Forum » Loža » Klub Počasni voznik
Klub Počasni voznik
dronyx ::
Pojasnilo: do ugotovitve o neurejeni prometni signalizaciji sem prišel, ko sem se odločil, da bom vozil strogo po predpisih in prometnih znakih.
To je ena mojih glavnih poant. Citiram del mojega komentarja na blogu:
Jaz nimam čisto nič proti upoštevanju predpisov, če so ti logični in ne gre za nategovanje ljudi. V prometu je pomemben del tudi signalizacija, torej tudi prometni znaki in pri nas po moje marsikdaj ta ni postavljena razumno. Ne moraš dati omejitev 30 km/h na ravnem in preglednem delu ceste s pločnikom na obeh straneh samo zato, da se bo dalo tam kasirat! To je zame Balkanska natega, ki jo očitno nekateri celo podpirajo.
Marsikje v “geografskih naseljih” bi se dalo postaviti dodatne table, ki bi dvignile na določenih odsekih hitrost na 60 ali 70 km/h. Ampak zakaj? To so samo dodatni stroški, pa še na tistih delih se ne da več tako dobro kasirat. Za naše balkanske razmere so pa prav ti odseki najbolj primerni za postavljanje radarjev, ker pač tam nihče ne vozi po omejitvah, ker so te preprosto neživljenjske.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
BlueRunner ::
@BlueRunner: Poglej si primer, ki sem ga navedel zgoraj in lepo prosim pojasni, kako se lahko v naši državi 100% držiš prometnih predpisov. Že samo za Ljubljano in okolico ti garantiram, da se jih ne da.
Jaz to delam preprosto tako, da se vrnem na prvi in osnoven predpis, ki preprosto pravi, da ne smem ogrožati ne sebe, ne nikogar drugega. Znaki so lahko narobe postavljeni, lahko sploh niso postavljeni, lahko so poškodovani, zaraščeni, uničeni in še sto drugih stvari zaradi katerih ne boš pravilno obveščen o temu kaj se od tebe na cesti pričakuje.
To po mojem mnenju, pri čemer se sklicujem na pravilo "ne ogrožaj", pomeni, da uporabljaš glavo in voziš okoliščinam primerno.
Če trdiš drugače, te vabim v ZS, da se dogovoriva, da prisedem k tebi v avto, ti povem, kje voziti, posnamem vožnjo, potem pa si ogledava in komentirava posnetek.
Heh. To bi lahko naredila tudi kar tako malo. Včasih se po takšni vožnji razvije dobra debata od katere bi 100% oba odnesla pozitivne stvari.
Plačam kosilo, če boš uspel upoštevati prometno signalizacijo in voziti po vozišču na pravem pasu in s pravo hitrostjo (sploh ne bom zahteval 100% spoštovanja predpisov) brez prometne nesreče. Koliko pa si ti pripravljen vložiti v svoje trditve?
Če ti daš kosilo, potem verjetno tudi jaz dam kosilo. Sedaj pa kratko pojasnilo. Najprej je pravilo "ne ogrožaj", temu sledi pravilo "spoštuj znake", kadar pa znakov ni, se vrneš na pravilo "ne ogrožaj". V tvojem primeru je to, da prideš do table za konec naselja, vmes pa ne srečaš table za konec območja 30, očitna napaka. Če boš na silo vozil po zadnjem znaku boš ogrožal ljudi in vsak ampak res čisto vsak voznik, policist, sodnik in še kdo se bo strinjal, da če je konec naselja, mora biti tudi konec območja. Ravno tako je ni "pameti" po kateri bi imela glavna vpadnica omejitev 30, ali pa bi prišel do table omejitev 60 sredi območja 30.
Vožnja pač ni mehanika in nekaterih zadev pač ne moreš prebrati na tabli ob cesti, temveč jih lahko prebereš samo v uvodnih členih zakona.
Torej 1.7 gremo vsi iz različnih koncev na avtocesto in vozimo proti LJ z hitrostjo 65km/h in pravilno varnostno razdaljo. cca. 25 avtomobilov bi naredilo kolono 1km torej skoraj popolna ohromitev prometa po avtocestah.
Ne motijo nas kazni, motijo nas butaste omejitve. Počeli nebi nič spornega, samo manjši izlet.
To bi bil navaden prekršek. Če boste dovolj vztrajni in uspešni, boste verjetno med prvimi v Sloveniji dočakali kazen za prepočasno vožnjo in oviranje prometa. Ni veliko, bo pa za kakšen poln rezervoar ali dva manj denarja v tošlu.
BlueRunner ::
dronyx ::
Jaz sem enkrat celo doživel, da je policist na motorju prehitel celo kolono in prvega umaknil dol s ceste ob prvi priložnosti. Šlo je pa za cesto rezervirano za motorna vozila, mi smo se pa vozili morda 60 ali 70 km/h in je tudi on postal očitno živčen. Dvomim pa, da je kdo do sedaj plačal kazen za prepočasno vožnjo.
Pa tudi če bi se kdo upal napisati listek za prepočasno vožnjo se zanesljivo pritožim. Jaz lahko vožnjo prilagodim mojim sposobnostim in pač se ne upam peljati hitro.
Me pa zanima, kako bi obravnavali, če se nas cela kolona spravi počasi vozit, ker se hitreje ne upamo, da ne bodo mrtvi na cestah in Kresalova ne bo zastavila svojega cilja (Mimogrede, zakaj si je ubodla Poršeja? Da se vozi po predpisih? Ne me jebat, no!). V tem primeru se nima smisla odmaknit, ker cela kolona se pač ne more hkrati, po eden pa ne bo efekta. Ha?
Pa tudi če bi se kdo upal napisati listek za prepočasno vožnjo se zanesljivo pritožim. Jaz lahko vožnjo prilagodim mojim sposobnostim in pač se ne upam peljati hitro.
Me pa zanima, kako bi obravnavali, če se nas cela kolona spravi počasi vozit, ker se hitreje ne upamo, da ne bodo mrtvi na cestah in Kresalova ne bo zastavila svojega cilja (Mimogrede, zakaj si je ubodla Poršeja? Da se vozi po predpisih? Ne me jebat, no!). V tem primeru se nima smisla odmaknit, ker cela kolona se pač ne more hkrati, po eden pa ne bo efekta. Ha?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
BlueRunner ::
Pa tudi če bi se kdo upal napisati listek za prepočasno vožnjo se zanesljivo pritožim. Jaz lahko vožnjo prilagodim mojim sposobnostim in pač se ne upam peljati hitro.
Lahko voziš tudi 1km/h, če nikogar ne oviraš. Če pa narediš kolono in se ne umakneš pa to je prekršek in s pritožbo boš le težko uspel.
Tudi, če objektivno gledano res ne moreš peljati več kot 1km/h, te to ne odveže dolžnosti, da se umakneš ob prvi priložnosti.
