» »

Mali avto in otrok/dojenček

Mali avto in otrok/dojenček

««
6 / 6
»
»»

IceIceBaby ::

Octavija je 5 vratna ;)


Ummm...my bad :) Dejansko sem bil vsa leta prepričan, da je octavia 4 vratna, ne vem zakaj.

Pyr0Beast ::

>Da se razumemo tudi meni zaigra srce ko pohodim gas v 2.0 bencincu in ga zapodim na AC, sploh v klanec.
MMM
2.0T in 2.3 bar na turbini (0.6bar stock), 150kW@2500Rpm, prek 350Nm navora :)
Pri 1.5tone te še vedno lima v zic, kolesa se po mokrem vrtijo v tretji v drugi po dobri cesti že tako krmiliš :))

Saaam. Ko prideš na pumpo je pa joj :)
Potem pa odpelješ pa si spet heppi :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

maco-maco ::

Tema je sicer zamrla, a si ne morem pomagati.
Mi imamo za edini avto Škodo fabio kombi, pa nam zadošča za vse potrebe. Razliko do 'pravega varnega prostornega' avta je IMO bolje investirati v kmetijsko zemljišče. Mi tako pridelamo bio zelenjavo in sadje. Tako poskrbiva za zdravstveno varnost svojih otrok (rekreacija, čist zrak in bio hrana). Največja mora mi je gledat zapufan folk z velkimi avti, ki niti za zimske gume nimajo, jedo čip instant pesticidno hrano, na izlete pa itak ne gredo - ker nimajo keša za bencin; pol pa govorijo o mobilnosti, varnosti in zdravju. Za dobrobit družine je potrebno narediti veliko kompromisov!
Letos smo štirje. Na morje gremo za en mesec. Sabo bomo vzeli: šotor za 4 osebe, nadstrešek pred šotorom, 2x samonapihljiva dvojna blazina, spalne vreče, šporhet z žarom na plin + bomba, električno ponev, luči, kolut za elektriko, miza + stoli, ležalnik in viseča mreža, dva kolesa, posoda in ostali pribor, voziček + športni del + košara, luppinica, otroški sedež, otroški sedež za na kolo, napihljive zadeve za plažo in vodo, igrače, knjige, kahlo, električno hladilno torbo, obleke in sanitarne zadeve, + mnogo drugih stvari. Pomagati si bomo morali sevedfa z krsto, a za 2x letno se mi to ne zdi problem.
Vedno so potrebni kompromisi, le odločiti se moramo, kje jih bomo delali.

lp
Kaj?

jype ::

Neverjetno naključje: Ravno smo posadili 30 sadnih dreves in gremo na morje s kolesi, zobnimi krtačkami, visečimi mrežami in kreditnimi karticami!

Prioritete, prioritete.

IceIceBaby ::

Fabia kombi niti ni tako majhen avto. Ima 5 vrat in soliden prtljažnik.

Največja mora mi je gledat zapufan folk z velkimi avti, ki niti za zimske gume nimajo, jedo čip instant pesticidno hrano, na izlete pa itak ne gredo - ker nimajo keša za bencin; pol pa govorijo o mobilnosti, varnosti in zdravju.


Postavil si 2 ekstrema. Obstajajo ljudje, ki imajo večji avto in kmetijsko zemljišče in kvalitetno hrano. Mislim, da ni bil point teme v tem, kako naj kdo zapravlja svoj denar, ampak v izkušnjah z majhnim avtomobilom.

maco-maco ::

Živim v stolpnici in v našem okolju to ni ekstrem, ampak realnost.
Drugače pa je moja poanta:
*majhen avto lahko zadovolji vsem transportnim potrebam 4 članske družine
*avto je strošek; ne kupi avta, ki ga ne zmoreš vzdrževat (npr. sedaj so zelo popularne ogromne gume, komplet štirih tako stane 800€, kar marsikaterega preseneti) - bolj varen je vzdrževan majhen avto, kot razjahan velik
*razliko do velikega avta lahko porabimo za kaj bolj koristnega (npr za kmetijsko zemljišče, šolanje otrok, potovanje, šport,...) - sigurno bolj zdravo in varno na dolgi rok. Če je denarje dovolj, seveda nakup dragega avtomobila ni problem.

LP
Kaj?

Super Sonic ::

*majhen avto lahko zadovolji vsem transportnim potrebam 4 članske družine

Lahko, ampak ne vedno.

*avto je strošek; ne kupi avta, ki ga ne zmoreš vzdrževat

Velikost avtomobila praktično nima veze s stroški vzdrževanja.

*razliko do velikega avta lahko porabimo za kaj bolj koristnega (npr za kmetijsko zemljišče, šolanje otrok, potovanje, šport,...)

Velik avto je lahko poceni, saj hitro izgublja ceno. Sploh pa dobiš novega Berlinga/Kangooja/Partnerja za dobrih 10 tisočakov. Verjetno ne kaj dosti več od enega iz med najgrših avtomobilov, ki jih je kdaj človek naredil - Fabio Combi. Za izpeljanko v kmetijsko zemljišče in povezavo, da tisti, ki ima večji avto je slabšo hrano pa - aplavz z moje strani.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

*majhen avto lahko zadovolji vsem transportnim potrebam 4 članske družine


Lahko. Ampak večji avto ponuja več udobja in prostora. Fabia combi še nekako gre kar se prostora tiče, ker ima za ta razred res velik prtljažnik. Pa 5 vrat ima, kar je obvezno, če hočeš zadaj tlačiti lupinico in sedeže. 3 vratni clio, po drugi strani, je pa velik pain in the ass.

