Forum » Igre » Diablo 4
Diablo 4
ahac ::
Za tekmovanje se je treba prijaviti v gornji link in nato v Beti doseči level 25.
Če živiš v Sloveniji, ti to nič ne pomaga.
Ne bi nič škodilo, če bi bil diablo 5 prvoosebni špil.
Meh, potem naj naredijo drugo igro v istem "svetu", Diablo sam naj pa ostane isometričen.
Diablo: Ghost
( StarCraft: Ghost @ Wikipedia )
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Izi ::
Še en teden do začetka bete in še nekaj informacij.
Prvi vikend, 17-19, bodo na voljo samo trije klasi. Barbarian, Rogue in Sorcerer. Drugi vikend, 24-26, pa bosta na voljo še preostala dva klasa. Druid in Necromancer.
Diablo 4 ima na voljo 10 slotov za naše junake. V večjih mestih je skrinja do katere lahko dostopajo vsi naši liki.
V Beti bo na voljo Prolog in celotno 1. poglavje zgodbe. Za raziskovanje pa bo na voljo celotna prva cona imenovana Fractured Peaks. Vse to pomeni okoli 20% celotne igre.
Level naših junakov bo v Beti zaklenjen na 25, v končni igri bo šlo do level 100.
Na površju bomo srečevali druge igralce in zato je pametno vedeti nekaj stvari.
Čim se nekomu približaš bosta oba avtomatično takoj dobila 5% bonus XP. Tudi če si popolni samotar priporočam, da se ne izogibaš soigralcem. Ko vidiš nekoga, da se muči s kakšnim peklenščkom mu brez besed priskoči na pomoč in oba bosta imela korist. Večji XP za oba, Loot dobita vsak svoj, napasti pa te ne more nihče razen če si v posebnem PVP območju.
Če pa se združiš v pravi Party (maksimalno do 4 igralci) pa dobiš 10% bonus XP.
Kateri klas izbrati?
Barbar in Druid sta Tank klasa, kar se vidi že od daleč saj sta oba debeluha z velikimi trebuhi in tega ne moreš spremeniti pri kreaciji lika. Iz Barbara ali Druida torej ne moreš narediti suhca in si obsojen na debelost
Ostali klasi so vsi suhci in jih ne moreš narediti debele. To pa pomeni, da so ti klasi precej netrpežni in so bolj primerni za oddaljeno bojevanje.
Najprej pa si je treba iz glave izbiti D3 miselnost, da ima vsak klas en svoj način bojevanja. Ne, vsak klas tukaj ima en kup popolnoma različnih načinov bojevanja.
Na primer Rogua lahko pelješ v dve popolnoma različni skrajnosti. Lahko uporabljaš izključno lok in se boriš samo od daleč ali pa uporabljaš dva noža, skačeš sem in tja po bojišču in režeš vratove čisto od blizu.
Še moje osebno mnenje:
Tja nekje do level 70 je praktično vseeno kateri klas igraš. Nekje med level 70 in 80 se začne End-game in igra počasi postane hudičevo zaguljena. Šele tukaj se pokaže, če si ga kje polomil pri svojem buildu. Naj namignem, da Lokostrelski Rogue nekje pri level 80 popolnoma odpove in Solo praktično ni več zmožen napredovati. Moje mnenje je, da se za soliste v End-game bolje obnesejo Tank klasi. Barbar me ni navdušil, je precej počasen in nezanimiv klass.
Najboljši klas mi je Druid. Najbolj vsestranski in zanimiv. Lahko si praktično vse kar si zaželiš.
Na blizu ali na daleč, s pomagači ali brez, z orožjem ali magijo, kot človek ali pa transformiran v medveda ali volka, vedno se dobro obnese.
Kot medved si najboljši Tank v igri, kot volkodlak s svojimi ostrimi kremplji si praktično Rogue z noži, lahko pa se popolnoma posvetiš magiji in postaneš tako rekoč Sorcerer z razliko, da si veliko bolj trpežen in še dva volka si lahko omisliš za spremljavo, da dodatno odvračata pozornost sovražnikov od tebe.
Na voljo imaš Earth (metanje skal, potresi, kataklizme) in Storm (nevihte, strele, tornadi) magijo.
Sorcererji naokoli vihtijo svoje male palčke in ves čas bežijo, da jih sovražniki ne obkolijo, potem pa počasi pride na sredo bojišča naš Druid, ki ga varujeta dva mogočna volka, ob tla udari s svoji veliko palico in se zadere "You shall not pass!", z neba se vsuje množica strel, ki celotno bojišče v hipu spremeni v množico kadečih se kupčkov pepela. In potem počasi odide.
Tak je občutek ko igraš Druida
Prvi vikend, 17-19, bodo na voljo samo trije klasi. Barbarian, Rogue in Sorcerer. Drugi vikend, 24-26, pa bosta na voljo še preostala dva klasa. Druid in Necromancer.
Diablo 4 ima na voljo 10 slotov za naše junake. V večjih mestih je skrinja do katere lahko dostopajo vsi naši liki.
V Beti bo na voljo Prolog in celotno 1. poglavje zgodbe. Za raziskovanje pa bo na voljo celotna prva cona imenovana Fractured Peaks. Vse to pomeni okoli 20% celotne igre.
Level naših junakov bo v Beti zaklenjen na 25, v končni igri bo šlo do level 100.
Na površju bomo srečevali druge igralce in zato je pametno vedeti nekaj stvari.
Čim se nekomu približaš bosta oba avtomatično takoj dobila 5% bonus XP. Tudi če si popolni samotar priporočam, da se ne izogibaš soigralcem. Ko vidiš nekoga, da se muči s kakšnim peklenščkom mu brez besed priskoči na pomoč in oba bosta imela korist. Večji XP za oba, Loot dobita vsak svoj, napasti pa te ne more nihče razen če si v posebnem PVP območju.
Če pa se združiš v pravi Party (maksimalno do 4 igralci) pa dobiš 10% bonus XP.
Kateri klas izbrati?
Barbar in Druid sta Tank klasa, kar se vidi že od daleč saj sta oba debeluha z velikimi trebuhi in tega ne moreš spremeniti pri kreaciji lika. Iz Barbara ali Druida torej ne moreš narediti suhca in si obsojen na debelost
Ostali klasi so vsi suhci in jih ne moreš narediti debele. To pa pomeni, da so ti klasi precej netrpežni in so bolj primerni za oddaljeno bojevanje.
Najprej pa si je treba iz glave izbiti D3 miselnost, da ima vsak klas en svoj način bojevanja. Ne, vsak klas tukaj ima en kup popolnoma različnih načinov bojevanja.
