» »

Kateri nov "družinski" avto

Kateri nov "družinski" avto

««
6 / 6
»
»»

Sparkxl ::

Če te je baba prisilila v nakup suva, potem je dizl sigurno boljša izbira. Pri velikih kravah z velikim motorjem in obupno aerorinamiko je razlika v porabi definitivno več kot 1l.
Jaz bi še pogledal hibride, ki se vedno bolj rinejo v ta razred.

TheBlueOne ::

Trenutno se zavlacujem z menjavo limuzine. Sem dal na net po optimisticni ceni, deloma ignoriram interesente. :)

Se mi zdijo tale malo bolj natestorenjen, ampak verjetno ne bo slo skozi:

https://www.autoscout24.at/angebote/mit...

In tudi ID4/skodin bratec morda ni pretirano slaba ideja, ker lahko polnimo doma. Bo treba poracunat, ce pride v petih letih na zeleno vejo.

Zgodovina sprememb…

Spock83 ::

Old Spice je izjavil:

Živjo. Ker se nama z boljšo polovico kmalu pridruži naraščaj, razmišljam da bom obstoječi avto menjal za novega. Ker gre za prvega otroka nekih praktičnih izkušenj glede izbire primernega avta nimam. Budget je do max. 25k (raje sicer kakega tisočaka manj). Enoprostorcu ali karavanu bi se (če se da) izognil. Ostalo mi je dosti vseeno (danes je že v osnovni opremi veliko gadgetov, tudi motorji so zame več kot dovolj dobri - samo da so nad 100 hp). Ima kdo praktične izkušnje glede day-to-day rutine z majhnim otrokom in avti velikosti i30, Golf, Audi A3, Mazda 3 ipd? Kolikor vidim pri kolegih imajo novi avtomobili tipa hatchback precej nepraktične prtljažnike - na prvi pogled spravim v njih manj kot v mojega Clia 2 :) Seveda se mi vizualno najbolj dopade nova Mazda 3, sem pa v dvomih kako je glede prostora (nisem je še šel pogledat v živo)... Kak predlog?


Odvisno od tvojega način življenja. Jaz imam otroka. Pač mi ne hodimo smučat, kolesarimo samo lokalno (pač do zdaj je bil otrok premajhen za kaj več), ali pa on kolesari mi hodimo zraven. Imel sem twingota, ki sem ga moral menjat, ker sem rabil 4 vrata. Šel sem na Priusa. Čisto dovolj je bilo. Zdaj je Tesla 3 in je tudi dovolj.

Lp

Tsunamii ::

Sparkxl je izjavil:

Tsunamii je izjavil:

Mene tolk moti to traktorsko ropotanje .. verjamem da o novejsi avti lepo zvocno zatesnjeni sam svomim da spet toliko.


Niso. Zadnjič sem se dobesedno vstavil na pločniku in gledal en novi bmw x5, ki je peljal mimo mene. Ropotal je ko golf 1. Mene bi bilo sram se s tem vozit. Sem vozil oktavijo prejšnje generacije na testni vožnji, zetor pogon. Po 20km sem komaj čakal da ga vrnem.
Meni gre tudi traktorsko ropotanje na jetra, zato sem se ga že davno rešil. Turbo bencinci so zakon. Za 1 l večjo porabo sem dovolj premožen da mi dol visi. Tudi če bi 3 več pil...samo da mi ni treba zetorja poslušat. Sem se ga naposlušal v 10 letih.


NEhi me strasit :D Drgač ja zanimiva tema bencin => dizel. Vsak je svoje vajen. JAz bencina. Vendar ce je potrebno se pac prilagodis. Tk je ce froce delas :D hehe.
ZDaj porabo ne morem gledat, ce imas vecji avto. Pije jbga.


MisterR je izjavil:

Tsunamii je izjavil:

MisterR je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Peugeot 5008 premaga c5 na celi črti.


