Forum » Igre » POE - Path of Exile (Uradna Tema )
POE - Path of Exile (Uradna Tema )
morbo ::
Gameplay videi: repetitivno nabijanje istih skilov kljub obilici le-teh.
To velja za razna tekmovanja (ravnokar poteka 1 teden HC race), kjer je nujno uporabljat tisti najbolj optimalen build možen za farmanje XP in se vsak (če gre za party) specializira za eno stvar. Potem sledi ogromno enega in istega nabijanja, ja.
Ampak casual igranje izgleda tako da probaš veliko različnih setupov / skillov, če ne zaradi drugega ker se naveličaš tolčt mobe z enim in istim efektom oz. taktiko. In nisi zaradi tega nič prikrajšan - pač ne boš prilezel do lvl 86 v enem tednu, tako kot no-life zombiji ki špilajo po 18 ur na dan. Boš pa vseeno "obrnil" špil in se zraven zabaval.
Itak pa v OB pride en kup popravkov za dodatno uravnoteženje igre / classov. In preden špil "izide" se bo še veliko balansiralo gameplay.
morbo ::
V bistvu tale špil omogoča ogromno različnih specializacij in ena najbolj zabavnih stvari je buildanje skilltree-ja. Izbira classa na začetku sploh ni tako pomembna in te ne omejuje pri buildu. Class le določa startno točko na skilltree-ju, ter kakšne skill geme dobiš za quest reward in te tako le "usmeri" proti neki specializaciji.
Recimo če misliš špilat z lokom boš verjetno izbral ranger class, ampak shadow ali pa duelist sta tudi lahko dobra izbira. Lahko delaš na pure evasion, no-evasion vse v armor, ali pa kombinacijo tega dvojega. Lahko se specializiraš da določen tip orožja (sekire, meči, ipd.) oz. pa način boja (onehanded, twohanded, dual wield..). Za castanje lahko uporabljaš mano ali pa greš blood magic, se usmeriš v zadajanje kritičnih udarcev ali pa to popolnoma zanemariš in buildaš na moči navadnih udarcev...
Skratka, izdelovanje lika je total zabavno in svobodno. Predlagam da ne preveč gledate kaj delajo drugi in poskusite izdelat lasten lik, saj tako dobiš največ zadoščenja ko stvar deluje. (seveda pod pogojem da si najprej kaj preberete o mehaniki igre, saj se da build tudi totalno zasrat, tako da ne prideš mimo šefa v act 2 - recimo tako kot jaz, z mojo prvo čarovnico )
Recimo če misliš špilat z lokom boš verjetno izbral ranger class, ampak shadow ali pa duelist sta tudi lahko dobra izbira. Lahko delaš na pure evasion, no-evasion vse v armor, ali pa kombinacijo tega dvojega. Lahko se specializiraš da določen tip orožja (sekire, meči, ipd.) oz. pa način boja (onehanded, twohanded, dual wield..). Za castanje lahko uporabljaš mano ali pa greš blood magic, se usmeriš v zadajanje kritičnih udarcev ali pa to popolnoma zanemariš in buildaš na moči navadnih udarcev...
Skratka, izdelovanje lika je total zabavno in svobodno. Predlagam da ne preveč gledate kaj delajo drugi in poskusite izdelat lasten lik, saj tako dobiš največ zadoščenja ko stvar deluje. (seveda pod pogojem da si najprej kaj preberete o mehaniki igre, saj se da build tudi totalno zasrat, tako da ne prideš mimo šefa v act 2 - recimo tako kot jaz, z mojo prvo čarovnico )
swiftpwns ::
Ta špil je definitivno bomba, bom karvsekal 30 urni maraton ko se open beta začne, če se mi kdo hoče pridružit ob igranju: swiftpwns.
Farystar ::
Gameplay videi: repetitivno nabijanje istih skilov kljub obilici le-teh.
Verjetno nisi pogledal prve strani, torej zavedati se je treba, da igra preide v Open Beta verzijo, ki še ni dokončna. Je pa to zadnjo brisanje GGG-jeve baze podatkov, kar se charcaterjev in itemov tiče. Bilo je rečeno, da naj bi končna različica igre z IV actom prišla okoli Avgusta ali v začetku jeseni.
Pri GGG-ju planirajo, da bo dovolj vsebine za naslednjih 20 let.
Lp pozdrav Alen aka Farystar.
