» »

Torchlight II

Torchlight II

Primoz78 ::

Danes je uradni izid...tisti, ki imate pre-order lahko ze pre-loadate. Pricakovanja?

Link do Steama in do Uradne strani






LP
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

mjolnir ::

V enki sem zapravil zelo veliko časa, dvojka mi pa zgleda, kot da so popravili tiste minimalne napake iz enice. Pomojem bo res super špil :). Tisti, ki še nima torchlight 1 je sedaj na voljo v humble indie bundle 6.

destroyer2k ::

Ob 20:00 tu nekje se bo lahko začelo igrati.

opeter ::

Bom počakal, da pride na GOG.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Berserker ::

Nisem reden igralec FRP-jev, ampak me zanima če je tole podobno po igralnosti Path of Exile ?

Yohan del Sud ::

Nisem špilal Path of Exile in menda tudi uradno še ne bo nekaj časa zunaj. Sem pa "testno" naložil Torchlight 2. In ja, je vreden denarja. Če so ti všeč take zadeve. Zelo prečiščena in poenostavljena verzija diabla. KISS (keep it simple stupid) varianta špila, ki preprosto deluje.
www.strancar.com

Berserker ::

Yohan del Sud je izjavil:

Nisem špilal Path of Exile in menda tudi uradno še ne bo nekaj časa zunaj. Sem pa "testno" naložil Torchlight 2. In ja, je vreden denarja. Če so ti všeč take zadeve. Zelo prečiščena in poenostavljena verzija diabla. KISS (keep it simple stupid) varianta špila, ki preprosto deluje.


Kako misliš poenostavljena ? Skyrim varianta ? Da pri liku ne moreš zajebat z napačno vloženimi točkami ? Da je HUD preprost, da je pregledno ?

Izi ::

Ne, ne, ne, Torchlight niti v sanjah ne primerjaj s Skyrim ali čem podobnim. Torchlight je dejansko Diablo klon. AMPAK, to je treba nujno poudariti, ker se "klon" ponavadi uporablja slabšalno, v tem primeru je Torchlight pravzaprav presegel svojega vzornika.

Diablo in Torchlight je težko primerjati z ostalimi igrami. Sta najbolj prvinska Akcijska RPG-ja in poudarek je tukaj na akcijska. Zgodba je pri obeh v drugem planu, bistvo je pobijanje neskončnih valov pošasti in izboljševanje svojega junaka.

In Yohanu del Sudu se vidi, da je igro samo namestil in zagnal, igral pa ne kaj dosti. Namreč Diablo 3 je tisti, ki je tukaj močno poenostavljen. Torchlight 2 je v osnovi bližje Diablo 2 kot pa 3. In poznavalci vedo, da je Diablo 2 igralno dosti boljši od Diabla 3. Grafično je seveda Diablo 3 superioren, ampak to pri taki igri nima kaj dosti veze.

Grafično se Diablo in Torchlight močno razlikujeta, ampak ne moremo reči, da je eden boljši od drugega, sta preprosto različna. Diablo hoče biti močno resen, Torchlight pa je čista risanka in vse deluje malo komično.

Stil igranja in cilj igre je pri obeh popolnoma enak. Se pravi pošasti je potrebno pobijati toliko časa, da tvoj junak postane najmočnejše bitje v tistem fantazijskem svetu.

Izgradnja lika pa se med Diablo 3 in Torchlight 2 spet kar precej razlikuje. Diablo 3 je tukaj tisti, ki so ga močno poenostavili. Pri Diablo 3 se vse statistike dodeljujejo samodejno vsi liki istega razreda so POPOLNOMA enaki, razlikujejo se samo po opremi, v katero so oblečeni in orožjem, ki ga nosijo. V Diablo 3 svojega lika pravzaprav sploh ne razvijamo ampak ves čas samo iščemo boljšo opremo. To je pravzaprav huda napaka Diabla 3 in igralci so večinoma besni zaradi tega.
Torchlight 2 je tukaj mnogo bolj napreden. Medtem ko je šel Diablo 3 v čisto akcijo je Torchlight 2 še vedno ostal precej RPG. Imamo popolno kontrolo nad razvojem lika, kar seveda pomeni, da ga lahko tudi pokvarimo, če kar na slepo razdeljujemo točke.

