» »

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?!

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?!

1
2
»

Steinkauz ::

Kdor resno jemlje top gear je mal loco :))

T-Majo ::

Meni je super oddaja. Samo če jim en avto ne bo simpatičen, se bo tudi na testu slabo odrezal.

To z X6 je čista bedarija. Sploh pa X6 ni delan za teren. Niti slučajno. V tem primeru je X drive samo za boljšo vožnjo ne terensko. Mogoče tudi terensko, samo ne z 255 pnevmatika, po možnosti kombiniranimi.

Drugače pa je Top Gear odlično posnet. Scene, da dih jemljejo, pa še smešni no. Američani so kupli licenco, vendar jim do kolen niso.

Glede dovoljenih pnevmatik serije 3 ne vem, sam imam vpisane v homologaciji:
- 205/55/16 (te mam na jeklenih zimske)
- 225/45/17 (te mam na ALU letne)
- 255/35/18 (to je pa bedarija, spoh za mojega 2.0d, ki ima 150 konjev, če bi bil kakšen 330i potem mogoče ...)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

šernk ::

kdor resno jemlje da se X5 itd. lahko resno kosajo z pravimi terenci je pa kar dosti "loco" (čeprav ne vem kaj to pomeni sploh :D). v konči fazi je X5 le malce bolj robusten avto za na asvalt in nič drugega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PARTyZAN ::

Awesome Quattro reklame :))



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PARTyZAN ()

Pyr0Beast ::

Reklama ko reklama.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Saso123 ::

@DM
Imam bmw serijo 3 coupe in nisem še imel problemov na snegu, tko kot pravijo dobre zimske gume pa je zadeva rešena...
Me je pa bmw prepričal v svoje zimske zmogljivosti ko sem šel pred cca 2 leti pod peco gledat gradove kralja matjaža in sem pustil avto (ne bmw-ja) v dolini ker je bila cesta zasnežena, pa niso priporočali da se voziš gor... Pridem na vrh in sta tam bila parkirana M3 in še serija 5 touring. Snega in klancev je bilo velik, ampak za njiju to ni bil problem. Zadnji pogon ti pa tudi nudi več užitkov v vožnji kot pa prvi...

lp

Zheegec ::

Saso123 je izjavil:

@DM
Imam bmw serijo 3 coupe in nisem še imel problemov na snegu, tko kot pravijo dobre zimske gume pa je zadeva rešena...
Me je pa bmw prepričal v svoje zimske zmogljivosti ko sem šel pred cca 2 leti pod peco gledat gradove kralja matjaža in sem pustil avto (ne bmw-ja) v dolini ker je bila cesta zasnežena, pa niso priporočali da se voziš gor... Pridem na vrh in sta tam bila parkirana M3 in še serija 5 touring. Snega in klancev je bilo velik, ampak za njiju to ni bil problem. Zadnji pogon ti pa tudi nudi več užitkov v vožnji kot pa prvi...

lp

Kolega se je v zasnežene klance kot za šalo vozil mimo BMW, Audijev in Alf... v neki Kiji s 40KW :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

urbybaby ::

Mene moj bemfl (318d - E46) še v nobenem snegu ni pustu na cedilu. Pogoj pa so dobre zimske gume in malce znanja vožnje po snegu. Je pa res, da sem se moral navadit zadnjega pogona.

Kar se pa tiče primerjave z KIA, FIAT... pa nebi.

Saso123 ::


Kolega se je v zasnežene klance kot za šalo vozil mimo BMW, Audijev in Alf... v neki Kiji s 40KW :)


Ja jz tut :) Lej, tak avto ni za vsakega, morš zaupat zadnjemu pogonu in gre.. Res pa je da če boš imel preveč široke gume boš imel pozimi probleme... ozke so v tem vremenu v prednosti.

Zheegec ::

Saso123 je izjavil:


Kolega se je v zasnežene klance kot za šalo vozil mimo BMW, Audijev in Alf... v neki Kiji s 40KW :)


Ja jz tut :) Lej, tak avto ni za vsakega, morš zaupat zadnjemu pogonu in gre.. Res pa je da če boš imel preveč široke gume boš imel pozimi probleme... ozke so v tem vremenu v prednosti.

Hočem samo reči, da to ni neko merilo. Če pa je merilo je pa moj avto bistveno boljši od Q7 :) In cenejši...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

JanezekNovak ::

Pozimi bi bilo najbolje, da bi imel relativno težak avtomobil z 4 kolesnim pogonom in čim ožjimi gumami.

