» »

Fallout 4

Fallout 4

««
6 / 59
»»

Izi ::

35,84 € - http://www.g2play.net/category/17136/fa...

Kar se tiče pa gornjega "Why Details Matter" videa, mi je pa zelo všeč, da bodo lokacije ZELO barvite. Podobno kot pri Witcherju 3 ne bodo škrtarili s svetlimi in kontrastnimi barvami. Zelo v redu.

scipascapa ::

a boste spet na pcjih igrali, kjer igre ne morete prodati naprej? ;((

Furbo ::

A boš igral na platformah kjer ne boš mogel doživeti igre v vsej lepoti in uporabiti vseh modov, ki ji bodo podaljšali rok uporabe še za leta in leta?
Nam jo ne bo potrebno prodati, ker ne bomo meli nobene želje po tem.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

scipascapa ::

Tako pravi tudi moj steam in library 90% neodigranih igeer. Smo bili včasih na tem vlaku, nič več.

Bor H ::

Če igro kupiš par mesecev po izidu jo boš dobil na PCju za drobiž. Z mal sreče boš pa še dosegel 60 FPS. Pa če imaš itak stacionarca je tudi tista mal boljša grafa cenej kot konzola. Zaenkrat imaš na PCju tudi boljšo izbiro s čim boš igral. Ne vem no, argument, da boš lahko igro naprej prodal mi je dokaj slab.

oo7 ::

Bethesda has clarified that, while the Xbox One and PS4 versions of Fallout 4 will run at 1080p and 30fps, the "resolution and FPS are not limited in any way on the PC."

oo7 ::

According to PC Gamer, which live blogged the panel through Twitter, here's a few interesting factoids:

Dogmeat can be given commands such as retrieving objects for the player. He can also loot enemies.

The leveling system has been reorganized so that perks are tied to SPECIAL stats instead of levels. Having a high SPECIAL stat will provide players access to advanced perks from the start.

Terminal hacking and Lockpicking mini-games will make a return.

There will also be 12 companions available in the game and each is a romantic prospect.

Codsworth, the Mr. Handy robot, is voiced by Stephen Russel. He provided the voice of Garret in the original Thief game.

Thousands of names have been pre-recorded, which means you can name your character Angela, McFly, or FuckFace.

ahac ::

scipascapa: Nehaj trollat. 30fps je popolnoma nesprejemljivo v 21. stoletju. Kontroler pa tudi ni primeren za resno igranje take igre.
Sploh pa... komu se da še ukvarjat s ploščki... saj nismo leta 1980. :)) Niti nimam nobene volje, da bi se šel nekega preprodajalca iger. Jaz hočem kliknit in igrat.

V bistvu je dost žalostno, da konzolam ostaja samo še preprodaja kot neka prednost... pa še to bi Microsoft rad ukinil...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

St235 ::

Še bolj žalostno pa je, ko takšni in drugačni fanboyi pridejo svoje erektilne motne razčiščevat v čisto korektno temo o igri. In višek ironije je med njimi celo moderator.

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Kar se tiče pa gornjega "Why Details Matter" videa, mi je pa zelo všeč, da bodo lokacije ZELO barvite. Podobno kot pri Witcherju 3 ne bodo škrtarili s svetlimi in kontrastnimi barvami. Zelo v redu.


Bioshock Infinite jim je dal misliti. :)

todman74 ::

Izi je izjavil:

Kar se tiče pa gornjega "Why Details Matter" videa, mi je pa zelo všeč, da bodo lokacije ZELO barvite. Podobno kot pri Witcherju 3 ne bodo škrtarili s svetlimi in kontrastnimi barvami. Zelo v redu.


Meni pa glih obratno....za razliko od Witcher sveta, v Fallout okolje tole ne paše.

Izi ::

todman74 je izjavil:

Izi je izjavil:

Kar se tiče pa gornjega "Why Details Matter" videa, mi je pa zelo všeč, da bodo lokacije ZELO barvite. Podobno kot pri Witcherju 3 ne bodo škrtarili s svetlimi in kontrastnimi barvami. Zelo v redu.

Meni pa glih obratno....za razliko od Witcher sveta, v Fallout okolje tole ne paše.