Na primer Rogua lahko pelješ v dve popolnoma različni skrajnosti. Lahko uporabljaš izključno lok in se boriš samo od daleč ali pa uporabljaš dva noža, skačeš sem in tja po bojišču in režeš vratove čisto od blizu.
Še moje osebno mnenje:
Tja nekje do level 70 je praktično vseeno kateri klas igraš. Nekje med level 70 in 80 se začne End-game in igra počasi postane hudičevo zaguljena. Šele tukaj se pokaže, če si ga kje polomil pri svojem buildu. Naj namignem, da Lokostrelski Rogue nekje pri level 80 popolnoma odpove in Solo praktično ni več zmožen napredovati. Moje mnenje je, da se za soliste v End-game bolje obnesejo Tank klasi. Barbar me ni navdušil, je precej počasen in nezanimiv klass.
Najboljši klas mi je Druid. Najbolj vsestranski in zanimiv. Lahko si praktično vse kar si zaželiš.
Na blizu ali na daleč, s pomagači ali brez, z orožjem ali magijo, kot človek ali pa transformiran v medveda ali volka, vedno se dobro obnese.
Kot medved si najboljši Tank v igri, kot volkodlak s svojimi ostrimi kremplji si praktično Rogue z noži, lahko pa se popolnoma posvetiš magiji in postaneš tako rekoč Sorcerer z razliko, da si veliko bolj trpežen in še dva volka si lahko omisliš za spremljavo, da dodatno odvračata pozornost sovražnikov od tebe.
Na voljo imaš Earth (metanje skal, potresi, kataklizme) in Storm (nevihte, strele, tornadi) magijo.
Sorcererji naokoli vihtijo svoje male palčke in ves čas bežijo, da jih sovražniki ne obkolijo, potem pa počasi pride na sredo bojišča naš Druid, ki ga varujeta dva mogočna volka, ob tla udari s svoji veliko palico in se zadere "You shall not pass!", z neba se vsuje množica strel, ki celotno bojišče v hipu spremeni v množico kadečih se kupčkov pepela. In potem počasi odide.
Tak je občutek ko igraš Druida
FireSnake ::
Izi: hvala za info.
Seveda bi bilo.
To bi igro ubilo.
Ne bi nič škodilo, če bi bil diablo 5 prvoosebni špil.
Seveda bi bilo.
To bi igro ubilo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Izi ::
Download za Beto je že na voljo.
Osnovna igra ima download 41,40 GB
Kot opcija pa je na voljo tudi "High-Resolution Assets" ki obsega kar 44 GB. Vsega skupaj je torej za 85 GB.
(High-Resolution Assets se priporoča če misliš igrati na Ultra grafičnih nastavitvah ali pa na 4K resoluciji)
Serverji se v Beti še ne bodo delili na Ameriške in Evropske zato so vsi dogodki globalno ob istem času, kar seveda lokalno pomeni povsem druge čase. Tole naj bi veljalo za nas:
Start: petek, 17. marec 2023 ob 17:00
World Boss event
sobota 18. marec ob 18:00 in ob 20:00
nedelja 19. marec ob 6:00 in ob 8:00
in ob istih urah še čez en teden.
Osnovna igra ima download 41,40 GB
Kot opcija pa je na voljo tudi "High-Resolution Assets" ki obsega kar 44 GB. Vsega skupaj je torej za 85 GB.
(High-Resolution Assets se priporoča če misliš igrati na Ultra grafičnih nastavitvah ali pa na 4K resoluciji)
Serverji se v Beti še ne bodo delili na Ameriške in Evropske zato so vsi dogodki globalno ob istem času, kar seveda lokalno pomeni povsem druge čase. Tole naj bi veljalo za nas:
Start: petek, 17. marec 2023 ob 17:00
World Boss event
sobota 18. marec ob 18:00 in ob 20:00
nedelja 19. marec ob 6:00 in ob 8:00
in ob istih urah še čez en teden.
Jarno ::
Dobro bi bilo, če bi igra ohranila agilnost in bi bila odprta za transformacije, ki bi jo pri življenju ohranjale vsaj desetletje.
Dokler ne bo p2w oz. bodo igralci lahko zapravljali po a-la Fortnite / PoE sistemu, bo super za vse.
Dokler ne bo p2w oz. bodo igralci lahko zapravljali po a-la Fortnite / PoE sistemu, bo super za vse.
#65W!
Zmajc ::
Kak boste jokali ko bo Blizzard greed spet prišel na plano in honeymoon perioda igre minila, ahahahaha
guybrush ::
Moj honeymoon je zakljucen ze od endgame bete, spil ni nic posebnega zelo narejen za casual igralce, ki radi gledajo zeleno puscico navzgor pri menjanju opreme. Sem preorderal, ce se vedno dobivam dopamin na zacetku D3 sezone ga bom verjetno tudi v D4, slabs ne more bit. :D
Izi ::
Moj honeymoon je zakljucen ze od endgame bete, spil ni nic posebnega zelo narejen za casual igralce, ki radi gledajo zeleno puscico navzgor pri menjanju opreme. Sem preorderal, ce se vedno dobivam dopamin na zacetku D3 sezone ga bom verjetno tudi v D4, slabs ne more bit. :D
Če ti je preveč casual probaj Hardcore. Tukaj ni nobenega Cheat Death in kakšen Elitnež te mimogrede zamrzne za celih 5 sekund in potem samo zgroženo gledaš kako počasi pride do tebe in te ubije z nekaj močnimi udarci
Blizzard je mojster v tem, da je tudi Casual igralcem vse videti enostavno in razumljivo, hkrati pa vseeno dovolj kompleksno, da tudi profesionalci najdejo svoj izziv.
Prvih 30 levelov res ni kaj dosti drugega kot da gledaš zelene puščice
Potem pa je že počasi treba začeti gledati tudi prave atribute saj zelena puščica ne pomeni nujno, da je Item dober zate če pa ima popolnoma napačne atribute. Pa vtikanje legendarnih moči v rumene predmete je super pomembno, seveda če imaš dovolj Golda, ki ga v tej igri stalno primanjkuje.
Zabava pa se začne šele po level 50 ko začneš izbirati in vrteti tiste velike Paragon kvadrate. Ti so po moje tisti, ki naredijo Build, ne pa toliko sami Skilli. In če sem prav obveščen se bodo Paragon kvadrati spreminjali skozi sezone.
Tale Beta je bolj za spoznavanje čistih osnov igre in je bolj namenjena Blizzardu da stestira serverje. S samo 25 leveli Buildi niso pomembni in je pravzaprav vseeno kaj izbereš, vse deluje.
