» »

gume nove letne ok?

gume nove letne ok?

1 2
3
»

turist1 ::

hvala... energetik ali kdo drug, mi lahko kakšne priporočiš, konkretno link ?
hvala

Vikking ::

energetik je izjavil:

Sama oznaka M+S še ne zagotavlja, da je guma zimska. Zato mora imeti simbol snežinke v gori.





Ne drži. M+S je zimska guma. M+S z snežinko pa pomeni da je guma testirana v ostrejših zimski razmerah. Obe sta povsem zimski gumi, tako se smatra v EU. V ZDA in Kanadi pa ne.

Je pa hec ker se je nekdo hvalil zgoraj z tem da je bil v kanadi in se vozijo z letnimi (od kod mu to res nevem). Ker če je bil bolj severno verjetno ve kakšne so ceste.
Prav M+S z snežinko izhaja iz Kanade in severne amerike, kjer so ojstrejši pogoji in so z njimi označevali gume ki so bolj priporočljive za njihove hude zime.

Da se vrnem na Kanado. Avtoceste, večja mesta in bolj poseljenih področjih so cesteasflatirane. Ostalo so ceste ilovnate in jih solijo tudi poleti. Da se naredi na vrhu skorja ki jih bolj utrdi. V daljših deževnih obdobji se spremenijo v blato, zato si tako ali tako primoran uporabljati vozila z 4x4 pogonom in v odročnejših predelih, je bolj varno iti na teren in delo z dvemi vozili. Saj se nemalokrat zgodi da obstaneš v blatu.
Ker obstaja tudi možnost da tudi nekaj dni ne srečaš žive duše na teh cestah.
Kolega je bil nekaj mesecev v severnem delu Kanadske province Saskatchewan. In ja če se tam igrajo z letno gumo se dobesedno igraš z svojim življenjem. Provinca velika za 30 Slovenij, prebivalcev pa imajo 1 mio.
Tam ne vidiš vozila z letnimi gumami, v sredini maja so imele snežne zamete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

energetik ::

Hm, na policija.si res piše:
4) Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajalčevo oznako "M+S" ali ''M.S'' ali ''M&S''. Zimske pnevmatike so lahko za največ dva razreda nižjega hitrostnega razreda, kot ga zahteva konstrukcijsko določena najvišja hitrost vozila.
in
3) Kanali dezena pnevmatik, ki štejejo v zimsko opremo, morajo biti globoki najmanj 3 mm.


Itak majo pa praktično vse zimske na trgu simbol snežinke, sicer pogorijo na ADAC testu.
Kater pacient je določil 3mm profila za zimske gume, mi tudi ni jasno. 3mm bi bilo kvečjemu primerno za letne razmere, nikakor pa ne za v sneg.

D3m ::

najmanj 3mm.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

xCore ::

se niso letos spremenili milimetri?
.:R Š T:. [.: Trust is a weakness :.]

Vikking ::

Zadeva je ta da se mešajo pojmovanja med EU in ZDA, Kanado.

Medtem ko boš v pretežnem delu Evrope le redko prevozil kakšen kilometer po blatni cesti, je to naprimer v Kanadi tudi brez problema 500km. Zato je pri njih bolj pomembno razlikovanje med M+S in M+S z snežinko.

V EU so ceste pretežno asfaltirane dobro plužene in ni potrebe da M+S ne bi bila dovolj za zimo in bi za zimo bila izključna uporaba M+S z snežinko. Je pa res da če greš čez zimo skozi kakšen odprt prelaz v alpah imaš npr. Obvezno 4x4 z zimskimi gumami ali zimske gume z obvezno uporabo verig, na sprednji ali zadnji pogon.

Se pa dela na tem v EU: http://www.commercialmotor.com/latest-n...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

energetik ::

xCore je izjavil:

se niso letos spremenili milimetri?
Očitno, ker vem da je bilo pred par leti min 4mm.

