» »

Fallout 4

Fallout 4

««
31 / 59
»»

matobeli ::

A kdo uporablja kakšen kul mod, jih je že kar nekaj?

Jaz imam: polni dialogi, več pohištva, rastline v pladnjih in bolj natančen zemljevid.

oo7 ::

Zaenkrat še ne me pa mika, da bi ampak se bojim, da bi kaj naredil narobe in potem igra ne bo delovala.

Drugače pa bi za začetek polni dialogi in natančen zemljevid. Rastline v pladnjih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

connel ::

Rastline v lončkih ;) Postaviš kamorkoli. Podobno kot ingame lončki, če najdeš revijo.

matobeli ::

oo7 je izjavil:

Rastline v pladnjih?


Working Food Planters

Mogoče bom dal še P.A.M.S - Power Armor Movement Sounds

Pesimist ::

fallout3 sem dobo for free z backwards compatibility na x1 z nakupom 4. Se splača sploh igrat še po tem?

Furbo ::

F3 je dober, samo jaz bi najprej odigral F3, potem šele 4, nazaj iti je težko.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

oo7 ::

Pesimist je izjavil:

fallout3 sem dobo for free z backwards compatibility na x1 z nakupom 4. Se splača sploh igrat še po tem?


Fallout 3 in Fallout New vegas sta odlični igri in se jih splača preigrati večkrat :)

Izi ::

Mod za craftanje municije je čista goljufija. Popolnoma spremeniš smisel igre in če že tako goljufaš potem je vseeno če si enostavno preko konzole dodaš nekaj 1000 metkov ;)

Sedaj pa resno. Za municijo obstaja odličen Perk imenovan Scrounger (Luck 2), ki ima 4 stopnje.
Mogoče je opis pri tem perku malo dvoumen, ker omeni samo povečanje municije najdene v kontejnerjih. V resnici se močno poveča količina municije POVSOD kjerkoli se jo lahko najde. Tudi pri pobitih sovražnikih boš dobival mnogo več municije.
In ne samo da se poveča količina ampak boš naknadno zraven običajne municije redno dobival tudi zelo redko municijo kot na primer 5.56 in .50 kalibrer, ki je med drugim tudi zelo dragocena za prodajo, če ti slučajno primanjkuje zamaškov.
Torej z Scrounger perkom ne samo, da se utapljaš v municiji ampak lahko tudi obogatiš s prodajo odvečne municije. Tisti mod za craftanje municije pa je namenjen samo za "cheaterje", ki ne znajo uporabljati Perkov. :P

Kolikor sem na hitro preletel dosedanje mode, pravzaprav vsi pokvarijo igralno izkušnjo. Kakšnega uporabnega še nisem, videl. Večina jih spada v kategorijo "cheat" modov, kar je pri tej igri absurdno, ker je konzola po defaultu odklenjena in s par ukazi lahko pogoljufaš praktično vse, vsaj na PCju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Izi je izjavil:



Kolikor sem na hitro preletel dosedanje mode, pravzaprav vsi pokvarijo igralno izkušnjo. Kakšnega uporabnega še nisem, videl. Večina jih spada v kategorijo "cheat" modov, kar je pri tej igri absurdno, ker je konzola po defaultu odklenjena in s par ukazi lahko pogoljufaš praktično vse, vsaj na PCju.


Mod za boljšo mapo in mod za cel dialog ne spadata v cheat kategorijo :)


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Sims ::

Ravno to sem hotel vprašati ... :D Boljša mapa se mi zdi smiselna. En je omenjal, da ni možno dajati opomb na mapi, a ta mod to omogoča?

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

Furbo ::

Ziher ne omogoča, kako slikco že nadomestijo modi, za kaj bolj naprednega bo pa treba še počakati.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Izi ::

Ta dva moda sta stvar okusa, ampak po moje sta oba slabša od originala.

"Boljša" mapa je po moje slabša, ker preveč poudari ne pomembne reči in potem ko imaš na zemljevidu že preko 200 lokacij še težje kaj najdeš. V originalu je ozadje namenoma in z razlogom zamegljeno, ko je pogled oddaljen, ko ga približuješ pa se pokažejo tudi podrobnosti. Skratka tale mod poslabša zemljevid.

