Forum » Loža » Prometni prekršek in denarna kazen...?
Prometni prekršek in denarna kazen...?
furion ::
Ce ni polna crta po sredin to sploh ni prekrsek...sam folku gre nazivce ce nekdo namerno prehiti kolono pol se pa fukne not za menjat pas. Lohka se ti 10m pred kriziscem premislis da bi sou u drugo stran pa menjas pas ce ti oznacba dovoli.
Pa se ponavad bi mogu bit un plav znak k pokaze razvrstitev, ce tega ni pol res neves kiri pas je tvoj. Lahko da je desni pas samo desno ali samo ravno pa levi samo ravno al samo levo, sej nemores vedet dok puscice na tleh ne vidis pa to...
Kr se pa zenske tice...no comment.
Pa se ponavad bi mogu bit un plav znak k pokaze razvrstitev, ce tega ni pol res neves kiri pas je tvoj. Lahko da je desni pas samo desno ali samo ravno pa levi samo ravno al samo levo, sej nemores vedet dok puscice na tleh ne vidis pa to...
Kr se pa zenske tice...no comment.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
Apple ::
V petek sem bil službeno v Velenju ( Gorenje ). Od krožnega prometa sem peljal proti Šoštanju, kjer je cesta setavljena iz dveh pasov. Peljal sem po levem pasu, saj je bil desni poln prometa ( kolona vozil ). Ko sem se bližal križišču na katerem je gorela rdeča luč, sem opazil da iz mojega levega pasu lahko zavijem samo levo, moja pot pa je bila naravnost proti Šoštanju. V koloni vozil na desnem pasu sem videl tudi policijski avto. Ker je bila na semaforju rdeča luč, sem normalno ustavil in čakal zeleno ter vključil desni smernik, da me nekdo iz desnega pasu spusti v križišče in da odpeljem naravnost naprej. Takoj, ko je gorela zelena, me je drugo vozilo v desni koloni spustilo naprej in sem odpeljal. Po nekaj sto metrih vidim, da za mano vozi policijski avto. Vključi luči in jaz ustavim. Policistka pride in pravi da sem storil prekršek nepravilnega razvrščanja v križišču itd... Lepo sem ji pojasnil, da nisem domačin, da ne poznam ceste in da ni bilo nazaj nobenega znaka, da če želim naravnost proti Šoštanju, da moram na desni pas. Prosil sem jo, da me spusti samo z opozorilom, saj nisem nikogar izsilil, ali ogrožal. Žensko zadeva ni zanimala in ker se je ona tako odločili, bom kaznovan s 120€, oziroma 60€, če plačam v 8 dneh. Lahko pa se pritožim. Policistka odide v avto z mojimi dokumenti in čez cca. 10 minut pride nazaj s plačilnim nalogom. Še enkrat sem jo prosil, da me spusti z opozorilom in da napake 100% ne bom nikoli več ponovil. Odgovori mi, sedaj je že prepozno, ker je že napisan nalog... :stupid: WTF. Ko sem se vračal iz Gorenja, sem takoj zavil na policijsko postajo in želel komandirja. zadevo sem mu pojasnil in tip je rekel, da me povsem razume, vendar da on ne more nič storiti. Da se lahko pritožim v osmih dneh itd... Rekel je, da je to druga najmanjša kazen in da je mogoče bolje da plačam in, da če se bom pritožil in če pritožba ne bo odobrena, bom moral plačati 120€! Pritožil se bom 100%, saj se mi ne zdi pošteno da policija odira ljudi za prazen k... Prekršek, če je že bil, bi bil lahko kaznovan samo z ustnim opozorilom in ne z €... Ni čudnega, da ljudje policaje označijo za inkasante! Zanima me, če ima kdo podobne izkušnje, oziroma kaj lahko storim, da bo najbolje zame??? Prosim za nasvet! Se opravičujem za doooolg post!
Raje plačaj 60 EUR, ker jih boš čez cca 1 leto moral plačati 120 EUR + 150 EUR za sodno takso... Policaji, upam, da vam ZJ zniža plačo... sploh pa vam, na PP Brdo...
LP, Apple
strup121 ::
Kar naj znižajo plače, saj to ni noben problem. samo problem bo potem, ko policistov na terenu več ne bo.
Apple ::
Na terenu bodo še vedno, samo ne bodo več tako motivirani... Mislil sem predvsem na PP Brdo, kjer so prometniki :)
LP, Apple
Furbo ::
Nisem prevozil neprekinjene črte. Ni problema, če sem storil prekrške, problem je, ker nisem nikogar ogrožal, izsilil... Dal sem desni smernik in človek me je spustil brez problema. Problem je ker me je kaznovala z denarno kaznijo, kljub moji prošji za opozorilo!
Kljub prošnji za opozorilo? Wau. A ti to resno? Potem bi vsi prosili za opozorila, če bi to delovalo.
Pa s podpisom zapisnika si se strinjal z navedenim. Zakaj pa misliš, da se ga podpiše ali ne?
In dokumente bi dobil nazaj, tudi če ne bi podpisal.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Looooooka ::
V drzavi s primakljajem in dolgom se jst ne bi prevec pritozeval na sodiscu.Se mi zdi, da zna biti hitro drag sport.
thramos ::
Ted ::
Ne vem zakaj pritožba po plačilu ne bi bila možna? Je pa res v tem primeru odpade polovička če zavrnejo pritožbo.