Če pa boš dobil kakšnega sodnika za prekrške tipa "solatko", potem pa sploh ne upaj, da boš s pritožbo uspel.
dronyx ::
@BlueRunner: Kot veliki poznavalec zakonodaje zanesljivo veš, da smo pred leti sodnike za prekrške ukinili?
V tolažbo, pri tej solati zakonov ga ni boga, ki bi lahko vse to poznal, kaj šele upošteval. Večina se v življenju obnaša po zdravi pameti in nekako shaja bolj ali manj brez problemov.
V tolažbo, pri tej solati zakonov ga ni boga, ki bi lahko vse to poznal, kaj šele upošteval. Večina se v življenju obnaša po zdravi pameti in nekako shaja bolj ali manj brez problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
BlueRunner ::
Sicer pa IANAL. Nekatere kose zakonodaje poznam nadpovprečno, nekatere bežno, cca. 99% pa se mi sploh ne sanja za kaj se gre ali pa, da celo obstaja.
Ah... pa še ena stvar. Kdaj voziti po znakih, kdaj pa ne... Eno je, če veš, da je omejitev npr. 50, pa ti ni všeč ali pa se z njo ne strinjaš. Samo zaradi tega razloga je jaz ne bom spregledal. Drugače pa je, če je prišlo do "višje sile", kjer si dejansko v zmoti glede tega kakšna je npr. dejanska omejitev hitrosti. Zato pa moraš spremljati kaj se okoli tebe dogaja, kajti če preveč izstopaš, potem je bila napaka res v signalizaciji in se moraš novim okoliščinam prilagoditi.
BigWhale ::
Tole je moja današnja večerna izkušnja. Nekaj km pred domom vozim za avtomobilom in peljeva se recimo temu zmerno, ne bom pa napisal po predpisih. Potem naju dohitijo neki divji in verjetno nažgani modeli z MS registracijo (to je čisto drug konec SLO).
A registrska je pomembna? Jaz se po stajerski precej vozim z LJ registrsko oznako? Cist na drugem koncu Slovenije, nezaslisano, mar ne?
Me pa zanima, kako si vedel da so nazgani. Predvidevam, da si hotel reci pijani, okajeni, pod vplivom nedovoljenih substanc. A si kak test opravil?
;-) ::
BlueRunner je izjavil:
Pa tudi če bi se kdo upal napisati listek za prepočasno vožnjo se zanesljivo pritožim. Jaz lahko vožnjo prilagodim mojim sposobnostim in pač se ne upam peljati hitro.
Lahko voziš tudi 1km/h, če nikogar ne oviraš. Če pa narediš kolono in se ne umakneš pa to je prekršek in s pritožbo boš le težko uspel.
Tudi, če objektivno gledano res ne moreš peljati več kot 1km/h, te to ne odveže dolžnosti, da se umakneš ob prvi priložnosti.
Če pa boš dobil kakšnega sodnika za prekrške tipa "solatko", potem pa sploh ne upaj, da boš s pritožbo uspel.
Nobenega nebi oviralo 25 avtomobilov razporejenih v pravilni varnostni razdalji pri hitrosti 65, itak imamo na avtocesti vsaj 2 pasova in kdor želi lahko gre brez skrbi mimo, problem bi naredili tovornjakarji, ki bi šli prehitevat nas ampak tisto je njihov problem.
BigWhale ::
Pa kaj si ti nor? Poklicati policijo? Kaj misliš da bi se zgodilo? Mene bi eno uro popisovali, samo to.
Jaz sem ze precejkrat klical policijo, ce sem opazil kaksno tako zadevo na cesti. Me niso nikoli popisovali, kaj bluzis?
Leta 2004 sem napisal prijavo policiji, ker je šlo za nek nezakonit posel. Kriminalist je opravil z mano razgovor in mi jasno dal vedeti, da so v tej državi nedotakljivi in da se jaz lahko "zajebavam", njega pa lahko premestijo na drug konec države. Zaradi neukrepanja policije so bili potem stroški davkoplačevalcev višji od takratnih 170.000.000 SIT.
Jaz nisem tu od včeraj, kot nekateri naivni mladci na tem forumu. Zapomnite si, ta država ni v takem dreku čisto naključno! Če citiram Rada Pezdirja: Slovenija, država, v kateri postaja bolno živeti.
Povsem nepovezana zadeva, ki z divjaki na cesti nima cisto nic.
Dvomim pa, da je kdo do sedaj plačal kazen za prepočasno vožnjo.
To je problem precej ljudi. Veliko jih dvomi, misli, predvideva, posplosuje in tako naprej. V resnici pa nimajo pojma kaksna je dejanska situacija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
;-) ::
Jaz sem ze precejkrat klical policijo, ce sem opazil kaksno tako zadevo na cesti. Me niso nikoli popisovali, kaj bluzis?
Jaz sem 1x delal prav to kar sedaj govorimo. Za mano je bil policijski avto (stara astra), jaz pa namerno že 50m pred tablo na selje direkt na 50 po naselju pa tam 35-40km/h. Policaj me je šel prehitevat v ovinek in škarjice, brez modrih luči je kasneje nadaljeval divjanje še kar nekaj časa, jaz pa mu za hec sledil. Poklical sem na PP, sporočil tablice in opisal dogodek. Priimka in nisem hotel izdati ko so me vprašali. Nobenih težav in popisovanj, po drugi strani sem zvedel da jih je policaj kar fejst poslušal od nadrejenega.
dronyx ::
To je meni tudi smešno, da ko ljudje zagledajo policaje za sabo, potem na enkrat peljejo striktno po omejitvah in se še čudijo, da jih potem prehitijo. Prvič, če nima policaj v avtu provide (kar nimajo navadni avti), ti ne more nič, ker meritev "od oka" ne more biti podlaga za kaznovanje. Drugič, policaji so enako ljudje in če bi delali raziskavo bi verjetno ugotovili, da bolj divje in hitreje vozijo od ostalih voznikov. Opravljanje radarskih meritev je pa delovna zadolžitev, tako kot mora nekdo namestit OS ali zamenjat gumo na avtu. Ne vem pa kdo odloča o tem, kam gredo postaviti zasede.
BlueRunner ::
Nobenega nebi oviralo 25 avtomobilov razporejenih v pravilni varnostni razdalji pri hitrosti 65, itak imamo na avtocesti vsaj 2 pasova in kdor želi lahko gre brez skrbi mimo, problem bi naredili tovornjakarji, ki bi šli prehitevat nas ampak tisto je njihov problem.
Naj ti osvežim spomin:
Torej 1.7 gremo vsi iz različnih koncev na avtocesto in vozimo proti LJ z hitrostjo 65km/h in pravilno varnostno razdaljo. cca. 25 avtomobilov bi naredilo kolono 1km torej skoraj popolna ohromitev prometa po avtocestah.
Temu se reče namerno oviranje prometa in je prekršek.
