» »

gume nove letne ok?

gume nove letne ok?

1
2
3

dzinks63 ::

Pozimi se itak ne smeš z letnimi gumami voziti po snegu, naj na testu namontirajo gor verige, pa da potem vidimo primerjavo.

GrimReaper ::

Čudno, da se sam lahko pripeljem od Ljubljane do Nove gorice brez problema po stari cesti z letnimi brez profila tudi v snegu. Enim guma koristi samo toliko da se hvalijo (podobno kot s telefoni).

Sam vem da mi je avto že večkrat zgubil oprijem v snegu z novimi zimskimi gumami, pa sem vozil lepo počasi, ampak če je spodaj ledena podlaga ti ne pomagajo nobene gume, lahko samo čakaš da avto spet dobi oprijem.
Zdej al se da z letnimi pridt je brezveze debatirat, vsekakor mi ni da bi to probaval, imaš dosti večje šanse da razbiješ avto.
Za gume mam sam pravilo da menjam zimske na 4 leta, letne bom pa zdej 7 let stare zamenjal. Pri letnih sicer še nisem opazil poslabšanja, če ne druzga je zavorna pot sigurno kakšen meter daljša pri tolk starih gumah.

Jaz se že nekaj let ne matram z zimskimi. le ko kupujem letne kupim pač take ki na testih niso obupne na snegu.

Zanimivo, prvič slišim da letne gume testirajo v snegu.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Ja vežda je 3x na leto. Mogoče na Primorskem. Že lansko zimo, ki je bila totalno topla zima, sem se vsaj 8x peljal po snegu, pa sem iz LJ. Kaj šele kdo iz okolice, Notranjske ipd.


lani sem se 1x peljal po snegu (z letnimi gumami) vse ostalo snega niti videl nisem, pa sem bil stalno v pripravljenosti za štart na cesto če bo sneg (LJ).

in preživel sem, tako kot smo preživeli z letnimi pred 2 leti, pred 3 leti in pred 10imi leti (takrat ko je skoraj 1 meter snega zapadlo v grosuplu), pa se je umes preživelo tudi zasnežen klanec tipa rebrnice. Če imaš dobre letne gume na snegu še kako držijo smer.

sicer letos sem še na zimskih (tam enkrat decembra jih vržem gor, ko ne bo več gužve pri vulkanizerjih), naslednje leto me boste pa iz grap vlekli (ironično se vedno zabije človek z AUDIjem in vsemi elektronskimi pomagali, ter zimskimi gumami, ker misli da on lahko pelje pa 150km/h po snegu)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dzinks63 ::

Tudi pri nas so nekaj testirali na to temo: Primerjali test: Zimska proti letni pnevmatiki
in rezultati so presenetljivi.

RejZoR ::

Brezvezen test. Testirali so 1 set gum za katere ne more nihče rečt, da so zelo dobre. Da ne omenjam, da so testiral sneg na makedamu, kar izniči ves point testa. Največja jeba je malo snega na gladkem asfaltu, ne sneg na makedamu, kjer sneg ne deluje kot lubrikant ampak je zaradi makedama statičen in se ne premika.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

dzinks63 ::

npr.:

Največja razliko, izmerjeno na asfaltni podlagi, smo zabeležili v suhem vremenu in pri temperaturi - 7 stopinj Celzija. V teh pogojih je Intensa s hitrosti 100 km/h Modusa ustavila v le 40, 4 metra, kar je mimogrede odličen rezultat, medtem ko smo z Eskimom zabeležili za 21, 3 odstotka daljšo zavorno pot in smo se ustavil šele po 51, 3 metra.


