» »

Klub Počasni voznik

strani: 1 ... 8 9 10 »

dronyx ::

Še vedno ne razumeš. Nekateri ves čas govorijo, da bodo nekoga ubili, ker imajo vsega dovolj. Ampak dokler ni trupla, ni kaznivega dejanja. Kaj naj mi policija računa kazni za prekrške na zalogo, ker sem na forumu napisal, da se za 300 € splača voziti v rdečo?

Če pa seveda pride do prometne nesreče s smrtnim izzidom pa itak sledi ovadba na tožilstvo.

Sicer pa, če se prav spomnim začetka te teme, jaz ljudi dobesedno spodbujam k počasni vožnji, ki rešuje življenja.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

jype ::

onyx> Kaj naj mi policija računa kazni za prekrške na zalogo, ker sem na forumu napisal, da se za 300 € splača voziti v rdečo?

Ne - strožje naj te nadzira, ker obstaja verjetnost (čeravno zelo majhna), da govoriš resnico.

dronyx ::

jype je izjavil:

onyx> Kaj naj mi policija računa kazni za prekrške na zalogo, ker sem na forumu napisal, da se za 300 € splača voziti v rdečo?

Ne - strožje naj te nadzira, ker obstaja verjetnost (čeravno zelo majhna), da govoriš resnico.

To je načeloma tudi moja ideja. Mislim da se dokaj natančno ve, kdo so najbolj nevarni divjaki na cestah, ampak njim kot kaže nihče nič noče, oziroma so podvrženi enakim statističnim možnostim, kot vsi ostali. V mnogih primerih prej povzročijo hudo prometno nesrečo, kot pa jim vzamejo vozniški izpit ali kako drugače kaznujejo.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

BigWhale ::

dronyx je izjavil:

Recimo če desetkrat na mesec prevozim rdečo in me ne dobijo je to zaslužek 3000 €! Jaz ne poznam načina, da kje drugje na tako enostaven način služim denar.


A to se delas neumnega, ker bi rad nekaj dokazal? Al je kak drug razlog?

Resno, nihce ti ne preprecuje, da se ne bi drzal omejitev. :)

solatko ::

BlueRunner - In ti si tukaj eden redkih, ki je nezmotljiv. Sam sebi negiraš - jaz trdim, da mora država poskrbeti za osveščanje šibkih členov v prometu, opravičljivo je samo obnašanje invalidov, otrok in starejših udeležencev, vsi ostali MORAJO spoštovati zakon, ne glede na to ali ga poznajo ali ne.
Tudi sam pazim na šibkejše v prometu, vendar ne izključujem tega, da lahko kaj v prometu storim narobe, ali kakšno zadevo spregledam, ne reagiram prav, zato je dolžnost države, družine in šolskega sistema, da nauči šibkejši člen v prometu, obnašanje, pravila in da jih poduči, da tudi vozniki naredijo napako, kadar imajo šibkejši prednost, zato MORAJO paziti predvsem nase.
Ko bo vsakemu pešcu (tudi tistim, ki ravno zapuščajo vozniški sedež) jasno, da morajo nakazati namen, da se morajo prepričat, da je poteza za njih varna in šele nato zapustiti varni pločnik, ko jim bo jasno, da se na cesti brez pločnikov hodi po levi v smeri vožnje, predvsem zato, da vidijo vozilo, ki se jim bliža, ko jim bo jasno, da odsevniki in svetlejša oblačila lahko v mraku ali temi pomenijo ohranitev življenja, ne bo več mrtvih in polomljenih pešcev, ne glede na omejitve in neglede na napake močnejših udeležencev v prometu.

Ko bo vsakemu kolesarju jasno, da le vožnja po predpisih lahko pomeni varen način premikanja iz točke A v točko B, poleg vse opreme po zakonu tudi malo pameti in želje po zdravem življenju zraven, bo tudi ta kategorija udeležencev, praktično varna. Tu je na obeh segmentih dela za državo za naslednjih 10 let, tako na izobraževalnem področju, kot tudi pri kaznovalni politiki.

Nikakor ne zastopim situacije, ko me kontrolira inkasant, pa se mimo njega na kolesu, brez luči, brez rok, ob polnem mraku, pripelje mlad mulo, pa policist niti trzne ne, navkljub opozorilu, samo blekne hvala in srečno vožnjo in že hiti ustavljati naslednje vozilo - redna kontrola prometa- ne me jebat.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> Ko bo vsakemu kolesarju jasno, da le vožnja po predpisih lahko pomeni varen način premikanja iz točke A v točko B,

A bejžno. Meni je jasno, da če se držiš predpisov, te ubijejo na prvem križišču.

