Novice » Omrežja / internet » YouTube začenja prekodiranje videoposnetkov v WebM
Icematxyz ::
Ne. Če bi pa imel v H.264 bi si pa večina uporabnikov lahko brez problema ogledala.
Vir
Drugače pa pod večina "end userjev" spadajo tudi pirati? Se pravi, da se pač ne bi dojemalo H.264, kot "brezplačno opcijo" za "end userja".
revvs ::
H.264 še svoj potencial ni dosegel, ker ga še naprave sploh ne morejo v celoti uporabiti (kot za full 3D) in + se bo še dalje razvijal preko mednarodnih organizacij strokovnjakov, medtem ko tu neka ZDA firma hoče vsiliti svojo imitatorsko tehnologijo, ki je osnovana na matroski, matroska je pa osnovana na H.264 zato ker polna ločljivost oz. sposobnost H.264 še ni vsakdanja. V bistvu lahko vlečemo Google na sodišče ker oponaša H.264 in verjetno tudi slabo oponaša.
Gandalfar ::
@Icematxyz: problem je, da se webm predstavlja kot ze realno alternativo h264, pa za kaj vec kot tech demote zal se ni ready.
Problem tech demotov je da vecinoma tecejo samo na desktop platformah in tudi od dalec ni videt, da bi ipadi in xoomi to znali kaj kmalu pocet.
Problem tech demotov je da vecinoma tecejo samo na desktop platformah in tudi od dalec ni videt, da bi ipadi in xoomi to znali kaj kmalu pocet.
techfreak :) ::
@Icematxyz: Tale graf prikazuje dostopnost HTML5, ki še ni razširjen, niti ni dokončan. Če zraven šteješ še Flash, bo pa graf precej drugačen.
Poleg tega si Windows (če datoteko downloadaš, namesto da gledaš preko HTML5/Flash predvajalnika) ne more kaj veliko pomagati z obskurnim formatom kot je ogg, H.264 bo pa predvajal brez namestitve dodatnih kodekov. AFAIK je isto tudi pri OS X in QuickTime.
Poleg tega si Windows (če datoteko downloadaš, namesto da gledaš preko HTML5/Flash predvajalnika) ne more kaj veliko pomagati z obskurnim formatom kot je ogg, H.264 bo pa predvajal brez namestitve dodatnih kodekov. AFAIK je isto tudi pri OS X in QuickTime.
dux ::
@Gandalfar:
AFAIK je WebM v Androidu podprt od različice 2.3.3, zato bodo imele vse Andorid naprave, ki pridejo ven to poletje to že vključeno. (na strojno pospeševanje pa bo AFAIK treba še malo počakati)-
AFAIK je WebM v Androidu podprt od različice 2.3.3, zato bodo imele vse Andorid naprave, ki pridejo ven to poletje to že vključeno. (na strojno pospeševanje pa bo AFAIK treba še malo počakati)-
Upanje je v nasih odlocitvah
techfreak :) ::
Se zavedaš koliko naprav z Androidom in iOSom je bilo prodanih? H.264 bodo morali ponudniki vsebin vzdrževati vsaj še 3 leta.
Gandalfar ::
@dux: torej bo webm video stekal, h264 bo pa delal tekoce in se manj baterije kuril. To bodo userji kar drveli k tistim 5 kosckom webm vsebine ;)
Poldi112 ::
Prehodno težko obdobje je nizka cena, če se zavedaš kaj dejansko je alternativa - desetletje problemov s patenti, ki zajebavajo proizvajalce in uporabnike v glavo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Icematxyz ::
Po eni strani se govori o Flash in DRM, ki v osnovi nimata dosti skupnega s HTML5, ampak gre za ločeno področje. Ampak o Flash in DRM se govori le v okvirjih Theora in WebM. H.264 na iPad pa bi bil OK? Kaj pa Flash in DRM? Flash in DRM nimata dosti skupnega s HTML5 in to sta ločeni področji, ki bosta zagotovo tudi v prihodnosti prisotni.
HTML5 na področju video podpore "de facto" je v tem trenutku razširjen. S tem da višji delež uporabnikov ima podporo za Theora in WebM, kot H.264. Se pravi višje si rekel, da si ne moraš ogledati video vsebine (Theora) v svojem spletnem brskalniku in da večina uporabnikov s HTML5 podporo si ga ne more. To ne drži, ker večina si ga v tem trenutku lahko!