Če ne oviraš nikogar, potem ni govora o "popolni ohromitvi". Če govoriš o "popolni ohromitvi", se vas bo lahko in izločilo in oglobilo. Odloči se kaj bi rad, ker obojega ne moreš imeti.
;-) ::
Sigurno bi nastale kolone, ampak kaj pa lahko posamezniku če posameznik ne ovira nikogar ? Ovirala bi kolona, kolone pa ne bodo oglobili.
amigo_no1 ::
Lahko te "zahalta" zaradi smerokazov (neuporaba), izsiljevanja prednosti pri vstopu v križišče/krožišče (po njegovi strokovni oceni), prekratke varnostne razdalje, varnostni pas (neuporaba), pogovor z mobitelom (v rokah varianta), metanje česa skozi okno.
@;)
Pogovori na 113 se snemajo, tudi tel. številke prijaviteljev se beležijo...Če bi hoteli bi te "našli" v 20 minutah (edino če daš 10 E in ti mobi sim kartico kupi nekdo, ki ga ne poznaš, omenjeno kartico pa uporabiš samo za klic na 113 in jo po klicu takoj vržeš v smeti)...
"Skoraj popolna ohromitev prometa na AC" je takrat, ko pleh stoji na obeh voznih pasovih.
@;)
Pogovori na 113 se snemajo, tudi tel. številke prijaviteljev se beležijo...Če bi hoteli bi te "našli" v 20 minutah (edino če daš 10 E in ti mobi sim kartico kupi nekdo, ki ga ne poznaš, omenjeno kartico pa uporabiš samo za klic na 113 in jo po klicu takoj vržeš v smeti)...
"Skoraj popolna ohromitev prometa na AC" je takrat, ko pleh stoji na obeh voznih pasovih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
BlueRunner ::
Sigurno bi nastale kolone, ampak kaj pa lahko posamezniku če posameznik ne ovira nikogar ? Ovirala bi kolona, kolone pa ne bodo oglobili.
Kar misli si.
Če bi hoteli bi te "našli" v 20 minutah (edino če daš 10 E in ti mobi sim kartico kupi nekdo, ki ga ne poznaš, omenjeno kartico pa uporabiš samo za klic na 113 in jo po klicu takoj vržeš v smeti)...
Pa aparat ne pozabi. EMSI številka. Tudi telefona ne moreš uproabiti nikoli prej in nikoli kasneje, da te ne bodo identificirali preko kakšne druge SIM kartice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
;-) ::
Pogovori na 113 se snemajo, tudi tel. številke prijaviteljev se beležijo...Če bi hoteli bi te "našli" v 20 minutah (edino če daš 10 E in ti mobi sim kartico kupi nekdo, ki ga ne poznaš, omenjeno kartico pa uporabiš samo za klic na 113 in jo po klicu takoj vržeš v smeti)...
Če bi hoteli, kdo je rekel da bi sploh hoteli če gre za anonimno prijavo, z tem pa se ogneš da bi te še kaj klicali na policijsko postajo itd. V glavnem namen je bil dosežen.
solatko ::
Včeraj se mi je na cesti LJ-Litija zgodil neverjeten dogodek. Peljeva en za drugim s Toyoto LC proti Litiji, malo čez 90 km/h in dohitiva skoraj nov avto Opel Astra, ki cijazi svojih 50-60 km/h, bili smo trije - torej oviranje prometa. In glej čudež, možakar v prvem avtu, da smerokaz desno in zapelje na avtobusno postajo, midva mimo, ga vljudno pozdraviva in ko sem opazoval ogledalo, vidim, kako se možakar zapelje nazaj na cesto in lepo počasi, po svoje za nama.
V 40 + letni vozniški karjeri, je to morda 4 ali 5-ti primer, tako vljudnega in pozornega voznika - torej zavedal se je, da je ovira, gledal je vzvratno ogledalo, na prvem primernem mestu, je spustil prometni tok mimo. Ob takem obnašanju na naših cestah, smrtnih nesreč zaradi čelnega trčenja ob prehitevanju, skoraj ne bi bilo.
Zame je to odličen voznik, zakaj je vozil počasi, me sploh ne zanima, njegova dejanja govorijo vse.
In še to, ko sva ga dohitela, prehitevanje, zaradi nasprotnega prometa ni bilo možno, zato sva vozila za njim, z varnostno razdaljo, torej njegova reakcija ni bila posledica, kakšnih nestrpnih operacij (vožnja na odbijaču, hupanje, blendanje...), lepo se je umaknil sam od sebe.
V 40 + letni vozniški karjeri, je to morda 4 ali 5-ti primer, tako vljudnega in pozornega voznika - torej zavedal se je, da je ovira, gledal je vzvratno ogledalo, na prvem primernem mestu, je spustil prometni tok mimo. Ob takem obnašanju na naših cestah, smrtnih nesreč zaradi čelnega trčenja ob prehitevanju, skoraj ne bi bilo.
Zame je to odličen voznik, zakaj je vozil počasi, me sploh ne zanima, njegova dejanja govorijo vse.
In še to, ko sva ga dohitela, prehitevanje, zaradi nasprotnega prometa ni bilo možno, zato sva vozila za njim, z varnostno razdaljo, torej njegova reakcija ni bila posledica, kakšnih nestrpnih operacij (vožnja na odbijaču, hupanje, blendanje...), lepo se je umaknil sam od sebe.
Delo krepa človeka
dronyx ::
No ja, jaz še nisem imel te priložnosti, da bi doživel kaj tako neverjetnega. Nekateri izjemno počasni vozniki so starejši ljudje, ki si res ne upajo hitreje vozit, samo njim se zdi da delajo celo koristno delo, ko se za njimi nabere dolga kolona.
gokky ::
@Onyx: Če je prometni znak za izrecno zapoved postavljen, ga - v skladu s prometnimi predpisi - MORAŠ upoštevati, pa čeprav meniš, da je še tako neumen. Nisi pa dolžan upoštevati prometnega znaka, ki ga ni.
Vsak člen, ki točneje definira tematiko, nadgrajuje uvodne člene z natančnim predpisom (tistega, kar pač člen pokriva). Vsak prometni znak za izrecno odredbo jasno razveljavi splošne člene in splošne dele predpisa in uveljavi svoje. Hitrost je točno definirana v svojem členu in s svojim prometnim znakom, njeno preseganje ni debatabilno oz. postavljene omejitve hitrosti zakonsko ne smeš preseči, pa čeprav gre za (občutek) varnost(i) in navedbe v splošnih (uvodnih) členih.
V enem preteklih člankov si dal razumeti, da meniš, da je dovolj spoštovati prometne predpise, da ne plačaš kazni, jaz ti poskušam pokazati, da to še zdaleč ni dovolj, saj predpisov v Sloveniji enostavno ni mogoče vedno spoštovati (omenjanje loterije je tu čisto na mestu). Zato pa se strinjam s teboj, da bi morala varnost razveljaviti (ali vsaj omiliti) predpis. Z novimi kaznimi pa bodo IMO dosegli ravno obratno, saj bodo (ali bomo) vozniki v glavnem gledali samo še prometne znake.