No, precej manjše razlike med Intenso in Eskimom so se pri istem režimu zaviranja pokazale na mokri podlagi. Te meritve smo opravljali pri +2 stopinjah Celzija in na koncu ugotovili, da je razlika v povprečju znašala le še 4, 8 odstotka. Izraženo v metrih to pomeni, da se je Intensa ustavila v 44, 1 in Eskimo v 46, 3 metra. Vseeno pa je zanimivo še to, da tudi v teh pogojih, kjer so se Savine zimske pnevmatike znašle dobro, Eskimo ni mogel doseči Intensinega najslabšega rezultata.

tu ni govora o makedamu

ko je na cesti sneg, ja itak bv delati primerjavo med letno in zimsko gumo ali na asfaltu ali na makadamu, kdor je količkaj pameten se z letnimi ne bo vozil po snegu, niti se ne sme. .

noraguta ::

še ena šlampasta primerjava.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Su...
torej
bolj al manj zgleda, da apologeti zimskih gum čutite narobe. nič imet oba para + ketne. pa menjat glede na temperaturo alfalta.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

RejZoR ::

Vmes so omenjal, da so testiral v snegu, ki je bil na makadamu. In verjemi, je razlika in to ogromna. Plundra ustvarja podoben efekt kot aqua planing, sneg na asfaltu pa prav tako, če ga je tolk, da sloj snega med gumo in asfaltom zdrsne. Kar se zgodi hitreje na asfaltu kot na grobem makadamu.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Isotropic ::

rejzor, kere letne in zimske so pa dobre (price/ performance), mogoce ves?

Dr_M ::

Continental je zadnjih nekaj let eno stopnico nad vsemi ostali boljsimi.
Tudi ADACovi testi to potrjujejo.

Ampak tega nisem slisal od lokalnega vulkanizerja ali od mularije, ki se hvali, kako 200km/h letijo skozi ovinke, ampak od ljudi, ki poznajo tehnologijo in se ukvarjajo z razvojem pnevmatik.

RejZoR ::

Continental WinterContact TS, Goodyear UltraGrip, Michelin Alpin, s temi tremi nimaš kej dost falit.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

alphasaphir ::

jaz pa z continental nisem bil zadovoljen. se pa ne spomnim modela. goodyear ug so boljše - vzdržljivost in oprijem. pravtako sem bil izredno nezadovoljen s kleber.

Dr_M ::

Jest mam zdele UG7 gor in jih bom zamenjal, ker ze po suhem zelo drsijo, kaj sele ce je mokro.
Na snegu so bile pa ze nove zanic.

RejZoR ::

Imam UG7+ in so super. Ne vem kako so ti lahko zanič razen če imaš kakšno čudno dimenzijo al pa da so delane v kakšni čudni državi (Poljska recimo...). Moje so nemške in imajo odličen oprijem na mokri in suhi cesti. Snega sicer ni bilo ne vem kolk ampak problemov do zdej ni bilo s tistim kolikor snega sem srečal v zadnjih 2 letih.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

PacificBlue ::

Največja jeba je malo snega na gladkem asfaltu, ne sneg na makedamu, kjer sneg ne deluje kot lubrikant ampak je zaradi makedama statičen in se ne premika.


Zdaj čist odvisno od snega, zmrzali..izjemno nevarno zna bit kaksen dost vozen makedam, kjer je ze sneg povozen, poledenel in potem se pade malo suhega snega na to podlago. Tu ti pa potem tud kaksne boljse pnevmatike ne pomagajo kaj prevec.

alphasaphir ::

Dr M: Jaz imam ravno obratno izkušnjo. Continental sem zamenjal po 2 sezonah, so pa bile kleber še slabše. UG7+ pa zelo zadovoljen. Good year sem imel na cliu in passatu, oboje odlično, continental pa samo na cliu. Po testih so bile pa tam tam, continental so bile celo dražje.

Dr_M ::

RejZoR je izjavil:

Imam UG7+ in so super. Ne vem kako so ti lahko zanič razen če imaš kakšno čudno dimenzijo al pa da so delane v kakšni čudni državi (Poljska recimo...). Moje so nemške in imajo odličen oprijem na mokri in suhi cesti. Snega sicer ni bilo ne vem kolk ampak problemov do zdej ni bilo s tistim kolikor snega sem srečal v zadnjih 2 letih.