V Torchlight 2 bo vsak igralec imel popolnoma različnega karakterja kot ostali. Kljub temu, da so samo 4 klasi, imaš tudi znotraj klase toliko proste roke, da se bodo tudi isti klasi tukaj bolj razlikovali kot se na primer v Diablo 3 razlikujeta Barbar in Čarovnik.

Bistvena razlika med Diablo 3 in Torchlight je tudi v tem, da v Diablo 3 ne moreš izbrati težavnosti, ampak vedno začneš na najlažji težavnosti in potem ko igro že končaš še enkrat igraš popolnoma enako igro na večji težavnosti. Tako moraš 4-krat preigrati eno in isto zadevo, da si končno primerljiv z ostalimi igralci.
V Torchlight takoj na začetku sam izbereš katero izmed štirih težavnosti boš igral. Kampanija oziroma zgodba pa je daljša in ne bo takega občutka ponavljanja kot v Diablo 3.

Ocenjuje se, da bo igralec v Torchlight 2 končal z zgodbo nekje okoli level 50. Level cap (najvišji level) je 100, ampak preprosti mod to izklopi in pravzaprav lahko levelaš svojega junaka v neskončnost.
Mape se generirajo naključno, ampak ko končaš z zgodbo boš prej ali slej moral pobijati ene in iste pošasti, ki pa bodo seveda vedno močnejše in močnejše. Bo pa občutek ponavljanja tukaj mnogo manj prisoten kot pa v Diablo 3, če sploh.
Zaenkrat dolžine zgodbe in ponavljanja map še ne morem potrditi iz prve roke, ampak prvi občutki pri igranju so vsekakor bolj pozitivni kot pri Diablo 3.
Težavnost si vsak prilagodi po svojih želja, tako da o težavnem napredovanju tukaj ne moremo govoriti, je pa razvoj lika vsekakor mnogo bolj zahteven kot pa v Diablo 3. Zato je pohvalno, da je že v prvem mestu na voljo NPC, ki ti dovoljuje da vsakemu skillu odvzameš zadnje 3 dodane točke, če ugotoviš, da tisti skill ni po tvojem okusu. Tudi Skillov je v Torchlight 2 več kot v Diablo 3.

Zaenkrat bi rekel, da je Torchlight 2 dosti boljši od Diablo 3. Vsaj kar se tiče normalnih igralcev, ki igre igrajo za zabavo. Kakšen Kitajec, ki igre igra za zaslužek, bo seveda še naprej ostal na Diablo 3 ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Berserker ::

Narobe si me razumel, skyrim sem dal za primerjavo zgolj kot igro, pri kateri karakterja ne moreš zajebat. Prejnši vikend sem igral PoE beto zato me je zanimalo če je igra na istem nivoju.

Yohan del Sud ::

Ah, pri lvl 22@normal zdaj lahko mirno rečem, da moraš biti res tov, da ga zajebeš. Dalo bi pa sicer načeloma se.

@izi, nisem primerjal s trojko, ampak s franšizo (in nefranšiznimi kloni) nasplošno. In še enkrat poudarjam, to je to, če imaš rad take zadeve, veliko za ta dnar. So se res potrudili. Zelo veliko podrobnosti in kinderjajčkov. Ponavljanje svačega, ki ga je pri tovrstnih špilih po defoltu veliko, je zelo zreducirano.
www.strancar.com

Izi ::

Ja, normal stopnja je kar precej lahkotna, ampak sem še v 1. poglavju, tako da ne vem kako bo kasneje.
Okolje je sicer fantazijsko, ampak moj klas je precej sci-fi. Odločil sem se za Inženirja in šel po poti graditelja. Ta srednja inženirska pot je kot nekakšen summoner s spremljevalci, ki so v tem primeru robotki. Imam robota, ki me ves čas zdravi in še obnavlja mano. Napitkov sploh ne rabim. Potem lahko postaviš samodejno brzostrelko, imaš hodeče mine, ki same jurišajo nad sovraga, granate, na koncu pa se naučiš celo zgraditi mehanskega Golema, ki te spremlja po bojišču.
Sicer lahko izbereš kakršnokoli orožje ampak za to smer je najprimernejši veliki kanon, ki ga držiš v obeh rokah in zgledaš kot Terminator s tistim ubijalskim minigunom v rokah.
Ker je Torchlight precej satirična zadeva se ta sci-fi klas zelo lepo vklopi v fantazijsko okolje.