SuperVeloce ::

3mm je že kar en lep cajt. Seveda je to bedarija, 4mm (kot so tudi oznake obrabe na m+s gumah) bi bilo edino pravilno. Če pa bodo/so dali nazaj na 4mm, pa hvala bogu.

V EU so ceste pretežno asfaltirane dobro plužene in ni potrebe da M+S ne bi bila dovolj za zimo in bi za zimo bila izključna uporaba M+S z snežinko. Je pa res da če greš čez zimo skozi kakšen odprt prelaz v alpah imaš npr. Obvezno 4x4 z zimskimi gumami ali zimske gume z obvezno uporabo verig, na sprednji ali zadnji pogon.


Ravno tukaj si ga kiksnil. Medtem ko m+s gume brez snežinke še delujejo na dreku in mogoče tudi snegu, so ponavadi porazne na ledu in spolzkem, če nimajo snežinke. Za občutek pelji kdaj m+s gume terencev (brez lamel), ki rijejo po dreku, na prvem ledu se pa obrneš kot baletka.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

SuperVeloce je izjavil:

Ravno tukaj si ga kiksnil. Medtem ko m+s gume brez snežinke še delujejo na dreku in mogoče tudi snegu, so ponavadi porazne na ledu in spolzkem, če nimajo snežinke. Za občutek pelji kdaj m+s gume terencev (brez lamel), ki rijejo po dreku, na prvem ledu se pa obrneš kot baletka.
Se strinjam. Ampak to je očitno legalno. ;((

Relanium ::

Težka terenska mrcina


In vi bi se še kr igrali z letnimi ?

Dr_M ::

Ne, to se pa nasim vrlim voznikom ze ne more zgodit.

Relanium ::

Res ne razumem pacientov, ki kupijo nov avto, pa za gume nimajo.
Neki koles jim manjka v glavi...

Al pa kupijo savske gume..

Vikking ::

SuperVeloce je izjavil:


Ravno tukaj si ga kiksnil. Medtem ko m+s gume brez snežinke še delujejo na dreku in mogoče tudi snegu, so ponavadi porazne na ledu in spolzkem, če nimajo snežinke. Za občutek pelji kdaj m+s gume terencev (brez lamel), ki rijejo po dreku, na prvem ledu se pa obrneš kot baletka.


Nisem kiksnil, samo razlagam. Ravno zaradi ne tako ekstremnih razmer v pretežni EU pač se M+S brez senžinke dvoljujeje čez zimo. Čeprav so nekatere bolj vsesezonsko usmerjene.

Potem nastane pa zmeda, Ko se M+S smatra kot zimska, letna in vsesezonska. Saj v tej oznaki res lahko najdeš spekter vseh sezon. Odvisno od modela in proizvajalca.
M+S se smatra pri nas kot zimska in jo zakon dovoljuje, čeprav je proizvajalec za dotični model lahko dal prednosti boljšim lastnostim na suhi cesti pri zmernih stopnijah.

Odgovornost vsakega posameznika pa je da poskrbi za varnost tudi s tem, da se glede na njegove relacije in način vožnje oskrbi z ustreznimi gumami.

RejZoR ::

Norveška, finska in švedska spadajo v EU, pa imajo krepko ostrejše zime kot mi na robu balkana. Mislim da je celo na švedskem v enem mestu center za testiranje vozil v hudih zimskih pogojih in tam baje testirajo skoraj vsi proizvajalci avtomobilov in tud pnevmatik.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

SuperVeloce ::

energetik ::

Vikking je izjavil:

Nisem kiksnil, samo razlagam. Ravno zaradi ne tako ekstremnih razmer v pretežni EU pač se M+S brez senžinke dvoljujeje čez zimo. Čeprav so nekatere bolj vsesezonsko usmerjene.

Odgovornost vsakega posameznika pa je da poskrbi za varnost tudi s tem, da se glede na njegove relacije in način vožnje oskrbi z ustreznimi gumami.
Ekstremne razmere? Dosti je -1°C in malo poledice (zelo običajni pogoji za SLO), pa lahko navadne M+S odpovejo, medtem ko tiste s snežinko še držijo.

