» »

Mali avto in otrok/dojenček

Mali avto in otrok/dojenček

Gray_Warden ::

torej, ti imaš psa v kabini namesto prtljažniku, kamor sodi?

vedno se da polico stran in mrežo med prtlažni prostor ter zadnje sedeže. To je edini varen nečin za transport živali.

pri tebi pa ste se 4 odrasli ljudje prerivali v avtu skupaj s psom.

In ti temu praviš udobna in varna vožnja?


yaris je za ženske ki z avtom hodijo samo v trgovino....in za ljudi ki nimajo denarja za kaj boljšega.


ps.: kje ti vidiš 4 odrasle? Jaz nas liki vidim majhnega psa, otroka starega okoli 15, nekega tipa starega okoli 25 in enega za katerega se ne vidi.
Nahrbtnikov prikladno ne pokažeš.

Kot sem rekel, yaris je za pussije in ženske. Za moške ki avto rabijo vsak dan vsekakor ni.

Pri sliki kjer je v cliotu otroški voziček pa čudovito pokažeš, da je avto premajhen. Kam bo ti dal prtljago v tem avtu? Na sedež zraven otroka?

nisi resen.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Ne, pes je privezan v prtljažniku, ampak Yaris je zanimiv avto, ki ima pod prtljažnikom še en prtljažnik.

Gray_Warden> pri tebi pa ste se 4 odrasli ljudje prerivali v avtu skupaj s psom.

Pes je bil v prtljažniku, prtljaga pa zložena med zadnja sedeža in pod prtljažnik.

Gray_Warden> In ti temu praviš udobna in varna vožnja?

Ja, je bila, oboje. Yaris ima devet airbagov in kletko, primerljivo z Renault Modusovo, ki si jo zagotovo že videl v crash testu s starim Volvotom 940, pa jaz tudi ne vozim kot manijak.

Gray_Warden> yaris je za ženske ki z avtom hodijo samo v trgovino....in za ljudi ki nimajo denarja za kaj boljšega.

Predsodke lahko zadržiš zase.

Gray_Warden> ps.: kje ti vidiš 4 odrasle? Jaz nas liki vidim majhnega psa, otroka starega okoli 15, nekega tipa starega okoli 25 in enega za katerega se ne vidi.

Tisto sem jaz (star že 30, hvala za kompliment), diplomirana zgodovinarka in arheologinja, diplomirana krajinska arhitektka, še ena diplomirana krajinska arhitektka pa fotografira. Pes je mešanec med nemškim ovčarjem in malinoisom in tehta 30 kg, višina v plečih je 59 cm in je torej velik pes. Notranjosti avtomobila nismo fotografirali, ker se nikomur ni zdela zanimiva, so pa not štirje veliki (50L) nahrbtniki (dva na tleh pri srednjem zadnjem sedežu, dva na srednjem zadnjem sedežu), pod psom pa še oprema za hribolazenje (gojzarji, dereze, cepini in podobna šara), med nogami pa je imel vsak razen voznika tudi mali nahrbtnik.

Gray_Warden> Pri sliki kjer je v cliotu otroški voziček pa čudovito pokažeš, da je avto premajhen. Kam bo ti dal prtljago v tem avtu? Na sedež zraven otroka?

Pod voziček ali pa na tla med prednje in zadnje sedeže, kot to počnemo vsi, ki imamo majhne avtomobile (voziček zložimo pokonci in ga postavimo na tla na sredini med prednjimi in zadnjimi sedeži, kjer ga premična zadnja klop trdno vpne). Yaris ima pri tem to prednost, da ima pod ravnim dnom prtljažnika, na katerem leži pes, približno 100 litrov prostora.

Kaj bi rad dokazal? Da se ne da? Ne bo šlo, ker smo očitno že.

Da gre udobneje z večjim avtomobilom? Absolutno, a je tudi bistveno bolj potratno, dražje in tudi slabše za vse tiste, ki niso znotraj velikega avtomobila. Da vam je večini vseeno, kakšne posledice ima vaše preseravanje mene ne preseneča niti me ne skrbi pretirano - za vse to plačate predvsem sami (in vaši otroci). Skrbi me zgolj dejstvo, da se vztrajno prepričujete, da druge možnosti sploh ni in da če si kupite ogromen SUV, si ga zgolj zato, ker ste v to prisiljeni.

Gray_Warden> nisi resen.

O, pa sem.

Gray_Warden> vedno se da polico stran in mrežo med prtlažni prostor ter zadnje sedeže. To je edini varen nečin za transport živali.

No, to slikco pa mam:

Gray_Warden ::

audi dizl recimo ki je večji avto, bi ti zagotovo kuril vsaj isto kot yaris ali celo manj.

vožnja pa je kot dan in noč v primerjavi z yarisom.

Tvoj argument o potratnosti je vsekakor popolnoma neprimeren.

Kje imaš ti rezervno kolo? Si ga vzel ven, da imaš pod prtljažnikom še en prtljažnik? :D

Ja, tudi jaz imam majhen avto ampak zaenkrat je še ok, ko sva s punco sama. Ampak že zdaj je avto nabasan ko kamorkoli greva, ne predstavljam si kaj bi bilo, če bi imela še tretjega člana.