Paše, paše 8-)
Oranžna barva pomirja in lokacije z veliko oranžne barve so odlične za oddih in pomiritev v mestih, da se v miru oskrbimo in opremimo za nadaljnje boje.
Poglej koliko oranžne so spravili na tole lokacijo, kjer robotek prodaja kuhane "nudlne".
Čista lepota :D
http://i.imgur.com/UaHjVti.gifv

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

BigWhale ::

Izi je izjavil:


Oranžna barva pomirja in lokacije z veliko oranžne barve so odlične za oddih in pomiritev v mestih, da se v miru oskrbimo in opremimo za nadaljnje boje.
Poglej koliko oranžne so spravili na tole lokacijo, kjer robotek prodaja kuhane "nudlne".
Čista lepota :D


Witcherja sicer nisem igral ampak tale 'pleasant glow' je povsod pri Bioshock Infinity. Jaz se ne morem odlocit, a mi je vsec al ne. :) Zgleda sicer lepo, vendar pa ne vem ce je to primerna atmostfera za tak post apocalyptic setting. :)

opeter ::

Dosti boljše kot pretirana uporaba rjave in sive ... bljak.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

BladE_ ::

Izi je izjavil:

35,84 € - http://www.g2play.net/category/17136/fa...


Je kdo že kupil tukaj?
Akcija - Reakcija

Furbo ::

in kaj naj ti rečemo? Ja kupili smo tam in nam igra super dela?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

BladE_ ::

Ne dojameš osnovnega vprašanja? Sicer me pa zanima, če se zadevo kupuje zdaj ali počakamo glede na to, da....

its bonuses may differ from the official version of the game
Akcija - Reakcija

Izi ::

BladE_ je izjavil:

Ne dojameš osnovnega vprašanja? Sicer me pa zanima, če se zadevo kupuje zdaj ali počakamo glede na to, da....

its bonuses may differ from the official version of the game

Ti bonusi letijo na tiste, bonbončke, ki jih uradni prodajalci ponavadi ponujajo v prednaročilih, kot na primer kakšna dodatna obleka, orožje ali kaj podobnega. Skratka nič uporabnega.

Pa če boš naročal tukaj priporočam, da ne izklopiš tistega "buyer protection", ki stane 0,85 €, ker tisto je edina garancija, da če prva koda slučajno ne dela, ti pošljejo drugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

ABX ::

scipascapa je izjavil:

a boste spet na pcjih igrali, kjer igre ne morete prodati naprej? ;((


Huh? Dovolj da odpreš ločen steam account in aktiviraš igro. Ko jo želiš prodat/posodit podaš info o Steam prijavi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zvezdica27 ::

lp,

pri opisu si pozabil F: tactics :)

Pa še to: če se pogovarjamo o manjku municije: po moje sem v F2 izropal do zadnjega metka 7,62 za bozarja. Minigun in ostalo po moje ni blo omejeno, 7.62 pa so bli omejeni, ker bozar je bil enostavno premočen.

Klošarja si pa na gobec + bloody mess pa je razpadel :)

hja ne vem... bomo videli, na srečo nimam več 20 let ;)

zz

Izi ::

OMG, poglejte si tole:

Fallout 4 Base Customization Will Have More Options Than Skyrim

V članku je tudi odličen video, ki prikaže kako bomo gradili v Fallot4.
Fallout 4 bo glede gradnje bolj podonem Minecraftu kot pa Skyrimu, kjer smo samo plačevali, da nam je potem nekdo dogradil in opremil naše hiše.
Tukaj bomo nabirali materiale in zgradbe gradili sami popolnoma iz nič. Sicer ne ravno kjerkoli ampak na vnaprej določenih mestih, ki pa jih bo kar veliko.
Gradili bomo lahko tako rekoč vse kar si bomo zamislili od hiš, stolpov, gostiln in električne napeljave pa celo do vesoljske ladje, če bo kdo želel. Tudi notranjo opremo v stavbah bomo po želji gradili sami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Fallout 4 is huge, so the Vault Dweller's Survival Guide is here to help



The 400-page compendium includes detailed maps, statistics and more to shepherd you out of Vault 111 and into the post-nuclear Commonwealth. It is being written by the same team that put together Prima's official guide for The Elder Scrolls 5: Skyrim.

http://www.polygon.com/2015/7/27/905110...

