» »

Vožnja v snežnih razmerah

Vožnja v snežnih razmerah

1 2
3
4

innerspace ::

GGGGG je izjavil:

innerspace, po snegu ni nobene dileme. Case closed :)


Good:*
:)


Daedalus> IIRC je v F1 4x4 prepovedan. Sem prepričan, da bi ga sicer uporabljali.

Jaz sem pa preprican, da F1 in AWD nikakor ne gresta skupaj.
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

AWD je težja zasnova od RWD poleg tega pa mi povejte kam v kokpit bi vi dali pogonski drivetrain? Že tko je dirkač z ritjo 2cm od tal, vi bi mu pod ritjo speljali še driveshaft lol... does not compute...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SuperVeloce ::

RejZoR je izjavil:

Še mal pa bo folk začel nabijat, da za terence sploh ne rabiš AWD ampak je RWD superioren celo za najhujše klance in najslabše podlage...

Pa upoštevajte, da ima amerika drugačen sneg kot ga poznamo pri nas, tko da je vprašanje kako se tam obnašjo avtomobili...

Ne, sneg je isti, imajo pa drugačno podlago in drugačen način vzdrževanja. Ponekod je tisti asfalt zelo podoben tistemu na Hrvaškem, ko se po poletni pripeki naredi glazura in je zelo spolzko po dežju ali že rahli poledici. O tistih obvoznicah z nekakšnim betonom raje nebi, so tisti američani ki se bojujejo za prometno varnost zelo proti temu materialu, ker je baje neverjetno spolzek.

Zgodovina sprememb…

Hayabusa ::

innerspace je izjavil:

GGGGG je izjavil:

innerspace, po snegu ni nobene dileme. Case closed :)


Good:*
:)


Daedalus> IIRC je v F1 4x4 prepovedan. Sem prepričan, da bi ga sicer uporabljali.

Jaz sem pa preprican, da F1 in AWD nikakor ne gresta skupaj.

Four-wheel drive in Formula One @ Wikipedia
Samo zato ker te še ni bilo na svetu, sine, še ne pomeni da ne obstaja.


Saj turbo pogona in venturi podvozja sedanje f1 tudi nimajo.
http://www.joker.si/article.php?rubrika...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

innerspace ::

Hayabusa je izjavil:

Four-wheel drive in Formula One @ Wikipedia
Samo zato ker te še ni bilo na svetu, sine, še ne pomeni da ne obstaja.


Ce bi deda znali brati, bi ugotovili, da sine tega ni trdil. Evolucija formule ena mu pritrjuje.
"Sine" govori svojemu potomstvu.
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Daedalus ::

AWD je težja zasnova od RWD poleg tega pa mi povejte kam v kokpit bi vi dali pogonski drivetrain? Že tko je dirkač z ritjo 2cm od tal, vi bi mu pod ritjo speljali še driveshaft lol... does not compute...


Hm, KERS trenutno pakira ~60KW moči za 6.6 sekund rabe na krog. Pomoje bi se dalo del te moči kr lepo spravit na kak spredaj montiran elektromotor za pomoč pri pospeševanju iz počasnih ovinkov. Sam ni opcije, ker je 4x4 prepovedan, kot je prepovedana raba več kot štirih koles na dirkalniku.

Aja, pa za prenos moči na poljubni kolesni par ne potrebuješ nujno kardana. Yamaha WR450F 2-Trac (motor) ima prenos narejen preko hidravlike. Pa obstaja tud R1 s podobnim prenosom moči, IIRC.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

lexios ::

Z mojim Ferrari-jem FF gre po snegu in v klanc brez problema! ;)

Looooooka ::

Zihr ma huda zadnja kolesa a ne :P

Pa motor tako mocan, da bi z njim lahko brez problema po njivi vozil :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Gregor P ::

No, ko pa smo že odprli debato, kateri od teh komercialnih 4x4 pogonov (stalni, nestalni itd.) pa je najboljši? Torej ne mislim na namenska terenska vozila, ampak navadna cestna z vsemi temi oznakami 4WD, quattro, 4matic, AWD, x-drive, 4motion, 4x4 itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

49106 ::

GGGGG je izjavil:

innerspace, po snegu ni nobene dileme. Case closed :)

Na bavarcu bi jaz osebno, dal verige na vse 4. Ce pa mam verige samo za par gum, jih definitivno dam na sprednje. Raje previdneje startam, kot da grem na ovinku naravnost ;)


Prosim, ne tega delat :) Ketne se da na pogonska kolesa.