Majhni avto so neuporabni če greš kamorkoli z družino.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Absolutno, a je tudi bistveno bolj potratno, dražje in tudi slabše za vse tiste, ki niso znotraj velikega avtomobila.


To, da je bolj potratno je običajno res, če računaš celotno vzdrževanje, nakup itd. Ampak zato pa služim denar. Zapravim ga za stvari, ki mi olajšajo življenje.

Kar se pa varnosti za ostale udeležence tiče pa tudi nimaš povsem prav. Poglej si rating varnosti za pešče pri novem yarisu (2011 model, novejši in dosti boljši na tem področju kot tvoj) in za 2 tonski BMW5.

BMW 5
http://www.euroncap.com/results/bmw/5_s...

Yaris
http://www.euroncap.com/results/toyota/...

Mogoče pa podzavestno sovražiš pešče, da se voziš v takšnem morilskem stroju okrog?

Gray_Warden ::

yarisov glavni namen je vožnja v trgovino in nazaj ter vožnja žensk do služb in nazaj domvo. ZATO JE AVTO MAJHEN.

Kdor ga uporablja za karkoli drugega...to je tako kot da bi kupil crt televizijo in vsem razlagal kako se na njej da lepo gledat filme v hd resoluciji. hja zadeva res deluje samo kvaliteta je pa obupna.

Tako tudi yaris ni narejen za dolge proge ampak vožnjo po Ljubljani. In samo temu je primeren.

Poraba goriva pri yarisu je očitno okoli 6 litrov na 100 km.
http://www.poraba.com/average_car.php?s...

Poraba pri neprimerno močnejšem audi a4 je prav tako 6 litrov
http://www.poraba.com/average_car.php?s...

nakup yarisa zaradi porabe goriva je torej nesmiselen. stroški preostalega vzdrževanja pa so identični, mogoče pri yarisu celo dražji saj je audi vzdržljiveši.

Glede lahkotnosti vožnje in manevriranja pa upam da ne bomo zgubljali besed s primerjavo audija in yarisa. Prav tako o prostornosti prtljažnega prostora.

Kot sem rekel, yarisa kupi tisti ki nima denarja za karkoli boljšega. Drugače ne bi nihče tiste reči kupil.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

IceIceBaby> Mogoče pa podzavestno sovražiš pešče, da se voziš v takšnem morilskem stroju okrog?

Sorry, ampak ta rating je BS. Pešcev iz BMW 5 sploh vidiš ne, poleg tega da se voziš 100 skozi naselje, pa sploh ne opaziš ničesar.

Gray_Warden> audi dizl recimo ki je večji avto, bi ti zagotovo kuril vsaj isto kot yaris ali celo manj.

Zagotovo, še posebej pri vožnjah v trgovino, na njivo in pevske vaje, ki sestavljajo prek 90% kilometrine avtomobila. Ja, lahko bi imeli štiri avtomobile, ampak potem ti in tvoji kolegi "iz sosednje vasi" ne bi imeli v Ljubljani kje parkirat, ker bi bila vaša parkirna mesta že zasedena.

IceIceBaby> Ampak zato pa služim denar. Zapravim ga za stvari, ki mi olajšajo življenje.

Jaz tudi in velik avtomobil to ni. Imam pet biciklov, ki vsi skupaj predstavljajo pljunek v morje v primerjavi z obremenitvijo okolja življenskega cikla enega samega cliota, kaj šele česa večjega. Imam psa.

Gray_Warden> Kdor ga uporablja za karkoli drugega...to je tako kot da bi kupil crt televizijo in vsem razlagal kako se na njej da lepo gledat filme v hd resoluciji. hja deluje samo kvaliteta je pa obupna.

Kdorkoli kupi LCD televizijo za to da enkrat na štiri leta gleda fuzbal na njej, ne potrebuje televizije. Lahko jo kupi, a je ne potrebuje.

Gray_Warden> Poraba goriva pri yarisu je očitno okoli 6 litrov na 100 km.

Jaz tam vidim 3.5l/100km, kar je podobno kot pri nas.

Gray_Warden> Glede lahkotnosti vožnje in manevriranja pa upam da ne bomo zgubljali besed s primerjavo audija in yarisa. Prav tako o prostornosti prtljažnega prostora.

Ja. Audi A4 je ogromna krava, ki je nima smisla basat v majhna parkirna mesta kjerkoli po mestu, še posebej kadar jih vozi stara mama. Audi A4 za primerljivo ceno tudi nima vseh elektronskih pomagal, ki starim mamam pomagajo, da avtomobila ne prevrnejo na pešce.

Če meniš, da bi bilo bolje, da bi kupil BMW X5, da bi se babica mojih otrok z njim vozila po mestu, potem očitno ne razumeš mojih vrednot - kar pa ne more biti presenečenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

poglej..ti avto potrebuješ 1 krat na mesec.

Predstavljaj si da bi vsak dan v avtu preživel vsaj 1 do 2 uri.....

