Forum » Igre » Wasteland 2
Wasteland 2
Izi ::
Točno, radiacijska obleka, čeprav piše da tehta 20 kil, potem ko je uporabljena ne tehta nič več.
yoco ::
to je enostavno, pridobivaš xp-je od random encounterjev
če maš outdoors 3 (random encaunter: Attack & Run 25%) v tem primeru je dober loot/oržja, to pol uporabiš za stripanje orožja, keširaš v citadeli
...in 100Xp na encounter .... veste kam ciljam.
Zato grem od začetka... v rudnik po indijanca in AG center po Rose, pol pa levelanje...
Na kratko;
preden grem delat main queste, si bom igralce nekoliko izboljšal!
A ta "outdoors" ti najde te encaunterje?
matobeli ::
Jaz sem highpool zavozil tako da nisem vrnil psa (čeprav sem ga našel), nisem pogasil goreče hiše, čeprav sem dal en ventil gor na uno pumpo, pa doktorju tudi nisem pomagal.
Pa elektriko sem priklopil pred vsemi pumpami. To so mi tudi malo zamerili.
Ampak poplavili pa ni.
Ah, pa še trgovcu sem zasmradil pisarno ko sem popravil water purification napravo
Na koncu vsega sem pa še oropal grob tistega froca z BBgunom
In začel še enkrat z postavo katero imam še sedaj in se je izkazala za kar dobro.
Pa elektriko sem priklopil pred vsemi pumpami. To so mi tudi malo zamerili.
Ampak poplavili pa ni.
Ah, pa še trgovcu sem zasmradil pisarno ko sem popravil water purification napravo
Na koncu vsega sem pa še oropal grob tistega froca z BBgunom
In začel še enkrat z postavo katero imam še sedaj in se je izkazala za kar dobro.
Izi ::
OMG! En samomorilski menih se je razstrelil dokaj blizu moje druščine, sicer smo vsi nekako preživeli ampak vsem so zgorele obleke. Cela druščina je ostala v spodnjem perilu
boset ::
Izi ja to sem js tud čudn gledal :D
ka se že ve kako je z drugimi igralci ?
Ostanejo?
yoco, outdoors v bistvu ne najde, samo opcija za beg je večja, razen če so zaje-bani nasprotniki, pol je možnost za beg precej slabša, loot pa boljši...
ka se že ve kako je z drugimi igralci ?
Ostanejo?
yoco, outdoors v bistvu ne najde, samo opcija za beg je večja, razen če so zaje-bani nasprotniki, pol je možnost za beg precej slabša, loot pa boljši...
Main Desktop:
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
krneki ::
boset ::
no fajn zarad nje grem znova.. se mi je vse podrlo...
Main Desktop:
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
Izi ::
Iz knjižice z navodili:
"Outdoorsman se v glavnem uporablja med potovanjem po glavni mapi. Zmanjša porabo vode in omogoči, da se izognemo naključnim spopadom na mapi."
Lepo. Šele sedaj sem ugotovil, da ta skill zmanjšuje porabo vode.
Drugače pa višji je skill višjo možnost imaš, da se spopadu izogneš. Sicer velja čim močnejši so sovražniki manjša je možnost, da se jim lahko izogneš.
Outdoorsman je torej koristen da se kasneje v igri izogneš tistim najbolj slabotnim sovražnikom, ki prinesejo tako malo izkušenj, da so čista izguba časa.
"Outdoorsman se v glavnem uporablja med potovanjem po glavni mapi. Zmanjša porabo vode in omogoči, da se izognemo naključnim spopadom na mapi."
Lepo. Šele sedaj sem ugotovil, da ta skill zmanjšuje porabo vode.
Drugače pa višji je skill višjo možnost imaš, da se spopadu izogneš. Sicer velja čim močnejši so sovražniki manjša je možnost, da se jim lahko izogneš.
Outdoorsman je torej koristen da se kasneje v igri izogneš tistim najbolj slabotnim sovražnikom, ki prinesejo tako malo izkušenj, da so čista izguba časa.
matobeli ::
A kdo ve čemu služijo tisti trije kavboji na vhodu v dolino Titanov, kjer njihovega Doc-a ozdraviš.
Howdy ima dobro puško
Howdy ima dobro puško
Izi ::
A kdo ve čemu služijo tisti trije kavboji na vhodu v dolino Titanov, kjer njihovega Doc-a ozdraviš.
Howdy ima dobro puško
Stranski quest pač. Kavboji, ki svojo živino ženejo v Damonto. Če jim uspešno pomagaš jim bo uspelo priti vse do Damonte, kjer bodo pa sploh zabredli v hude težave in jim boš spet moral pomagati.
Nobenega od njih ne moreš rekrutirati.
V Titanovi dolini imaš sicer na voljo 3 morebitne spremljevalce, ki pa se izključujejo. So povsem različni, ponudijo se ti na koncu glede na enega izmed treh različnih zaključkov zgodbe v Titanovi dolini, ki vključuje tudi Silos 7, ki je precej višje na severu. Zahtevajo pa vsi trije dokaj visoko skupinsko Karizmo, nekje med 20 in 30, da ti ponudijo pridružitev in tako za "normalne" druščine niso dosegljivi.
