Forum » Igre » POE - Path of Exile (Uradna Tema )
POE - Path of Exile (Uradna Tema )
Zmajc ::
Tudi spelle je potrebno upgradat sproti, pa reziste nabit ko vidiš da ima boss določen element.
Jazboc ::
ja lahko rečt, težko nardit če ni dropov :D kupovat iteme na lvl30 pa mi je bedno, ker ga prehitro zamenjaš...ampak ok, to bojo itak popravli nasledn season...Kar mi je en tak moteč faktor, ko kajtam mobe in jih pobijam (ker pač ni dps-a to traja neki časa) in stem ko kajtaš pullaš vse več NPCjev in na eni točki me tak obkolijo, da nemorem več uit, me body blockajo in umrem...to se mi je začelo v act2 kr dost dogajat in je tak malce furstracije...drgač pa pohvale za EA game in tak delujoče mehanike.
Zmajc ::
Včasih je ful suša z spell gem dropi ja potem pa jih dobiš 5 komadov od navadneg trasha v 15 minutah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Jarno ::
V PoE1 je bil bonus movement speed QOL pritiklina, v končni fazi si lahko precej hitreje farmal content.
Sedaj zna biti ključnega pomena za samo igralnost in preživetje.
Sicer upam, da mi ne bo potrebno alocirati skill-tree nodov in bo dovolj bonusa na opremi.
Malce boli, da so "odstranili" uporabne splošne travel skille kot so flame dash, frostblink in leap slam.
Trenutno je v PoE2 na voljo Blink, kateri pa zahteva precej INT, zamenja dodge roll in ima max. 5m dometa.
Za hitrejše premikanje je tukaj še STR Shield Charge, ampak bi se naj ob koliziji s pošastmi lik ustavil.
Sedaj zna biti ključnega pomena za samo igralnost in preživetje.
Sicer upam, da mi ne bo potrebno alocirati skill-tree nodov in bo dovolj bonusa na opremi.
in s tem, ko kajtaš pullaš vse več NPCjev in na eni točki me tak obkolijo, da nemorem več uit, me body blockajo in umrem...
Malce boli, da so "odstranili" uporabne splošne travel skille kot so flame dash, frostblink in leap slam.
Trenutno je v PoE2 na voljo Blink, kateri pa zahteva precej INT, zamenja dodge roll in ima max. 5m dometa.
Za hitrejše premikanje je tukaj še STR Shield Charge, ampak bi se naj ob koliziji s pošastmi lik ustavil.
#65W!
Zmajc ::
Meni osebno travel speed ni tako počasen da bi rekel, da je moteče počasen. Super se mi zdi da so dodali dodge roll. Če bi imel zraven še flame dash in podobne skille bi bilo rahlo preveč.
Je pa res, da je dodge rahlo kratek, so bossi ko se praktično ne moreš umakniti vsem projektilov ki jih v zelo kratkem času zaluča v tebe, ker enostavno ne moreš tako hitro prepotovat dovolj velike razdalje. Mogoče je narejeno namensko, ne vem.
Je pa res tudi da tukaj lahko z shieldom vklopiš block stance in za nekaj časa blokiraš ves damage potem pa rollaš vstran preden ti zlomi stance. Zahteva sicer nekaj vaje.
Je pa res, da je dodge rahlo kratek, so bossi ko se praktično ne moreš umakniti vsem projektilov ki jih v zelo kratkem času zaluča v tebe, ker enostavno ne moreš tako hitro prepotovat dovolj velike razdalje. Mogoče je narejeno namensko, ne vem.
Je pa res tudi da tukaj lahko z shieldom vklopiš block stance in za nekaj časa blokiraš ves damage potem pa rollaš vstran preden ti zlomi stance. Zahteva sicer nekaj vaje.
Jarno ::
Meni osebno travel speed ni tako počasen da bi rekel, da je moteče počasen. Super se mi zdi da so dodali dodge roll. Če bi imel zraven še flame dash in podobne skille bi bilo rahlo preveč.