Strojni kodirnik/dekodirnik za WebM in Theora je v tem trenutku na voljo. Močno dvomim, da ne bo postal standardna oprema vsaj v Android in Chrome OS napravah v kratkem. Se pravi kupiš Android ali Chrome OS napravo s kamero, pritisneš na gumb snemaj, naložiš video na Youtube (brez prekodiranja), vključiš Google TV in že gledaš to video vsebino. Brez skrbi pa, da bo tudi DRM in reklame prisotne. ;)
Kaj se pa tiče avtonomije in štekanja v tem trenutku pa ne vem? Če ima kdo Motorola Xoom naj pove, kako je s tem.
To še zasluži posebej odgovor. Če gre za 99% vsebin na Youtube, do katerih uporabniki dejansko dostopajo, to pač ni malenkost!
Tale graf prikazuje dostopnost HTML5, ki še ni razširjen, niti ni dokončan. Če zraven šteješ še Flash, bo pa graf precej drugačen.
HTML5 na področju video podpore "de facto" je v tem trenutku razširjen. S tem da višji delež uporabnikov ima podporo za Theora in WebM, kot H.264. Se pravi višje si rekel, da si ne moraš ogledati video vsebine (Theora) v svojem spletnem brskalniku in da večina uporabnikov s HTML5 podporo si ga ne more. To ne drži, ker večina si ga v tem trenutku lahko!
torej bo webm video stekal, h264 bo pa delal tekoce in se manj baterije kuril. To bodo userji kar drveli k tistim 5 kosckom webm vsebine ;)
Strojni kodirnik/dekodirnik za WebM in Theora je v tem trenutku na voljo. Močno dvomim, da ne bo postal standardna oprema vsaj v Android in Chrome OS napravah v kratkem. Se pravi kupiš Android ali Chrome OS napravo s kamero, pritisneš na gumb snemaj, naložiš video na Youtube (brez prekodiranja), vključiš Google TV in že gledaš to video vsebino. Brez skrbi pa, da bo tudi DRM in reklame prisotne. ;)
Kaj se pa tiče avtonomije in štekanja v tem trenutku pa ne vem? Če ima kdo Motorola Xoom naj pove, kako je s tem.
tistim 5 kosckom webm vsebine ;)
To še zasluži posebej odgovor. Če gre za 99% vsebin na Youtube, do katerih uporabniki dejansko dostopajo, to pač ni malenkost!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
techfreak :) ::
HTML5 na področju video podpore "de facto" je v tem trenutku razširjen. S tem da višji delež uporabnikov ima podporo za Theora in WebM, kot H.264. Se pravi višje si rekel, da si ne moraš ogledati video vsebine (Theora) v svojem spletnem brskalniku in da večina uporabnikov s HTML5 podporo si ga ne more. To ne drži, ker večina si ga v tem trenutku lahko!
Govoril sem o vseh uporabnikih.
Po eni strani se govori o Flash in DRM, ki v osnovi nimata dosti skupnega s HTML5, ampak gre za ločeno področje. Ampak o Flash in DRM se govori le v okvirjih Theora in WebM. H.264 na iPad pa bi bil OK? Kaj pa Flash in DRM? Flash in DRM nimata dosti skupnega s HTML5 in to sta ločeni področji, ki bosta zagotovo tudi v prihodnosti prisotni.
HTML5 in WebM bi lahko nudila podporo DRMju, da bi privabili tudi spletne servise kot je npr. Netflix ali Hulu.
Gandalfar ::
> Po eni strani se govori o Flash in DRM, ki v osnovi nimata dosti skupnega s HTML5, ampak gre za ločeno področje. Ampak o Flash in DRM se govori le v okvirjih Theora in WebM. H.264 na iPad pa bi bil OK? Kaj pa Flash in DRM? Flash in DRM nimata dosti skupnega s HTML5 in to sta ločeni področji, ki bosta zagotovo tudi v prihodnosti prisotni.
Danes se lahko gres na iPadu DRM-jane h264 streame, kar ti kot razvijalcu pomeni, da stare dinozavre lazje prepricas v distribucijo teh vsebin. Dokler legacy vsebin, ki pa se vecinoma konzumirajo (torej filmi, komercialni clipi itd.) ne spravis v webm (ki nima drm-ja?!) moras podpirat h264.
Zakaj bi koncni razvijalec podpiral webm, ce ima najbolj zanimive vsebine v h264 in ga mora itak podpirat? Hkrati ima za isti video tudi flash player za legacy userje.