Bistvo problema, na katerega opozarjam torej je, da je trenutna kaznovalna politika nastavljena na mehanično zadoščevanje zahtevam zakona. Tvoja "najprej varnost" ti namreč ne reši ničesar, če se en (niti ne tako zablojen in zahojen) policist, ki ima zakonsko sicer prav, varnostno pa ne, zapiči vate.
P.S.: Še vedno pa nimam nič proti vožnji in izmenjavi mnenj.
BlueRunner je izjavil:
Vožnja pač ni mehanika in nekaterih zadev pač ne moreš prebrati na tabli ob cesti, temveč jih lahko prebereš samo v uvodnih členih zakona.
Vsak člen, ki točneje definira tematiko, nadgrajuje uvodne člene z natančnim predpisom (tistega, kar pač člen pokriva). Vsak prometni znak za izrecno odredbo jasno razveljavi splošne člene in splošne dele predpisa in uveljavi svoje. Hitrost je točno definirana v svojem členu in s svojim prometnim znakom, njeno preseganje ni debatabilno oz. postavljene omejitve hitrosti zakonsko ne smeš preseči, pa čeprav gre za (občutek) varnost(i) in navedbe v splošnih (uvodnih) členih.
V enem preteklih člankov si dal razumeti, da meniš, da je dovolj spoštovati prometne predpise, da ne plačaš kazni, jaz ti poskušam pokazati, da to še zdaleč ni dovolj, saj predpisov v Sloveniji enostavno ni mogoče vedno spoštovati (omenjanje loterije je tu čisto na mestu). Zato pa se strinjam s teboj, da bi morala varnost razveljaviti (ali vsaj omiliti) predpis. Z novimi kaznimi pa bodo IMO dosegli ravno obratno, saj bodo (ali bomo) vozniki v glavnem gledali samo še prometne znake.
Bistvo problema, na katerega opozarjam torej je, da je trenutna kaznovalna politika nastavljena na mehanično zadoščevanje zahtevam zakona. Tvoja "najprej varnost" ti namreč ne reši ničesar, če se en (niti ne tako zablojen in zahojen) policist, ki ima zakonsko sicer prav, varnostno pa ne, zapiči vate.
P.S.: Še vedno pa nimam nič proti vožnji in izmenjavi mnenj.
dronyx ::
WarpedGone ::
Ne, nekater učijo tudi, da nekatere predpise moraš kršit, ker je jasno da so napačni. Kot naprimer omejitev 40 po cestninskih postajah, na izvozih iz AC in podobno.
Kdor pospešuje pred znakom za konec omejitve na cestninskih postajah, nima kaj drugim pamet solit.
Naj najprej on sam neha kršit predpise.
Kdor pospešuje pred znakom za konec omejitve na cestninskih postajah, nima kaj drugim pamet solit.
Naj najprej on sam neha kršit predpise.
Zbogom in hvala za vse ribe
M-XXXX ::
Naj najprej on sam neha kršit predpise.
Hmm, sicer nisem bral cele teme, tako da ne vem kaj zagovarjaš, pa me vseeno zanima: po končanem delu na AC NI postavljenega znaka za preklic omejitev, koliko priporočaš in koliko hitro boš vozil do naslednjega izvoza?
PS: že zvedel ceno za olje?
;-) ::
Zanje čase mi je prav super pritisnit na bremzo do 40km/h ali kake 2km/h manj ob izvozih ali na cestninskih postajah, vstrajam pa do znaka za konec omejitve, po možnosti še upam da je na moji desni tovornjak ali kako isto hitro vozilo.
WarpedGone ::
Enako. Hkrati pa upam da je kak Varen voznik takrat za mano in da me prou zblojeno gleda in benti kaj počnem. Da bo skapiral da je treba tudi tisto omejitev spoštovat, itak ni upanja.
@m-xxxx, ja, 19 + DDV. Ponekod lahk prnesem svojga, drugje ne.
Zagovarjam zdrav pamet in kulturo. V primeru absurdnih predpisov pa pozabim na kulturo in upoštevam predpise. Karkoli drugega je samo potuha butasti birokraciji.
@m-xxxx, ja, 19 + DDV. Ponekod lahk prnesem svojga, drugje ne.
Zagovarjam zdrav pamet in kulturo. V primeru absurdnih predpisov pa pozabim na kulturo in upoštevam predpise. Karkoli drugega je samo potuha butasti birokraciji.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
dronyx ::
Tole je današnji primer. Vozim v službo za neko žensko, ki se je striktno držala predpisov. V naselju 50 km/h, ko je tabla za konec naselja pa naglo pospeševanje do 90 km/h, kot bi vozil robot. Potem pa v naselju naleti na avtobus pred sabo, ki vozi recimo 45 km/h. Ona se ga spravi prehitevat, samo očitno se boji čez 50 km/h, tako da je to prehitevanje trajalo in trajalo. Medtem pripelje nasproti avtomobil in še dobro, da je zaviral, sicer se bi zaletela.
St235 ::
onyx :: 14. maj 2011, 09:01:51
Nekdo je v enem komentarju zapisal, da mora biti natančnost merilnika hitrosti do 100 km/h plus minus 3% (pri 30 km/h to pomeni, da je napaka meritve lahko manj kot 1 km/h). Sem šel pa prav pogledat v moj avto in kaj mi pomaga taka teoretična natančnost, če pa prikaz tega ne omogoča? Jaz lahko če se res potrudim in vso pozornost iz ceste usmerim na kazalce odčitam položaj nekje do 5 km/h natančno.
+/- 3km/h ali +/- 3% je pa razlika, sploh pri majhnih hitrostih. Dajte najprej prebrat relavantno zakonodajo potem pa pametujte. Z virom sem ti citiral točno člen, ki govori o natančnosti radarjev, pa si si ti vse skupaj "površno" zapolmnil, da lahko zavajaš ljudi s svojimi utvarami.
dronyx ::
Ok, potem se pa opravičujem, ker nisem pozorno prebral. Upam da z zavajanjem nisem povzročil prevelike škode.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
BlueRunner ::
Vsak člen, ki točneje definira tematiko, nadgrajuje uvodne člene z natančnim predpisom (tistega, kar pač člen pokriva). Vsak prometni znak za izrecno odredbo jasno razveljavi splošne člene in splošne dele predpisa in uveljavi svoje. Hitrost je točno definirana v svojem členu in s svojim prometnim znakom, njeno preseganje ni debatabilno oz. postavljene omejitve hitrosti zakonsko ne smeš preseči, pa čeprav gre za (občutek) varnost(i) in navedbe v splošnih (uvodnih) členih.