Upoštevajmo, da je igra Early Access, vsekakor.
Sam še nisem prišel do Endgame faze, bi pa spustil "kvarnik" o tem, da tam mape znajo biti gromozanske in razvejane/nepremočrtne (tudi 30min do 1h za dokončanje), ker lahko iščeš določen majhen predmet na naključni lokaciji, katerega potrebuješ za dokončanje in napredovanje.
IMO bo do release verzije preteklo še precej časa, določene mehanike so najbrž take zato, da naspidirani gimpci ne bi dosegli levela 100 in tzar statusa po enem dnevu igranja.
#65W!
svecka ::
igra ima hude probleme in če ne odpravijo teh težav, bo PoE2 obsojen na nišni fan base in poslednično propad.
največje težave ki jih vidim:
- pri Bossih sploh ne vidiš napada in si dostkrat insta kill brez vsakršnega vnajprejšnega opozorila, totalen turnoff, še Dark Souls nima takih hudih kaznovanj. Tukaj bi moral biti bolj opazni indikatorji napada in bolj odmaknjena kamera, saj zaradi premajhnega vidnega polja, sploh ne vidiš napada, sploh če si ranged. Ali pa te pričaka sneaky napad iz zgornjega kota, ko ti health bar zakriva pogled.
- igra nima mehkega pristoa in te že v prvem actu zmelje na polno, ker je težavnost nenormalna. Novih igralcev igra ne bo prepričala, bodo hitro obupali, nasploh ob veliko insta kill flustracij.
- dodge roll ne deluje, ko imaš okrog sebe sovražnike. Body block uniči vso mehaniko dodge rolla in sploh ne bi smelo biti body blocka. Ogromno scenarijev je, ko hočeš dodge rollat stran, si body blockan, potem pa stun lockan in insta death. Res fun mehanika NOT. Dodge roll neuporaben čist. Pa dodge roll bi lahko mel večji range. Proti boss napadi je dostikrat neuporaben, če nisi to milisekunde zadosti hiter.
- manjko teleportov in vlečenje skozi acte. Res je early access, samo v act 3 sem skoraj obupal, razvlečeno in dolgočasno. Nujno se rabijo na mapah teleport wayponti, da se lahko iz enega konca mape na drug konec mape teleportiraš. In rabimo tudi side queste, ki razbijejo monotonost, ker sedaj je zelo monotono.
- drop rate je katastrofa. Res res katastrofa. Se niso nič naučil iz PoE1 ko je folk popenil zaradi drop ratov? Nasploh pa pogrešam raznolik currency iz PoE1.
Overall sem igro odložil in jo bom verjetno zalavfal čez xx let, ko bodo dodani vsi klasi in ascendary v igro. Bossi so super, samo ni normalno kako so nefer, da niti napada ne vidiš in te vse mine, ko se matraš pa te insta killa. Dark Souls je otroška igra proti temu.
največje težave ki jih vidim:
- pri Bossih sploh ne vidiš napada in si dostkrat insta kill brez vsakršnega vnajprejšnega opozorila, totalen turnoff, še Dark Souls nima takih hudih kaznovanj. Tukaj bi moral biti bolj opazni indikatorji napada in bolj odmaknjena kamera, saj zaradi premajhnega vidnega polja, sploh ne vidiš napada, sploh če si ranged. Ali pa te pričaka sneaky napad iz zgornjega kota, ko ti health bar zakriva pogled.
- igra nima mehkega pristoa in te že v prvem actu zmelje na polno, ker je težavnost nenormalna. Novih igralcev igra ne bo prepričala, bodo hitro obupali, nasploh ob veliko insta kill flustracij.
