Forum » Loža » Vedenje policista - nekorektnost in prepotentnost!
Vedenje policista - nekorektnost in prepotentnost!
Pyr0Beast ::
Prav. Boste pa vozniki avtomobilov plačevali še dodaten davek za pešačenje. No prob.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Keyser Soze ::
Pa še "eko takso" bomo nabili kolesarjem in peščem. Dihajo in prdijo na polno. A veste kolk je to emisij. Se skrije avto pred njimi.
P.S.: @Pyr0Beast - saj se bomo samo vozili, nič pešačili oz. kolesarili. Od doma, direkt do službe z avtom.
P.S.: @Pyr0Beast - saj se bomo samo vozili, nič pešačili oz. kolesarili. Od doma, direkt do službe z avtom.
OM, F, G!
Pyr0Beast ::
P.S.: @Pyr0Beast - saj se bomo samo vozili, nič pešačili oz. kolesarili. Od doma, direkt do službe z avtom. :)
Tudi v stanovanje z avtom ? :)
P.S.: A šteje če skačeš ? :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Keyser Soze ::
Tudi v stanovanje z avtom ? :)Halo? Direkt do kavča skoraj. Moraš met stil.
P.S.: A šteje če skačeš ? :)Pomoje so emisije še višje. Spredaj in zadaj, od vsega napenjanja in tresenja.
OM, F, G!
gruntfürmich ::
izkoristek hrane je pod 1%, izkoristek nafte čez 20%. beat that!!!!
EKO TAXE ZA PEŠCE!!!!
EKO TAXE ZA PEŠCE!!!!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Double_J ::
Buzerira me določena policijska postaja. Kar v civilnih avtih me zasledujejo po mestu in čakajo na kak prekršek tekom dneva. Sedaj sem dobil že dve čudni kazni od iste policijske postaje v parih dneh.
Ko sem tokrat vprašal policista, če sem pod kakim nadzorom, mi je rekel da morda res. Začelo se je, ko smo ugotavljali, da ima Sinička rad kužije.
Malo razmišljam, če bi šel sedaj na obisk na to postajo?
Ko sem tokrat vprašal policista, če sem pod kakim nadzorom, mi je rekel da morda res. Začelo se je, ko smo ugotavljali, da ima Sinička rad kužije.
Malo razmišljam, če bi šel sedaj na obisk na to postajo?
Dve šivanki...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Double_J ()
Double_J ::
Sej sploh nisem pomemben. Sej veš kako gre...
Miro Senica bo preganjal vse, ki širijo ta lažnjivi konstrukt, pa naj se gre za...
Miro Senica bo preganjal vse, ki širijo ta lažnjivi konstrukt, pa naj se gre za...
Dve šivanki...
Keyser Soze ::
Ja, in? Glih briga ga za vsakega prdca iz Spodnjega Dupleka. Enako policaje.
Ne met večvrednostnega kompleksa in gojit neke über preganjavice. Ne zgleda glih najbolj... Netumpasto.
Ne met večvrednostnega kompleksa in gojit neke über preganjavice. Ne zgleda glih najbolj... Netumpasto.
OM, F, G!
Double_J ::
Dobro - kaj ima Miro Senica počet v tej temi?
To je malo v hecu, malo pa zares. Zakaj pa si živčen?
Drugače pravite, da je to normalno? Da še malo počakam, da se vsaj 3x zgodi. No ok, velja.
Dve šivanki...
imagodei ::
> "Zakaj pa si živčen?"
Ne gre za nobeno živčnost. In nikakor ne mislim na dolgo in široko razpravljat o tem. Gre preprosto za to, da ni potrebe, da se v vsako temo privleče aktualno politiko, komuniste, sile kontinuitete, desničarje, domobrance, bulmastife, Patrio in podobno sranje. Nekje je meja (in ker verjamem v moč lepe besede, offtopica nisem takoj brisal, ampak samo opozoril).
There - toliko o tem. Če te pa zanima Miro Senica, si pa odpri temo o njem.
Offtopic brisan.
Ne gre za nobeno živčnost. In nikakor ne mislim na dolgo in široko razpravljat o tem. Gre preprosto za to, da ni potrebe, da se v vsako temo privleče aktualno politiko, komuniste, sile kontinuitete, desničarje, domobrance, bulmastife, Patrio in podobno sranje. Nekje je meja (in ker verjamem v moč lepe besede, offtopica nisem takoj brisal, ampak samo opozoril).