Jaz vem da bolj kot na porabo, bi gledal na to, da bi se v avtu dobro počutil. Nikakor pa se v avtu ne bi počutil dobro, če bi vedno gledal kako vse spraviti v avto.
Če se voziš na daljše vožnje je v avtu pametno imeti tudi kakšno zasilno opremo, da lahko kaj za silo popraviš in nadaljuješ svojo pot. Pozimi pa je v avtu potrebno imeti kakšno odejo in kaj podobnega, če slučajno kje obstaneš zaradi xy razloga. Vse to zavzame prostor.

Zakaj vozim majhen avto? Simple reason, ki sem ga napisal zgoraj. Ker si nakup večjega avta, ko sem kupoval avto, nisem mogel privoščiti. Bom pa v kmalu kupil večje vozilo.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Sorry, ampak ta rating je BS. Pešcev iz BMW 5 sploh vidiš ne, poleg tega da se voziš 100 skozi naselje, pa sploh ne opaziš ničesar.


BS, dokler so v prednosti večji avtomobili. Če bi bilo obratno bi verjetno kar pograbil.

Aja, glede 100 skozi naselje imaš pa prav ja. Ko prevzameš BMWja ti v fabriki dajo za podpisat pogodbo, s katero se zavežeš, da manj kot 100 po nasleju ne boš vozil.

Gray_Warden ::

tudi yaris zna iti 100 km/h. Tako kot bmw.

Je pa bistvena razlika v varnosti.
Why so serious?

jype ::

Gray_Warden> Predstavljaj si da bi vsak dan v avtu preživel vsaj 1 do 2 uri.....

Ja. Si predstavljam. Kupil bi temu primeren avtomobil.

Gray_Warden> Zakaj vozim majhen avto? Simple reason, ki sem ga napisal zgoraj. Ker si nakup večjega avta, ko sem kupoval avto, nisem mogel privoščiti. Bom pa v kmalu kupil večje vozilo.

Jaz vozim majhen avto zato, ker zadosti vsem mojim potrebam.

Zdaj si pa ti predstavljaj, da bi kot meni tudi tebi največji kos prtljage predstavljala zobna ščetka (kolesarji smo taki).

IceIceBaby> Aja, glede 100 skozi naselje imaš pa prav ja. Ko prevzameš BMWja ti v fabriki dajo za podpisat pogodbo, s katero se zavežeš, da manj kot 100 po nasleju ne boš vozil.

Večja in (za tiste znotraj njih) varnejša vozila spodbujajo objestnejšo vožnjo. Časi, ko so Volvote vozili odgovorni odrasli, so minili.

Gray_Warden ::

jype je izjavil:


Večja in (za tiste znotraj njih) varnejša vozila spodbujajo objestnejšo vožnjo. Časi, ko so Volvote vozili odgovorni odrasli, so minili.


S tem pa se popolnoma strinjam.


Vseeno, rajši bi imel avto, ki ga razglasijo kot varnega, kot kako kitajsko šaro ki se zmečka še bolj kot papir. Nikoli namreč ne veš kdaj se bo nekdo zaletel vate.

ps.: s kitajsko šaro dejansko mislim kitajsko šaro in ne priznanih azijskih avtomobilskih prizvajalcev, kamor sodi tudi Toyota.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> Vseeno, rajši bi imel avto, ki ga razglasijo kot varnega, kot kako kitajsko šaro ki se zmečka še bolj kot papir. Nikoli namreč ne veš kdaj se bo nekdo zaletel vate.

Zato se pa poskušam čim manj voziti z avtomobilom.

http://www.euroncap.com/tests/toyota_ya...
http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_2...

(Gre za cenovno primerljiva avtomobila.)

IceIceBaby ::

Večja in (za tiste znotraj njih) varnejša vozila spodbujajo objestnejšo vožnjo. Časi, ko so Volvote vozili odgovorni odrasli, so minili.


Link?

jype ::

IceIceBaby> Link?

Varnost:
http://ideas.repec.org/a/bla/jrinsu/v72...

Teža:
http://www.freakonomics.com/2011/07/29/...

Ni mi jasno, čemu potrebuješ link za popolnoma logično izjavo - če zaradi objestnejše vožnje nisi v nič večji nevarnosti zaradi tehnološkega napredka in velikega in trdnega vozila, potem ti pač lahko "dol visi in ne jebeš žive sile".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pyr0Beast ::

>
Ja, je bila, oboje. Yaris ima devet airbagov in kletko, primerljivo z Renault Modusovo, ki si jo zagotovo že videl v crash testu s starim Volvotom 940, pa jaz tudi ne vozim kot manijak.
>
Pozoren je treba biti tudi na to, da se crumple zone spremeni z večjo obtežitvijo - avto se namreč spusti.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Gray_Warden ::

jype, kaj je narobe s tabo:D

čim manj voziti z avtom? S čim pa naj bi se vozil? Naj se ogrožam s kolesom tako kot se ti? večkrat smo že videli da si na kolesi navadn objestnež, tako da mi niti ne omenjaj kolesa saj mi kar kri zavre ko se spomnim kak ti voziš kolo.

Audi a4 in yaris nista cenovno primerljiva avta. Sploh.