Nemske, avgust 2009. Montirane so bile pa decembra 09. Na snegu so se nove obnasale za odtenek bolje od 3 sezon rabljenih savskih S3 na tem avtu.
Mimogrede, so res najbolj cudna dimenzija, 195/65/15. Najbolj pogosta cudna dimenzija. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Isotropic ::

kaj pa bolj "ugodne" gume?

JanK ::

noraguta je izjavil:

še ena šlampasta primerjava.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Su...
torej
bolj al manj zgleda, da apologeti zimskih gum čutite narobe. nič imet oba para + ketne. pa menjat glede na temperaturo alfalta.


Zal niso navedli pri katerih temperaturah so merili, ampak ce citiram z linka:

There's no arguing that winter tyres offer more grip than summer in temperatures below 5-7c, and that below 0c that performance gap is even wider, but how do winter tyres perform when the sun is out and the temperature is high?


http://meteo.arso.gov.si/met/sl/climate...

Od lanskega novembra do letosnjega februarja je bilo mesecno povprecje najvisje temperature zraka pod 5 stopinjami. Dodaj se jutranjo meglo,...
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

turist1 ::

@ DR M, hvala ti za predlog.
torej predlagaš

http://www.mimovrste.com/artikel/553000...

sem pogledal v homologacijo piše:
195/65 R15 (91) T/H, 205/55 R16 (91) H 205/50 R17 (89)H/V

6.50 J 15 43, 6.5 J 16 47, 7.00 J 17 49

Nič od tega ne vem kaj pomeni?

pa če sem pravilno razumel vzamem na mimovrste : 195/65 R15 91T Na zalogi 62,99 € ???
to pomeni 62,99€ x 4gume potrebujem = 252€ + delo mehanika, bo ugibam 20 €?, vse skupaj 272€?
Sem dobro izbral? pošljejo v Lj. jaz jih pripeljem k enemu mehaniku on mi jih namontira, stare nesem domov?
HVALAAA

noraguta ::

JanK je izjavil:

noraguta je izjavil:

še ena šlampasta primerjava.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Su...
torej
bolj al manj zgleda, da apologeti zimskih gum čutite narobe. nič imet oba para + ketne. pa menjat glede na temperaturo alfalta.


Zal niso navedli pri katerih temperaturah so merili, ampak ce citiram z linka:

There's no arguing that winter tyres offer more grip than summer in temperatures below 5-7c, and that below 0c that performance gap is even wider, but how do winter tyres perform when the sun is out and the temperature is high?


http://meteo.arso.gov.si/met/sl/climate...

Od lanskega novembra do letosnjega februarja je bilo mesecno povprecje najvisje temperature zraka pod 5 stopinjami. Dodaj se jutranjo meglo,...

tempera tura zraka ni niti priblišno enaka temperaturi cestišča.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

GrimReaper ::

Isotropic je izjavil:

kaj pa bolj "ugodne" gume?

Tega tut ne bom nikol zastopil, kolk pa lahko prišparaš pri gumah, če so Continental 60EUR na komad, so najcenejše tam 50EUR. To je vsega skupaj 40EUR razlike.
Ne vem za vas, ampak če bi šel sam gledat za to leto, sem sigurno zapravil par 1000EUR za ne tako nujne stvari. 40EUR ni na 4-5 let kolker maš ene gume nič, tolko daš vsak teden za bencin.
Zastopim če bi bile Continental 2x dražje, včasih so ble recimo Michelin nenormalno drage, ampak so se tud te pocenile na normalno raven, tko da o dragih gumah je zdej govora samo če maš kakšno čudno dimenzijo al pa če furaš 16, 17" za pozim.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Kot da so tej papki s 17" ali 18" kej boljsi. Vazn, da dobr zgleda, gor pa hrenovke za 100€...