There - toliko o tem. Če te pa zanima Miro Senica, si pa odpri temo o njem.
Offtopic brisan.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
CaqKa ::
Seveda, in ker se treba peljat 500 dlje, je rešitev vožnja v napačno smer. Ko te pa v križišču spregleda avto, ker pelješ iz NAPAČNE smeri je pa budala za volanom kriva, ker ne vidi...
budala ki je kriva za volanom, te ne vidi zato ker si na pločniku in nisi na njegovem teritoriju, s čimer ima subtilen lažen občutek, da na tebe ne rabi pazit. in sploh ne gleda kaj se dogaja na pločniku. če bi pa bil na cesti pa bi psiho efekt bil takoj drugačen in bi bili vozniki pozorni tudi na kolesarje.
St235 ::
Ni problem v tem ali si pozoren ali ne, ampak v tem ,da preprosto ne pričakuješ da bo kolesar pripeljal v napačno smer. Ravno ta teden je bila prometna nesreča v kateri je umrl kolesar, ki je vozil v napačno smer po enosmerni. Ko zapelješ v enosmerno pač ne pričakuješ, da ti bo kdo pripeljal nasproti.
Enako ko zavijam levo pričakujem kolesarje iz nasprotne smeri, ne pa iza hrbta. Pri zavijanju desno je ravno obratno. Če k temu dodaš še hitrost s katero se kolo premika hitro postane jasno, da je vožnja v napačno smer izjemno nevarna.
Se pa strinjam, da je takšno ločevanje kolesarjev kot je v ljubljani slaba rešitev. Sploh na križiščih se kolesarska pot dobesedno pomakne v mrtvi kot.
Enako ko zavijam levo pričakujem kolesarje iz nasprotne smeri, ne pa iza hrbta. Pri zavijanju desno je ravno obratno. Če k temu dodaš še hitrost s katero se kolo premika hitro postane jasno, da je vožnja v napačno smer izjemno nevarna.
Se pa strinjam, da je takšno ločevanje kolesarjev kot je v ljubljani slaba rešitev. Sploh na križiščih se kolesarska pot dobesedno pomakne v mrtvi kot.
CaqKa ::
danes je kolega spet omenil. "Assumption is the mother of all fuck-ups". well. kaj če je pa kolesar pričakoval da je povsem normalno za avtomobilsta da bo pogledal tudi če mu pride kdo iz druge strani?
kolesar je dosti bolj fleksibilen in je lahko na neko cesto prišel z bilokatere smeri, zato je jeba v nekonsisenci sistema... avtomobilisti pričakujejo da se bodo vsi po avto pravilih ravnali in da če je nekje enosmerna da ni nobene možnosti da kdo pride nasprioti z avtom kolesom ali peš. pa ni res. po drugi strani pa imamo kolesarje na pločnikih in jim s tem damo podzavestni signal "kolesarji niso del RESNEGA prometa" potem pa se čudimo da pride do takih situacij?
kolesar je dosti bolj fleksibilen in je lahko na neko cesto prišel z bilokatere smeri, zato je jeba v nekonsisenci sistema... avtomobilisti pričakujejo da se bodo vsi po avto pravilih ravnali in da če je nekje enosmerna da ni nobene možnosti da kdo pride nasprioti z avtom kolesom ali peš. pa ni res. po drugi strani pa imamo kolesarje na pločnikih in jim s tem damo podzavestni signal "kolesarji niso del RESNEGA prometa" potem pa se čudimo da pride do takih situacij?
Ziga Dolhar ::
kolesar je dosti bolj fleksibilen in je lahko na neko cesto prišel z bilokatere smeri, zato je jeba v nekonsisenci sistema... avtomobilisti pričakujejo da se bodo vsi po avto pravilih ravnali in da če je nekje enosmerna da ni nobene možnosti da kdo pride nasprioti z avtom kolesom ali peš. pa ni res.
Nihče ne pričakuje, da se bo kdorkoli "po avto pravilih ravnal".
Pričakuje pa, da se bodo ravnali po cestnoprometnih predpisih. Ne avto-predpisih, bicikel-predpisih, pešec-predpisih ... ampak cestnoprometnih-predpisih.