Primerjaj nova vozila. Poglej sliko in ti bo vse jasno. Yaris je zmečkan do kabine. Če bi bilo trčenje malenkost silovitejše, bi kabino zmečkalo do voznika.

Audijev sprednji del je bil zmečkan nekako do polovice, kar pomeni da je imel še nekaj prostega prostora za mečkanje kovine, preden bi ta prišla do voznika.

Za pešce pa v nizkem avtu ne morejo poskrbeti saj je logično da če avto zadane pešca, tega zadane nekje v koleno in pešec trešči z glavo v vetrobransko steklo.

Preprosto najdi isti test pri višji hitrosti in poglej kdo ima več možnosti da preživi. Tisti v audiju ali tisti v yarisu. Pri 50 km/h so vsi avti varni.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Mipe ::

Kaj pomaga to mečkanje kovine nesrečnemu otroku, ki je ravno takrat priletel izza žive meje?

Gray_Warden ::

prav nič.

Zato mene bolj zanima kateri avto bolj zavaruje voznika pri silovitem trčenju.

Za otroke je daleč najbolje poskrbljeno v terencih, saj zaradi boljše preglednosti lažje vidiš ali ti bo kdo skočil pred avto ali ne. Zaradi višine tudi lažje vidiš čez žive meje.

V yarisu čez živo mejo nikakor ne vidiš, zato tudi ne moreš videti če ti bo otrok skočil pred avto.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> Naj se ogrožam s kolesom tako kot se ti?

Ja, to počni! Veliko manjše možnosti so, da jo bo kdorkoli izkupil.

Gray_Warden> večkrat smo že videli da si na kolesi navadn objestnež, tako da mi niti ne omenjaj kolesa saj mi kar kri zavre ko se spomnim kak ti voziš kolo.

In vendar sem s tem prihranil tvoje parkirno mesto, ohranil čistejši zrak, poskrbel za to da ti ne bo treba plačevati stroškov obolenj mojega srca in ožilja ter diabetesa, zmanjšal možnosti za nastanek prometnega zamaška, prihranil obremenitev cest, ki so zaradi tega manj uničene, pa še manjšo obremenitev okolja, ker zame ni bilo treba izdelati še enega avtomobila.

Gray_Warden> Primerjaj nova vozila.

Čemu? Za novega Audija bi plačal toliko, da bi se moral vsak dan voziti v Maribor v službo (in otroke tja v vrtec), da bi se mi zdelo to sploh približno smiselno - pa nisem tako nor, da bi več kot dve uri življenja vsak dan vrgel stran s sedenjem v plehnati škatli, ne glede na to kako udobna je.

Gray_Warden> Za otroke je daleč najbolje poskrbljeno v terencih, saj zaradi boljše preglednosti lažje vidiš ali ti bo kdo skočil pred avto ali ne. Zaradi višine tudi lažje vidiš čez žive meje.

Za otroke je najbolje posrkbljeno na biciklih, ker _jih slišiš_.

Gray_Warden> V yarisu čez živo mejo nikakor ne vidiš, zato tudi ne moreš videti če ti bo otrok skočil pred avto.

Zato pa voziš počasi in mimo visoke žive meje z nogo na stopalki zavore.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

tema je o vozilih. nevem zakaj spet to tvoje kolo mešaš zraven?

še nisi dojel da nikogar ne zanima da ti voziš kolo? Ma res nikogar.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

http://www.freakonomics.com/2011/07/29/...


1. V linku nikjer ne piše, da vozniki SUVov vozijo hitreje in bolj objestno. Razlog za velik % nesreč s SUVi v USA so slabi avtomobili, ki so se množično prevračali na streho. Tako zanič lege pri nas nimajo niti večji, tovorni kombiji. Še vedno ti noben ne brani voziti normalno z večjim avtomobilom.

2. Članek govori o cca 30 let starih SUVih, ki niso primerljivi s sodobnimi avtomobili. Ni crumple zonov, ni sodobnih, plastičnih odbijačev, ABSov, ESPjev...

Kaj pomaga to mečkanje kovine nesrečnemu otroku, ki je ravno takrat priletel izza žive meje?


V zadnjih cca 5, mogoče 10 letih se razvijajo tudi sistemi, ki skrbijo za varnost peščev. Pravilno oblikovan nos avtomobila, da ti ne polomi nog, dovolj dolg in mehak pokrov motorja, da ti ne razbije glave itd.

V tem pogledu je novi BMW 5 neprimerno boljši kot jypetov yaris. Glede na to, da ga tako zelo skrbi za ostale udeležence v prometu bi bilo prav, da kupi nekaj bolj varnega.

jype ::

Gray_Warden> še nisi dojel da nikogar ne zanima da ti voziš kolo? Ma res nikogar.

Ne, nisem. Kot jaz vidim, vas to vse mora zanimat, ker to počnem za vaše dobro. Če bi gledal samo nase, bi se vozil naokoli s šleparjem in se zaletel v vsakogar, ki bi se mi zdel nespoštljiv.

IceIceBaby> V tem pogledu je novi BMW 5 neprimerno boljši kot jypetov yaris. Glede na to, da ga tako zelo skrbi za ostale udeležence v prometu bi bilo prav, da kupi nekaj bolj varnega.