Isto je z v celoti prikazanimi dialogi. Poslabšajo izkušnjo in pri pogovorih se zamudiš bistveno dlje kot v originalu.
V originalu veliko lažje veš kateri odgovor potrdi, kateri zanika, kateri je sarkastičen in kateri zahteva dodatna pojasnila. Vse to z enim samim pogledom in skoraj brez prebiranja.
Modificirani odgovori pa so na prvi pogled brez smisla nametani eden pod drugim in jih moraš najprej prebrati, da sploh veš katerega izbrati. Seveda se po določenem času naučiš kateri je kateri, ampak še vedno je to daleč od uporabnosti skrajšanih odgovorov.

Sicer pa vsakemu svoje. Kot sem rekel, uporabnega moda jaz še nisem videl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

Osebno mi ni važno če se pri dialogih mudim malo bolj dolgo sama izkušnja dialoga je z modom neizmerno boljša.

Org dialogi so narejeni kot da so igralci malo umsko zaostali in jim oni morajo povedat kateri odgovori so DA, NE in kaj je sarkastično.

mgermo ::

Izi je izjavil:


V originalu veliko lažje veš kateri odgovor potrdi, kateri zanika, kateri je sarkastičen in kateri zahteva dodatna pojasnila. Vse to z enim samim pogledom in skoraj brez prebiranja.
Modificirani odgovori pa so na prvi pogled brez smisla nametani eden pod drugim in jih moraš najprej prebrati, da sploh veš katerega izbrati.


Bognedaj, da bi v RPGju dejansko moral brat odgovore. Yes, no pa pew pew.

Zmajc ::

Ja to me je v org dualogih najbolj jezilo, DA, NE, Sarcastic ..100% vedno ... še preden sem karkoli rekel NPCju bi mu najraje vilico v oko zabil.

Izi ::

Vidim, da ste pri igrah večina ostali nekje v 90. letih prejšnjega stoletja. Tehnika se izboljšuje in gre naprej tudi v RPG žanru :P
Ko se v "real lifeu" pogovarjaš tudi v glavi ne "izgovoriš" v celoti vseh možnih odgovorov, ampak se v hipu odločiš ali se strinjaš, ne strinjaš, rabiš dodatne informacije, ali pa se narediš pametnega in navržeš kakšno sarkastično opazko. Šele ko se odločiš za določeni odgovor se v glavi začno tvoriti primerne besede da boš izrazil svoj že izbrani odgovor.
Tile moderni odgovori najbližje simulirajo pravi pogovor.

Zakaj bi morali naprej vleči arhaične ostanke v celoti napisanih vseh možnih odgovorov iz časov ko je vsa komunikacija v igrah potekala pisno?
Mass Effect je pri pogovorih uspešno začrtal nove smernice in ti se počasi prenašajo v vse moderne RPG igre.
Kdor rad prebira dolge litanije teksta naj se raje loti kakšne knjige ;)

Pa da ne bo pomote, jaz še vedno zelo rad preigram tudi kakšen indie RPG, kjer vse bolj ali manj poteka tekstovno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

Potem pa naj povečajo možno število odgovorov. ne da je vedno : DA, NE, SRCASTIC + random#1.

Tako kot je vse skupaj izpade šlampasto. Še nisem videl kritika ki bi pohvalil dialoge v F4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Furbo ::

Današnjim mulcem bi se utrgalo, če bi jih poslal popravljati jedrsko elektrarno v Geckotu. :=)
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

oo7 ::



Vanila je original? Se pravi brez moda se, da nastaviti na darker?


Imate vsi original zeleno barvo ali ste kaj spreminjali hud in pip boy, ker kar se tiče barv je zelo velika izbira.

Furbo ::

Jaz sem dal pip na belo/rumenkasto barvo, ker to spremeni tudi luč pipboya in je tako precej bolj naravna svetloba, ko si svetim z njo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

oo7 ::

Pogletje to lepoto :))








Furbo je izjavil:

Jaz sem dal pip na belo/rumenkasto barvo, ker to spremeni tudi luč pipboya in je tako precej bolj naravna svetloba, ko si svetim z njo.


Moram probat :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

matobeli ::

Izi je izjavil:


Ko se v "real lifeu" pogovarjaš tudi v glavi ne "izgovoriš" v celoti vseh možnih odgovorov, ampak se v hipu odločiš ali se strinjaš, ne strinjaš, rabiš dodatne informacije, ali pa se narediš pametnega in navržeš kakšno sarkastično opazko. Šele ko se odločiš za določeni odgovor se v glavi začno tvoriti primerne besede da boš izrazil svoj že izbrani odgovor.
Tile moderni odgovori najbližje simulirajo pravi pogovor.