LeQuack ::

jype je izjavil:

solatko> Ko bo vsakemu kolesarju jasno, da le vožnja po predpisih lahko pomeni varen način premikanja iz točke A v točko B,

A bejžno. Meni je jasno, da če se držiš predpisov, te ubijejo na prvem križišču.


S tem se lahko strinjam. Z letošnjo sezono še kar odlašam in vztrajam na trenežerjih, ker se zmeraj spomnim na naše vrle voznike. Najhuje je vsekakor pri zavijanju desno, kjer nobeden ne pogleda in pa tudi na prehodih, kjer nekje zmanjka samo par cm, da te ne sklati (medtem ko prečkaš križišče). Če bi imel prtljažnik bi se odpeljal kam v rovte, ampak se mi zdi da glede na višje hitrosti po lokalnih cestah tudi tam nisi varen.
Quack !

dronyx ::

po moje bi morala EU obvezno sprejeti neko direktivo, kjer bi omejila, kaj si lahko država članica privošči na področju kaznovalne politike. Zame je enostavno nesprejemljivo, da je pri nas kazen za isti prekršek 30 krat višja kot v Nemčiji. Nenazadnje verjetno nihče ne gre brat vse zakonodaje držav, čez katere potuje in po tej logiki se lahko zgodi, da ti nekje zaradi napačnega parkiranja lahko odvzamejo avto ali zaprejo za eno leto. Vsaj v EU bi morali obvezno to nekako poenotiti.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

jype ::

onyx> Zame je enostavno nesprejemljivo, da je pri nas kazen za isti prekršek 30 krat višja kot v Nemčiji.

Sej se lahko preseliš v Nemčijo in tam voziš po predpisih.

dronyx ::

jype je izjavil:

onyx> Zame je enostavno nesprejemljivo, da je pri nas kazen za isti prekršek 30 krat višja kot v Nemčiji.

Sej se lahko preseliš v Nemčijo in tam voziš po predpisih.

Ti se očitno ne moreš premagat, kaj?
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Buggy ::

Novi prometni zakon (trenuitni ZVCP) mo po 1.7 sestavljen iz stirih delov, pisali sa ga pa tako na horuk, da se se policaji za glavo drzijo. Je bilo pac treba pozicijo upravicit pa ni vazno kaksno bruhanje ven vrzes in ali ima sploh kaksno podlago, ki temelji na RESNIH analizah.

solatko ::

jype - Celo življenje se vozim po predpisih, hodim po predpisih (tudi nakažem namen) in kolesarim po predpisih pa glej čuda, mene ni še nikoli noben podrl, ker opazim ali me voznik, ki zavija desno sploh vidi (se zgodi, pri današnjem tempu, telefoniranju, poslušanju glasbe ali pod kakšnim vplivom opojnih substanc) in pač ustavim, mu sicer pokažem na semafor, vendar sem živ.
Kot kolesar moram namreč paziti celo na kolesarski stezi, pri vožnji mimo avtobusnih postaj, da ne odpeljem s seboj kakšnega pešca. Tudi to obnašanje potrebuje vzgojo in kazni, se ti ne zdi.

LeQuack - zelo zdravo obnašanje, če se voziš po prehodih za pešce - zakon namreč trdi, da se na prehodu za pešce hodi in je vožnja na kolesu prepovedana.
Delo krepa človeka

dronyx ::

Naj lepo prosim kdo pride na dan s podatki, koliko je pri nas prometnih nesreč in žrtev v conah 30 km/h in koliko v Nemčiji. Jaz sem trdno prepričan, da razlike niso velike in da gre pri nas zgolj za interes jankovićev in njim podobnim, da se bo lahko s tem polnilo občinske blagajne, ker je to pač "easy money". Samo to je zame navadna kraja, ki si jo redko kje upajo privoščiti, ker bi ljudje skočili pokonci. Očitno pa zagovorniki te prometne diktature sploh nimajo vozniškega oziroma niso šoferji in pač radi provocirajo.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

jype ::

solatko> mene ni še nikoli noben podrl, ker opazim ali me voznik, ki zavija desno sploh vidi

Name so se že tko grdo drl, zakaj da ne zapeljem, če imam očitno prednost - jaz pa nisem želel tvegat svoje glave, da tudi oni to razumejo.

onyx> Naj lepo prosim kdo pride na dan s podatki, koliko je pri nas prometnih nesreč in žrtev v conah 30 km/h in koliko v Nemčiji. Jaz sem trdno prepričan, da razlike niso velike in da gre pri nas zgolj za interes jankovićev in njim podobnim, da se bo lahko s tem polnilo občinske blagajne, ker je to pač "easy money". Samo to je zame navadna kraja, ki si jo redko kje upajo privoščiti, ker bi ljudje skočili pokonci. Očitno pa zagovorniki te prometne diktature sploh nimajo vozniškega oziroma niso šoferji in pač radi provocirajo.