Odgovornosti posameznika? Večina bo dala gor tisto kar je predpisano po zakonu in kar je poceni. Ne pa da bodo poskrbeli za svojo, kaj šele varnost drugih.

Zato bi moral zakon predpisovati tiste s snežinko in vsaj 4, če ne celo 5mm profila za zimo.
3mm in terenske M+S pozimi so posmehovanje varnosti.

;-) ::

Daj energetik bluziš. Potem pa bo pač folk kupu gume v baumaxu z snežinko in vse ampak 10let stare pa bo ok ? Vedno bo še nekaj "manjkalo" po tvojih zahtevah.

Potem je tudi vgradnja avtermarket delov in zavornih ploščic "posmehovanje varnosti" in bi morali predpisat ferodo ds2500 za vse. Eni pač ne_rabijo, takih stvari zato pa imamo zavarovalnice in prav je da jih imamo.

black ice ::

WarpedGone je izjavil:

Poleg tega pa še:
Men je vulkanizer naložil, da so ventilčki 'potrošna' roba. Ta reč zna čez nekaj let začet puščat in maš potencialno sranje na cesti ali vsaj redni strošek premontaže, da ti vulkanizer porihta kolo in zamenja ventilček. Zamenjava (nesenzorskih) naj bi bila redna praksa pri premontaži. Kolk vulkanizerjev to res počne in kolk me je ta na suho nategnu, je pa drugo.

Preventivne menjave ventilčka še nisem nikjer zasledil. Pa hodim že zelo dolgo okrog "stričkov" z gumami.
Do sedaj se mi je pripetilo samo enkrat, da je začel puščati ventilček (sredi Ljubljane). Še sreča, da sem imel parkiran avto in sem pravočasno opazil.

;-) ::

Pri nas vedno menjajo ventilčke ob menjavi gum. Letos sem dal za 15col lita platišča, premontaža in centriranje 24€, ko pa sem šel v lj po gume in sem hotel po poti montirat bi me oderuhi obrali za 56€ haha

energetik ::

;-) je izjavil:

Daj energetik bluziš. Potem pa bo pač folk kupu gume v baumaxu z snežinko in vse ampak 10let stare pa bo ok ? Vedno bo še nekaj "manjkalo" po tvojih zahtevah.
Jaz bi itak v zakonu predpisal samo minimalni količnik lepenja za določeno podlago, ki bi se meril na tehničnem pregledu. Tako bi odpravil vse komplikacije glede starosti, profila, oznak.
Imeli bi lahko na tehničnih tisto standardno podlago kot na Vranskem (gladko, belo, mokro). Potem pa test zaviranja pri standardni temperaturi in to je to. Če avto ne ustavi v predpisani razdalji, padec na tehničnem.
Pismo, saj za katalizator tudi ne predpisujejo volumna, preseka, vsebine in podobno. Izmerijo se izpušni plini in to je to.

first_line ::

Eni ste resu usekani na te zimske gume :/
A je to kakšen fetiš ali kaj, ne vem. Očitno pa nimate izkušenj, Youtube to niso.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: zuz3k ()

Goran's Blog ::

Preden kupite zimsko gumo poglejte teste na internetu!
Ne kupovat gum ala Obi, Merkur ker tisto je eno navadno sranje!
Jaz mam 2 leti sedaj od Fulde Cristal Montero 3 in so gume dobro obnesejo na snegu.
Tudi kakšna Sava Eskimo ni slaba za sneg. Sej pravim poglejte teste.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

M+S ne pomeni MUD + SNOW, ampak MATCH + SNOW, kar je plundra + sneg. In to so zimske gume.

Problem pa je v proizvajalcih in so ta nesrečni M + S začeli dajat in ponarejat kar za večino gum (to še posebej radi počnejo kitajci). Ne upajo pa še ponarejat snežinke v trikotniku (severnoameriški znak zato, da je guma testirana za zimo v težkih pogojih in je poiskuse prestala).

