» »

Bencinerji: Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW Passat

Bencinerji: Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW Passat

Saladin ::

Torej kupujem rabljenega bencinarja letnik 2001 do 2004, EDIT 1,8 ali 2,0 motor, 4-vrata/limuzina, ročni menjalnik.
Zanima me zanesljivost, "poskočnost" in poraba.

Za moje potrebe ne potrebujem dizela, druge firme pa sem tudi že eliminiral. Ker se gre za same težke avte me najbolj skrbi poskočnost in poraba. Evtl. bi tudi kakega dizela vzel istih modelov, ampak pod pogojem da je poskočen in zanesljiv.

Zanesljivost bencinarja mi je na prvem mestu, takoj zatem poskočnost (torej pospeški in užitek pri vožnji) in na koncu poraba, ki naj ne bo veliko večja od 10l.

Kaj so največji plusi in največji minusi navedenih modelov in morda nasvet iz prve roke - že vnaprej hvala. Zanimajo me zgolj in samo ti modeli.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
  • spremenil: Saladin ()

djordjevic ::

Saladin je izjavil:

Evtl. bi tudi kakega dizela vzel istih modelov, ampak pod pogojem da je poskočen in zanesljiv.

Pri avtih, ki jih iščeš, 1.6 motor praktično ne obstaja (morda pri Audiju - vem, da ga je A3 imel), sem pa prepričan, da bo dizel iste prostornine, torej 2.0, bistveno bolj poskočen kot bencinar.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Fizikalko ::

Sam imam MB C (karavan), letnik 2002, kompressor, 2.0 164 konjev. Vzel sem ga ravno zato, ker je po ADAC statistiki izjemno zanesljiv. Potegne kar fajn, povprečno porabo imam 8.8 litra (zaenkrat), je pa res, da ne divjam. Tankam pa OMV 100 oktanca.

lukamagic ::

Od kdaj so pa dizli bolj poskocni od bencinarjev? :o
Pri Audiju bi jaz gledal 1.8T.

Saladin ::

Fizikalko:
Imaš bencinarja? Ker poraba mi je nekam nizka.

In ja, mislil sem na 1,8 ter 2,0 motorje.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Fizikalko ::

Seveda, bencinar, saj sem napisal - kompressor.

Poraba pa jezelo odvisna od noge. Na relacijah z nežno desnico dosežem z lahkoto tudi pod 8, vsako divjanje pa gre lepo na 10+.

koyotee ::

lukamagic je izjavil:

Od kdaj so pa dizli bolj poskocni od bencinarjev? :o
Pri Audiju bi jaz gledal 1.8T.


2.0 tdi vs 2.0 bencinar, ugan kater bolje potegne
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

lukamagic ::

2.0 tdi vs 2.0T bencinar, ugan kater bolje potegne

In tudi brez turbine marsiker bencinar atmosferc "stegne" turbodizla.

Blinder ::

isto močen dizel gre bolje ko bencinar. vsaj po občutku. Po besedah lastnika obeh avtov, clio dci65 pospeši bolje kot 1.4 98.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

dzinks63 ::

Tema je zašla v OT. Pa vseeno primerjava, podatki Reno:
Clio 1,5dci :
Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - turbodizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 1461 cm3 - največja moč 50 kW (68 KM) pri 4000/min - največji navor 160 Nm pri 1700/min.
Zmogljivost: največja hitrost 162 km/h - pospešek 0-100 km/h 15,2 s - poraba goriva (ECE) 5,3/4,3/4,6 l/100 km.

Clio 14 16v:
Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - bencinski - nameščen spredaj prečno - vrtina in gib 79,5 × 70,0 mm - gibna prostornina 1390 cm3 - kompresija 10,0 : 1 - največja moč 72 kW (98 KM) pri 6000/min - največji navor 127 Nm pri 3750/min
Zmogljivost: največja hitrost 185 km/h - pospešek 0-100 km/h 10,5 s - poraba goriva (ECE) 8,8/5,2/6,5 l/100 km (neosvinčeni bencin, OŠ 95)


Normalna vožnja po predpisih z dizlom je res lagodnejša za radi večjega navora, ko pa hočeš nekaj več od avtomobila, je pa povsem druga pesem.

