» »

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

««
11 / 13
»»

Buggy ::

jype je izjavil:

Ko se daljnovod podre, ni par sto kilometrov obale oblepljene s katranom.


ne, jo je se enkrat toliko radioaktivne


nekje sem prebral da ce bi zeleli ta trenutek zmanenjati floto v SLO z elektroavtki bi bilo potrebno samo za ta namen zagotoviti se 5x elektrarne Krsko

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

energetik ::

Zaradi daljnovoda?

RejZoR ::

energetik je izjavil:

ReyZoR, Priusa moraš smatrati kot bencinarja z izjemno dobrim izkoristkom, predvsem v mestu. Ni to električar. Ima pa toliko elektrotehnike vgrajene zato, da drži ves čas ICE v območju najboljšega izkoristka/najmanj emisij, poleg tega pa pobira zavorno energijo, ki bi sicer šla v luft kot toplota.
Na AC pri 130km/h ga seveda poseka turbodizel, ker pri taki zahtevani moči je ICE že na svoji optimalni točki oz. jo je že presegel, zato se z elektroniko ne da kaj več dosti storiti.


Sam a ni vseen če pol za po mestu daš tricilinderca z 0,8L prostornine pa je isti drek ko potegneš črto?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Boeing ::

RejZoR je izjavil:

Prius je zgrešena tehnologija kakorkoli obrneš


V bistvu sploh ne. Si lastim enega G2, vozil sem že G1 in precej dobro sem preizkusil tudi G3 ter G3 plug-in in brez pretirane samohvale lahko napišem da zelo dobro vem o čem teče beseda, in iz generacije v generacijo sem bolj prepričan, da je to pot, po kateri se bo šlo, ker iz bencina prešaltat direktno na elektriko, kot si to zamišljajo nekateri proizvajalci, ne bo šlo.
Razen, seveda, če bojo vse ključne komponente, kar je strateško gledano bedarija, kupili od podizvajalcev. Kar pa je zopet bedarija, ker podizvajalci niso sposobni tolikšnega vlaganja v razvoj in vsi brez izjeme capljajo nekaj razvojnih let za 2 avtomobilskimi tovarnami, ki tukaj pač kraljujejta. Posledično se vsi v en glas derejo, kako so hibridi zanič.

Niso zanič, so čudoviti stroji, samo razmerja moči tovarn so se začela spreminjati in vsem to (še najmanj pa fanboyem) niti slučajno ne paše.

Dokaz: vw, bmw, mb-jevi hibridi, so, roko na srce, dejanski vsi ena sama polomija. Na mestu pr-ovca pri teh firmah bi se tudi jaz na ves glas drl, kako so hibridi pravzaprav zabloda, in vam skušal prodati že milijonkrat prodano, 100 let staro tehnologijo s par izboljšavami.




Buggy je izjavil:

nekje sem prebral da ce bi zeleli ta trenutek zmanenjati floto v SLO z elektroavtki bi bilo potrebno samo za ta namen zagotoviti se 5x elektrarne Krsko


Tisti, ki je to napisal, je cepec.

Tisti, ki to verjame, je pa še večji.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Invictus ::

Jype, kaj ti kadiš? Bio travo?

tam kjer kopljejo litijevo rudo, je pokrajina bolj mrtva kot na luni. Če je to sploh možno. Zastrupljeni za ne vem koliko let naprej.

Ko bi vi kvazi naravovarstveniki enkrat pregledali celoten proizvodnji proces, bi videli da je večina precej svinjskega. Ampak, saj ga delajo na Kitajskem, ali Južni Ameriki. Važno da ne pri meni doma, ali Ljubljani ...

Kako je lahko prius čist avto, če pa porabi več na 100km kot moja dizelska Škoda Octavia ?!?!?!

Verjamem da tvoj bicikel porabi manj, samo ali si že kdaj izračunal koliko CO2 ti spustiš s svojim kolesarjenjem? Pa super da kolesariš. Podpiram to. Če bi bilo le več varnih kolesarskih poti ...