Deal with it.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

3p ::

Hmm. Saj je menda vsem jasno, da so avto-fabrike eden od temljev Nemčije in je verjetno vse podrejeno avtomobilizmu (se že kak dober audi kakemu politiku posodi sponzorsko ali pa kaj svetuje firmi, če bi hotelo biti drugače). Ni pa tega prenašati k nam. A vam je jasno, kaj bi bilo pri nas, če bi bile kazni tako nizke? Mi smo pač bližje balkanu in edino kaz zaleže je keš iz žepa (ali pa eno alu-felno zaplenit za vsak prekršek). Seveda pa bi bilo optimalno, če bi res lahko kasirali za vsako prehitro vožnjo recimo 10€ za minuto vožnje prehitre za 10km/h. In seveda bi bilo manj žrtev, če bi imeli boljše ceste, ampak a je treba vedno kot malo dete kazati na druge, ki pa nekaj imajo, mi se pa že ne bomo počasi vozili če se pa oni lahko hitro po svojih boljših cestah.

dronyx ::

Ni poanta v kaznih, ampak nadzoru. Mene v več kot 20 letih ni ustavil še noben policaj in to po prevoženih več kot 200.000 km. Žalostno ob vseh teh vedno novih kaznih je pa to, da je v bistvu za varnost v prometu še največ naredil janša, ko so promet z vinjetami vsaj delno preusmerili na avtoceste.

Predstavljajte si, da bi policaji uspešno raziskali samo vsako sto tisočo krajo in vsak deset tisoči umor. In ker bi vila varnost v državi slaba, bi političari vsako leto znova sprejeli nov kazenski zakonik z novimi kaznimi, kjer bi dobil že za manjšo krajo lahko smrtno kazen. Se vam to res zdi normalno?
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

solatko ::

3p - A je tebi jasno, kaj bi bilo, če bi bil pri nas lahko kaznovan tolikokrat, kot si v Nemčiji ali Avstriji, kjer je dejansko opažen skoraj vsak prekršek in tudi obravnavan (res pa jih večina dobi samo opomin, navkljub že tako zelo nizkim kaznim), bi se ti prekrški beležili in bi te na lepem pismeno, na vljuden način pozvali, da zaradi neobvladanja situacij v prometu, prineseš vozniško dovoljenje, tam pa ti priporočijo (predočijo ti prav vse prekrške, ki si jih storil v cca 2-eh letih), da šolanje opravljaš ponovno, sicer ti ga bodo prisiljeni vzeti.

Pri nas se gremo navadno inkasantstvo in nas dejansko za razmere v prometu, žrtve in ostale posledice b.k.
Če bi vsi vedeli, da nas na vsakem vogalu čaka plačilo 10€ ali več, če ga bomo srali - od parkiranja, dajanja smerokazov, vožnje z neopremljenim kolesom v nasprotno smer, prečkanje ceste izven prehoda ali na prehodu, brez da bi nakazali namen in se prepričali, če je varno, vsako izsiljevanje prednosti, prehitevanje, kjer se ne sme..........., verjemite, da bi v pol leta dosegli namen in za 90%-ov izboljšali prometno varnost,

V kako hitrem času, bi se navadli pravilno parkirat, če bi vsako parkiranje plačali 40€?

Samo izboljšanje prometne situacije, bi bil katastrofalen udarec v proračunu, tako kot delanje na tem, da bi se manj kadilo, pilo....., to so pač zadeve, ki prinesejo v proračun ogromno.

Ureditev prometa je na žalost v rokah politikov, ki pa izgubljeno živlenje ne gledajo skozi vrednost, oziroma je pri nas življenje vredno sila malo, kar poglejte si izplačila v primeru poškodb in jih primerjajte s tistimi, pri tujih zavarovalnicah.
Delo krepa človeka

BlueRunner ::

BlueRunner - In ti si tukaj eden redkih, ki je nezmotljiv. Sam sebi negiraš - jaz trdim, da mora država poskrbeti za osveščanje šibkih členov v prometu, opravičljivo je samo obnašanje invalidov, otrok in starejših udeležencev, vsi ostali MORAJO spoštovati zakon, ne glede na to ali ga poznajo ali ne.