Avto ali kolesar, ki vozita po cestišču v nasprotno smer ali pešec na cestišču - niso problem "nekonsistence sistema". Sistem takšne položaje ureja in onemogoča.
https://dolhar.si/
BlueRunner ::
Sistem takšne položaje ureja in onemogoča.
Prepoveduje in sankcionira bi bilo bolje napisano.
BigWhale ::
Kakih deset let nazaj me je na LPP postajaliscu ob stadionu za Bezigradom povozil kolesar, ki je vozil po napacni strani. Ob sestopanju z avtobusa sem pogledal desno in preveril, da nikjer nikogar. Ker ni bilo nikjer nikogar sem stopil in naredil se dva koraka... Imagine my surprise! ;>
BlueRunner ::
Seveda pa se vedno najde kup kolesarjev, ki se pritožujejo, če se jih oglobi zato, ker vozijo v napačno smer ali pa po površinah za pešce. Menda je to nehumano. Kriv je pa vedno nekdo drug, oziroma je potrebno v isti sapi spljuvati slabo prometno ureditev. Ki tudi, če je slaba, še ne pomeni, da jo je dobro ali varno ignorirati.
Izvorna težava pa je seveda to, da prometna policija ne ukrepa konsistentno. Ustavijo enega in jih istočasno spregledajo 10 in podobne nedoslednosti, ki poskrbijo za to, da ima celotna populacija prometnikov slab ugled. Posledično zaradi njih pa tudi celotna Policija.
Izvorna težava pa je seveda to, da prometna policija ne ukrepa konsistentno. Ustavijo enega in jih istočasno spregledajo 10 in podobne nedoslednosti, ki poskrbijo za to, da ima celotna populacija prometnikov slab ugled. Posledično zaradi njih pa tudi celotna Policija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Tear_DR0P ::
Ob sestopanju z avtobusa sem pogledal desno in preveril, da nikjer nikogar
daj poglej levo in desno ;) oziroma "levo desno levo" potem pa spelješ/shodiš
Seveda pa se vedno najde kup kolesarjev, ki se pritožujejo, če se jih oglobi zato, ker vozijo v napačno smer ali pa po površinah za pešce.
predvsem zato, ker so povrišne za kolesarje pogosto neobstoječe/neurejene in je cela jeba, da se s kolesom kam prebiješ. še bolj zanimivo je to da moraš na ozkih odsekih sestopiti s kolesa in ga tiščati ob sebi, ter tako zavzeti še več prostora.
sem se pa v času bele stavke naših policistov odločil voziti s kolesom striktno po CPP - vidim več mesta na ta način, pa še kazni ne bom plačal in nekje globoko v meni sem ponosen na svoje upoštevanje predpisov
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
St235 ::
daj poglej levo in desno ;) oziroma "levo desno levo" potem pa spelješ/shodiš
Bolj nazorna je situacija, ko z avtom zavijaš desno. Najprej preveriš situacijo na desni. Potem pogledaš levo predvsem zaradi pešcev, ki lahko prečkajo prehod in oceniš ali lahko prevoziš križišče. Potem se ponovno ozreš na desno, ker v tem času se je tam lahko že kaj spremenilo. Predvsem pa če ti je v tem času z desne pripeljal kak kolesar ga moraš spustiti mimo. Kaj točno se takrat dogaja na levi ne moreš vedet, lahko pa sklepaš, da če se ostali udeleženci držijo CPP potem lahk oprevoziš križišče.
Če ti v tem trenutku z leve prileti kolesar, je samo in le njegova odgovornost in krivda, če se bo znašel pod avtom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlueRunner ::
Seveda pa se vedno najde kup kolesarjev, ki se pritožujejo, če se jih oglobi zato, ker vozijo v napačno smer ali pa po površinah za pešce.
predvsem zato, ker so povrišne za kolesarje pogosto neobstoječe/neurejene in je cela jeba, da se s kolesom kam prebiješ. še bolj zanimivo je to da moraš na ozkih odsekih sestopiti s kolesa in ga tiščati ob sebi, ter tako zavzeti še več prostora.
Kot običajno. Sem preventivno napisal kaj se zgodi, če se slučajno omeni kaznovanje prekrškarjev in glej ga zlomka...
Kriv je pa vedno nekdo drug, oziroma je potrebno v isti sapi spljuvati slabo prometno ureditev. Ki tudi, če je slaba, še ne pomeni, da jo je dobro ali varno ignorirati.
