Forum » Na cesti » Formula 1 - novosti - 2003
Formula 1 - novosti - 2003
mrTwelveTrees ::
Kot smo slišali...
bodo dirkali brez:
elektronike
- brez kontrole zdrsal koles (pri štartu)
- brez traction-controla
- brez servo volana
-brez telemetrije
-brez pogovora voznika z inženirjem med samo dirko
ampak dejstvo....
čeprav sem navijač Ferrarija, nisem ne vem kakšen fan Šumija, vam povem, da ima tukaj Šumi še največ prakse...
on že tako vozi brez servota (pravijo da ima najboljšo kondicijo med vozniki F1)
Dirkalnik po mojem mišlenju najbolj razume - ga obvlada, zato mu ne bo težava brez teh odprav elektronike...
bodo dirkali brez:
elektronike
- brez kontrole zdrsal koles (pri štartu)
- brez traction-controla
- brez servo volana
-brez telemetrije
-brez pogovora voznika z inženirjem med samo dirko
ampak dejstvo....
čeprav sem navijač Ferrarija, nisem ne vem kakšen fan Šumija, vam povem, da ima tukaj Šumi še največ prakse...
on že tako vozi brez servota (pravijo da ima najboljšo kondicijo med vozniki F1)
Dirkalnik po mojem mišlenju najbolj razume - ga obvlada, zato mu ne bo težava brez teh odprav elektronike...
- odklenil: Ziga Dolhar ()
BlackHole ::
A ta pravila so si zdaj spet na novo zmislili. Kaj ne bodo veljala tista pravila, ki so jih izdali pred par mesci, kjer naj bi bila oba dneva, petek in sobota kvalifikacijska dneva?!
_Mortal_ ::
Formule več nebom gledu tud če nevem kaj uvedejo.
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Ziga Dolhar ::
Zanimiva razprava poteka tudi v Znanosti in Tehnologiji.
Puščamo to temo odprto za bolj "sproščene" pogovore :).
Puščamo to temo odprto za bolj "sproščene" pogovore :).
MI_KO ::
Šumi, šumi, šumi,.............je nesposoben!
No, včasaih mi je bil še kar všeč, zdaj pa mu je taki greben zrasel da,...
Počakajte na začetek sezone. Po moje bo kaki Montoya ipd. malo bolj razturali kot lani. Če povzamem besede z ORF, je Montoya artist na kolesih.
No, včasaih mi je bil še kar všeč, zdaj pa mu je taki greben zrasel da,...
Počakajte na začetek sezone. Po moje bo kaki Montoya ipd. malo bolj razturali kot lani. Če povzamem besede z ORF, je Montoya artist na kolesih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tomi ()
mrTwelveTrees ::
MI_KO: mislim da ne
montoja je pršu v F1, ko se je elektronika razživela...
to bo zanj čisto novo...
montoja je pršu v F1, ko se je elektronika razživela...
to bo zanj čisto novo...
AlienGT ::
Najbrž ne gre spregledati novosti, da za kvalifikacije šteje le en sam krog, ko si sam na cesti, kar bo najbrž malce spremenilo rezultate vsaj pri pole positionu.
_marko ::
Šumi je nesposoben???
Ja potem pa povej vsaj 3 bolj sposobne dirkače F1, ali po tvojem dirkajo samo nesposobneži?
Ja potem pa povej vsaj 3 bolj sposobne dirkače F1, ali po tvojem dirkajo samo nesposobneži?
whatever ::
Pomoje so to dobre spremembe za formulo 1, kajti tako bo vloga dirkaca cedalje bolj pomembna. Cetudi Schumacher to sezono se ne bo imel konkurence, lahko pricakujemo, da bodo mostva bolj pazljivo izbirala voznike in preprican sem, da se bo kmalu nasel Nemcu konkurencen voznik.
