» »

HTML 5

HTML 5

Icematxyz ::

Nisem se preveč poglabljal:

-Glede podpore vsem spletnim brskalnikom na tržišču smo že nekaj na to temo rekli višje in sicer kaj torej trenutno počnejo resna večja podjetja na tem področju, ki na primer že ponujajo HTML 5 igre, torej ne čaka se na tiste, ki zaostajajo in če kdo živi pod takšnim vtisom se moti.

Tudi hitrejši razvojni cikel pri razvoju spletnega brskalnika je za to danes nuja, kar omenjam za vse tiste, ki so bili mnenja, da Mozilla le viša številko različice in da se gre za to pri prehodu na hitrejši razvojni cikel.

-Glede "cross-tab" podpore za aplikacije, OK, torej zaenkrat se naj spletni razvijalci osredotočijo na "single-tab" implementacijo svoje aplikacije, če že.

-Lokalna hramba podatkov za off-line delo in pripadajoča IMAP JS knjižnica za kakšnega poštnega odjemalca pa je v planu za Firefox OS, kot smo že ugotovili v prejšnji temi.

-Glede šifriranja podatkov v uporabniški mapi do katerih lahko potem dostopa vsak, ki se nahaja na fizični lokaciji, kjer se nahaja računalnik, kolikor je meni znano je tako v veliki večini primerov že od nekdaj. Ubuntu uporabnik lahko recimo pri namestitvi Ubuntu OS izbere opcijo, da se uporabniška mapa in podatki v njej šifrira, če je to zahteva.

Tako da .. nekaj za experimental labs zadeve.


Podpora na nekaterih področjih je bolj začetna in manj razširjena čez spletne brskalnike in s tem se strinjam, načeloma je do sedaj temu še vedno bilo tako.

Poznam primere iz prakse, kjer temu ni tako in na primer omenjena področja že v tej temi:
-HTML 5 video podpora na slo-tech.
-HTML 5 igre priznanega podjetja na področju iger.

Sam v tem trenutku že dnevno uporabljam aplikacijo, spisano v HTML 5 tehnologijah na Ubuntu, kot "native app", ker čakam na odprtje Mozilla Marketplace, da jo potem poganjam, kar v spletnem brskalniku in da vidim, kaj bo mi bolj odgovarjalo in za kaj se sploh pri vsem skupaj torej gre.

Torej zadeva ni le za v kakšne laboratorije, ampak je na različnih področjih že razširjena v vsakodnevnem življenju, oziroma ti, ki že sedaj nudijo kakšno HTML 5 igro bodo jutri, ko bodo na voljo še dodatni WebAPI-ji to počeli na način, kot trenutno tega ne morejo početi, kar pa ne pomeni, da trenutno nič ne moreš narediti na tem področju. Sem podal primer višje in ravno igram sledečo igro:

http://jordiros.me/glinvasion/

Kako jim je uspelo, se vprašam? Nemogoče!

Icematxyz ::

Zanimiva reč, ki se nekako ne ujema s navedenimi pomisleki o tem, če je HTML 5 tehnologija že za dnevno uporabo ali ne:

C&C Tiberium Alliances

Kakorkoli to je prihodnost in kdo se ukvarja s razvojem na spletu, oziroma razvojem le tega in hoče del pogače mu priporočam, da najmanj kaj lahko naredi je, da stoji v vrsti, ko bodo na voljo prve mobilne naprave s Firefox OS, kvečjemu če poskusi biti tam torej prvi, kar bo seveda težko.

P.S. Upam si tudi napovedati uspeh Firefox OS mobilnih naprav.