Peters ::

Če koga zanima je Torchlight I v aktualnem Humble Indie Bundlu.

JC Denton ::

Dvojke še nisem začel igrati, igral sem pa enko mi je bila kar všeč. Nisem je preigral do konca, sem prej obupal, mi je pa bila ena najbolj všečnih RPG iger, pri katerih gledaš svojega junaka s ptičje perspektive. Na nivoju Diabla 2, Sacred 2 in Titan Quest + dodatek, manjkalo ji je le karakterjev in boljša zgodba.

Berserker ::

Jaz sem preigral demo in me je zadeva navdušila, všeč mi je steampunk stil in risankasta grafika. Začel sem Outlanderjem ter pumo, na normal je dokaj prelahko. Sicer nisem vešč FRP-jev zato po kakšni magih raje ne posegam (preveč ikon in fint za gruntat). Sicer kje bi zadevo lahko dobil najceneje.

Kaj natančno ti da večja slava ?

Zgodovina sprememb…

mjolnir ::

Kakor jaz vem, se ti fame posebej levela in iz nje dobiš za vsak fame lvl up, po en skill point.

detroit ::

mene ni impresionirala zadeva, mi je še diablo boljš pa ne da je ta kak presežek...
Skero

Izi ::

V direktni primerjavi imata oba hudo visoke ocene in sicer okoli 90/100, ampak dejstvo je, da je Torchlight 2 več kot pol cenejši od Diabla 3, dobiš pa pravzaprav več.
Glede na ceno je Torchlight 2 brez dvoma najboljša igra, ki jo lahko kupiš. Na splošno je najboljši sicer Black Mesa, ki je zastonj, ampak je drug žanr.

Tudi če ceno povsem odmislimo, Torchlight 2 nudi malenkost več kot Diablo 3. Predvsem ne postane tako hitro enoličen kot Diablo 3.
Za realno oceno obeh iger je treba v Diablo 3 doseči level 60 v Torchlight 2 pa nekje okoli level 50. Kdor ni dosegel teh levelov pri obeh naj ne sodi in primerja iger.

Bistvene razlike so: (vse so v prid Torchlight 2)

- Torchlight 2 ima popolni Zoom, ki ga upravljaš s koleščkom na miški.
- Torchlight 2 ne pozna ponavljanja. Kadarkoli igro končaš boš nadaljeval točno od tam od kjer si končal.
- Vedno samo napredujemo, medtem ko v Diablo 3 v neskončnost čistimo ena in ista področja.
- Že raziskano področje ostane raziskano.
- Sovražniki se ne respawnajo.
- Posamezna področja so večja
- Torchlight 2 ima tudi miselne uganke, na primer preklapljanje različnih vzvodov v pravem zaporedju, ki pa jih ni nujno rešiti za napredovanje, nudijo pa velike nagrade.
- Imamo skrita področja, ko s kakšnim stikalom odpreš vrata v skrito področje izven zemljevida
- Svojega junaka v Torchlight 2 dejansko razvijamo v smeri, ki jo sami želimo. V Diablo 3 na karakter nimamo najmanjšega vpliva.
- Oprema v Torchlight 2 je samo podaljšek oziroma izboljšava za našega junaka. V Diablo 3 je karakter samo brezoseben obešalnik za našo opremo.
- V Torchlight 3 gremo v boj z našim junakom, v Diablo 3 v boj peljemo testirat moč naše opreme.
- Spremljevalci v Torchlight 2 so dejansko uporabni, v Diablo 3 na Inferno stopnji odpovejo vsi spremljevalci vključno z vračevimi.
- Težavnostno stopnji v Torchlight 2 si nastavimo po svojih željah, tako da je igranje vedno užitek, v Diablo 3 moramo nujno preigrati vse težavnostne stopnje, kar je duhamorno.
- V Torchlight 2 igra skupaj lahko do 6 igralcev v Diablo 3 samo do 4
Mislim, da je še nekaj pozitivnih razlik, ki pa se jih sedaj ne spomnim.