Mah...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ted ()
strup121 ::
Nisem prevozil neprekinjene črte. Ni problema, če sem storil prekrške, problem je, ker nisem nikogar ogrožal, izsilil... Dal sem desni smernik in človek me je spustil brez problema. Problem je ker me je kaznovala z denarno kaznijo, kljub moji prošji za opozorilo!
Pa s podpisom zapisnika si se strinjal z navedenim. Zakaj pa misliš, da se ga podpiše ali ne?
s podpisom plačilnega naloga, ni podpisoval priznanja krivde, temveč prejem plačilnega naloga saj se le tega vroča po ZUPu. Nekako tako kot ko podpišeš poštarju za priporočeno pismo.
@ted
s plačilom polovičnega zneska priznaš krivdo in naknadno podajanja zahteve za sodno varstvo ni več mogoče.
@ thramos
pritožbo lahko podaš, samo pritožba ni isto kot zahteva za sodno varstvo niti nima istega učinka, saj je njen namen drug.
solatko ::
Odločali bodo o tem, ali je prekršek bil in, če je bilo kaznovanje v skladu z nevarnostjo, ki si jo s tem povzročil. Policija ima, kot prekrškovni organ, za to določeno službo, šele potem pride, ob nezadovoljivem odgovoru, do sodnega varstva, če nisi zadovoljen s tistim, kar ti bodo odgovorili.
Vsekakor, izgubiš polovičko, ker je postopek daljši, kot velja popust.
Če veš da imaš prav, je dokazni postopek na drugi strani.
V primeru, da ni polne črte, prekrška ni bilo. Kakšna je dejansko situacija in kako so se stvari zgodile veš pa samo ti, zato je odločitev o nadaljnem postopku v tvojih rokah.
Če veš, da imaš prav, vzrajaj do konca.
Vsekakor, izgubiš polovičko, ker je postopek daljši, kot velja popust.
Če veš da imaš prav, je dokazni postopek na drugi strani.
V primeru, da ni polne črte, prekrška ni bilo. Kakšna je dejansko situacija in kako so se stvari zgodile veš pa samo ti, zato je odločitev o nadaljnem postopku v tvojih rokah.
Če veš, da imaš prav, vzrajaj do konca.
Delo krepa človeka
fosil ::
Če prav razumem gre za tole križišče
Tukaj se vidi da se par metrov pred križiščem začne polna črta, tako kot je to običajno v vseh križiščih.
Tukaj se vidi da se par metrov pred križiščem začne polna črta, tako kot je to običajno v vseh križiščih.
Tako je!
Tomi ::
Na terenu bodo še vedno, samo ne bodo več tako motivirani... Mislil sem predvsem na PP Brdo, kjer so prometniki :)
Osebno ne privoščim veliko ljudem iz JS, da se jim zniža plače - kar ne pomeni, da ne želim, da so ljudje plačani po učinku, ker bi ljudje, ki delajo veliko, bili plačani več, tisti, ki pač ne, pa bi po prvi manjši plači imeli motivacijo, da dejansko delajo - ampak sam imam izjemno slabe izkušnje s PP Brdo. Tam pa bi določenemu policistu in njegovi kolegici zmanjšal plačo, ker sta v nesreči, kjer sem bil udeležen, delala po liniji najmanjšega odpora in mi dala kazen, čeprav se je nekdo drug zaletel vame. Samo, ker je bilo lažje krivdo preložiti na domačina kot trapastega Čeha...
metrodusa.blogspot.com
Fadil ::
Če prav razumem gre za tole križišče
Tukaj se vidi da se par metrov pred križiščem začne polna črta, tako kot je to običajno v vseh križiščih.
Mislim, da je to pravo križišče! Samo izgleda, da je posnetek star, saj nazaj cca. 200m ni še krožnega prometa. Med psaovoma na desni strani je neprekinjena črta in to sem napisal že v prvem postu. Ko me je voznik na mojo prošnjo izpustil, sem zapeljal pred njim v križišče in neprekinjene črte nisem prevozil! To je to! Polovičko sem že plačal, pritožil pa se nisem, saj so me vaši komentarji prepričali, da to nima smisla, če že enkrat plačam polovičko. Dejstvo je, da nisem upal reskirati, da če mi pritožbe ne upoštevajo, da kasneje plačam celih 120€! To je sicer nek način izsiljevanja in zastraševanja ljudi, ampak jbg...
Mr_Globus ::
Jaz se strinjam z OP-jem. To je brezvezno jebanje ljudi v glavo. Brez vsakega haska. Ob enem pa so imeli istočasno v krožnem prometu sigurno 3 avtomobile, ki so ali zapeljali v krožišče na skrajno desnem pasu, pa ga niso zapustili takoj na prvem izvozu (če krožišča ne zapustiš na prvem izvozu, se moraš na uvozu razporediti levo, nato pa peljati po notranjem pasu!), ali niso vključili desnega smernika, ko so zapeljali iz krožišča, ali pa so se po celi dolžini krožišča vozili s prižganim levim smernikom.
Policajzlna sta pa ugotovila, da je od vseh najbolj nevaren ravno OP, ki se je pač na nepoznanem krožišču narobe razvrstil, pa vseeno pravilno nakazal spremembo smeri vožnje in brez ogrožanja ter po dogovoru z ostalimi vozniki spremenil smer vožnje? Bebasto.