Tako, da bi bila čim večja teža na čim ožjih kolesih in da bi bil pogon na vsa 4 kolesa z diferenciali, ki bi jih lahko zaprl.

Recimo kak Puch 4x4 ali pa Land Rover Defender bi znala iti po terenu zelo, zelo dobro...

M3/5/6 so slabi v sneg, ker je avto prenizek in ima preširoke gume...

Podoben problem imajo tudi Porsche 911, Audi S4/5/6/8, RS4/5/6, R8, Mercedes-Benz AMGji...

ps: Vse to seveda velja samo za ekstremne situacije, visok sneg in ornk klance. Za navaden klanec je vsak avtomobil (tudi M3/5/6...) s kvalitetnimi zimskimi gumami dovolj dober.
http://www.euroairsoft.com/

Keyser Soze ::

Pyr0Beast je izjavil:

Reklama ko reklama.

Jp, v resničnem življenju samo zamenjaš tistega psa zadaj za BMWja, pa maš vsakdanjost. >:D
OM, F, G!

sirotka ::

Keyser Soze je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:

Reklama ko reklama.

Jp, v resničnem življenju samo zamenjaš tistega psa zadaj za BMWja, pa maš vsakdanjost. >:D

auč:D

balocom ::

Klik
To se pa zgodi ko je prevelika razlika v oprijemu koles:)
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Good Guy ::

balocom je izjavil:

Klik
To se pa zgodi ko je prevelika razlika v oprijemu koles:)


haha

why is there a woman driving?

balocom ::

Če vozi ženska še ne pomeni da vozi slabo (hint: Ring Taxi). Sicer pa, avto (tako kot OS, tv, mobiteli, itn) mora bit narejen da ga zna uporabljat vsak (no, vsak ki ima vozniško) brez da pozna 2000 različnih enačb prisotnih v 4x4 pogonu:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

amigo_no1 ::

JanezekNovak je izjavil:

Pozimi bi bilo najbolje, da bi imel relativno težak avtomobil z 4 kolesnim pogonom in čim ožjimi gumami.

Tako, da bi bila čim večja teža na čim ožjih kolesih in da bi bil pogon na vsa 4 kolesa z diferenciali, ki bi jih lahko zaprl.

Recimo kak Puch 4x4 ali pa Land Rover Defender bi znala iti po terenu zelo, zelo dobro...

M3/5/6 so slabi v sneg, ker je avto prenizek in ima preširoke gume...

Podoben problem imajo tudi Porsche 911, Audi S4/5/6/8, RS4/5/6, R8, Mercedes-Benz AMGji...

ps: Vse to seveda velja samo za ekstremne situacije, visok sneg in ornk klance. Za navaden klanec je vsak avtomobil (tudi M3/5/6...) s kvalitetnimi zimskimi gumami dovolj dober.

Lada Niva.

Kakor vem ima Golf 4-6/ A3-4/ Passat 4motion/synchro, se pravi da se vklopi dodatni pogon ko kolesa zdrsnejo, medtem ko ima A6/A8 torsen, stalni 4x4.

malo vlečenja iz blata

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

LordTado ::

No ko sem z enim delal skupej je mel probleme z BMW trojkico z protidrsnim sistemom za pozimi.Ko ga je vklopil ni nikamor prišel,enkrat ena guma drsela drugič druga , ko pa ga je izklopil pa se je na mestu vrtel...

PrimozR ::

urbybaby je izjavil:

Mene moj bemfl (318d - E46) še v nobenem snegu ni pustu na cedilu. Pogoj pa so dobre zimske gume in malce znanja vožnje po snegu. Je pa res, da sem se moral navadit zadnjega pogona.

Kar se pa tiče primerjave z KIA, FIAT... pa nebi.

Tudi jaz ne bi v istem stavku omenjal kie in fiata, ja.

Gregor P ::

Torej sem začel malo brati o vseh teh različnih sistemih, začel seveda z wikijem in berem komentarje. Očitno je najbolj pomembno katera firma v ozadju proizvaja štirikolesni pogon oz. posamične dele za njega (kar je seveda logično, torej nič novega), ki ga potem posamezne avtomobilske znamke vstavljajo (priredijo, sestavijo) v svoje modele (kar seveda pomeni, da ima lahko več modelov iste znamke različno dobre pogone).