Danes se lahko gres na iPadu DRM-jane h264 streame, kar ti kot razvijalcu pomeni, da stare dinozavre lazje prepricas v distribucijo teh vsebin. Dokler legacy vsebin, ki pa se vecinoma konzumirajo (torej filmi, komercialni clipi itd.) ne spravis v webm (ki nima drm-ja?!) moras podpirat h264.
Zakaj bi koncni razvijalec podpiral webm, ce ima najbolj zanimive vsebine v h264 in ga mora itak podpirat? Hkrati ima za isti video tudi flash player za legacy userje.
jype ::
Gandalfar> Zakaj bi koncni razvijalec podpiral webm
Ker je zapis, ki ga sme implementirati kdorkoli, ne da bi za to potreboval dovoljenje kogarkoli drugega.
Ker je zapis, ki ga sme implementirati kdorkoli, ne da bi za to potreboval dovoljenje kogarkoli drugega.
Gandalfar ::
To ze, vendar je to se en vzporeden code-path na katerega svojih obstojecih podatkov ne bo mogel migrirat.
Icematxyz ::
HTML5 in WebM bi lahko nudila podporo DRMju, da bi privabili tudi spletne servise kot je npr. Netflix ali Hulu.
Danes se lahko gres na iPadu DRM-jane h264 streame, kar ti kot razvijalcu pomeni, da stare dinozavre lazje prepricas v distribucijo teh vsebin. Dokler legacy vsebin, ki pa se vecinoma konzumirajo (torej filmi, komercialni clipi itd.) ne spravis v webm (ki nima drm-ja?!) moras podpirat h264.
Dajmo že enkrat ločit HTML5 video podporo (WebM, Theora, H.264...) od DRM in Flash...?
Se pravi tudi če izbereš H.264 v okviru HTML5 video standarda je DRM in Flash še vedno ločeno področje in drugo vprašanje?
techfreak :) ::
Zakaj ne bi bil tudi DRM del specifikacij WebM ali HTML5? Ker če ni tega, potem bo spet potreben nek poseben predvajalnik v Flashu/Silverlightu, ki bo to omogočal.
Icematxyz ::
Se pravi tudi če izbereš H.264 v okviru HTML5 video standarda je DRM in Flash še vedno ločeno področje in drugo vprašanje?
techfreak :) ::
Torej bi moral biti del HTML5 specifikacije. No pa saj zaenkrat HTML5 še ni dovolj resna alternativa Flashu/SL, torej se bomo s tem problemom ukvarjali čez nekaj let?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
Icematxyz ::
Ne razumeš osnovnega problema. H.264 in DRM ne greš vsiljevat v standard tipa HTML. Kar pa ne pomeni, da bo za to ves "content" na spletu "free", da ne bo več obstajal Flash ali DRM ali H.264. Se pravi tudi če Microsoft Office podpira ODF to ne pomeni, da je "free"?
S "problemom" DRM in Flash in podobnih tehnologij se bomo ukvarjali zagotovo še nekaj let da. V tem trenutku se razpravlja o tem, kateri "kodek" naj podprejo vsi brskalniki v okviru HTML5 standarda. To pa je ločeno vprašanje in neposredne zveze z DRM in Flash nima. In tudi zbirka filmov doma na polici, ki jo nekdo ima, tukaj ne šteje kaj dosti...
S "problemom" DRM in Flash in podobnih tehnologij se bomo ukvarjali zagotovo še nekaj let da. V tem trenutku se razpravlja o tem, kateri "kodek" naj podprejo vsi brskalniki v okviru HTML5 standarda. To pa je ločeno vprašanje in neposredne zveze z DRM in Flash nima. In tudi zbirka filmov doma na polici, ki jo nekdo ima, tukaj ne šteje kaj dosti...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
techfreak :) ::
Podpreti morajo vsaj H.264 zaradi združljivosti z trenutnimi spletnimi servisi ter strojne podpore naprav. Vsekakor pa ne škodi podpora WebM zaradi prihajajočega strojnega dekodiranja ter za spletne strani, ki si ne morejo privoščiti plačila licenc MPEG-LA.