Zato je najbolje kupovat zimske gume z oznako snežinke v trikotniku.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

RejZoR ::

MATCH + SNOW!? Iz kje zaboga si pa to potegnil!? Plundra je "slush" po angleško btw...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

krneki0001 ::

Od človeka, ki se vsak dan ukvarja z gumami.

Bo kr moja napaka, da sem to napisal - M+S = MUD + SNOW
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

black ice ::

M+S, or M&S: Mud and Snow; A tire that meets the Rubber Manufacturers Association (RMA) and Rubber Association of Canada (RAC) all-season tire definition.[20] These are all-weather tires, with self-cleaning tread and above-average traction in muddy or very light snowy conditions, and for low ambient temperatures. Spike tires have an additional letter, "E" (M+SE).
Mountain Snowflake Pictograph: Winter passenger and light truck tires that meet the severe snow service requirements of Rubber Manufacturers Association (RMA) and Rubber Association of Canada (RAC).[20]


Vidim, da si že popravil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

WarpedGone ::

Imeli bi lahko na tehničnih tisto standardno podlago kot na Vranskem (gladko, belo, mokro). Potem pa test zaviranja pri standardni temperaturi in to je to. Če avto ne ustavi v predpisani razdalji, padec na tehničnem.

Ideja je sigurno na mestu, problem je v izvedbi.
Pa detajlu da so tehnični pregledi novejših vozil komaj vsako drugo leto, pol pa na eno leto. Tut če ga maš na pol leta, lahk dvakrat 'padeš' na letne al pa dvakrat na zimske gume in je švoh test. Če folku predpišeš obvezen test ob menjavi pnevmatik, boš mel pa ogromen naval na preglede ob menjavi sezone in bo treba met hude kapacitete, da boš v par tednih potestiral milijon vozil al so primerno obuta.
Test na suhi in mokri cesti bi še nekak šla skozi. 'Drekasta'/zimska cesta pa kaj? Snežni topovi in ohlajen asfalt na ~0 stopinj? Prej pa še gume ohlajat da jih nimaš na 20 če maš tehničnega slučajno na mal bol topu dan.

Lahk bi pa stvar speljal mal bol principielno in manj birokatsko. Nobenih posebnih vnaprejšnjih testov in štemplov ampak samo štih probe. Policaju se lahko sprdne da podvomi v dober oprijem tvojih gum in ti odredi test oprijema v konkretnih aktualnih razmerah. Al pa podobne zasede kot jih izvajajo cariniki ko lovijo cvičkarje - premična postaja za testiranje oprijema. Pogleda ti gume in če so mu sumljive te da na valčke ob cesti in se takoj pokaže kolk je ura ...
Zbogom in hvala za vse ribe

tx-z ::

Na kok časa se pa načeloma menjava gume, če ni neke obrabljenosti...(10 000km na leto)...S tem da recimo da se zimske uporabljajo 5 mescov na leto, letne pa 7mescev na leto...
tx-z

GrimReaper ::

Življenjska doba gum naj bi bla 7 let, oz. sem zasledil tut že številko 10 let.
Ampak načeloma se menja zimske gume po 4 sezonah. Za letne pa pomoje ni take panike da bi jih moral na 4 leta menjat.
Sam pri gumah nisem nikol šparal, pri prvi 106-ki ki sem jo imel 1 leto jih sicer nisem kupoval, gor so ble za celo leto Savske S3, za letnik ne vem, ker takrat še nisem znal pogledat.
Pri naslednjem Puntu sem pa kupil tako letne kot zimske nove, oboje Goodyear. Pri zdajšnjem mam pa oboje Continental. Ko sem ga kupil je pa imel gor 6 let stare Eskimo S3, ki niso ble dobre niti za po suhem več.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Jest nikol ne vozim zimskih gum vec kot 3 sezone, pravtako letnih ne, delam pa okol 20.000km na leto.
Zimske po treh sezonah niti za poleti Niso vec dobre.