Hja, nekateri ljudje najprej rečejo in potem pomislijo, to imaš prav.

Načeloma pa naj bi misleči človek pred pomembno odločitvijo vsaj malo premislil in si v grobem izoblikoval nekaj različnih odgovorov ter vsakega pretehtal kakšne posledice bo imel. In ponavadi je določeno subjektivno zadovoljstvo ob tem ko tvoj karakter izusti popolnoma neprimerno stvar težko opredelit v eni sami besedi.

Meni je všeč da imam celoten odgovor na voljo, pri New Vegasu je bil včasih kakšen izmed odgovorov tako odličen da si ga preprosto moral pritisnit. Tudi če je to lahko ogrozilo kakšno misijo :D
Sicer, res da v F:4 so dost brezvezni pogovori, ampak vseeno izgubiš en košček igre.

Bi pa lahko implementacija teh polnih odgovorov bila boljša, npr. osnova bi ostal stari način v krogcu ampak z možnostjo da pokaže cel dialog če igralec želi.

Kar se pa tiče realizma je pa itak vseeno, skenslali so vodo, hrano, težo municije, pogovor so nardili popolnoma neuporaben in res služi samo kot checker če imaš dovolj visoko karizmo takod a se mi zdi da je sekiranje dost nepomembno.

Furbo ::

Po mojem si puščajo precej možnosti za DLCje.

Ne bi se čudil, če bi prišli še dodatni perki, več orožij, več gradbenih zadev, težji sovragi in upam da še kaka težavnostna stopnja.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

ahac ::

Tile moderni odgovori najbližje simulirajo pravi pogovor.


Razlog zakaj ne izpišejo teksta več je to, da je vsaka opcija enaka, samo malo drugače jo izgovori:

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zmajc ::

celega tekst ne izpiše zato ker uporabljajo retardiran, gor , dol , levo, desno sistem in na zaslonu nu dovolj prostora da bi prikazali vse odgovore.

oo7 ::

Kaj delate z Nulo colo? Jo pijete, prodate ali skladiščite? V Fallout 3 vem, da jih je ena ženska zbirala.

MIHAc27 ::

Jaz jo zaenkrat skladiščim... mogoče uporabim Quantum za razsvetljavo :D

oo7 ::

Jaz jo tudi zaenkrat še škladiščim :)

Zdaj sem v nekaterih naseljih, kjer je malo več ljudi postavil stojnice kdaj in kako pobiraš denar?

Kaj ::

Ej zgubu sm psa. Nekje tam, ko najdem Nicka Valentina in gremo po sledi za psom in do une stavbe... Po tistem je prilebdelo mimo še uno plovilo od Brotherhood of steel, pa še unga tamalga Billyja vlačm že en čas sabo, ker se mi ga še ni dal vozt domou (+ ker mi predstavlja dober dodatn indikator za hudobce 8-) ), plus Nick hodi z mano okrog. Skratka v nekem trenutku sem opazil, da psa ni. Doma ga ni, v druge vasice ga nism poslal.
Ker se mi ne da tavati po celi poti nazaj, kje bi lahko bil, me zanima, če pozna kdo hitro rešitev. (load odpade)
ps. Se da psa dejansko zgubit za vedno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kaj ()

Furbo ::

Poglej v sanctuary, v vse pasje hišice ali na tisto bencinsko kjer ga najprej srečaš.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Sssaga ::

It's a wasteland out there. Dog just might be dead. :))

matobeli ::

Poglej na steno z trofejam v Good neigborhood:P

Kaj ::

haha, ne sej sem ga našel potem v utici v sancturay hill. Ampak šele drugi obisk vasice.

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Isto je z v celoti prikazanimi dialogi. Poslabšajo izkušnjo in pri pogovorih se zamudiš bistveno dlje kot v originalu.
V originalu veliko lažje veš kateri odgovor potrdi, kateri zanika, kateri je sarkastičen in kateri zahteva dodatna pojasnila. Vse to z enim samim pogledom in skoraj brez prebiranja.


To je za rookie role playerje. Zato, da ne rabijo brati in ugotavljati kaj bo lik s katerim komuniciras vzel za sarkazem in kaj bo vzel resno. To kar imamo zdej je poneumljen interface in je nazadovanje od F3 in FNV.

Izi je izjavil:


Modificirani odgovori pa so na prvi pogled brez smisla nametani eden pod drugim in jih moraš najprej prebrati, da sploh veš katerega izbrati. Seveda se po določenem času naučiš kateri je kateri, ampak še vedno je to daleč od uporabnosti skrajšanih odgovorov.