Na splošno, kar se tiče spremljevalcev jih je precej čez 20, menda samo v Arizono okoli 15 in čim dlje v igri si boljši so, ampak zahtevajo pa vedno več in več Karizme. Tisti najbolj zahtevni rabijo že blizu 40 Karizme.
Verjetno zadnji, za skupino z zelo nizko Karizmo, in eden boljših spremljevalcev je Lexicanum, ki ga lahko najamemo v Damonti. Preverjeno rabi točno 12 Karizme.
Sem govoril z njim s Karizmo 12 in mi je ponudil da gre z menoj, potem pa sem nagnal pijančka Scotchmota, da bi naredil prostor in mi je Karizma padla na 11 in ga nisem mogel več najeti. Potem sem ponovil in ga najel s celotno druščino tako da sem hkrati odpustil Scotchmota in najel Lexicanuma, pa je šlo.
Lexicanum ima namreč Inteligenco 7, kar ga poleg Vultures Cry in Rose naredi drugega najbolj uporabnega spremljevalca. Sicer je ravno level 20 in rabiš še 10 levelov, da mu dvigneš Inteligenco na uporabnih 8 ampak ker ni boljših spremljevalcev ni druge pa ker se pride v vsakem primeru čez level 40 bo dovolj časa, da se ga oblikuje. Pa Strength ima 6, kar je verjetno drugi najpomembnejši atribut za spremljevalca.
Mislim, da so se izdelovalci zavedli kako overpower je Inteligenca in so tik pred izidom vsem spremljevalcem znižali Inteligenco (Lexicanum jo je imel 8 v zadnji beti) in iz igre so tudi vrgli Trinket, ki ti je dal +1 Inteligenco. Tega sedaj sploh ni v igri, ker bi preveč izstopal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
drvo ::
No ravnokar mi je uspelo sprožiti atomsko bombo ob prvem obisku notranjosti citadele v muzeju in GAME OVER :)
Je kdo že naredil to?
Je kdo že naredil to?
Tezaab ::
Je kdo vzel v svojo kompanijo angelo deth in citadele?
Kako se obnese?
V moji ekipi je Angie sprva veliko boljsa, nato pa pocasi izgublja prednost pred ostalimi. Po Highpoolu (najprej sem sel v Ag Center) je ze nekje zadaj. Je pa res, da sem pri ostalih namenoma nabijal skill za orozje, ostalo je pa nekje na 2/3.
No ravnokar mi je uspelo sprožiti atomsko bombo ob prvem obisku notranjosti citadele v muzeju in GAME OVER :)
Je kdo že naredil to?
Takoj, ko sem jo videl!
Furbo ::
Utripajoč rdeč gumb, da ne bi pritisnil? Ja itak da takoj pok po njemu. :P
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Matej_K ::
No ravnokar mi je uspelo sprožiti atomsko bombo ob prvem obisku notranjosti citadele v muzeju in GAME OVER :)
Je kdo že naredil to?
Takoj, ko sem jo videl!
Enako...in prvi save je bil šele na vhodu, sem moral z vsemi v citadeli še 1x govort :(
... .. .
Tezaab ::
C c c. Save early, save often!
Ok, bolj resno - po moje jaz pretiravam s shranjevanjem polozaja, ker se mi zdi, da vsake 10 metrov butnem F9.
Ok, bolj resno - po moje jaz pretiravam s shranjevanjem polozaja, ker se mi zdi, da vsake 10 metrov butnem F9.
boset ::
Q-save F9 in Q-load F11, js sem raj na klasiko spremenil, ker so pol hitro problemi pri kakem drugem špilu :D
Main Desktop:
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
Izi ::
1. Imaš Quicksave, ki ne prepiše takoj stare shranitve in shranjuje 3 pozicije. Jaz pritisnem F9 pred vsakim na videz pomembnim dogodkom.
2. Potem imaš AutoSave, ki shrani pozicijo vsakič ko vstopiš na novo mapo.
3. Potem imaš ## Minute Save, ki shrani pozicijo na vsakih ## minut. Nastavitev v meniju. Jaz uporabljam 30 minut.
4. Potem pa so nujne seveda še ročne shranitve pozicije na vsaki mapi posebej.
Kljub vsemu temu se mi je že zgodilo, da sem moral nekajkrat ponovno preigrati zadnjih par ur, ob kakšnih večjih napakah.
Predvsem je treba biti pazljiv če zapuščaš mapo preden si končal vse potrebno. Na marsikateri mapi gre vse skupaj k vragu če prehitro odideš. Damonto na primer sem samo za hip zapustil in že so roboti pobili celotno mesto.
2. Potem imaš AutoSave, ki shrani pozicijo vsakič ko vstopiš na novo mapo.
3. Potem imaš ## Minute Save, ki shrani pozicijo na vsakih ## minut. Nastavitev v meniju. Jaz uporabljam 30 minut.
4. Potem pa so nujne seveda še ročne shranitve pozicije na vsaki mapi posebej.
Kljub vsemu temu se mi je že zgodilo, da sem moral nekajkrat ponovno preigrati zadnjih par ur, ob kakšnih večjih napakah.