WarpedGone ::

Odvisno katere, odvisno koliko in kdaj vožene.
Žal ni dobrih pravil, le kup šloganja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Dr_M ::

Sej vidis, ko zacnejo drset.
Z pirelli p7 205/55/16 sem naredil cca 40-45k, 3mm profila, pa so na mokrem prava drsalnica.
Tisto leto, ko sem jih nabavil (2008, leto izdelave marec 2008), so bile po adacu med boljsimi.
Zimske UG7 sem vozil po treh zimah tudi letos poleti. Ze na suhi cesti so precej drsele pri zaviranju, ce je pa mokro, pa ze na blagem ovinku cutim, da sprednji konec hoce it po svoje.

energetik ::

WarpedGone je izjavil:

Test na suhi in mokri cesti bi še nekak šla skozi. 'Drekasta'/zimska cesta pa kaj? Snežni topovi in ohlajen asfalt na ~0 stopinj? Prej pa še gume ohlajat da jih nimaš na 20 če maš tehničnega slučajno na mal bol topu dan.
Ja, stvar ni tako enostavna, bi bila pa sigurno manj birokratska kot zdaj.

Glede življenjske dobe: jaz menjam takrat, ko oprijem na mokri cesti postane precej bolj zanič kot pri novih gumah ali ko je profila manj kot 3-4mm. To je pa spet precej odvisno od uporabe, prevoženih km, skladiščenja. Pri meni se tako letne menjajo recimo na 4leta, zimske pa držijo ponavadi dalj - okoli 6let.

Relanium ::

Dr_M je izjavil:

Jest nikol ne vozim zimskih gum vec kot 3 sezone, pravtako letnih ne, delam pa okol 20.000km na leto.
Zimske po treh sezonah niti za poleti Niso vec dobre.

To je najbolj značilno za Sava eskimo, postane ko plastika in po dežju lepo drsi.
Nasprotno pa ena poceni kormoran snowpro guma niti ni tako slaba po 4 letih, le profila je že mal manj.

Pač izkušnje z mojga bivšega avta

;-) ::

Dr_M je izjavil:

Jest nikol ne vozim zimskih gum vec kot 3 sezone, pravtako letnih ne, delam pa okol 20.000km na leto.
Zimske po treh sezonah niti za poleti Niso vec dobre.

Jaz tudi ne, tudi letnih ne. Zakaj ne? Ker sem spomladi kupil nove yokohame sdrive, pa sem moral že oktobra dat nove zimske gor ker so na dveh gumah že droti ven gledali. Ko bi zdržale celo sezono bi blo super.

krneki0001 ::

Yokohama se hitro nuca, ampak drži pa do konca enako. Razen tega, da se hitro znucajo, sem pa tako z w-drive kot s s-drive zelo zadovoljen.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

;-) ::

Res je da drži kot pribita na suhi cesti, na mokri ne ravno tako, je pa tudi za agresivnejšo vožnjo dobra, bom pa sigurno drugo leto kupil kake rainexpert, ki pa se na suhem in mokrem zelo zelo podobno obnašajo, so cenejše in se manj nucajo.

krneki0001 ::

Nove w-drive sem sprobalaval na mokri gorski cesti pri temperaturi okoli 3 stopinje na ničlo, pa so se res dobro obnesle, pri s-drive pa pri normalnih temperaturah tudi nikoli nisem zaznal problemov, res pa je da vozim AWD avto in so vsa kolesa pogonska, pa se moč bolj razporedi na vsako gumo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 442 43 44 45 )

Oddelek: Na cesti
2201214196 (102) lonewolf_
»

menjava zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8511935 (7738) ...:TOMI:...
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16821195 (16092) m0LN4r
»

Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23827287 (21006) oemdzi
»

Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11323677 (20818) SuperVeloce

Več podobnih tem