Ps. če so kakšne nejasnosti me kontaktirajte na forumu preko pm. Ime je isto kot tukaj, torej Farystar :).
morbo ::
Če še kdo ne more počakat dan in pol do OB, jaz sem ravnokar nadgradil account da dobim taosnovnega kivija, pa so mi dali še en key zraven:
SHNV6-3XX8X-WS8FG-VY4WH
go go go!! (javi ko porabiš)
SHNV6-3XX8X-WS8FG-VY4WH
go go go!! (javi ko porabiš)
Izi ::
Hvala Morbo, jaz sem aktiviral tvoj ključ.
Sicer je samo še 1 dan in 10 ur do začetka odprte bete, ampak me je vseeno premagalo, da še danes vidim če je vso to malikovanje igre res upravičeno.
Sicer je samo še 1 dan in 10 ur do začetka odprte bete, ampak me je vseeno premagalo, da še danes vidim če je vso to malikovanje igre res upravičeno.
Izi ::
Np, tako si boš lahko vsaj rezerviral imena charov, preden uleti masa :)
Prepozno. Izi je že nekdo uporabil, in vsa imena, ki jih običajno uporabljam v MMORPGjih so tudi že oddana.
Prva stvar, ko sem igro pognal se mi je računalnik že po nekaj sekundah sesul z Blue Screenom, ki ga drugače že nekaj let nisem videl
Pogled na forum je razkril, da igra ne dela s Creativovimi zvočnimi karticami. Že nekaj mesecev se trudijo z popravkom pa jim ne uspe zadeve spraviti v red. Edina "rešitev" je da igro zaženeš s "--softwareaudio", kar seveda ni nobena rešitev, ker softwareski stereo zvok deluje precej ubogo na mojem super duper 5.1 surround sistemu. Če čez 2 dni v open beti Creativove zvočne še vedno ne bodo delovale hardwaresko potem se igre ne dotaknem več.
Potem zaženem igro in prikaže se 6 razredov, kateri imajo fiksen spol. Mislim HALO Čarovnica in lokostrelka sta lahko samo ženski. Vem, da je na svetu precej čudakov, ki lahko igrajo žensko vlogo, nekateri celo v resničnem življenju, ampak meni to ni nikoli uspelo. Tako mi najbolj zanimivi klasi odpadejo. Še preden sem začel, en velikanski minus, ki bi me skoraj odvrnil od igranja
Potem je treba izbrati ime in po približno 20 poskusih so vsa že oddana. Vem da sem pozen, ampak še v WoW, ki je zunaj že desetletja lahko uporabim vsaj 5 imen izmed teh 20. Je treba že uporabiti ime, ki ga običajno uporabljajo goldsellerji
Sedaj pa začnimo...
morbo ::
Mnja, to da ne moreš izbrati spola nekatere menda zelo moti (ampak ne igrati nekatere klase samo zaradi tega, je višek "šovinizma" :)). Pač igraš ženski lik, pa kaj? Saj je to Role Playing Game...
Z imeni pa je že zdaj problem, jp. Tudi pri meni je bilo kakih 80% imen že zasedenih. Celo ime mojega accounta... :)
Tehnično pa meni igra deluje odlično in se še ni sesula.
Z imeni pa je že zdaj problem, jp. Tudi pri meni je bilo kakih 80% imen že zasedenih. Celo ime mojega accounta... :)
Tehnično pa meni igra deluje odlično in se še ni sesula.
todman74 ::
Potem zaženem igro in prikaže se 6 razredov, kateri imajo fiksen spol. Mislim HALO Čarovnica in lokostrelka sta lahko samo ženski. Vem, da je na svetu precej čudakov, ki lahko igrajo žensko vlogo, nekateri celo v resničnem življenju, ampak meni to ni nikoli uspelo.