SkIDiver ::
Jz se čist strinjam da so elektroniko odstranil in servo volan tud. To bo še zanimivo. Zdej se bo vidlo kdo je šofer taprav. Med dirko je lahko Montoya lahko stiskal kot je hotu prav tako Schumacher, ker so tehniki skrbel v garaži, da ni razfukalo motor, ker so ga pač omejevali kolkr so ga oni hotl. Zdej bo pa to na vozniku vse. Tuki se bo vidlo kdo ma glavo in pamet za furat. Konec koncev sem pa 100% da bo dubu Michael konkurenco kar je tud prov in pol tud zanimivo. Močan motor njegovega "jeklenega" konička še ne pomeni zanesljivosti za eno zahtevno dirko.
Jz bi jim dal še "šaltheben" (prestavno ročico:) v bolid pa "kuplengo" (sklopko:) pol naj se pa gonjo pa da vidmo kdo bo bul gonu.
Jz bi jim dal še "šaltheben" (prestavno ročico:) v bolid pa "kuplengo" (sklopko:) pol naj se pa gonjo pa da vidmo kdo bo bul gonu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
mrTwelveTrees ::
SkIDiver:
ne vem no...
za primer če ima Ferrari 800 KM (govorim na pamet)
in ostali 700 ali manj...
potem lahko Shumi nastavi moč na 90% ostali pa na 100% - da mu bodo kos...
zdej pa, komu bo prej odpovedala mašina ?
! - govorim za primer - zatiste ki imajo bolj zmogljive motorj ... BMW, ferrari,....
ne vem no...
za primer če ima Ferrari 800 KM (govorim na pamet)
in ostali 700 ali manj...
potem lahko Shumi nastavi moč na 90% ostali pa na 100% - da mu bodo kos...
zdej pa, komu bo prej odpovedala mašina ?
! - govorim za primer - zatiste ki imajo bolj zmogljive motorj ... BMW, ferrari,....
ilči ::
Sm pa prebrau na netu, da Ferrari, BMW, McLaren in Jaqguar zagrozil, da bojo bojkotiral prvo dirko! To pa zato, ker so te zelo drastične spremembe uvedl tolk hitr in tolk mal pred sezono. Te spremembe pomenjo čist drugačn dirkalnik. Vsi pa vemo, kolk je šlo že dnarja za razvoj bodočih bolidov.
Drgač pa tut jest mislm, da so spremembe ql (sam prehitre)! Sam še slick gume pa bo!
Bojim se pa, da je to le voda na mlin Schumiju in da bo zanimivost F1 na nuli!
Drgač pa tut jest mislm, da so spremembe ql (sam prehitre)! Sam še slick gume pa bo!
Bojim se pa, da je to le voda na mlin Schumiju in da bo zanimivost F1 na nuli!
U izi...
mrTwelveTrees ::
Ja, samo brez elektronike na motorju pa vseeno ne bo šlo - po moje ? - kva bo sam mehanika notr ??
MI_KO ::
Pardon za ono o Šumiju. Sem en stavek vmes ven zbrisal pa je ravno ta beseda ostala.
Popravljam: Nesposoben ni, nasprotno, je pa mnogo manj vreden kot to kar zanj plačujejo oz. v kar ga eni vzdvigujejo. Šumi je v svojih zadnjih letih izgubil začetni čar.
Res je, fant je dosegel 3 naslove prvaka, toda vprašamo se kako:
Vedno mu je ob strani stal njegov moštveni kolega, ki ga je spuščal naprej.
Imel je najboljši avto in praktično neomejen izvor denarja za njegov razvoj. (Pa ne mi govorit, da so šumijeve povratne informacije s steze ble tolk vredne, ker ko to slišim mi gre na kozlanje.)
Nedvomno najboljše stratege, ki so ga vedno ob pravem času poklicali v bokse, izkoristili zadnjo luknjo v pravilniku, mu pripravili ves material.
Podporo Ecellstona (upam da sem prav napisal.) in celotne FIA. Spomnimo kolkkrat so scanclali Mclarna zaradi nepravilnosti, inovativnosti,... in kaj so vse dovolili ferrariju!
