» »

A smo al nismo ? Policijska država namreč.

A smo al nismo ? Policijska država namreč.

Temo vidijo: vsi
1 2
3
4

strup121 ::

@lakotnik
ej nimam pojma... bom malo pobrskal pa probal najti.

neo ::

Mi smo totalno policijska država, tlko plavih kekcev kot pri nas ne vidiš nikjer v Evropi...
Neo's

St235 ::

Zgorja napisano je torej primer, da policst naredi napako, ki pa je ustezno sankcionirana na višji inštanci. Torej nekaj kar je značilno za vse kaj drugega kot policijsko državo.

Brane2 ::

St235 je izjavil:


Ustaviš tam kjer te ustavlja policist, ne pa čez 2 km, ko pogruntaš kaj je hotel.


NE, če s tem sebe spravljaš v nevarnost. Moje življenje ima v vsakem trenutku prednsot pred njegovo liziko.


Predvsem pa to koliko prekrškod delajo policaji nima NIČ z tem koliko prekrškov delajo drugi. Se strinjam, da jih ne bi smeli. Ampak to ni izgovor, da lahko prekrške delaš ti.


SEVEDA JE. Država skrbi za izvajanje zakonov s svojim represivnim aparatom. Če ta ne dela, potem:

- lahko računaš na to, da boš priča kršenju zakonov s strani drugih in celo s strani samih policajev
- če drugi kršijo zakon, potem ni razloga, da bi se omejeval pod to povprečje, če ti kršitve prinašajo določene prednosti.

To je vendar samoumevno. Če bi spoštovanje zakonov garantirala sama vzgoja, potem policije niti ne rabimo.

St235 je izjavil:

Brane2 je izjavil:

Zakaj ne ?

Zakaj ima policajeva beseda večjo težo od voznikove, če za njo ne stoji ustrezno večja odgovornost ?


Kako za njo ne stoji večja odgovornost? v vsakem kazenskem postopku, policist odgovarja tako kazensko (krivo pričanje, kriva ovadba) kot tudi z svojo službo. Obtoženec na drugi strani za svoje pričanje/izjave NE odgovarja sploh.


To je zaradi obtoženčevega položaja v postopku, v katerem je deloma na nek način zaščiten.
Ampak recimo nekdo, ki se je pojavil kot priča, pa ni. Zanj velja isto kot v tvojem primeru za policaja.

Zakaj ima policaj potem tudi v primerjavi z njim poseben status ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

St235 ::

NE, če s tem sebe spravljaš v nevarnost. Moje življenje ima v vsakem trenutku prednsot pred njegovo liziko.


Se strinjam, policija ne sme ustavljat na način ,ki ogroža tebe al idruge udeležence v promeru. Samo kaj ima to veze z zgoraj opisanim primerom?

To je zaradi obtoženčevega položaja v postopku, v katerem je deloma na nek način zaščiten.
Ampak recimo nekdo, ki se je pojavil kot priča, pa ni. Zanj velja isto kot v tvojem primeru za policaja.


Obtoženec je zaščiten kot kočevksi medved, tako da njegova beseda upravičeno nič ne velja. Pričo se tretira drugače kot obtoženca in izpovedi priče pod prisego imajo v pravnih postopkih veliko težo. Ravno tako kot ima veliko težo izpoved policista. Pri čemer je slednji opravljal uradno dolžnost, nima osebnega interesa in je za izvajanje zakonov posebej usposbljen. Pa še v številnih primerih sta policista dva, kar pomeni dve priči.

Je pa diametralno nastprotno pričanje policaja in neke druge priče lahko razlog za tako interno kontrolo kot kaznsko ovadbo zoper enega od niju. Še posebej kadar gre za sodne postopke glede kaznjivih dejanj.

SEVEDA JE. Država skrbi za izvajanje zakonov s svojim represivnim aparatom. Če ta ne dela, potem:

- lahko računaš na to, da boš priča kršenju zakonov s strani drugih in celo s strani samih policajev
- če drugi kršijo zakon, potem ni razloga, da bi se omejeval pod to povprečje, če ti kršitve prinašajo določene prednosti.