Grafika je stvar okusa, ker je stil popolnoma drugačen. Za moj okus je Diablo 3 lepši, ampak to na igranje ne vpliva pravzaprav nič.
Sama zgodba v obeh igrah ni kakšen presežek, ampak vseeno je v Diablo 3 malo bolj dodelana. Predvsem vmesni filmčki v Diablo 3 izstopajo, medtem ko so v Torchlight 2 precej patetični, ampak to spet nima kaj dosti veze z samim igranjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Berserker ::

Jaz sem kupil key, ter se registriral, kje zdaj zadevo v demotu aktiviram ?

Launcher mi noče updejtat špila, zato niti v igro ne morem.

Zgodovina sprememb…

Izi ::

Berserker je izjavil:

Jaz sem kupil key, ter se registriral, kje zdaj zadevo v demotu aktiviram ?

Launcher mi noče updejtat špila, zato niti v igro ne morem.

Mislim, da demo in polna verzija nista kompatibilna.
Link --> Iz uradne strani dol potegni Offline installer, ki je dolg okoli 1,4 GB.
Tole datoteko: Torchlight2_FullInstall.exe
Demo odstrani in potem nanovo namesti igro iz te datoteke. Poročaj, če deluje.

Imajo pa še en installer, ki je dolg samo 411 MB. Mogoče lahko najprej probaš tega:
Runic Games installer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Berserker ::

Kaj pa shranjena pozicija z demota ? Je karakter združljiv z orginal igro.

Izi ::

Berserker je izjavil:

Kaj pa shranjena pozicija z demota ? Je karakter združljiv z orginal igro.

Ne vem, nisem igral demota. Ampak po moje bo združljiv. Shranjene pozicije in nastavitve so med Dokumenti.

mjolnir ::

Izi, se ti zdi špil prelahek? Jst sm trenutno level 24 in igram na veteran engineer class, tank-style z prijateljem, ki je embermage, full damage. Umrla sva kakih 10x v teh 8h urah igranja. Je elite zelo težji? Sprašujem ker nama gre zdaj čisto ok, mogoče je premajhen izziv pri bossih. Drugače si pa lepo opisal primerjavo z diablo 3. Špil te zasvoji + če igraš z prijateljem je toliko bolje, sploh če se preko skypa z njim sporazumevaš, da lahko taktiziraš brez motenj. Aja, pa še to, če igraš slučajno engineer ali pa embermage, imaš mogoče kakšen splošen nasvet ali priporočilo za kakšen dober skill?

Berserker ::

Samo tole da ni respawnanja sovragov je pa dokaj kul zadeva. V igrah sem respawning vedno sovražil. Kar je mrtvo mrtvo ostane, splho če trupla ostajajo potem je še bolj epsko.

Izi ::

mjolnir je izjavil:

... če igraš slučajno engineer ali pa embermage, imaš mogoče kakšen splošen nasvet ali priporočilo za kakšen dober skill?

Po vseh preizkušenih klasah je Inženir po mojem mnenju najboljši. Lahko ga oblikuješ od največjega uničevalca pa do najboljšega tanka.
3 glavne inženirske poti so:
- Uničevalec od blizu z velikim dvoročnim orožjem
- Uničevalec od daleč z velikim kanonom oziroma prenosnim topom.
- Neuničljivi tank s ščitom v eni roki
Ker v tej igri težavnost lahko izbiramo je tank precej nesmiseln. Od uničevalcev pa oba builda delata enako škodo, in je torej logično, da je bolj praktičen tisti, ki lahko večino sovragov pospravi že od daleč.

Po mojem mnenju najboljši build cele igre je Inženir, graditelj, s kanonom.
Blast Cannon je glavni skill, ki ga je treba nadgrajevati takoj ko je to mogoče in seveda vse do 15. stopnje.
Heavy Lifting je glavni pasivni skill, ki ga je treba tudi sproti nadgrajevati takoj ko je to mogoče. Ta prinese večjo hitrost streljanja, kar je zelo pomembno in pa omamljenost (Stun) sovražnikov, kar proti koncu pomeni, da ves čas streljaš po omamljenih sovražnikih, ki stojijo pri miru.
Blast Cannon ima veliko možnost, da oslepi sovražnika za 4 sekunde in dokler imaš dovolj mane si kot Terminator z minigunom. Ko zmanjka mane pa moraš nekaj časa streljati z osnovnimi streli, kjer pa pride do izraza Heavy Lifting, ki ti omogoči hitro streljanje in še omami sovražnike.
Se pravi si praktično ves čas nedotakljiv ne glede ali streljaš navadno ali Blast cannon. Navadno streljanje imaš na levi miški, Blast cannon pa na desni.