Gandalfar ::

Lej, dal sem cisto konkretne tezave na katere morajo biti pozorni developerji. Ne rabis tega tako osebno jemat :)

Icematxyz ::

Gandalfar je izjavil:

Lej, dal sem cisto konkretne tezave na katere morajo biti pozorni developerji. Ne rabis tega tako osebno jemat :)


Ne dal si mi povezavo na nekaj, kjer se nekdo pritožuje nad tem, da bi se rad naučil voziti kolo, ampak preden se bo to skušal naučiti bo raje še razmislil o nekaj gumbih, ki bi jih morda moral pritisniti, če bi se nahajal v "space shuttle". Tista prejšnja povezava razvijalskega studija za igre je potem takem imela bistveno večjo težo v očitku, da še določen (data prenos) WebAPI (zaenkrat) manjka za boljšo uporabniško izkušnjo, kot je trenutno možna, kar se torej rešuje in bo na voljo relativno kmalu. Načeloma pa tudi povezav, kjer se kot razlog proti navaja "nepodpora za HTML 5 v IE 6" ne jemljem preveč resno.

Gandalfar ::

Well, dejstvo je da danes za dobro podporo zvoka v kvazi html5 igrah rabis flash. Se posebaj, ce zelis generirat svoje sample ali pa se kaj prevec ukvarjat z natancnostjo. To je Microsoft cisto lepo razlozil in s prstom pokazal na "odprte" browserje a kaj ko so verniki potisnili glavo v pesek.

Icematxyz ::

Ne vem zakaj točno se v tej temi omenja Flash, ki ima s vsem skupaj ravno toliko, kot C++. Microsoft pa naj raje preide s IE na hitrejši razvojni cikel, ker bi to bilo za HTML 5 bolj koristno, "kot pametovanje o natančnosti" predvajanega zvoka v igri.

Še Office Next ne znajo sprogramirati za kaj drugega, kot W7/W8 tako da ne mi o glavi v pesek!

Icematxyz ::

Drugače pa tukaj imaš igro:

http://gritsgame.appspot.com/

Tukaj imaš izvorno kodo:

http://code.google.com/p/gritsgame/sour...

In lahko med tem, ko igraš igro preučuješ tudi kodo. Se pravi ugotavljaš kako točno je možno, da ko pritisneš na gumb ali izstreliš balistični izstrelek slišiš "zvočni sample", ki natančno povzame dogodek!

Gandalfar ::

Lahko si pozenes: http://areweplayingyet.org/ v svojem omiljenem browserju in se cudis da Firefox pac ne podpira vsega. A jih bos sel kaj brcat da se potrudijo? :D

Gandalfar ::

Gandalfar je premaknil sporočila v Firefox OS (boot 2 gecko).

Icematxyz ::

Gandalfar je izjavil:

Lahko si pozenes: http://areweplayingyet.org/ v svojem omiljenem browserju in se cudis da Firefox pac ne podpira vsega. A jih bos sel kaj brcat da se potrudijo? :D


To si zasluži odgovor, da se ne odgovarja znova:

Sem pognal prvi test in opazil, da se ukvarjajo tudi s Firefox različicami, ki niso več vzdrževane in to naredi vse skupaj nepregledno/neuporabno in tukaj se je zgodba tudi končala. Že v osnovi torej nerazumevanje področja in prikaz množice nerelevantnih podatkov, ki morda koristijo zgodovinarjem in ne toliko spletnim programerjem.

Drugače pa jih načeloma ni treba preveč brcati, da bi kaj implementirali, če bodo le drugi torej dohajali...


P.S. Torej če se ocenjuje, da razprava o Firefox OS ne sodi v temo o HTML 5 kvečjemu predlagam, da se nova tema z naslovom Firefox OS pomakne pod operacijske sisteme.

noraguta ::

kva ja zdej stem "standardom"? a se bodo med sabo postrelil? al nekaj ljudi ne vrjame več da je to časovno sprejemliva opcija?
http://www.webmonkey.com/2012/07/html-g...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Gandalfar ::

It's a rolling standard. Ze zdaj so browser vendorji tko .. "u, u, u u! mi bi to" in nalepijo spredaj -moz ali pa -webkit. V praksi se itak dela graceful degradation, tko kot na primer z rounder cornerji. Ti samo delajo strani pa jih testiraj na major browserjih pa se ne sekiraj za rumeni trač.