Montoya pa zato, ker je njegov stil vožnje zelo agresiven in vedno na meji sposobnega za njegov dirkalnik, čeprav so ga zanje leto malenkost umirili, saj je prevečkrat pretiraval. Fant je več let dirkal v seriji, kjer ni bilo praktično nobene elektronike in kdor ga je takrat videl, ta ne dvomi v njegove sposobnosti.
Popravljam: Nesposoben ni, nasprotno, je pa mnogo manj vreden kot to kar zanj plačujejo oz. v kar ga eni vzdvigujejo. Šumi je v svojih zadnjih letih izgubil začetni čar.
Res je, fant je dosegel 3 naslove prvaka, toda vprašamo se kako:
Vedno mu je ob strani stal njegov moštveni kolega, ki ga je spuščal naprej.
Imel je najboljši avto in praktično neomejen izvor denarja za njegov razvoj. (Pa ne mi govorit, da so šumijeve povratne informacije s steze ble tolk vredne, ker ko to slišim mi gre na kozlanje.)
Nedvomno najboljše stratege, ki so ga vedno ob pravem času poklicali v bokse, izkoristili zadnjo luknjo v pravilniku, mu pripravili ves material.
Podporo Ecellstona (upam da sem prav napisal.) in celotne FIA. Spomnimo kolkkrat so scanclali Mclarna zaradi nepravilnosti, inovativnosti,... in kaj so vse dovolili ferrariju!
Montoya pa zato, ker je njegov stil vožnje zelo agresiven in vedno na meji sposobnega za njegov dirkalnik, čeprav so ga zanje leto malenkost umirili, saj je prevečkrat pretiraval. Fant je več let dirkal v seriji, kjer ni bilo praktično nobene elektronike in kdor ga je takrat videl, ta ne dvomi v njegove sposobnosti.
Alexius Heristalski ::
Ja no, sezona 2000 je bla kr zanimiva, saj takrat Schumi ni mel tko dobrega avta kot Mika. Dolgočasn je postal pol, ko je dubu dobr avto...
Glede sprememb pa takole: lohk, da bo Schumi spet prvak, saj sposoben je dost, samo bo pa bolj napeto in mogu bo prehitevat za vodstvo (končno! po dolgem času), na pa tko kt letos, ko je prehiteval samo zaostale za krog in pa Barrichela...
Glede sprememb pa takole: lohk, da bo Schumi spet prvak, saj sposoben je dost, samo bo pa bolj napeto in mogu bo prehitevat za vodstvo (končno! po dolgem času), na pa tko kt letos, ko je prehiteval samo zaostale za krog in pa Barrichela...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
zvitorepec ::
Joj kaksne neumnosti pisete! A ce zmaguje samo eden, potem ni nic vec zanimivo. Za primer: ko so v NBA zmagovali samo Lakers, Celtics ali pa Bulls potem kosarka ni bla vec zanimiva, ali pac... Kaj pa, ko se je vcasih ze vnaprej vedelo, da bo zmagal Stenmark - a potem ni nihce vec gledal smucanja.
Isto je pri F1; nekaj casa Prost in Senna, potem M. Sch., potem nekaj casa Mika in zdaj spet M. Sch. - pac zmaga najboljsi (ali najsrecnejsi) v danem trenutku in danih okoliscinah.
Sprijaznite se - MS je zmagoval v casih, ko elektronike se ni bilo (skoraj) in zmaguje sedaj, ko je elektronike prevec. In to ne zato, ker ima Ferrarija, ampak bi zmagal tudi ce bi vozil Williams ali Mclaren - talent pac
Isto je pri F1; nekaj casa Prost in Senna, potem M. Sch., potem nekaj casa Mika in zdaj spet M. Sch. - pac zmaga najboljsi (ali najsrecnejsi) v danem trenutku in danih okoliscinah.