Jaz igram v RPGjih (če je možno) zmeraj najprej žensko vlogo, potem pa še moško ponavadi.....mi je zanimivo in ne vidim tukaj nič čudaškega. Edino tistim romancam se izognem, oziroma izberem lezbično varijanto. Ni je zame boljše vloge, kot tista od elfice, ki postane Gray warden, v DA Origins.
morbo ::
Tako mi najbolj zanimivi klasi odpadejo. Še preden sem začel, en velikanski minus, ki bi me skoraj odvrnil od igranja
Aja, v PoE ti nič ne odpade, ker če hočeš igrat "rangerja" z lokom, lahko to narediš dokaj uspešno z vsemi "klasami". Buildanje lika je precej bolj odprto kot v katerikoli drugi podobni igri. Kot čarovniško klaso lahko uporabiš tudi templarja ali shadow (senco, lol), tako da se boš lahko komot izgonil travmam igranja z ženskim likom in ne boš prikrajšan za vsebino. ;-)
To je mislim tudi razlog zakaj ni izbire spola. Izbira "klase" te ne zacementira v določen stil igranja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
Sale_One0 ::
Se 30h do zacetka open bete, naval bo ogromen, upam da ne bo prevec laga ker lag+HC ne gre skupaj
Si vis pacem, para bellum.
morbo ::
Je kdo tak ki bo skipal zgodbo in igral po mal bolj pospešenem postopku?
Jaz sem do sedaj vsak playthrough preskočil vso zgodbo in večino nepomembnih območij. Ampak tokrat bom šel slow & safe, poslušal vse govore NPC-jev (da sploh vidim za kaj gre :)) in čim-manj reskiral (tudi zato ker mislim igrat na HC in Act 3 je totalna neznanka).
Farystar ::
Še 8 ur do začetka Open Bete ;D. Se vidimo :P. Glede charov, v prihodnje bo mogoče kupiti preko shopa različne genderje, pač v sklopu mickrotransakcij. Sem direktno citiral Chrisa, lead designer pri GGG.
Lp Alen aka Farystar :)
Lp Alen aka Farystar :)
morbo ::
Še 6 ur do masivnega lag-a in desync-a. Brutus: nobody shall pass!!
Anyway, če me kdo hoče dodat: "morbo"... Za začetek bom sicer igral HC solo, nice&slow, če crknem predaleč pa nadaljujem na SC.
Anyway, če me kdo hoče dodat: "morbo"... Za začetek bom sicer igral HC solo, nice&slow, če crknem predaleč pa nadaljujem na SC.
Mipe ::
Če je že DL tako počasi, kako šele bo na strežnikih? Pejd raje spat. Si boš prihranil živce.
swiftpwns ::
Jap, naspat se pa jutri gikat pač :D Evropejcem downloada dosti počasneje kot amerikancem.
kr?en ::
Izi ::
Saj ni bilo treba celo igro na novo dol vleči. Popravek je dolg okoli 1,5 GB in jaz sem ga imel dol v parih minutah. Mi je potegnilo kar 7 do 8 MB/s. So si kar hude strežnike omislili za zastonjsko igro. Precej bolj razkošno kot pri največjih komercialnih igrah, kjer mi ponavadi popravke vleče dol z 1 do 2 MB/s.
Nekompatibilnost s Creativovimi zvočnimi karticami so kot kaže popravili, sem igral eno uro in je vse delalo brez napak.
Čarovnico sem prignal do level 6.
Moje osebno opažanje pa je, da so uporabni samo "range" klasi, "melee" pa so vsaj po mojem občutku nauporabni. Mimogrede naletiš na kakšnega Bossa, ki te na blizu seseklja ko za šalo, od daleč z malo tekanja pa se ga kar uspešno da premagati. Poleg tega "melee" klasi na začetku večinoma udarjajo v prazno, saj z premalo dexteritija zgrešiš večino udarcev.
Kaj so torej mislili z Templarjem, ki naj bi uporabljal samo moč in inteligenco, mi ni jasno, saj brez dexteritija zadane komaj vsak tretji udarec. Edina možnost za Templarja je torej popolnoma magična pot, kjer pa tudi ne more ujeti čarovnice, ki ima boljšo pozicijo na magičnem delu skill drevesa.
Templar je brez dvoma najslabši in najtežji klass, medtem ko je čarovnica daleč najboljši oziroma najlažji klas, saj se je treba posvetiti samo inteligenci, ki zadosti prav vsem potrebam čarovnice. In ko čarovnico dodobra napimpaš z Energiskim ščitom, katerega skilli so vsi na drevesu najbližje čarovnici, je le ta popolnoma neuničljiva. Pa še vsa čarovniška oprema ima visoke vrednosti Energijskega ščita.
Čarovnica je tako že od začetka daleč najboljši "tank" v igri, Poleg tega ima daleč največjo ubijalsko moč, ker je specializirana samo na en atribut, ki ji daje tako damage kot mano, pa še od daleč iz varne razdalje lahko pobija.