Če se že hočete iti zelene, potem upoštevajte vse faktorje, ne samo tiste, ki so vam všečni ...

Definitivno so pa vse zelene organizacije dobre za lovljenje žensk. Večina jih ima tam več kot tipov ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

amigo_no1 ::

Buggy je danes ob 14:16:26 izjavil:

nekje sem prebral da ce bi zeleli ta trenutek zmanenjati floto v SLO z elektroavtki bi bilo potrebno samo za ta namen zagotoviti se 5x elektrarne Krsko



Tisti, ki je to napisal, je cepec.

Tisti, ki to verjame, je pa še večji.

Nisem tako prepričan v to kar pišeš, elektriko že sedaj uvažamo (Nek pokrije 1/3 potreb), poleti so se masovno vklopijo klime so kar lepe "špice".
In če bi takrat še hkrati npr 500 000 avtov polnilo svoje baterije bi bila jeba za omrežje.
Lahko kdo izračuna, koliko energije je potrebo nadomestiti, če gremo iz bencina na elektriko ?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Invictus> tam kjer kopljejo litijevo rudo, je pokrajina bolj mrtva kot na luni. Če je to sploh možno. Zastrupljeni za ne vem koliko let naprej.

Ja, grozno. Ker tam, kjer kopljejo in predelujejo boksit, železovo rudo in vrtajo za nafto, pa poskakujejo bambiji in žvrgolijo ptice. Jaz avtomobila sploh nimam, ker je to edini način, da ne obremenjujem okolja po nepotrebnem.

Invictus> Ko bi vi kvazi naravovarstveniki enkrat pregledali celoten proizvodnji proces, bi videli da je večina precej svinjskega. Ampak, saj ga delajo na Kitajskem, ali Južni Ameriki. Važno da ne pri meni doma, ali Ljubljani ...

Ja, tako je. Važno je, da se smetenje dogaja ločeno od uporabe. Če se ti zdi, da je vseeno, kje je pokrajina bolj mrtva kot na luni, potem si vsekakor zgrešil bistvo razvoja okolja.

Invictus> Če se že hočete iti zelene, potem upoštevajte vse faktorje, ne samo tiste, ki so vam všečni ...

Če bi tisti, ki so plačani za to, da prius prikažejo kot ekološko katastrofo, kdaj dejansko pogledali življenski cikel kateregakoli avtomobila, bi bilo vsakomur jasno, zakaj je prius eden najboljših avtomobilov na svetu, ever.

Invictus> Kako je lahko prius čist avto, če pa porabi več na 100km kot moja dizelska Škoda Octavia ?!?!?!

It doesn't.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

RejZoR ::

Ne jype, pozabljaš, da moraš v Priusa vtaknit svinjske akumulatorje IN bencin. Torej 2 onesnaževalca. V navadne samo ICE pa zgolj eno. Kaj je torej slabše?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mr Hilter ::

Invictus je izjavil:



Kako je lahko prius čist avto, če pa porabi več na 100km kot moja dizelska Škoda Octavia ?!?!?!


To ni pomembno. Važno je, da je EKO!

jype ::

RejZoR> Ne jype, pozabljaš, da moraš v Priusa vtaknit svinjske akumulatorje IN bencin. Torej 2 onesnaževalca. V navadne samo ICE pa zgolj eno. Kaj je torej slabše?

Baterije, pri katerih je poskrbljeno za celoten življenski cikel (priusovih baterij ne odvržeš v bližnji gozdiček, ko jih odrabiš), so manjši onesnaževalec od proizvodnje ICE.

Mr Hilter> To ni pomembno. Važno je, da je EKO!