SuperVeloce ::

Jaz se strinjam z Dr_M glede Continental, najboljši kompromis, zelo dobre na mokrem, snegu, ledu, pa tudi na suhem še kar lepo peljejo... na suhem imajo po mojem mnenju še največ pomankljivosti. Ta proizvajalec je po mojih izkušnjah v zadnih 10 letih največ napredoval. Smo imeli na enem avtu en čuden model letnih čez sezone 2002 do 2006 in so bile že po 3-4 letih prave drsalke, res neverjetno, še huje od tistih začetnih Michelin Energy modelov (še predno so preimenovali v energy saver). Sedaj pa vozimo na enem avtu TS830 in je odlična, zelo podobna UG7+, le na snegu se obnese še bolje. Tudi letne sem imel priložnost veliko vozit (sport contact 3) so res odlične, le obraba je zgleda še kar huda.
Pa kot je rekel Rejzor, michelinove A4, good year UG8, pa še kakšne dunlopke 3D ali tanove 4D, pa se nimaš česa bat. Na dimenziji 195/65/15 pa še izgovori za visoke razlike v cenah ne veljajo ;)

first_line ::

Jao imate eni oprane možgane, izkušenj pa 0.
Dobre letne grejo po snegu kot tank. Najprej kritiziraš letne na snegu, v isti sapi pa izjaviš da jih menjaš na 7 let. Taki ste res vrhunec zaskrbljenosti za varnost na cesti (in tudi lepo pokaže koliko ste na cesti).

Človeku ki zvozi 4km klanca/strmine v vsakem snegu, zraven pa še 2*30km ovinkaste ceste pametnujete kako je nesposoben ker ma gor letne. Bravo. Ko pa letne ne grejo več, pa tudi tisti z zimskimi natikajo verige. Je pa res da nisem iz Kvaklandije in najstnice ne vzdihujejo ko vidijo snežinko na pnevmatiki.

;-) ::

Žalostno je brat takšne reči, ponavadi pa se berejo takšne reči le od lastnikov VAG grupe in francozov. Dejstvo je da v Sloveniji za nov avto je, ni pa za nove zimske gume.

Žalostno!

SuperVeloce ::

Po suhem snegu gre z marsikatero gumo, če je profil pravi in ni preširoka, pravzaprav gre z rainexpert modelom celo po zelo razmočenem (torej avto vleče, ne obstane). Seveda je pa zavorna pot takrat vprašljiva. Zato se povsem strinjam z vami, da so takrat (dobre) zimske gume obvezne.

Ampak štos je (če ste moje prispevke spremljali), sem jaz govoril o razmerah, ko snega ni na cesti, je pa cesta mokra ali suha. Kar je zelo pogosto, takrat se jaz jajcam za ljudmi, katerim vse drsi. Zakaj? Ker kupi poceni zimsko gumo in jo vozi dolgo, predolgo. Seveda s slabo letno takrat nebi bil na bolšem, kvečjemu na slabšem, vendar dobra letna guma bo po suhem in mokrem dobro peljala.

Ampak prosim, ne mi s proti-argumenti, kot ecocontrol in ecocontact (sploh slednje), saj so to itak prave drsalke. Če so na testu testirali samo budget gume, oz. v tisti dimenziji ni za dobit bolšega modela, sočustvujem, saj to mene tudi zelo moti. Verjetno pa je težko ponuditi kvalitetno gumo za nek 165/70/14 model, za katerega ljudje nočejo plačati več kot 40-50 eur, pa se niti ne prodaja dobro.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Brezveze je iskat neke rešitve da bi se ognil zimskim in letnim gumam, ker če se samo 500m pelješ pozimi po snegu lahko narediš pizdarijo z letnimi. Se strinjam glede rainexperta, kolega je hodil na smučanje z temi gumami BP, vrjetno ena redkih gum ki se res obnese tudi pozimi.