Ne tekmujte ampak raje uživajte in preskusite vse klase
Andreos1 ::
Tribal ::
S tole beto ne bo nič... Queue po 120 min +
Predvidevam da tudi ob izidu bo povsem enako...
Predvidevam da tudi ob izidu bo povsem enako...
Jarno ::
Streamerji lepo igrajo. Morda je na delu WiP treatment.
Btw. me je nasmejalo, ko se je Asmongold boril s pošastmi po imenu "Volkodlak". Brez heca.
Btw. me je nasmejalo, ko se je Asmongold boril s pošastmi po imenu "Volkodlak". Brez heca.
#65W!
FireSnake ::
Download za Beto je že na voljo.
Osnovna igra ima download 41,40 GB
Kot opcija pa je na voljo tudi "High-Resolution Assets" ki obsega kar 44 GB. Vsega skupaj je torej za 85 GB.
(High-Resolution Assets se priporoča če misliš igrati na Ultra grafičnih nastavitvah ali pa na 4K resoluciji)
Serverji se v Beti še ne bodo delili na Ameriške in Evropske zato so vsi dogodki globalno ob istem času, kar seveda lokalno pomeni povsem druge čase. Tole naj bi veljalo za nas:
Start: petek, 17. marec 2023 ob 17:00
World Boss event
sobota 18. marec ob 18:00 in ob 20:00
nedelja 19. marec ob 6:00 in ob 8:00
in ob istih urah še čez en teden.
Jaz špila še ne morem namestiti.
EDIT: aja, lahko, malo je čudno narejeno.
Kak boste jokali ko bo Blizzard greed spet prišel na plano in honeymoon perioda igre minila, ahahahaha
Daj socialec, nič ne doprineseš temi. Bejži nazaj na med over net!
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Tribal ::
Po večih urah mi je uspelo priti do igre. Igral še ne 10 min ko se je napisalo, da je client zgubil povezavo in evoga jovo na novo 2h v vrsti... Večni problem Blizzarda, vsakič ko je nekaj novega imamo sesute serverje...
Terminathor ::
... po videnih gameplayih je tole bolj diablo 3 expension kot pa nova igra. Če ne bi bil action bar malo spremenjen, sploh ne bi opazil razlike...
FireSnake ::
Čakati sem moral 42 minut preden sem lahko začel igrati.
Jaz sem igral nemoteno - za tem, ko sem šel notri.
Včasih je malenkost zaštekalo za par sekund.
Naveličal (razvajeni smo) grem spat
Jaz sem igral nemoteno - za tem, ko sem šel notri.
Včasih je malenkost zaštekalo za par sekund.
Naveličal (razvajeni smo) grem spat
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Izi ::
Ko prideš enkrat v igro te ne bo vrglo ven razen če imaš zelo zanič internet.
Jaz sem včeraj igral brez najmanjših problemov in tudi dosegel level 20
Blizzard je deležen kar precej kritike, nekaj je upravičene, amapak vsaj tista glede zanesljivosti serverjev je neupravičena. Mene v celih 11 letih igranja D3, v vseh 28 sezonah večino na Hardcore in okoli 10k preigranih urah ni vrglo ven niti enkrat. V Diablu še nikoli nisem doživel disconnect.
V najslabšem primeru se zgodi, da se ping toliko poveča, da te začne prestavljati nazaj, kot da bi bil na elastiki.
Vsi Diablo disconnecti so posledica slabega interneta na uporabnikovi strani. Ne samo slabega ampak zelo slabega, saj so Blizzardovi serverji že od nekdaj nastavljeni tako da vzdržujejo tvojo prekinjeno povezavo tudi če izgineš za več sekund. Šele če si popolnoma odrezan za več kot 10 sekund te končno vrže ven.
Praktično lahko med igranjem Diabla fizično iztakneš kabel iz Routerja za par sekund in ko ga vtakneš nazaj se morata PC in Router povezati hitreje kot pa te bo Blizzardov server izklopil in lahko igraš naprej brez prekinitve.
Napako torej išči na svoji strani.
!. Internet se začne na matični plošči. Pravi gamer vedno kupi matično z Intel mrežno. Je z razlogom par 10 € dražja kot tista z Realtek ampak tukaj se ne špara.
2. Gamerski PC mora biti v internet vedno povezan žično. Gamerski Wi-fi routerji z razlogom stanejo okoli 300 €, ampak lahko imaš čisto poceni router samo žica je nujna.
3. Med našim PC in Blizzardovim serverjem je vedno še en server našega internetnega ponudnika. V 90% je ravno ta kriv za vse internetne probleme.
Kabelski internet, ki je zadnja leta postal precej popularen zaradi nizke cene in navideznih visokih hitrosti ni dovolj zanesljiv za gamerje. Kabelski internet si vedno deliš z vsemi sosedi in se ob večerih, ko vsi začno gledati svoje najljubše nadaljevanke in filme, mimogrede tako zabaše, da začne prekinjati. Poleg tega je koksialec precej dovzeten za motnje iz okolice, hud mraz in nevihte hitro povzročita manjše prekinitve.
Edini pravi internet je optika. Čisto tvoj in neobčutljiv na zunanje vplive.
Jaz sem včeraj igral brez najmanjših problemov in tudi dosegel level 20
Blizzard je deležen kar precej kritike, nekaj je upravičene, amapak vsaj tista glede zanesljivosti serverjev je neupravičena. Mene v celih 11 letih igranja D3, v vseh 28 sezonah večino na Hardcore in okoli 10k preigranih urah ni vrglo ven niti enkrat. V Diablu še nikoli nisem doživel disconnect.
V najslabšem primeru se zgodi, da se ping toliko poveča, da te začne prestavljati nazaj, kot da bi bil na elastiki.
Vsi Diablo disconnecti so posledica slabega interneta na uporabnikovi strani. Ne samo slabega ampak zelo slabega, saj so Blizzardovi serverji že od nekdaj nastavljeni tako da vzdržujejo tvojo prekinjeno povezavo tudi če izgineš za več sekund. Šele če si popolnoma odrezan za več kot 10 sekund te končno vrže ven.
Praktično lahko med igranjem Diabla fizično iztakneš kabel iz Routerja za par sekund in ko ga vtakneš nazaj se morata PC in Router povezati hitreje kot pa te bo Blizzardov server izklopil in lahko igraš naprej brez prekinitve.
Napako torej išči na svoji strani.
!. Internet se začne na matični plošči. Pravi gamer vedno kupi matično z Intel mrežno. Je z razlogom par 10 € dražja kot tista z Realtek ampak tukaj se ne špara.
2. Gamerski PC mora biti v internet vedno povezan žično. Gamerski Wi-fi routerji z razlogom stanejo okoli 300 €, ampak lahko imaš čisto poceni router samo žica je nujna.