Izi je izjavil:

OMG, poglejte si tole:

Fallout 4 Base Customization Will Have More Options Than Skyrim

V članku je tudi odličen video, ki prikaže kako bomo gradili v Fallot4.
Fallout 4 bo glede gradnje bolj podonem Minecraftu kot pa Skyrimu, kjer smo samo plačevali, da nam je potem nekdo dogradil in opremil naše hiše.
Tukaj bomo nabirali materiale in zgradbe gradili sami popolnoma iz nič. Sicer ne ravno kjerkoli ampak na vnaprej določenih mestih, ki pa jih bo kar veliko.
Gradili bomo lahko tako rekoč vse kar si bomo zamislili od hiš, stolpov, gostiln in električne napeljave pa celo do vesoljske ladje, če bo kdo želel. Tudi notranjo opremo v stavbah bomo po želji gradili sami.





:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Furbo ::

Fallout 5 se bo pa financiral iz milijonov ogledov dražilnih filmčkov na YouTube in bo zato lahko brezplačen :)
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Zmajc ::

Tale vault dweler's survival guide cover je čista kopija fallout 2 manuala:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

človek zver ::

oo7 ::

Izi ::

Iz Bethesde so twittnili, da Fallout 4 ne bo imel level cap omejitve in da boš torej lahko igral in levelav naprej v neskončnost potem ko boš končal glavno zgodbo.

Izi ::

Nekomu se je uspelo prebiti na Fallout 4 predstavitev za zaprtimi vrati in v tem videu navdušen razlaga kakšne epske zadeve je videl glede velikanskih bitk, izboljšanega igralnega vmesnika, napredne strelske mehanike in še precej drugega

Fallout 4: Bigger Battles, Better Shooting & Less Clunky - Gamescom 2015 Impressions

oo7 ::

It Will Be a "Very Long Time" Before we Hear About the Next Elder Scrolls Game; Team 100% Focused on Fallout 4

http://www.dualshockers.com/2015/08/09/...


Še pravi bo treba čakati na Fallout 5 spet minimalno 5-10 let;(( lahko bi Obsidian naredil še eno Fallout igro New Vegas jim uspel odlično:)

Cancer ::

http://chzb.gr/1MkR5l9

Leakan video Fallout 4 v Nemčiji. Je pa na pr0n strani, da ni copyrightan. Lolz

Furbo ::

Očitno tudi admin pron strani igra Fallout, ker je že umaknjen. :D
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Zmajc ::

Fallout Shelter je od danes naprej na voljo tudi za Android.

Cancer ::

Ve kdo kaksne so zahteve za shelter? Imam galaxy nexusa, vendar ni kompatibilen:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cancer ()

BigWhale ::

Zmajc je izjavil:

Fallout Shelter je od danes naprej na voljo tudi za Android.

Tolk trapaste igre ze dolg casa nisem igral. :>

ahac ::

Fallout Shelter je kot nek Farmville ali pa vsak drug mobile game.

Igra se enako: s pritiskanjem na stuff od koder potem magično letijo stvari, ki jih rabiš, da nekaj narediš. Prisili te, da igraš redno in kaznuje neaktivnost. Če pošlješ nekoga v wasteland in potem ne igraš par ur (recimo zato, ker si v službi!) ti umre. Gameplay je čist preveč simple. Eni prebivalci imajo job, da so cel life v dinerju in pripravljajo hrano, drugi pa imajo job, da so cel life v "living quarters" in delajo otroke? Še Kim Kardashian game je boljš...

Poleg tega pa sploh ne paše v Fallout svet, ker so bili vaulti zgrajeni pred vojno in se potem niso povečeval, ljudje so bili notr od prej in niso prihajal tja iz wastelanda, itd. Tukaj pa gradiš kot nek mobile Simcity...

Popularno je samo zato, ker je Fallout. Hype dela svoje...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

ZaphodBB ::

Izi je izjavil:

Iz Bethesde so twittnili, da Fallout 4 ne bo imel level cap omejitve in da boš torej lahko igral in levelav naprej v neskončnost potem ko boš končal glavno zgodbo.