Pomembno je, da ko avto vključiš in se z njim odpelješ, v soseski ne zadiši po starem trajektu.

krucymucy ::

Buggy je izjavil:

nekje sem prebral da ce bi zeleli ta trenutek zmanenjati floto v SLO z elektroavtki bi bilo potrebno samo za ta namen zagotoviti se 5x elektrarne Krsko

Neumnost. Sem pa nekaj let nazaj računal od oka in prišel do zaključka, da bi morali v tem primeru proizvodnjo ele. energije podvojit.

To se bo zgodilo postopno, kot se bo postopno povečevala potreba po ele. energiji. Ne bodo se v petih, desetih letih menjali vsi avtomobili za električne.

Boeing ::

Fantje, tema ni o tem, ali je prius čist, ali ni (ker definitivno ni), ampak o tem, če bomo menjali avto zaradi podražitve goriva.

Kar se mene tiče, definitivno ne, ker je na trgu zelo malo avtomobilov, ki pokurijo in svinjajo manj.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Invictus ::

krucymucy je izjavil:

Buggy je izjavil:

nekje sem prebral da ce bi zeleli ta trenutek zmanenjati floto v SLO z elektroavtki bi bilo potrebno samo za ta namen zagotoviti se 5x elektrarne Krsko

Neumnost. Sem pa nekaj let nazaj računal od oka in prišel do zaključka, da bi morali v tem primeru proizvodnjo ele. energije podvojit.

To se bo zgodilo postopno, kot se bo postopno povečevala potreba po ele. energiji. Ne bodo se v petih, desetih letih menjali vsi avtomobili za električne.


V Nemčiji so naredili izračun ravno na to temo.

Če bi zamenjali 10% avtov z električnimi, bi se nemški energetski sistem razsul ...

jype je izjavil:

RejZoR> Ne jype, pozabljaš, da moraš v Priusa vtaknit svinjske akumulatorje IN bencin. Torej 2 onesnaževalca. V navadne samo ICE pa zgolj eno. Kaj je torej slabše?

Baterije, pri katerih je poskrbljeno za celoten življenski cikel (priusovih baterij ne odvržeš v bližnji gozdiček, ko jih odrabiš), so manjši onesnaževalec od proizvodnje ICE.

Mr Hilter> To ni pomembno. Važno je, da je EKO!

Pomembno je, da ko avto vključiš in se z njim odpelješ, v soseski ne zadiši po starem trajektu.


Seveda se eletrika avtomagično pojavi čez noč v avtu ...

jype je izjavil:


Invictus> Kako je lahko prius čist avto, če pa porabi več na 100km kot moja dizelska Škoda Octavia ?!?!?!

It doesn't.


Deklarirana poraba priusa je 6l/100km. V resnici porabi okoli 7l/100km. Moja škoda ob normalni vožnji nekje 5,5l/100km. Se je mogoče matematika zamenjala v zadnjem času? Kaj novega tukaj?

In seveda, ko napišejo da baterije ekološko odstranijo, je s tem že vse v redu ?!?! Je kdo preverjal kaj se zgodi z njimi? Nič kaj drugače kot z ostalimi navadnimi avti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

jype ::

Invictus> Seveda se eletrika avtomagično pojavi čez noč v avtu ...

Seveda se ne pojavi v avtu tako, da je celo mesto zjutraj zavito v smog.

Invictus> Deklarirana poraba priusa je 6l/100km. V resnici porabi okoli 77/100km. Moja škoda ob normalni v nekje 5,5l/100km. Se je mogoče matematika zamenjala v zadnjem času? Kaj novega tukaj?

Eno je bencin, drugo je dizel, tretje je pa režim vožnje. Prius pri mestni vožnji porabi manj, kot pri vožnji po avtocesti (kar je tudi bistvo takega avtomobila).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

RejZoR ::

jype je izjavil:

RejZoR> Ne jype, pozabljaš, da moraš v Priusa vtaknit svinjske akumulatorje IN bencin. Torej 2 onesnaževalca. V navadne samo ICE pa zgolj eno. Kaj je torej slabše?