Lep ja. SUV sicer. PA tudi vidim da ima 3 locene sedeze. Edin kar me mika ( ni nujno ) da je avtomatski menjalnik in vsaj 150KM moči. In pod 80k prevozenih obvezno. Raje še orenk manj.


Glede 150KM ti predlagam da greš na testno vožnjo. Ker vsak avto (z enako KM) se pelje zelo drugače.

Če se stegnes za 2k dobiš vse kaj iščeš
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id....


GA gledam in bolj gledam in me bolj mika trenutno.

Po testih gredo ocitno 3 zici cist ok. Sredinski bo itk jahac, tako da tist manjsi stol ni ovira.
https://babydrive.com.au/reviews/suvs/2...

Zdaj pa sam nekam na testo voznjo ..in ptem iscemo do 2 leti ( recimo ) starega. Ta GT me mika , ker ima slabih 30 konjickev vec od navadne verzije. ZDaj ali so potrebni pa ne vem.

Drgac hvala VSEM za debato. Nismo se 100% tako da , če bo se kaksen predlog super. Drgač kaksni kombiji ala Opel ZAfira ( novi ) in podobni odpadejo. To z 9 sedezi me ne mika, ker potem bo hotela zena se 2 froca vsaj :D

Hemi426 ::

m0LN4r je izjavil:

Hemi426 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Pospesek ne konji. Kaj ti pomagajo samo konji?


Nisem nikoli delal študije, ampak če sta v istem avtu 2 motorja z približno istimi konji, predvidevam da neke blazne razlike ne more bit. Za par desetink gor dol pa mi dol visi. So mi druge stvari bolj pomembne kot to. Za ta 2 jurja razlike sem si recimo vzel avtomatski menjalnik.


Če se ti ne spoznaš na zadevo, se ni treba zanašati na svoja predvidevanja.
Razlike so tudi do 2-3 sec.
Dizel doseže svoj max navor(=pospeševanje) pri nizkih RPM, medtem ko imajo bencinarji večjo navorsko krivuljo in jh lahko kamot izkoristiš do 6-8k obratov.

Pa dizelski motorji so kar dosti težji kot bencinski, kar bi tudi vplivala na pospešek.

Ampak definitivno, če ti no ni pomembna stvar pri avtomobilu, potem je tako brezpredmetno.

Kaj pa prestavna razmerja?


Ja, seveda, ampak če govorimo o teortičnem avtomobilu z istim konjsko dizel/bencin motorjem, ne bo neke hude razlike, final drive je pri teh navadnih avtih vedno nekje med 3,5-4,2. Ne bi smelo bistveno vplivati na splošno dejstvo, da bo dizel hitrej štartal, končni čas bencinarja bo pa vsaj za 2-3sec boljši.
Ponovno ponavljam, da to pri vsakdanjem avtu ne igra vloge, ampak niso to samo desetinke kot to trdi OP.

Malo izven ampak, sem primerjal svoj bivši avtomobil z 1.6 120KM in modernejšim 1.2 TSI 110KM, in seveda TSI zaradi turbota nekje vmes malo bolj potegne,ampak na koncu bi še vseeno bil moj bolj časovno hitrejši.

Raptor F16 ::

TheBlueOne je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:



Športne ?

Na 1.5 TSI ni nič kaj dosti športnega. Pomožno speljevanje z elektromotorjem, preklop na dvovaljni način, millerjev cikel, coasting z ugasnjenim motorjem pri DSG,...

Temu primerna je tudi skromna poraba, ki je tam tam z dizlom. Pa še bencin je trenutno cenejši.

Sicer se boš pa sam naučil kako drag je dizelski agregat za tako kratke relacije. Pa kako hitro se boš lučk in opozoril (AdBlue, DPF, Itd) naveličal ker domnevam da bo vmes en kup krajših relacij 5-15 km da se avto niti zagrel ne bo dobro.


Kdo pravi, da vozim 1.5TSI? To je samo dal nekdo prej kot primerjavo z 2.0TDI Superbom.