3. Med našim PC in Blizzardovim serverjem je vedno še en server našega internetnega ponudnika. V 90% je ravno ta kriv za vse internetne probleme.
Kabelski internet, ki je zadnja leta postal precej popularen zaradi nizke cene in navideznih visokih hitrosti ni dovolj zanesljiv za gamerje. Kabelski internet si vedno deliš z vsemi sosedi in se ob večerih, ko vsi začno gledati svoje najljubše nadaljevanke in filme, mimogrede tako zabaše, da začne prekinjati. Poleg tega je koksialec precej dovzeten za motnje iz okolice, hud mraz in nevihte hitro povzročita manjše prekinitve.
Edini pravi internet je optika. Čisto tvoj in neobčutljiv na zunanje vplive.
Jarno ::
Napako torej išči na svoji strani.
!. Internet se začne na matični plošči. Pravi gamer vedno kupi matično z Intel mrežno. Je z razlogom par 10 € dražja kot tista z Realtek ampak tukaj se ne špara.
2. Gamerski PC mora biti v internet vedno povezan žično. Gamerski Wi-fi routerji z razlogom stanejo okoli 300 €, ampak lahko imaš čisto poceni router samo žica je nujna.
3. Med našim PC in Blizzardovim serverjem je vedno še en server našega internetnega ponudnika. V 90% je ravno ta kriv za vse internetne probleme.
Kabelski internet, ki je zadnja leta postal precej popularen zaradi nizke cene in navideznih visokih hitrosti ni dovolj zanesljiv za gamerje. Kabelski internet si vedno deliš z vsemi sosedi in se ob večerih, ko vsi začno gledati svoje najljubše nadaljevanke in filme, mimogrede tako zabaše, da začne prekinjati. Poleg tega je koksialec precej dovzeten za motnje iz okolice, hud mraz in nevihte hitro povzročita manjše prekinitve.
Edini pravi internet je optika. Čisto tvoj in neobčutljiv na zunanje vplive.
Izi, pretiravaš. Sam sem bil v podobni situaciji Blizzard DC-jev, ko sem nekaj časa koristil ponudnikov modem-usmerjevalnik. Ko sem zatežil za menjavo modema za bridge način in nabavil nek 80€ router, je bila povezava stabilna, da bolj ne bi mogla biti in to na wifi-ju preko matične plošče.
Torej, lasten usmerjevalnik, nek normalen internet in solidna povezava do usmerjevalnika, pa zadeva načeloma vedno deluje.
Če deluje pri manj obremenjenih strežnikih in koga vrže ven ob navalu, pa to ni posledica uporabnikovega interneta.
#65W!
FireSnake ::
Mene je vrglo 2x ven.
Ni pa treba več čakati, da začneš igrati.
Ni pa treba več čakati, da začneš igrati.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
IvoJan ::
Meni je bila beta dobra, ravno dovolj contenta da lahko igras 3 dni in ne prevec da bi se prenazrl do junija. komaj cakam! Zdi se mi ravno pravsnja mesanica diablo 2 in diablo 3.
edino 2 stvari sta me zmotili, prva je scaling user interfacea, na 4K mi je UI zasedel skoraj 50% ekrana! drugo pa je zoom same igre, na ultrawide ekranih je baje zadeva dosti bolj pregledna.
edino 2 stvari sta me zmotili, prva je scaling user interfacea, na 4K mi je UI zasedel skoraj 50% ekrana! drugo pa je zoom same igre, na ultrawide ekranih je baje zadeva dosti bolj pregledna.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IvoJan ()
Teddi ::
Da pristavim še svoj delček.
Overall igra je fajn. Užival celotni del kar sem preigral v beti.
- Grafika in atmosfera sta top. Veliko boljša od D3.
- Zgodba in samo pripovedovanje zgodbe v samem ACT 1 je zanimivo in te potegne v svet
- Sam gameplay je super, animacija, zvok naredita bojevanje res zadovoljivo.
- Sem bil skeptičen glede novege načina skupne mape ampak po pregiranem lahko rečm, da je bila odločitev ok.
- Sama optimizacija in delovanje igre je bila tudi na mid range mašini ok. Z razliko internetnih težav in laga pri prehajanju pokrajn in v mestu, ko je server nalagal nove playerje.
- Bliz bo mogu še delat na balancanju saj so range karaterji veliko bolj OP. Sam sem igral Barberijana in Wizarda. Ni primerjave. Wizard je čistil jame in bosse kot zastavo proti barbu na istem levelu. Poleg tega pa je igranje close range karakterjev kar malo tečno ker je veliko sovragov sprogramiranih, da hitro bežijo od tebe stran, tudi bossov. Poleg tega so pa nekateri bossi, ko spustijo npr. lužo strupa pod sabo in sredi te luže stojijo. Z range karakterjem to ni problem.
- Malo sem razočraran na raznolikost jam. Predvsem v temu delu, da je skoraj povsod ista mehanika, da moraš prinesti ali dva ključa ali dve knjigi nekam na sredo, da odkleneš vrata do bossa. Poleg tega pa so na mapah "kleti" katere moraš spucati, te so pa 100% identične.
Beta ključ sem dobil ločeno ne od preordra. Sam bom počakal na informacije glede end game in postalih stvari preden se odločim invenstirat v špil. Prvi vtis je pa vsekakor dokaj pozitiven, relano boljši kakor sem pričakoval.
Overall igra je fajn. Užival celotni del kar sem preigral v beti.
- Grafika in atmosfera sta top. Veliko boljša od D3.
- Zgodba in samo pripovedovanje zgodbe v samem ACT 1 je zanimivo in te potegne v svet
- Sam gameplay je super, animacija, zvok naredita bojevanje res zadovoljivo.
- Sem bil skeptičen glede novege načina skupne mape ampak po pregiranem lahko rečm, da je bila odločitev ok.
- Sama optimizacija in delovanje igre je bila tudi na mid range mašini ok. Z razliko internetnih težav in laga pri prehajanju pokrajn in v mestu, ko je server nalagal nove playerje.
- Bliz bo mogu še delat na balancanju saj so range karaterji veliko bolj OP. Sam sem igral Barberijana in Wizarda. Ni primerjave. Wizard je čistil jame in bosse kot zastavo proti barbu na istem levelu. Poleg tega pa je igranje close range karakterjev kar malo tečno ker je veliko sovragov sprogramiranih, da hitro bežijo od tebe stran, tudi bossov. Poleg tega so pa nekateri bossi, ko spustijo npr. lužo strupa pod sabo in sredi te luže stojijo. Z range karakterjem to ni problem.