Icematxyz ::
Ne, nekaj kar ni dosotopno in ima pogoje uporabe ne rabi biti del HTML5 standarda. Flash ni del HTML standarda, pa s tem nima nekih težav?
techfreak :) ::
Ok, potem pa vsaj neuradni del HTML5 standarda. Do takrat, ko se bodo končno odločili za en standard, bodo trpeli ponudniki storitev, ker bodo morali ali imeti videe v dveh standardih, ali pa za Firefox in Opera uporabnike imeti fallback na Flash.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
Icematxyz ::
Če hočeš imeti privzeto H.264 podporo v Firefox in Opera ni s tem nič narobe. Razen pač, da bo Mozilla ali Opera pred tem plačala pristojbino MPEG-LA (glede na število uporabnikov, verjetno zgornjo mejo) stroške pa pokrila tako ali drugače... in pa to seveda gre potem tudi v EULA, se pravi pogoji uporabe Firefox, kaj in s katerim delom kode lahko počneš... in tako naprej seveda... do "contenta" na spletu, ki že sam po sebi nosi pogoje uporabe. Vsi ti pogoji uporabe pa znajo biti resen problem, če želimo govoriti o dostopnosti za večino v okviru nekega standarda, ki v osnovi strmi k temu, da prav dostopnost zagotavlja. Kar pa spet ne pomeni, da H.264 "content" ne bo več prisoten na spletu, če bo neka druga rešitev (z manj pogoji uporabe programske opreme in vsebine na spletu) v okvirju HTML5 standarda podprta povsod (večina uporabnikov, ki uporablja spletni brskalnik tega ali drugega proizvajalca).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
revvs ::
Brezveze debatirate.
WebM je vrsta datoteke.
H.264 je tehnologija ki se uporablja v datotekah.
Skratka bodo morali integrirati tehnologijo H.264 v WebM.
WebM je vrsta datoteke.
H.264 je tehnologija ki se uporablja v datotekah.
Skratka bodo morali integrirati tehnologijo H.264 v WebM.
techfreak :) ::
Z WebM je mišljeno WebM + VP8, torej VP8 prot H.264.
@Icematxyz: Lahko pa gre Mozilla razlagati ponudnikom video vsebin zakaj bodo morali imeti vsebine v dveh formatih ter jim plača za dodaten prostor za shranjevanje videov.
@Icematxyz: Lahko pa gre Mozilla razlagati ponudnikom video vsebin zakaj bodo morali imeti vsebine v dveh formatih ter jim plača za dodaten prostor za shranjevanje videov.
revvs ::
techfreak :) je izjavil:
Z WebM je mišljeno WebM + VP8, torej VP8 prot H.264.
@Icematxyz: Lahko pa gre Mozilla razlagati ponudnikom video vsebin zakaj bodo morali imeti vsebine v dveh formatih ter jim plača za dodaten prostor za shranjevanje videov.
MPEG je transport za data(video+sound), MPEG4(MPEG-4 AVC/H.264).
techfreak :) ::
revvs ::
Že v bistvu delajo to kar sem govoril:
A new VP8 encoder based on the x264 framework is under development.
The name of the new project will be xvp8 and it will be internally integrated into x264.
A new VP8 encoder based on the x264 framework is under development.
The name of the new project will be xvp8 and it will be internally integrated into x264.
revvs ::
jype ::
techfreak :)> H.264 je trenutno standard za internet
Ne, ni. Standard je TCP. Če želi kdorkoli napisat svoj IP stack, mu ni treba nikogar prositi za dovoljenje. H.264 ne spada v to kategorijo.
Ne, ni. Standard je TCP. Če želi kdorkoli napisat svoj IP stack, mu ni treba nikogar prositi za dovoljenje. H.264 ne spada v to kategorijo.
revvs ::
TCP/IP model = aplikacijska, transportna, internetna, prenosna plast
MPEG model = program, paket, A/V koda, slika, frekvenca
MPEG model = program, paket, A/V koda, slika, frekvenca
jype ::
Ja, in?
Če moram plačat za to da imam dostop do _lastnih podatkov_, zapisanih v določeni obliki, reč ni primerna in čao.
Če moram plačat za to da imam dostop do _lastnih podatkov_, zapisanih v določeni obliki, reč ni primerna in čao.
Lonsarg ::
H.264 je zamenjava za Flash, sort of, pač iz toče pod dež je to, nič bolje.
H.264 se lahko še bolj prime, lahko je kar povsod. Ampak z tem potem nismo dosegli nič, bi bilo čisto vseeno, če bi ostali na Flash.