Predvsem je treba biti pazljiv če zapuščaš mapo preden si končal vse potrebno. Na marsikateri mapi gre vse skupaj k vragu če prehitro odideš. Damonto na primer sem samo za hip zapustil in že so roboti pobili celotno mesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ABX ::
No ravnokar mi je uspelo sprožiti atomsko bombo ob prvem obisku notranjosti citadele v muzeju in GAME OVER :)
Je kdo že naredil to?
Itak :)
1. Imaš Quicksave, ki ne prepiše takoj stare shranitve in shranjuje 3 pozicije. Jaz pritisnem F9 pred vsakim na videz pomembnim dogodkom.
2. Potem imaš AutoSave, ki shrani pozicijo vsakič ko vstopiš na novo mapo.
3. Potem imaš ## Minute Save, ki shrani pozicijo na vsakih ## minut. Nastavitev v meniju. Jaz uporabljam 30 minut.
4. Potem pa so nujne seveda še ročne shranitve pozicije na vsaki mapi posebej.
Kljub vsemu temu se mi je že zgodilo, da sem moral nekajkrat ponovno preigrati zadnjih par ur, ob kakšnih večjih napakah.
Predvsem je treba biti pazljiv če zapuščaš mapo preden si končal vse potrebno. Na marsikateri mapi gre vse skupaj k vragu če prehitro odideš. Damonto na primer sem samo za hip zapustil in že so roboti pobili celotno mesto.
Sicer sem tudi sam savescumer ali ne spet toliko. Če zajebem, pač zajebem, sem samo človek in živim s posledicami. Sicer pa vsak naj igra kot mu ustreza, itak.
Je pa smeh zdaj ko sem prišel v tisti canyon, nekako sem se odločil da bom pomagal tistim ki hočejo odstranit verne fanatike (FU verni fanatiki :), ter valda po nevednosti razjezil sniperje na vrhu hriba, med bojem so ubili mojega varnostnika in zdaj me vsi napadajo, tako da fak this shit in ubijam vse kar me pogleda funny.
Je pa smeh ki sem ravno naletel na njihovo bazo in šef mi je dal še eno možnost da smo kolegi. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Izi ::
Je pa smeh zdaj ko sem prišel v tisti canyon, nekako sem se odločil da bom pomagal tistim ki hočejo odstranit verne fanatike (FU verni fanatiki :), ter valda po nevednosti razjezil sniperje na vrhu hriba, med bojem so ubili mojega varnostnika in zdaj me vsi napadajo, tako da fak this shit in ubijam vse kar me pogleda funny.Zelo ozkogledno
Je pa smeh ki sem ravno naletel na njihovo bazo in šef mi je dal še eno možnost da smo kolegi. :)
Takole jaz vidim situacijo v Titanovi dolini:
A se zavedaš kaj se bo zgodilo, ko tvoji novi "kolegi" dobijo v roke atomske bombe?
V roku nekaj let bo ena izmed njih v gobo spremenila ravno Ranger Center in vse Rangerje skupaj s teboj. Oni bijejo vojaški boj za oblast in Rangerji jim bodo prej ali slej edina prepreka do popolne oblasti. V bistvo so tvoje Rangerje prelisičili za izvedbo vojaškega prevrata s katerim bodo vse Rangerje dobesedno zbrisali iz sveta. Tvoja skupina pa se bo nekoč zapisala v zgodovino kot tista, ki je uničila Rangerje in predala vojaško oblast teroristom
Nori Menihi po drugi strani nimajo prav nobene želje po oblasti ali celo širjenju kamorkoli. Njihov sistem dejansko deluje, čeprav jemlje občasen kolateralni davek med nedolžnimi. Bodo pa precej gotovo prej ali slej sprožili svojo bombo in s tem zbrisali sebe in zraven še celotno dolino skupaj z mestom Damonta. Saj imajo ves čas probleme s fanatiki v lastnih vrstah, ki hočejo sprožiti bombo. Nekomu se bo prej ali slej posrečilo.
Za mojo skupino, ki so Rangerji kot se spodobi je rešitev samo tretja možnost. Kot ponavadi najtežja, ki zahteva veliko iznajdljivosti in improvizacije ampak vse atomske bombe je potrebno onesposobiti.
Tezaab ::
Hm... Ko sem sel prvic cez Ag Center, sem opazil, da je Matt ob vsakem pogovoru obnovil svoj inventar. Zdaj (zacel znova, ker sem zaj. skupino), pa mislim, da obnavlja le denar.
ABX ::
@Izi
Čaki, nisem še končal. :)
Ker ko končam se bo klical Titan graveyard!!!!
Čaki, nisem še končal. :)
Ker ko končam se bo klical Titan graveyard!!!!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
matobeli ::
Mater, a kdo ve kje dobiti gosenice za tistega robotka pri Prisonu?