1. Semi-permanent, reactive AWD
You'll notice the list of cars in that Haldex page, most of them are FWD cars and the Haldex LSC acts as a limited slip centre differential that reacts to front wheel slippage (very quickly mind you) to send torque aft to the rear axle. Once the slipping stops, so does the all-wheel drive. So, the ultimate benefits of AWD *2 aren't attained and the car behaves predominantly in much the same way as its FWD counterpart might do i.e. the vehicle has a natural tendency to understeer quite dramatically when pushed close to the limits of adhesion. Examples are the Audi S3, Golf R32 and Volvo XC70 Cross Country.

2. Permanent, reactive AWD
This is a much better system - especially if the torque split is 50:50 or close to that - as the benefits of AWD are already in place and working for the driver. Because the torque split is so even, the wheel that has the most grip is doing most of the work and so, even in the event of wheel spin the limited slip device such as a viscous coupling has much less work to do in terms of apportioning a percentage of torque to the axle with most grip. It's quite simple: take a powerful car like an R32 with 320 Nm and divide that between the two front wheels = 160 Nm per tyre. Take a US spec STI with 400 Nm divide by all four wheels = 100 Nm per tyre. So the limited slip diff has a more even spread of torque and thus has less to do when moving it from front to rear. The LSD reacts to losses in grip at a given axle. Subaru is a prime example of this system as is Porsche and to a lesser extent, BMW's x-Drive which uses electronic sensors to signal the transfer of torque. Such a vehicle has a natural tendency to understeer when pushed beyond the limits of adhesion.

3. Permanent, proactive AWD
The ultimate AWD systems, the most notable example being Torsen as found in the Audi S4, RS4 and RS6 for example. It takes the above concept of AWD to a different level. The Torsen centre differential is a worm / planetary gear arrangement that is a mechanical work of art. It's name is derived from TORque & SENsing because really that's what it does: senses which axle has the most torque based on the frictional co-efficient or the amount of grip that that axle has. It reacts early on to subtle changes in torque before grip is lost. Hence, my term proactive. This is the ultimate in LSD technology in my opinion.
(Vir)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

egonk ::

Gregor P je izjavil:

Subaru is a prime example of this system as is Porsche and to a lesser extent, BMW's x-Drive which uses electronic sensors to signal the transfer of torque. Such a vehicle has a natural tendency to understeer when pushed beyond the limits of adhesion.


A zna kdo razložit poboldan tekst in tale posnetek? Tole meni ne štima.

balocom ::

Igranje z gasom najbrš, uporaba ročne se tle ne vid. Vsaj tako predvidevam:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Gregor P ::

... kam se je šel postaviti s kamero8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

egonk ::

balocom je izjavil:

Igranje z gasom najbrš, uporaba ročne se tle ne vid. Vsaj tako predvidevam:D


Točno moj pomislek. Tole je potem oversteer in ne understeer kot tam piše...? Saj že ko z legacyem rineš ven iz zasneženega parkplaca in če malo preveč na gas pritisneš, kar hitro "rit zapleše".

Gregor P je izjavil:

... kam se je šel postaviti s kamero8-O


Tole bo zate [:D]
http://www.youtube.com/results?search_q...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: egonk ()

Gregor P ::

Pa še en za vse nas:D

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gregor P ::

egonk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Such a vehicle has a natural tendency to understeer when pushed beyond the limits of adhesion.

A zna kdo razložit poboldan tekst in tale posnetek? Tole meni ne štima.

egonk je izjavil:

balocom je izjavil:

Igranje z gasom najbrš, uporaba ročne se tle ne vid. Vsaj tako predvidevam:D

Točno moj pomislek. Tole je potem oversteer in ne understeer kot tam piše...? Saj že ko z legacyem rineš ven iz zasneženega parkplaca in če malo preveč na gas pritisneš, kar hitro "rit zapleše".

Hm kaj se torej vidi po tvojem na tem posnetku? "Oversteer" (prekrmarjenje) praviš ne? V besedilu zgoraj piše, da če z avtomobilom prekoračiš meje oprijema, avto privzeto (torej samega od sebe, avtomatično) nese v "understeer" (podkrmarjenje); ampak s pomočjo zaviranja (očitno tudi turba) ipd. verjetno lahko prenašaš težo vozila oz. lahko vplivaš nanjo; v posnetku je voznik očitno hotel zmanjšati podkrmarjenje, tako da rine sprednji del vozila naravnost (torej "oversteer"; zadnja kolesa bolj izgubljajo oprijem kot sprednja) ker je sam hotel "driftati" (kontrolirano prekrmarjenje). To naj bi očitno bilo s takšnim vozilom s to vrsto pogona kot ga ima Subaru (še nikoli nisem vozil tega avtomobila) zelo težko, ampak se očitno da doseči, če ujameš (skupaj z zaviranjem; uporabljaš še levo nogo) "turbo trenutek". Če bi pustil, da vozilo gre svojo pot, bi padlo v podkrmarjenje.