Cesa ne delat? verige na vse 4? ali samo spednje ? Reciva, da namestiva verige na zadnja kolesa(pogonska). Kako bos zavijal? Torej, logicno razmisli. S speljevanjem imas bistveno manj tezav, kot z zavijanjem in ustavljanjem. Na katera kolesa bos dal verige?

Pri fwd je prirocno, ker s pogonsko osjo tudi zavijas. Pri rwd se pa vse skupaj malo obrne. Ampak kot pravim, jaz imam verige za vse 4.

Gregor P ::

Ko sem jaz moral dajati verige na zadnja pogonska kolesa sem jih še vedno dajal zato ker so se kolesa zakopala v sneg (ter začela vrteti v prazno) in avto ni šel več nikamor (torej da sem se rešil iz situacije); sicer verig niti nisem zares rabil8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

oo7 ::

Če imaš 2 verige se jih,da na pogonska kolesa,ker ti na nepogonskih ne rabijo nič.
Ko ti pri zadnem pogonu enkrat začne gume vrtet v prazno in ti bi dajal verige na sprednja kolesa???:8)

49106 ::

Aston_11 je izjavil:

Oni gori ima pa čisto nove letne za po snegu.


Oni zgoraj ma verige za po snegu ;) ali povrano beres, morda pa imas le podpovprecen iq.

Hayabusa ::

Gregor P je izjavil:

No, ko pa smo že odprli debato, kateri od teh komercialnih 4x4 pogonov (stalni, nestalni itd.) pa je najboljši? Torej ne mislim na namenska terenska vozila, ampak navadna cestna z vsemi temi oznakami 4WD, quattro, 4matic, AWD, x-drive, 4motion, 4x4 itd.

quattro v A6 (torsen) je med boljšimi.
Oni v A4 je syncro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Aston_11 ::

Verjetno oboje, ker teh verig ne najdem. Glede iquja pa se pazi - ti si tisti, ki površno piše ;) (tokrat mislim na slovnico)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

49106 ::

Fantje berite natancno prosim. Z speljevanjem nimam tezav, razen na najve jih klancih. Tezave so pri meni pri zavijanju. Vprasanja pa ostajajo enaka

Hayabusa ::

Preširoke sprednje gume imaš.

49106 ::

Aston_11 je izjavil:

Verjetno oboje, ker teh verig ne najdem. Glede iquja pa se pazi - ti si tisti, ki površno piše ;)


Kje sem pa napisal, da imam letne za sneg? Ce me parkrat ujame sneg ne pomeni, da jih imam za sneg.

Pisem na mobilcu zato tudi kje kaksna napakica :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Daedalus ::

No, ko pa smo že odprli debato, kateri od teh komercialnih 4x4 pogonov (stalni, nestalni itd.) pa je najboljši?


Stalni, ki ti omogoča ročno kontrolo nad delovanjem. Sam teh ni lih veliko. Kak Subaru (IIRC), al pa Lada Niva>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Aston_11 ::

49106 je izjavil:


Imam 320d(rocni menjalnik), in ponavadi imam vedno M+S, letos jih nisem dal, ker imam cisto nove letne, in moram povedat, da zna bit jeba po snegu.

oo7 ::

Take gume bi moral imet pa bi zmagal samo škoda,ker so prepovedane:)

Blinder ::

jype je izjavil:

Pri tako močnem motorju in tako zelo cestnem podvozju se zgodi... Tole.


to je posnetek za bmw hejterje. vrtijo mu oba kolesa na levi strani, oba kolesa na desni, in se ne premika naprej. pogon več kot tolko ne more naredit. slabe gume
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

oo7 ::

Ah Bmw x pa Audi q to sploh niso tapravi terenci to je za po cesti šminkirat jih je škoda kje po travnikih vozit.