Baterije, pri katerih je poskrbljeno za celoten življenski cikel (priusovih baterij ne odvržeš v bližnji gozdiček, ko jih odrabiš), so manjši onesnaževalec od proizvodnje ICE.


Jao, facepalm. In drug motor v Priusu poleg električnega je motor, ki ga poganjajo hrčki. Očitno, ker govoriš kot da Prius ne vsebuje ICE-ja...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

RejZoR> Jao, facepalm. In drug motor v Priusu poleg električnega je motor, ki ga poganjajo hrčki. Očitno, ker govoriš kot da Prius ne vsebuje ICE-ja...

In tebi se verjetno zdi, da je razlika v onesnaženju bistvena, če je na svetu 500 tovarn, ali pa je 501 tovarna, ki svinja.

Če te tako zelo skrbi za okolje, ne kupit avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Invictus ::

http://www.uk-ecocars.co.uk/Shopping-Fo...
http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-10...

So bolj pametni od računalničarjev naredili nekaj izračunov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

-valvoline- ::

Osebno menim da električni avto z baterijami za shranjevanje elektrike nima prihodnosti,ampak bo zmagala varijanta vodik-gorivna celica-štrom to je u bistvu tudi električni avto le da namest baterije ima vodik kot gorivo za proizvajanje elektrike.
Prius je itak totalni fail,saj še moj 15 let stari tdi pije kšn liter do dva manj k tole *čudo* tehnike. Morda ko bo dizelski prius z porabo 3l na 100km se ga bo splačalo pogledat.

http://www.howstuffworks.com/fuel-effic...

Zgodovina sprememb…

Mr Hilter ::

Kaj pa ti bluemotion avti (se ugasi ko stojiš, vžge ko daš gas) a kdo ima? Saj razumem da ni če štartaš v gužvo, samo poleti stoje v koloni se pa kaj pozna na porabi???

jype ::

Invictus> So bolj pametni od računalničarjev naredili nekaj izračunov.

Hočeš rečt bolje plačani od Forda? Ja. Očitno, glede na to da so računali, koliko energije je potrebno za izdelavo priusa, "navadne" avtomobile pa očitno kar z dreves obirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

krucymucy ::

Mr Hilter je izjavil:

Kaj pa ti bluemotion avti (se ugasi ko stojiš, vžge ko daš gas) a kdo ima? Saj razumem da ni če štartaš v gužvo, samo poleti stoje v koloni se pa kaj pozna na porabi???

Pri teh avtih bodo štarterji potrošni material. Sploh pa ne more bit ne vem kako dobro za motor da se to ugaša kar v eno. Včasih je veljalo da je največja obraba ob zagonu motorja in da se ne priporoča kratkih voženj.

1.9TDI PD motor kuri ogret 0,5-0,6l/h, vsaj tako piše na BC, res orng prihranek s temi sistemi.

Mr Hilter ::

Ja ti avti so narejeni namensko za to vgašanje in ne crkujejo kot če bi to z jugotom delal.

Ne poznam iz prakse, če je kakšen uporabnik?

krucymucy ::

Motor je enak tistemu ki se ne ugaša, kvečjemu če je štartet high durability.

Mr Hilter ::

Verjetno mrzlega motorja ne ugaša? Bom malo pogoglal, bi pa rad videl v živo (je blo na Topgearu samo kar ni More POWER itak skurcajo :) )

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Mr Hilter je izjavil:

Kaj pa ti bluemotion avti (se ugasi ko stojiš, vžge ko daš gas) a kdo ima? Saj razumem da ni če štartaš v gužvo, samo poleti stoje v koloni se pa kaj pozna na porabi???


Akumulator namesto 4-5 let zdrži samo 2 leti. Niti ni ostalo problem, ampak akumulator. Sploh če delaš samo kratke vožnje da se nima časa nazaj napolnit.

Ker kot vemo, vžig kar precej obremeni zadevo ...

jype je izjavil:

Invictus> So bolj pametni od računalničarjev naredili nekaj izračunov.