Une iz robotov pri towerju sem prodal potujočemu trgovcu, in odkar sem dojel da ga moram najti sem že 2x prečesal mapo in ga nikjer ni
Sem sicer že globoko v canyonu, ampak vsake toliko časa pridem pogledat v citadelo pa se vsakič, ko se moram ubadati z RSM, spomnem da bi jih bilo fino izbrisati.
Une iz robotov pri towerju sem prodal potujočemu trgovcu, in odkar sem dojel da ga moram najti sem že 2x prečesal mapo in ga nikjer ni
Sem sicer že globoko v canyonu, ampak vsake toliko časa pridem pogledat v citadelo pa se vsakič, ko se moram ubadati z RSM, spomnem da bi jih bilo fino izbrisati.
Izi ::
@Izi
Čaki, nisem še končal. :)
Ker ko končam se bo klical Titan graveyard!!!!
SPOILER
Jaz sem ta del končal in nisem bil ravno zadovoljen z izidom, ampak dolgoročno gledano sem še vedno prepričan, da sem izbral dobro rešitev.
Tororiste sem odstranil ko so mi hoteli pobrati orožje ob vstopu v njihov štab. Menihe pa sem nameraval pustiti ampak brez njihovega Boga. Seveda se je načrt izjalovil.
Ko sem do nepopravljivosti razmontiral tisto jedrsko konico na raketi iz Silosa 7 sem v Titanovi dolini takoj postal znan kot "ubijalevc bogov"
Brat Enola je bil besen ko hudič in pričakoval sem, da me bodo Menihi napadli, ampak preden sem se uspel vrniti k Templju so bili vsi Menihi v dolini že mrtvi. Nekaj se jih je razstrelilo, da bi zaščitili svojega Boga in sedaj so vsi dostopi do prve jedrske konice sesuti in nedostopni vsaj za naslednjih nekaj desetletij, če ne kar za vedno.
(Boljša možnost bi verjetno bila, da bi prvo konico demontiral že prej, ampak ob tem bi moral lastnoročno pobiti prav vse Menihe. Ta krvava rešitev bi vsekakor prinesla največ izkušenj.)
Kakorkoli že, vsi ostali Menihi so se razstrelili, ko so poskušali braniti dolino pred razbojniki, ki so zavzeli dolino ko so izvedeli, da se da Boga ubiti brez da bi ta izbrisal celotno dolino. Menihi so bili seveda neuspešni in dolina je sedaj neprehodna in natrpana s hordami razbojnikov in ljudožercev.
Na glavnem zemljevidu je začetni del doline izginil z zemljevida ampak kot kaže naša druščina še vedno lahko hodi nekje mimo.
Pri delanju stranskih questov naprej po dolini pa je treba omeniti nekaj stvari, ki so bolj slabo razložene.
Titan Tempelj je v resnici Silos 8. Silos 7, ki je čisto na severnem koncu doline pa je drugače znan kot letalsko pokopališče. Da ne bo kdo iskal letalo, od Sierra Madre airlines z zakladom, v Damonti, čeprav je tam tudi nekaj letalskih razbitin.
Izi ::
Mater, a kdo ve kje dobiti gosenice za tistega robotka pri Prisonu?
Une iz robotov pri towerju sem prodal potujočemu trgovcu, in odkar sem dojel da ga moram najti sem že 2x prečesal mapo in ga nikjer ni
Sem sicer že globoko v canyonu, ampak vsake toliko časa pridem pogledat v citadelo pa se vsakič, ko se moram ubadati z RSM, spomnem da bi jih bilo fino izbrisati.
SPOILER
Gosenice za robotka dobiš v Damonti. Jaz sem jih našel v skrinji blizu Tinkerja in kletke kjer je zaprt Lexicanum. Tiste od robotkov pri stolpu se mi zdi da niso dobre, ker ta robotek pri zaporu zahteva originalne od pravega proizvajalca.
PRISON SPOILER
V Prison lahko prideš na 2 načina.
1. Popraviš robotka z gosenicami iz Damonte.
2. Pokličeš Danfortha v zapor in ponudiš da boš pozdravil pse z zdravilom, ki ti ga da farmer Jobe.
Izbereš eno od teh rešitev ampak šele potem ko že opraviš s Titanovo dolino in dobiš nalogo da "rešiš problem" z Rdečimi Škorpijoni. Prej je nemogoče priti v zapor zaradi tistih dveh ubijalskih topov pred vrati. Gosenice so šel v Damonti, Job ti pa prej ne da zdravila dokler nimaš pravega questa za "problem" z Rdečimi Škorpijoni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
dragonlord ::
Hmm zanimivo...trenutno lazim po silosu 8 pa mi je uspelo ,da me niso odkrili pa sem prisel do jedrke konice.Ali jo je komu uspelo uničit oziroma deaktivirat?ker ni nobene opcije...Kako ste pa prisli v bazo teroristov tam kjer je umetna stena in star rudniški voziček?meni ne ponudi nobene opcije ,da bi kaj stikal...torej nekaj mi manjka kaj?Je kdo opazil ,da ko se pogovoriš z doktorico iz silosa 8 in jo z smart ass prepričaš ,da ti pove da prihaja iz darwina se lokacija ponovno pojavi na zemljevidu!Ko sem prejšnjič odšel iz darwina in mutantom obljubil ,da jih ne bom izdal je lokacija izginila iz zemljevida!