Saj to sem želel povedati in pokazati. Omejitev, ki je nedvoumna ni debatibilna. Obstaja pa objektivna možnost, da npr. snežni plug odnese znak za preklic omejitev na koncu cestninske. To je tisto čemur se moraš prilagoditi.
V enem preteklih člankov si dal razumeti, da meniš, da je dovolj spoštovati prometne predpise, da ne plačaš kazni, jaz ti poskušam pokazati, da to še zdaleč ni dovolj, saj predpisov v Sloveniji enostavno ni mogoče vedno spoštovati (omenjanje loterije je tu čisto na mestu).
Errr... manjše nerazumevanje. Ne želim navajati, da se ne rabiš držati predpisov, če veš, da ne boš kaznovan. Kar sem rekel, da je edino smiselno in varno, da se prilagodiš dejanskem stanju v trenutku, ko je vsakem vozniku jasno, da neka omejitev več ne more držati. Če znam priti iz cone 30 na Tržaško cesto v Lj, ne da bi prevozil znak za konec cone 30, potem bi IMHO moral biti res kapitalen idiot, da bi še naprej vozil 30 in povzročal resne težave v prometu.
Enako tudi za znak za konec omejitev na koncu združenih pasov na cestninski. Lahko si kapitalen idiot in voziš 20km po omejitvi 40, lahko pa razumeš, da si od točke, ko si na vozišču s samo dvema pasovoma, lahko IMHO varno zaključiš, da je znak verjetno nekaj odneslo, ne pa ravno, da je predpisana vožnja 40.
Zato pa se strinjam s teboj, da bi morala varnost razveljaviti (ali vsaj omiliti) predpis. Z novimi kaznimi pa bodo IMO dosegli ravno obratno, saj bodo (ali bomo) vozniki v glavnem gledali samo še prometne znake.
Kar je IMHO čisto OK, ker jih veliko voznikov še vedno ignorira. To pa zato, ker ne govorim o namernem kršenju predpisov, temveč o temu, da zaradi podrtih/zakritih/obrnjenih znakov ne delaš nekaj, kar je večja nevarnost, kot pa vztrajanje na svojem. Štiripasovnica pač ni območje umirjenega prometa, AC pa pa ne tolerira vožnje s 40km/h, če ni vreme takšno, da to zahteva.
Saj ne vem kako bi to pojasnil, ampak tudi v luči zakona mi ni sporno, da delam razliko med tem, da pelješ naprej od table za naselje z več kot 50km/h, na koncu naselja, kjer sicer res ni table za konec, vidiš pa v ogledalu tablo za začetek in vidiš, da okoli tebe več ni hiš (torej naselja več ni), pa pospešiš do 90km/h. Tabla za konec je iz te zgodbe pač nekako izvisela, čeprav ne vem kako in zakaj. Ne bi pa si upal delati nekaj kar je IMHO napaka in ovirati promet samo zato, ker je nekdo s traktorjem zbil znak.
Bistvo problema, na katerega opozarjam torej je, da je trenutna kaznovalna politika nastavljena na mehanično zadoščevanje zahtevam zakona. Tvoja "najprej varnost" ti namreč ne reši ničesar, če se en (niti ne tako zablojen in zahojen) policist, ki ima zakonsko sicer prav, varnostno pa ne, zapiči vate.
Varnost je definirana v uvodnih členih zakona in IMHO jo nadaljni ne morejo razveljaviti. Tudi policist ne. Torej ima lahko policist bodisi zakonsko in varnostno prav, bodisi zakonsko in varnostno narobe. Ne more pa biti pol-pol. Lahko pa se z njegovo oceno zakonitosti in na njo neločljivo vezane varnosti ne strinjaš in greš v nadaljen postopek.
Malajlo ::
Nekateri ste sedeli na ušesih, ko ste poslušali CPP. Izrecne prepovedi in omejitve PRENEHAJO za križiščem (in tudi z naslednjo omejitvijo; oznaka za konec naselja hkrati odpravi tudi omejitve, razen če je kako drugače postavljen dodaten znak). Najbrž sicer ne štejejo kakšni uvozi do bajt.
Privozil mimo radarja (še blendal so mi), so me ustavili, meni nič jasno. Saj je menda ja lokalna cesta in omejitev (takrat) 80, vozil sem pa počasneje. So prejšnji teden premaknili tablo, ker so meje občine spremenili. Pa 30 let sem se vozil mimo tiste table, in sem pač mislil, da jo je v ovinku nekdo odnesel... Hebat ga, moja napaka, sam sebi sem se smejal. (ampak tablo so pa res prestavili za dober kilometer)
na koncu naselja, kjer sicer res ni table za konec, vidiš pa v ogledalu tablo za začetek in vidiš, da okoli tebe več ni hiš (torej naselja več ni), pa pospešiš do 90km/h. Tabla za konec je iz te zgodbe pač nekako izvisela, čeprav ne vem kako in zakaj. Ne bi pa si upal delati nekaj kar je IMHO napaka in ovirati promet samo zato, ker je nekdo s traktorjem zbil znak.
Privozil mimo radarja (še blendal so mi), so me ustavili, meni nič jasno. Saj je menda ja lokalna cesta in omejitev (takrat) 80, vozil sem pa počasneje. So prejšnji teden premaknili tablo, ker so meje občine spremenili. Pa 30 let sem se vozil mimo tiste table, in sem pač mislil, da jo je v ovinku nekdo odnesel... Hebat ga, moja napaka, sam sebi sem se smejal. (ampak tablo so pa res prestavili za dober kilometer)
gokky ::
@BlueRunner: Žal se pos?anci in pos?anke v parlamentu s teboj ne strinjajo. Sicer bi sprejeli zakonodajo, ki ne bi bila tako kruta do vsakega malenkostnega odstopanja, ki ga zagreši voznik. Zakon je namreč jasen: Čez omejitev NE SMEŠ, dokler ni razveljavitve (take ali drugačne), ali pa postaneš zavezanec za plačilo kazni.
Kako boš recimo s tvojo teorijo pojasnil primere, kjer se cona 30 recimo nikjer ne začne (na drugi strani ceste niti ni znaka za konec), pa se na drugem koncu naselja kar naenkrat konča? Kaj, če me tam ujamejo na radar, ne krivega, ne dolžnega? Pa sem morda celo prilagodil hitrost na "samo" 35km/h (kar je v coni 30 po novem celih 300EUR+1kt), za katero sem smatral, da je mimo šole primerna (primer ni izmišljen, saj občina Logatec še po enem letu ni zbrala poguma, da bi - kljub obvestilu - napako odpravila).