*avto je strošek; ne kupi avta, ki ga ne zmoreš vzdrževat (npr. sedaj so zelo popularne ogromne gume, komplet štirih tako stane 800€, kar marsikaterega preseneti) - bolj varen je vzdrževan majhen avto, kot razjahan velik


S tem se 100% strinjam. Če kupuješ avto kupiš takšnega, ki ti tudi po finančni plati ustreza. Ampak, če ostanem pri tvoji Fabiji. Za ceno nove Fabie combi imaš precej veliko izbiro tudi večjih avtomobilov. Lahko kupiš 2 leti star Ford mondeo z garancijo, ki za vzdrževanje ni bistveno dražji. Govorim o velikostnem razredu nekaj 10 eur letno.

Kar se gum tiče. Ravno kupujem nov komplet. Za komplet 18" gum bom dal 400 do 500 eur (priznane znamke, ne kakšne linglong).

*razliko do velikega avta lahko porabimo za kaj bolj koristnega (npr za kmetijsko zemljišče, šolanje otrok, potovanje, šport,...) - sigurno bolj zdravo in varno na dolgi rok. Če je denarje dovolj, seveda nakup dragega avtomobila ni problem.


Kaj bolj koristnega za tebe ali za koga? Meni se zdi udobje v avtu kar koristno. S kmetijskim zemljiščem se mi niti v sanjah ne da ukvarjati, še kositi se mi ne da doma in obirati jabolk, nisem nor, da si bom še eno parcelo nakopal na glavo.

Pa še enkrat. Velik avto ni nujno veliko dražji.

maco-maco ::

Spraševalcu sem želel ponuditi svoja opažanja, izkušnje in pogled na dano tematiko. Tako si bo lažje ustvaril mnenje in realen pogled. Ljudje smo si različni, in prav je tako. Nakup avtomobila je za večino ljudi kar stresno za denarnico, tako da je bolje premisliti, kot se zaleteti v nakup (premajhnega, predragega, slabega, grdega,...).

Pa še nekaj replik:
Lahko, ampak ne vedno.
Tudi sam sem tako napisal. Nam ustreza in LAHKO tudi drugim (LAHKO je mišljeno da nekaterim ustreza, drugim ne; ni mišljeno kot teško).

Velikost avtomobila praktično nima veze s stroški vzdrževanja.
...,ki za vzdrževanje ni bistveno dražji. Govorim o velikostnem razredu nekaj 10 eur letno.
Nekaj 10€ pri gorivu, nekaj 10€ pri zavarovanju, nekaj 10€ pri cestnini, nekaj 10€ pri gumah, nekaj 10€ pri servisu,.. in se kar nabere.

Velik avto je lahko poceni, saj hitro izgublja ceno. Sploh pa dobiš novega Berlinga/Kangooja/Partnerja za dobrih 10 tisočakov.
Navedeni avtomobili so nekako izjema, eden izmed njih verjetno naš naslednji avto. Pa za 10 tisoč ga ne dobiš, prej za 15, da ma vsaj malo opreme.
Lahko kupiš 2 leti star Ford mondeo z garancijo
ali pa x let star avtobus.

Za izpeljanko v kmetijsko zemljišče in povezavo, da tisti, ki ima večji avto je slabšo hrano pa - aplavz z moje strani.
Narobe bereš ali narobe razumeš. Napisal sem, da mi je hudo, ko vidim zaradi nakupa avta zapufene ljudi, ki avta ne vzdržujejo, nimajo denarja za izlete in jedo najcenejšo slabo hrano. V okolju kjer živim, je takih veliko. Vidim kaj vozijo in kaj kupujejo v trgovini. Prav tako se z njimi tudi pogovarjam in marsikdo potoži.

Kaj bolj koristnega za tebe ali za koga? Meni se zdi udobje v avtu kar koristno. S kmetijskim zemljiščem se mi niti v sanjah ne da ukvarjati, še kositi se mi ne da doma in obirati jabolk, nisem nor, da si bom še eno parcelo nakopal na glavo.
Še enkrat, predstavil sem SVOJ pogled. V avtu MI je dovolj udobno. Obrati jabolka z drevesa je enako naporno kot nabrati jabolka v trgovini. Morda pa so tista špricana v Mercatorju boljša, kdo bi vedel, ali pa je to bolj kul in in?

PS: ste se razpisali o gumah, a je že brisano. Nekje sem prebral (se ne spomnim vira), da ima isti razred avta z vsako generacijo večje in dražje gume. 800€ naj bi stale zimske gume za Peugeot 3008, ki jih sosed ni kupil. Avto je kupil, ne da bi razmislil o vseh stroških, sedaj pa jamra.

LP
Kaj?

IceIceBaby ::

Spraševalcu sem želel ponuditi svoja opažanja, izkušnje in pogled na dano tematiko. Tako si bo lažje ustvaril mnenje in realen pogled. Ljudje smo si različni, in prav je tako. Nakup avtomobila je za večino ljudi kar stresno za denarnico, tako da je bolje premisliti, kot se zaleteti v nakup (premajhnega, predragega, slabega, grdega,...).


Problem je, ker nimaš tako zelo majhnega avtomobila, zato nisi ravno merodajen :) Fabia ima bistveno večji prtljažnik kot npr. golf in cca. 2x večjega kot 5 vratna jajčka tipa Clio, Polo, navadna Fabia in podobni avtomobili po katerih je spraševal OP...

Lahko kupiš 2 leti star Ford mondeo z garancijo

ali pa x let star avtobus.


Your point? Če smo že pri denarju in se kregamo o nekaj 10 eur razlike pri vzdrževanju lahko omenimo tudi to, da je nakup novega avtomobila neumnost iz ekonomskega vidika.

Danes je ponudba rabljenih avtomobilov ogromna, cene rabljenim (sploh malo večjim) padajo kot nore, avtomobili zdržijo 250, 300kkm brez težav, če so redno servisirani. Če te skrbi denar potem je nakup malo večjega, rabljenega avtomobila smiselen.