49106 ::

oo7 je izjavil:

Ah Bmw x pa Audi q to sploh niso tapravi terenci to je za po cesti šminkirat jih je škoda kje po travnikih vozit.


Bmw.si -> konfiguriraj zeljeni X model, in pri opcijah poglej koliko stane doplacilo, ki "tvojega sminkera" spremeni v terenca.

jype ::

Blinder> to je posnetek za bmw hejterje.

Who cares? Avtomobili so itak samo modni dodatek.

Gregor P ::

oo7 je izjavil:

Ah Bmw x pa Audi q to sploh niso tapravi terenci to je za po cesti šminkirat jih je škoda kje po travnikih vozit.

Saj točno o tem govorimo oz. ne govorimo8-); povsem jasno je, da če hočeš dobrega terenca, pač kupiš "čistokrvnega" terenca:D Mene pa zanima, kako se obnesejo te "komercialne rešitve", kolikor dobro se pač lahko (predvsem na normalnih voznih površinah, ne sedaj nekje v hribih in ostalih odročnih krajih).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

šernk ::

Blinder je izjavil:


to je posnetek za bmw hejterje. vrtijo mu oba kolesa na levi strani, oba kolesa na desni, in se ne premika naprej. pogon več kot tolko ne more naredit. slabe gume


ko je kaj proti BMWju je to posnetek za haterje seveda. BTW audi se ne obnaša nič bolje na takšnem terenu :)

problem ni ne v gumah, ne v kaj vem čemu, enostavno pravi 4x4 ne sme vrteti vseh gum v prazno, tu pa mislim da vsi SUVi pogorijo in izgubijo oprijem s podlago.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

lexios ::

Looooooka je izjavil:

Zihr ma huda zadnja kolesa a ne :P

Pa motor tako mocan, da bi z njim lahko brez problema po njivi vozil :D

4x4

PrimozR ::

RejZoR je izjavil:

AWD je težja zasnova od RWD poleg tega pa mi povejte kam v kokpit bi vi dali pogonski drivetrain? Že tko je dirkač z ritjo 2cm od tal, vi bi mu pod ritjo speljali še driveshaft lol... does not compute...

Zakaj pod ritjo? Zakaj ne zraven riti? Zakaj ne na vsako stran riti en kabel, sprednji pogon pa na elektriko? Takih zakajev je še ogromno. Ja, AWD je prepovedan, zato pa so avtomobili takšni, kakršni so. Če bi bil AWD dovoljen, bi ga 10000% zagotovo uporabljali, ker bi bil enostavno velika prednost. Teža niti ni takšen minus, trenutno so zelo omejeni z minimalno težo (motorji so zdaj recimo ~15 kg težji, kot pred leti, zdaj so omejeni na 105 kg, prej so bili že na ~90), vseeno pa v avto zmečejo par 10 kg balasta.

Relanium ::

49106 je izjavil:


Na bavarcu bi jaz osebno, dal verige na vse 4. Ce pa mam verige samo za par gum, jih definitivno dam na sprednje. Raje previdneje startam, kot da grem na ovinku naravnost ;)

Imam 320d(rocni menjalnik), in ponavadi imam vedno M+S, letos jih nisem dal, ker imam cisto nove letne, in moram povedat, da zna bit jeba po snegu. Speljevanje ce le ni na klancu, ni problematicno vsaj do 15cm snega. Tezji del je ustavljanje in drugace, kot z masino ne gre. Ce je cesta posipana s peskom in kamenjem teh tezav ni. Zadaj ni nic obtezen. Ne upam si predstavljati kaj bi bilo z slabsimi letnimi gumami. Z continental M+S sem vozil po cca 40-50 cm snega brez najmanjse tezave. Pravzaprav nisem nikoli zdrsnil. Dobre in ozke gume pomenijo veliko.