Od teh :Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW Passat, pa odvisno kaj od avtomobila pričakuješ? Za šport BMW, ima doterane motorje, lepo vlečejo skozi celo območje in so prav varčni za tisto kar nudijo, za udobje kakšnega francoza po možnosti z hidravličnim podvozjem, robustnost passat dizel, za klasiko audi ali mercedes, za še kaj drugega, je pa še malo morje avtomobilov na trgu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

IvoJan ::

djordjevic je izjavil:

Saladin je izjavil:

Evtl. bi tudi kakega dizela vzel istih modelov, ampak pod pogojem da je poskočen in zanesljiv.

Pri avtih, ki jih iščeš, 1.6 motor praktično ne obstaja (morda pri Audiju - vem, da ga je A3 imel), sem pa prepričan, da bo dizel iste prostornine, torej 2.0, bistveno bolj poskočen kot bencinar.

how about 1.8T? :D a4 je s to masino se kako poskocna :D
mas tudi passata s to masino.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

koyotee ::

dzinks63 je izjavil:

Tema je zašla v OT. Pa vseeno primerjava, podatki Reno:
Clio 1,5dci :
Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - turbodizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 1461 cm3 - največja moč 50 kW (68 KM) pri 4000/min - največji navor 160 Nm pri 1700/min.
Zmogljivost: največja hitrost 162 km/h - pospešek 0-100 km/h 15,2 s - poraba goriva (ECE) 5,3/4,3/4,6 l/100 km.

Clio 14 16v:
Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - bencinski - nameščen spredaj prečno - vrtina in gib 79,5 × 70,0 mm - gibna prostornina 1390 cm3 - kompresija 10,0 : 1 - največja moč 72 kW (98 KM) pri 6000/min - največji navor 127 Nm pri 3750/min
Zmogljivost: največja hitrost 185 km/h - pospešek 0-100 km/h 10,5 s - poraba goriva (ECE) 8,8/5,2/6,5 l/100 km (neosvinčeni bencin, OŠ 95)


Normalna vožnja po predpisih z dizlom je res lagodnejša za radi večjega navora, ko pa hočeš nekaj več od avtomobila, je pa povsem druga pesem.

Od teh :Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW Passat, pa odvisno kaj od avtomobila pričakuješ? Za šport BMW, ima doterane motorje, lepo vlečejo skozi celo območje in so prav varčni za tisto kar nudijo, za udobje kakšnega francoza po možnosti z hidravličnim podvozjem, robustnost passat dizel, za klasiko audi ali mercedes, za še kaj drugega, je pa še malo morje avtomobilov na trgu.


dzink63, primerjaj 1,5 dci 100KM in 1,4 16v 98KM
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Isotropic ::

pri taki starosti pricakuj prevrtene km kar fajn nazaj. pa odstotnost pospeskov pri vseh avtotih. 2.0 150km in 170 navora ne mores pricakovat glih ne vem neki.
porabe bo pa dosti pomoje, ker se bo motor moral muciti.

djordjevic ::

koyotee je izjavil:

dzinks63 je izjavil:

Tema je zašla v OT. Pa vseeno primerjava, podatki Reno:
avtomobilov na trgu.


dzink63, primerjaj 1,5 dci 100KM in 1,4 16v 98KM

Mhm, ali pa vsaj z 82-konjskim. Čisto druga pesem. Ta prvi dci je namreč čista žalost. In kar se tiče mojega prvega prispevka - če ne bi eni brali selektivno, bi videli, da sem dal primerjavo med turbodizlom in atmosfercem s prostornino 2.0.
No grave is deep enough to keep us in chains.

amigo_no1 ::

IvoJan je izjavil:

djordjevic je izjavil:

Saladin je izjavil:

Evtl. bi tudi kakega dizela vzel istih modelov, ampak pod pogojem da je poskočen in zanesljiv.

Pri avtih, ki jih iščeš, 1.6 motor praktično ne obstaja (morda pri Audiju - vem, da ga je A3 imel), sem pa prepričan, da bo dizel iste prostornine, torej 2.0, bistveno bolj poskočen kot bencinar.

how about 1.8T? :D a4 je s to masino se kako poskocna :D
mas tudi passata s to masino.

Lahko da je poskočna, samo za šrafvanje 3x na teden si raje kupi Yugota.

En pošten lastnik VW:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=502...