Kar pomeni, da mene F4 ne zanima več. Bljak.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

PARTyZAN ::

ahac: Takle mamo. Lahko si pa kupiš handy mana, pa ti on pobira robo, ko si v službi. Samo ja, je pač generični mobile game, kaj več itak ni bilo za pričakovat :).

Zaphod: Predvidevam, da trolaš.

matobeli ::

ahac:
Igram ene 4 dni sedaj in imam 35ljudi, torej še vedno začetnik.
Princip je podoben kot ostale špile v tem razredu ampak je v veliko stvareh izboljšan. Npr. v času ko igra miruje te ne napadajo, ti ne zmankuje zalog, po drugi strani pa se funkcije vaulta še vedno izvajajo, raziskovanje wastelanda teče, izobraževanje ljudi teče (ampak samo do konca enega cikla), pridobivanje surovin teče (do konca cikla). Velja tudi da ko enkrat raziskovalca pokličeš domov ne bo več v nevarnosti.

V resnici ni "zajebana" špila, z njo se ukvarjaš toliko kot želiš, nobenih zahtev ni. Jasno, za hitro napredovanje pa je najbolje vsake 2h malo pogledat kako kaže ;)
Težavna pa postane šele nekje pri 70-100 prebivalcev. (tako so dejali)

To da pa v wasteland pošlješ otroka brez opreme in prve pomoči pa ni problem igre. Moj #1 raziskovalec je že 17h v divjini, nabral 2k+ zamaškov ter kup (neuporabne) robe brez da bi porabil karkoli.

Kar se pa tiče hypa... pač dela svoje, nekatere to ne moti. (Da smo na jasnem, nikoli v 1000letih ne bi špilal takega jajca če ne bi bil povezan z prihodom F4 ;))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Isotropic ::

ahac je izjavil:


Poleg tega pa sploh ne paše v Fallout svet, ker so bili vaulti zgrajeni pred vojno in se potem niso povečeval, ljudje so bili notr od prej in niso prihajal tja iz wastelanda, itd. Tukaj pa gradiš kot nek mobile Simcity...

un fotr od igralca v f3 je prišel not iz wastelanda

ZaphodBB ::

Zaphod: Predvidevam, da trolaš.

Ne, ker to je direktna potrditev, da Bethesda ostaja pri proceduralno generiranem contentu. Kar pomeni, da vztrajajo tudi pri "lockstep" levelling mehanizmu, poznanem že iz Obliviona. To pomeni, da designer določi, da na nekem območju se nahajajo sovražniki tipa "undead" ali "mutant" - katere sovražnike pa ti vidiš je odvisno izključno od levela.

To ima butaste stranske učinke, kot naprimer da od nekega levella naprej nikoli več ne vidiš low level enemyjev (npr. v Falloutu običnega mutanta ne vidiš več ampak samo še super mutante) v Oblivionu pa na koncu itak gledaš butaste knighte al kaj so že.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

oo7 ::

Fallout 4 has no level cap, and you can keep exploring after the story ends


This is a major departure from the previous Fallout games, all of which had level caps. And it means that the experience players earn from side quests and other activities that they do after completing the main quest line will be worthwhile.

Bethesda said previously that it's revising the way enemy difficulty is scaled upward along with the player's level, a change that likely goes hand-in-hand with the removal of a level cap.

"We call it rubberbanding; we'll have an area [where enemies scale from] level 5 to 10, and then this area will be level 30 and above," Fallout 4 game director Todd Howard told Game Informer at E3.




Fallout Shelter malo statistike :)

ZaphodBB ::

"We call it rubberbanding; we'll have an area [where enemies scale from] level 5 to 10, and then this area will be level 30 and above," Fallout 4 game director Todd Howard told Game Informer at E3.

Evo točno to. Bullshit.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

PARTyZAN ::

Zakaj je pa to bullshit? To, da so nasprotniki težji z višanjem tvojega levela mi je logično, drugače bi ti bilo dolgčas, ko bi vse povprek 1-shotal.