Icematxyz ::

Je bila na to temo na slo-tech tudi novica:

https://slo-tech.com/novice/t527858

Torej načeloma vse gre po starem naprej, kvečjemu HTML 5 specifikacija bo sedaj končana/dogovorjena, če je to pravi izraz pred letom 2020, ker se je za to zadolžilo več ljudi in za to zagotovilo ustrezna finančna sredstva. Morda torej okrog leta 2014 in v praksi pa zadevo uporabljaš tako deloma že sedaj in proti koncu tega in začetek prihodnjega leta se pričakuje bistvena porast uporabe teh tehnologij na praktično vseh področjih od namizja do mobilnih naprav glede na trenutno stanje, kjer prednjačijo zaenkrat le kakšne HTML 5 video vsebine, če pogledamo torej samo te večje novosti/spremembe, ki nas torej čakajo.

Icematxyz ::

Icematxyz ::

Microsoftov se je kot kaže odločil, da bo podprl WebRTC, ampak kot kaže jih še vedno moti izbira kodeka (VP8), katerega na primer Skype že v tem trenutku torej uporablja in pa začetna "HTML 5/WebRTC" podpora s Skype na Outlook.com bo zahtevala vtičnik.

Gandalfar ::

To give another example, we use Core Text to lay out many of our strings, but layout calculations can quickly become a bottleneck. With our new iOS app, when we download new content, we asynchronously calculate the sizes for all these strings, cache our CTFramesetters (which can be expensive to create), and then use all these calculations later when we present the story into our UITableView.

Jah zresnt se bodo mogl.

http://www.theverge.com/2012/8/23/32627...
https://www.facebook.com/notes/facebook...

Me zanima kaj si teli Facebookvci mislijo o Firefox OS-u. Testi niso pokazali da bi bil kaj bistveno hitrejsi na Androidu kot vgrajeni browser. Hardware bo pa tudi isti. Le kaj bo as v rokavu marca 2013 za FF ekipo?

Icematxyz ::

Da bodo pač izdelovali namensko aplikacijo za vsako (mobilno) platformo, oziroma, ker nekoliko bolje poznamo to področje, ker mu torej sledimo, verjetno vemo, da "težava" verjetno deloma leži tudi drugje in to je, Apple na svoji mobilni platformi verjetno ne bo preveč hitel s implementacijo najnovejših HTML 5 tehnologij/zmogljivosti? So pa tudi v isti novici omenili že torej sami zraven prednosti, kar nekaj pomanjkljivosti pristopa, katerega so sedaj uporabili pri Apple.

V tej temi se je na primer tudi podal primer, kako je torej določen "game studio" šel zaenkrat s HTML 5 tržišča, ampak sam bi lahko dal primer za kakšnega drugega, ki je pa na to področje ravno vstopil, ampak zakaj? Tehnologija je tukaj in ve se zakaj se gre, nekaterim bo torej uspelo, drugim pa pač ne. Povsod je torej tako.

Jah zresnt se bodo mogl.


V bistvu podpora podatkovnim kanalom vsaj v Chrome/Firefox in verjetno tudi Opera, IE morda s Google Chrome Frame, nisem trenutno natančno preverjal, Apple preprosto ne vem in bomo takrat videli... se planira do konca tega leta in to bi pa že moralo dati konkretne rezultate na področju o katerem razpravljamo v tej temi.

Le kaj bo as v rokavu marca 2013 za FF ekipo?


A nisi forkal Firefox OS ven iz te teme, tako da tema o Firefox OS načeloma že obstaja.

As torej v rokavu? Prepoznaven brand, decentraliziran market, verjetno nižja cena naprave, sodoben web... In pa predvsem za uspeh mobilne platforme je potrebno imeti podporo mobilnih operaterjev. Bomo videli.