Flash je pač zapolnil vrzel manjkanja standarda za video v HTML. H.264 lahko to nalogo opravlja še bolje, ampak drugega kot začasno zapolniti vrzeli ne more, ne more sam postati standard, kot tudi Flash ni mogel postati standard, ista zgodba.
Še vedno rabimo en HTML video standard, tu pa nastopi kot potencialni kandidat WebM.
H.264 se lahko še bolj prime, lahko je kar povsod. Ampak z tem potem nismo dosegli nič, bi bilo čisto vseeno, če bi ostali na Flash.
Flash je pač zapolnil vrzel manjkanja standarda za video v HTML. H.264 lahko to nalogo opravlja še bolje, ampak drugega kot začasno zapolniti vrzeli ne more, ne more sam postati standard, kot tudi Flash ni mogel postati standard, ista zgodba.
Še vedno rabimo en HTML video standard, tu pa nastopi kot potencialni kandidat WebM.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
techfreak :) ::
H.264 je kodek, ki ga podpira tudi Flash, torej naloge ne bo opravljal nič bolje, saj tudi Flash omogoča strojno pospeševanje.
Lonsarg ::
Malo bolje bo, ker ne rabi zunanjega softwera, kot je Flash. Pač za video bolj primeren, kot funkcij poln Flash, ki zna še druge stvari. Sam je res bedno sam pomislite, koliko časa smo že bili/še bomo priklenjeni na Flash, samo ker smo pustili proprietry software v vsakdanji del interneta. H.264 je res samo proprietry standard in ne proprietry softwere, kar je mnoogo boljše, ampak še vedno problematično.
Zakaj iz toče pod dež, če lahko gremo pod streho in smo varni za zmeraj...
Zakaj iz toče pod dež, če lahko gremo pod streho in smo varni za zmeraj...
revvs ::
Ta tema ima zavajajoč naslov, ker avtor te teme ne ve razliko med vrsto datoteke in tehnologijo v vrsti datoteke, kot tudi dosti drugih tukaj tega ne ve.
H.264 se uporablja v datotekah vrste:
asf, wma, wmv, avi, flv (youtube-LQ), mkv, mp4 (youtube-HQ)...
H.264 se uporablja v datotekah vrste:
asf, wma, wmv, avi, flv (youtube-LQ), mkv, mp4 (youtube-HQ)...
revvs ::
Google se je odločil, da bo izkoristil svojo ogromno bazo uporabnikov v bitki formatov, ki poteka med WebM in H.264.
Čuden je ta stavek, ne naslov.
To stavek se tako sliši kot če bi jaz izrekel da se bo flash boril proti IEEE oz. proti ISO.
Lonsarg ::
revvs Webm JE VP8 če je govora o video. Vem da to ti je jasno, sam ti ni po godu, da je Google to storil in zdaj iščeš slovnično nekorektne izjave, sam zato, da si olajšaš dušo.
revvs ::
LOL, naj imajo WebM, spodbujam razvijanje. Samo pravim da je glede framov in pixlov podobno grajeno kot ostali video formati, samo da uporabljajo druga imena. In očitno so še sami to ugotovili zato želijo tudi H.264 (oz. brezplačni x264) v svoj format pod imenom xvp8 (za zdaj še VP8). Po mojem že zadosti file typov imamo in codecov pa tudi in vse se tako pri MPEG (ISO, IEC)razvija in za internet IEEE, malo spreminjati pa ni težko in potem pod drugim imenom predstavljati. Mogoče je to res boljše za web, samo dvomim če potrebujejo x264.
Lonsarg ::
Ne štekam sploh, kaj točno sploh mečeš v to debato encoderje/decoderje kot je xvp8 za VP8 in x264 za H.264.
Kaj je tako čudnega pri tem, da se je zelo dober x264 vzel kot bazo, da se naredi xvp8 res ne razumem. To je isto kot to, da je MIcrosoft vzel kodo iz Viste da je naredil Windows 7. Edino logično IMO, kaj bi moralo se software na novo napisat, sam zato, ker gre za drug format?
Vsak format potrebuje dobre decode/encode večkot jih je bolša konkurenca ane, take stvari se lahko le pozdravi.
Kaj je tako čudnega pri tem, da se je zelo dober x264 vzel kot bazo, da se naredi xvp8 res ne razumem. To je isto kot to, da je MIcrosoft vzel kodo iz Viste da je naredil Windows 7. Edino logično IMO, kaj bi moralo se software na novo napisat, sam zato, ker gre za drug format?