Svojega hišnega ljubljenčka, ki se v tej igri izkaže za kar nevarno zverino tudi v boju, opremiš z Zdravljenjem vseh (Heal all) in pa z priklicem vseh mogočih pomagačev (okostnjačkov, zombijev, ...) Naj on skrbi za zdravljenje in priklic pomagačev, ti imaš dovolj drugega dela ;)

Ker si inženir graditelj sedaj pridejo na vrsto robotki spremljevalci.
Healing Bot je najboljša stvar v celi igri in že samo zaradi njega je Inženir boljši od vseh ostalih klasov. Ta je tretja najpomembnejša stvar in ga je tudi potrebno nadgrajevati sproti in vse do 15, takoj ko je to mogoče. Zdravi, obnavlja mano in poveča oklep, in to za celotno druščino.

Od pasivnih skillov sta dobra še 2 in sicer:
Aegis of Fate, kamor sem jaz dal eno samo točko. 2% je že dovolj, da imaš kar dostikrat okoli sebe energijski ščit, ki ne izgine, dokler se ne izrabi. Za borce na daljavo bo dovolj ena sama točka.
Bulwark je pač logična izbira za vsakega Inženirja, ampak tja daješ samo tiste odvečne točke, ko so vsi ostali pomembni skilli na trenutnem maksimumu.

Shock Grenade in Fussilade se ne obneseta najbolje in bi ju jaz ignoriral, ker so točke zelo dragocene in bolje uporabljene drugje.
Ostanejo še trije uporabni skilli:
Spider Mines, Gun Bot in Sledgebot

Sledgebot je nujen, čeprav ga lahko začneš uporabljati šele z level 42. Ta robotek oziroma Golem je najmočnejša stvar v celi igri in ga preprosto moraš imeti. Ne moreš ga imeti ves čas, ampak ga prikličeš samo pred hujšimi boji.
Gun Bot je bolj uporaben kot Spider Mines. Če se odločiš za Gun Bot ga moraš nadgrajevati vse do 15, ker mu le tako zmanjšaš cooldown, ki je na začetku njegova največja omejitev, saj ga lahko uporabljaš 1 minuto potem pa 2 minute ne. Na koncu ostane samo še pol minute razlike in ga imaš bolj ali manj ves čas ob sebi.
Spider Mines, pa se mi zdijo uporabne samo na največji težavnosti, ko je treba boje že taktično načrtovati, drugače pa je škoda časa za njihov priklic in porabljene mane, ker bo mana bolje izkoriščene v Blast Cannonu.

Kar se tiče težavnostne stopnje te ne prinašajo nobenih bonusov, zato ne vidim smisla, da bi si po nepotrebnem oteževal bojevanje in igral na Elite.
Za zgoraj opisani build se Normal stopnja izkaže za prelahko, Veteran pa bo ravno pravšnja težavnost. Drugo poglavje je kar opazno težje od prvega.
Pravzaprav je vse odvisno od vloženih točk v Vitality. Vse težavnostne stopnje bodo popolnoma enako težke, če jih boš kompenziral z dovolj dodatnih točk v Vitality. Edino pobijal boš počasneje.

Strength je najpomembnejši, količina Vitalitya je kot sem rekle odvisna od težavnostne stopnje. Ta build ga na splošno ne rabi dosti, ker se boriš na daljavo.
Dexterity je pomemben ker samo z njim delaš kritične zadetka in še izmikanje sovražnikom omogoča. Čeprav je manj pomemben kot pri borcu na blizu.
Fokus je sicer najmanj pomemben, ampak jaz ga ne bi povsem zanemaril. Daje ti prepotrebno mano in povečuje magično škodo, ki ji imajo kanoni višjih levelov včasih kar precejšnjo.