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

Gandalfar ::

Evo, dost kul tehnicen prispevek kaj manjka mobile webu - http://lists.w3.org/Archives/Public/pub...

Zdej pa cakamo da vendorji dvignejo roko pa recejo da bodo kaj od tega zrihtal.

Icematxyz ::

Če smo že pri FB in HTML 5:

Hi,

Yesterday, at Disrupt SF, Mark Zuckerberg discussed Facebook's mobile
strategy. In the process he made a few comments about HTML5. Predictably
news outlet and social media were quick to jump on them. Quotes were taken
out of context and conclusions hastily drawn. In order to set the record
straight, I wanted to share the transcript with you and let you draw
your own, informed conclusions:

"When I'm introspective about the last few years I think the biggest
mistake that we made, as a company, is betting too much on HTML5 as
opposed to native... because it just wasn't there. And it's not that HTML5
is bad. I'm actually, on long-term, really excited about it. One of the
things that's interesting is we actually have more people on a daily basis
using mobile Web Facebook than we have using our iOS or Android apps
combined. So mobile Web is a big thing for us."


--Mark Zuckerberg, Disrupt SF, September 2012.

Rest assured that we are more dedicated than ever to drive the mobile Web
forward.

Best,

--tobie


Glede povezave pa praviš:

Zdej pa cakamo da vendorji dvignejo roko pa recejo da bodo kaj od tega zrihtal.


GPU področje je verjetno še najbolj zapleteno z vidika hitrih/enotnih rešitev, ostalo pa ne vidim razloga, zakaj se ne bi (hitreje) izboljševalo/razvijalo tudi v to smer.

Icematxyz ::

Nedolgo nazaj smo govorili o šifriranju in "vendorji" so že izdelali prvi osnutek za WebAPI na tem področju, kateri zajema:

Osnovna podpora za šifriranje v spletnih aplikacijah, zgoščevanje, izdelava podpisa in preverjanje, šifriranje in dešifriranje.

Opisuje tudi programski vmesnik za aplikacije, kateri služi izdelavi in upravljanju s ključi, hramba ključev je na voljo za začasne ter trajne ključe. Uporaba teh programih vmesnikov služi med drugim za preverjanje pristnosti uporabnika ali procesa, podpisovanju dokumenta ali kode in zagotavlja zaupnost in integriteto komunikacije.

W3C presents draft of browser Web Cryptography API

Lonsarg ::

In to šele 2012 pridemo do takih APIjev? Ni čudno da morajo razni edavki razne plugine delat za vsak browser posebaj..

Vglavn, sam da bo kmalu brez pluginov se dal poslovat...

Icematxyz ::

Lonsarg je izjavil:

In to šele 2012 pridemo do takih APIjev? Ni čudno da morajo razni edavki razne plugine delat za vsak browser posebaj..

Vglavn, sam da bo kmalu brez pluginov se dal poslovat...


Da nikogar ni prej splet kot platforma kaj pretirano zanimal. Sedaj je zadeva stekla.

Lonsarg ::

Posluje se preko spleta že desetletje, sam nikogar standardi niso zanimal, "saj majo itak vsi windows in internet explorer, gremo za to razvit":)

Upam da se prime zadeva, ko finiširajo. Potem pa še NFC namesto čitalnika kartic pa smo na konju:)

Icematxyz ::

Potem pa še NFC namesto čitalnika kartic pa smo na konju:)


Da, tudi na področju NFC WebAPI se že kaj odvija. Bomo videli!

Gandalfar ::

Icematxyz: ti pa ziher ne delas v industriji :D

Icematxyz ::

Ne jaz bom le kupil napravo s Firefox OS in to je to.

Zgodovina sprememb…

Gandalfar ::

Ne sej to ti proviscim. Tak divji optimizem lahko prihaja samo od nekoga, ki je end user tehnologij, ki zmagajo in z vsakim nakupo ne tvega vec kot par sto evrov in nekaj svojih vecerov.