PS: ste se razpisali o gumah, a je že brisano. Nekje sem prebral (se ne spomnim vira), da ima isti razred avta z vsako generacijo večje in dražje gume. 800€ naj bi stale zimske gume za Peugeot 3008, ki jih sosed ni kupil. Avto je kupil, ne da bi razmislil o vseh stroških, sedaj pa jamra.


Sicer 18" za peugeot 3008 dobiš že za cca 600 eur komplet. 18" je na voljo samo v top paketu opreme ali kot dodatna oprema, kar pomeni, da je dal za avto okoli 30k eur. Če daš toliko za avto je žalostno, da nimaš 800 za gume.

Avto se kupi za 3x do 4x mesečni dohodek, raje manj. Potem tudi gume in redno vzdrževanje ne pomenijo bistvenega stroška.

Ampak smo že večkrat povedali, da velik avto ni avtomatično tudi bistveno dražji. Imaš cenovno ugodne alternative.

krneki0001 ::

IceIceBaby je izjavil:


Avto se kupi za 3x do 4x mesečni dohodek, raje manj. Potem tudi gume in redno vzdrževanje ne pomenijo bistvenega stroška.


Kakor kateri. Jaz kupujem avte, ki mi pomenijo en mesečni dohodek. Če mi crkne, grem takoj enakega kupit, ta pa mi ostane za dele. Ampak na srečo je znamka, ki jo preferiram, znana po zanesljivosti in trpežnosti in zanesljivosti. Tako da tak avto potem vozim okoli 70 do 100 tisoč kilometrov, potem ga pa zamenjam za mlajšega in z manj kilometri.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

maco-maco ::

Problem je, ker nimaš tako zelo majhnega avtomobila, zato nisi ravno merodajen :)
Kaj? Naj se oglašajo samo lastniki Cliotov? Ti imaš Cliota, da si se tako razpisal? Podajamo svoje izkušnje, ki bodo morda pomagale pri odločitvi.

Your point?
In tvoj?

Res je lahko rabljen avto prava stvar, samo je fino imeti kakšnega poznavalca sabo pri nakupu.

Sosedov avto je 1.6 dizl za 23.000€ , več ne vem.

Avto se kupi za 3x do 4x mesečni dohodek, raje manj. Potem tudi gume in redno vzdrževanje ne pomenijo bistvenega stroška.
strošek je isti, le % od plače je manjši. Se pa tudi ne kregam zaradi 10€, ampak želim poudariti, da je avto velik strošek. Marsičesa v salonu ne vidimo, potem se pa tepemo po glavi, sploh pa za MOJE pojme kupujemo prevelike avtomobile. Jaz govorim o ljudeh, ki se zaletijo v nakup svojim zmožnostim predragega avtomobila.

LP
Kaj?

IceIceBaby ::

Podajamo svoje izkušnje, ki bodo morda pomagale pri odločitvi.


Razlagaš, da je majhen avto OK, voziš se pa s karavanom.

Res je lahko rabljen avto prava stvar, samo je fino imeti kakšnega poznavalca sabo pri nakupu.


Veliko avtomobilov ima garancijo 3 leta, veliko avtomobilov ima možnost podaljšanja garancije na 5 let. Včasih tudi trgovici dajo svojo garancijo. Če kupiš 2 leti star avto z recimo 50, 60kkm ni treba imeti nikogar zraven. Dogovoriš se za čim daljšo garancijo in zadeva je rešena.

maco-maco ::

Avto je majhen, je pa karavan. Tako kot so velika stanovanja in majhne hiše.
Še enkrat - voziš Cliota?

Al pa kupiš Kio s 7 leti garancije (samo ti ne povedo, da moraš vozit na uradni servis, ki je med najdražjimi).
Kakšni so kaj pogoji za 5 letno garancijo pri starem avtomobilu? Upam da niso to tiste firme, ki se non stop zapirajo in ustanavljajo. Prav tako te čakajo večji servisi, ki niso ravno poceni, pa še avta ki bi ti najbolj ustrezal ne dobiš (barva, oprema, motor, notranjost). Se pa sigurno da dobit ceneje avto, seveda.
Kaj?

IceIceBaby ::

Avto je majhen, je pa karavan. Tako kot so velika stanovanja in majhne hiše.


Lahko obračaš kakor želiš. Fabia ima 500+ litrov prtljažnika, veliko odprtino za nalaganje in 5 vrat, kar je povsem spodobno in uporabno. 3 vratni Clio ni.

Še enkrat - voziš Cliota?


Ne. Sem pa vozil majhen avto s 3 vrati (Clio razred po velikost). Pa sem kupil še enega, večjega, ker zadeva enostavno ni uporabna, če v njem voziš majhnega otroka.

Al pa kupiš Kio s 7 leti garancije (samo ti ne povedo, da moraš vozit na uradni servis, ki je med najdražjimi).
Kakšni so kaj pogoji za 5 letno garancijo pri starem avtomobilu? Upam da niso to tiste firme, ki se non stop zapirajo in ustanavljajo.


Na uradni servis moraš voziti vse avtomobile, ki so v garanciji, če se ne motim.

Pogoji za 5 letno garancijo so pa odvisni od avtomobila, domnevam. Iz prve roke vem kako je pri Citroenih in Peugeotih. Dokler je avto v garanciji jo lahko podaljšaš na max. 5 let skupno. Pelješ avto na servis, plačaš nekaj 100 eur in voziš brez skrbi naprej.

Prav tako te čakajo večji servisi, ki niso ravno poceni, pa še avta ki bi ti najbolj ustrezal ne dobiš (barva, oprema, motor, notranjost). Se pa sigurno da dobit ceneje avto, seveda.