Saladin
Za porabe poglej na poraba.com, da dobiš neko relano sliko.
Odvisno je tudi kakšen režim vožnje imaš (mesto, AC, samo do 1 km oddaljene trgovine)....

Tam okoli 8-9 L lahko računaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

algo ::

Pri tej izbiri nimaš kaj premišljevati. Kupi BMW 3! Pa še star model je lepši od novega tko da win-win situacija! Vsi ostali avtomobili zgledajo že mal predpotopno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

lukamagic ::

djordjevic je izjavil:

koyotee je izjavil:

dzinks63 je izjavil:

Tema je zašla v OT. Pa vseeno primerjava, podatki Reno:
avtomobilov na trgu.


dzink63, primerjaj 1,5 dci 100KM in 1,4 16v 98KM

Mhm, ali pa vsaj z 82-konjskim. Čisto druga pesem. Ta prvi dci je namreč čista žalost. In kar se tiče mojega prvega prispevka - če ne bi eni brali selektivno, bi videli, da sem dal primerjavo med turbodizlom in atmosfercem s prostornino 2.0.


Iz tvojega prvega posta ni nikjer razvidno, da je primerjava turbodizel vs atmosferc bencinar. Drugo, kot drugo, potem lahko tudi jaz napisem primerjavo turbobencinar vs atmosfer dizel in pametujem kako bolj poskocen je. Ma sploh ne vem kaj smo se to razpisal, splosno je znano bencin za uzitke, pospeske, itd., dizel za sparovcke. Lahko pa povem tudi osebno izkusnjo (vsakodnevna uporaba), Audi A3 1.8T (4 cilindras, 150hp) vs Volvo S60 2.4 D5 (5 cilidnras, 163hp) - dan in noc pri pospeskih, ima pa seveda dizel prednosti pri porabi.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Če se količkaj spoznaš na avte, ti je menda jasno, da pri teh letnikih in predvsem teh znamkah atmosferskih dizlov ni bilo več. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

lukamagic ::

SDI ;((

djordjevic ::

Jao, jao. Letnik 2001 naprej, človek. Vem za ono žalost od VW-jevega dizla, pa ga nisem omenil, ker je za potrebe te debate povsem nerelevanten. ;(( Sicer pa sva itak way OT.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Saladin ::

Poraba.com pokaže skoraj za vse v povprečju enako (zaokroževal sem nazgor):

1.8 B - cca. 9l
1.8 D - cca. 6l

2.0 B - cca. 10l
2.0 D - cca. 7l

Poraba torej pri teh modelih niti ni kritična - ostane zgolj zanesljivost in poskočnost.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

motorc ::

Moji vtisi oziroma primerjava med BMW 320d (2.0, 150KM, letnik 2003) in Honda Accord i-CTDI (2.2, 144KM, letnik 2005).

BMW 320d: dobri pospeški, vleče konstantno pri vseh obratih. Menjalnik, volan, sklopka, zavore - vse je trdo. Lega na cesti je super. Poraba pri dinamični vožnji 5,3-5,7 l/100km.

Honda: občutno slabši pospeški, občasno se občuti turbo-luknja. Menjalnik (hitrejši, lažji), volan (lažji za vrtet), sklopka in zavore - vse je boljše (po občutku) kot na BMW-ju. Dobra lega na cesti (vendar malo slabša kot pri BMW-ju). Poraba pri umirjeni vožnji 5,4-5,9, pri dinamični vožnji 6,0-67 l/100km.


Zame bi bila idealna kombinacija BMW (320d motor in dobro lega na cesti) z menjalnikom, volanom, sklopko in zavorami iz Honde. Osebno raje vozim Hondo.

IvoJan ::

No jaz sem vozil alfo 156(2.0 bencinar) in mi obcutek ni bil vsec. Zadeva je svinjsko trda. Je bila pa se tastara pre-facelift. Na ocetovi e220 je pa cisto drugace. Cisto smooth ride. Da ne bo kak alfist zameril zdaj :) vozil sem tudi 159 2.4 dizla in je bila voznja obcutno boljsa :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102593 (61475) Berserker
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526120 (21922) krneki0001
»

Nakup avtomobila Renault! (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7416379 (13113) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187137 (152150) Spajky
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11222020 (19003) rajc123

Več podobnih tem