Bicikl je dovolj varen?

Al moram prav BMW 5? A lahko Citroen C6, ki je v tem pogledu najbolj varen?

Pol pa gas po pločniku?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

djordjevic ::

IceIceBaby je izjavil:

V tem pogledu je novi BMW 5 neprimerno boljši kot jypetov yaris.

Še v marsikaterem drugem, toda za 4-kratnik cene to tudi mora biti. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Gray_Warden ::

jype pač ne dojame da to kar ima on ni najboljša možna varianta saj bi bila to zanj mentalna blokada. Zato se z nami nikakor ne bo strinjal.

Ne dojame da je yaris namenjen samo mestni vožnji in ženskam za v trgovino.

Primerjanje yarisa in peugeot c6 ali audi a4 je neumno in popolnoma podobno jypu, saj je spet uničil temo s svojim kolesom.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Mmmmmm novi AUDI A6. Ko bi ga vsaj še par dni lahko vozil. ;((
|HP ProBook|R5 3500U|

jype ::

Gray_Warden> Primerjanje yarisa in peugeot c6 ali audi a4 je neumno in popolnoma podobno jypu, saj je spet uničil temo s svojim kolesom.

Citroen C6 ima havbo zdizajnirano za največjo možno varnost pešcev. Volvo V60 zna še več - celo zavirat pred njimi.

Vse to seveda pomaga varovati druge udeležence in če bi vas resnično skrbela varnost, bi vsi imeli takšne avtomobile - ne pa Audijev, ne glede na to kako udobni so.

Gray_Warden> Ne dojame da je yaris namenjen samo mestni vožnji in ženskam za v trgovino.

In se za to tudi pretežno uporablja. A ti misliš, da je bil kupljen za potovanje okoli sveta?

Gray_Warden ::

ti trdiš da je uporaben tudi za potovanja. Ni. nikoli ni bil temu namenjen.

Niti ni namenjen družini. Ima premalo prostora.

Namenjen je transportu po mestu, do službe in najbližje trgovine. Tako kot je bil 15 let nazaj stari clio in 20 let nazaj renault 5.

Če se z družino res nikamor ne pelješ, je dovolj velik.

Če pa greš z družino že samo ob vikendih k starim staršem, pa boš s tako majhnim avtom samo po nepotrebnem izgubljal živce z iskanjem prostora kam vtakniti kakšno potovalko.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

para! ::

Ampak, ko jaz (in večina drugih, verjetno) kupujem avto, prvo gledam na to, da zadovolji moje potrebe in želje, pod katere spada, med drugim, tudi udobje (ki je praviloma domena večjih modelov). Če to pomeni, da bom okolici bolj nevaren, ker vozim večji avto, je to zame dovolj dober kompromis.

Da bi pa kupoval avto glede na to kako prijazen je do pešcev? Yeah right :)

lp
Death before dishonor!

jype ::

para!> Da bi pa kupoval avto glede na to kako prijazen je do pešcev? Yeah right :)

Verjamem, ja. Večina tako razmišlja. Jaz pa ne. Ne moti me, da ostali razmišljajo drugače, moti me, ko trdijo, da razmišljam narobe.

Gray_Warden> ti trdiš da je uporaben tudi za potovanja. Ni. nikoli ni bil temu namenjen.

Kako ni, če smo pa prepotovali z njim praktično pol evrope?

Gray_Warden> Niti ni namenjen družini. Ima premalo prostora.

Ne, nima. Več kot dovolj ga ima.

Gray_Warden> Namenjen je transportu po mestu, do službe in najbližje trgovine. Tako kot je bil 15 let nazaj stari clio in 20 let nazaj renault 5.

S katerimi ljudje še danes potujejo in vzgajajo otroke.

Gray_Warden> Če pa greš z družino že samo ob vikendih k starim staršem, pa boš s tako majhnim avtom samo po nepotrebnem izgubljal živce z iskanjem prostora kam vtakniti kakšno potovalko.

Stari starši (in prastaristarši) so doma preblizu, da bi tja potovali z avtomobilom (kaj šele s potovalkami), a tudi če bi živeli zunaj države, bi bila vožnja (ob vikendih) mogoča (ne najbolj udobna, jasno).

para! ::

Verjamem, ja. Večina tako razmišlja. Jaz pa ne. Ne moti me, da ostali razmišljajo drugače, moti me, ko trdijo, da razmišljam narobe.

Ne vem kako bi lahko razmišljal narobe, ko gre za tvoje odločitve - težko se odločiš narobe z nakupom majhnega avta, če so ti ravno takšni všeč.

Problem je, kolikor se meni zdi, bolj v tem, da že skoraj prepričuješ druge, da oni razmišljajo narobe (in samo ti prav, funny).

Lahko bi si enostavno priznali, da razmišljamo drugače - nekomu so pomembni pešci in njihova varnost, spet drugim je pomembnejše lastno udobje. Tudi če samo za 200m do trgovine.

lp
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: para! ()

jype ::

para!> Problem je, kolikor se meni zdi, bolj v tem, da že skoraj prepričuješ druge, da oni razmišljajo narobe (in samo ti prav, funny).

