI:... |
» | Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 39027 (34150) | Pithlit |
» | Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25750 (23186) | krneki0001 |
» | Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36113 (33298) | Zheegec |