Mam js tud 320d, sam js bi jih vsekakor dal zadaj, ker ponavadi je bolj problem zdrsa kot pa understera, ali ne ?
Mislim če greš dost počas se že da nekak zavit ali pa vsaj počakaš, če pa kolesa drsijo pa itak sploh nikamor ne greš, tud počasi ne.
Drgač pa tud jaz vsaj po ravnini plužim z odbijačem brez problemov brez česarkoli v prtljažniku in kot si rekel, dobre in ozke gume so pa ključne :)

Drugač pa ti slučajno menjuješ sprednje in zadnje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

PrimozR ::

innerspace je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

Four-wheel drive in Formula One @ Wikipedia
Samo zato ker te še ni bilo na svetu, sine, še ne pomeni da ne obstaja.


Ce bi deda znali brati, bi ugotovili, da sine tega ni trdil. Evolucija formule ena mu pritrjuje.
"Sine" govori svojemu potomstvu.

Evolucija ne pomeni pravilnika.

Gregor P je izjavil:

No, ko pa smo že odprli debato, kateri od teh komercialnih 4x4 pogonov (stalni, nestalni itd.) pa je najboljši? Torej ne mislim na namenska terenska vozila, ampak navadna cestna z vsemi temi oznakami 4WD, quattro, 4matic, AWD, x-drive, 4motion, 4x4 itd.

Oznaka != sistem. 4motion, 4matic in quattro so v Golfu, A klasi in A3/A2 v vseh primerih navadna Haldex sklopka. Najboljši je tisti, ki ima tri LSD-je. Ampak je drag (x-drive ima npr. srednji diferencial na razporejanje, sprednjega in zadnjega pa odprtega, kjer za 'LSD' efekt poskrbi zaviranje kolesa z manj oprijema).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

CoolBits ::

JanK je izjavil:

CoolBits je izjavil:

Ja lahko driftaš oz plešeš po cesti z njim, to je pa tud vse. Za neizkušene pa je to vsekakor slabše.


Se ne strinjam. Pa nisem edini:



Hja tako je pa če voziš FWD kot da imaš RWD. Pri FWD greš z gasom skozi ovinek, da te vleče v smer koles, pri RWD pa moraš brez, ker ti drugač odnese rit.

vorantz ::

49106 je izjavil:

Fantje berite natancno prosim. Z speljevanjem nimam tezav, razen na najve jih klancih. Tezave so pri meni pri zavijanju. Vprasanja pa ostajajo enaka


Očitno konstantno slabo ocenjuješ ovinek in preveč pripizdiš
Sicer pa, ko meni začne drset spredi si pomagam z ročno
Pol zadek odnese v pravo smer in poravna avto da sprednje gume primejo
Razn če priletiš res prehitro pol ti nič ne pomaga

innerspace ::

PrimozR je izjavil:

Evolucija ne pomeni pravilnika.


Pravilnik usmerja evolucijo..

Predvsem je F1 offtopic.
Naslov teme?
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

PrimozR ::

CoolBits je izjavil:

Hja tako je pa če voziš FWD kot da imaš RWD. Pri FWD greš z gasom skozi ovinek, da te vleče v smer koles, pri RWD pa moraš brez, ker ti drugač odnese rit.

Oh boy, how wong you are... Očitno še nisi slišal za lift-off oversteer pa power understeer...