Če kupuješ poceni prevozno sredstvo verjetno lahko spregledaš barvo in kakšen kos opreme. Je pa zanimivo, da se nisi odločil za takšno varjanto. Za 6, 7k danes dobiš pošten avto, z razliko med tem in novo Fabio pa kupiš še nekaj 100m2 kmetijskega zemljišča :)

Še enkrat. Velik avto ni nujno dražji kot majhen. Sploh, če primerjaš nov majhen avto z rabljenim večjim. Govorim o malo rabljenem avtomobilu z znano zgodovino in garancije, da ne bo kdo spet 15 let starih kant omenjal.

Zgodovina sprememb…

jype ::

IceIceBaby> Velik avto ni nujno dražji kot majhen.

In tudi ni nujno cenejši, uporabnejši, varnejši in navsezadnje udobnejši.

maco-maco ::

Cliota mu nisem priporočal. Komentiram pa lahko tako kot ti. Podal sem svoje izkušnje. Nikoli nisem gledal na naš avto kot velik, očitno sem bil v zmoti. Naš avto ni bil preveč drag, je za nas udoben in dovolj velik. Lahko bi pa našli tudi boljšo alternativo. Pač smo se odločili za Škodo fabio kombi, pa kaj? Lahko bi se pa za kaj drugega, in pisal bi o iskušnji z drugim avtom. A sploh razumeš o čem pišem?

Na uradni servis moraš voziti vse avtomobile, ki so v garanciji, če se ne motim.
Kio sem izpostavil zaradi nizke cene in dolge garancije, po drugi strani pa zelo dragem servisu. Na koncu se vse plača.

Iz prve roke vem kako je pri Citroenih in Peugeotih. Dokler je avto v garanciji jo lahko podaljšaš na max. 5 let skupno. Pelješ avto na servis, plačaš nekaj 100 eur in voziš brez skrbi naprej.
Zanimiva ponudba uglednega podjetja, priznam.

Še enkrat. Velik avto ni nujno dražji kot majhen. Sploh, če primerjaš nov majhen avto z rabljenim večjim. Govorim o malo rabljenem avtomobilu z znano zgodovino in garancije, da ne bo kdo spet 15 let starih kant omenjal.
Sploh je ravno obratno. Starejši kot je avto, večji so stroški. Logično. Dele je treba pač menjat. Z novim avtom nekaj let ni stroškov, potem pa ti začno naraščati.
Star avto: Če plačaš par 100€ za garancijo, pa 1000 za prvi servis, pa te čakajo še menjave gum, pa pump, pa filtov, pa rok, pa jermenov in ne vem še česa nisi ravno blazno profitiral.

Zakaj si se vpičil v kmetijsko zemljišče? Osebno se mi pač zdi dobra finančna in zdravstvena naložba. Trenutnih 2500m2 je za obdelavo več kot preveč, bomo pa v prihodnosti sigurno kupili nše kaj.

Lahko noč in varno ter udobno vožnjo.
Kaj?

Invictus ::

Večji avto je varnejši že zaradi svoje mase. Preprosto ima več snovi ki lahko absorbira energijo ob trku. Sploh starejši modeli, ki so bili grajeni kot tanki (več kot 15 let), ker se ni še toliko šparalo na materialu.

Seveda je pa voznik najboljša varnost avta ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Invictus> Večji avto je varnejši že zaradi svoje mase. Invictus> Sploh starejši modeli, ki so bili grajeni kot tanki (več kot 15 let), ker se ni še toliko šparalo na materialu.

Bullshit. Smart gre ob trku _skozi_ več kot 15 let starega volvota, pa so bili ti takrat sinonim za varnost (med stoenkami in bolhcami).

Sploh pa družinski avtomobili niso namenjeni dirkanju in otroke kot si povedal ubije voznik, ne pa avto.

IceIceBaby ::

Cliota mu nisem priporočal. Komentiram pa lahko tako kot ti. Podal sem svoje izkušnje. Nikoli nisem gledal na naš avto kot velik, očitno sem bil v zmoti. Naš avto ni bil preveč drag, je za nas udoben in dovolj velik. Lahko bi pa našli tudi boljšo alternativo. Pač smo se odločili za Škodo fabio kombi, pa kaj? Lahko bi se pa za kaj drugega, in pisal bi o iskušnji z drugim avtom. A sploh razumeš o čem pišem?


Pišeš o izkušnjah z relativno prostornim avtomobilom, zraven pa priporočaš majhen avto. To mi ne gre skup.

Kio sem izpostavil zaradi nizke cene in dolge garancije, po drugi strani pa zelo dragem servisu. Na koncu se vse plača.


Kolikor vem so cene servisov podobne, kot pri vseh avtomobilih tega razreda in precej nihajo od servisa do servisa. Sicer pa imaš izbiro. 7 let garancije ali malo dražji servisi.

Sploh je ravno obratno. Starejši kot je avto, večji so stroški. Logično. Dele je treba pač menjat. Z novim avtom nekaj let ni stroškov, potem pa ti začno naraščati.
Star avto: Če plačaš par 100€ za garancijo, pa 1000 za prvi servis, pa te čakajo še menjave gum, pa pump, pa filtov, pa rok, pa jermenov in ne vem še česa nisi ravno blazno profitiral.


To je načeloma res, čeprav so tvoje cene precej napihnjene. 1000 eur za veliki servis sem dal na V8 mašini, ne pa na tipičnem družinskem mlinčku. Poleg tega si pozabil en precej velik strošek. Izguba vrednosti je pri novem veliko večja.

Bullshit. Smart gre ob trku _skozi_ več kot 15 let starega volvota, pa so bili ti takrat sinonim za varnost (med stoenkami in bolhcami).