Kot je napisal WarpedOne: edini način, da se birokrati na ministrstvih skupaj s pos?anci in pos?ankami v parlamentu zavedo, kakšno škodo v resnici delajo je, da se vozimo STROGO po omejitvah in signalizaciji. Ko bo nekajkrat prišlo do tega, da bo AC praktično zaprta, ker bomo vsi vozili 20km daleč z omejitvijo 40km/h, bodo morda potuhtali, da so šli s kaznovalno politiko pa vendarle predaleč (ali pa vsaj, da morajo tako zaostriti tudi pri občinarjih, DARS, DRSC,...).
@Malajlo: Tisto o znakih za izrecne odredbe za križiščem velja, če je križišče, torej imaš na nek način s prometnim znakom označeno križišče, (kar pomeni tudi, da v zadnjo stran vidiš znak "Ustavi" ali "Križišče s prednostno cesto"). Na AC za križišče v smislu omejitve velja uvoz, izvoz pa ne (kar je logično).
Pa spet pridemo do tega, da recimo Popovičevci tega ne vedo in imajo pri Bonifici stacionarni radar ZA križiščem, ob tem pa upoštevajo omejitev PRED križiščem (ne, ni cona). Ali, da si Jankovičevci mislijo, da je dovoljeno Letališko v celoti prevoziti 60, pa ni res, ker so vmes križišča. Ali pa, da si Dohovnikovičiči mislijo, da je izvoz iz AC na severno obvoznico iz smeri Golovca v celoti omejen na 80km/h. Ni, ker je 100m ZA znakom uvoz.
@BlueRunner: Še enkrat. Sploh me ne bi motil tvoj način razmišljanja (za katerega sicer mislim, da je cestno-prometno zelo primeren), če ne bi "genialci" na ministrstvih in v parlamentu tako zaostrovali kazni, hkrati pa ne poskrbeli za ostale nujne pritikline.
Kako boš recimo s tvojo teorijo pojasnil primere, kjer se cona 30 recimo nikjer ne začne (na drugi strani ceste niti ni znaka za konec), pa se na drugem koncu naselja kar naenkrat konča? Kaj, če me tam ujamejo na radar, ne krivega, ne dolžnega? Pa sem morda celo prilagodil hitrost na "samo" 35km/h (kar je v coni 30 po novem celih 300EUR+1kt), za katero sem smatral, da je mimo šole primerna (primer ni izmišljen, saj občina Logatec še po enem letu ni zbrala poguma, da bi - kljub obvestilu - napako odpravila).
Kot je napisal WarpedOne: edini način, da se birokrati na ministrstvih skupaj s pos?anci in pos?ankami v parlamentu zavedo, kakšno škodo v resnici delajo je, da se vozimo STROGO po omejitvah in signalizaciji. Ko bo nekajkrat prišlo do tega, da bo AC praktično zaprta, ker bomo vsi vozili 20km daleč z omejitvijo 40km/h, bodo morda potuhtali, da so šli s kaznovalno politiko pa vendarle predaleč (ali pa vsaj, da morajo tako zaostriti tudi pri občinarjih, DARS, DRSC,...).
@Malajlo: Tisto o znakih za izrecne odredbe za križiščem velja, če je križišče, torej imaš na nek način s prometnim znakom označeno križišče, (kar pomeni tudi, da v zadnjo stran vidiš znak "Ustavi" ali "Križišče s prednostno cesto"). Na AC za križišče v smislu omejitve velja uvoz, izvoz pa ne (kar je logično).
Pa spet pridemo do tega, da recimo Popovičevci tega ne vedo in imajo pri Bonifici stacionarni radar ZA križiščem, ob tem pa upoštevajo omejitev PRED križiščem (ne, ni cona). Ali, da si Jankovičevci mislijo, da je dovoljeno Letališko v celoti prevoziti 60, pa ni res, ker so vmes križišča. Ali pa, da si Dohovnikovičiči mislijo, da je izvoz iz AC na severno obvoznico iz smeri Golovca v celoti omejen na 80km/h. Ni, ker je 100m ZA znakom uvoz.
@BlueRunner: Še enkrat. Sploh me ne bi motil tvoj način razmišljanja (za katerega sicer mislim, da je cestno-prometno zelo primeren), če ne bi "genialci" na ministrstvih in v parlamentu tako zaostrovali kazni, hkrati pa ne poskrbeli za ostale nujne pritikline.
BlueRunner ::
Nekateri ste sedeli na ušesih, ko ste poslušali CPP. Izrecne prepovedi in omejitve PRENEHAJO za križiščem (in tudi z naslednjo omejitvijo; oznaka za konec naselja hkrati odpravi tudi omejitve, razen če je kako drugače postavljen dodaten znak). Najbrž sicer ne štejejo kakšni uvozi do bajt.
Ti pa sediš na ušesih tukaj. Na AC za cestninsko ni križišča, označba za območje umirjenega prometa izrecno velja za območje in ne samo do naslednjega križišča. Včasih je v ZVCP pisalo, da je konec naselja tudi takrat, ko ga je očitno konec - torej okoli sebe več ne vidiš znakov kakšne poselitve. To so robni primeri, ki voznikom žvečijo živce, kadar kakšen znak iz takšnih ali drugačnih razlogov izgine.
Privozil mimo radarja (še blendal so mi), so me ustavili, meni nič jasno. Saj je menda ja lokalna cesta in omejitev (takrat) 80, vozil sem pa počasneje. So prejšnji teden premaknili tablo, ker so meje občine spremenili. Pa 30 let sem se vozil mimo tiste table, in sem pač mislil, da jo je v ovinku nekdo odnesel... Hebat ga, moja napaka, sam sebi sem se smejal. (ampak tablo so pa res prestavili za dober kilometer)
Verjetno so premaknili obe tabli in ne samo eno...
Žal se pos?anci in pos?anke v parlamentu s teboj ne strinjajo. Sicer bi sprejeli zakonodajo, ki ne bi bila tako kruta do vsakega malenkostnega odstopanja, ki ga zagreši voznik. Zakon je namreč jasen: Čez omejitev NE SMEŠ, dokler ni razveljavitve (take ali drugačne), ali pa postaneš zavezanec za plačilo kazni.
Še enkrat. Sploh me ne bi motil tvoj način razmišljanja (za katerega sicer mislim, da je cestno-prometno zelo primeren), če ne bi "genialci" na ministrstvih in v parlamentu tako zaostrovali kazni, hkrati pa ne poskrbeli za ostale nujne pritikline.
Naj to kakšen pravnik odgovori, ampak kolikor vem je člen o varnem obnašanju zelo na začetku, sledeči členi v zakonu pa predhodnih ne razveljavljajo temveč samo dopolnjujejo.
Sicer res vprašanje kaj se bi res zgodilo, če bi naredil napako in vozil prehitro zaradi lastne zgrešene ocene stanja. Ampak če bi pokazal, da sem naredil edino možno in varno stvar, potem to po zakonu naj ne bi bil prekršek.