Torej če prav razumem, ti rit zapleše zaradi njegovega turba, ne pa vedno. Lahko pa tudi, da kakšni elektronski senzorji, ki poleg vplivajo na prenos moči (recimo da ni čisto vedno 50:50), malo vplivajo na vse skupaj, potem se pa izravna vse skupaj.

well if you got stick its easy, just keep it in first and give it gas as you go into the turn without braking, if you hit the brakes youll lose the momentum, unless you got a turbo then you can probally keep it going, try it out in the snow in a praking lot to see how fast you can take a turn without crashing. If auto its a little harder, just keep it in drive not overdrive or in first, youll get more torque and youll be able to slide easily.


Ampak jaz se dejansko na to ne spoznam, pa malo tako gostilniško ugibam; brez skrbi imam celo vrečo pepela za vsak slučaj:D

PrimozR ::

DO understeera prideš če zahodiš gas sredi ovinka oz. če ga nasplošno preveč 'goniš'. Pri vstopu v ovinek je understeer relativno redek (razen če bremzaš na polno in obenem zavijaš), ker je razbremenjena rit (pač naraven pojav prenosa teže). Avto lahko tako, sploh v snegu, driftneš z ročno, samo z zaviranjem oz. s scandinavian flickom, kjer zaviješ ven iz ovinka in nato takoj še v ovinek. Ko enkrat odnese rit samo še zahodiš gas in popravljaš volan.

miranpozar ::

Dobro si je ogledat predvsem komentar voznika (2. video):
bmw-burns-like-atlanta-because-of-a-little-snow
Miran Požar, Portorož, http://sites.google.com/site/miranpozar/

mihec87 ::

Saso123 je izjavil:

@DM
Imam bmw serijo 3 coupe in nisem še imel problemov na snegu, tko kot pravijo dobre zimske gume pa je zadeva rešena...
Me je pa bmw prepričal v svoje zimske zmogljivosti ko sem šel pred cca 2 leti pod peco gledat gradove kralja matjaža in sem pustil avto (ne bmw-ja) v dolini ker je bila cesta zasnežena, pa niso priporočali da se voziš gor... Pridem na vrh in sta tam bila parkirana M3 in še serija 5 touring. Snega in klancev je bilo velik, ampak za njiju to ni bil problem. Zadnji pogon ti pa tudi nudi več užitkov v vožnji kot pa prvi...

lp


S fotrom sma se v snegu prpelala na kope ko se v tistmu sneženju noben ni pelu oz so gor stali avti z min 20-30cm snega na strehi res da v suzuki baleno karavan 4x4(ne stalni,ko zakople spredi se vklopi še zadn).Za nama pa pol tovornak za pluženje za njim pa ostali kvazi terenci z nekimi valari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

T-Majo ::

Včeraj smo bili na enem kmečkem turiznu, bogu za ... Pa smo se sredi hriba spustili v dolino po blatu, načelo je bila makedamska cesta, vendar je v največjem klancu (ampak res klanec!) bil blat. Ni bil zdaj totalno razmočen, neka ''krem'' varianta.

Pa so se mi nekateri smejali, če pokličejo vlečno službo, ker domov ne bom mogu (imam še športno podvozje (ne M) - znižan avto tovarniško 3cm), pa je vseeno šlo. Se mi je fajn zdelo, po drugi stran pa, če bi imel letne gume 225 širine, takšne, kot vozim poleti, bi bilo kar vprašanje, če bi prišel gor =)

Res ni BMW za sneg in blato (razen po ravnini, kjer uživaš v driftanju), ampak zato nudi druge prednosti, bolj zabavno vožnjo po moje, tudi po snegu, če imaš dobre gume, nekaj znanja in občutka, ter če ne gre za res neke hribe ali ogromne količine snega.

Pa še nekaj, imam rajši 5-10cm snega, kot slabo spluženo cesto, ki je kot led, sploh če se pluži, kadar je +°C, potem pa poledeni.