A? Koker vem se lahko po zunanjem pasu voziš en krog. Kakšen prvi izvoz neki
b ::
Odvisno od talnih (in ostalih) označb v krožišču, ane. Načeloma se pa lahko voziš okrog in okrog po kateremkoli pasu v krožišču, če s tem ne greš čez polno črto.
Pri nas tega ni, ampak ko sem v tujini prvič naletel na krožišče, kjer so imeli na enem uvozu prednost tisti, ki prihajajo noter... sem kar debelo pogledal (in pošteno zabremzal). In to eno tako krožišče s 3 ali 4 pasovi. Ouch.
Pri nas tega ni, ampak ko sem v tujini prvič naletel na krožišče, kjer so imeli na enem uvozu prednost tisti, ki prihajajo noter... sem kar debelo pogledal (in pošteno zabremzal). In to eno tako krožišče s 3 ali 4 pasovi. Ouch.
Mr_Globus ::
Če je drugače označeno af kors :)
Mene bolj jezijo loleki na notranjem pasu ki mislijo da majo prednost in se mečejo vn ko kaskaderji. Tle v italiji je to standard
Mene bolj jezijo loleki na notranjem pasu ki mislijo da majo prednost in se mečejo vn ko kaskaderji. Tle v italiji je to standard
šernk ::
Mene bolj jezijo loleki na notranjem pasu ki mislijo da majo prednost in se mečejo vn ko kaskaderji. Tle v italiji je to standard
to je praktično zelo čudno obdelano. kdor je na notranji strani ima dejansko gledano prednost pri zapuščanju krožišča (pa kljub temu je nima in če ga ne more zapustiti mora odpeljati še en krog), saj na zunanji strani se ne sme pojavit nihče...kdor gre na prvem izhodu ven, nima prednosti pri vključitvi v krožišče, prehitevat pa se po zunanji strani tudi ne sme v krožišču. torej realno gledano, se na zunanjem pasu, v kolikor si ti na notranjem, ne more pojavit nobeno vozilo, katero bi imelo prednost pred tabo, pa kljub temu ga ima če se to le tam pojavi, brez prekrška se pa to praktično v naših krožiščih ne more pojavit tam. skratka...fenomenalno spisan zakon. človek, ki naredi prekršek je v sekundi, ko vstopi v krožišče in te dejansko gledano odvzame prednost v prednosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
imagodei ::
Jaz se strinjam z OP-jem. To je brezvezno jebanje ljudi v glavo. Brez vsakega haska. Ob enem pa so imeli istočasno v krožnem prometu sigurno 3 avtomobile, ki so ali zapeljali v krožišče na skrajno desnem pasu, pa ga niso zapustili takoj na prvem izvozu (če krožišča ne zapustiš na prvem izvozu, se moraš na uvozu razporediti levo, nato pa peljati po notranjem pasu!), ali niso vključili desnega smernika, ko so zapeljali iz krožišča, ali pa so se po celi dolžini krožišča vozili s prižganim levim smernikom.
Policajzlna sta pa ugotovila, da je od vseh najbolj nevaren ravno OP, ki se je pač na nepoznanem krožišču narobe razvrstil, pa vseeno pravilno nakazal spremembo smeri vožnje in brez ogrožanja ter po dogovoru z ostalimi vozniki spremenil smer vožnje? Bebasto.
A? Koker vem se lahko po zunanjem pasu voziš en krog. Kakšen prvi izvoz neki
Narobe veš. Nisi edini - kar je očitno pri vožnji skozi krožišča. Bo treba CPP v roke vzet.
@b,
enako velja zate. Kakšne talne označbe neki? Na večpasovnem krožnem križišču se vključiš na notranji (levi) pas, razen če križišče zapuščaš na prvem izvozu.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
solatko ::
Vendar je v notranjih krogih tudi puščica, kdaj greš lahko na zunanji rob za izhod in kje moraš vožnjo nadaljevati do naslednje puščice. Oglejte si vožnje na krožišču Žale, kjer 80% voznikov zapelje na izvoz, direktno iz notranjega pasu.
Nihče te ne bo kaznoval, če se boš vozil po zunanjem pasu, ni pa to fer, do tistih, ki čakajo za vklučitev v krožišče.
Tudi tega, da se v krožišču ne SME ustavljat in čakat za zapustitev krožišča, naši vozniki še niso vzeli, če bi moral stati, MORAŠ narediti še en krog.
Smerokazov pri nas skoraj nihče ne daje, tudi to je poleg varnosti, predvsem nefer, do tistih, ki se vključujejo (pa to ni problem samo v krožiščih).
Nihče te ne bo kaznoval, če se boš vozil po zunanjem pasu, ni pa to fer, do tistih, ki čakajo za vklučitev v krožišče.
Tudi tega, da se v krožišču ne SME ustavljat in čakat za zapustitev krožišča, naši vozniki še niso vzeli, če bi moral stati, MORAŠ narediti še en krog.
Smerokazov pri nas skoraj nihče ne daje, tudi to je poleg varnosti, predvsem nefer, do tistih, ki se vključujejo (pa to ni problem samo v krožiščih).
Delo krepa človeka
imagodei ::
> "Nihče te ne bo kaznoval, če se boš vozil po zunanjem pasu, ni pa to fer, do tistih, ki čakajo za vklučitev v krožišče."