Vsak format potrebuje dobre decode/encode večkot jih je bolša konkurenca ane, take stvari se lahko le pozdravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
MrStein ::
WebM je popolnoma v vseh pogledih slabši od H.264, razen da ima nekaj manj omejitev pri njegovi uporabi, kar pa za končnega uporabnika ni pomembno.
Ne se sprenevedati prosim. Dostop in uporaba H.264 video vsebin ni niti za končnega uporabnika "brezplačna". Piratska kopija Windows OS seveda ne šteje!
Hmm .. torej a zna flash to predvajat, ker sicer se 10 let ne bo webm prisel v igro, ker je prevec interaktivnih zadev okoli flash videa.
Ne vem zakaj se vedno Flash meša v te razprave. HTML5 video podpora in Flash nimata dosti skupnega. Se pravi Flash nima kaj dosti skupnega s HTML5 in obratno.
Če lahko jaz na Linuxu gledam H.264 videe, potem bodo tudi za Firefox uredili ustrezno podporo.
Se pravi v FOSS programju imaš privzeto na voljo H.264 podporo?
1.) A VLC je potem piratski, po tvojem?
2.) Flash je prva izbira za interaktivne web vsebine/aplikacije/kak-koli-mu-rečejo
3.) Kaj, a ne poznaš FOSS??? No, da te razsvetlim: precej FOSS-a ima H.264 podporo. Čudno, dajal si vtis, da se na FOSS spoznaš.
techfreak :) je izjavil:
Ker je res tako težko klikniti en gumb in s tem prenesti ter namestiti kodek?
In some countries, the use of certain codecs may be prohibited by law. You should verify that you are permitted to use them before installing them.
Ja in?
1.) Tega noben ne bere.
2.) A ti bo sprintal račun, al kaj?
Stvar dela, pa če se na glavo postaviš. Zastonj.
HTML5 na področju video podpore "de facto" je v tem trenutku razširjen. S tem da višji delež uporabnikov ima podporo za Theora in WebM, kot H.264. Se pravi višje si rekel, da si ne moraš ogledati video vsebine (Theora) v svojem spletnem brskalniku in da večina uporabnikov s HTML5 podporo si ga ne more. To ne drži, ker večina si ga v tem trenutku lahko!
Hmm, prepričan sem, da bi lahko nekdo z orenk truda našel tri videoposnetke na web-u in jih probal z vsakim popularnim browserjem, pa nam preprostim ljudem tu na forumu ni treba ugibati.
Moj guesstimate je:
IE ima vgrajen Flash plugin, Chrome takisto, večina Firefox userjev pa ga ima tudi inštaliranega, saj sicer reklame in bling-bling ne delujejo.
Torej 99% folka ima H.264 podporo. (ne za VIDEO tag, ampak hu kers, to je 3 vrstice java skripta, da se uredi).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
hamax ::
Ja in?
1.) Tega noben ne bere.
2.) A ti bo sprintal račun, al kaj?
Stvar dela, pa če se na glavo postaviš. Zastonj.
Tko kot Windowsi, ane. Downloadas, posnames in dela. A ti bodo racun izdal, al kaj?
MrStein ::
Če misliš, da uporabljam VLC ilegalno, me prijavi policiji.
Naslov in podatke ti pošljem.
Predam se, takorekoč.
A xvp8 je nadaljevanje razvoja (no ja, bolj začetek) WebM kodeka?
So kake aktualne novice?
Naslov in podatke ti pošljem.
Predam se, takorekoč.
A xvp8 je nadaljevanje razvoja (no ja, bolj začetek) WebM kodeka?
So kake aktualne novice?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
hamax ::
Če misliš, da uporabljam VLC ilegalno, me prijavi policiji.
Ti ne, Americani in Japonci pa.
MrStein ::
In tam je razširjeno piratiziranje Windows?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | WebM - vprašanja in razpraveOddelek: Programska oprema | 13217 (11304) | Icematxyz |
» | YouTube začenja prekodiranje videoposnetkov v WebM (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 30538 (27020) | Lonsarg |
» | Google ustanovil konzorcij za obrambo prostosti WebMOddelek: Novice / Tožbe | 4652 (4181) | Icematxyz |
» | Chrome ne bo več podpiral H.264, le WebM (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 31389 (26776) | Icematxyz |