- Malo sem razočraran na raznolikost jam. Predvsem v temu delu, da je skoraj povsod ista mehanika, da moraš prinesti ali dva ključa ali dve knjigi nekam na sredo, da odkleneš vrata do bossa. Poleg tega pa so na mapah "kleti" katere moraš spucati, te so pa 100% identične.
Beta ključ sem dobil ločeno ne od preordra. Sam bom počakal na informacije glede end game in postalih stvari preden se odločim invenstirat v špil. Prvi vtis je pa vsekakor dokaj pozitiven, relano boljši kakor sem pričakoval.
FireSnake ::
Špil je še vedno odprt.
Za tisto, da ob stopnji 25 nekaj dobiš v končnem špilu velja do naslednjega tedna, ne?
Za tisto, da ob stopnji 25 nekaj dobiš v končnem špilu velja do naslednjega tedna, ne?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
Za tisto, da ob stopnji 25 nekaj dobiš v končnem špilu velja do naslednjega tedna, ne?
Ja, ampak dovolj je level 20 in ne 25.
V igri pritisni "Y" in izberi Challenges:
V "Feats of Strength" moraš imeti dosežena oba dosežka in to je vse kar se iz Bete prenese v končno igro.
Prvi dosežek ti prinese naziv "Initial Casualty", drugi pa naziv "Early Voyager" in glavno nagrado Wolf Pack nahrbtnik.
Medtem ko naziva lahko uporabljaš že v Beti se bo nahrbtnik pojavil šele v končni igri. V Beti ga še ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Tribal ::
Izi ne pretiravaj glede kvalitete interneta...
Pač Beta štart, ali katerikoli štart blizz iger ni bil tekoč... Vedno so vrste ali nestabilnost serverjev.
Kar se je tudi sedaj pokazalo, v petek zvečer je bilo noro. Čakalne vrste in sesuvanje serverjev zaradi preobremenjenosti. V soboto zjutraj ko sem štartal je bilo brez vrste in vse do konca bete se tudi enkrat ni sesul server niti igra.
Padu sm totalno not. Zlvlal vse 3 do 25 in probal najti čimveč class legendaryev, da sem videl kaj kako zakaj...
Do lvl 25 je brezveze govoriti o premoči določenih likov. Je pa bilo najlažje lvlat sorceress, potem rogue, najtežje (počasno) barbara. Vendar to vse skupaj zaradi neizkušenosti.
Ko enkrat naštudiraš skille in njihove sinergije, mi je dejansko barbar bil most fun. Bleed build z healing in shieldi je bil nepremagljiv kjerkoli v beti.
Malo sem še farmal 400+ power iteme, in je nastalo kar nekaj super opreme.
Glede itemizacije je pa zmaga... Rare itemi so bolj pomembni od legendary kar mi je top. Prav tako statsi, ker jih je za moje pojme ogromno je resnično potrebno vse prebrati in pregledati za top opremo. Škoda edino da se ne da Magic iteme kako narediti uporabne...
Zgodbo sem probal čim več preskočiti, da si prihranim užitke pri izidu igre. Dungeoni so mi dovolj raznoliki. Se jih seveda naveličaš in greš še malo po svetu kdaj pa kdaj... World eventi tudi jih je dovolj, da so zanimivi. World boss sem ekrat probal ampak smo bili za kako minuto prepočasni in je zbežal...
Pač Beta štart, ali katerikoli štart blizz iger ni bil tekoč... Vedno so vrste ali nestabilnost serverjev.
Kar se je tudi sedaj pokazalo, v petek zvečer je bilo noro. Čakalne vrste in sesuvanje serverjev zaradi preobremenjenosti. V soboto zjutraj ko sem štartal je bilo brez vrste in vse do konca bete se tudi enkrat ni sesul server niti igra.
Padu sm totalno not. Zlvlal vse 3 do 25 in probal najti čimveč class legendaryev, da sem videl kaj kako zakaj...
Do lvl 25 je brezveze govoriti o premoči določenih likov. Je pa bilo najlažje lvlat sorceress, potem rogue, najtežje (počasno) barbara. Vendar to vse skupaj zaradi neizkušenosti.
Ko enkrat naštudiraš skille in njihove sinergije, mi je dejansko barbar bil most fun. Bleed build z healing in shieldi je bil nepremagljiv kjerkoli v beti.
Malo sem še farmal 400+ power iteme, in je nastalo kar nekaj super opreme.
Glede itemizacije je pa zmaga... Rare itemi so bolj pomembni od legendary kar mi je top. Prav tako statsi, ker jih je za moje pojme ogromno je resnično potrebno vse prebrati in pregledati za top opremo. Škoda edino da se ne da Magic iteme kako narediti uporabne...
Zgodbo sem probal čim več preskočiti, da si prihranim užitke pri izidu igre. Dungeoni so mi dovolj raznoliki. Se jih seveda naveličaš in greš še malo po svetu kdaj pa kdaj... World eventi tudi jih je dovolj, da so zanimivi. World boss sem ekrat probal ampak smo bili za kako minuto prepočasni in je zbežal...
svecka ::
jaz sam upam da ne bo spet bedarije z zelenimi seti iz d3, kjer seti odločajo o meta načinu igranja vsako sezono.
Izi ::
Setov oziroma zelenih itemov ob izidu še ne bo. Bodo pa verjetno prišli enkrat kasneje.
Že tako bomo imeli kar 3 stopnje vseh itemov. V Beti pravzaprav še niste nič videli
Torej, Normal, Magic, Rare in Legendary itemi na koncu padajo v kar treh različnih kavalitetnih stopnjah. Normalna kvaliteta, Sacred kvaliteta in Ancestral kvaliteta. Za povrh pa začno padati še Unikatni itemi s čisto posebnimi unikatnimi močmi.
Vse je odvisno od težavnostne stopnje na kateri igraš:
1. Adventurer (Level 1-50, Easy, uporaben edino za Hardcore)
2. Veteran (Level 1-50, Hard, 20% več XP, več Gold, uporaben za Eternal)
3. Nightmare (Level 50-70, dvojni XP, začno padati Sacred in Unique itemi)
4. Torment (Level 70-100, trojni XP, začno padati Ancestral itemi in še boljši End-Game Unique itemi)
Tako na koncu v bistvu dobivamo iteme v kar 13 različnih kvalitetah. Normal, Magic, Rare in Lgendary v treh različnih kvalitetah in še Unique za povrh.
Legendarne moči lahko povlečeš ven iz Legedarnih predmetov in jih preneseš v katerikoli drug item, ampak mora obvezno biti iste stopnje. Na primer, ne moreš Navadno legendarno moč prenesti v Sacred item. Unikatnih moči pa se sploh ne da prenašati nikamor.