To je vendar samoumevno. Če bi spoštovanje zakonov garantirala sama vzgoja, potem policije niti ne rabimo.


Popolnoma zmotno prepričanje, ravnanje drugih pa naj bodo policaji ali politiki tebe ne razreši odgovornosti za svoja dejanja. Zoper policiste, ki kršijo zakon inš predvidena pravna sredstva, ki jih lahko sprožiš. Ne moreš pa pričakovat, da zato lahk odelaš prekrške. To me spomni na izgovore, zakaj ste mene ustavili unga zraven pa je naredil isti prekršek pa ne.

Ker spoštovanja zakonov ni možno garantirat imamo represivni aparat, ki se mu reče policija in ker nobena stvar ni nezmotljiva imamo kntrolo tudi tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Ti dam primer. Prideš do svojega avtomobila, ki ima razbit šipo. Zraven pa ima policaj nekoga v lisicah. Policaj trdi, da ga je dobil ko vlamlja v vozilo, medtem ko osumljenec trdi da to ni res. Komu boš verjel?

Brane2 ::

Policaju. Ker je v mojem interesu.
On the journey of life, I chose the psycho path.

St235 ::

Aha, potem je to kdo govori resnico stvar interesa?

Mislim, da s tem tudi ogovoriš na vprašanje zakaj se v sodnem postopku bolj verjame izpovedi policista, kadar gre za izpovedi v okviru delovnih nalog. Ker nima lastnega interesa.

Brane2 ::

St235 je izjavil:


Popolnoma zmotno prepričanje, ravnanje drugih pa naj bodo policaji ali politiki tebe ne razreši odgovornosti za svoja dejanja.


Ampak odgovornost nastane ob možnosti pregona. Če vsi kršijo zakon, tebi nima kdo kaj piskat. Država ne sme zakonov izvajat selektivno, se pravi, da vsi lahko vozijo prehitro, LE TI ne smeš. Takrat tudi tebe ne more preganjat z neko podlago. brez nje te pa lahko preganja vsak, tudi lokalna banda.
On the journey of life, I chose the psycho path.

ahac ::

Brane2 je izjavil:

Policaju. Ker je v mojem interesu.


V interesu države je pa, da kršitelje prometnih predpisov kaznuje... torej verjame policaju.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Brane2 ::

St235 je izjavil:

Aha, potem je to kdo govori resnico stvar interesa?


1. Nisi me vprašal kaj je resnica, ampak komu bom verjel. ker resnice ne morem poznati, je pa zame bolj ugodna policajeva verzija, načeloma raje verjemem njej.

2. Resnice nikoli ne bom mogel z gotovostjo poznati.

ahac je izjavil:

Brane2 je izjavil:

Policaju. Ker je v mojem interesu.


V interesu države je pa, da kršitelje prometnih predpisov kaznuje... torej verjame policaju.


V policijski državi seveda.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

St235 ::

Točno tako v interesu države je da kaznuje KRŠITELJE, ni pa v interesu države da kaznuje nedolžne ljudi, niti ni v interesu države da policaji krivo pričajo in podtikajo.

Brane2 je izjavil:

St235 je izjavil:

Aha, potem je to kdo govori resnico stvar interesa?


1. Nisi me vprašal kaj je resnica, ampak komu bom verjel. ker resnice ne morem poznati, je pa zame bolj ugodna policajeva verzija, načeloma raje verjemem njej.

2. Resnice nikoli ne bom mogel z gotovostjo poznati.

ahac je izjavil:

Brane2 je izjavil:

Policaju. Ker je v mojem interesu.


V interesu države je pa, da kršitelje prometnih predpisov kaznuje... torej verjame policaju.


V policijski državi seveda.


V vsaki pravni državi je v interesu države da kaznuje kršitelje.

Lahko pa me seveda končno nekdo razsvetli, kako deluje pravni red kjer se ne predpostavlja da policaj nima lastnih interesov in se kaznuje samo tiste stvari, ki jih je možno objektivno dokazat (brez da se pri tem opre na izjavo/delo policista)?

Katere prometne prekrške je možno dokazat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Brane2 ::

Nimam nič proti temu, da za obleko policaja stoji načeloma večja teža kot za civilno obleko v teh zadevah.