- dodge roll ne deluje, ko imaš okrog sebe sovražnike. Body block uniči vso mehaniko dodge rolla in sploh ne bi smelo biti body blocka. Ogromno scenarijev je, ko hočeš dodge rollat stran, si body blockan, potem pa stun lockan in insta death. Res fun mehanika NOT. Dodge roll neuporaben čist. Pa dodge roll bi lahko mel večji range. Proti boss napadi je dostikrat neuporaben, če nisi to milisekunde zadosti hiter.
- manjko teleportov in vlečenje skozi acte. Res je early access, samo v act 3 sem skoraj obupal, razvlečeno in dolgočasno. Nujno se rabijo na mapah teleport wayponti, da se lahko iz enega konca mape na drug konec mape teleportiraš. In rabimo tudi side queste, ki razbijejo monotonost, ker sedaj je zelo monotono.
- drop rate je katastrofa. Res res katastrofa. Se niso nič naučil iz PoE1 ko je folk popenil zaradi drop ratov? Nasploh pa pogrešam raznolik currency iz PoE1.
Overall sem igro odložil in jo bom verjetno zalavfal čez xx let, ko bodo dodani vsi klasi in ascendary v igro. Bossi so super, samo ni normalno kako so nefer, da niti napada ne vidiš in te vse mine, ko se matraš pa te insta killa. Dark Souls je otroška igra proti temu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svecka ()
Ajnstajn` ::
igra ima hude probleme in če ne odpravijo teh težav, bo PoE2 obsojen na nišni fan base in poslednično propad.
največje težave ki jih vidim:
- pri Bossih sploh ne vidiš napada in si dostkrat insta kill brez vsakršnega vnajprejšnega opozorila, totalen turnoff, še Dark Souls nima takih hudih kaznovanj. Tukaj bi moral biti bolj opazni indikatorji napada in bolj odmaknjena kamera, saj zaradi premajhnega vidnega polja, sploh ne vidiš napada, sploh če si ranged. Ali pa te pričaka sneaky napad iz zgornjega kota, ko ti health bar zakriva pogled.
- igra nima mehkega pristoa in te že v prvem actu zmelje na polno, ker je težavnost nenormalna. Novih igralcev igra ne bo prepričala, bodo hitro obupali, nasploh ob veliko insta kill flustracij.
- dodge roll ne deluje, ko imaš okrog sebe sovražnike. Body block uniči vso mehaniko dodge rolla in sploh ne bi smelo biti body blocka. Ogromno scenarijev je, ko hočeš dodge rollat stran, si body blockan, potem pa stun lockan in insta death. Res fun mehanika NOT. Dodge roll neuporaben čist. Pa dodge roll bi lahko mel večji range. Proti boss napadi je dostikrat neuporaben, če nisi to milisekunde zadosti hiter.
- manjko teleportov in vlečenje skozi acte. Res je early access, samo v act 3 sem skoraj obupal, razvlečeno in dolgočasno. Nujno se rabijo na mapah teleport wayponti, da se lahko iz enega konca mape na drug konec mape teleportiraš. In rabimo tudi side queste, ki razbijejo monotonost, ker sedaj je zelo monotono.
- drop rate je katastrofa. Res res katastrofa. Se niso nič naučil iz PoE1 ko je folk popenil zaradi drop ratov? Nasploh pa pogrešam raznolik currency iz PoE1.
Overall sem igro odložil in jo bom verjetno zalavfal čez xx let, ko bodo dodani vsi klasi in ascendary v igro. Bossi so super, samo ni normalno kako so nefer, da niti napada ne vidiš in te vse mine, ko se matraš pa te insta killa. Dark Souls je otroška igra proti temu.
moje Experience je pa dokaj drugačen od tvojega.
- pri Bossih sploh ne vidiš napada in si dostkrat insta kill brez vsakršnega vnajprejšnega opozorila, totalen turnoff, še Dark Souls nima takih hudih kaznovanj. Tukaj bi moral biti bolj opazni indikatorji napada in bolj odmaknjena kamera, saj zaradi premajhnega vidnega polja, sploh ne vidiš napada, sploh če si ranged. Ali pa te pričaka sneaky napad iz zgornjega kota, ko ti health bar zakriva pogled.