Icematxyz ::

Glej na NFC WebAPI se aktivno dela že nekaj časa in začetna podpora se pričakuje v praktično prvih Firefox OS napravah s NFC. Se pravi, kot programer spletnih aplikacij za Firefox OS boš imel na voljo (JavaScript dostop) začetno podporo za NFC?

O čem točno pa ti govoriš?

Gandalfar ::

O tem divjem optimizmu. Bo ko bo, pa ko bo, bo AWSUUUUM!

Ja, true. Sam upam, da ne bos kaj taksnega rabil svoje firme stavit :)

Icematxyz ::

Gandalfar je izjavil:

O tem divjem optimizmu. Bo ko bo, pa ko bo, bo AWSUUUUM!

Ja, true. Sam upam, da ne bos kaj taksnega rabil svoje firme stavit :)


Ja no začetna podpora in JavaScript dostop do NFC za spletnega programerja je AWSUUUUM, če pomislimo to se načeloma strinjam in torej tudi seveda novost, ampak ostalo pa ne vem na kaj ciljaš. Saj pa lahko to popolnoma hladno vzameš, brez optimizma, če pa te to navdaja z optimizmom pa ne vem, kako naj drugače napišem. JavaScript dostop do NFC? Kaj pa je to torej takšnega? Nič takšnega.

P.S. AWSUUUUM!

Gandalfar ::

Za zmagat na hackdayu in dobit plisasto pando bo ;)

Icematxyz ::

Gandalfar je izjavil:

Za zmagat na hackdayu in dobit plisasto pando bo ;)


Nič kaj bistveno drugače, kot obstoječe rešitve torej najvišja stopnja ogroženosti in obnašanje skladno s tem dejstvom. Kakšna aplikacija za plačila ali upravljanje s pretokom podatkov, katera ima dostop do NFC bo potrebovala torej certifikat. Varnostne luknje, če si na to mislil, pa seveda, kot pri vseh drugih platformah je tudi tukaj kaj takšnega možno, kot torej tudi drugod.

Gandalfar ::

Ma ni security issue. Sploh ne dvomim da bo to na enem Firefox OS-u leta 2014 delal pa morda bo kaksen Chrome notebook extreme to znal. Kaj vec bo pa rocket science, pa kaksna VISA bo dala se svoj proprietary extension gor in si fucked. Ze danes je vecji zlocin nad tehnologijo narest poln oauth flow iz pure javascripta, tako da dokler ne zmoremo tako simple opravil so vsi ti RFC-ji, proposali in morebitne random implentacije zame samo nekaj kar se na hackdayih kaze in me je strah za vsakega CTO-ja, ki to potrdi kot nekaj v kar bo product firma dala dosti denarja.

Zal. Si zelim da bi delal ampak me se nic ni prepricalo, da ta razvoj deluje hitreje kot na 10-letnem nivoju. Recimo kar nam je po parih letih koncno uspelo naredit je da lahko geolocation skoraj povsod klicem pa recimo da skoraj dela. Neki. Recmo.

Torej osnovno ze dobis, ce se hoces z granularnostjo igrat in kaj vec moras ze spisat modul za tvoj operacijski sistem. Pfuj.

Icematxyz ::

Lahko pa na vse skupaj tudi gledaš na način, kot da pišeš programsko opremo za eno platformo (izmed platform) in to je v tem primeru Firefox OS. Nič več in nič manj torej, kot platforma nudi v nekem trenutku in pa načeloma alternative za izdelavo programske opreme na Firefox OS tako ni, kar je torej dobro.

To kako bo ali ne bo neka firma dajala denar v to področje pa si že nekajkrat omenil da in naj se to vsaka firma odloči sama in pa pritoževanje nad tehnologijo pa je tudi bolj ali manj nesmiselno, ker splet je trenutno torej platforma, ki jo uporablja praktično največ uporabnikov in na njem posluje kar nekaj firm v in to torej z obstoječo tehnologijo in marsikateri CTO to torej ve, kako to torej gre.