Samo ne dajat potem nefiltriranega človeškega mesa vanjo. Stvar valjda mroa biti filtrirana po nekih standardih.
On the journey of life, I chose the psycho path.

St235 ::

Se strinjam, sam potem odprimo temo o tem na kakšen način zagotovit večjo strokovnost in profesionalnost kadra, ne pa debate o tem ali je Slovenija policijska država in o tem, da je serijsko kršenje prometnih predpisov dovoljeno in zaželjeno zato, ker obstajajo dokumentirani primeri, da tudi policaji kdaj kršijo prometne predpise.

globoko grlo ::

Nisem vsega bral, ampak načelom se strinjam z visokimi kaznimi (pač potrebujemo gorjačo). Druga stvar pa je, kje se te omejitve/prepovedi postavljene.
Oz. če so omejitve pametne in na pravih mestih, se mi zdi ok. Če pa neki loleki postavljajo omejitve vse povprek, se pač ne strinjam s kaznimi.

howgh

SmeskoSnezak ::

NE, če s tem sebe spravljaš v nevarnost. Moje življenje ima v vsakem trenutku prednsot pred njegovo liziko.

Se strinjam, policija ne sme ustavljat na način ,ki ogroža tebe al idruge udeležence v promeru. Samo kaj ima to veze z zgoraj opisanim primerom?

O tem sem jaz govoril. Tako da te ne sme ustaviti, kjer si želi... tudi ne sredi ceste/avtoceste, sredi rondoja, etc.

A bi lahk mislili malo s svojo glavo, preden kaj napišete?!?
@ Pusti soncu v srce... @

St235 ::

A bi lahko prebrlal temo preden skačeš noter z kometarji? A je blo kje govora o tem, da so Matjaza ustavljal na neprimernem mestu?

Tudi če te ustavljajo na mestu, ki je neprimerno ne moreš mrtvo hladno peljat dalje in jih ignorirat. Predvsem pa je ogrožanje kogarkoli zelo širok koncept. Maš zgoraj lep primer, ko je policija narobe ustavila voznika i nje poseldično kazen na sodišču padla. ČE bi taisti šofer ignorantsko odpeljal naprej, češ kaj t akekec maha bi bila zgodba drugačna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

neo je izjavil:

Mi smo totalno policijska država, tlko plavih kekcev kot pri nas ne vidiš nikjer v Evropi...


Ne res. To ti dam prav. Ker po Evropi imajo uniforme drugačne barve ...

jaz jih ne vidim nikjer. Niti tam kjer bi morali biti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ahac ::

Policajev povsod po Evropi vidiš več kot pri nas. Razen seveda, če nikoli ne greš v Evropo. V tem primeru jih res ne vidiš nič...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

mikic007 ::

V Barceloni imas policajev kot dreka in to ne samo ene sorte, temvec tri, Guardio Urbano, kot neke redarje, Mossose, norce ki jih je treba jemat resno in civile. Kar je mogoce razlika je to, da ce nisi nic naredil, te ne bo nihce niti pogledal. Lahko celo krsis zakon v doloceni mer (hoja cez rdeco, pitje na ulici ...), ce le ne predstavljas kaksne vecje gorznje za javni red in mir.

Ampak so pa povsod, le malo bolj fleksibilno dojemajo svoje pristojnosti, kar vcasih manjka nasim, pa vendar, dokler je vse po zakonu ...

amigo_no1 ::

V Nemčiji (Dusseldorf, Bavarska) nisem cel teden videl niti enega !

V Španiji imajo norijo zaradi Baskov ter "odličnih" gospodarskih razmer, ki ponujajo nove priložnosti za pogumne in drzne :P.

Zgodovina sprememb…

mikic007 ::

Amigo, bl ne bo drzalo. Sem omenil Barcelono, kjer ni nic od tega (le zakaj bi baski srali po barci?!), gospodarske razmere pa so precej bolj roznate kot v Sloveniji ...