Ampak jih ne. Avtorju teme sem svetoval, da z nakupom še počaka in da je njegov avtomobil dovolj velik, kar očitno dokazujejo številni starši, ki nimajo velikih avtomobilov, pa vseeno preživijo (in kot je videti celo brez fizičnih poškodb in duševnih motenj).

Menda mu je jasno, da večji ko je avto, več potencialnega udobja ponuja (pogosto za višjo ceno).

Seveda so se oglasili mnogi, ki trdijo, da z majhnim avtomobilom _sploh ne moreš_ imeti otrok, da te boli križ, glava, vrat, imaš hemeroide in si reven (kar je tisto, kar naj bi me še najbolj bolelo).

To ne drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

to je pač naše mnenje. nevem pa zakaj nas moraš ti prepričevati da se motimo? Mogoče se ti motiš? Koliko otrok imaš? Kolikokrat si šel z otrokom, otroškim vozičkom in prtljago za vse 3 za 1 teden na morje?

moje mnenje je da z majhnim avtom nimaš kaj delat ko imaš enkrat družino. me nimaš ti kaj prepričevati da se motim.

Majhnim avtom kot takim nič ne manjka, dokler sta le 2...če zmanjka prostora v prtlažniku pač napolniš še zadnje sedeže.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> Kolikokrat si šel z otrokom, otroškim vozičkom in prtljago za vse 3 za 1 teden na morje?

Dvakrat.

Pa enkrat z obema otrokoma.

Vedno s psom.

Rabiš slikce, al kaj?

S kolesom smo izlet izvedli samo enkrat, a ga bomo še ponovili.

Gray_Warden> moje mnenje je da z majhnim avtom nimaš kaj delat ko imaš enkrat družino. me nimaš ti kaj prepričevati da se motim.

Ne, nimam te, lahko pa vsem ostalim pokažem, da je tvoje mnenje napačno, ker očitno obstajajo ljudje (pa ne redki posamezniki), ki brez večjih težav reči, za katere praviš, da "nimaš kaj" oziroma "se ne da", počnejo z majhnim avtomobilom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

mihec87 ::

Še ena tipična s-t tema kjer ni važna vsebina pa ni važno tudi če se gre čez trupla samo da obvelja beseda nekoga..

Gray_Warden ::

hočeš reči še ena tema, kjer mora obvejlati jajpekovo mnenje
Why so serious?

noraguta ::

če nimaš kombija bi ti morala socialna itak pobrat otroke. kaj pa če so klavstrofobični. za varnost naložiš v prtljažnik še 4 vreče cementa(ja v yarisa ne moreš) itak si pa orto bedak če si najdeš službo nekje blizu doma in ne ne tlačiš v Ljubljano, ter za svoj in narodov blagor preživiš 3 ure v avtu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Gray_Warden ::

jype, zakaj se potem ne preseliš kod podnajemnik k nekomu v shrambo in živiš na 5 kvadratnih metrih?

Kitajcem to namreč več kot dobro uspeva.

Zakaj ne bi še ti to prakticiral? bi pustil več prostora drugim ljudem.

aja....ker tako majhen prostor ni namenjen 3 ljudem?

ni vse namenjeno vsemu. yaris je namenjen ženskam, da z njim hodijo v trgovino. Pa se na glavo obnri če hočeš, tega ne boš spremenil.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> yaris je namenjen ženskam, da z njim hodijo v trgovino.

To si piši za uho!

Gray_Warden> Pa se na glavo obnri če hočeš, tega ne boš spremenil.

Nočem, ker se ženske vozijo z njim (v trgovino, na njivo, na pevske vaje in občasno še kam drugam).

Kar pa avtomobila ne naredi neprimernega za vsako drugo rabo.

Gray_Warden> jype, zakaj se potem ne preseliš kod podnajemnik k nekomu v shrambo in živiš na 5 kvadratnih metrih?

Zakaj se pa ti ne voziš okoli z Liebherr T 282B @ Wikipedia ? Ziher je varnejši, pa še elektrodizl hibrid je, da manj kuri in je bolj ekološki, poleg tega da ma dovolj prostora za kovtre in šraufcigre, če se kaj pokvari, pa mimgrede lahko še 327 ton šodra peleš, če je slučajno glih potreba. A ne morš? Si reven, al kaj? Na otroka pomisl!

Gray_Warden ::

s tem se ne vozim ker imamo premajhne ceste. drugače bi se.

Vendar bi s tem neposredno ogrožal vse ostale udeležence prometa, kar pa ni poanta varnega vozila.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> drugače bi se.

I have no doubt - and I ran the point home.

Gray_Warden ::

jype je izjavil:

Gray_Warden> drugače bi se.

I have no doubt - and I ran the point home.


what? tečeš točko domov? :D
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

l0g1t3ch ::

jype je izjavil:

s51as> je potem nesmislno razglabljat o tem ali prtiskat pedala ali ne.