Kot skrajno ekstremen primer seveda vožnja 40 po AC. Čeprav bi me lahko kakšen oglobil, ker nisem spoštoval zadnje izrecne omejitve 40, ker znaka za konec omejitve ni bilo, bi, po moji lastni oceni čez palec, še vedno dokazal, da je to bila edina možna in varna stvar, s tem pa tudi zakonita.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BlueRunner ::
Kako boš recimo s tvojo teorijo pojasnil primere, kjer se cona 30 recimo nikjer ne začne (na drugi strani ceste niti ni znaka za konec), pa se na drugem koncu naselja kar naenkrat konča? Kaj, če me tam ujamejo na radar, ne krivega, ne dolžnega?
Bo zadeva praviloma padla, ker znaka ni bilo. Torej nisi bil obveščen. Po mojih izkušnjah do sedaj pa so cone 30 tako ali tako takšne, da bi po njih zaradi parkiranih vozil in občasno večjega števila pešcev na/ob cestišču le težkega srca vozil kaj dosti hitreje od 30 - tudi brez table. Pa tudi z mojo logiko je potem takšna vožnja še skladna.
St235 ::
Zaporedje členov v zakonu ne odraža nujno njihove pomembnosti, še najmanj pa zaporedje členov določa njihovo hierhijo pri uveljavljanju. Če člen zahtev varno vožnjo, drug člen pa omeji najvišjo hitrost, to preprosto pomeni, da moraš varno vozit z hitrostjo manjšo od predpisane. Problem nastane v objektivni oceni tega. Hitrost je namreč enostavno zmerit, varnost vožnje pa ne.
WarpedGone ::
Kot skrajno ekstremen primer seveda vožnja 40 po AC. Čeprav bi me lahko kakšen oglobil, ker nisem spoštoval zadnje izrecne omejitve 40, ker znaka za konec omejitve ni bilo, bi, po moji lastni oceni čez palec, še vedno dokazal, da je to bila edina možna in varna stvar, s tem pa tudi zakonita.
Če je kazen 40 EUR, upam tvegat in se ravnat po lastni pameti, da so očitno "ukradli" tablo.
Ko pa gre kazen proti 400 EUR in več, plus pike in žrtvovanje prvorojenca pa bom gledal in upošteval le še table. Ob takšnih drakonskih kaznih se ne bom delal pametnega in stavil, da bo gospod inkasant videl situacijo enako kot jaz.
Zbogom in hvala za vse ribe
T-h-o-r ::
Tako te baje mislijo oglobiti za prekoračitev hitrosti za borih 10 km/h v coni umirjenega prometa ali območju omejene hitrosti kar za 300 €, kar je polovica zajamčene plače.
povsem pravilno
po naseljih nimaš kaj prehitro vozit, pa magari za 5 kmh, ne veš, kdaj bo kak otrok skočil na cesto ali kak kolesar ali kaj podobnega
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
gokky ::
BlueRunner je izjavil:
Kako boš recimo s tvojo teorijo pojasnil primere, kjer se cona 30 recimo nikjer ne začne (na drugi strani ceste niti ni znaka za konec), pa se na drugem koncu naselja kar naenkrat konča? Kaj, če me tam ujamejo na radar, ne krivega, ne dolžnega?
Bo zadeva praviloma padla, ker znaka ni bilo. Torej nisi bil obveščen. Po mojih izkušnjah do sedaj pa so cone 30 tako ali tako takšne, da bi po njih zaradi parkiranih vozil in občasno večjega števila pešcev na/ob cestišču le težkega srca vozil kaj dosti hitreje od 30 - tudi brez table. Pa tudi z mojo logiko je potem takšna vožnja še skladna.
Ne vprašaj, koliko dela imaš, da enega milicajca stare šole prepričaš. Da o postopku varstva zakonitosti niti ne govorimo. Pa ti država potem ne da niti odškodnine za izgubljeni čas, kaj šele, da bi pošteno plačala.
Malajlo ::
Če ni znaka, ga ni. Torej tudi ni omejitve. In če to poveš policaju, korektno in brez podjebavanja, gresta pogledat in čez uro, dve bi morala tabla spet stati, če jo je kdo odnesel.
Ponavadi pa policaji ne stojijo in ne kasirajo tam, kjer je velika možnost, da jim čisto vse pildke s pritožbo zavrnejo. Tolk neumni pa spet niso. Ali so?
@BlueRunner: ne, nazaj pa res nisem gledal, če tam tudi ni table za začetek naselja. Najbrž je pa niti ne bi opazil v špeglu, ker bi padla v mrtvi kot zaradi ovinka. Poanta je bila, da sem pač plačal kazen za storjeni prekršek.
Cona 30 ima dopolnilno tablo - metre, koliko časa velja, če so vmes križišča. Če je ni, velja do prvega križišča. In križišče ni nujno označeno s prednostnimi, neprednostnimi in stop znaki. Saj veš, križišče enakovrednih cest pa take pogruntavščine. To glede cone.
(Talna!) oznaka omejitve 40 na AC ima tudi znak za prenehanje omejitve. Ampak res povsod. Še nisem opazil, da ga kje ne bi bilo. Pravzaprav dveh, na obeh straneh AC.
Ponavadi pa policaji ne stojijo in ne kasirajo tam, kjer je velika možnost, da jim čisto vse pildke s pritožbo zavrnejo. Tolk neumni pa spet niso. Ali so?
@BlueRunner: ne, nazaj pa res nisem gledal, če tam tudi ni table za začetek naselja. Najbrž je pa niti ne bi opazil v špeglu, ker bi padla v mrtvi kot zaradi ovinka. Poanta je bila, da sem pač plačal kazen za storjeni prekršek.
Cona 30 ima dopolnilno tablo - metre, koliko časa velja, če so vmes križišča. Če je ni, velja do prvega križišča. In križišče ni nujno označeno s prednostnimi, neprednostnimi in stop znaki. Saj veš, križišče enakovrednih cest pa take pogruntavščine. To glede cone.
(Talna!) oznaka omejitve 40 na AC ima tudi znak za prenehanje omejitve. Ampak res povsod. Še nisem opazil, da ga kje ne bi bilo. Pravzaprav dveh, na obeh straneh AC.
dronyx ::
Nekdo je včeraj v komentarju napisal, da bi moral kao klicati policijo, če mularija demolira neko kolo. Tole je primer skrite kamere iz New Yorka, kjer model sredi belega dne na razne načine krade kolesa (enemu celo s fleksarico prereže debelo ketno), pa se nihče ne sekira.
St235 ::
ja, brezbrižnost mimoidočih ne pozna meja. Je pa res da pri tako absurdni situaciji kot je nekdo, ki z fleksarco sredi belega dneva reže ketno, pomisliš na vse drugo kot krajo.
Podobno foro si je v 80 omislil mislim, da Tof, ko je šel v NAMO v delovni halji z napisom Gorenje Servis na hrbtu in sredi belega dneva iz trgovine odnesel televizijo. Prodajalec mu je celo pridržal vrata.