Preprosto, policaji so za red in zascito in to je vsakemu jasno. Jaz sem jih kot taksne dojemal tudi v Sloveniji in nikoli nobenih tezav z njimi (ceprav sem tudi placal kdaj kaj). Edina slaba stran slo policije je, da preresno jemlje neke bedne prekrske pescev in biciklistov. Odkar zivim zunaj, vidim da ni nobenega razloga za taksno pocetje. Je pa na cesti vseeno red, ker se vse z motorjem mora drzati crke zakona. In tako je tudi prav.

Pithlit ::

SmeskoSnezak je izjavil:

O tem sem jaz govoril. Tako da te ne sme ustaviti, kjer si želi... tudi ne sredi ceste/avtoceste, sredi rondoja, etc.

Ne... policist te, tehnično, ne sme ustaviti kjerkoli. Se pa ti _moraš_ ustaviti kjerkoli te policist ustavlja. Če je to sredi križišča je pač sredi križišča. Finta pri tem je ta da tisti moment ko te policist ustavi... prevzame nase odgovornost za tvojo varnost (ter varnost tako tvoje imovine kot potencialnih potnikov). Če se torej kdo zakanta vate ker te je policist ustavil sredi križišča... je pač kriv policist.
Life is as complicated as we make it...

Invictus ::

Če bi Slovenci 1% energije, ki jo namenijo za izogibanje povsem normalnih zakonov porabili za koristno delo ali sex, bi nas bilo več pa še bolje nam bi šlo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pithlit ::

neo je izjavil:

Mi smo totalno policijska država, tlko plavih kekcev kot pri nas ne vidiš nikjer v Evropi...

V zadnjih 5ih letih sem policijsko kontrolo prometa (une k dejansko ustavljajo) videla točno trikrat. Enkrat so imeli celo laser s sabo. Enkrat so me ustavili: "A, ti si... kar pejdi...". In enkrat smo si lepo pomahali v pozdrav.

Drugače sem jih trikrat videla ob prometni nesreči. Enkrat pri lovljenju in ulovu ubežnika (čist filmska fora). Enkrat na avtocesti s prižganimi lučmi... in ene trikrat kako se vozijo po cesti.

Na cesti sem skoraj vsak dan.
Life is as complicated as we make it...

imagodei ::

Pithlit,

moje izkušnje so malo drugačne, splošen vtis pa podoben. Jaz policijsko kontrolo z laserjem vidim pogosteje, skoraj sigurno vsak teden 1x. Problem je, ker lovijo tam, kjer se loviti da, ne pa tam, kjer je to potrebno. Na "koncu" avtoceste, kjer je zožanje na klasično dvosmerno magistralko in običajno omejitev 60 km/h, se na našem koncu v zadnjih 10 letih ne spomnim nobene posebne nezgode. Kljub temu "plavi orkestar" najraje čepi tam.

Za slovensko mentaliteto je na cestah daleč premalo patrulj in merjenja z radarjem. Tam, kjer je to potrebno. S pojavom tehle laserskih merilcev so frajerji policaji zgruntali, da rabijo ravno cesto v dolžini kakih 100-200m (odvisno, a merijo v naselju ali izven) in radarske zasede ne srečaš več za ovinkom. Ne vem, a obstajajo samo še radarski merilci? Kaj je narobe s tistim načinom, ki je bil praksa še v začetku devetdesetih, kjer se je za merjenje uporabljalo prave radarje? Tega so lahko postavili tudi na neravno cesto, za ovinkom te je pa čakal policaj in - hop. Danes bi tak radar lahko kamot slikal kršitelja in sliko poslal v patruljni avto, ki bi bil za ovinkom, 200m oddaljen. Tako smo se pa ljudje že zdavnaj navadili, kje običajno stojijo "radarji" in tam pač stopimo iz gasa.

Pa bistveno več civilnih avtomobilov na cestah - radarska zaseda pač ne more zaznati prehitevanja čez neprekinjeno črto, prehitevanja v škarje, vožnje brez varnostne razdalje, drugih oblik agresivne in ofenzivne vožnje... Civilni avtomobil s kamero jih lahko.
- Hoc est qui sumus -

strup121 ::

a si normalen?
že tko se neumen folk pritožuje da smo policijska država, kaj bi šele blo da bi se dalo na cesto več civilnih avtomobilov. pol bi se že sklicevali da se gre policija tajno opazovanje.

krneki0001 ::

Lansko leto od 1.januarja do 25. septembra 103 mrtvi, letos že 111. Ja, manj je nesreč zaradi zastraševalnega zakona in zaradi negravžnovisokih kazni.