Saj to je tisto žalostno. Zakon predvideva 80 EUR kazni za kršitelje - ljudi, ki so skozi krožišče popolnoma nesposobni peljati, pa je v povprečno zasedenem krožišču vsako minuto 20. Avtor teme je peljal od krožišča, za njim pa policista, ki sta njegovo domnevno benigno kršitev CPP pri razvrščanju kaznovala, medtem ko bi nekaj 10m prej lahko postavila zasedo in vsako minuto kaznovala nebroj nesposobnežev, katerih kršitve so neprimerno bolj nevarne.
Saj to je tisto žalostno. Zakon predvideva 80 EUR kazni za kršitelje - ljudi, ki so skozi krožišče popolnoma nesposobni peljati, pa je v povprečno zasedenem krožišču vsako minuto 20. Avtor teme je peljal od krožišča, za njim pa policista, ki sta njegovo domnevno benigno kršitev CPP pri razvrščanju kaznovala, medtem ko bi nekaj 10m prej lahko postavila zasedo in vsako minuto kaznovala nebroj nesposobnežev, katerih kršitve so neprimerno bolj nevarne.
- Hoc est qui sumus -
solatko ::
Pustimo to, kaj bi vse morali delat inkasanti, da bi zopet upravičeno dobili nazaj naziv policist. Tema bo spet zašla v neke druge vode.
Delo krepa človeka
Duhec ::
Krožišče Velenje:
Kot pravi @imagodei, glede vožnje v krožišču : člen 60, vožnja na krožnem križišču, točka 2:
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
Od vozila, ki se vključi takoj na zunanji pas se pričakuje, da bo zapustil dvopasovno krožišče takoj pri prvem izhodu. Če želi izhod na drugem, tretjem... se mora razvrstiti že takoj ob vhodu v krožošče na notranji pas.
Drug problem so pa črte.
Veliko vozil, ko se vključi v dvopasovno krožišče po zunanjem pasu in želijo zapustiti na drugem/tretjem izvozu, se vseskozi vozi po zunanjem pasu, tudi skozi prvi izvoz in velikokrat pri tem (nevede) prevozijo polno črto ! (Ne velja sicer za vsa krožišča, jih je pa nekaj, ki imajo to črto neprekinjeno, sploh, če je izvoz dvopasovni. Očitno so za nekatere voznike vsa krožišča enaka.
No, na ljubljanskem rondoju Tomačevo
http://www.genspot.com/video-312389/voz...
je zanimiva rešitev v tem, da so položili fizično neprekinjeno salamo/grbino in tako naredili neprekinjeno črto bolj vidno in fizično višjo. S tem so tudi (recimo) onemogočili, da bi vozilo nadaljevalo vožnjo po zunanjem pasu do naslednjega izvoza ampak je prisiljen zapustiti prvi izvoz.
Problem je/bo pozimi, ko se črt ali teh grbin ne vidi.
10 simulacij (sicer z reklamo) dvopasovnega krožišča, kjer se menjavajo različne oblike: dvopasovni izhod z in brez neprekinjene črte, eno in dvopasovni vhod...
http://www.varna-voznja.si/template/fla...
V tej diplomski o simulacije voženj v krožišču se vidi tudi različne primere krožišč:
http://www.academia.si/modules/aktualno...
Kot pravi @imagodei, glede vožnje v krožišču : člen 60, vožnja na krožnem križišču, točka 2:
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
Od vozila, ki se vključi takoj na zunanji pas se pričakuje, da bo zapustil dvopasovno krožišče takoj pri prvem izhodu. Če želi izhod na drugem, tretjem... se mora razvrstiti že takoj ob vhodu v krožošče na notranji pas.
Drug problem so pa črte.
Veliko vozil, ko se vključi v dvopasovno krožišče po zunanjem pasu in želijo zapustiti na drugem/tretjem izvozu, se vseskozi vozi po zunanjem pasu, tudi skozi prvi izvoz in velikokrat pri tem (nevede) prevozijo polno črto ! (Ne velja sicer za vsa krožišča, jih je pa nekaj, ki imajo to črto neprekinjeno, sploh, če je izvoz dvopasovni. Očitno so za nekatere voznike vsa krožišča enaka.
No, na ljubljanskem rondoju Tomačevo
http://www.genspot.com/video-312389/voz...
je zanimiva rešitev v tem, da so položili fizično neprekinjeno salamo/grbino in tako naredili neprekinjeno črto bolj vidno in fizično višjo. S tem so tudi (recimo) onemogočili, da bi vozilo nadaljevalo vožnjo po zunanjem pasu do naslednjega izvoza ampak je prisiljen zapustiti prvi izvoz.
Problem je/bo pozimi, ko se črt ali teh grbin ne vidi.
10 simulacij (sicer z reklamo) dvopasovnega krožišča, kjer se menjavajo različne oblike: dvopasovni izhod z in brez neprekinjene črte, eno in dvopasovni vhod...
http://www.varna-voznja.si/template/fla...
V tej diplomski o simulacije voženj v krožišču se vidi tudi različne primere krožišč:
http://www.academia.si/modules/aktualno...
Invictus ::
Če bi policisti res po zakonu pregledovali avte in kazni ki jih naredijo vozniki, pol bi šele bili prasci ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Invictus - ne gre za to, da bi kaznovali vsakega voznika, gre bolj zato, da niso vedno samo tam, kjer prave nevarnosti skoraj ni, nikoli pa jih ni tam, kjer se res dogaja sranje.