Ne solatko, motiš se. Nisem nezmotljiv in niti sanja se mi ne od kje ti takšna ideja.

Jaz za razliko od tebe vem, da delam napake in drugim ne razlagam, da so napake dovoljene, oziroma glede na tvoje opise tvoje lastne vožnje, da so zavestne in namerne kršitve predpisov dobra stvar. Niso in to je to. Napak mora biti čim manj, namerne kršitve, kjer je omejitev nedvoumna in jasna, so nedopustne, razen pod pogojem, da je to edini način, da obvaruješ življenja/zdravje/premoženje.

Ravno tako za razliko od tebe svoje odgovornosti ne prelagam na druge, temveč se jo kot voznik v polni meri zavedam.

Za razliko od tebe, ki ne vidiš težave v svoji lastni namerni vožnji nad omejitvijo (zunaj naselij) in odgovornost močnejšega na cesti prelagaš na vse ostale (znotraj naselij), se ne štejem niti za popolnega voznika, niti za nezmotljivega voznika. Se pa štejem za nekoga, ki raje tvega slabo voljo nekoga v toni pločevine za menoj, kot pa opraskano kožo nekoga pred menoj. Mi zadošča.

Se vam to res zdi normalno?

Ne, ni normalno. Ampak kako za hudiča spremeniti mentaliteto tistih, ki izpit že imajo, ne da bi dosegli totalen revolt javnosti. Si predstavljaš prometne policiste na vsakem vogalu?

Zgodovina sprememb…

dronyx ::

BlueRunner je izjavil:

Ne, ni normalno. Ampak kako za hudiča spremeniti mentaliteto tistih, ki izpit že imajo, ne da bi dosegli totalen revolt javnosti. Si predstavljaš prometne policiste na vsakem vogalu?

Ali si ti predstavljaš, da nekdo, ki zasluži 600 € na mesec in s tem dohodkom preživlja štiričlansko družino, dobi v tej državi 300 € kazni, ker je ponoči peljal mimo šole 35 km/h in država ter občine na tak način polnijo proračun? Saj se nam bo cel svet režel, kakšni tepci smo in to še celo odobravamo! Ne moreš ti s kaznimi socialno ogrozit eksistence ljudi za bagatelne prekrške, ki marsikje to sploh ne bi bili.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

solatko ::

BlueRunner - Poglej, saj počasi bova prišla skupaj. Moje kršitve, katere so namerne (predvsem malo hitrejša vožnja, kjer to razmere dovoljujejo) ne ogrožajo nikogar, so samo podlaga za služenje države, če in kadar me ujamejo.
Po drugi strani pravi zakon, da naj bi se vsi v prometu, obnašali v skladu s predpisi (hvala bogu, če bi se res), in, da imaš pravico pričakovati, tako ravnanje vseh udeležencev v prometu, razen omenjenih OTROK, INVALIDOV in STAREJŠIH. Tu ni pešcev, kolesarjev, motoristov niti voznikov omenjenih kot posebne kategorije udeležencev v prometu, ki morajo imeti posebno varstvo.
Torej mene po črki zakona b.k., ako mi kolesar pripelje s kontra smeri, po prehodu za pešce, slabo ali skoraj neviden ponoči, ga mirno zgazim in po zakonu nisem kriv, vendar sem človek in pazim, na napake drugih a potem pričakujem preveč, če to pričakujem tudi od drugih udeležencev v prometu, ali velja to samo zame, kadar sem za volanom, ko pa se pojavim, kot pešec, pa lahko mirno skačem pod avtomobile, saj me kot šibkejši člen v prometu, po tvoje celo MORAJO pazit, tudi kadar mene b.k. za MOJE zdravje.
Kdo me mora naučiti obnašati se v prometu, v vseh oblikah udeleženca - za voznike vemo, za kolesarje, recimo, da šola ob opravljanju kolesarskega izpita, za motoriste vemo, kdo moj kurac pa nas bo izobraževal kot pešce, če nas b.k. za lastno varnost. Zakon je v tem pogledu izredno razumljiv - nedvoumno nakaži in se prepričaj, če je VARNO. Verjetno nisi spoštoval zakona, če stopiš pred drveč avto (sploh ni važno v kakšni situaciji), tudi hojo in oblačila, oziroma vidne znake opisuje zakon. Ko bo pešec plačal kazen, zato, ker ni nakazal namena (oglej si obnašanje policaja, ko spremlja otroke, ob začetku šole), zato ker se ni prepričal, če je varno, ko hodi v temnih oblačilih v smeri vožnje, po desni strani......
Verjemite, vsak pešec bo plačal samo enkrat, potem bo vedel, da dela nekaj narobe.
Poglejte, vsi vozniki osebnih vozil, smo v podobni situaciji, kot pešci proti nam, pri kamionih, avtobusih, vlaku in podobnim vozečim stavbam.
Pa si kdo upa izsilit prednost drvečemu tovornjaku ali pa uveljavljat prednost v taki situaciji - ne, ker to pomeni naš konec, ko pa smo peš ali na kolesu, pa na to bistvo varnosti, enostavno pozabimo.