matobeli ::
SPOILER:
za odpret vhod v HQ od BDM moraš odpreti tisti "hladilnik" pred "fake" steno. Nevem pa točno kako visoke skile moraš met ker so moji karakterji kar visoki v lockipick/demo/computr/... in nisem imel težav.
za odpret vhod v HQ od BDM moraš odpreti tisti "hladilnik" pred "fake" steno. Nevem pa točno kako visoke skile moraš met ker so moji karakterji kar visoki v lockipick/demo/computr/... in nisem imel težav.
dragonlord ::
ja saj mam lockpick,safecracker in computer sc na sedem!zgleda da je premalo ker mi kaze moznost 26 procentov:)
matobeli ::
Zgleda da res
Drugače pa, če si se na začetku sestal z izvidnikom BDM in si naredil enega izmed ASSov si dobil ključ za ta hladilnik.
edit: so pa res profesionalno zakrili njihov HQ. Sem res pričakoval nekaj težjega.
Drugače pa, če si se na začetku sestal z izvidnikom BDM in si naredil enega izmed ASSov si dobil ključ za ta hladilnik.
edit: so pa res profesionalno zakrili njihov HQ. Sem res pričakoval nekaj težjega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Izi ::
Jedrsko konico dekativiraš tako da z skillom klikneš na njo. Mislim, da sta možna 2 različna skilla. Demolitions in Mechanical Repair, če se ne motim. Mora pa biti kar precej visok skill, da ti uspe nepopravljivo pokvariti jedrsko konico.
Pri hladilniku za vstop v Diamondback bazo pa lahko zadevo rešiš na več načinov.
Pravilen postopek je, da pač vpišeš kodo, ki ti jo da tisti ki te je povabil v Bazo. Kodo imaš tudi zapisano v svojem Journalu (tipka L). Ključna beseda je zapisana v Italic pisavi, da jo ja ne bi spregledal.
Drugi način je pa brute force za kar rabiš visoke skille, da hackneš vse skupaj.
Jaz sem pa že v Kaliforniji
Tja sem odšel kot level 27 in ne odpraviš se peš ampak kar s helikopterjem in kot kaže je to pot brez vrnitve. V staro bazo v Arizoni se ne moreš več vrniti. S seboj na helikopter pa lahko vzameš 10 članov skupine, tudi tiste, ki te čakajo v bazi.
Malo sem bil v skrbeh ker pred potovanjem nisem mogel natovoriti vsega koristnega iz skrinje v bazi, ampak se je izkazalo da te v Santa Feju že takoj na začetku čaka enaka skrinja kot v Arizoni. Celo ves loot iz stare skrinje se je po nekem čudežu pojavil v novi skrinji
Novo Ranger Bazo začneš graditi tako rekoč iz nule, ko pa se prvič odpraviš ven pa te čaka neprijetno presenečenje. Težavnost bojevanja se iz Arizone več kot podvoji. Vsi oklepi in orožje, ki si jih s težavo nabiral in nadgrajeval toliko časa se izkažejo za otroške igračke, ki komajda opraskajo sovražnike. Čim prej moraš zamenjati celotno opremo.
Skratka, igra se pravzaprav začne šele v Kaliforniji, Arizona je bila samo lahkotno ogrevanje
Pri hladilniku za vstop v Diamondback bazo pa lahko zadevo rešiš na več načinov.
Pravilen postopek je, da pač vpišeš kodo, ki ti jo da tisti ki te je povabil v Bazo. Kodo imaš tudi zapisano v svojem Journalu (tipka L). Ključna beseda je zapisana v Italic pisavi, da jo ja ne bi spregledal.
Drugi način je pa brute force za kar rabiš visoke skille, da hackneš vse skupaj.
Jaz sem pa že v Kaliforniji
Tja sem odšel kot level 27 in ne odpraviš se peš ampak kar s helikopterjem in kot kaže je to pot brez vrnitve. V staro bazo v Arizoni se ne moreš več vrniti. S seboj na helikopter pa lahko vzameš 10 članov skupine, tudi tiste, ki te čakajo v bazi.
Malo sem bil v skrbeh ker pred potovanjem nisem mogel natovoriti vsega koristnega iz skrinje v bazi, ampak se je izkazalo da te v Santa Feju že takoj na začetku čaka enaka skrinja kot v Arizoni. Celo ves loot iz stare skrinje se je po nekem čudežu pojavil v novi skrinji
Novo Ranger Bazo začneš graditi tako rekoč iz nule, ko pa se prvič odpraviš ven pa te čaka neprijetno presenečenje. Težavnost bojevanja se iz Arizone več kot podvoji. Vsi oklepi in orožje, ki si jih s težavo nabiral in nadgrajeval toliko časa se izkažejo za otroške igračke, ki komajda opraskajo sovražnike. Čim prej moraš zamenjati celotno opremo.