Drugo sezono jih kupim. Prvič zato ker se po mokrem pelješ isto kot po suhem, kar se letos z Yokohama S-drive ravno nisem, drugič zato ker sem S-Drive zradiral v eni sezoni in tretjič ker so hecno poceni v moji dimenziji.

turist1 ::

malo smo zašli s teme. Avto imam na izposojo, ni moje vozilo. Ne bi rad preveč zapravil za gume, če jih že moram kupiti, sprašujem katere naj kupim, ker to prvič počnem. Ne poznam postopka .... naročim na mimovrste in se odpravim do najbližjega mehanika..?

turist1 je izjavil:

@ DR M, hvala ti za predlog.
torej predlagaš

http://www.mimovrste.com/artikel/553000...

sem pogledal v homologacijo piše:
195/65 R15 (91) T/H, 205/55 R16 (91) H 205/50 R17 (89)H/V

6.50 J 15 43, 6.5 J 16 47, 7.00 J 17 49

Nič od tega ne vem kaj pomeni?

pa če sem pravilno razumel vzamem na mimovrste : 195/65 R15 91T Na zalogi 62,99 € ???
to pomeni 62,99€ x 4gume potrebujem = 252€ + delo mehanika, bo ugibam 20 €?, vse skupaj 272€?
Sem dobro izbral? pošljejo v Lj. jaz jih pripeljem k enemu mehaniku on mi jih namontira, stare nesem domov?
HVALAAA

RejZoR ::

Al pa če pogledaš pri vulkanizerju. V mojem primeru je bila cena gum ista kot na netu (ok, 2 EUR razlike na gumo) in brezplačna montaža ter centriranje.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Alfonzo ::

Po zadnjih testiranjih ADAC-a je zmagala Alpin A4 (165). Zanima me če jih kdo uporablja?

amigo_no1 ::

OP
Vzameš 195/65 R15 T gume pri prvem vulkanizerju.

Katere:
Continental WinterContact TS 850 195/65 R15 91T

ali
Dunlop SP WINTER SPORT 4D 195/65 R15 91T

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Nikonja ::

vidim da vsi tolk zagovarjate zimske gume a mi pol lahko poveste zakaj so one obvezne samo v polovici evrope in nikjer drugje na svetu ! Sam bil v Kanadi kar nekaj časa in naše zime proti njihovim so najbolj rečeno smešne, in za čudež tamo zimske niso obvezne ampak večina ima ali letne ali kar univerzalne.
Mislim da je problem ker njima revežima očitno ADAC še ni povedal prednosti zimskih gum in cca 80 eur letnega stroška (če si v lj) samo za zamenjavo gum.

amigo_no1 ::

Imaš zimske gume na svojih platiščih in jih zamenjaš sam.
15 minut dela.

jype ::

Nikonja> Sam bil v Kanadi kar nekaj časa in naše zime proti njihovim so najbolj rečeno smešne, in za čudež tamo zimske niso obvezne ampak večina ima ali letne ali kar univerzalne.

In sami plačujejo za vso škodo, ki jo s svojo neumnostjo povzročijo.

M-XXXX ::

amigo_no1 je izjavil:

Imaš zimske gume na svojih platiščih in jih zamenjaš sam.
15 minut dela.

Heh, ravno tole s platišči je prav zanimiva zadeva. Če imaš malo večje gume (platišča), se ti zadeva ne bo praktično nikoli povrnila in se bolj splača menjati in imeti privzeta platišča...

amigo_no1 ::

Hmm, zanimivo, od katere dimenzije naprej je dražje ?

Za zimske ne potrebuješ neke fancy alu bbs platišč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

M-XXXX ::

amigo_no1 je izjavil:

Hmm, zanimivo, od katere dimenzije naprej je dražje ?

Za zimske ne potrebuješ neke fancy alu bbs platišč.