Kar se tiče težavnosti te sicer nič ne sili, da preskočiš na višjo težavnost ampak na neki stopnji enostavno nehaš napredovati.
Na Veteran težavnosti lahko teoretično vztrajaš nekje do level 60, potem pa praktično ne dobivaš več XP za napredovanje pa še vsi itemi, ki jih dobivaš bodo največ level 50 in boš vedno šibkejši. Zato se priporoča, da čim prej preskočiš na višjo težavnost, edini problem je na Hardcore, kjer pa moraš biti kar hudo taktičen in previden.
Že tako bomo imeli kar 3 stopnje vseh itemov. V Beti pravzaprav še niste nič videli
Torej, Normal, Magic, Rare in Legendary itemi na koncu padajo v kar treh različnih kavalitetnih stopnjah. Normalna kvaliteta, Sacred kvaliteta in Ancestral kvaliteta. Za povrh pa začno padati še Unikatni itemi s čisto posebnimi unikatnimi močmi.
Vse je odvisno od težavnostne stopnje na kateri igraš:
1. Adventurer (Level 1-50, Easy, uporaben edino za Hardcore)
2. Veteran (Level 1-50, Hard, 20% več XP, več Gold, uporaben za Eternal)
3. Nightmare (Level 50-70, dvojni XP, začno padati Sacred in Unique itemi)
4. Torment (Level 70-100, trojni XP, začno padati Ancestral itemi in še boljši End-Game Unique itemi)
Tako na koncu v bistvu dobivamo iteme v kar 13 različnih kvalitetah. Normal, Magic, Rare in Lgendary v treh različnih kvalitetah in še Unique za povrh.
Legendarne moči lahko povlečeš ven iz Legedarnih predmetov in jih preneseš v katerikoli drug item, ampak mora obvezno biti iste stopnje. Na primer, ne moreš Navadno legendarno moč prenesti v Sacred item. Unikatnih moči pa se sploh ne da prenašati nikamor.
Kar se tiče težavnosti te sicer nič ne sili, da preskočiš na višjo težavnost ampak na neki stopnji enostavno nehaš napredovati.
Na Veteran težavnosti lahko teoretično vztrajaš nekje do level 60, potem pa praktično ne dobivaš več XP za napredovanje pa še vsi itemi, ki jih dobivaš bodo največ level 50 in boš vedno šibkejši. Zato se priporoča, da čim prej preskočiš na višjo težavnost, edini problem je na Hardcore, kjer pa moraš biti kar hudo taktičen in previden.
Mato989 ::
Setov oziroma zelenih itemov ob izidu še ne bo. Bodo pa verjetno prišli enkrat kasneje.
Že tako bomo imeli kar 3 stopnje vseh itemov. V Beti pravzaprav še niste nič videli
Torej, Normal, Magic, Rare in Legendary itemi na koncu padajo v kar treh različnih kavalitetnih stopnjah. Normalna kvaliteta, Sacred kvaliteta in Ancestral kvaliteta. Za povrh pa začno padati še Unikatni itemi s čisto posebnimi unikatnimi močmi.
Vse je odvisno od težavnostne stopnje na kateri igraš:
1. Adventurer (Level 1-50, Easy, uporaben edino za Hardcore)
2. Veteran (Level 1-50, Hard, 20% več XP, več Gold, uporaben za Eternal)
3. Nightmare (Level 50-70, dvojni XP, začno padati Sacred in Unique itemi)
4. Torment (Level 70-100, trojni XP, začno padati Ancestral itemi in še boljši End-Game Unique itemi)
Tako na koncu v bistvu dobivamo iteme v kar 13 različnih kvalitetah. Normal, Magic, Rare in Lgendary v treh različnih kvalitetah in še Unique za povrh.
Legendarne moči lahko povlečeš ven iz Legedarnih predmetov in jih preneseš v katerikoli drug item, ampak mora obvezno biti iste stopnje. Na primer, ne moreš Navadno legendarno moč prenesti v Sacred item. Unikatnih moči pa se sploh ne da prenašati nikamor.
Kar se tiče težavnosti te sicer nič ne sili, da preskočiš na višjo težavnost ampak na neki stopnji enostavno nehaš napredovati.
Na Veteran težavnosti lahko teoretično vztrajaš nekje do level 60, potem pa praktično ne dobivaš več XP za napredovanje pa še vsi itemi, ki jih dobivaš bodo največ level 50 in boš vedno šibkejši. Zato se priporoča, da čim prej preskočiš na višjo težavnost, edini problem je na Hardcore, kjer pa moraš biti kar hudo taktičen in previden.
Torej se spet komplicira...
Kje so časi ko so itemi bili pač common/uncommon/rare/epic/in ekstremno redek legendary... in pač 3 težavnosti in adios...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Jarno ::
Tak pristop ima že igra Grim Dawn in to na čisto zgleden način. Ampak arpg-je je potrebno tudi konceptualno razvijati naprej.
#65W!
Izi ::
Danes spet štartamo. Tokrat je zastonj za vse in pričakuje se na stotine milijonov igralcev. To bo pravi stres test za serverje. In ob današnjem štartu zagotovo daljše čakanje na vstop.
Odkleneta se še Necromancer in Druid, ki sta po mnenju večine, tudi mojem, precej bolj zanimiva od ostalih treh.
Blizzard je trdo delal čez teden in dobili smo tudi nekaj popravkov:
- Čakalna vrsta (Queue) je prejšnji vikend imela nekaj napak. Predvsem pri računanju časa je log-in server včasih naračunal precej predolge čase ali pa popolnoma obupal in časa sploh ni pokazal. Sedaj naj bi kazalo bolj pravilen čas.
- World Boss je se je prejšnji vikend pojavljal ob napačnih časih in ne tistih ki so jih objavili. To so menda popravili in pričakujemo ga, oziroma jo saj gre za samico, v soboto ob 18h in 20h in v nedeljo ob 6h in 8h zjutraj.
- Popravili so tudi nekaj malenkosti okoli questov in celo nekaj splošne optimizacije kode.
Odkleneta se še Necromancer in Druid, ki sta po mnenju večine, tudi mojem, precej bolj zanimiva od ostalih treh.
Blizzard je trdo delal čez teden in dobili smo tudi nekaj popravkov:
- Čakalna vrsta (Queue) je prejšnji vikend imela nekaj napak. Predvsem pri računanju časa je log-in server včasih naračunal precej predolge čase ali pa popolnoma obupal in časa sploh ni pokazal. Sedaj naj bi kazalo bolj pravilen čas.