Hočeš rečt bolje plačani od Forda? Ja. Očitno, glede na to da so računali, koliko energije je potrebno za izdelavo priusa, "navadne" avtomobile pa očitno kar z dreves obirajo.


Saj so dali zraven samo izračun za baterije in elektromotor. Prius ima notri še vedno bencinski motor. Tako da je manjši fail ... Ideja dobra, izvedba slaba. Tako je to če Japonci nimajo od koga kopirat.

Če bi bila ideja dobra, bi jo Švabi že zdavnaj izvedli ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

kixs ::

Boeing je izjavil:


Dokaz: vw, bmw, mb-jevi hibridi, so, roko na srce, dejanski vsi ena sama polomija. Na mestu pr-ovca pri teh firmah bi se tudi jaz na ves glas drl, kako so hibridi pravzaprav zabloda, in vam skušal prodati že milijonkrat prodano, 100 let staro tehnologijo s par izboljšavami.


V bistvu je tudi avto na elektriko ze vec kot 100 let stara tehnologija 8-)

Electric car @ Wikipedia

lp

Mr Hilter ::

@Invictus: na obrabo akumulatorja sem pa pozabil. Hvala.

Zheegec ::

Mr Hilter je izjavil:

Ja ti avti so narejeni namensko za to vgašanje in ne crkujejo kot če bi to z jugotom delal.

Ne poznam iz prakse, če je kakšen uporabnik?

dosedaj sem peljal dva. Alfo giulietto pa audi a7. Lušta varijanta za nižanje porabe, pa nekaj časa še vedno poleti piha mrzel zrak iz klime tudi ko se motor ugasne. Bedno je edino za premikanje po polžje naprej pred semaforjem, ko se prižge in ugasne pa prižge itd.

Drugače pa pri celo varijanti ekološkosti predlagam, da se najprej zmenite, kaj sploh je neekološko.
Visoka poraba in veliko CO2 to ni. Je pa na primer za ljudi največji problem majhni trdi delci, ki se zapičijo v pluča.
Tukaj so najslabši dizli, sledijo bencinarji z direktnim vbrizgom, potem dizli z DPF, potem benciranji. Eni najbolj čistih motorjev za MIMOIDOČE so v ferrarijih, S-klasah,...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

D3m ::

Jaz sem imel start in stop pri Audiju A6. Kaj vas pa konkretno zanima?
|HP EliteBook|R5 6650U|

IceIceBaby ::

Pomembno je, da ko avto vključiš in se z njim odpelješ, v soseski ne zadiši po starem trajektu.


Sodobni bencinarji res zakadijo celo sosedko, ja. Kaj ti kadiš jype :)

Blinder ::

bluemotion ni enako start-stop.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

jype ::

Invictus> Saj so dali zraven samo izračun za baterije in elektromotor. Prius ima notri še vedno bencinski motor. Tako da je manjši fail ... Ideja dobra, izvedba slaba.

Popolnoma so pa pozabili na to, da elektromotor ne svinja tam, kjer je svinjanje bencinskega motorja (ki v priusu takrat ne svinja) dejansko škodljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

RejZoR ::

Priusov elektromotor lahko avto poganja celih 1,7 milje. Wow. Res noro impresivno. Not. Zato da sabo ves čas tovori pol tone akumulatorjev in še navaden motor. Fail.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Invictus ::

jype je izjavil:

Invictus> Saj so dali zraven samo izračun za baterije in elektromotor. Prius ima notri še vedno bencinski motor. Tako da je manjši fail ... Ideja dobra, izvedba slaba.

Popolnoma so pa pozabili na to, da elektromotor ne svinja tam, kjer je svinjanje bencinskega motorja (ki v priusu takrat ne svinja) dejansko škodljivo.


Seveda, priusov bencinski motor pa sploh nima izpuha. Ne proizvaja strupenih dušikovih spojin. In njegov elektromotor dela na čisto energijo, ki se pridobiva iz čistega vira ...