Ne poznam tako dobro cen vseh platišč pa vseeno:

Recimo neko kovinsko platišče za 16" cca 50€+, 17" pa še malo dražje, recimo da je 60€.

Premontaža gum s centriranjem pride okoli 30€, kar pomeni cca 8€. To je 16€ na leto.

Ok, to pomeni, da se strošek platišč povrne v nekje 4 letih.
Ampak ne, prvo leto moraš tako ali tako plačat tistih 8€ za montažo ter centriranje na kovinska platišča. Po recimo 3-4 letih moraš menjat gume in ponovno montirat ter centrirat (recimo da zimske in letne), kar te pride v tistem letu 16€. Buh ne daj, da ti kakšna guma poči, odpade kakšna utež, ali kaj podobnega se leta samo še vlečejo.

Kar na enkrat postane računica cca 5.5, do 6let, samo, da si POVRNEŠ ceno platišč, proftiral nisi še nič.

Na hitro: 6let+ voziš pol leta grde feltne, zabijaš čas, se mažeš in si na pozitivni nuli. Če kupiš še kakšne pokrove za feltne, da zadeva izgleda malo manj grda pa prištej še slabo leto v tem času pa lahko že menjaš avto, ga razbiješ, uglavnem možnosti je neskončno... Ne splača.

amigo_no1 ::

Premontaža gum s centriranjem pride okoli 30EUR, kar pomeni cca 8EUR. To je 16EUR na leto.

Tega dela ne razumem.


Moja kalkulacija je sledeča:
Denimo, da imaš 16".
4x platišča pridejo 200, da ti jih vulkanizer spravi na platišča +centriranje pride 30 Eur za vse 4,skupno 4*50+30 = 230 Eur
Imaš zimske gume na svojih platiščih, odpade vsakoletni dvakratni strošek vulkanizerja, menjaš sam.
15 min *2 * 6 = 180 minut, 3 ure skupno.


Če imaš samo enojna platišča (4+0), si 2x na leto pri vulkanizerju, premontaža +centriranje -> 2*30 = 60 Eur.
V 6 letih to pomeni 6*60 = 360 Eur.
Tudi pri vulkanizerju ne gre brez čakanja da prideš na vrsto, spet gre tvoj čas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

M-XXXX ::

Tega dela ne razumem.

Jst sem kasneje računal ceno po gumi, ti pa komplet. Nobene razlike ni, le druge številke (krat 4x)...

Pozabil si eno pomembno zadevo. V teh 6 letih boš menjal gume vsaj 1x (oba kompleta).

230€ + 60€ (2 menjave), pa je 280€. To je pod postavko, da ti nikoli ne pade stran nobena utež (ti ni treba nič it centrirat), da se ti nobena guma ne predre, nič, pa da nimaš pokrovov.

Kot sem rekel nekje 5.5 do 6let (cena platišča je dosti pomemben faktor tukaj) rabiš, da prideš na 0... 7 leto boš recimo spet menjaval gume pa si na istem, pa recimo vzameš platišča za 60 in prideš šele 8.!!! leto iz tiste nule ven.

In ves čas pol leta voziš grda platišča^^

Čisto tako v razmislek, da ni vse zlato kar se sveti. V teh 6 (8) letih boš verjetno menjal avto, ga razbil, karkoli...

amigo_no1 ::

Ja, vidim da je potrebno vzeti v račun več spremenljivk: koliko km delaš letno, velikost platišč, masa&moč vozila (kako kuri gume), morebitni izleti offroad, kako hitro menjavaš vozila...
Tebi so uteži kdaj odletele ? Meni še nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

WarpedGone ::

Poleg tega pa še:
Men je vulkanizer naložil, da so ventilčki 'potrošna' roba. Ta reč zna čez nekaj let začet puščat in maš potencialno sranje na cesti ali vsaj redni strošek premontaže, da ti vulkanizer porihta kolo in zamenja ventilček. Zamenjava (nesenzorskih) naj bi bila redna praksa pri premontaži. Kolk vulkanizerjev to res počne in kolk me je ta na suho nategnu, je pa drugo.
Zbogom in hvala za vse ribe