Sprijaznite se - MS je zmagoval v casih, ko elektronike se ni bilo (skoraj) in zmaguje sedaj, ko je elektronike prevec. In to ne zato, ker ima Ferrarija, ampak bi zmagal tudi ce bi vozil Williams ali Mclaren - talent pac
HOWGH!
SkIDiver ::
zvitorepec tale je bla pa pametna. Torej kot je nekdo omenu da je Montoya vozu v seriji ter, da tam ni elektronike. Očitno bo novi konkurent Šumiju. BMW sam kot bolid je dost dober in čist konkurenten Ferrariu. Sam pač treba met talent kot pravi zvitorepec. Sej ga majo vsi sam najdt ga treba. Bo že kdo pršu pa ga zrinu, da bo še zanimivo. Vedno je nekdo za nekom.
Kar se pa tiče elektronike je mel pa BMW v začetku najbolšo kar se tiče zdrsa pogonskih koles in podobnih bombončkov samo ga je tud tuki Ferrari dohitu in prehitu. Tko da jz sm čist za da zadevo odstranjo pa naj se borijo tako kot so se včasih. Z glavo ne z elektroniko.
Kar se pa tiče elektronike je mel pa BMW v začetku najbolšo kar se tiče zdrsa pogonskih koles in podobnih bombončkov samo ga je tud tuki Ferrari dohitu in prehitu. Tko da jz sm čist za da zadevo odstranjo pa naj se borijo tako kot so se včasih. Z glavo ne z elektroniko.
IR Babun ::
MI_KO, da te popravim, Schumi je dosegel 5 naslovov svetovnega prvaka in sicer v letih 94, 95, 00, 01, 02.
SCREW THE GOVERNMENT
MI_KO ::
Mislil sem napisati 3 zaporedne naslove.
Tista dva z bennetonom sta bila v šumijevih zlatih časih, ko je imel slabši bolid in mu ni (skoraj) nihče ničesar podaril.
Tista dva z bennetonom sta bila v šumijevih zlatih časih, ko je imel slabši bolid in mu ni (skoraj) nihče ničesar podaril.
Tody ::
Jest pa pravim : BOMO VIDL JE REKL TA SLEP.Res pa je da schumi ne bo nič na slabšem saj človek oblvada zadevo 200 km/h in tud brez elektronike bo zmagoval.
Ce bi hotl narest dobro konkurenčnost bi mogl začet znova in vsem vzet bloide in jim reč tok lahko zapravte in konc. Pol bi bilo mal boljš sam bi še zmeraj ljudje ki so geniji tud boljše avte pogruntal kot konkurenca. Ni sam schumi geni k voz so tud ostali k so naredl ta avto
Ce bi hotl narest dobro konkurenčnost bi mogl začet znova in vsem vzet bloide in jim reč tok lahko zapravte in konc. Pol bi bilo mal boljš sam bi še zmeraj ljudje ki so geniji tud boljše avte pogruntal kot konkurenca. Ni sam schumi geni k voz so tud ostali k so naredl ta avto
AlienGT ::
Sam nevem zakaj navajate da zdaj ne bo več servo volana, ker koker jest vem je bla ravno značilnost formule (za razliko od cestnih vozil) da imajo direkten volan zaradi večje kontrole?
Pujcek ::
Oj,
fantje, kaj pa govorite. Zakaj mislite, da dajejo velike firme (ferrari, mercedes, jaguar, honda...) take dnarje v formulo? A zato, da bojo vozniki zmagovali? Ne, zato da zmagajo oni. To je v prvi vrsti se vedno tekmovanje mostev in ne samo voznikov. Pozabljate, da podjetja najamejo voznike in jih placajo zato, da vozijo njihove avtomobile. Ce hocete najboljsega voznika boste morali pac vse posaditi v enake avtomobile pa bo.