Skratka, klasi niso kaj dosti uravnoteženi in tudi v prihodnje ne bo kaj bolje, saj bodo vedno vsi klassi rabili vse tri atribute, samo čarovnica vedno samo enega.
Nekompatibilnost s Creativovimi zvočnimi karticami so kot kaže popravili, sem igral eno uro in je vse delalo brez napak.
Čarovnico sem prignal do level 6.
Moje osebno opažanje pa je, da so uporabni samo "range" klasi, "melee" pa so vsaj po mojem občutku nauporabni. Mimogrede naletiš na kakšnega Bossa, ki te na blizu seseklja ko za šalo, od daleč z malo tekanja pa se ga kar uspešno da premagati. Poleg tega "melee" klasi na začetku večinoma udarjajo v prazno, saj z premalo dexteritija zgrešiš večino udarcev.
Kaj so torej mislili z Templarjem, ki naj bi uporabljal samo moč in inteligenco, mi ni jasno, saj brez dexteritija zadane komaj vsak tretji udarec. Edina možnost za Templarja je torej popolnoma magična pot, kjer pa tudi ne more ujeti čarovnice, ki ima boljšo pozicijo na magičnem delu skill drevesa.
Templar je brez dvoma najslabši in najtežji klass, medtem ko je čarovnica daleč najboljši oziroma najlažji klas, saj se je treba posvetiti samo inteligenci, ki zadosti prav vsem potrebam čarovnice. In ko čarovnico dodobra napimpaš z Energiskim ščitom, katerega skilli so vsi na drevesu najbližje čarovnici, je le ta popolnoma neuničljiva. Pa še vsa čarovniška oprema ima visoke vrednosti Energijskega ščita.
Čarovnica je tako že od začetka daleč najboljši "tank" v igri, Poleg tega ima daleč največjo ubijalsko moč, ker je specializirana samo na en atribut, ki ji daje tako damage kot mano, pa še od daleč iz varne razdalje lahko pobija.
Skratka, klasi niso kaj dosti uravnoteženi in tudi v prihodnje ne bo kaj bolje, saj bodo vedno vsi klassi rabili vse tri atribute, samo čarovnica vedno samo enega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
morbo ::
@Izi, govoriš totalno na pamet krneki (do lvl 6 si prišel pa že vse veš kako "nuravnoteženi" so "classi" in kako bo v prihodnosti)
Zaradi tega ker je z ranged lažje kajtat nekatere bosse, melee ni "neuporaben". Boš pač moral napumpat life / armor / resistance in prilagodit taktiko. Če z melee nič ne zadevaš pač poberi "resolute technique" keystone
Templar je daleč od "najslabšega in natežjega klasa", saj gre za enega najbolj popularnih izbir. In čarovnica ni "najboljši tank". Se vidi da nisi prišel še niti do akta 2, kjer mobi delajo chaos damage, ki gre popolnoma mimo ščita in armorja
Raje se najprej navadi mehanike in mogoče igro vsaj enkrat obrni, preden pišeš te tvoje "recenzije", ker res nabijaš v 3krasne in daješ lažne informacije potencialnim zainteresiranim.
Zaradi tega ker je z ranged lažje kajtat nekatere bosse, melee ni "neuporaben". Boš pač moral napumpat life / armor / resistance in prilagodit taktiko. Če z melee nič ne zadevaš pač poberi "resolute technique" keystone
Templar je daleč od "najslabšega in natežjega klasa", saj gre za enega najbolj popularnih izbir. In čarovnica ni "najboljši tank". Se vidi da nisi prišel še niti do akta 2, kjer mobi delajo chaos damage, ki gre popolnoma mimo ščita in armorja
Raje se najprej navadi mehanike in mogoče igro vsaj enkrat obrni, preden pišeš te tvoje "recenzije", ker res nabijaš v 3krasne in daješ lažne informacije potencialnim zainteresiranim.
Truga ::
chaos damage
http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Chao... Awwwwwwwwwww yeaaahhhhhhhh.
On a more serious note, zadeva mi zaenkrat zgleda kar zbalancirana. Jaz in kolega sva igrala kaksni 2 urci, on kot shadow, jaz kot witch, pa nisem opazil neke razlike v "powerju" characterjov. On je igral melee, pa ni mel nobenih problemov s heltom...
morbo ::
CI si lahko privoščiš precej pozno, še posebej zdaj ko ti ne da več +50% ščita. Do takrat se moraš znajti drugače.