Delam pa min 30.000km letno, imamo pa se en jajc za v trgovino.


Tastar... ne vem al se samo butastga delaš al sem pa jaz tako nerazumljiv da se konteksta ne da razbrat.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

TheBlueOne ::

Raptor F16 je izjavil:



Tastar... ne vem al se samo butastga delaš al sem pa jaz tako nerazumljiv da se konteksta ne da razbrat.




Raptor F16 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:


TheBlueOne je izjavil:


Pa ne me imeti za dizel obozevalca, ker se nisem imel dizla, ga pa planiram, ker se bo kupovalo druzinsko ciglo.


V bistvu je točno to tvoj prvenstveni problem. Šel boš na nekaj novega in sedaj z rožnatimi očali idealiziraš v skrajnost. Samo da ne boš na koncu z dolgim nosom hodil naokoli in sebi lagal kako ti avto nafto proizvaja.


Niti ne, imam z razlogom bolj sportne bencinarje. Nisem od vceraj. Samo za druzisnke klade, se mi zdi bolj smotern dizel.

Sem pa se dosti prevozil s sluzbenimi dizli in so bili skoraj vsi cisto OK.


Športne ?

Na 1.5 TSI ni nič kaj dosti športnega. Pomožno speljevanje z elektromotorjem, preklop na dvovaljni način, millerjev cikel, coasting z ugasnjenim motorjem pri DSG,...

Temu primerna je tudi skromna poraba, ki je tam tam z dizlom. Pa še bencin je trenutno cenejši.

Sicer se boš pa sam naučil kako drag je dizelski agregat za tako kratke relacije. Pa kako hitro se boš lučk in opozoril (AdBlue, DPF, Itd) naveličal ker domnevam da bo vmes en kup krajših relacij 5-15 km da se avto niti zagrel ne bo dobro.


Ne, ne sledim. Izhajam iz tega, ko si, ce prav razumem predvideval, da mislim, da je sporten avto tak, ki ima 1.5 TSI motor. Poraba pa ni tam tam z dizlom. Imamo doma en mali mlincek in imam v supermajhnem avtu s slabimi 100 konji porabo okoli 6.5l/100km, pa ga niti ne teram. Zraven vsi bonboncki za varcevanje, skoraj polna oprema. Pa se ne vozi samo v trgovino in nazaj, imas vmes dosti AC, ker ne zivimo ravno v centru kaksnega mesta.

Teoreticno gre na 5l ampak mi ni jasno kako vozite taki, ki turbobencinarcke drzite tako nizko. Med tem sem s sluzbenimi dizli imel, brez da sem pazil, super ekonomijo. Iz tega predvidevam, da je za druzisnke klade boljsi dizel ali pa morda hibrid.

C klasa bencinar z dobrimi 200 konji mi, ko sem pocasen, na realcijah pije slabe 8l, kratke ture so b.p. 10l+. Sluzben Superb, ki se mi zdi tam tam po velikosti je pil izrazito manj pri isti voznji in ne tako zelo drugacnem performasu.

GR2 ::

Hemi426 je izjavil:

da bo dizel hitrej štartal

Dizel hitrejš štartal? Pomoje ga do 2.0 prostornine za hiter štart ni boljšega kot 1.6-2.0 turbobencinar. Ne vem kako je s kompresorji, ampak s turbino vem da mene že pri 1.6 v trenutku izstreli skozi križišče, če seveda idealno speljem. Pa tudi glede tega je še najmanj občutljiv na napako voznika pri speljevanju, mogoče da ti zataji v 1 od 100 poizkusov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto za 3 otroške sedeže (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12429386 (18851) bauci
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5810504 (8714) m0LN4r
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8425699 (21606) dj_uro
»

Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14440110 (35892) Mufasa
»

Mali avto in otrok/dojenček (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29038342 (31874) Super Sonic

Več podobnih tem