Icematxyz ::

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Icematxyz ()

Gandalfar ::

Torej 600 USD (12x50USD za cel CS6) na leto za uncikovita HTML5 authoring orodja.

Tole je kar dober offer, samo disi po se enem FrontPagu. Pocakajmo da vidimo kaj bo konkurenca naredila. Zelo bi se veselil ce bi Microsoft svoj expression suite - http://www.microsoft.com/expression/pro... ipd. spravil v to igro.

Icematxyz ::

Ne vem kakšen je interes podjetja Microsoft v tem trenutku, bolj se nekako nagibam k temu, da bodo šli raje bolj resno v smer nudenja cross-platform razvojnih orodij za "nativne aplikacije". Bomo videli.

Adobe pa si načeloma "čakanja" ne more privoščiti, ampak spet glede Adobe Edge, če ne mislijo ponuditi Linux različice potem nekako ne izpadejo resno.

Gandalfar ::

Neresni proti komu? Senchi?

Sicer res nekaj podpirajo linux, samo se cene za njihova authoring orodja podobno zacno pri 400 USD, verjetno pa vseeno hoces polno verzijo ("sencha complete"), ki stane 1,000 USD. (govorimo o authoring toolih).

Na koncu dneva bos pa se vedno rabil CS6 in Mac/Win za en normalen workflow in kreativce.

A je se kaksen drug resen player na trgu, ki ima na pol delujoca orodja? Pa ne mislim glorified text editorja ali Aptana ;)

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

Na koncu dneva bos pa se vedno rabil CS6 in Mac/Win za en normalen workflow in kreativce.


Kdo ve, morda bo pa zadostoval, kar torej spletni brskalnik. Torej verjetno "(browser) vendorji" med drugimi tudi imajo kakšne plane na tem področju. Neresni pa sem mislil dejansko tako, kot sem torej napisal, če ne mislijo ponuditi Linux podpore potem so pač neresni in bo to področje zapolnil kdo drug, ker dvomim, da na tem področju močne konkurence ne bo.

JayKay ::

@adobe s tem suitom edge orodij pretirava.vzamejo open source Brackets in ga prepakirajo v Edge Code. Zraven tega pa se dajoo ven CSS Reflow. wtf? in 9.99 na mesec za shadow? f*** off. dajte mi opcijo one time fee pa adijo.

Gandalfar ::

No, no. Bracketsi se ze od samega zacetka razumejo kot bait and switch.

JayKay ::

ja, f**k'em. Sublime text 2 + packages = FTW

JayKay ::

edit: Brackets will be always OPEN SOURCE. You can think of Edge Code the same way of PhoneGap: Adobe's distribution of Brackets.
A distribution that bundles additional services the same way PhoneGap does (PhoneGap Build). Do you guys see anything wrong?

Gandalfar ::

JayKay je izjavil:

ja, f**k'em. Sublime text 2 + packages = FTW


Ja, samo to je tko .. f* drago, ker rabis met developerja, ki ve kaj pocne :D

techfreak :) ::

Icematxyz je izjavil:

Na koncu dneva bos pa se vedno rabil CS6 in Mac/Win za en normalen workflow in kreativce.


Kdo ve, morda bo pa zadostoval, kar torej spletni brskalnik. Torej verjetno "(browser) vendorji" med drugimi tudi imajo kakšne plane na tem področju. Neresni pa sem mislil dejansko tako, kot sem torej napisal, če ne mislijo ponuditi Linux podpore potem so pač neresni in bo to področje zapolnil kdo drug, ker dvomim, da na tem področju močne konkurence ne bo.

Načeloma še nisem videl alternativ Adobe orodij na Linuxu (razen z uporabo Wine/virtualizacije), torej je malo nesmiselno pričakovati, da se bo sedaj kdo spomnil in naredil konkurenco.