- World Boss je se je prejšnji vikend pojavljal ob napačnih časih in ne tistih ki so jih objavili. To so menda popravili in pričakujemo ga, oziroma jo saj gre za samico, v soboto ob 18h in 20h in v nedeljo ob 6h in 8h zjutraj.
- Popravili so tudi nekaj malenkosti okoli questov in celo nekaj splošne optimizacije kode.
Izi ::
Velja še eno opozorilo !!!
Kljub dejstvu, da Diablo ni pretirano zahtevna igra je nekaterim prejšnji vikend vseeno uspelo skuriti svojo grafično kartico, kar je ob trenutnih norih cenah velikanski strošek.
Problematične so predvsem super močne (premočne) grafične od Nvidie, tam od 3080 in naprej. Šibkejše je precej težje skuriti.
Problem nastane če ne omejiš števila slik na sekundo bodo le te pri Diablu poletele v nebo, kar bo pri močnejših grafičnih, ki imajo v zadnjih letih pri Nvidii nenormalno visoko porabo elektrike, povzročilo da bo uboga grafična lahko povlekla tako visok električni tok, da se bo začel topiti cin na plošči kar čez nekaj časa privede do prekinitev povezav in mrtve grafične. To se lahko zgodi tudi brez da bi se sam GPU pregreval.
Poročajo o desetinah mrtvih grafičnih, največ žrtev je bilo med 3080 in 3090.
Rešitev je več. Najlažje je omejiti število slik na sekundo v Nvidia Conrol Panelu. Tudi kakšen MSI Afterburner je koristna stvar, kjer lahko kar celotni "power limit" grafične nastaviš nekje med 80 in 90% in potem igraš v tišini in brez skrbi da se bo kaj stopilo ali skurilo. Pa še na elektriki prihraniš
Kljub dejstvu, da Diablo ni pretirano zahtevna igra je nekaterim prejšnji vikend vseeno uspelo skuriti svojo grafično kartico, kar je ob trenutnih norih cenah velikanski strošek.
Problematične so predvsem super močne (premočne) grafične od Nvidie, tam od 3080 in naprej. Šibkejše je precej težje skuriti.
Problem nastane če ne omejiš števila slik na sekundo bodo le te pri Diablu poletele v nebo, kar bo pri močnejših grafičnih, ki imajo v zadnjih letih pri Nvidii nenormalno visoko porabo elektrike, povzročilo da bo uboga grafična lahko povlekla tako visok električni tok, da se bo začel topiti cin na plošči kar čez nekaj časa privede do prekinitev povezav in mrtve grafične. To se lahko zgodi tudi brez da bi se sam GPU pregreval.
Poročajo o desetinah mrtvih grafičnih, največ žrtev je bilo med 3080 in 3090.
Rešitev je več. Najlažje je omejiti število slik na sekundo v Nvidia Conrol Panelu. Tudi kakšen MSI Afterburner je koristna stvar, kjer lahko kar celotni "power limit" grafične nastaviš nekje med 80 in 90% in potem igraš v tišini in brez skrbi da se bo kaj stopilo ali skurilo. Pa še na elektriki prihraniš
Master_Yoda ::
Ugh vec kot 2 uri wait timea (estimation) da me sploh logira. Mater kaj ne morejo vec instanc serverjev zalaufati .
P.S. Ko malo postudiram pa: Torej to ni single player spil in je online multiplayer only ?
P.S. Ko malo postudiram pa: Torej to ni single player spil in je online multiplayer only ?
Dovie'andi se tovya sagain.
Tribal ::
Open world z instancami, sam ali v grupi. Je pa online only...
Čakalne vrste so danes obupne, jutri zna biti bolje.
Čakalne vrste so danes obupne, jutri zna biti bolje.
Tribal ::
Prejšnji teden so v petek bile čakalne vrste dolge. V soboto se je lepo igralo cca 1-3 min čakalne vrste
Izi ::
OutOfTheBox je izjavil:
Jutri - v soboto? Slabše bo. Peak gaming activitijev je vedno na soboto.
Narobe si predstavljaš.
Predstavljaj si velikansko dvorano z toliko nadstropji, da se praktično ne more nikoli napolniti do konca. Če se vanjo nabaše preveč ljudi lahko takoj "dogradijo" dodatna nadstropja in bo spet prostor.
Problem nastane spodaj na vhodu v to dvorano.
Ko je naenkrat pred vhodom pojavi velikanska množica ljudi, ki bi vsi radi vstopili naenkrat, se seveda vrata zabašejo in nastane vrsta.
To se zgodi vsakič samo ob otvoritvi. V nekaj urah se vsi nekako zbašejo skozi vrata in potem ne bo več vrste skoraj nikoli. Tudi če bo naslednji dan v dvorano hotelo vstopiti še enkrat več ljudi kot prvi dan se vrata ne bodo zabasala, ker ljudje ne bodo navalili v istem trenutku ampak bodo prihajali posamično skozi cel dan.
Verjetno se kdo sprašuješ zakaj ne naredijo večjih vrat?
Ne gre. Vrata so dovolj velika, ampak na njih mora ves čas stati redar, ki mora vsakega obiskovalca identificirati in mu potem najti njegovo "Save datoteko" (drugače bi vsakič začeli iz nule), in potem mu mora najti nadstropje kjer je še dovolj prostora.
Vse to vzame nekaj časa in čeprav Redar lahko obdela tisoč obiskovalcev na sekundo, bo ob vsaki otvoritvi močno švical ko bo pred njim naenkrat stalo deset milijonov nestrpnih ljudi.
Ta Redar na vratih je čisto poseben namenski server, ki ne dela nič drugega kot sprejema obiskovalce. Ne glede kako hiter bo, se mu bo ob vsaki otvoritvi naredila vrsta, vse naslednje dni in tedne pa lahko praktično počiva, saj bo na vratih ves čas stokrat manj ljudi kot jih lahko spravi skozi.
Sama dvorana je pa drug problem. Če je preveč ljudi se sproti dograjuje nova nadstropja in se jih tudi poruši, če je vse prazno.
Prvi znak, da primanjkuje postih nadstropij je da našega junaka kar naenkrat neka nevidna elastika prestavi za nekaj metrov nazaj. To se zgodi ko server za kakšno sekundo ne zmore več slediti našemu junaku in ga zato ustavi, čeprav se na našem zaslonu še vedno premikamo naprej dejansko stojimo in ko nas server spet prevzame nadaljujemo od tam ko smo se ustavili, nam pa se zdi da nas je nevidna roka potegnila nazaj.
Serverji so dragi in prazni serverji stanejo enako kot polni, zato je ekonomično loviti ravnotežje med nezadovoljnimi igralci na eni strani in na drugi strani neizkoriščenimi serverji s katerimi izgubljaš denar.