Double_J ::
Ljubljana je prav pod invazijo. Včeraj videl spet dva v civilu, na miklošičevi pobirajo kdor ustavi avto ter kupi burek, na prehodu pri Nami tudi nekaj kasira.
Eden se pa vozi po barjanski med dvema semaforjema gor in dol, ter obrača na njih. Haha... očitno je država že čisto obubožala, pa obupno poizkuša polnit.
Eden se pa vozi po barjanski med dvema semaforjema gor in dol, ter obrača na njih. Haha... očitno je država že čisto obubožala, pa obupno poizkuša polnit.
Dve šivanki...
šernk ::
glede teh kolesarskih... si pri filozovski fakulteti in želiš priti do ajdovščine, sedaj pa kje iti?
prekolesariti 3/4 ljubljane zato, da pravilno prideš do cilja (seveda pod pogojem, da veš kje so speljane kolesarske, drugače boš prišel ven tam pri BTCju), druga možnost je da pelješ pravilno po cesti (po pasu za avtobuse namreč ni dovoljeno...torej po desni gre avtobus mimo po levi pa avto, vsekakor samomorilsko dejanje, vendar ti kolesariš pravilno!!!), tretja legalna možnost je, pa da pešačiš s kolesom v rokah
in glej ga zlomka, ravno tam pri nami kjer imaš dobesedno letališče za speljati štiripasovnico za kolesarje po eni strani, policaji veselo stojijo in kasirajo, ko sem sam na kolesu se pa itak obnašam na način, da imajo vsi ostali prednost pred mano.
prekolesariti 3/4 ljubljane zato, da pravilno prideš do cilja (seveda pod pogojem, da veš kje so speljane kolesarske, drugače boš prišel ven tam pri BTCju), druga možnost je da pelješ pravilno po cesti (po pasu za avtobuse namreč ni dovoljeno...torej po desni gre avtobus mimo po levi pa avto, vsekakor samomorilsko dejanje, vendar ti kolesariš pravilno!!!), tretja legalna možnost je, pa da pešačiš s kolesom v rokah
in glej ga zlomka, ravno tam pri nami kjer imaš dobesedno letališče za speljati štiripasovnico za kolesarje po eni strani, policaji veselo stojijo in kasirajo, ko sem sam na kolesu se pa itak obnašam na način, da imajo vsi ostali prednost pred mano.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
OrkAA ::
Vceraj sem na kolesu napihal 0.35 in dobil 450/225 ojro kazni.
Pridem domov in v nabiralniku najdem kazen za radar, pol leta nazaj, 7 prekoracenih kilometrov - 80/40 ojro.
Someone hates me.. :)
Pridem domov in v nabiralniku najdem kazen za radar, pol leta nazaj, 7 prekoracenih kilometrov - 80/40 ojro.
Someone hates me.. :)
Gandalfar ::
> glede teh kolesarskih... si pri filozovski fakulteti in želiš priti do ajdovščine, sedaj pa kje iti?
gres po askrcevi do tramvaja, tam zavijes desno in imas kolesarko pot prakticno do ajdovscine
gres po askrcevi do tramvaja, tam zavijes desno in imas kolesarko pot prakticno do ajdovscine
šernk ::
> glede teh kolesarskih... si pri filozovski fakulteti in želiš priti do ajdovščine, sedaj pa kje iti?
gres po askrcevi do tramvaja, tam zavijes desno in imas kolesarko pot prakticno do ajdovscine
hmmm ja... 3 leta kolesarim po centru LJ, pa še vedno ne vem kam misliš (pri veleposlaništvu od ZDA se mi ustavi, oz. naslednje križišče, ker tam po tistih ulicah potem se res ne spomnim kolesarske ...mogoče po cankarjevi in nato beethovnovi), v vsakem primeru pa je pot vsaj 50% daljša od optimalne in glede na to da že 3 leta kolesarim precej od viča proti centru, ne predstavljam si nekoga, ki bo kot turist prišel v LJ najel tisto kolo tam pri tramvaju, potem pa poizkušal priti do ajdovščine... moral bo imeti res peklensko dobro navigacijo, da bo do tja prišel s kolesom.