Res je da si dostikrat ob bossa instakillan, ampak ko greš na bossa, drugič, tretjič, četrtič, takoj veš, kaj bo naredil, po 10 killih ziher vsak ubije bossa. Nevem, meni se ni dogajal tak punish. Moraš pazit, da ne greš nekam iz zone vidnega polja bossa, saj ga moraš videt. Zakaj bi tekel nekam stran iz vidnega polja bossa, saj potem ne vidiš, kaj casta, a če bi se fightal RL, bi tudi šel nekam, ko nebi videl, kaj bo medved naredil. bi rekel, da bi ga hotel imeti skoz na očeh.
- igra nima mehkega pristoa in te že v prvem actu zmelje na polno, ker je težavnost nenormalna. Novih igralcev igra ne bo prepričala, bodo hitro obupali, nasploh ob veliko insta kill flustracij.
ka pa vem, poe 1 je podoben prvi teden, potem pa vedno po kakem tednu malo omilijo stvari, pa ma vedno vsako sezono lepše številke.
- dodge roll ne deluje, ko imaš okrog sebe sovražnike. Body block uniči vso mehaniko dodge rolla in sploh ne bi smelo biti body blocka. Ogromno scenarijev je, ko hočeš dodge rollat stran, si body blockan, potem pa stun lockan in insta death. Res fun mehanika NOT. Dodge roll neuporaben čist. Pa dodge roll bi lahko mel večji range. Proti boss napadi je dostikrat neuporaben, če nisi to milisekunde zadosti hiter.
dodge roll je tudi mene izredno motil...ampak sem potem ugotovil, da če bi lahko dodge rolal skozi mobe, potem bi lahko samo letel skozi kontent in nič ubijal. Sem sprobal, pa kr konkretno deluje, kaj šele da bi se lahko rolal skozi mobe. Dodge roll postane dosti manj pomemben, ko enkrat prideš do nekega geara in mobe 1-2 shotaš.
- manjko teleportov in vlečenje skozi acte. Res je early access, samo v act 3 sem skoraj obupal, razvlečeno in dolgočasno. Nujno se rabijo na mapah teleport wayponti, da se lahko iz enega konca mape na drug konec mape teleportiraš. In rabimo tudi side queste, ki razbijejo monotonost, ker sedaj je zelo monotono.
to je pa tudi meni ful šlo na živce, glede na to kolk je bilo monotono, bi meni bilo čisto dovolj act 1,2,3 in direkt na mape..
veš kaj probaj, svetujem ti da si kupiš kak kos geara, main weapon je totalen boost. če si ranger ali crossbow, kupi nek bow z zadosti flat dmg. za 1 ex dobiš nor peace vsakega kosa in ko se enkrat gearaš, skoraj vse oneshotaš.
folk bo malo moral pogruntat stvari, pa igra postane dosti lažja. (in v resnici tudi dosti bolj zabavnješa)
tule sem ti nastavil en search za flat elemental state na weapnu.
https://www.pathofexile.com/trade2/sear...
malo si naštimaj level, pa kupi kak weapon (odvisno kerega uporabljaš) z flat elemental dmgjem, kar naenkrat boš dobil trojni DPS.
bodi pazljiv z physical dmgjem, ker se mal drugače scala, odvisno od skilla.
Edit: ali pa mi pošlji ingame ime na PM, pa ti lahko jaz kupim ali dam kak kos geara, (mam dobro robo na lagru) in ti pomagam pri tallent treeju, če si ranger.
mam svega in svašta, ko si enkrat višje, ni tak problem dobiti gear.