Je pač tako, da je promet sestavljen iz določenih pravil, izkušenj, znanja, osebnosti, psihičnega stanja, splošne družbene klime in seveda nešteto namirnih ali slučajnih kršitev in napak. To so dejstva in, ko se bomo kot šibkejši člen v prometu naučili obnašanja, tudi voznikom in kot vozniki, ne bomo imeli toliko problemov, predvsem pa manj žrtev in invalidov.
Če bo pa prav vsak, namerno kršil pravila tam, kjer življenje drugih ne bo ogroženo in za te svoje namerne kršitve tudi pripravljen kadar koli odgovarjati, če bi šlo kaj narobe, pa ne bo zaradi tega, prav nikomur falila dlaka s telesa, samo inkasanti bodo več kasiral.
Delo krepa človeka

BlueRunner ::

Ne moreš ti s kaznimi socialno ogrozit eksistence ljudi za bagatelne prekrške, ki marsikje to sploh ne bi bili.

Kaksna je razlika med tem, da te 10x dobijo pri prehitri voznji in ti kasirajo po 30EUR in tem, da te dobijo 1x in ti kasirajo 300EUR?

Razen tega, da se bos v drugem primeru zelo hitro odlocil, da se ne splaca voziti hitreje - tudi tam in takrat ne, kadar to morda res ne bi nikogar ogrozalo - nobene razlike. Z nekaj poboznega upanja pa bos morda spustil plin se preden te bo kdo ocolal.

Lahko pa se "na polno" spravis na nelogicno, nesmiselno in ponekod tudi nevarno prometno signalizacijo. Samo ne v njo mesati tisto, ki je jasna, nedvoumna in samo tebi in tebi podobnim nevsecna.

Moje kršitve, katere so namerne (predvsem malo hitrejša vožnja, kjer to razmere dovoljujejo) ne ogrožajo nikogar, so samo podlaga za služenje države, če in kadar me ujamejo.

Tukaj ne bova nikoli prisla skupaj. Skoda casa in energije, da se trudis.

dronyx ::

BlueRunner je izjavil:

Kaksna je razlika med tem, da te 10x dobijo pri prehitri voznji in ti kasirajo po 30EUR in tem, da te dobijo 1x in ti kasirajo 300EUR?

Ti to resno? To je ogromna razlika. Tudi če policisti ne bi nič kasirali in bi te vsaj enkrat mesečno ustavili, bi bilo dovolj, da bi marsikdo vozil drugače. Če pa te v 20 letih nihče ne ustavi pa seveda tega ne moreš resno jemat, ne glede na to, če je zagrožena tudi smrtna kazen. pa kaj vi res mislite, da so drugod po svetu sami idioti, ki ne poštekajo, da visoke kazni rešijo vse probleme, pa še proračun napolnijo? Dajte no.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Tear_DR0P ::

Meni je jasno, da če se držiš predpisov, te ubijejo na prvem križišču.

ma v resnici te ne. res je da je tle na forumu nekaj (kvazi) korenjakov, ki se močno širokoustijo kako ne bodo spoštovali pravil, ampak po večini so jih sama usta, na cesti pa se bojijo policajev in prask na avtu.