Problem skrajsanih odgovorov je to, da ne ves kaj bo tvoj karakter rekel. In potem se zlo hitr zgodi, da izberes stvar, ki je v resnici nisi hotel rect. Plus tega imamo samo stiri opcije na voljo.

Nehi ze enkrat tko hvalit vse aspekte igre. Sej vemo, da ti je vsec, sam probi bit kriticen do kaksne zadeve. :>

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Tile moderni odgovori najbližje simulirajo pravi pogovor.


Ne, pa ne. K ti v RL neki reces, nimas pojma kako bo sogovornik odreagiral. Tle pa vnaprej ves kako bo odreagiral.

Izi je izjavil:

Mass Effect je pri pogovorih uspešno začrtal nove smernice in ti se počasi prenašajo v vse moderne RPG igre.


Joj, ne ves kaj govoris... Realen primer iz Mass Effect:

Opcija: "I don't trust this guy."
Shepherd rece: "We can't have an alien on this ship."

The fuck?! You racist bastard, jest _nisem_ hotu tega rect!

Izi je izjavil:

Kdor rad prebira dolge litanije teksta naj se raje loti kakšne knjige ;)

Clovek, RPG igras. Ce ne maras texta pejdi igrat kak FPS. :>

Izi je izjavil:


Pa da ne bo pomote, jaz še vedno zelo rad preigram tudi kakšen indie RPG, kjer vse bolj ali manj poteka tekstovno.


Tle ne gre za textovno ali ne textovno. Tle gre za immersion in experience... Ce sem ze tolkrat omenil Moiro in F3, jo bom se enkrat.

http://fallout.wikia.com/wiki/Wasteland...

Klikni na link in se sprehodi skozi mozne odgovore. Na taksno globino se nisem naletel pri F4.

Tole je na voljo v pogovoru, k prides nazaj po tem, ko se gres nafilat z radiacijo:

sly - "I like to think of it as adding to my glowing personality."
smart - "The headaches certainly make it hard to focus properly."
standard - "Itchiness, sores, and so forth. I've had worse, but still not fun."
tough - "I can barely feel it. Radiation sickness is for the weak."
smart - "Fear not! With my vast scientific knowledge, I explain this one myself."
snide - "Why don't you drink a tall glass of wastewater and find out for yourself?"
Standard - "Just do your examination and fix me up please."
smart - "If I listen closely, I can hear my genes crying."
snide - "I feel about as bad as you look."
snide - "Too... tired... to be... snide."
tough - "Well, it itches a little, but I can walk it off."
sly - "Oh, I feel fine! *cough* Never better! *cough* No problem at all! *wheeze*"

Ce se ti v F4 dialogi zdijo napredek od tega, pol pa tud ne vem ...

Furbo ::

Res je, dialogi so šli ne korak, ampak en sprehod nazaj, včasih je tudi kaj drugega vplivalo nanje (moč, agility,..) tokrat.. nič. Za karizmo morda dobiš malce XP ali kakih 25 caps več.. brezveze.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

BigWhale ::

"If I listen closely, I can hear my genes crying."

Genes crying!

Al pa k je su na minsko polje...

"Oh, disarming it's real easy. Just jump up and down on it. You go first."
...
"On a scale of one to ten, I'd say it's a "shut the fuck up and fix me."

oo7 ::

No pa sem po preigranih 65 urah prvič prišel v Diamond city :D

Trenutno sem level 29

Še malo statistike :)


MrNighthawk ::

Izi je izjavil:

Vidim, da ste pri igrah večina ostali nekje v 90. letih prejšnjega stoletja. Tehnika se izboljšuje in gre naprej tudi v RPG žanru :P
Ko se v "real lifeu" pogovarjaš tudi v glavi ne "izgovoriš" v celoti vseh možnih odgovorov, ampak se v hipu odločiš ali se strinjaš, ne strinjaš, rabiš dodatne informacije, ali pa se narediš pametnega in navržeš kakšno sarkastično opazko. Šele ko se odločiš za določeni odgovor se v glavi začno tvoriti primerne besede da boš izrazil svoj že izbrani odgovor.
Tile moderni odgovori najbližje simulirajo pravi pogovor.

Pa da ne bo pomote, jaz še vedno zelo rad preigram tudi kakšen indie RPG, kjer vse bolj ali manj poteka tekstovno.