Vceraj sem na kolesu napihal 0.35 in dobil 450/225 ojro kazni.
zato pa peš honda ali taxi
glede tistih 7ih kazni je pa res svinjsko. a ni namen kazni, da te izuči, da tega ne počneš več? najbolje da kar vsakič zbirajo, dokler ne dobiš 10 kazni, pol pa pošljejo vse skupaj zapakirano v eno kuverto, med prvo in zadnjo sliko pa 3 leta razlike.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Gandalfar ::
> ker tam po tistih ulicah potem se res ne spomnim kolesarske ...mogoče po cankarjevi in nato beethovnovi),
vozis ob desnem robu ceste. Kaj ti pri tem ni vsec?
vozis ob desnem robu ceste. Kaj ti pri tem ni vsec?
šernk ::
ni mi všeč vožnja po cesti, neglede na njeno prometnost, ker tam kot kolesar spadam med najmanj zavarovane osebe in nimam popolnoma nobenega nadzora, kaj se bo z menoj zgodilo, kaj preprečuje nekomu, da se ušteje pri ocenitvi razdalje in me oplazi s stranskim ogledalom in kako naj jaz to predvidevam in se temu izognem, prepuščen sem (ne)sposobnosti voznikov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BigWhale ::
BigWhale ::
ni mi všeč vožnja po cesti, neglede na njeno prometnost, ker tam kot kolesar spadam med najmanj zavarovane osebe in nimam popolnoma nobenega nadzora, kaj se bo z menoj zgodilo, kaj preprečuje nekomu, da se ušteje pri ocenitvi razdalje in me oplazi s stranskim ogledalom in kako naj jaz to predvidevam in se temu izognem, prepuščen sem (ne)sposobnosti voznikov.
Kaj pa preprecuje nekomu, da med tipkanjem po telefonu ne zleti s ceste in te povozi na kolesarski stezi? Tisti robnik ze ne.
CaqKa ::
Ziga Dolhar je izjavil:
kolesar je dosti bolj fleksibilen in je lahko na neko cesto prišel z bilokatere smeri, zato je jeba v nekonsisenci sistema... avtomobilisti pričakujejo da se bodo vsi po avto pravilih ravnali in da če je nekje enosmerna da ni nobene možnosti da kdo pride nasprioti z avtom kolesom ali peš. pa ni res.
Nihče ne pričakuje, da se bo kdorkoli "po avto pravilih ravnal".
Pričakuje pa, da se bodo ravnali po cestnoprometnih predpisih. Ne avto-predpisih, bicikel-predpisih, pešec-predpisih ... ampak cestnoprometnih-predpisih.
Avto ali kolesar, ki vozita po cestišču v nasprotno smer ali pešec na cestišču - niso problem "nekonsistence sistema". Sistem takšne položaje ureja in onemogoča.
Sistem, v kolikor se pogovarjama o pravnem sistemu, glede na to da omenjaš CPP, ni delam z vseh vidikov. pisan je na kožo avtom.
treba bi bilo naredit te zadeve na novo in v njih upoštevat recimo trajnost, kakor tudi moči posameznih prevoznih sredstev. z močmi pa ciljam na to da je pešec najpočasnejši in najmanj zavarovan, odvisen od vremena. če gremo višje po lestvici ima kolo manj problemov s tem, avto pa najmanj.
sistem je pisan z načelom: "glej tukaj se je nekaj nevarnega zgodilo, dajmo to omejit" namesto "glej tukaj se je nekaj nevarnega zgodilo, dajmo raziskat zakaj. dajmo pogledat kakšni vedenjski vzorci so pripeljali do tega obnašanja in dajmo vzroke za te vedenjske vzorce odstranit"
well v ta drugo je treba več intelektualnega napora vložit in združit več ved/znanosti. zato pa imamo sfukan pravni sistem.
Kakih deset let nazaj me je na LPP postajaliscu ob stadionu za Bezigradom povozil kolesar, ki je vozil po napacni strani. Ob sestopanju z avtobusa sem pogledal desno in preveril, da nikjer nikogar. Ker ni bilo nikjer nikogar sem stopil in naredil se dva koraka... Imagine my surprise! ;>
če bi naš omejevajoč pravni sistem predvidel kolesarje na cesti....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CaqKa ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 94928 (77972) | darkolord |
» | Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19534 (16941) | BlueRunner |
» | Prevožena rdeča luč (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 94712 (83115) | fosil |
» | kazen zaradi nehomologiranega izpušnega lonca (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 34004 (12308) | Mehmed |