Gandalfar ::

Kar mi je zanimivo je da ce pogledas kaksen Facebook huge dev meetup, je tam cela dvorana macov. Kar nekako kaze, da je Mac zanimiva platforma, vprasanje pa koliko je resnicnega (placjivega) demanda za Linux.

Icematxyz ::

techfreak :) je izjavil:

Icematxyz je izjavil:

Na koncu dneva bos pa se vedno rabil CS6 in Mac/Win za en normalen workflow in kreativce.


Kdo ve, morda bo pa zadostoval, kar torej spletni brskalnik. Torej verjetno "(browser) vendorji" med drugimi tudi imajo kakšne plane na tem področju. Neresni pa sem mislil dejansko tako, kot sem torej napisal, če ne mislijo ponuditi Linux podpore potem so pač neresni in bo to področje zapolnil kdo drug, ker dvomim, da na tem področju močne konkurence ne bo.

Načeloma še nisem videl alternativ Adobe orodij na Linuxu (razen z uporabo Wine/virtualizacije), torej je malo nesmiselno pričakovati, da se bo sedaj kdo spomnil in naredil konkurenco.


Sam pa načeloma pogosto vidim izdelke uporabnikov osebnega računalnika, kateri pri svojem delu uporabljajo primarno FOSS in me njihovi izdelki torej prepričajo. Brez Adobe torej zaenkrat, le kako jim uspe.

Gandalfar je izjavil:

Kar mi je zanimivo je da ce pogledas kaksen Facebook huge dev meetup, je tam cela dvorana macov. Kar nekako kaze, da je Mac zanimiva platforma, vprasanje pa koliko je resnicnega (placjivega) demanda za Linux.


Verjetno že dovolj, da se zadeva znajde v programskem središču Ubuntu ali na kakšnem "Steam Store", bomo videli.

Gandalfar ::

Koliko pa stanejo najdrazje stvari v ubuntu store? A podpira ubuntu mesecni subscription (in da program crkne, ce ga ne placas)?

Icematxyz ::

Gandalfar je izjavil:

Koliko pa stanejo najdrazje stvari v ubuntu store? A podpira ubuntu mesecni subscription (in da program crkne, ce ga ne placas)?


https://apps.ubuntu.com/cat/

Drugače pa v teh primerih, kjer je na voljo naročnina bo verjetno zadeva šla v smer "affiliate marketing", ampak najprej je torej na vrsti Adobe s Linux podporo, torej Photoshop. Zelo verjetno pa bo prej kakšen kvaliteten video urejevalnik na tem področju oral ledino, bomo videli.

In pa HTML 5 orodja za izdelavo HTML 5 vsebin bi verjel da se bodo sčasoma deloma selila tudi v sam spletni brskalnik, oziroma morda bo Microsoft šel v smer trženja cross-platform razvojnih orodij (za izdelavo torej tudi kakšnih HTML 5 urejevalnikov), ker ne vem zakaj bi to področje brez boja podarili konkurenci in potem bo v programskem središču pač "nativna gradnja" za plačilo, ker pa torej HTML 5 čedalje bolj ponudnikom programske opreme/storitev ponuja neodvisnost (od platforme) pa verjetno, kot sem že rekel prihaja obdobje "affiliate marketinga", oziroma torej kaj novega.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Podpora za strojno pospešeno predvajanje h.264, aac in mp3 v mobilnem firefoxu skoraj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Android
11228441 (25330) Icematxyz
»

MPEG LA zbral patente 12 podjetij, ki domnevno pokrivajo VP8

Oddelek: Novice / Industrijska lastnina
4514232 (12969) gnilojabolko
»

YouTube začenja prekodiranje videoposnetkov v WebM (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
13628506 (24988) Lonsarg
»

Chrome ne bo več podpiral H.264, le WebM (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
14028953 (24340) Icematxyz
»

H.264 ostaja brezplačen za spletno predvajanje videov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
5312824 (11098) Icematxyz

Več podobnih tem