Ja samo razlika je v temu, da je F4 igra in ne RL. In po temu, ko izbereš enega izmed 4ih "odgovorov" nad njim nimaš več kontrole. In še enkrat...to je igra in ne RL. F3 in F:NV so bili kar se tiče dialogov noro dobri. Tole v F4 je pa dumbed down.

Če ti tekst ni všeč predlagam, da izklopiš še VATS in boš igral to kar res hočeš FPS z elementi RPGja ;)

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Izi ::

MrNighthawk je izjavil:

Če ti tekst ni všeč predlagam, da izklopiš še VATS in boš igral to kar res hočeš FPS z elementi RPGja ;)

Saj to Fallout 4 tudi dejansko je. Verjetno je toliko razočaranih, ker so pričakovali "čisti RPG", kateri pa so na žalost izumrli že vsaj 15 let nazaj. Edino kakšen indie RPG je še tisti pravi "zateženi" RPG, ki ga danes ne pogleda skoraj nihče več, razen mene.

Torej F4 je streljačina z RPG elementi oziroma akcijski RPG kot se temu moderno reče. In to prekleto dober. FPS-jev pa jaz ne igram.

V F4 naši odgovori nimajo praktično nobenega vpliva na zgodbo. Je skoraj vseeno kaj izbereš. Tudi karizma nima pri pogovorih nobene veze, samo nekaj več denarja lahko izsiliš, ker ima pomen samo na začetku igre.
Odločitve v F4 se sprejemajo glede na opravljene queste in ne na pogovore.
Pogovori so tukaj samo za boljši občutek in da zgodbo držijo lepo skupaj, zato je originalni način odgovorov v krogu neprimerno boljši kot pa če so eden pod drugim. Vedenje kaj dobesedno bo naš junak rekel nima prav nobenega smisla, ker dejansko nič ne odločaš ampak samo izbiraš smer pogovora. Pogovoru se moraš samo prepustiti in ga voditi v želeni smeri z izbiranjem SMERI. Upam, da vidiš kam merim z večkrat uporabljeno večpomensko besedo "smer". Na odgovore v krogu.
Razen pri glavni liniji questov je skoraj nujno prekinjanje pogovorov, ker si vse že desetkrat slišal in samo jemlje čas, zato je še enkrat zelo pomembno, da so odgovori v krogu, da med prekinjanjem avtomatsko veš katero SMER izbrati, da po nesreči ne odkloniš questa.

Verjemi, da po več kot 100 preigranih urah in pri level 60 že vem, da se vse velike odločitve sprejmejo izključno samo z odločitvijo kateri odločilni quest boš opravil, ker potem onemogočiš drugega.

Še vedno trdim, da je Karizma najmanj pomembna statistika. Tisti obarvani odgovori ne vplivajo na zgodbo nič, razen da včasih lahko dobiš nekaj malega več XP ali zamaškov. Pa še karizmatično se lahko oblečeš, če moraš res koga v kaj prepričati ali pa poješ tiste tablete za visoko karizmo.
To da Karizma precej zniža ceno pri trgovcih pa tudi nima nobene veze saj skozi celo igro ne rabiš prav nič kupovati pri njih. Denarja pa tudi praktično ne rabimo. Glavne v igri so surovine za crafting in gradnjo.
Karizma je dobra izključno samo za en sam Perk in sicer Local Leader, ki je praktično nujen, če hočeš v celoti izkusiti igro.

AndreAS ::

Torej " Charsima " = 1?

Vse ostale pa raje poknem v A in P in seveda L. Kajne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndreAS ()

matobeli ::

Ne, Charisma je tolk visoka da lahko vzameš Local Leader. Se je z naselji kar zabavno ukvarjati in brez LL 1 je dost muka, dobiš tudi kar nekaj XPjev in capsov za opravljne misije ki niso hudo zahtevne.

BTW, a kdo ve kako ukinit supply line? Sem jih na začetku kar malo pometal in kakšno preveč naredil, pa bi sedaj malo uredil.

Izi ::

AndreAS je izjavil:

Torej " Charsima " = 1?

Vse ostale pa raje poknem v A in P in seveda L. Kajne?