Skratka, igra se pravzaprav začne šele v Kaliforniji, Arizona je bila samo lahkotno ogrevanje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
matobeli ::
Torej tip za kalifornijo, naberi čimveč money-a?
(in raketometov da vsaj za silo poškoduješ sovražnike)
(in raketometov da vsaj za silo poškoduješ sovražnike)
Izi ::
Opremljen sem bil v glavmem s kalašnikovkami (AK-47) in so sicer delale nekaj škode, se da ubiti sovražnika, ampak največji problem je da moraš biti precej hiter, ker vsak sovražni udarec ali rafal mi je pobral četrtino življenja, pa sem imel armor 5. Nekaj prvih bojev je moj Doktor samo tekal od enega do drugega in nas ves čas zdravil, da smo se uspeli prebiti. Pa na začetku še ni nikjer nobenega prodajalca, kjer bi lahko kaj kupil ali prodal.
Prodajalci pridejo v bazo šele ko opraviš par nalog o okolici. V Kalifornijo sem prišel z okoli $22.000, kar je praktično ves denar iz cele Arizone, ker prodajalci ne nabavljajo novega denarja.
Pri prvem dobro opremljenem prodajalcu, ki se je pojavil v novi bazi sem zapravil $10.000
Smo pa sedaj skoraj vsi v Armor 9, ki sicer ne zahteva nič Strength, ampak te pa močno upočasni za kar -1.0. Večina članov pa ima AK-97 Assault Rifle. Za prvo silo je.
Lahko še omenim, da med potovanji po Kaliforniji ne rabiš nič vode, ampak napadejo te pa samo da narediš nekaj centimetrov po mapi. Pa z mojim nizkim Outdoorsman 4 ne morem prav nobenemu pobegniti.
Prodajalci pridejo v bazo šele ko opraviš par nalog o okolici. V Kalifornijo sem prišel z okoli $22.000, kar je praktično ves denar iz cele Arizone, ker prodajalci ne nabavljajo novega denarja.
Pri prvem dobro opremljenem prodajalcu, ki se je pojavil v novi bazi sem zapravil $10.000
Smo pa sedaj skoraj vsi v Armor 9, ki sicer ne zahteva nič Strength, ampak te pa močno upočasni za kar -1.0. Večina članov pa ima AK-97 Assault Rifle. Za prvo silo je.
Lahko še omenim, da med potovanji po Kaliforniji ne rabiš nič vode, ampak napadejo te pa samo da narediš nekaj centimetrov po mapi. Pa z mojim nizkim Outdoorsman 4 ne morem prav nobenemu pobegniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
matobeli ::
a se v praksi AK splača namesto M16? AK ima za 1 višjo AP ampak za 2m nižji domet, ima za 2 višji damage ampak za 7 nižji najnižji damage.
7.62 je dražja in težja od 5.56.
Kakšen ima AK raztros v burst načinu?
7.62 je dražja in težja od 5.56.
Kakšen ima AK raztros v burst načinu?
dragonlord ::
izi o kateri konici je govora?Ja z govorim o tisti v titan templju kjer se pod zemljo nahaja tudi bolnišnica!Tam ne moreš z konico nič počet?!Drugo pa je v silosu 7:)
Jaz osebno sem ostal pri fully upgraded m16,en lik pa ima fully upgraded ak 47, isti skill (level 6)pa se mi ne zdi neke blazne razlike:)
a se v praksi AK splača namesto M16? AK ima za 1 višjo AP ampak za 2m nižji domet, ima za 2 višji damage ampak za 7 nižji najnižji damage.
7.62 je dražja in težja od 5.56.
Kakšen ima AK raztros v burst načinu?
Jaz osebno sem ostal pri fully upgraded m16,en lik pa ima fully upgraded ak 47, isti skill (level 6)pa se mi ne zdi neke blazne razlike:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dragonlord ()
Izi ::
dragonlord je izjavil:
izi o kateri konici je govora?Ja z govorim o tisti v titan templju kjer se pod zemljo nahaja tudi bolnišnica!Tam ne moreš z konico nič počet?!Drugo pa je v silosu 7:)
Aja, to pa nisem vedel. Jaz do konice v Silosu 8 sploh nisem prišel, ker sem najprej uničil tisto v Silosu 7, potem pa je šlo vse skupaj k vragu.
Kar se pa tiče M16 vs AK-47. Pa je AK-47 občutno močnejša. Pravzaprav je v tej igri vsako naslednje orožje močnejše brez izjeme, čeprav na prvi pogled ni videti tako. Morda ima kakšna višjega ranga manjši damage ampak vse več kot nadoknadi drugje.
Največji problem pri AK-47 je, da moraš zamenjati komplet municijo.
Največja razlika v plus pa je, da ima AK-47 velikanski kritični damage 2,4x, M16 pa ga ima samo 1,6x.