GrimReaper ::

In ves čas pol leta voziš grda platišča^^

To pa tko al tko morš, kar je alu 16" ali več itak ni preveč primerno za zimo. Pa pozim je avto tko ves usran, tiste feltne ne naredijo neke razlike.
Sam sem že dobil na avtu tut zimske aluminijaste, ampak sam jih nikol nebi in tut ne bom kupil, ker sem čakal od januarja pa do oktobra da so mi zrihtali zaleteno feltno, plačal pa tut 100€, za kar bi dobil že dve novi železni feltni oz. 4 rabljene.

Al kaj prišparaš al ne men ni tolk pomembno, mi je dovolj že to da mi ni treba 2x na leto do vulkanizerja, pa kot rečeno mi je škoda aluminijastih feltn za pozim.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

WarpedGone ::

Zrihti mi 17" jeklene za pod 50EUR komad.
Priti plis.
Zbogom in hvala za vse ribe

Buggy ::

upostevati je potrebno tudi velikostjo platisca in posledicno pnevmatike za zimsko sezono ali pa letno.

Poleti imam original 17" s standard dimenzijo 225/45/17, za zimo pa sem vzel ene poceni 16" lita original platisca (to je tudi najamanjse platisce, da ne drgnejo diski) in ze prihranek pri ceni zimske gume v manjsi dimenziji 205/55/16, mi je posredno odplacal zimska platisca.

dzinks63 ::

Vsak zaresen vulkanizer zamenja ventilček pri premontaži gum, nekateri gratis, drugi ti zaračuna 1€ po komadu, prav tako ti zaresen vulkanizer sam pregleda in dopumpa rezervno gumo, če je potrebno, brez da mu rečeš.

Če kupiš nov avtomobil za 10 let se ti zadeva z nakupom felg splača, če menjuješ avtomobil na 5let imaš še vedno nekaj malega profita, če menjuješ avtomobil na 3leta pa sploh ne, seveda ob predpostavki, da na nov drugi avtomobil ne pašejo felge od prejšnjega starega, če pašejo, je pa druga zgodba, zadeva je že amortizirana in žanješ samo +.

Drugače pa, če dobiš felge zares po zelo ugodni ceni, mogoče dovolj ohranjene rabljene, potem nimaš kaj razmišlat. Dobiš jih, vendar se moraš čez poletje potruditi, pozimi so pač višje cene.

M-XXXX ::

To pa tko al tko morš, kar je alu 16" ali več itak ni preveč primerno za zimo.

Heh zakaj pa to?

turist1 ::

Če imaš gume M+S potrebuješ tudi verige v avtu ali ne?

kupil bom "najcenejše" gume M+S... le poiskati jih moram 14"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: turist1 ()

Invictus ::

M+S pomeni Mud + Snow. Kar pomeni zimske gume z vsaj 3 mm profila.

Verige lahko pridejo prav če se voziš bolj v hribovitih delih, niso pa nujne.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

Sama oznaka M+S še ne zagotavlja, da je guma zimska. Zato mora imeti simbol snežinke v gori.



Turist1, ne se hecat z najcenejšimi zimskimi, ker so nekatere porazne na mokrem. Potem nabavi vsaj Eskimo S3, samo ne kakšnih kitajskih.
Invictus - 4mm.
Ja, ketne pridejo prav tudi pri novih in dobrih zimskih gumah, sploh če je klanec in led na cesti.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 441 42 43 44 )

Oddelek: Na cesti
2174212530 (1312) Yossarian
»

menjava zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8511923 (7726) ...:TOMI:...
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16821151 (16048) m0LN4r
»

Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23827258 (20977) oemdzi
»

Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11323647 (20788) SuperVeloce

Več podobnih tem