//
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ajnstajn` ()
Zmajc ::
Igra vsekakor prepičuje nove igralce, mislim da so večji problem poe 1 veterani, ki se ne morejo sprijaznit s tem da PoE2 ni samo PoE1 z lepšo grafiko in QoL updati ampak evolucijo v novo smer. Novi igralci so vajeni "soul like" mehanik in se zato ne bunijo zaradi elementov ki motijo veterane. Novi igralci tudi ne bojo izlivali gnojnice po forumih ampak quitali in šli kaj drugega.
Ne vem meni je igra epic tier. Itak da je dosti prostora za izboljšanje ampak zato je EA. Določene zone imajo hud skok v težavnosti, ki bi jih morali rahlo zgladiti.
To da je manj dropov je meni samo plus. Kaj ti pomaga explozija loota in 5000 itemov vsepovsod, da nujno rabiš loot filter in od tega 99% smeti, ki jih nikoli nebi pobral. Pada zato več redkih currencijev. Do 3. akta sem nabral 4 ex s katerimi sem kupil super wand z +3 skills in +90% spell damage. Do konca dneva sem nato prek currency echange-a in z dropi prišel na 6 ex.
Dejansko bi lahko rekel, da so vzeli PoE1 Ruthless mode kot začetni točko.
Mogoče sem kot velik fan From Softa in Soulsborne iger pristranski a meni se zdijo act bossi najboljši del igre.
Ne vem meni je igra epic tier. Itak da je dosti prostora za izboljšanje ampak zato je EA. Določene zone imajo hud skok v težavnosti, ki bi jih morali rahlo zgladiti.
To da je manj dropov je meni samo plus. Kaj ti pomaga explozija loota in 5000 itemov vsepovsod, da nujno rabiš loot filter in od tega 99% smeti, ki jih nikoli nebi pobral. Pada zato več redkih currencijev. Do 3. akta sem nabral 4 ex s katerimi sem kupil super wand z +3 skills in +90% spell damage. Do konca dneva sem nato prek currency echange-a in z dropi prišel na 6 ex.
Dejansko bi lahko rekel, da so vzeli PoE1 Ruthless mode kot začetni točko.
Mogoče sem kot velik fan From Softa in Soulsborne iger pristranski a meni se zdijo act bossi najboljši del igre.
Ajnstajn` ::
Igra vsekakor prepičuje nove igralce, mislim da so večji problem poe 1 veterani, ki se ne morejo sprijaznit s tem da PoE2 ni samo PoE1 z lepšo grafiko in QoL updati ampak evolucijo v novo smer. Novi igralci so vajeni "soul like" mehanik in se zato ne bunijo zaradi elementov ki motijo veterane. Novi igralci tudi ne bojo izlivali gnojnice po forumih ampak quitali in šli kaj drugega.
Ne vem meni je igra epic tier. Itak da je dosti prostora za izboljšanje ampak zato je EA. Določene zone imajo hud skok v težavnosti, ki bi jih morali rahlo zgladiti.
To da je manj dropov je meni samo plus. Kaj ti pomaga explozija loota in 5000 itemov vsepovsod, da nujno rabiš loot filter in od tega 99% smeti, ki jih nikoli nebi pobral. Pada zato več redkih currencijev. Do 3. akta sem nabral 4 ex s katerimi sem kupil super wand z +3 skills in +90% spell damage. Do konca dneva sem nato prek currency echange-a in z dropi prišel na 6 ex.
Dejansko bi lahko rekel, da so vzeli PoE1 Ruthless mode kot začetni točko.
Mogoče sem kot velik fan From Softa in Soulsborne iger pristranski a meni se zdijo act bossi najboljši del igre.
Jaz bi sebe smartal da sem poe 1 veteran, pa nekako ne vidim problema s tezavnostjo. Meni je 2 zelo vsecna. Glih tezavnost se mi najbolj dopade. Bi pa imel vec loota na drop saj je konec koncev loot game 😁
Anyway, nov patch
https://www.pathofexile.com/forum/view-...
Gemcutter prism da v dvojki dost boljse statse, v povprecju 20% more dmg. Bi reko da je to overall 20% buff.