In ker imam Assault Rifle skill na 10 je Critical chance kljub nizkemu Luck kar nekaj čez 40% in je torej skoraj vsak drugi strel kritičen. Kritičen zadetek z AK-47 v Arizoni torej, pri bolj slabotnih sovražnikih, pomeni gotovo smrt z enim strelom, medtem ko kritičen zadetek z M16 pobere komaj polovico življenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
dragonlord ::
jaz isto:)na critical pa nisem bil pozoren!Jaz če bom znova igral bom dal vsem likom že od začetka assault rifle ker moj lik z energy weapons in mason canonom zadene en drek oziroma škode ni ker ni dosti okljepljenih likov,druga dva ki sta pa melee orientirana ,eden bladed,drugi blunt pa mahata največkrat v prazno:)ali pa porabita en turn da prideta do nasprotnika,ki medtem seveda veselo uziga po njima:)No je pa snajper level 10 uporaben.. one shot one kill skoraj:)
Izi ::
Energy Weapon postane kar uporaben v Kaliforniji, kot drugotno orožje seveda. Za glavno orožje je še vedno Assault rifle ali pa Sniper.
Imata pa Assault Rifle in Sniper začuda enak domet. Nadgrajena mi sedaj oba neseta 50 metrov. Tukaj so malo pretiravali pri Assault. Sniper ima samo večji Armor penetration in prav nič drugega.
Imata pa Assault Rifle in Sniper začuda enak domet. Nadgrajena mi sedaj oba neseta 50 metrov. Tukaj so malo pretiravali pri Assault. Sniper ima samo večji Armor penetration in prav nič drugega.
Tezaab ::
Kaj pa burst fire pri assault? Ima kaj efekta, poleg vecje porabe municije? Ali je tako kot pri Jagged Alliance 2, kjer ti od treh/stirih strelov mrbit en zadane?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tezaab ()
ABX ::
Vsak naboj naredi svoj hit check, torej če imaš 70% hit chance bo rafal od 10 nabojev 7 zadel in 3 zgrešil.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Izi ::
Kaj pa burst fire pri assault? Ima kaj efekta, poleg vecje porabe municije? Ali je tako kot pri Jagged Alliance 2, kjer ti od treh/stirih strelov mrbit en zadane?
Pri Burst fire vsak metek posebej čekira za možnost zadetka in možnost da se orožje zatakne.
Če imaš možnost za zadetek 90% ali več bo večinoma zadel celoten rafal. Pod 70% pa jaz sploh ne streljam ampak raje iščem boljšo pozicijo.
Burst fire je odlična zadeva tudi če ti primanjkuje municije.
Če za primer vzamemo, da bi imaš na voljo 100 AP in sovražnike, ki padejo pod tremi streli enkrat streljaš single ves čas, drugič pa rafalno več čas:
100 AP - (single 5 AP) = 20 strelov po 1 metek - porabljenih 20 metkov - ubitih 6 sovražnikov - 3 metki/sovražnik
100 AP - (burst 7 AP) = 14 strelov po 3 metke - porabljenih 42 metkov - ubitih 14 sovražnikov - 3 metki/sovražnik
Ni govora o razmetavanju municije, samo v istem času si pobil več kot dvakrat več sovražnikov.
Rafalno streljanje odpove, če bi sovražnik rabil na primer samo 2 metka za smrt. V tem primeru bi še vedno pobijal z dvojno hitrostjo ampak bi vsak tretji metek letel v prazno.
Če pa bi sovražnik rabil samo en metek za smrt potem pa rafalno popolnoma odpove saj bi pobijal enako hitro, porabil bi pa trikrat več municije.
Gre se torej samo zato, da je smiselno streljati rafale samo v dovolj zdrave sovražnike, na koncu pa raje preklopiš na single, če ti ni do razmetavanja municije.
Čim več metkov ima posamezni rafal bolj pazljivo je treba uporabljati rafale.
Upam tudi da vsi vemo, kako se AP prenaša v naslednji krog
- če ostane 1 do 2 AP se v naslednji krog prenese 1 AP
- če ostane 3 ali več AP se v naslednji krog prenese 2 AP
Vse to je treba upoštevati, ker bolj kot razmetavanje municije je pomembno da ne razmetavaš AP. Ravno zato je smiselno imeti za drugotno orožje pištolo. Pištole rabijo 3 ali 4 AP za strel in če ti na koncu kroga ostane 4 AP je najbolj pametno ustreliti še en strel iz pištole, kot pa da preneseš 2 AP naprej 1 ali 2 AP pa vržeš stran.
Težka matematika
In ne puščajte sovražniku da začne boj!!!
Če te sovražnik opazi se avtomatsko preklopi v boj in sovražnik ima prvo potezo.
Sovražnik ima vidno polje samo pred seboj. Za seboj te ne bo opazil četudi mu prideš povsem za hrbet. To je sicer težko, ker se ponavadi obračajo.