če voziš po predpisih, v najslabšem primeru ne privarčuješ nič, drugače pa se tistih nekaj minut razlike na 100km hitro izniči z nižjimi stroški za gorivo in/ali morebitne stroške prometnih kazni. če si pa pri vsem skupaj sposoben voziti zbrano in opazovati kaj počnejo ostali udeleženci v prometu, te bodo morali pa že namenoma napasti.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

solatko ::

BlueRunner - Strinjava se predvsem v tem, da so prometne težave predvsem zaradi napak, kršitev, neznanja in pomanjkljivega nadzora, kmalu pa se bova tudi v tem, kar so druge, prometno bolj uspešne države, že uspešno storile in to je, da šibkejši udeleženci ne skačejo pod vozila, da se spoštuje hitrost prometnega toka, kot ena največjih postavk v varnosti prometa, spoštovanje varnostne razdalje, to pa so bolj, kot s spravljanjem ljudi v bankrote, dosegli z urejeno signalizacijo, skoraj popolnim nadzorom dogajanja v prometu, ureditvijo vodenja prometa iz centrov (odpiranje zelenega vala), striktnim obravnavanjem in beleženjem vsakega prekrška, kaznovanjem glede na možne posledice prekrška, časovno veljavne hitrostne omejitve pri določenih nevarnih odsekih (šole, trgovine, konice......), PREDVSEM PA S STRIKTNIM UČENJEM IN KAZNOVALNO POLITIKO, PRI NAJŠIBKEJŠIH ČLENIH V PROMETU - pešcih, kolesarjih, motoristih, rolkarjih, mopedistih...., pač tistih, kateri so bili največje žrtve v prometu.

Vzgoja in popolni nadzor, opozarjanje in manj kaznovanje, predvsem pa evidenca vseh, tudi najmanjših prekrškov in s tem spoznavanje oseb v prometu, ter posledično izločanje - za omamljene ni milosti - ljudi, ki so pod vplivom opojnih substanc - lahko tudi zdravil.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

_Blaze_ ::

Z onyxovim stališčom se popolnoma strinjam. Če še kdo verjame da so te prometne kazni kaj drugega kot predposledna rešilna bilka naših državnih financ, potem pač naj to verjame. Ampak če so visoke kazni rešitev zakaj potem že ne zaležejo, do kje jih treba dvigniti da bomo dosegli imeli "varne ceste", kljub takim luknjam da se v njih nabere voda do kolen. Glede na naš standard so te kazni že čisto pretiravanje. Jaz sem se 2 ali 3 poste pripravljen kregati, da če bi okrog 80% omejitev zvišali za 10 ali 20 kmh bi imeli manj nesreč, ne enako. Vsi pravijo če bi upoštevali omejitve, vedno slavni če. Ljudje jih pač ne upoštevajo ker pač taki so, tako kot tisti ki pišejo zakone ne upoštevajo, boljših avtomobilov, zjebanih cest, hitrejši tempo življenja, stres, melanholijo ki jo povzroča oblast s svojim obnašanjem, neupoštevanje pravne države pri eliti itd itd itd. Na to pa noben ne pomisli. Drugače podpiram upoštevanje zakonov a ne more noben zanikati da gredo pri nas prevečkrat v absurd, in kater slovenec se bo držal absurda. V avstriji sem videl znak za 120 kmh na AC. Probajte si predstavljat to, pri nas bi dali 80 kmh, kao da bo zihr varno. Oni si pa rečejo, evo kle bo človek sam mal popustu gas in gledu na cesto. Pri nas ti pa morejo spremeniti dinamiko vožnje. En dan se peljem po LJ obvoznici in je policaj na desnem pasu, in ga vsi kot da ni nič prehitijo 120 ali 130, do tega je že prišlo. Dokler slovenija komplet ne spremeni sistema je vse ostalo brezpredmetno če se želimo iti dejanske rešitve.

BigWhale ::

_Blaze_ je izjavil:

Z onyxovim stališčom se popolnoma strinjam. Če še kdo verjame da so te prometne kazni kaj drugega kot predposledna rešilna bilka naših državnih financ, potem pač naj to verjame.


Kdor verjame to kar ti pravis je bedak. In to prvovrstni, ne kr en bedak.

Se pravi, ti mislis, da vecina v vladi dejansko razmislja takole: 'mamo proracunski primanjkljaj, dejmo dvignit kazni za prometne prekrske'? Za polnjenje primanjkljaja potrebujejo 4.660.000 EUR dnevno. 365 dni v letu.

Ce je povprecna prometna kazen 500 EUR bodo na dan morali to pobrati od 9315 voznikov.

BlueRunner ::

dronyx je izjavil:

BlueRunner je izjavil:

Kaksna je razlika med tem, da te 10x dobijo pri prehitri voznji in ti kasirajo po 30EUR in tem, da te dobijo 1x in ti kasirajo 300EUR?