Nikoli jih ne boš videl, da vozijo po magistralkah in lovijo tiste, ki s počasno vožnjo ovirajo normalni prometni tok. Nikoli jih ni ob kolesarskih stezah in ne kaznujejo vseh tistih, ki vozijo v napačno smer, ki divjajo med pešci....., ni jih na delih cest, ki so si jih pešci kar brez zebre, prisvojili kot prehod in to počnejo tudi z dobesednimi skoko pod vozilo.
Ne lovijo kolesrjev z neopremljenimi kolesi za vožnjo ob slabi vidljivosti.
Lovijo na Roški (nesreče tam ni bilo že nekaj let, hujše pa nekaj desetletij, lovijo na Zaloški (enako), lovijo pri kopališču Kodeljevo, pa še nekaj je lokacij, kjer jih vidiš vsak dan, da naredijo svojo normo, potem pa v senco.
V tem načinu dela prometne policije je problem, ni nadzora črnih točk, ni nadzora uvozov za AC (skoraj vsak dan, gre kak pacient konta), ni nadzora na točkah, kjer prihaja zaradi prehitevanj počasnih, do velikih nevarnosti za čelna trčenja, če pa že so, jim na misel ne pride umaknit iz prometa počasnelo, ki vleče za seboj nepregledno kolono......
Nikoli jih ne boš videl, da vozijo po magistralkah in lovijo tiste, ki s počasno vožnjo ovirajo normalni prometni tok. Nikoli jih ni ob kolesarskih stezah in ne kaznujejo vseh tistih, ki vozijo v napačno smer, ki divjajo med pešci....., ni jih na delih cest, ki so si jih pešci kar brez zebre, prisvojili kot prehod in to počnejo tudi z dobesednimi skoko pod vozilo.
Ne lovijo kolesrjev z neopremljenimi kolesi za vožnjo ob slabi vidljivosti.
Lovijo na Roški (nesreče tam ni bilo že nekaj let, hujše pa nekaj desetletij, lovijo na Zaloški (enako), lovijo pri kopališču Kodeljevo, pa še nekaj je lokacij, kjer jih vidiš vsak dan, da naredijo svojo normo, potem pa v senco.
V tem načinu dela prometne policije je problem, ni nadzora črnih točk, ni nadzora uvozov za AC (skoraj vsak dan, gre kak pacient konta), ni nadzora na točkah, kjer prihaja zaradi prehitevanj počasnih, do velikih nevarnosti za čelna trčenja, če pa že so, jim na misel ne pride umaknit iz prometa počasnelo, ki vleče za seboj nepregledno kolono......
Delo krepa človeka
šernk ::
Če bi policisti res po zakonu pregledovali avte in kazni ki jih naredijo vozniki, pol bi šele bili prasci ...
naj jih že končno torej začnejo pregledovati po črki zakona. sit sem že ljudi, katerim luči svetijo proti zvezdam, sit sem ljudi z zanič gumami, naj nadaljujem?
tudi sam grem prehitro, tudi sam kdaj pa kdaj prevozim kakšen stop, včasih tudi smerokaza ne dam ponoči sredi ničesar, pa še takrat ga zelo pogosto dam. zakaj grem prehitro? ker je možnost da me dobijo enaka temu da me zadanejo vesoljci iz marsa ob testiranju novega plazemskega orožja, za prevožen stop velja isto.
naj se spravijo policaji na ceste in delijo kazni, vendar na pravih mestih, ker če bodo več na cestah jim ne bo potrebno lovit prehitrih pred cestnisko, kjer gre mimo 1 avto na minuto ali pa na konec naselja, zato da pokrijejo normo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
strup121 ::
lol solatko, vse to kar bi po tvoje morali delati se dela. Še posebej so bili na udaru kolesarji in njihova vožnja po pločnikih oz. v napačno smer. Je pa res, da lažje vidiš avto ki stoji na avtobusni postaji in meri, kot pa pešake ki ustavljajo kolesarje...
solatko ::
strup121 - Daj razsvetli me, je bila to enkratna tedenska akcija (to je bilo namreč objavljeno), ali je to stalna praksa (link do števila izrečenih glob za prešce in kolesarje).
Delo krepa človeka
strup121 ::
aja točno, pozabil sem da je na internetu vsa statistika dela policije tako da so vsi podatki real time na voljo.
Mislim pa, da se je dovolj povedalo o tem v drugih temah tu na slotechu, tako da če te zanima, malo pobrskaj pa boš našel informacijo o tem kako dolgo se je to izvajalo in če se izvaja še naprej.
Mislim pa, da se je dovolj povedalo o tem v drugih temah tu na slotechu, tako da če te zanima, malo pobrskaj pa boš našel informacijo o tem kako dolgo se je to izvajalo in če se izvaja še naprej.
solatko ::
Če ti ni jasno, koliko se nadzira promet šibkih udeležencev v prometu, se proti večeru sprehodi po LJ, boš videl kako vozijo brez osnovne svetlobne opreme, v kontra smer (tudi mimo policajev), pa se nobenmu nič ne zgodi. Pešci pa itak skačejo čez ceste, kjer jim paše, tudi direktno pred avtomobile.
Ne zastopim folka, ki ne da nič na lastno varnost in pričakuje, da jih bo pazil cel svet.
Po Vodmatu, se vozniki še vedno veselo vozijo v enosmerne ulice, po kontra smeri.