Kje je še martinovo in podobni prazniki, ko bo spet polno ljudi pod vplivom takšnih in drugačnih substanc, ko bo nesreč še veliko več.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

PaX_MaN ::

Jah, vlada je padla, pa so začel rajat, ker mislijo, da bo nova vlada bolj prizanesljiva kar se prekrškov tiče.

Bob Rock ::

Kar se tice radarjev...
Namenjeni bi naj bili opominjanju ljudi, da ne vozijo varno.
To, da so postavljeni na par mestih, za katere vec ali manj vsi vemo, se ta efekt bolj tezko doseze.
Kazni so nastavljene tako, da se cimvec denarja pobere ljudem - letos je bilo, kljub visjim kaznim, vec zrtev kot lani v enakem obdobju (zadnjic bila novica pri dnevniku).

Ce bi hoteli ljudi izborazevati(cemur bi naj bile kazni namenjene), bi IMO bilo bolj smiselno postaviti vec radarjev in visino kazni znatno znizati.
Npr. avtocesta:
Radarji bi bili postavljeni na vsak kilometer (zdaj bo letelo, da so radarji nenormalno dragi(merilec hitrosti, ki triga en ne prevec kvaliteten digitalni fotic?))
Ce bi se peljal iz LJ do MB (150km) in bi ti vmes nehote pobegnil avto preko 130 km/h, takoj za tem bi hitrost spet prilagodil, bi dobil opozorilno kazen 20€, kar je IMO popolnoma smiselno, ce gre dejansko le za opozorilo.
Ce bi se pa konstantno peljal preko omejitve(namerno krsil predpise), bi pa gladko nabral za 3.000€ kazni.
___________________________________________________
gance hale ale cuzamen

St235 ::

Lansko leto od 1.januarja do 25. septembra 103 mrtvi, letos že 111.


A ni bil 25. spetember prejšni teden. Zakaj potem tako neumna in zavajajoča dikcija?
Zakon je od 9 mesecev veljal 2 meseca in razlika 8 je preprosto premajhna da bi karkoli skepal. Zakaj rajši ne pogledaš zadnjih 10 let pa potem vlečeš kakšne zaključke?

Radarji bi bili postavljeni na vsak kilometer (zdaj bo letelo, da so radarji nenormalno dragi(merilec hitrosti, ki triga en ne prevec kvaliteten digitalni fotic?))


Če stane samo 100€, pa je ta številka namenoma smešno niska, zmnoži to z številom kilometrov cest v RS, pa ti bo jasno zakaj to nima smisla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

zee ::

Če stane samo 100€, pa je ta številka namenoma smešno niska, zmnoži to z številom kilometrov cest v RS, pa ti bo jasno zakaj to nima smisla.


Ni treba, da je radar na vsakem kilometru. Lahko bi bil samo na točkah, ki so najbolj problematične.

Mineva tretji mesec mojega življenja v Singapurju in postaja mi jasno, da smo Slovenci sila podobni Kitajcem. Oboji smo enako "zabiti", kar se upoštevanja pravil tiče. Tu prevzgajajo ljudi s kombinacijo vzgoje od malih nog naprej in visokih kazni za kršitelje.

Rezultat: spodobna vožnja vseh udeležencev v prometu.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Bob Rock ::

Če stane samo 100€, pa je ta številka namenoma smešno niska, zmnoži to z številom kilometrov cest v RS, pa ti bo jasno zakaj to nima smisla.