Tisto je bil Modus, ampak point ostaja isti. Majhni avtomobili so lahko vseeno precej varni pri trku. Če se nočeš zaletavat pa pač voziš previdno in zbrano.

jype ::

Ne, smart. Tist mikro jajček (ki je še precej trši od modusa - mora biti, da ni truga na kolesih).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

IceIceBaby ::

Tega videa nisem videl. Je bil pa tale z modusom že večkrat na forumu:


Tukaj je pa smart proti S klasi:


Sicer se z nobenim ne bi rad zaletaval, ampak na področju varnosti se zadeve hitro premikajo. Pa treba je upoštevati, da sta tako Smart kot Modus že precej stara avtomobila. Nove generacije avtomobilov so še razred ali 2 boljše.

RejZoR ::

Sploh ni fora da je avto trden kot to, da se pravilno deformira ob trku. Torej, da ne dobiš mašine, pedal in volana v svoj trup ampak da se energija porazgubi skozi krivljenje pločevine in nosilnih delov preden te predmet trka fizično doseže.
Sicer se da naredit marsikaj ampak ko imaš pred sabo omejeno količino materiala, ki bi moral pobrat to energijo se stvar enkrat konča in pri majhnih avtih se to zgodi prej kot pri velikih. Sploh če je nivo trka nad ojačitvami podvozja (kar povzročajo kombiji, terenci, tovornjaki in ostala visoka vozila).
Je lahko Smart ne vem kako varen, pa si z njim ne bi želel trka s SUV, ki jih je dandanes po cestah ko dreka, ker mamice rabijo terence za furanje otročka v šolo po jebeni ravni asfaltirani cesti.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

RejZoR> Je lahko Smart ne vem kako varen, pa si z njim ne bi želel trka s SUV, ki jih je dandanes po cestah ko dreka, ker mamice rabijo terence za furanje otročka v šolo po jebeni ravni asfaltirani cesti.

Zato je pa fino, če med vožnjo gledaš na cesto (in še bolj fino, če si z biciklom, da se lažje spokaš s poti takšnim SUVom, če je treba tudi dol s ceste).

IceIceBaby ::

Še bolj fino je, če si peš. Še lažje odskočiš. Najbolj varna opcija je pa, da ostaneš kar lepo doma.

Super Sonic ::

Tudi sam sem tako napisal. Nam ustreza in LAHKO tudi drugim (LAHKO je mišljeno da nekaterim ustreza, drugim ne; ni mišljeno kot teško).

Kaj pa ti veš kaj ti ustreza? Po tvojih spisih sodeč,... Ti si samo misliš, kaj ti ustreza oz. se v to prepričuješ. Če bi vedel koliko bi tvoja hrbtenica manj pretrpela zaradi vseh sklanjan v avtomobilu in kaj vse bi lahko odpeljal na morje, ali pa na parcelo, če bi to res želel, bi ravno ti obrnil pogled in si predstavljal svoj domet malo drugače.

Nekaj 10€ pri gorivu, nekaj 10€ pri zavarovanju, nekaj 10€ pri cestnini, nekaj 10€ pri gumah, nekaj 10€ pri servisu,.. in se kar nabere.

Zakaj pri gorivu? Službeni Berlingo ima 5,8 porabe - koliko porabi tvoja Škoda? Zakaj pri zavarovanju? Avtomobile lahko poganja 1,6 dizelski agregat. Škodo Yeti celo 1,2 TSI motor. Zakaj pri gumah? Vozijo so klasične 15 colske 195/65/R15 pnevmatike. Glede zavarovanja je pa precej odvisno od individualnih rešitev. Torej, sklop prisilnega nakladnja, kjer je cilj upravičiti svojo Škodo kot edino pravo vozilo.

Navedeni avtomobili so nekako izjema,

Spet - ne drži. Lahko dobiš Grand Picassoja, baziran na C4 platformi, starega 3 leta za nekih 10 tisočakov.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=607...
Ali pa tako naprej, z izjemo SUV vozil, ki pa niso v debati.

Pa za 10 tisoč ga ne dobiš, prej za 15, da ma vsaj malo opreme.

Odvisno na katero akcijo uletiš, ampak določene verzije, sicer močno okrnjene, so bile malo nad 10k€. Sicer je pa realna družinska izvedenka prej pri 13 tisočakih + popust.

Velikost vozila je velika prednost za vsakega iz med nas. Višje težišče te postavlja v boljši položaj pri neposrednih trkih, manj sklanjanja privarčuje na hrbtenici - sploh tistim, ki imajo majhne otroke in so se prisiljeni veliko vozit, velik hrambni prostor pa veliko doprinese v življensko okolje - manj kreganja kaj bo kdo s seboj vzel, manj razmišljanja kako bo kdo pripeljal nov pralni stroj domov ali pa, kam bomo dali kolesa, če gremo malo kolesarit.

Napisal sem, da mi je hudo, ko vidim zaradi nakupa avta zapufene ljudi, ki avta ne vzdržujejo, nimajo denarja za izlete in jedo najcenejšo slabo hrano.

Ja, ampak kaj ima to veze z velikostjo vozila? Kaj točno?
Oz. zakaj je nakup takšnega vozila dovoljen: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=589...
Takšni nakup pa predstavlja kaj jaz vem kaj za eno sovražno razmišljanje: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=591...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

jype je izjavil:

RejZoR> Je lahko Smart ne vem kako varen, pa si z njim ne bi želel trka s SUV, ki jih je dandanes po cestah ko dreka, ker mamice rabijo terence za furanje otročka v šolo po jebeni ravni asfaltirani cesti.