Ti to resno? To je ogromna razlika. Tudi če policisti ne bi nič kasirali in bi te vsaj enkrat mesečno ustavili, bi bilo dovolj, da bi marsikdo vozil drugače. Če pa te v 20 letih nihče ne ustavi pa seveda tega ne moreš resno jemat, ne glede na to, če je zagrožena tudi smrtna kazen. pa kaj vi res mislite, da so drugod po svetu sami idioti, ki ne poštekajo, da visoke kazni rešijo vse probleme, pa še proračun napolnijo? Dajte no.

Ja, razlike dejansko ne bi smelo biti. Hkrati pa razlika je.

Tako kot psa ne boš nič naučil, če bo nagrada (ali pa kazen) sledila čez nekaj dni, tako vse kaže, da ljudje v povprečju nismo nič bolj inteligentni in nič manj nagonski. Če nas opice zadane takoj, potem se lekcijo naučimo. Če nas ne, potem v večini primerov lekcije preprosto ne osvojimo. 300 EUR kazen je tako boljša od 150 EUR kazni, nikoli pa ne bo tako dobra, kot je 10 x 30 EUR kazni.

Če pa kdo išče enostaven način kako iz t.i. "inkasantov" narediti bolj delovne "inkasante" (očitno jih boste do konca življenja nekateri imeli samo in zgolj za "inkasante"), pa se preprosto predpiše krajši čas med ugotovljenim prekrškom in izstavljeno globo. Recimo max. 8 dni.

T-h-o-r ::

dronyx je izjavil:

BlueRunner je izjavil:

Ne, ni normalno. Ampak kako za hudiča spremeniti mentaliteto tistih, ki izpit že imajo, ne da bi dosegli totalen revolt javnosti. Si predstavljaš prometne policiste na vsakem vogalu?

Ali si ti predstavljaš, da nekdo, ki zasluži 600 € na mesec in s tem dohodkom preživlja štiričlansko družino, dobi v tej državi 300 € kazni, ker je ponoči peljal mimo šole 35 km/h in država ter občine na tak način polnijo proračun? Saj se nam bo cel svet režel, kakšni tepci smo in to še celo odobravamo! Ne moreš ti s kaznimi socialno ogrozit eksistence ljudi za bagatelne prekrške, ki marsikje to sploh ne bi bili.



kaj pa če je nekdo s 565 € plače peljal mimo šole podnevi s 33 km h in skoraj zbil šolarja?
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Lakotnik29 ::

solatko :: včeraj, 19:15:32
...Celo življenje se vozim po predpisih
solatko :: včeraj, 21:30:07
...Moje kršitve, katere so namerne...


????

Če je edini namen države, da z višanjem kazni polni proračunsko luknjo, boste državo najbolj zajebal tako ,da vozite po predpisih. Vse ostalo je scanje proti vetru.

_Blaze_ ::

BigWhale je izjavil:

_Blaze_ je izjavil:

Z onyxovim stališčom se popolnoma strinjam. Če še kdo verjame da so te prometne kazni kaj drugega kot predposledna rešilna bilka naših državnih financ, potem pač naj to verjame.


Kdor verjame to kar ti pravis je bedak. In to prvovrstni, ne kr en bedak.

Se pravi, ti mislis, da vecina v vladi dejansko razmislja takole: 'mamo proracunski primanjkljaj, dejmo dvignit kazni za prometne prekrske'? Za polnjenje primanjkljaja potrebujejo 4.660.000 EUR dnevno. 365 dni v letu.

Ce je povprecna prometna kazen 500 EUR bodo na dan morali to pobrati od 9315 voznikov.


Ja medtem ko ti to nisi. Od kje ti, da pravim da bodo v celoti s tem pokrili primanjkljaj? Sem napisal predposledna, torej tisto kar še lahko storijo brez da ljudje skočijo v zrak. Število smrtnih žrtev je za manj kot polovico od 3 leta nazaj in vseeno so strokovno presodili, da rabimo še bolj absurdne kazni. Ja, ta bo bolj verjetna. Verjemi da bodo začeli praskat vsak evro kjer ga bodo lahko. Pismo sem gledal tednik, in je policaj rekel da je čez cestninske omejitev 60kmh, en vladni uslužbenec za promet pa 40kmh. K ga pa vprašajo če se tega drži, se je pa smejal k nekdo ki je bil glihkar opran krivde gospodarskega kriminala.

gokky ::

BlueRunner je izjavil:

Če pa kdo išče enostaven način kako iz t.i. "inkasantov" narediti bolj delovne "inkasante" (očitno jih boste do konca življenja nekateri imeli samo in zgolj za "inkasante"), pa se preprosto predpiše krajši čas med ugotovljenim prekrškom in izstavljeno globo. Recimo max. 8 dni.