Ne zastopim folka, ki ne da nič na lastno varnost in pričakuje, da jih bo pazil cel svet.
Po Vodmatu, se vozniki še vedno veselo vozijo v enosmerne ulice, po kontra smeri.
Delo krepa človeka
strup121 ::
prekrški se delajo povsod in s strani vseh udeležencev tako da vseh prekrškarjev se itak ne dobi. Vem pa da imajo vsaj na območju centra, dosti ljudi ki dnevno kaznujejo toliko pešcev in kolesarjev kot jih na drugih območjih ne v celem tednu oz. mescu ne.
Od folka je težko pričakovat da bojo nardil kaj za svojo varnost saj so kot kure brez glave in potem ko jih nekdo povozi je njihov prvi stavek da je voznik divjal. Nikoli ni nihče sam kriv.
Od folka je težko pričakovat da bojo nardil kaj za svojo varnost saj so kot kure brez glave in potem ko jih nekdo povozi je njihov prvi stavek da je voznik divjal. Nikoli ni nihče sam kriv.
SkIDiver ::
Glede na to, da si prosil za kazen v pričo policijskega vozila že nisi dobil zastonj kazni. Tega se pri nas enostavno ne počne, ker so inkasanti in te bodo zakasirali samo, da jim daš priliko.
Drugič zapusti križišče ali krožišče kot narekuje prometna ureditev, ob priliki obrni in uberi željeno pot.
Tujec gor ali dol in nepoznan v okolišu. Ceste imajo svojo signalizacijo in tvoja naloga je, da jo kot voznik spremljaš.
Ko bom sam naslednjič v Velenju prevozil rdečo luč bom lahko rekel "a lahko samo opozorilo, nisem domačin pa nisem vedel, da je tu semafor". Mislim, da se še sam pri sebi ne bi mogel zadržati, da ne bi planil v smeh
Čeprav nota prijaznosti lahko pomaga pri policiji. Vprašanje je samo kako se je v tvojem primeru policistka odločila preden je pristopila do vozila. Verjetno je imela pol plačilnega naloga spisanega še preden je prvič pristopila do tvojega vozila
Na žalost je takšna pravna ureditev naše države.
PS: Nemalokrat na AC dohitim ali pa me dohiti policijsko vozilo katerega voznik očitno ni poznan z delom zakona, ki narekuje, da je omejitev na AC 130km/h. Nisem toliko mimo, da bi ga šel dražit in tiščat za njem v njegovem tempu. Raje počakam za njem, da se umakne iz AC in nadaljujem v svojem tempu vožnje, če sem ga jaz dohitel.
Cca 14 dni nazaj ob 7.45 zjutraj vožnja v smeri od razcepa Kozarje proti razcepu Koseze (smer od KP proti KR). Dohitim policijsko vozilo, ki se na voznem pasu vozi 120km/h. Sicer se mi zdi, da je omejitev na tem odseku 130km/h ampak mi nekaj reče "ne izzivaj" in se tako kot vsi pred mano pospravim na vozni pas za policijsko vozilo s primerno varnostno razdaljo. Za izvozom Brdo voznica osebnega vozila prehiti policijsko vozilo z recimo, da 130km/h. Ko jih prehiti in zavije na vozni pas se je začel disko light session. Ker ji očitno ni poštekalo, da jo ustavljajo, policist z vozilom prehiti voznico, se postavi pred njo in zadaj se je pogazal magični napis "POLICIJA, VOZITE ZA MENOJ". Iz ljubega miru (če se ne motim, da je omejitev na tem odseku 130km/h preden prideš do omejitve 100 ali 80km/h pred razcepom).
Drugič zapusti križišče ali krožišče kot narekuje prometna ureditev, ob priliki obrni in uberi željeno pot.
Tujec gor ali dol in nepoznan v okolišu. Ceste imajo svojo signalizacijo in tvoja naloga je, da jo kot voznik spremljaš.
Ko bom sam naslednjič v Velenju prevozil rdečo luč bom lahko rekel "a lahko samo opozorilo, nisem domačin pa nisem vedel, da je tu semafor". Mislim, da se še sam pri sebi ne bi mogel zadržati, da ne bi planil v smeh
Čeprav nota prijaznosti lahko pomaga pri policiji. Vprašanje je samo kako se je v tvojem primeru policistka odločila preden je pristopila do vozila. Verjetno je imela pol plačilnega naloga spisanega še preden je prvič pristopila do tvojega vozila
Na žalost je takšna pravna ureditev naše države.
PS: Nemalokrat na AC dohitim ali pa me dohiti policijsko vozilo katerega voznik očitno ni poznan z delom zakona, ki narekuje, da je omejitev na AC 130km/h. Nisem toliko mimo, da bi ga šel dražit in tiščat za njem v njegovem tempu. Raje počakam za njem, da se umakne iz AC in nadaljujem v svojem tempu vožnje, če sem ga jaz dohitel.