ZaphodBB ::

PARTyZAN je izjavil:

Zakaj je pa to bullshit? To, da so nasprotniki težji z višanjem tvojega levela mi je logično, drugače bi ti bilo dolgčas, ko bi vse povprek 1-shotal.

To ti je logično, ker mogoče še nisi igral proper RPG-ja. V Gothicu recimo, vedno začneš kot zapornik/neka sirota brez spomina, znanja in ničesar.

Značilno za Gothice je, da imaš praktično za vogalom na začetku kakšno jamo ali kakšno lokacijo kamor zaideš - notri pa kak zmaj ali kakšna podobna beštija, katere ne moreš premagat praktično do konca igre. V določene kraje enostavno ne moreš, dokler se ne nabildaš do nekega nivoja. Originalna Fallouta sta imela oba cel kup takih fint.

Torej, na začetku si revež - potem pa postaneš badass in to se vidi. Ni ga boljšega kot oni filling, ko vstopiš v prostor in se vsi zgrudijo mrtvi. Sploh je to fino, za razliko med liki. Recimo v klasičnih RPG-jih je igrati maga od začetka izjemno težko, spelli so bedni, hit pointov nimaš. Medtem, ko je z warriorjem lahko začeti - vendar zadeve ratajo težavne proti koncu. Z magom pa ravno obratno. Liki dajajo občutek moči.

Splača se potrudit in namahat močnejše nasprotnike, ker imajo dobro robo.

Bethesdine igre se pa igrajo, kot bi jedel postan krompir. Od lakote ne umreš, ampak neke gurmanske zadeve pa niso. Tako Bethesdine igre komot končaš kot Lvl 1. Vsak kmet ima na koncu igre Power Armor.

V glavnem brez veze. Šrot za množice.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

oo7 ::

Men se zdi ta odličitev zdi odlična.
Pri Fallout igrah mi je najbolj všeč odkrivanje sveta in Fallout 4 naj bi imel dosti večjo mapo kot fallout 3 in NV in to je prava gurmanska specialiteta8-)

matobeli ::

Kolikor sem "razumel" še vedno v nekatere predele ne boš mogel, ker bo pač lvl 1 DeathClaw še vedno premočen za nek lvl10 igralca recimo. Bo pa vseeno it tja zanimivo ko boš lvl50 in bo notri lvl10 DC

ZaphodBB ::

matobeli je izjavil:

Kolikor sem "razumel" še vedno v nekatere predele ne boš mogel, ker bo pač lvl 1 DeathClaw še vedno premočen za nek lvl10 igralca recimo. Bo pa vseeno it tja zanimivo ko boš lvl50 in bo notri lvl10 DC

Kolikor sem pa jaz razumel, se bodo LVL 1-10 območja upgrejdala na 30+, ko boš dovolj visoko. Malo boljše vendar ultimativno še vedno ista zadeva.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

oo7 ::

Jaz mislim, da boš šel lahko kamor boš hotel edino čez nekatera vrata ne boš mogel kmalu kot v F3 in NV, kjer si rabil visok lockpick ali sience, da si odprl vrata.

ZaphodBB ::

Evo ful dobrih argumentov s katerimi se vsemi strinjam zakaj level scaling sux.

Zdej bom pa nehal težit, ker sem povedal svoje in ni potrebe po derailih in tudi trolanje ni moj namen. Fajn se mejte in uživajte v špilu. :)
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

matobeli ::

Sem malo bral in se tudi sam strinjam z veliko večino.

Upam pa da bo v tem pogledu F4 bolj podoben NV (kjer scaling ni bil tako hudo opazen)

The scaling in New Vegas was a lot different. The enemies still scale, but at a much wider range, so that it is still possible to find areas that are "outside of your level" in a way. In Oblivion, Fallout 3, and Skyrim, no such thing occurs. The enemies are all perfectly scaled to your level so that you have roughly the same level of difficulty throughout the game, regardless of what area you're in
««
6 / 59
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Fallout 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10921167 (878) oo7
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
35769405 (4723) oo7
»

Fallout 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
43250654 (2596) oo7
»

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20123694 (9641) oo7
»

Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25350690 (14825) oo7

Več podobnih tem