Seveda ni. Samo razložil sem, da nekateri tudi to počnemo. Avtor teme sprašuje, če mora kupiti večji avto. Avto, ki mu zdaj ni premajhen, že ima, sprašuje pa po izkušnjah drugih. Mnogi mu svetujejo, da naj kupi večji avto, jaz mu pa svetujem, da naj z nakupom počaka oziroma naj se ne obremenjuje z velikostjo, ker ogromno ljudi brez najmanjših težav zmore poskrbeti za otroke z majhnim avtomobilom ali celo brez njega.

blackclw> pics or it didnt happen

4 odrasli, 4 veliki rukzaki, 1 ovčar, blizu Sofije (1 odrasel je za fotoaparatom):


Sprašujem, ker bom avto MORAL menjati (na žalost), pač 15 let, 235 tisoč kilometrov in polovičarsko vzdrževanje je avtu naredilo svoje.

Skratka prva generacija pet vratnega accenta ima sledeče dimenzije
4,12m dolžine
1,62m širine
2,40m medosna

Kia RIO pa sledeče
4,045m dolžine
1,72m širine
2,57m medosne

Toliko o malčkih. In z 1.4 bencinarjem sem imel po celem popoldnevu vožnje povprečje pod 6L na 100 kilometrov in šesta prestava naredi, da je avto povsem primeren tudi za na AC in 130km/h potovalne.
Kljub celemu popoldnevu preživetem v avtu me nič ne boli in se počutim super.

Me pa je pač zanimalo kakšne potrebe glede avtov ima pač folk z otroki tukaj, ker kot pravim pri znancih je večinoma tako, da imajo zelo velike avte in sami priznavajo, da sabo vozijo veliko nepotrebnega.

Sem preveril za foro še škodo octavio in sicer:
prva generacija 2,51m medosne
druga generacija 2,58m medosne
Res pa imata bistveno večji prtljažnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: l0g1t3ch ()

IceIceBaby ::

Seveda so se oglasili mnogi, ki trdijo, da z majhnim avtomobilom _sploh ne moreš_ imeti otrok, da te boli križ, glava, vrat, imaš hemeroide in si reven (kar je tisto, kar naj bi me še najbolj bolelo).


Noben ni napisal, da se z majhnim avtomobilom ne da preživeti. Danes smo precej razvajeni, to je dejstvo. Jaz bi preživel tudi s 3 vratnim malčkom. 2 ali 3 mesece sem shajal, pa smo se dosti vozili. Ampak je enostavno PITA. Ker si lahko privoščim sem si kupil še en večji avto. Če bi kupoval še enkrat bi vzel še večji avto od Astre.

Ti si potem začel pretiravati z raznimi prevozi kuhij, udobnem potovanju 4 odraslih, prtljage in psa itd. Vsi vemo, da je zadeva možna, je pa daleč od praktične. Seveda, če avto uporabljaš normalno. 1x mesečna mestna vožnja ni ravno normalna.


l0g1t3ch, kar se tiče Octavie in podobnih. Predlagam, da gledaš 5 vratne avtomobile. Octavia je 4 vratna, kar pomeni, da je nakladalna odprtina precej ozka. Čeprav je prtljažnik velik po litrih ni nujno najbolj uporaben. Jaz v Astro recimo vržem voziček od daleč v prtljažnik, ker je odprtina res velika. V 4 vratno limuzino je treba malo manevrirat.

l0g1t3ch ::

Octavija je 5 vratna ;)
In hotel sem samo povedat, da na zunaj precej večji avto ni nujno večji navznoter.

Dr_M ::

Octavija je sekret, kar se tice prostora. No, pa saj so vsi nemski avtomobili (pa da se enkrat poudarim, kar se tice prostora je misljeno).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

Kljub celemu popoldnevu preživetem v avtu me nič ne boli in se počutim super.


Potem pa pač kupi tisto skropucalo in se vozi. Da se razumemo -> ne kupuješ prav nobenega presežka, obe znamki vozil sta na trgu samo z enim ciljem -> zadovoljit nezahtevnega voznika, ki bo čim prej odirjal domov in mu avto v življenju ne predstavlja nobenga pomena.

Me pa je pač zanimalo kakšne potrebe glede avtov ima pač folk z otroki tukaj, ker kot pravim pri znancih je večinoma tako, da imajo zelo velike avte in sami priznavajo, da sabo vozijo veliko nepotrebnega.


Predlagam ti, da pred mednosno razdaljo in podobnimi oslarijami, razumeš, da je joke v višini avtomobila, drsnih vratih, varnosti in na koncu šele prtlažnemu prostoru. Zaenkrat še ne razumeš kaj to pomeni, če te to čaka, vsak dan otroka rint sklonjen v zadnji del avtomobila, zapenjat pas, lupinico, ipd. (kot razumem, rinil ga/jo boš vsaj 2x na dan zaradi vrtca, neupoštevajoč obiskov, trgovin in izletov). Ne razumeš praktičnosti drsnih vrat, ko imaš dva otroka in ko težko parkiraš ali pa enostavno kaj naložiš noter. Zadeva je proti navadni vratom... enostavno zakon.

Če ti do sedaj ni nihče pokazal kaj pomeni višina in teža pri prometni nesreči, voila (poslušaj strica do konca):


Moj pokojni ata bi sicer ob tem rekel, če misliš kupovati avto, da se boš zaletaval, ampak on je bil neka druga generacija. Danes lahko za tisti isti denar dobiš mnogo več in naštej en razlog, zakaj bi sebi, svoji življenjski sopotnici in otroku želel slabše varovano vozilo?