Zato je pa fino, če med vožnjo gledaš na cesto (in še bolj fino, če si z biciklom, da se lažje spokaš s poti takšnim SUVom, če je treba tudi dol s ceste).


Vse lepo in prav sam kaj ko drugi ne pazijo nate... te pofukane bicikle si pa že nekam vtanite.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

RejZoR> te pofukane bicikle si pa že nekam vtanite.

Praktično vsak dan si ga dam med noge in resnično pomaga.

RejZoR> Vse lepo in prav sam kaj ko drugi ne pazijo nate...

Saj v tem je finta. Če si ne moreš privoščit ogromnega SUVa je v teoriji za varnost tvoje družine bolje, da si privoščiš gojzarje (da ne bo sam bicikl, ane).

maco-maco ::

@Super Sonic

Kaj pa ti veš kaj ti ustreza? Po tvojih spisih sodeč,... Ti si samo misliš, kaj ti ustreza oz. se v to prepričuješ. Če bi vedel koliko bi tvoja hrbtenica manj pretrpela zaradi vseh sklanjan v avtomobilu in kaj vse bi lahko odpeljal na morje, ali pa na parcelo, če bi to res želel, bi ravno ti obrnil pogled in si predstavljal svoj domet malo drugače.
Saj se hecaš, kajne. Peljal sem se v mnogih avtomobilih, pa sem vedno sedel udobno. Enkat visoko, drugič nizko, tretjič zadaj,.. ni problema. S hrbtenico nimam težav. Na morje že tako vzamemo preveč stvari.

Zakaj pri gorivu? Službeni Berlingo ima 5,8 porabe - koliko porabi tvoja Škoda? Zakaj pri zavarovanju? Avtomobile lahko poganja 1,6 dizelski agregat. Škodo Yeti celo 1,2 TSI motor. Zakaj pri gumah? Vozijo so klasične 15 colske 195/65/R15 pnevmatike. Glede zavarovanja je pa precej odvisno od individualnih rešitev. Torej, sklop prisilnega nakladnja, kjer je cilj upravičiti svojo Škodo kot edino pravo vozilo
5,3 kar pri 20000km letno pride 150€; gume so 185/60/14 tako da je razlika po gumi najmanj 10€ (kar je sicer res malo, a sem pisal o nenormalnih dimenzijah pri marsikaterem novem avtu); večji avt je težji, zato za isti rezultat potrebuje močnejši in večji motor (tvoja zavarovalnica očitno računa manj za močnejši motor, ostale pa ravno obratno; isto najbrž velja za cestnino).
Nikjer nisem napisal, da bi bila škoda edina prava izbira. Preberi še enkrat. Napisal sem, da bi lahko našli bolj optimalno izbiro in da bo verjetno naslednji avto Partner/Berlingo. Sem pa res napisal, da nam trenutni avto odgovarja in zadošča (lahko pa še povem, da smo z avtom zelo zadovoljni).
Spet - ne drži. Lahko dobiš Grand Picassoja, baziran na C4 platformi, starega 3 leta za nekih 10 tisočakov.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=607...
Ali pa tako naprej, z izjemo SUV vozil, ki pa niso v debati.
Ali x let star avtobus, pa kaj. Primerjaj samo nove ali samo enako zvožene avte med seboj.

Odvisno na katero akcijo uletiš, ampak določene verzije, sicer močno okrnjene, so bile malo nad 10k€. Sicer je pa realna družinska izvedenka prej pri 13 tisočakih + popust.
Kot sem rekel, normalno opremljen avto je 15. Popust se dobi povsod, tudi če nimajo akcij. Najbrž pa govoriš o vozilih iz zaloge, kjer praktično nimaš neke izbire notranjosti, zunanjosti, opreme, motorja. Tudi drugod dobiš avto iz zaloge ceneje od uradnega cenika. Najbolj realno je gledat uradni cenik za primerljivo opremo in motor (pa potem odšteješ nekaj za popust in še nekaj za avto iz zaloge za ceno ki jo boš plačal).

Velikost vozila je velika prednost za vsakega iz med nas. Višje težišče te postavlja v boljši položaj pri neposrednih trkih, manj sklanjanja privarčuje na hrbtenici - sploh tistim, ki imajo majhne otroke in so se prisiljeni veliko vozit, velik hrambni prostor pa veliko doprinese v življensko okolje - manj kreganja kaj bo kdo s seboj vzel, manj razmišljanja kako bo kdo pripeljal nov pralni stroj domov ali pa, kam bomo dali kolesa, če gremo malo kolesarit.
Sem že odgovoril zgoraj. Nimam problemov z hrbtom ali premalo stvari na morju.

Ja, ampak kaj ima to veze z velikostjo vozila? Kaj točno?
Govorim O KONKRETNIH PRIMERIH. Kot bi rekel, da mi je hudo ko vidim zaradi sonca ovenelo solato, pa to ne pomeni, da vedno ko je sonce je solata ovenela, pozimi je kljub soncu najverjetneje zmrznjena, večinoma pa ji sonce ustreza. Bo šlo zdej?

@IceIceBaby

Pišeš o izkušnjah z relativno prostornim avtomobilom, zraven pa priporočaš majhen avto. To mi ne gre skup.
Vedno sem mislil, da spada v nižji cenovni in velikostni razred. Ste me prepričali v nasprotno, kar sem že napisal zgoraj.

Kolikor vem so cene servisov podobne, kot pri vseh avtomobilih tega razreda in precej nihajo od servisa do servisa. Sicer pa imaš izbiro. 7 let garancije ali malo dražji servisi.
Od lastnikov Ki sem slišal za drage servise, lahko pa se motim.