T-Majo ::

Sicer OFFTOPIC in sem vprašal že na BMW forum;

če levo obrnem luči ''A'' (avtomatska regulacija luči). To pomeni, da se mi bodo ponoči in v tunelu prižgale z 100% močjo, podnevi pa ne bodo gorele? Piše v priročniku, da si lahko nastavim tudi dnevne luči. Kako, če mogoče kdo ve?

balocom ::

a.) z neko čudno kombinacijo pritiskanja tipk/vlačenja ročke za dolge luči (vag ima take fore)
b.) z orginal testerjem oz. njegovo programsko opremo, ki pa teče tudi na malo drugačnem hardware-u.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zheegec ::

T-Majo je izjavil:

Sicer OFFTOPIC in sem vprašal že na BMW forum;

če levo obrnem luči ''A'' (avtomatska regulacija luči). To pomeni, da se mi bodo ponoči in v tunelu prižgale z 100% močjo, podnevi pa ne bodo gorele? Piše v priročniku, da si lahko nastavim tudi dnevne luči. Kako, če mogoče kdo ve?

Ne vem, kaj ti to pomaga. Isto stvar imam jaz, samo v Sloveniji moraš imeti luči vedno prižgane...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

balocom ::

Je razlika, ker v temi moraš imeti poziciske (spredi+zadi) ter kratke, podnevi pa samo dnevne, pod kar se šteje tudi SAMO kratke. Sploh pa pri bmw-ju lahko sprogramiraš us-like dnevne luči, kar je pa uradno in praktično neuporabno v tunelih in temi/dežju, ker ti ne delajo zadnje luči.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

T-Majo ::

http://shrani.si/f/2a/uu/3CMvrfYR/e46sl...

43/87 se nahaja.

balocom je izjavil:

Je razlika, ker v temi moraš imeti poziciske (spredi+zadi) ter kratke, podnevi pa samo dnevne, pod kar se šteje tudi SAMO kratke. Sploh pa pri bmw-ju lahko sprogramiraš us-like dnevne luči, kar je pa uradno in praktično neuporabno v tunelih in temi/dežju, ker ti ne delajo zadnje luči.



Ne razumem čisto, kaj si hotel s tem. A potem na ''A'', ki ga uporabljam samo za ponoči ne svetijo zadnje luči? Ali samo podnevi ne svetijo zadnje luči?

Senzor naj bi sam uravnaval, kdaj svetijo, čudna da zadnje ne bi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

jrtjtejtt ::

http://forum.bmwslo.com/showthread.php?...

tole preberite glede pogonov v snegu...

mare_ ::

T-Majo je izjavil:

Sicer OFFTOPIC in sem vprašal že na BMW forum;

če levo obrnem luči ''A'' (avtomatska regulacija luči). To pomeni, da se mi bodo ponoči in v tunelu prižgale z 100% močjo, podnevi pa ne bodo gorele? Piše v priročniku, da si lahko nastavim tudi dnevne luči. Kako, če mogoče kdo ve?

Nekje v iDriveu si lahko nastaviš, da gorijo tudi dnevne luči. A ni drugače ta A, da ti avtomatsko preklaplja med dolgimi in kratkimi, ko nasproti pripelje avto?

T-Majo ::

Pojma nimam zdaj. Sicer je moj avto 2003 letnik. In nima xenona.

dzinks63 ::

Malo offtopic, pa vseeno, navita zverina BMW M5 v rednem prometu na avtocesti z vrtoglavo hitrostjo, z eno besedo, hudo.

$%&/() ::

dzinks63 je izjavil:

Malo offtopic, pa vseeno, navita zverina BMW M5 v rednem prometu na avtocesti z vrtoglavo hitrostjo, z eno besedo, hudo.



Treba je še omeniti, da je to Touring verzija, torej karavan. :))

Bellatrix ::

Kakršna koli verzija je, mašina laufa.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

chucki ::

Če te zanima kaj več okoli bmw-jev, pridi na bmw forum in ti bodo fantje pomagali :). Ker tukaj je bore malo lastnikov te znamke in ti svetujejo glede na to, kar vidijo po tv ali kaj jim govori sosed.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158482963 (14260) Leko
»

DARS je spet presenetilo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19137588 (31381) stara mama
»

Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16029123 (26140) PrimozR
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13724024 (21390) krneki0001
»

BMW Serije 3 316 in driftanje z ročno (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6010301 (8727) boogie_xlr

Več podobnih tem