Blinder ::

šernk je izjavil:

Blinder je izjavil:


to je posnetek za bmw hejterje. vrtijo mu oba kolesa na levi strani, oba kolesa na desni, in se ne premika naprej. pogon več kot tolko ne more naredit. slabe gume



problem ni ne v gumah, ne v kaj vem čemu, enostavno pravi 4x4 ne sme vrteti vseh gum v prazno


kaj pa? naj ena guma vrtiv prazno, ostale 3 pa stojijo pri miru?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

Itak, definicija 4x4 pogona! :D

49106 ::

vorantz je izjavil:

49106 je izjavil:

Fantje berite natancno prosim. Z speljevanjem nimam tezav, razen na najve jih klancih. Tezave so pri meni pri zavijanju. Vprasanja pa ostajajo enaka


Očitno konstantno slabo ocenjuješ ovinek in preveč pripizdiš
Sicer pa, ko meni začne drset spredi si pomagam z ročno
Pol zadek odnese v pravo smer in poravna avto da sprednje gume primejo
Razn če priletiš res prehitro pol ti nič ne pomaga


Ce bi to drzalo, bi bil avto nonstop pri kleparju in licarju :) ne ocenim narobe ovinka, temvec podlago. Sploh pa sem letos prvic vozil z letnimi po snegu. Skratka zaenkrat nic strasnega pri dokaj prilagojeni voznji. Zakopal se pa se nisem(razen 1x na hribu). Speljujem z niskimi obrati in imam posledicno bistveno manj tezav. Zelel sem le povedati, da mi oprijem sprednjih koles pomeni vec, kot na zadnjih, ker tam tezav prakticno nimam. Bistvo vsega je, da za zadnji pogon priporocam verige na vseh kolesih.

Relanium, gum ne menjam. Do sedaj sem imel M+S, ki sem jih menjal na malenkost manj kot 2 leti. Je pa po obcutku letos zapadlo vec snega(oz se je obdrzal dlje), kot v zadnjih 4 letih skupaj. Ce bi pricakoval taksen scenarij, o letnih gumah niti razmisljal ne bi.

Aston: ce bos rekel, da si tekel v kavbojkah, lahko recem, da jih imas za tek :o

Relanium ::

49106 je izjavil:


Relanium, gum ne menjam. Do sedaj sem imel M+S, ki sem jih menjal na malenkost manj kot 2 leti. Je pa po obcutku letos zapadlo vec snega(oz se je obdrzal dlje), kot v zadnjih 4 letih skupaj. Ce bi pricakoval taksen scenarij, o letnih gumah niti razmisljal ne bi.

Vprašam zato, ker se sprednje gume malo drugače obrabljajo kot zadnje.

JanK ::

CoolBits je izjavil:

JanK je izjavil:


Se ne strinjam. Pa nisem edini:



Hja tako je pa če voziš FWD kot da imaš RWD. Pri FWD greš z gasom skozi ovinek, da te vleče v smer koles, pri RWD pa moraš brez, ker ti drugač odnese rit.


Ne dvomim, da VBH zna peljati avtomobile in da so ji kristalno jasne tehnike voznje vseh pogonov v teoriji in praksi, bolj kot bodo tebi in meni kadarkoli - poglej si kaksne njene druge videe iz oddaj Fifth Gear. Ce bi se iz FWD dalo kaj vec potegniti, ne dvomim, da bi to naredila.

Tvoji nasveti pa se mi zdijo skregani s preprosto fiziko. Na http://www.autozine.org/technical_schoo... in http://www.autozine.org/technical_schoo... je precej dobro opisano kako in zakaj se vozila z razlicnimi pogoni razlicno obnasajo v ovinkih.

Pri FWD dodajanju plina prednji konec samo se bolj sili iz ovinka. Z RWD pa se avto obrne v ovinek.

Nekaj odstavkov s teh strani:

============================

Power Oversteer and Lift-off Oversteer
The more tractive force we apply, the larger slip angle is created in the driving wheel. Therefore, for the RWD cars, we can use the throttle to control the degree of oversteer. When the car is entering a corner too fast and seems likely to run wide, we can correct its direction by increasing the throttle (not to do this before reaching the mid corner !), then the car oversteers. If we find the correction is too much, we can ease the throttle and let the car returns to neutral steer or even mild understeer, depends on the suspension design and weight distribution.