LP
Kaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maco-maco ()

ttommy ::

Koliko hočeš za svojo Škodo, ki ti za 20.000 prevoženih kilometrov porabi samo 150€??
Gamer

maco-maco ::

ttommy je izjavil:

Koliko hočeš za svojo Škodo, ki ti za 20.000 prevoženih kilometrov porabi samo 150€??
Še en nepismen. Toliko je razlika. Drugače pa ne prodajamo, je še dobra. Ko bo pa zjahana pa stara, se bodo pa marsikateri s tega foruma grebli, saj bo cena ugodna.
Kaj?

krneki0001 ::

No ja, sem probal danes spravit 2 haskija, voziček, lupinco, hčerko, ženo in sebe v majhen avto 3.55m dolžine in 1.55m širine. Z malo razmišljanja in kombiniranja je šlo vse notri, ampak da bi se pa tako peljal več kot 10km si pa tut mislit ne morem. V prtljažnik se spravita psa, voziček in jaz sva na zadnjih sedežih, spredaj pa žena in na sovoznikovem sedežu lupinca s hčerko.

Družinski avto je 20cm širši in 130cm daljši, voziček in psa gredo v prtljažnik brez problema. Zadaj pa sedita hčerka v lupinci in žena, placa je pa še za enega zraven, spredaj pa je sovozniški sedež prazen.

Tako da se strinjam, velik avto kot družinski avto je mnogo boljša izbira.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

fosil ::

2 haskija nista družina, ampak krdelo psov.
In za prevažat krdelo psov je priporočen večji in prilagojen avto, tako kot recimo za prevažat konja.
Tako je!

krneki0001 ::

2 haskija sta del naše družine in tako pašeta v prtljažnik avtomobila.

Najbrž si haskija zamenjal z malamutom, ki so bistveno večji. haskiji imajo tam do 25kg, naša jih imata 19 vsak (3 in 7 let). malamuti pa tam okoli 50kg.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

5,3 kar pri 20000km letno pride 150€; gume so 185/60/14 tako da je razlika po gumi najmanj 10€ (kar je sicer res malo, a sem pisal o nenormalnih dimenzijah pri marsikaterem novem avtu); večji avt je težji, zato za isti rezultat potrebuje močnejši in večji motor (tvoja zavarovalnica očitno računa manj za močnejši motor, ostale pa ravno obratno; isto najbrž velja za cestnino).


Ok, ker se mi ne da tole izpodbijat, bi te samo vprašal, kje je tle razlika v € do parcele?

Ali x let star avtobus, pa kaj. Primerjaj samo nove ali samo enako zvožene avte med seboj.

Ne, ker se tega nikoli ne počne. 1.0 mašina nikoli ne bo pri nekem markerju v takšni formi kot nek drug dizelski agregat, ki je namenjen daljšim razdaljam. Ali obratno. Ravno tako cena različno pada, pogosto neodvisno od kvalitete vozila. Tako je naprimer Citroen Xsara Piccaso na ceni celo dobivala, saj jo družine cenijo. In nenazadnje, nov Grand Piccaso je nekih 19 tisočakov (brez popusta) in spet te bom vprašal - kje je tle razlika do parcele v primeru da kupuješ neko srednje razredno enako opremljeno kanto.

Sem že odgovoril zgoraj. Nimam problemov z hrbtom ali premalo stvari na morju.

Nimaš jih še (probleme s hrbtom).

Govorim O KONKRETNIH PRIMERIH. Kot bi rekel, da mi je hudo ko vidim zaradi sonca ovenelo solato, pa to ne pomeni, da vedno ko je sonce je solata ovenela, pozimi je kljub soncu najverjetneje zmrznjena, večinoma pa ji sonce ustreza. Bo šlo zdej?

Prosim ne s primerjalnimi opisi skušat stvari razlagat, ker gre vsem, vključno s teboj, zelo slabo. Konkretni primer nikakor ne mora biti vzorec v družbi, lahko ti gre le na živce zaradi nekih osebnih obračunavanj. Kar pa ta forum v bistvu niti ne sme zanimat. Veliki avtomobili so za družine, sploh z več otroki, precej boljša rešitev, kot že rečeno gledano z večih strani - in vse to ob dejstvu, da za to ni potrebno žrvtovati prav nič dodatnega denarja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

jype ::

Super Sonic> kje je tle razlika v € do parcele?

Namest novega RX-450h kupiš kar precej veliko kmetijo v prekmurju :)

BlaY0 ::

In to govori nekdo, ki je 2x v življenju štiharco v roki držal ;)

jype ::

Zdej mamo motokultivator pa kosilnco.

BlaY0 ::

Pa znaš vžgat ;)

Kokrat si že zajlo za vžgat vn spulu ;)

maco-maco ::

Kaj bi rad dokazal Super Sonic, da se motiš?. Naj ti bo, še enkrat, potem pa neham s to neproduktivno debato.

Ok, ker se mi ne da tole izpodbijat, bi te samo vprašal, kje je tle razlika v € do parcele?
Avta ne vozimo le eno leto. Tako 150€/leto za gorivo + 50€/leto pri zavarovanju (gum in servisov ne bom štel; prav tako ne nabavne cene vozila) po 10 letih znese 2000€ ali 2000m2 kmetijskega zemljišča.

Ne, ker se tega nikoli ne počne. 1.0 mašina nikoli ne bo pri nekem markerju v takšni formi kot nek drug dizelski agregat, ki je namenjen daljšim razdaljam. Ali obratno. Ravno tako cena različno pada, pogosto neodvisno od kvalitete vozila. Tako je naprimer Citroen Xsara Piccaso na ceni celo dobivala, saj jo družine cenijo.
1.0 mašina, ki poganja tono težak avto bo isto zdelana kot 2.0 mašina, ki poganja dvotonsko vozilo. Ti bi pa spet mešal bencinski 1.0 motor in 2.0 dizelski, po možnosti pri enako težkem avtu. Citroen Xsara ni nek starodobnik, da bi mu cena naraščala z leti. Ali pa je res tako super, pa se motim.8-O

In nenazadnje, nov Grand Piccaso je nekih 19 tisočakov (brez popusta) in spet te bom vprašal - kje je tle razlika do parcele v primeru da kupuješ neko srednje razredno enako opremljeno kanto.
Prej si hvalu Kangooja za 13.000, tako da za 6.000€ razlike do Picasa dobiš kar veliko kmetijsko zemljišče.