Plus se ostale dobrote. Zanimivo da so prisli s takim patchom zelo hitro.
//
XsenO ::
Sicer šele sredi drugega act za zdaj uživam v igri. Od tiste kritike bi se sicer edino strinjal, da pri določenih bosih bi bil potreben večji zoomout in, da bi se recimo med checkpointi bilo možno teleportirat na mapi.
In ja fan soulslikeov, tako da me druge zadeve ne motijo.
In ja fan soulslikeov, tako da me druge zadeve ne motijo.
1 + 1 = 1
Zmajc ::
Saj jaz sem tudi poe1 veteran, igram on and off od poe1 closed bete 2012. Samo sem kot fan soul iger tudi pristranski in me ta prostop ne moti.
Povečan drop rate gemcutter prism, kul. Kaj chaos orbi so novi divini? Ker so že tak redki in drop rate so jim še zmanjšali. Jaz sem pa ravno z obsgtoječimi kupil ex-e haha...
Povečan drop rate gemcutter prism, kul. Kaj chaos orbi so novi divini? Ker so že tak redki in drop rate so jim še zmanjšali. Jaz sem pa ravno z obsgtoječimi kupil ex-e haha...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Ajnstajn` ::
Sicer šele sredi drugega act za zdaj uživam v igri. Od tiste kritike bi se sicer edino strinjal, da pri določenih bosih bi bil potreben večji zoomout in, da bi se recimo med checkpointi bilo možno teleportirat na mapi.
In ja fan soulslikeov, tako da me druge zadeve ne motijo.
Uh evo ga.. mi o volku...
https://www.pathofexile.com/forum/view-...
Za tole je potreben server restart. Mamjkrat bos blockan ob dodge rollanju, ker se bos lazje avoidal plus ta lazje mobe bos lahko potisnil stran.
Pa še portanje med check pointi poleg nekaterih drugih dobrot.
//
Jarno ::
Omenjam, ker se poredko omenja, da je zlato oz. gold tudi loot drop. In se da pretvoriti v uporabne predmete oz. storitve.
Vedno, ko pridobiš novo stopnjo se prodajalcem opreme osveži inventar (verjetno je še kak drug trigger...), gamble je tudi dejavnik.
Vedno, ko pridobiš novo stopnjo se prodajalcem opreme osveži inventar (verjetno je še kak drug trigger...), gamble je tudi dejavnik.
#65W!
Zmajc ::
Ja, ljudje se bunijo da je premalo dropov a na vendorjih je pogosto dober loot. Tudi z gamblingom se da dobit uporabne rare.
Ajnstajn` ::
Ja, ljudje se bunijo da je premalo dropov a na vendorjih je pogosto dober loot. Tudi z gamblingom se da dobit uporabne rare.
Jaz sem gold sproti porabljal za iteme v shopu in gambling iteme. Verjetno sem vec kot polovico geara nabral tako.
Veckrat se najde tudi kak rare.
//
AutoReiv ::
Ja, gemblanje je zanimivo, če kaj dobiš, če pa ne dobiš, ti gre ves keš hehe.
A si nisem mogu, da nebi nekajkrat gamblu za crossbow. Potem še zadnjič probam in dobim ta oranžn oz. kaj je unique crossbow. Pa sem ga bil res vesel. Sem pa šele level 10. Igra mi je všeč.
Je pa fajn, da zadeve k so težje nardiš party... pa greš tko probat.
Pri bossih umiram... hehe. Ravno to mi je všeč.
Prvi dan, je sicer bilo težavno not pridet na server, pa disconnect pa take. Ampak dobr ... porodne težave ... bodo rešli.
Po dougem času spet užitek špilat.
A si nisem mogu, da nebi nekajkrat gamblu za crossbow. Potem še zadnjič probam in dobim ta oranžn oz. kaj je unique crossbow. Pa sem ga bil res vesel. Sem pa šele level 10. Igra mi je všeč.