Skratka priti je treba samo tako blizu, da te sovražnik še ne opazi, hkrati pa moraš biti v dosegu tvojega orožja, potem celotna skupina počepne, ker iz počepa imaš boljšo zaščito in bolje zadevaš, nato preklopiš na tistega člana druščine, ki bo začel boj, klikneš na orožje, nameriš v sovražnika in sprožiš.
Če je izbran en sam bo ustrelil samo tisti, če pa je izbrana cela druščina bodo pa kar vsi hkrati ustrelili, kar pa ni najbolj ekonomično glede municije.
Temu se pravi napad iz zasede. Tako si ti začel boj in boš tudi ti najprej na vrsti in če si vse dobro zastavil lahko zmagaš še preden prvi sovražnik sploh pride na vrsto.
Zanimivo je, da motor igre, poleg vseh preprek in oddaljenosti pri zadetku upošteva tudi višino. Če ni naokoli sama ravnina potem vedno glej da bo tvoja skupina višje kot sovražniki. Tukaj se upoštevajo tako hribčki kot strehe stavb.
Najslabša možnost je, če so sovražniki zabarikadirani na kakšni strehi tvoja skupina pa spodaj. Ta boj bo dolgotrajen in težak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
boset ::
pogrešam sneak
Main Desktop:
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
Tezaab ::
Kaj pa burst fire pri assault? Ima kaj efekta, poleg vecje porabe municije? Ali je tako kot pri Jagged Alliance 2, kjer ti od treh/stirih strelov mrbit en zadane?
Pri Burst fire vsak metek posebej čekira za možnost zadetka in možnost da se orožje zatakne.
Če imaš možnost za zadetek 90% ali več bo večinoma zadel celoten rafal. Pod 70% pa jaz sploh ne streljam ampak raje iščem boljšo pozicijo.
Burst fire je odlična zadeva tudi če ti primanjkuje municije.
...
Sicer sem najprej mislil to bolj kot resitev za tvoj problem v Kaliforniji, potem pa se dodal vprasanje glede natancnosti, ampak hvala vseeno za obsirno razlago.
Izi ::
Izi ::
A bodo kaksne blazno slabe posledice, ce bom iztrebil RSM v Zaporu?
Mislim, da ne. Bo sicer nekaj obžalovanja, ker nisi uspel konflikta rešiti na miren način ampak nič hudega.
Večino nalog v igri lahko rešiš na miren ali na krvav način, ki vsaj kratkoročno nima kakšnih hudih posledic, si pa precej prikrajšan na vseh področjih, če preveč pobijaš. Zgrešiš precej zgodbe in dobivaš precej manj izkušenj.
Čim nekoga ustreliš, celotna frakcija postane sovražna in potem moraš pobiti tudi vse tiste, ki bi ti drugače dajali queste in razodeli zgodbo. Sploh v Kaliforniji je cel kup manjših mest, ki so ograjena in zaščitena. Namenoma te na vhodih vsi vedno zajebavajo, da bi ja izgubil živce in začel pokol. Če pokažeš malo ponižnosti se ti to vedno bogato obrestuje.
Če izgubiš živce postreliš pol mesta, izgubiš vse queste in sploh ne veš za kaj se je v mestu šlo. Vsako mesto ima namreč svojo zanimivo zgodbo.
Če se ti kdo hudo zameri je vseeno bolje najprej govoriti z vsemi možnimi osebami, narediti vse stranske queste in se potem odločiti. Ponavadi se stvari izkažejo za drugačne kot so kazale na prvi pogled. Na koncu pa potem lahko pospraviš tiste, ki si to res zaslužijo.
V Kaliforniji moraš še posebej paziti, kaj delaš, ker so Rangerji samo ena izmed mnogih frakcij, ki je povrh vsega v tistem koncu popolnoma neznana. In naša skupina iz nule gradi ugled Rangerjev. Če bodo ljudje dobili občutek, da so Desert Rangerji krvoločna banda morilcev si predstavljam, da se zgodba ne bo dobro končala. Da ne omenjam, da glavnina Rangerjev v Arizoni z generalom Vargasom ne bo ravno navdušena, če jih boš spravil na slab glas.
Rangerji naj bi bili dobričine, ki so vedno pripravljeni pomagati. Če delaš proti zgodbi, konec verjetno ne bo prav lep
Če se vrnemo k Zaporu.
SPOILER
Ponudba, da pozdraviš pse v zaporu je miren način in vse skupaj lahko rešiš brez žrtev.
če pa popraviš robotka in na silo vletiš v Zapor, boš moral pobiti vse, ki tam živijo, izgubiš nekaj questov iz zapora, zgrešiš nekaj zgodbe in za povrh RSM pobije vse nedolžne prebivalce celotnega področja okoli zapora. Vesi ti nedolžni prebivalci in farmerji gredo na tvoj račun, ker nisi znal mirno razrešiti konflikta
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fallout 4 (strani: 1 2 3 4 … 60 61 62 63 )Oddelek: Igre | 542730 (7346) | oo7 |
» | Wasteland 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13263 (6174) | drvo |
» | Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 27979 (11744) | Jerry000 |
» | Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 32428 (12006) | yoco |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7445 (7161) | yayo |