Sicer pa je prva stvar ki jo mora razumet začetniški igralec, da tukaj ni "classov" v tradicionalnem smislu. "class" pomeni več ali manj le "kje na pasivnem skilltree-ju bom štartal". Od tam naprej imaš proste roke. Vsak "class" lahko dela vse, če le ima dovolj statsov. Fora je le da so nekatera štarntna mesta rahlo bolj primerna za nekatere specializacije.
Sicer pa je prva stvar ki jo mora razumet začetniški igralec, da tukaj ni "classov" v tradicionalnem smislu. "class" pomeni več ali manj le "kje na pasivnem skilltree-ju bom štartal". Od tam naprej imaš proste roke. Vsak "class" lahko dela vse, če le ima dovolj statsov. Fora je le da so nekatera štarntna mesta rahlo bolj primerna za nekatere specializacije.
Truga ::
No, jaz sem vceraj naredu se en character za takrat k igram sam in sicer templar.
Zaenkrat hodim in prtiskam sweep s staffom in vse pada po tleh. Ne vem kje je mel Izi pri nizkih levelih problem z meleejom, jaz jih imam vec z witchom...
Zaenkrat hodim in prtiskam sweep s staffom in vse pada po tleh. Ne vem kje je mel Izi pri nizkih levelih problem z meleejom, jaz jih imam vec z witchom...
ank ::
Tudi jaz sem včeraj malo probal.
Igral sem z witch, do 6 levela. Ni blo nekih problemov. Po sistemu raise zombie x 3, pustiš da jih gruča sovražnikov napada, potem pa jih vzadaj kuriš z fireball. Pri bossih pač paziš, da te ne zadenejo in tekaš okoli.
Edino, kar je bilo v napoto je prekinitev povezave s strežnikom vsakih nekaj minut.
Je še komu drugemu prekinjalo povezavo?
Če ja potem je verjetno zaradi prevelikega navala, če pa ne pa je kriv moj stari ruter, ki ga bo treba počasi zamenjati.
Igral sem z witch, do 6 levela. Ni blo nekih problemov. Po sistemu raise zombie x 3, pustiš da jih gruča sovražnikov napada, potem pa jih vzadaj kuriš z fireball. Pri bossih pač paziš, da te ne zadenejo in tekaš okoli.
Edino, kar je bilo v napoto je prekinitev povezave s strežnikom vsakih nekaj minut.
Je še komu drugemu prekinjalo povezavo?
Če ja potem je verjetno zaradi prevelikega navala, če pa ne pa je kriv moj stari ruter, ki ga bo treba počasi zamenjati.
69charger ::
Tudi meni je vmes prekinilo, verjetno le veliki naval.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Truga ::
Men je vcer 2x prekinlo, enkrat jim je server dol padu, enkrat pa ko sem hotel menjat arejo, to je blo pa tud to. Sem vsekakor pozitivno presenecen, zadeva spila super, pinga je pa tud skoz samo okoli 50.
TehDucky ::
Jaz pa ne morem več začet igrat, ker sploh ne vem kaj naj igram in kakšen build naj bi šel, pol se pa sploh ne spravim igrat. Nekako me archer, ki sem ga na začetku vzel ne potegne...
morbo ::
Je še komu drugemu prekinjalo povezavo?
Jp, enih dvakrat. Precej normalno. oz. sem pričakoval da bo še slabše.
Največja začetna ovira za melee je Brutus - tista rdeča grdoba v ječi. Če si do takrat nisi nabral dovolj lajfa (recimo 200), se ne moreš it face to face z njim in moraš uporabit kakšno drugačno taktiko (recimo mu pod noge mečeš "bear trap" skill medtem ko bežiš in se izmikaš kavlju). Vsekakor ne mu stat pred nosom, ker vas bo one-shotal z močnim udarcem. V bistvu je Brutus natežji na normal, ko še hodiš in udarjaš precej počasi, zato se je težje izmikat.