Večji prtlažnik je pa samo čeri on d kejk. Ko imaš voz, ga ne zlagaš, ampak vržeš notr. Ko greš na morje, ne gledaš kaj vzameš, ampak pač vzameš (če si za to slabši človek, potem so to že drugačne debate, lahko tudi pri najbližjem psihiatru).

Pa še nekaj. Ne jemati Jypeta kot zgled. Oz. če že ga, se sprijazni s to stopnjo samokontrole in samodiscipline, še prej se pa preseli na tako mesto, kjer boš lahko otroke dnevno pospremil peš; tako v vrtec, kot v šolo. Pa predlagam ti, da delaš veliko od doma, tako kot on.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

l0g1t3ch ::

Seveda poznam fiziko in se zavedam da težji avto je zame varnejši, samo če bi bilo to edino merilo si kupim največjega SUV-a, ker le ti so zares težki in dovolj visoki.

Glede mase bolj običajnih vozil je tako
Rio 1.4 benz in skoraj top oprema ima dobrih 1200kg
Octavia 1.2 tsi osnovna oprema 1200kg (vsa dodatna krama verjetno nanese kakih 100kg)
Mazda 6 2.0 benz karavan okrog 1450kg

l0g1t3ch ::

Super Sonic je izjavil:

Kljub celemu popoldnevu preživetem v avtu me nič ne boli in se počutim super.


Potem pa pač kupi tisto skropucalo in se vozi. Da se razumemo -> ne kupuješ prav nobenega presežka, obe znamki vozil sta na trgu samo z enim ciljem -> zadovoljit nezahtevnega voznika, ki bo čim prej odirjal domov in mu avto v življenju ne predstavlja nobenga pomena.

Me pa je pač zanimalo kakšne potrebe glede avtov ima pač folk z otroki tukaj, ker kot pravim pri znancih je večinoma tako, da imajo zelo velike avte in sami priznavajo, da sabo vozijo veliko nepotrebnega.



In zakaj točno je avto skorpucalo, predsodki ?
Jaz sem ga šel gledat ravno zato ker sem neobremenjen z znamko in kar se mene tiče je avto super in se v njem ne peljem nič slabše kot v mazdi 6 prve generacije.

Da se razumemo tudi meni zaigra srce ko pohodim gas v 2.0 bencincu in ga zapodim na AC, sploh v klanec.
Ampak moj razum mi pravi, da ta občasni užitek ni vreden dodatnega denarja za nakup avta in kasnjejših večjih stroškov. Sploh ker avto je prevozno sredstvo in ne dirkalnik za na običajne ceste.

Super Sonic ::

Seveda poznam fiziko in se zavedam da težji avto je zame varnejši, samo če bi bilo to edino merilo si kupim največjega SUV-a, ker le ti so zares težki in dovolj visoki.


Ja. Gre se samo za to, da je v vprašnju tvoja hrbtenica in tvoja varnost - če se veliko voziš. Tisto, kar si pisal da je Kia super. Je. In tudi da se z njo preživet naslednjih 20 let, tega ni nihče nikoli zapisal. Ampak ti bi rad najboljše zase, svojo družino ali ne?

In zakaj točno je avto skorpucalo, predsodki ?


Ne nikakor. Jaz sem vozil Accenta, mislim, da je bil 2005 letnik. Celo tisti trivalni dizel je bil, iz katerega so se delali norca na Top Gearu. Pa sem ga takrat vseeno vzel. Danes lahko rečem, da je bila tisto napaka. Sedel sem na krajši rok dobro, na dolgega zelo slabo, avto se je kvaril, ipd. Drugače sem ti pa že na začetku teme povedal zakaj gre - Kitajci, Malezici, Korejci in Japonci slabo razumejo naš trg. Znal boš imeti težave s pasovi, veliko stvari je tudi nepraktičnih, ko imaš otroka. Avto, ki si ga gledal je nizek in ne ravno varen.

Predvsem pa - neodpiraj teme o tem, če si že v naprej zabetoniran v glavi kaj si boš kupil.

Sploh ker avto je prevozno sredstvo in ne dirkalnik za na običajne ceste.


Absolutno. In jaz pravim, naj bo čim bolj varno, ekološko in praktično.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

puffs ::

Se strinjam da je mali avto čisto ok če ne bo froca dnevno prevažal okoli. In se podpišem pod Super Sonic, višina je bistvena. Sicer nimam otrok ampak so me starši prevažali v visokem in udobnem avtu, zdaj ko vozim precej nižji avto je razlika že ko se usedeš v avto, kaj šele ko se sklanjaš po torbo s sprednjega ali zadnjega zica, si ne predstavljam da bi morala dnevno dvigovat in zapenjat otroka s take višine.
Pa srečno karkoli se odločiš.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25720426 (3085) GR2
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
584404 (2614) m0LN4r
»

avto za vožnjo treh otrok (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5510127 (8316) marsovcek
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23328656 (24715) jype
»

Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
65732296 (19236) Grey

Več podobnih tem