Da oceniš kje so meje moraš vedno iti preko njih. Zato pa imamo to Beto. Da se določa meje in seveda vidi kje so še problemi.
Včeraj me je kar dostikrat potegnilo nazaj, vseeno pa se je dalo igrati kolikor toliko normalno. Ven me ni vrglo nikoli. Zelo verjetno toliko hkratnih igralcev kot jih je ta vikend, ko je zastonj za vse, ne bo nikoli več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Bostjan_321 ::
A to potem lahko igraš sam samcat ali so zraven vedno drugi igralci?
Vem da moraš biti povezan na splet, to ni problem.
Hočem pa igrati sam zase, brez srecavanja drugih, kaj šele sodelovanja.
Torej?
Vem da moraš biti povezan na splet, to ni problem.
Hočem pa igrati sam zase, brez srecavanja drugih, kaj šele sodelovanja.
Torej?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bostjan_321 ()
Master_Yoda ::
Ni nikjer opcije za samo single player, vidim ostal folk ko mi po mapi leta sem ter tja, ter evente sproza, sovraznike napada etc ...
Dovie'andi se tovya sagain.
Izi ::
Jaz pa, čeprav se bolj nagibam k Solo kot Multi, mislim, da je Blizzard celo preveč omejil število igralcev na eni instanci. Ker je svet ogromen skoraj nikoli nikogar ne srečam, razen v mestih.
V raznoraznih Eventih je super če srečaš še koga, ni treba iti v party, pa se vseeno Event opravi v pol manj časa pa še 5% več XP dobiš. Sedaj moram pa praktično vse sam, ker ni nikjer nikogar.
Celo na World Boss event, ki sem ga včeraj končno uspel dobiti, nas je prišlo samo 5 in smo se matrali celih 10 minut, da smo ga ubili. Za Worl Boss Event je omejitev 12 igralcev in je za naše junake tudi daleč najbolj donosen Event v celi igri in če nas je prišlo samo 5 pomeni, da enostavno ni dovolj igralcev v eni instanci.
Blizzard je v nekem intervjuju omenjal nekaj glede in so rekli, da čeprav je površje multi so število igralcev tako omejili, da bomo vedno imeli občutek, da je edini junak na svetu naš in da je vse odvisno samo od nas. In tukaj mislim, da so malo pretiravali.
__________
Še nekaj je dobro omeniti glede skaliranja levela sovražnikov.
Sovražniki skalirajo z nami samo navzgor, navzdol pa ne.
Če je neki sovražnik level 45 bo vedno minimalno level 45, tudi če si ti level 25 in te bo zmlel za zajtrk. Ko pa prideš preko level 45 pa bo začel skalirati navzgor skupaj s teboj.
Tudi posamezne "države" imajo svoj minimalni level. Fractured Peaks, kjer se igra začne je level 1, ostale pa imajo svoje minimalne levele. Tam spodaj na jugo so območja z minimalnim levelom 40 ali celo 45. Je treba biti previden kdaj se odpraviš tja dol.
Celo v Fractured Peaks, kjer smo sedaj, sta 2 izredno redka sovražnika za katera dobiš celo achievement. En je level 25 en pa celo 35. Edino ta ti lahko sedaj vrže level 25 opremo. Načeloma sovražniki mečejo opremo ki je okoli 10 levelov nižja kot so sami. Se pravi če se boriš s sovražniki level 25 lahko sicer dobiš opremo level 10 do 20 ampak večinoma je ta level 15.
V raznoraznih Eventih je super če srečaš še koga, ni treba iti v party, pa se vseeno Event opravi v pol manj časa pa še 5% več XP dobiš. Sedaj moram pa praktično vse sam, ker ni nikjer nikogar.
Celo na World Boss event, ki sem ga včeraj končno uspel dobiti, nas je prišlo samo 5 in smo se matrali celih 10 minut, da smo ga ubili. Za Worl Boss Event je omejitev 12 igralcev in je za naše junake tudi daleč najbolj donosen Event v celi igri in če nas je prišlo samo 5 pomeni, da enostavno ni dovolj igralcev v eni instanci.
Blizzard je v nekem intervjuju omenjal nekaj glede in so rekli, da čeprav je površje multi so število igralcev tako omejili, da bomo vedno imeli občutek, da je edini junak na svetu naš in da je vse odvisno samo od nas. In tukaj mislim, da so malo pretiravali.
__________
Še nekaj je dobro omeniti glede skaliranja levela sovražnikov.
Sovražniki skalirajo z nami samo navzgor, navzdol pa ne.
Če je neki sovražnik level 45 bo vedno minimalno level 45, tudi če si ti level 25 in te bo zmlel za zajtrk. Ko pa prideš preko level 45 pa bo začel skalirati navzgor skupaj s teboj.
Tudi posamezne "države" imajo svoj minimalni level. Fractured Peaks, kjer se igra začne je level 1, ostale pa imajo svoje minimalne levele. Tam spodaj na jugo so območja z minimalnim levelom 40 ali celo 45. Je treba biti previden kdaj se odpraviš tja dol.
Celo v Fractured Peaks, kjer smo sedaj, sta 2 izredno redka sovražnika za katera dobiš celo achievement. En je level 25 en pa celo 35. Edino ta ti lahko sedaj vrže level 25 opremo. Načeloma sovražniki mečejo opremo ki je okoli 10 levelov nižja kot so sami. Se pravi če se boriš s sovražniki level 25 lahko sicer dobiš opremo level 10 do 20 ampak večinoma je ta level 15.
FireSnake ::
Master_Yoda je izjavil:
Yay celo legendary item mi je dropnil . Ceprav tak nevem ali bom spil nabavil ko bo zunaj pa vi ?
Jaz sem ga že. Že dolgo nazaj.
In uspelo mi je prilesti do stopnje 25.
Dovolj bo igranja zaenkrat.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Mato989 ::
Če je neki sovražnik level 45 bo vedno minimalno level 45, tudi če si ti level 25 in te bo zmlel za zajtrk. Ko pa prideš preko level 45 pa bo začel skalirati navzgor skupaj s teboj.
Evo še en primer zakaj so mi te špili vedno manj zanimivi, bistvo tvojega napredovanja mora bit v tem da lahko potem nekatere sovrage zrušiš za đabe po domače... ne pa da se scala... to mi je že Oblivion pihnil popolnoma mimo!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | POE - Path of Exile (Uradna Tema ) (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 53138 (548) | Ajnstajn` |
» | Diablo Immortal (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16629 (1292) | HNpis |
» | World Of Warcraft (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Igre | 227019 (7709) | oo7 |
» | Diablo VOddelek: Igre | 1029 (772) | ahac |