Only RWD cars or rear-biased 4WD cars can do this ! In the same situation, the driver in a FWD car has nothing to do other than easing the throttle, slow down the car thus reduce the centrifugal force, and hope the car can overcome the corner. There are many disadvantages :


- You lose time during slow down.
- You lose engine rev during slow down, thus the engine takes longer to rise back to the useful power band once you exit the corner.
- Very often, if you miscalculate, you are unlikely to have sufficient road ahead for you to slow down, especially in tight corner.

.
Therefore we always say RWD car is superior than FWD car in handling. There are, however, some well-sorted front-driver (especially some GTi) can play "lift-off oversteer", which is actually the reverse of "power oversteer" - a degree of permanent oversteer is built into the car but is only accessible when the car is pushing to the limit and with throttle disengaged. Step down the throttle again will reduce the oversteer and even back to understeer. Anyway, obviously this is still not as controllable as "power oversteer". While power oversteer can extract a lot of oversteer - actually depends on throttle - lift-off oversteer is rather limited, simply because it is impossible to build a lot of permanent oversteer to the chassis without deteriorating handling in lower speed or straight line.

Once again I have to emphasis that the power oversteer must be highly controllable by the driver, otherwise the car may lose control and spun. To make a good power oversteer car, the secret is to match the power and cornering limit perfectly at the speed concerned. If the cornering limit exceeded the power, the rear wheels will grip hard and refuse to slip. In contrast, if the cornering limit is too low or the engine torque is too high at the speed concerned, the rear end will slide severely once the throttle is pressed. Therefore, the cornering limit must be set at a level where the engine output, at the speed and road we normally want the car to power oversteer, has just sufficient power to exceed. To implement it , choose a suitable set of tyres, applying suitable amount of downforce and an adequate front / rear weight distribution is very crucial.

============

Sem tudi motorist in del voznje z motorjem je tudi obvladovanje oversteera, vgrajenega v vsak motocikel. Motorcikel z understeeringom je smrtno nevaren, ker ti prednje kolo odnese brez opozorila.

Prednost FWD pa je gotovo v manevriranju po snegu na parkiriscu in pri malih hitrostih. Tam je zlata vredna moznost spreminjanja smeri pogonske sile na analogen in ne samo digitalen nacin.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Gregor P ::

Če se prav videl, je v tem videu BMW-ju vklopila traction control, mar tega ostala vozila nimajo dandanes, ali kako (vsaj na voljo kot dodatno opremo)? Torej, da bi praktično vsa vozila v tam videu lepše speljala tisti krog (če govorimo o navadnih povprečnih voznikih, ne tistih, ki se razumejo malo bolje v to)?

Nekaj deset let nazaj (ko je bilo zelo moderno kupovati "športna vozila" beri navadna vozila z malo močnejšim motorjem in več konji ker denarja za prave "športnike" seveda ni bilo), se tudi spomnim, da je kar veliko ljudi izgubilo nadzor nad močnimi vozili na zadnji pogon, ko se pač niso zavedali, da jim bo zadek odneslo, če se mislijo iti preveč športno vožnjo (brez osnovnega razumevanja, kako je treba kontrolirati vozilo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Relanium ::

Gregor P je izjavil:

Če se prav videl, je v tem videu BMW-ju vklopila traction control, mar tega ostala vozila nimajo dandanes, ali kako (vsaj na voljo kot dodatno opremo)? Torej, da bi praktično vsa vozila v tam videu lepše speljala tisti krog (če govorimo o navadnih povprečnih voznikih, ne tistih, ki se razumejo malo bolje v to)?