Ko bodo zgrajene načrtovane avtocestne povezave iz NPIA, bo imela Slovenija okoli 660 kilometrov avtocest in hitrih cest.
Med druge državne ceste prištevamo glavne ceste I. in II. reda, s skrajšano oznako G1 oziroma G2, ter regionalne ceste I., II. in III. reda, s skrajšano oznako R1, R2 oziroma R3. Njihova skupna dolžina je 5.900 km
Med občinske ceste spadajo lokalne ceste (preko 13.860 km) in javne poti (preko 18.500 km)

Če seštejemo, dobimo 38.920km (ce sem poiskal prave podatke).
Če stane samo 100€, kot si dal za primer, to znese 3.892.000€. Glede na razsipnistvo v nasi drzavi, se mi to ne zdi tako zelo visok znesek, ce bi s tem umirili promet, zmanjsali stevilo zrtev in dali ljudem obcutek, da se z astronomsklimi kaznimi ne dogaja legalni rop.
___________________________________________________
gance hale ale cuzamen

Bob Rock ::

(pristel sem tudi javne poti, na katerih verjetno ni smiselno postavljati radarjev(ali pac?), kar, ob neupostevnjau le-teh, zniza znesek za 1.850.000€)
___________________________________________________
gance hale ale cuzamen

imagodei ::

Namesto radarja na vsakem kilometru je (vsaj na avtocesti) smiselno postaviti sistem pametnega nadzora, ki te zabeleži (registrska) na vstopni točki, ter nato spet na izstopni in ti izračuna povprečno hitrost. Če si v povprečju vozil hitreje kot 130 km/h, dobiš položnico. Če ti je vmes 2x hitrost malo ušla nad 130, ni problema.
- Hoc est qui sumus -

Bob Rock ::

Tam sistem imajo menda v Italiji. In tisti s tezko nogo menda zbijajo povprecje s tem, da grejo na kavo pred izvozom :)
___________________________________________________
gance hale ale cuzamen

Mipe ::

Da bi pri nas naredili nekaj hudo praktičnega? Se hecaš?

imagodei ::

@Bob Rock
Mislim, da ne. No, če pa že Italijani v štartu niso toliko razmislili, pa imamo sedaj njihove izkušnje. Enostavno se postavi izstopna točka nadzora 250m pred izvozom na počivališče; enako se 250m po izvozu postavi še ena. Imaš pač dva polja, v katerem meriš povprečno brzino >:D

Se pa postavlja vprašanje, kateri budali se najprej tako zelo mudi, nato pa si privošči kofe... Go figure.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Mipe ::

Budali, ki ima športni avto z večkrat višjo max hitrostjo od omejitve.

Bob Rock ::

imagodei je izjavil:

@Bob Rock
Mislim, da ne. No, če pa že Italijani v štartu niso toliko razmislili, pa imamo sedaj njihove izkušnje. Enostavno se postavi izstopna točka nadzora 250m pred izvozom na počivališče; enako se 250m po izvozu postavi še ena. Imaš pač dva polja, v katerem meriš povprečno brzino >:D

Sigurno izvedljivo. In sigurno boljsa resitev za kultiviranje voznikov kot pa dvigovanje kazni do neba.

imagodei je izjavil:


Se pa postavlja vprašanje, kateri budali se najprej tako zelo mudi, nato pa si privošči kofe... Go figure.

Heh, IMO vecina tistih, ki divjajo, ne divjajo zaradi dejanskega pomanjkanja casa.
___________________________________________________
gance hale ale cuzamen

krneki0001 ::

St235 je izjavil:

Lansko leto od 1.januarja do 25. septembra 103 mrtvi, letos že 111.


A ni bil 25. spetember prejšni teden. Zakaj potem tako neumna in zavajajoča dikcija?
Zakon je od 9 mesecev veljal 2 meseca in razlika 8 je preprosto premajhna da bi karkoli skepal. Zakaj rajši ne pogledaš zadnjih 10 let pa potem vlečeš kakšne zaključke?



Bi povzel do 1.oktobra, če bi bili podatki, namreč od 25, septembra do 1.oktobra se je v sloveniji ubilo mislim da 10 ljudi v nesrečah (3 motoristi (2 nesreči ) in 7 v avtomobilih(6 nesreč))
Tako da je razmerje še malo višje.