Jaz sem začel s karizmo 1 in je šlo brez problema dokler nisem imel veliko svojih naselij in sem se moral vedno vračati v prvo naselje, da sem lahko kaj scraftal.
Pa Minutemen quest linija je tudi precej težja, ker moraš ročno nositi surovine v različna naselja, da lahko zgradiš tiste osnovne reči, ki jih zahteva quest. Ponavadi je to rekrutacijski oddajnik, ki ga je potrebno postaviti v polovico naših naselij.
Pa še vedno te nezadovoljeni naseljenci vsakič ko prideš v naselje opozarjajo, da jim primanjkuje tega in onega. Predvsem če nimajo dovolj postelj, hrane in vode so lahko hudo tečni.
Če hočeš v igri uživati v celoti potem rabiš karizmo 6 in Local Leader, da povežeš naselja in tudi Local Leader 2 je koristen, da lahko zgradiš svoje trgovine, kjer lahko prodajaš odvečno robo.

Izi ::

matobeli je izjavil:

BTW, a kdo ve kako ukinit supply line? Sem jih na začetku kar malo pometal in kakšno preveč naredil, pa bi sedaj malo uredil.

To je pa ena izmed stvari, ki nujno rabi izboljšavo. Da se jih prekiniti ampak je zamudno in je treba kar precej misliti kaj delaš.

Najti moraš točno tistega naseljenca, ki potuje na določeni liniji. Ko ga najdeš mu dodeliš neko drugo delo in linija se prekine.
Problem pa ga je najti. Med naselji se premikajo zelo hitro in tudi ne veš od katere linije je kateri.
Praktično edina možnost ga je počakati v naselju. Postaviti si moraš en stol ali posteljo v bližini kjer se ponavadi zbirajo prenašalci s svojo dvoglavo kravo. Potem na stolu ali postelji počakaš 1 uro in vidiš ali se je pojavil. Če ne počakaš še eno uro. Prej ali slej se bo pojavil. Najprej "quicksave" pote pa greš do njega in mu dodeliš drugo delo, najbolje pobiranje zelenjave in takoj nato pogledaš katero linijo si prekinil.

Kolikor gre linij iz enega naselja ven (ponavadi 2) toliko bo tudi različnih prenašalcev robe in ne boš vedel kateri je pravi.
Kot sem že enkrat prej omenil, optimalno je zgraditi oskrbovalne linije v krogu, tako da gre skozi celotno mesto praktično ena sama krožna linija. Tako boš rabil najmanj ljudi za prenašanje robe in iz vsakega naselja gresta samo 2 liniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Kako vidiš v naselju, kjer imaš stojnice koliko denarja si zaslužil?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Kako vidiš v naselju, kjer imaš stojnice koliko denarja si zaslužil?

Denar gre avtomatično v Workbench v razdelek Misc. Tam poglej če se je kaj nabralo. Kot sem že omenil zapravljajo samo brezdelni naseljenci, če jih imaš kaj.
Pa v vsakem naselju posebej moraš pobrati denar, če imaš tam seveda kaj trgovin.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Kako vidiš v naselju, kjer imaš stojnice koliko denarja si zaslužil?

Denar gre avtomatično v Workbench v razdelek Misc. Tam poglej če se je kaj nabralo. Kot sem že omenil zapravljajo samo brezdelni naseljenci, če jih imaš kaj.
Pa v vsakem naselju posebej moraš pobrati denar, če imaš tam seveda kaj trgovin.



V treh naseljih sem postavil po 1 stojnico razen v santuary hills zaenkrat dve. Ko pridem po dnevi v tista naselja je polno ljudi okoli stojnice.

Zdaj nakbrž se jih več kot več ne splača postaviti v eno naselje, ker pri vsaki stojnici ora biti 1 prodajalec.

MIHAc27 ::

Jaz sem iz Starlight drive naselja naredil en mini hub za supply line. Pač nalogo imaš radio tower tam postavit, lokacija sama se mi pa ne zdi ravno ok zaradi radioaktivne vode. Tko da settlerji lepo oskrbujejo naselja.
Itak je vseeno koliko dolge so te linije, že takoj ko jih ustvariš so resourci od drugod na voljo tudi tu.

Zmajc ::

Tole grajenje naselij je tak fail da je kr smesno.

Pri lvl 51 in okoli 100 preigranih urah me 1% ne zanima postavljanje nekih podrtij po wastelandu. Cel postopek grajenja več kot enega naselja je tako bedast da glava boli.

Upam da v DLCjih kaj popravijo ker ne vem če bom vložil v to kaj časa v sedanjem stanju.
««
31 / 59
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Fallout 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10921168 (879) oo7
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
35769412 (4730) oo7
»

Fallout 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
43250657 (2599) oo7
»

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20123696 (9643) oo7
»

Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25350694 (14829) oo7

Več podobnih tem