Nimaš jih še (probleme s hrbtom).

Nevem zakaj bi imel večje taževe s hrbtom kot ti.

Prosim ne s primerjalnimi opisi skušat stvari razlagat, ker gre vsem, vključno s teboj, zelo slabo. Konkretni primer nikakor ne mora biti vzorec v družbi, lahko ti gre le na živce zaradi nekih osebnih obračunavanj. Kar pa ta forum v bistvu niti ne sme zanimat. Veliki avtomobili so za družine, sploh z več otroki, precej boljša rešitev, kot že rečeno gledano z večih strani - in vse to ob dejstvu, da za to ni potrebno žrvtovati prav nič dodatnega denarja.
Hotel sem ti narediti uslugo. Ne gre mi na živce, hočem le povedat, da je varnost še kaj več kot le velik avto (npr. dobra hrana, dobro šolanje, zdrav način življenja, izleti, kultura - to vse stane in je zelo koristno za zdrav razvoj ljudi). Moji komentarjio so veliko bolj konstruktivni kot tvoji. O udobju in ceni pa smo že debatirali.

LP
Kaj?

Super Sonic ::

Naj ti bo, še enkrat, potem pa neham s to neproduktivno debato.

Neproduktivna je zgolj in samo zato, ker se pogovarjamo o nebulozah.

Avta ne vozimo le eno leto. Tako 150€/leto za gorivo

Če dam jaz predpostavko da Berlingo za službene namene pije 5,8l, ti zračunaš 150€. Kaj pa če ti rečem, da je uradna poraba lahko tudi 4,9l. Koliko boš zračunal potem?

+ 50€/leto pri zavarovanju

Ne vem kateri motor ima tvoja škoda, niti stopnje opreme. Niti tega, koliko maksimalen kasko imaš, če sploh. Niti tega koliko popusta imaš. Ti si od nekje potegnil 50€. Lepo, kaj naj rečem, realno pa prav nič.

10 letih znese 2000€ ali 2000m2 kmetijskega zemljišča.

Ker bi to logiko rad razvil še malo naprej, te vprašam. Ko po 10 letih na račun letnega zavarovanja in goriva prišparaš 2000€, greš po 2000 kvadratov veliko zemljiško zemljišče in na njem sadiš zdravo (pre)hrano. Je tako?

1.0 mašina, ki poganja tono težak avto bo isto zdelana kot 2.0 mašina, ki poganja dvotonsko vozilo.

Samo v tvojih izračunih.

Citroen Xsara ni nek starodobnik, da bi mu cena naraščala z leti. Ali pa je res tako super, pa se motim.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=608...
Dve leti star avto je izgubil mislim da okoli dobra dva jurja (palec). Aja, pa porabo ima sodelavka 4,5l. Ti pa lahko dam izziv, najdi avto, ki v dveh letih izgubi na vrednosti manj od tega. Ali pa dejva tako rečt. 10 let stara Škoda vs. 10 stara Xsara, kdo izgubi več. Pa pazi, da ne izgubš svoje parcele za dva jurja.

Prej si hvalu Kangooja za 13.000, tako da za 6.000€ razlike do Picasa dobiš kar veliko kmetijsko zemljišče.

Ja sej to vse obstaja tudi med običnimi kabrioleti, kombilimuznah, karavanih, cupejih in trala naprej, tako da iz tega pogleda ven si naredil fail, ko si kupu Škodo Fabijo za X znesek, saj je Dacija primerljalno precej cenejša. Verjetno (v tvoji valuti) za ene 3000 kvadratih metrov.

Nevem zakaj bi imel večje taževe s hrbtom kot ti.

Je res, da je precej odvisno od tega kdaj si se postavil na noge in koliko so te vlekli po rokah, ter te prisilno učili hodit doma, ampak paše, ko rit dvigneš samo par cm v višino in že sediš. Neodnosno na (ne)bolečine v hrbtu, ki bodo prišle, samo, da ti tega ne veš. Da o boljšem pregledu nad dogajanjem na cesti in večjo varnost pri trkih, niti ne omenjam (verjetno je oboje vredno 0 v primerjavi s parcelo in zdravo prehrano, ki se tam lahko vzgaja).

hočem le povedat, da je varnost še kaj več kot le velik avto (npr. dobra hrana, dobro šolanje, zdrav način življenja, izleti, kultura - to vse stane in je zelo koristno za zdrav razvoj ljudi).

Dobra hrana? Kaj je to?
Dobro šolanje? Kaj je to?
Zdrav način življenja? Kaj je to?

Ali si hotel napisat "draga hrana, drago šolanje, drag način življenja". Vse to Slovenci nosite v gumah in pačvsemostalemokolisebe, med tem ko sem jaz, maco-maco, v teh stvareh izračunal pot v boljše življenje in bom živel mnogo bolj kvalitetno kot vsi vi pačkarkoližesmo.

Moji komentarjio so veliko bolj konstruktivni kot tvoji.

And I thought my jokes were bad.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
583977 (2187) m0LN4r
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18714203 (8465) link_up
»

avto za vožnjo treh otrok (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
559687 (7876) marsovcek
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23327812 (23871) jype
»

Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
65732040 (18980) Grey

Več podobnih tem