Cca 14 dni nazaj ob 7.45 zjutraj vožnja v smeri od razcepa Kozarje proti razcepu Koseze (smer od KP proti KR). Dohitim policijsko vozilo, ki se na voznem pasu vozi 120km/h. Sicer se mi zdi, da je omejitev na tem odseku 130km/h ampak mi nekaj reče "ne izzivaj" in se tako kot vsi pred mano pospravim na vozni pas za policijsko vozilo s primerno varnostno razdaljo. Za izvozom Brdo voznica osebnega vozila prehiti policijsko vozilo z recimo, da 130km/h. Ko jih prehiti in zavije na vozni pas se je začel disko light session. Ker ji očitno ni poštekalo, da jo ustavljajo, policist z vozilom prehiti voznico, se postavi pred njo in zadaj se je pogazal magični napis "POLICIJA, VOZITE ZA MENOJ". Iz ljubega miru (če se ne motim, da je omejitev na tem odseku 130km/h preden prideš do omejitve 100 ali 80km/h pred razcepom).
imagodei ::
Jaz sem še vedno, ko sem ujel policijsko vozilo, ki je po AC vozilo manj kot dovoljenih 130 km/h, šel v prehitevanje. In nikoli nisem doživel "disco light sessiona".
- Hoc est qui sumus -
mihec87 ::
Se mi zdi da ne gledate pravih križišč,glede na opis..
http://geopedia.si/#T105_x505274_y13615...
Na sliki zgoraj za krožnemu je križišče na desno se zavije proti rudniku,levo za lokovico(pokriva gozd) ter naravnost se pelje v šoštanj
http://geopedia.si/#T105_x505274_y13615...
Na sliki zgoraj za krožnemu je križišče na desno se zavije proti rudniku,levo za lokovico(pokriva gozd) ter naravnost se pelje v šoštanj
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
amigo_no1 ::
Svetleč napis, ki se dvigne "POLICIJA, VOZITE ZA MENOJ" imajo provide (na zunaj civilna vozila, s to razliko da notri sedita 2 smrkca, tako da niti ne veš da so policaj dokler jih ne prehitiš in vmes pogledaš kdo sedi notri), iz tega dalje tvoje pisanje, da si dohitel policijsko vozilo (in kar nekako vedel da gre za smrkce) nekako ne gre skozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
strup121 ::
hmm... nevem zakaj bi se moral peljati za policijskim vozilom ki vozi 120 na a/c. Hkrati pa dvomim, da so voznico ustavljali samo zaradi tega ker je prehitela policijski avto :lol:
SkIDiver ::
amigo_no1 ne vem koliko si seznanjen, vendar ima policija že kar nekaj časa v svojih vrstah označena provida vozila
Po večini so Octavie in Prvi Superbi od Škode. Imajo pa tudi nekaj motociklov s provida sistemom
imagodei tudi jaz jih prehitim. Samo tisto jutro mi je nekaj reklo "ne". In če ni potrebe se raje ne izpostavljam in nastavljam.
V trenutku, ko je zapeljala na vozni pas so prižgali luči. Mogoče pa so v tem času že ugotovili, da z vozilom ali registrsko oznako nekaj ni v redu. Kakšno naklučje bi moralo biti, da bi se spravili preverjati vozilo?
Po večini so Octavie in Prvi Superbi od Škode. Imajo pa tudi nekaj motociklov s provida sistemom
imagodei tudi jaz jih prehitim. Samo tisto jutro mi je nekaj reklo "ne". In če ni potrebe se raje ne izpostavljam in nastavljam.
V trenutku, ko je zapeljala na vozni pas so prižgali luči. Mogoče pa so v tem času že ugotovili, da z vozilom ali registrsko oznako nekaj ni v redu. Kakšno naklučje bi moralo biti, da bi se spravili preverjati vozilo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
strup121 ::
da imajo motorji provida sistem dvomim zaradi samega načina uporabe tega sistema. Nekako ni varno da voziš motor in hkrati upravljaš s kamero...
in da ima svetlobno tablo zadaj, še ne pomeni da mora biti opremljeno s sistemom provida.
in da ima svetlobno tablo zadaj, še ne pomeni da mora biti opremljeno s sistemom provida.
amigo_no1 ::
V tvojem primeru je šlo za patruljno vozilo z na kilometer vidnimi modro-belimi oznakami in lučmi na strehi ali civilno brez policijskih označb ?
Za naše označene provide še nisem slišal.Imaš kak link ?
Misliš octavie rs ?
Enote za izravnalne ukrepe vem da imajo civilna vozila, z vgrajenimi napravami za zvočno in svetlobno signalizacijo a brez kamere.
Za naše označene provide še nisem slišal.Imaš kak link ?
Misliš octavie rs ?
Enote za izravnalne ukrepe vem da imajo civilna vozila, z vgrajenimi napravami za zvočno in svetlobno signalizacijo a brez kamere.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
SkIDiver ::
strup121 o vrjemi, da imajo provida sistem tudi na motorjih
amigo no1 peta slika po vrsti, Superb. In bil je točno takšen Superb. PP Brdo ima vsaj enega po moji izkušnji kar lahko tudi potrdim iz lastne izkušnje.
Sicer pa vem, da svetlobna tabla ne pomeni, da gre za provido. Sem pa tja srečam kako Octavio Tour po LJ s svetlobno tablo.
amigo no1 peta slika po vrsti, Superb. In bil je točno takšen Superb. PP Brdo ima vsaj enega po moji izkušnji kar lahko tudi potrdim iz lastne izkušnje.