Jaz trenutno igram pure melee Marauder (sweep, heavy strike, leap slam, warlord's mark, temporal chains + aure) solo in sem prilezel do Act 2 cruel na hardcore, tako da je melee opcija povsem spodobna izbira (čeprav težja kot ranged / caster). Le prej moraš malo poštudirat kako boš izdelal pasivni skilltree, katere bonuse boš vzel pred drugimi in kdaj jih boš vzel. Tole je moj trenuten skilltree in kot vidite, razen prvega 12%+ damage, ki je "free", nisem vzel nobenega vozlišča ki mi povečuje damage ali specializiral build za določeno orožje. Večinoma je šlo v pridobivanje lajfa in pot do pomembnih keystonov, kot sta Resolute techique in Blood magic. Damage reduction imam precej slab, zato je za preživetje nujen life-leeching support skil (sweep + life gain on hit + stun). Ko pridem do Iron reflexes, vzamem še Unwavering stance in takrat bo armor (+evasion) poskočil. Če seveda prej ne umrem... :)
Špil je zakon, ker je svoboden, težak in ni trivialen, ampak zahteva razmišljanje in taktiziranje. Z resursi si omejen (restart ekonomije), zato je treba it včasih tudi barantat v trade chat, da dobiš stvari ki ti omogoačjo lažje napredovanje :)
Farystar ::
Na kratko povedano, to ni špil za otroke in tiste, ki se jim ne ljubi razmišlat kaj dosti. igra zahteva planiranje lika vnaprej. Seveda pa imamo prednost tisti, ki smo pred Wipeom testirali like vsaj pol leta.
Truga ::
Community je super ja. Mi je zal da nisem zanc screenshotov, ko sem mel cez cel ekran HUEHUEHEUHEUHEUEHUEHUEHUEHEHEHUEHEUHEUEHUEHEUHEUEHEUEHU spam.
On a more serious note, jaz nisem prov dost planiral. Pogledal sem si kere keystone hocem, to je blo pa tud to. Trenutno vlagam pointe v MOAR MANA & ES, da bom prezivu, in da mi ne zmanjka, ko spamam arc. Je pa res, da ne igram hardcore. :P
On a more serious note, jaz nisem prov dost planiral. Pogledal sem si kere keystone hocem, to je blo pa tud to. Trenutno vlagam pointe v MOAR MANA & ES, da bom prezivu, in da mi ne zmanjka, ko spamam arc. Je pa res, da ne igram hardcore. :P
Mipe ::
Community? Global chat je nemogoč, ostane vključen max 3 sekunde, kolikor porabim za iskanje "hide" gumba.
Trenutno špilam 34 ranger, dual strike z dvema mečema. Več DPS-ja kot zdravja Glass cannon, ja. Moram nekaj investirat v hp in to...
Trenutno špilam 34 ranger, dual strike z dvema mečema. Več DPS-ja kot zdravja Glass cannon, ja. Moram nekaj investirat v hp in to...
morbo ::
Še en razlog več zakaj špilat v hardcore ligi - tam je bistveno manj debilov in brezveznikov, ker se taki hitro samoizločijo.
Imo, od open bete gre "community" na slabše. Forum je poln enega jokanja o vsem mogočem in tudi threadov ki so direktno namenjeni zgolj trolanju.
Imo, od open bete gre "community" na slabše. Forum je poln enega jokanja o vsem mogočem in tudi threadov ki so direktno namenjeni zgolj trolanju.
mjolnir ::
kar je čist logično zaradi navala vseh mogočih nubov in se zgodi v vsaki igri :P
Bolje navala debilov. Lahko si noob, pa si čisto uvideven igralec
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mjolnir ()
yoco ::
Igra mi je kar všeč, edin moti me, da ni auto attacka in da ne morem z tipko zamenjati target, moram vedno kilkat.
Drgač pa če mi lahko nekdo pomaga. Začel sem z duelistom, kaj točno moram zj gledat glede geara? Opažam, da lahko skor vse uporabim, sam ko pa ne vem kaj je tisto kar res rabim!
Drgač pa če mi lahko nekdo pomaga. Začel sem z duelistom, kaj točno moram zj gledat glede geara? Opažam, da lahko skor vse uporabim, sam ko pa ne vem kaj je tisto kar res rabim!
morbo ::
O šit, danes se zadeva sesuva vsakih 15 min... Še dobro da ob sesutju naredi rollback, sicer bi že igubil lik.