Pravljice za stare mame in glupe družboslovke ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Avenger ::

LeQuack je izjavil:


Priporočam, da si vsak zase izračuna, tule je ena priročna zadeva, ki ti pove koliko so dnevni, mesečni in letni stroški avtomobila ter koliko dni na teden, mesec ali leto delaš samo za avtomobil:
Izračun stroškov avtomobila

Lepe številke ane.


mind=blown

Ne resno, tuki šele jasno vidiš, kako drag špas je to.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

dzinks63 ::

Prius ni ne vem kaj, razvoj gre naprej in ostali so ga že prehiteli po levi in desni. Npr. EU avto leta je Opel Ampera.

RejZoR ::

Pravzaprav vidim, da Ampera deluje na principu Fiskers Karme. Samo z manj športnimi lastnostmi.
S takim avtom bi se 4 dni + mal rezerve vozil na šiht samo z elektriko preden bi ga sploh moral dat polnit.
Če bo cena avta razumna mi je to kot zelo dobra opcija za prihodnost. Predvidevam pa, da bo moralo več proizvajalcev ponudit take prave hibride preden bojo postali bolj razširjeni.

Tud pri teh bi v najslabšem primeru skoraj popolne iztrošitve akumulatorjev tud brez menjave slednjih zadeva še kar laufala. Sicer bi potem deloval bolj ali manj samo na bencin ali E85, ampak bi bila poraba še vedno smešno nizka proti trenutnim avtom samo z navadnim motorjem. Tko nekako kot lahko laptop še vedno furaš pa čeprav je baterija povsem iztrošena. Te pa reši ob nenadnih izpadih, da ga lahko normalno ugasneš. Pri takem avtu pa pač generator opravlja delo naprej.

Pa če potegnemo črto, pri električnem avtu ni potrebno menjat olja na vseh koncih, filtrov in ostale navlake. Že res da moraš vzdrževat on-board generator ampak sigurno niti slučajno ni tolk zahteven kot navaden bencinski motor namenjen direktnemu pogonu.

Je sploh že kaj znano kakšna naj bi bila cena Ampere?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

dzinks63 ::

krucymucy ::

Se pravi je 20.000€ dražja od Insignie.

Boeing ::

da pljunem na karbit: prius je imel start-stop sistem že leta 1997, ko se še nobenemu švabu niti približno ni sanjalo, kaj je sploh dpf...


zanimivo, da se vse avtomobilske debate na s-t slej ko prej prelevijo v to, kako so dizli kul in kako je prius fail. Prav, naj bo fail zaradi mene, ampak ne razumem, kaj hudiča vas tako moti na njem ?


Ali pa je to čisto psihološka fora slovenceljnev, da je treba popljuvati vse, kar ni požegnano od sosedove micke, lokalnega župnika in ni made in germany ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

kapitan ::

Ampera bo okrog 42.000€. Chevy Volt se v USA prodaja za $41.000 in proizvodnja trenutno stoji, ker ni kupcev, kljub temu, da dobijo $7500 nazaj.
Proizvajalci verjetno čakajo na nove baterije, morda bodo tele nekoliko olajšale zadevo: Envia Systems

Aptera Motors je imela 2 modela, cenejšega s porabo 1L/100km in dražjega s porabo 0.78L/100km, imeli so rezerviranih nekaj več kot 5.000 vozil a jih je na koncu DOE zafrknil in so ostali brez $150mio posojila. Kupcem niso mogli dostavit vozil zato so odpovedali naročila, glavo so imeli v oblakih in so kljub temu zapravljali za nadaljnji razvoj, še te avtomobile, ki bi jih lahko dostavili so modificirali, da bodo kupcu bolj prijazni, na koncu so začeli outsourcat proizvodnjo pa se vseeno ni izšlo.