Tudi to sem e-poštno pol leta pred sprejemom zakona predlagal pos?ancu, ki je bil najbolj glasen v zagovarjanju novih kazni (bil sem malo bolj mil, pa sem predlagal max. 30 dni). In veste kaj: tega dela sporočila kot, da ni videl.

Duh po inkasantstvu pa veje ne samo iz policistov, pač pa tudi Jankovićevih biričev. Sposobni so recimo zaračunavati parkiranje na travi v spalnih naseljih, niso pa - v teh istih naseljih - sposobni zaračunati parkiranja tovornih vozil (kar je v LJ tudi prepovedano, razen na parkiriščih za tovorna vozila).

@BigWhale, računica o tem, koliko voznikov je potrebno oglobiti za zapolniti proračun sicer (najbrž) drži. Pozabljaš pa, da ne bodo vsega "pridelali" na voznikih (nekaj pa le).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gokky ()

dronyx ::

Seveda se državnega proračuna in brezna, ki tam zija ne bo dalo rešiti s kaznimi za prometne prekrške. Čez par let bomo verjetno za to prodali prekmurje ali julijske alpe. Pomeni pa teh nekaj milijonov EUR precej za jankovićevo blagajno in za mnoge druge občinske blagajne. Pri nas bomo čez nekaj časa živeli kot v kakšni afriški diktaturi, kjer te bo na vsakem koraku ustavljala neka vaška milica, ki ti bo zaračunala scanje za drevesom, pljuvanje na tla, slabo pokošeno travo itd. Ta država je dejansko že v agoniji in to se vidi na vsakem koraku.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Ziga Dolhar ::

_Blaze_ je izjavil:

Jaz sem se 2 ali 3 poste pripravljen kregati, da če bi okrog 80% omejitev zvišali za 10 ali 20 kmh bi imeli manj nesreč, ne enako. Vsi pravijo če bi upoštevali omejitve, vedno slavni če.


Nice one!
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Matako ::

dronyx je izjavil:

BlueRunner je izjavil:

Kaksna je razlika med tem, da te 10x dobijo pri prehitri voznji in ti kasirajo po 30EUR in tem, da te dobijo 1x in ti kasirajo 300EUR?

Ti to resno? To je ogromna razlika. Tudi če policisti ne bi nič kasirali in bi te vsaj enkrat mesečno ustavili, bi bilo dovolj, da bi marsikdo vozil drugače. Če pa te v 20 letih nihče ne ustavi pa seveda tega ne moreš resno jemat, ne glede na to, če je zagrožena tudi smrtna kazen. pa kaj vi res mislite, da so drugod po svetu sami idioti, ki ne poštekajo, da visoke kazni rešijo vse probleme, pa še proračun napolnijo? Dajte no.


+1. Če veš, da ti bo redno nekdo "težil" bolj paziš - pa če prav gre bolj za čas kot denar. Visoka manj verjetna kazen ni tako učinkovita.
/\/\.K.

dronyx ::

Ali morda kdo ve, kdo lahko postavlja prometno signalizacijo in kakšni dokumenti so za to potrebni?

Jaz nekako predvidevam oziroma upam, da mora nekdo izdati "lokacijsko dovoljenje", da se nekje postavi recimo cona 30 km/h. Ko me radar izmeri, da sem vozil 33 km/h in mi jankovićevi fantje pošljejo položnico za 300 € bi rad preveril, ali je bila takrat cestno prometna signalizacija postavljena v skladu s predpisi, sicer se bomo tožili. Ne bom pa presenečen, če pri nas lahko vsaka občina po svoje postavlja te znake.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

BigWhale ::

Ze deset strani se prerekas tule in pametujes o nesmiselnih omejitvah, zakonih in kaj vem kaj se vse, nimas pa pojma kdo postavlja prometno signalizacijo?

Slo-Tech - Kraj kjer se veterinarji in baletniki prepirajo o mizarstvu!

Gandalfar ::

Zdaj pa takole, slo-tech ni osebni blog nekaterih. Tale tema se je izpela, ce pa imate kaksno konkretno vprasanje pa lahko odprete novo.
strani: 1 ... 8 9 10 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53528943 (11987) darkolord
»

čuden folk in njihovo obnašanje (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16114197 (8388) LordTado
»

Policaj me je presenetu z milo kaznijo! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
835286 (3689) Popeye
»

Policijske usluge (kazni)

Oddelek: Loža
201560 (1186) NoUse4AName

Več podobnih tem