Da ti razložim, zgleda ne poznaš:
ASC+T v tem avtu (oz DSC v novejših BMWjih) je privzeto vključen.
Prva stopnja izklopa (samo pritisk) je omogočaanje zdrsa, stabiliziranje vozila pa še vedno deluje.
Druga stopnnja (če tipko držiš) je pa popoln izklop, torej gre avto povsem brez elektronike.
Pa ti avti majo to že vsaj 15 let, ASC pa že dlje, za ostala vozila pa nevem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Gregor P ::

Drži, da ne poznam da:)
(sicer pa v tem vozili v videu piše DSC na knofu)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

driver_x ::

He he, jaz pridem pozimi v čisto vsak klanec, ne glede na to ali je spliužen ali ne, pogon imam pa zadaj.

CoolBits ::

PrimozR je izjavil:

CoolBits je izjavil:

Hja tako je pa če voziš FWD kot da imaš RWD. Pri FWD greš z gasom skozi ovinek, da te vleče v smer koles, pri RWD pa moraš brez, ker ti drugač odnese rit.

Oh boy, how wong you are... Očitno še nisi slišal za lift-off oversteer pa power understeer...

Lahko ti tudi kadarkoli demonstriram na pisti ali kjer koli želiš.
Zaenkrat ga še ni vozila na zadnji pogon, ki bi bil hitrejši ;)
Pa pustmo ravnine ob strani...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CoolBits ()

PrimozR ::

Hitrejši od česa??

Ciljal sem bolj na to, da ti FWD vleče noter (kar so ti tudi drugi povedali da ni res) pa da moraš z RWD brez gasa, ker ti sicer odnese rit. Realnost je drugačna, pri RWD avtu MORAŠ imeti nekaj gasa, da se teža prenese nekoliko nazaj in zadnji del dobi več oprijema. Poskusi spustiti gas sredi ovinka in poročaj o rezultatih. Upam da ne bo to v obliki osmrtnice (poskusiš lahko tudi z FWD avtom).

CoolBits ::

Nebom ti razlagal kako in kaj se vozi, ker nima smisla ampak samo poišči si rezultate rallyjev in poglej kateri pogoni so na višjih mestih in kateri na nižjih.... žal.

ABX ::

Jao mene in gostinske debate, AWD zmaga ko ni dovolj oprijema, čim ga je dovolj RWD je hitrejši zaradi manjše teže in ker zgubi manj konjev zaradi dodatnih diferencialov. In razlika je minimalna, samo v top kompeticijah je razlika vredna omembe.

Pa sej to razume vsak človek ki ima IQ nad 90.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Daedalus ::

FWD je tu mišljeno kot Front Wheel Drive... al sem kaj sfalil?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Gregor P ::

PrimozR je izjavil:

Gregor P je izjavil:

No, ko pa smo že odprli debato, kateri od teh komercialnih 4x4 pogonov (stalni, nestalni itd.) pa je najboljši? Torej ne mislim na namenska terenska vozila, ampak navadna cestna z vsemi temi oznakami 4WD, quattro, 4matic, AWD, x-drive, 4motion, 4x4 itd.

Oznaka != sistem. 4motion, 4matic in quattro so v Golfu, A klasi in A3/A2 v vseh primerih navadna Haldex sklopka. Najboljši je tisti, ki ima tri LSD-je. Ampak je drag (x-drive ima npr. srednji diferencial na razporejanje, sprednjega in zadnjega pa odprtega, kjer za 'LSD' efekt poskrbi zaviranje kolesa z manj oprijema).

Torej pri teh komercialnih rešitvah imamo torej na eni strani Haldex sklopko, kakšne rešitve uporabljajo ostali? Omenil si tudi še dražjo možnost z LSD-ji. Nekateri novejši mercedesovi 4matic sistemi piše, da imajo lahko tudi stalni štirikolesni pogon itd.

:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mercedes Benz E220 D (W213)

Oddelek: Na cesti
194275 (3695) Ales
»

*** sneži 2015-2016 *** (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6712126 (8285) Phantomeye

sistem proti zdrsu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10722119 (18973) BigWhale
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27567058 (59507) krneki0001
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9138429 (35027) chucki

Več podobnih tem