Podobno foro si je v 80 omislil mislim, da Tof, ko je šel v NAMO v delovni halji z napisom Gorenje Servis na hrbtu in sredi belega dneva iz trgovine odnesel televizijo. Prodajalec mu je celo pridržal vrata.
gokky ::
Če ni znaka, ga ni. Torej tudi ni omejitve. In če to poveš policaju, korektno in brez podjebavanja, gresta pogledat in čez uro, dve bi morala tabla spet stati, če jo je kdo odnesel.
Ponavadi pa policaji ne stojijo in ne kasirajo tam, kjer je velika možnost, da jim čisto vse pildke s pritožbo zavrnejo. Tolk neumni pa spet niso. Ali so?
So še bolj. Postavijo dopplerjev radar in samo pošljejo fotko domov. In to navadno malce z zamudo. Potem pa se odpelji v Logatec in jim dokazuj s posnetkom (Prekmurci dobijo nagradni celodnevni izlet proti morju, ki ga plačajo sami ;-) ). Če pa vmes še uspejo namestiti znake, pa se niti ne moreš več pritoževati, ker občina pa ne bo srala v svojo skledo.
MMG: Ljubljana je brez znaka "Naselje" (III-14) na nekaterih vpadnicah, ali pa je ta znak postavljen na napačni strani ceste (predpis jasno določa, kateri znaki smejo biti na levi in pod katerimi pogoji).
Cona 30 ima dopolnilno tablo - metre, koliko časa velja, če so vmes križišča. Če je ni, velja do prvega križišča. In križišče ni nujno označeno s prednostnimi, neprednostnimi in stop znaki. Saj veš, križišče enakovrednih cest pa take pogruntavščine. To glede cone.
Znak "Območje/cona omejene hitrosti" (III-29) velja do znaka "Konec območja omejene hitrosti" (III-30). Seveda sem tudi sam že srečal neumnosti, ko so k temu znaku dodali dopolnilno tablo "v dolžnini N metrov". In nekateri vozniki celo mislijo, da je to prav.
Za razliko od III-29, pa znak "Omejitev hitrosti" (II-30) velja (tudi) tako, kot si ti napisal. Sicer pa zgolj do križišča ali razveljavitve z znakom III-18 ali znakom III-21.
(Talna!) oznaka omejitve 40 na AC ima tudi znak za prenehanje omejitve. Ampak res povsod. Še nisem opazil, da ga kje ne bi bilo. Pravzaprav dveh, na obeh straneh AC.
Na AC proti Primorski so postavljeni samo znaki III-21 na desni (zagotovo to trdim za CP Log, kjer bi ga v soboto zaradi obilice tovornjakov in avtobusov povsem lahko ne videl in priznam, da sem pospešil na pamet).
Več: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
Malajlo ::
Na AC proti Primorski so postavljeni samo znaki III-21 na desni (zagotovo to trdim za CP Log, kjer bi ga v soboto zaradi obilice tovornjakov in avtobusov povsem lahko ne videl in priznam, da sem pospešil na pamet).
V soboto zjutraj je še bil na obeh straneh. Sem prav zanalašč gledal
Malajlo ::
http://www.varnostvprometu.org/index.ph...
in še primer napačne signalizacije (ki potrjuje zgornje) http://www.tecajcpp.com/faq/index.php?a...
Najbrž se ti členi niso spremenili, ali pač?
Mimogrede sem pa odkril, da v BiH križišče NE RAZVELJAVI omejitev hitrosti. Ne vem, če bom upal spet v kratkem čez mejo z istimi tablicami...
Hitrost je po ZVCP-ju omejena s prometnim znakom ali z oznako kraja s črnim robom. Ker gre tu za omejitev hitrosti s prometnim znakom, velja ta omejitev do naslednjega prometnega znaka, ki razveljavlja omejeno hitrost oz. do prvega naslednjega križišča, če ta znak za njim ni ponovljen
in še primer napačne signalizacije (ki potrjuje zgornje) http://www.tecajcpp.com/faq/index.php?a...
Vprašanje: Na določenem mestu je postavljen znak za omejitev hitrosti 70km/h. 100 m za znakom je križišče, ki je jasno nakazno s prometnim znakom "križišče s prednostno cesto" na stranski cesti, ki pripelje na to križiče. Vendar je 100 metrov za tem križiščem znak za prenehanje omejitve hitrosti. In ravno na tej relaciji (od križišča naprej pa do znaka za prenehanje omejitve) policisti opravljajo nadzor nad hitrostjo vozil. Zanima me ali se moram klub temu držati omejitve do znaka, čeprav je vmes križišče, ki to razveljavi?
Odgovor na vprašanje: Ne, od križišča naprej, velja omejitev, ki sicer velja na tej cesti (50, 90, 100, ali 130). Zakonska podlaga: 100. člen Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah (Ur.l. 46/2000 in 110/2006), ki pravi:
"Znake za izrecne odredbe je treba ponovno postaviti za vsakim križiščem ceste, na kateri je takšen znak, z drugo cesto, če naj velja izrecna odredba tudi še za takšnim križiščem."
Najbrž se ti členi niso spremenili, ali pač?
Mimogrede sem pa odkril, da v BiH križišče NE RAZVELJAVI omejitev hitrosti. Ne vem, če bom upal spet v kratkem čez mejo z istimi tablicami...
St235 ::
Signalizacija sama po sebi ni napačna. Tista taba za konec omejitve je pač brezveze tam, oziroma služi tistim, ki so CPP prespali in ne vejo, da križišče razeljavi omejitev.
globoko grlo ::
včeri so kopsi rekli, da na cestninskih merijo oz. talajo kazni za 60 + km/h
žlender je pa neki po svoje nabijal
žlender je pa neki po svoje nabijal
Malajlo ::
Signalizacija sama po sebi ni napačna. Tista taba za konec omejitve je pač brezveze tam, oziroma služi tistim, ki so CPP prespali in ne vejo, da križišče razeljavi omejitev.
V okolici ene šole sem danes malce gledal, kaj vse je navešeno po drogovih. Torej, cona malce pred križiščem. Konec cone 10 m za križiščem. Desno nič (bi človek pričakoval konec cone), levo pa 10 m za križiščem spet znak. Do šole seveda prideš, če zaviješ levo. Vse po PSu.
Druga šola: Začetek cone. Križišče. Desno spet začetek, naravnost čez par metrov konec. Če zaviješ desno, je vmes sicer še eno križišče in nato tabla čez 100m za konec. Pa še ta je zakrita s cipreso. V tem primeru pa bi lahko debatirali.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijoOddelek: Loža | 5430 (1891) | fikus_ |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55757 (44963) | Oki |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49057 (43677) | BlueRunner |
» | Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 159323 (150567) | BlueRunner |
» | perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 89574 (62327) | BlueRunner |