@yoco, tisto kar res rabiš, je tisto kar si želiš :) Z duelistom je najbolj priročno delat na armorju oz. izmikanju (evasion). V igri obstajo tri obrambne možnosti na opremi: oklep (armor) ti zmanjša poškodbe za določen procent, evasion je določen procent možnosti da se udarcu izmakneš in energetski ščit je več ali manj "buffer" preden ti udarci zmanjšajo life. Poleg tega lahko tudi nosiš (ročni) ščit, ki ti da še možnost blokiranja udarcev.
Na opremi najdeš eno ali kombinacijo dveh obrambnih možnosti. Z duelistom je najbolj smotrno bildat armor, evasion ali pa oboje skupaj. Neglede za kaj se odločiš, ena najbolj pomembnih stvari je da imaš dovolj lajfa.
Glede napada se boš moral odločit kaj ti paše: dve orožji vsako v eni roki, dvoročna orožja, enoročno orožje + ščit, lok... možnosti so praktično vse, pomembno je da se specializiraš za eno in tisto bildaš, sicer ne bo tvoj lik dober v ničemer.
Če nisi siguren, si poglej na forumu varijacije buildov.
@yoco, tisto kar res rabiš, je tisto kar si želiš :) Z duelistom je najbolj priročno delat na armorju oz. izmikanju (evasion). V igri obstajo tri obrambne možnosti na opremi: oklep (armor) ti zmanjša poškodbe za določen procent, evasion je določen procent možnosti da se udarcu izmakneš in energetski ščit je več ali manj "buffer" preden ti udarci zmanjšajo life. Poleg tega lahko tudi nosiš (ročni) ščit, ki ti da še možnost blokiranja udarcev.
Na opremi najdeš eno ali kombinacijo dveh obrambnih možnosti. Z duelistom je najbolj smotrno bildat armor, evasion ali pa oboje skupaj. Neglede za kaj se odločiš, ena najbolj pomembnih stvari je da imaš dovolj lajfa.
Glede napada se boš moral odločit kaj ti paše: dve orožji vsako v eni roki, dvoročna orožja, enoročno orožje + ščit, lok... možnosti so praktično vse, pomembno je da se specializiraš za eno in tisto bildaš, sicer ne bo tvoj lik dober v ničemer.
Če nisi siguren, si poglej na forumu varijacije buildov.
mjolnir ::
Ko bom jaz šel delat duelista, bo pure evasion, čimveč frenzy charges, pa dva meča vsak v svoji roki. Uporabljal bom pa večino phase attack, pa double strike. To bo pomojem zelo zaj., ker bo moj armour v kur. in se bom moral pazit da me ne pospravjo
morbo ::
Pure evasion build bi tudi jaz rad sprobal enkrat (verjetno bi za to izbral shadow + dual dagger). Armor in ES pač popolnoma zanemariš in delaš na dovolj velikem life pool-u (& life regen), da boš lahko sprejel tiste udarce katerim se ne boš izmaknil. Ne pozabi vzet Arrow Dodging, Acrobatics in Phase Acrobatics (Acrobatics ti odstrani ves armor in ES!) in na elemental resist.
Meizu ::
Mene pa zanima kaj se za shadowa bolj splača za endgame planirat - IC ali HP/armour skill tree?
morbo ::
Mene pa zanima kaj se za shadowa bolj splača za endgame planirat - IC ali HP/armour skill tree?
Za shadow se armor ne ravno izplača, ker nimaš nobenih +armor nodov tam okrog. Imaš pa dosti + energy shield in +evasion, torej:
* HP/evasion/ES
* HP/pure evasion (brez ES, torej vzameš Acrobatics)
* brez HP/vse v ES + CI nekje late-game (ter Ghost Reaver)
Chaos Inoculation je še težje izpeljat kot v closed beta (kjer si zraven dobil +50% ES), ker si moraš prej nabrat še več ES / ES regen, da si lahko privoščiš izgubo lajfa in možnost zdravljenja. Je pa po drugi strani chaos damage še večja jeba kot v CB, saj Merciless štartaš z -60% chaos resist, tako da to naredi CI bolj privlačno.
Poglej si malo builde v shadow sub-forumu, če kateri ustreza tvoji izbiri ofenzive.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Diablo 4 (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Igre | 101858 (1836) | Smurf |
» | Diablo Immortal (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16965 (1628) | HNpis |
» | Wasteland 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13263 (6174) | drvo |
» | Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 32422 (12000) | yoco |
» | Torchlight IIOddelek: Igre | 4513 (3596) | Berserker |