Najbolj nagravzno se mi zdi pa spreminjanje pravil, tako rekoc cez noc: zdej ko pa je nekdo spravil skupaj dreamteam mehanikov, konstruktorjev, dirkacev,..., ko je koncno poplacan za nekaj let dela, bomo pa pravila spremenil, da nebo gledalcem dolgcas. svinsko.
lp
fantje, kaj pa govorite. Zakaj mislite, da dajejo velike firme (ferrari, mercedes, jaguar, honda...) take dnarje v formulo? A zato, da bojo vozniki zmagovali? Ne, zato da zmagajo oni. To je v prvi vrsti se vedno tekmovanje mostev in ne samo voznikov. Pozabljate, da podjetja najamejo voznike in jih placajo zato, da vozijo njihove avtomobile. Ce hocete najboljsega voznika boste morali pac vse posaditi v enake avtomobile pa bo.
Najbolj nagravzno se mi zdi pa spreminjanje pravil, tako rekoc cez noc: zdej ko pa je nekdo spravil skupaj dreamteam mehanikov, konstruktorjev, dirkacev,..., ko je koncno poplacan za nekaj let dela, bomo pa pravila spremenil, da nebo gledalcem dolgcas. svinsko.
lp
Zoidberg ::
Če nebi spreminjal pravil bi še vedno vozili z turbo motorji in zastavicami ob straneh. Meni se zdi pravilno da spreminjajo pravila v to smer da mora čimveč narediti voznik, ker šele potem se vidi kdo je najbolši.
Just keep on trying, keep on flying. I will be the light.
Pujcek ::
Zoidberg,
nisi dobro prebral. Pravim da se je treba odlociti. Ce nas zanima katero mostvo (voznik, avto, strategi,...) je najboljsi, so obstojeca pravila kar v redu. Ce nas zanima, kateri voznik je boljsi, pa je treba vse posaditi v enake avtomobile. Srednje poti ni.
lp
nisi dobro prebral. Pravim da se je treba odlociti. Ce nas zanima katero mostvo (voznik, avto, strategi,...) je najboljsi, so obstojeca pravila kar v redu. Ce nas zanima, kateri voznik je boljsi, pa je treba vse posaditi v enake avtomobile. Srednje poti ni.
lp
ilči ::
Jah, če hočš ugotovit ker voznik je najboljši, ma Pujcek čist prou! No, to je fajn u našmu "Seicento pokalu"!
SkIDiver ::
In nekdanjem Clio pokalu, ko je novomeščan Palvlič pometu z vso konkurenco daleč na okol.
Pujcek ja tuki gre za tekmovanje moštev. Ampak pazi. Če si moštvo na izi pridobiva zmage in vedno zamguje ter nima konkurence pade zanimanje gledalcev. Ko pade zanimanje gledalcev pade dotok denarja, ki ga gledalci za to namenijo. Ko pa pade dotok denarja so zmagovalci nagrajeni slabše. To pa vodi lahko v propad kar pa ni ravno dobro za može v F1. Zatorej naj bi sprememba pravil kar čez noč prinesla težji boj za zmago, posledično večjo raven gledalcev in temu sledi več denarja in stabilno finančno stanje ter bogate nagrade.
Pujcek ja tuki gre za tekmovanje moštev. Ampak pazi. Če si moštvo na izi pridobiva zmage in vedno zamguje ter nima konkurence pade zanimanje gledalcev. Ko pade zanimanje gledalcev pade dotok denarja, ki ga gledalci za to namenijo. Ko pa pade dotok denarja so zmagovalci nagrajeni slabše. To pa vodi lahko v propad kar pa ni ravno dobro za može v F1. Zatorej naj bi sprememba pravil kar čez noč prinesla težji boj za zmago, posledično večjo raven gledalcev in temu sledi več denarja in stabilno finančno stanje ter bogate nagrade.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F1 2006 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Loža | 79251 (36789) | Alexius Heristalski |
» | F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 4 … 49 50 51 52 )Oddelek: Loža | 84495 (43410) | Alexius Heristalski |
» | F1 2004 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Loža | 81215 (48538) | Microsoft |
» | F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 40230 (24891) | balocom |
» | vn Brazilije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 4832 (4270) | Freak |