Sicer pa vem, da svetlobna tabla ne pomeni, da gre za provido. Sem pa tja srečam kako Octavio Tour po LJ s svetlobno tablo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
strup121 ::
strup121 o vrjemi, da imajo provida sistem tudi na motorjih
lahko poveš kje dotično motor-provido uporabljajo, ker zagotovo je ne na PPP LJ
hmmm... bojda pri nas obstaja en motor na katerem je nameščen sistem provida, vendar se ga uporablja samo za predstavitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: strup121 ()
SkIDiver ::
Žal tega ne vem kje točno jih uporabljajo. Vem pa, da jih imajo in da jih tudi uporabljajo. Do sedaj sem jih vedno videl na AC, tudi na ljubljanskem obroču.
Odpravi se na MotorSport salon Ljubljana (če se še tako imenuje prireditev), ki se odvija na Gospodarskem razstavišču. Običajno je tam prisotna tudi prometna policija, ki ponavadi parkira na svoj prostor osebno vozilo s provida sistemom. Če boš kompetenten sogovornik ti bodo zagotovo tudi razložili kje opravljajo nadzor prometa s provida sistemom na motociklih. Če ti je bližje pa imaš v naselju Mirna Peč na Dolenjskem vsakoletno srečanje motoristov kjer so tudi prisotni. Letos, če se prav spomnim je bila tudi provida na motociklu
PS: Se uporablja tudi v real life. Čeprav res, da ne vem ali se opravljajo z njim tudi meritve hitrosti.
Odpravi se na MotorSport salon Ljubljana (če se še tako imenuje prireditev), ki se odvija na Gospodarskem razstavišču. Običajno je tam prisotna tudi prometna policija, ki ponavadi parkira na svoj prostor osebno vozilo s provida sistemom. Če boš kompetenten sogovornik ti bodo zagotovo tudi razložili kje opravljajo nadzor prometa s provida sistemom na motociklih. Če ti je bližje pa imaš v naselju Mirna Peč na Dolenjskem vsakoletno srečanje motoristov kjer so tudi prisotni. Letos, če se prav spomnim je bila tudi provida na motociklu
PS: Se uporablja tudi v real life. Čeprav res, da ne vem ali se opravljajo z njim tudi meritve hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
amigo_no1 ::
strup121 o vrjemi, da imajo provida sistem tudi na motorjih
amigo no1 peta slika po vrsti, Superb. In bil je točno takšen Superb. PP Brdo ima vsaj enega po moji izkušnji kar lahko tudi potrdim iz lastne izkušnje.
Sicer pa vem, da svetlobna tabla ne pomeni, da gre za provido. Sem pa tja srečam kako Octavio Tour po LJ s svetlobno tablo.
To je vozilo z modro-belimi oznakami in lučmi na strehi in se vidi na daleč.
Hmm, lahko da so šli tega voznika ustavljati, ker je bila na tem delu omejitev 100 kmh ?
Ker drugače ne vem zakaj... tablice tudi ne moreš preveriti v 1 sekundi.
Če srečam smrkce (provida in patruljni) na AC ko žulijo 110 na 130 kmh omejitve grem lepo mimo s 130-140.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
SkIDiver ::
Načeloma te provida do 150km/h niti povoha ne. Po besedah voznika provide "se ne splača", karkoli naj bi že to pomenilo. Je pa res, da provide običajno vozijo starejši policisti s pametjo in ne mladi, ki filajo svoj ego.
Kot rečeno jih prehitim tudi sam. Samo v opisanem dogodku sem se raje postavil za njimi. Kaj je bil vzrok, da so ustavili voznico ne vem. Mogoče se mu je pa voznica dopadla Preverim ob priliki omejitev na omenjenem odseku.
Kot rečeno jih prehitim tudi sam. Samo v opisanem dogodku sem se raje postavil za njimi. Kaj je bil vzrok, da so ustavili voznico ne vem. Mogoče se mu je pa voznica dopadla Preverim ob priliki omejitev na omenjenem odseku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
dzinks63 ::
Vzrok za zgornjo zaustavitev voznice je lahko v menjavanju prometnega pasu brez uporabe smernikov za kar je kar visoka kazen, če to ponoviš dvakrat, ko se spraviš prehitevat in ko se vračaš na desni vozni pas, je cena dvojna.
In policistom se kar splača takole nastavljati limanice z počasnejšo vožnjo od dovoljene na ac.
In policistom se kar splača takole nastavljati limanice z počasnejšo vožnjo od dovoljene na ac.
neuporaba smernika = 300 eur + 3KT
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
SkIDiver ::
To pa nisem bil pozoren! Čisto možno. Pa sem po krivem obdolžil može zakona, da kalijo jutranji mir na obvoznici
strup121 ::
Vzrok za zgornjo zaustavitev voznice je lahko v menjavanju prometnega pasu brez uporabe smernikov za kar je kar visoka kazen, če to ponoviš dvakrat, ko se spraviš prehitevat in ko se vračaš na desni vozni pas, je cena dvojna.
In policistom se kar splača takole nastavljati limanice z počasnejšo vožnjo od dovoljene na ac.
neuporaba smernika = 300 eur + 3KT
nič ni cena dvojna ampak je kar ista. Ne da se zakonov razlagati kar prosto po prešernu. Dobila bi lepo 300 +3kt pa če enkrat ni dala žmigavca ali dvakrat.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48395 (42289) | GrimReaper |
» | Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26804 (21543) | bajsibajsi |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 49708 (45661) | floyd1 |
» | Ne vem ali sem kazen dobil ali ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11830 (10474) | poweroff |
» | kazen za rumeno luč (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 21233 (18787) | WarpedGone |