Leta 2009 je bilo pa 146 mrtvih v celem letu, medtem ko imamo letos za mrtve še skoraj cele 3 mesece na razpolago (na žalost).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

ahac ::

Američani in Kanadčani (pa tudi marsikje po Evropi) imajo pa lepo policijo na avtocestah. State trooperji imajo postajo kar na počivališču ob avtocesti, vedno se furajo gor in dol oz. parkirajo na posebnih mestih, ki so namenjeni samo njim.
Problem solved. Omejitev je pa 100km/h.


edit: Aja, to so zlobne policijske države, tko ne sme bit.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

krneki0001 ::

američani in kanadčani imajo kr nekaj problemov zaradi njihovih mejnih prehodov. Cesta skozi ameriko in potem naprej v kanado. V ameriki 65milj na uro, v kanadi 65kilometrov na uro in trooperji lepo z veseljem počakajo američane, ki vozijo 35km/h prehitro, pa jih zacolajo.
Je pa res da spoštujejo omejitve in se jih držijo mnogo bolje kot pa kjerkoli po svetu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

nebivedu> se jih držijo mnogo bolje kot pa kjerkoli po svetu.

Kot marsikje - ne pa kot kjerkoli.

neo ::

ahac je izjavil:

Policajev povsod po Evropi vidiš več kot pri nas. Razen seveda, če nikoli ne greš v Evropo. V tem primeru jih res ne vidiš nič...


Ja, pol pa hitro malo izven meja Slovenije...
Neo's

krneki0001 ::

jype je izjavil:

nebivedu> se jih držijo mnogo bolje kot pa kjerkoli po svetu.

Kot marsikje - ne pa kot kjerkoli.


Kjerkoli po razgledanem svetu vozijo bolj po predpisih kot pri nas. Pri nas so zakoni zato "da se kršijo", pa tudi pisani so tako da prepovedujejo in kar ni prepovedano je dovoljeno, v večini držav pa so zakoni pisani, kaj dovolijo, vse ostalo pa je prepovedano.

Pač mentaliteta balkana, kamor tudi ti s svojo vožnjo s kolesom spadaš. Balkanc.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

nebivedu> Kjerkoli po razgledanem svetu vozijo bolj po predpisih kot pri nas.

No ja, v Franciji ni bilo vedno tako.

nebivedu> Pač mentaliteta balkana, kamor tudi ti s svojo vožnjo s kolesom spadaš. Balkanc.

When in Rome, do as Romans do.

St235 ::

pa tudi pisani so tako da prepovedujejo in kar ni prepovedano je dovoljeno, v večini držav pa so zakoni pisani, kaj dovolijo, vse ostalo pa je prepovedano.


Upam, da veš da je to ena najbolj zgrešenih izjav na tem forumu, ki z modernim pravnim redom, demokracijo in podobno moderno navlako nima nič skupnega?

Bi pa taka logika seveda veljala v tako opevanih policijskih državah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

gobec777 ::

Smo Policijska država, Policisti pa (če jim je prav ali ne, inkasanti). Ne da se mi prebirat celega foruma, če je kdo kaj pisal o tem. V večini Evropskih državah te Policist ne sme več ustavljati če ni prekrška, ker se takozvana kontrola prometa šteje v protiustavno poseganje v človekove pravice. Pri nas je tudi protiustavno vendar je ustavno sodišče "preglasovalo" ustavo v tej smeri češ da je cilj kontrole prometa legitimen, saj naj bi omogočal preprečitve kaj hujšega, kar pa je popolna neumnost, saj statistike v državah kjer se kontrola prometa v tem smislu da te ustavijo tudi če ni prekrška, ne izvaja, kažejo da to nima vpliva na dejansko varnost v prometu, pač pa zgolj na državni proračun. Torej ja , smo Policijska država, ker se Policiji omogoča poseganje v človekove pravice z izvajanjem "kontrole prometa", ki je protiustavna, a dovoljena, ker naj bi zagotavljala večjo varnost v prometu. No morda so slovenske statistike drugačne od večine sveta, saj mi slovenceljni smo vedno nekaj posebnega kajne?
pa Lep pozdrav vsem skupaj.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Mehmed ::

V teh evropskih drzavah verjetno tudi radarjev nimajo? Mislm, ce se ne vtikajo vate do prekrska si nekako ne predstavljam kdaj bi jih uporabili.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12926590 (18384) strup121
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53588062 (71106) darkolord
»

Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10318238 (15645) BlueRunner
»

Vedenje policista - nekorektnost in prepotentnost! (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
33347504 (29670) CaqKa

Več podobnih tem