Najprimernejše se mi zdi tole razmerje
Strength - 100
Dexterity - 50
Focus - 25
Vitality - 50

Na Elitni stopnji bi moral imeti Strength:Vitality že 1:1

mjolnir ::

Bravo, epic post :D. Drugače pa vedno bolj ugotavljam, da sem svoj lik malo zavozil, vsaj glede na zgoraj napisano. Jaz sem bil že na začetku bolj navdušen nad kladivom in sem zato skille tja vlagal (se mi zdi, da v čisto prvi pravi skill, za katerega rabiš kladivo, meč...se ne spomnim imena). Ostale točke sem pa vlagal na dodatni fire damage, ki se pozna pri tistem skillu z kladivom in v healing bot-a, ki pa zelo, zelo veliko pomaga. Potem pa posamezne točke v aegis of faith (energijski ščit, ti kdaj reši življenje) in v spider mines (jih veliko uporabljam, če mi slučajno zmanjkuje življenja in je močan šef, tako da mu bežim, vmes pa mečem spider mines-e). Je kakšna možnost, da bi se resetiral skilli? To, da se da samo za tri nazaj mi je jasno in mi nič več ne more pomagati.

Zakaj pa bi sploh moral vlagati točke v focus in dexterity? Se mi zdi da sta za inženirja najpomembnejša vitality ter strenght. Sam sem level 24 in imam oboje (focus, dexterity) tam okoli 10. Naj si malo povečam? Drugače sem pa tudi sam navdušen nad inženirjem :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mjolnir ()

Izi ::

mjolnir je izjavil:

Zakaj pa bi sploh moral vlagati točke v focus in dexterity? Se mi zdi da sta za inženirja najpomembnejša vitality ter strenght. Sam sem level 24 in imam oboje (focus, dexterity oboje tam okoli 10). Naj si malo povečam? Drugače sem pa tudi sam navdušen nad inženirjem :)

Moral? Nihče te ne sili :P
Saj ravno v tem je čar, da sam ugotoviš kaj bolj odgovarja tvojemu junaku. Jaz sem napisal, kar se meni zdi najbolj pameten razpored.
Jaz takole gledam. Strength ti dviguje tudi critical damage, in ves ta critical damage ostane popolnoma neizkoriščen, če nič ne vlagaš v Dexterity, ki določi Critical chance.
Tukaj pride na vrsto matematika in logika in kot kaže ko prilezeš čez 10% critical chance boš povprečno delal večjo škodo kot če bi vse tiste točke vložil v Strength in potem ves čas tolkel samo navadne udarce brez enega samega kritičnega. Da ne omenjamo, da enako % kot je za kritični udarec hkrati dobiš % za izmik udarcu, kar pri 10% dodge pomeni, povprečno prejemaš 10% manj škode, ker je vsak deseti udarec sovražnika popolnoma zgrešen in ne dobiš nič škode.

Potrebni Focus je pa močno odvisen od samega orožja oziroma koliko ta dela magične škode.
Na primer najdeš super kanon, ki pa dela 50 fizične škode in 200 ognjene škode. Vse tiste točke, ki si jih vlagal v Strength ti pri tem kanonu ne bodo kaj dosti pomagale, ker bodo samo za določen procent dvignile tistih 50 fizične škode. Focus pa bo za določen procent dvignil tistih 200 ognjene škode.
Pri tem konkretnem orožju bo 20% magičnega povečanja dalo večjo končno škodo kot 50% povečanje fizične moči.
In ker opažam, da imajo vsa tista mega orožja proti koncu ponavadi več magične škode kot fizične je Fokus tudi precej potreben. Zato jaz vlagam tudi v Focus. Poleg tega ti Focus prinese nekaj dodatne mane.
Lahko pa napreduješ tudi brez Fokusa, ampak potem moraš posebej iskati orožja, ki delajo samo ali pa vsaj večino fizične škode.

Berserker ::

Kot outlander sem pri 30 levelu. Zdi se mi da so skilli superiorni napram orožju. Recimo Glaive throw naredi do 561dmg serijski pokol, shotgun pa komaj 214 dmg na doloečenga sovražnika. Loki, samostreli in pištole so nekoristne.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Grim Dawn

Oddelek: Igre
253555 (255) Andreos1
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12022879 (6554) Twixz
»

Diablo III je tu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Igre
13030292 (23829) Truga
»

PC igre 2012

Oddelek: Igre
388763 (7301) Skyman

Več podobnih tem