Je pa fajn, da zadeve k so težje nardiš party... pa greš tko probat.
Pri bossih umiram... hehe. Ravno to mi je všeč.
Prvi dan, je sicer bilo težavno not pridet na server, pa disconnect pa take. Ampak dobr ... porodne težave ... bodo rešli.
Po dougem času spet užitek špilat.
Jazboc ::
No kaj pa vem...jaz sem igral POE1 od bete (vsake toliko kako ligo) pa bom rekel da mi je POE2 bolj všeč...ta počasnejši tempo in bolj pregleni fajti in mehanike...Bosse sem ubijal po 15min in bom rekel, da lahko dodgaš vse napade če se dosti skoncentriraš pa po parih poskusih ko naštudiraš mehanike :) Je pa občutna razlika iz acta2 v act3...tam je dosti rare mobov, OGROMNO več dropov in hiro nadoknadiš z opremo in tudi build počasi začne delovati kot bi moral. Recimo SRS inferalist sem na lvl30 ubijal bosse po 15min, sedaj pa ga ubijem v max 20sec. Bossi mehanike, lahko samo rečem kapo dol GGGju, res so se potrudili in res naredili vrhunski game, upam da to nadaljujejo :)
ps. če gre solo težavno skoz content, v partyu je dost laže...vsaj dokler se zgearaš in dobiš dosti levelov
ps. če gre solo težavno skoz content, v partyu je dost laže...vsaj dokler se zgearaš in dobiš dosti levelov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jazboc ()
Zmajc ::
Evo, prišel v mape včeraj z mojim homebrew cold blood magom. Trenutno lvl 70
Druga polovica igre, kjer ponavljaš akte 1-3 v težjem načinu je bilo delat lažje kot prvič. Še posebej akta 2 in 3 sem dobesedno povozil ko sem dobil cel komplet spellov in build pride skupaj.
Atlas sem šel par map, so kar precej večje od starih. Ponavadi moraš ubiti 3-4 markirane elite. Potem pa imaš tudi celo serijo map ki vsebujejo še velike bosse, delirium, itd.
Je pa catch, samo 1 poizkus. Če umreš te vrže v mesto in zapre vse portale. Lahko greš node znova z novim waystonom ampak posebni bossi in evente z mape izginejo.
Druga polovica igre, kjer ponavljaš akte 1-3 v težjem načinu je bilo delat lažje kot prvič. Še posebej akta 2 in 3 sem dobesedno povozil ko sem dobil cel komplet spellov in build pride skupaj.
Atlas sem šel par map, so kar precej večje od starih. Ponavadi moraš ubiti 3-4 markirane elite. Potem pa imaš tudi celo serijo map ki vsebujejo še velike bosse, delirium, itd.
Je pa catch, samo 1 poizkus. Če umreš te vrže v mesto in zapre vse portale. Lahko greš node znova z novim waystonom ampak posebni bossi in evente z mape izginejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Ajnstajn` ::
https://www.pathofexile.com/forum/view-...
kr fajni nerf ponoči.
minioni so nerfani, archer nerfan/fiksan, najbolj pa tepeni cast on freeze/ignite/coc buildi, ki so briknjeni. Najprej smo dobil loot, zdaj so nas pa "fiksal". pošteno.
kr fajni nerf ponoči.
minioni so nerfani, archer nerfan/fiksan, najbolj pa tepeni cast on freeze/ignite/coc buildi, ki so briknjeni. Najprej smo dobil loot, zdaj so nas pa "fiksal". pošteno.
//
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ajnstajn` ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Diablo 4 (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Igre | 101868 (1846) | Smurf |
» | Diablo Immortal (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16969 (1632) | HNpis |
» | Wasteland 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13263 (6174) | drvo |
» | Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 32424 (12002) | yoco |
» | Torchlight IIOddelek: Igre | 4513 (3596) | Berserker |