Škoda, ker se tudi tole ni izšlo: Chebela

Še nekaj o električnih vozilih v SLO: klik

Pa še ena zanimiva predelava Swifta: Metrompg

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kapitan ()

Buggy ::

Boeing je izjavil:





Buggy je izjavil:

nekje sem prebral da ce bi zeleli ta trenutek zmanenjati floto v SLO z elektroavtki bi bilo potrebno samo za ta namen zagotoviti se 5x elektrarne Krsko


Tisti, ki je to napisal, je cepec.

Tisti, ki to verjame, je pa še večji.


verjamem, da si nadvse preprican v svoj prav kot se marsikdo drug, bodi pa vseeno malce pazljiv z naslavljanji...saj ves kako hitro se lahko dandanes opeces :)

"Ako so lagali mene i ja lazem vas" ;)

Kot sem rekel sem dobil to informacijo iz nekega ctiva, sedaj tudi podajam dokaz:
vir: revija (mesecnik) MOBIL; st. 61; julij-avgust 2011; stran 50. (poleg reklame za G1 :))

prilagam se nekaj slik teksta, zal je to trenutno najboljsa kvaliteta :(

clanek



5x nuklearka zoom-in



tabela v primerjavi z bencinskim avtomobilom vkljucujoc proizvodnjo

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Mr Hilter ::

Boeing je izjavil:

da pljunem na karbit: prius je imel start-stop sistem že leta 1997, ko se še nobenemu švabu niti približno ni sanjalo, kaj je sploh dpf...


zanimivo, da se vse avtomobilske debate na s-t slej ko prej prelevijo v to, kako so dizli kul in kako je prius fail. Prav, naj bo fail zaradi mene, ampak ne razumem, kaj hudiča vas tako moti na njem ?


Ali pa je to čisto psihološka fora slovenceljnev, da je treba popljuvati vse, kar ni požegnano od sosedove micke, lokalnega župnika in ni made in germany ?


Električni avto s start/stop? WTF

Z dizli dosegaš najnižjo porabo pri daljših vožnjah.

Prius je neumnost, ker naj bi bil ekološki avto.

-valvoline- ::

Prihodnost je CNG in H2. EV nima nobene šanse.
Skandinavci pridno *hidrogenizirajo* države.H2 in gorivne celice je popolna zmaga.

http://www.hydrogencarsnow.com/scandina...

Zgodovina sprememb…

Boobiz ::

-valvoline- je izjavil:

Prihodnost je CNG in H2. EV nima nobene šanse.
Skandinavci pridno *hidrogenizirajo* države.H2 in gorivne celice je popolna zmaga.

http://www.hydrogencarsnow.com/scandina...



Vse kul, razen dejstvo da je H2O ena najtrših molekul in porabiš shitload of energy da vodik ločiš, s tem pa nisi naredu nič.
I'm drunk, what's your excuse?

black ice ::

Pa tudi vodika ne moreš primerno skladiščiti.

Mr Hilter ::

Sem gledal en video kjer Švarci tanka vodik v avto. Samo kot kaže iz tistega ni nič ratalo?

dzinks63 ::

Kratek praktični test Ampere, zaenkrat malo drag avtomobil, drugače pa ni slabo. Z leti in nadaljnim razvojem (in tudi z nižanjem cen) se klasičnim avtomobilom slabo piše.

M-XXXX ::

Nauk te zgodbe: velika povprečna poraba in cca še enkrat dražji avto od neelektrične konkurence? Nothing to see, move along!

dzinks63 ::

Večja povprečna poraba je bila dosežena na daljši relaciji, ko je večino poti deloval bencinski motor pa še to sredi mrzle zime ob hudi burji. Na krajših relacija, ob uporabi samo električnega pogona je pa povsem druga zgodba, takrat je vožnja ob sedanjih cenah goriv, skoraj zastonj.
««
11 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45379691 (31115) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150739 (40810) -valvoline-
»

Opel Ampera - avto leta; začetek sprememb?

Oddelek: Loža
426319 (5172) s1m0n
»

Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7613552 (11963) Mesar

Več podobnih tem