» »

Vožnja v snežnih razmerah

Vožnja v snežnih razmerah

1
2
3 4

oo7 ::

Jaz se ene 6 let nazaj peljem po cesti in vidim 2 ženske,ki so se ukopale z renault 5.Pa ustavim pa vidim,da dajeta ketne na zadnja kolesa petke.Pa sem rekel tole ne bo preveč fino pa so mi samo rekle kaj boš ti pameten pa sem se nasmejal pa šel naprej:)):)):))celo pot sem se smejal sem mislu,da bom crknu od smeha.

ABX ::

oo7 je izjavil:

Jaz se ene 6 let nazaj peljem po cesti in vidim 2 ženske,ki so se ukopale z renault 5.Pa ustavim pa vidim,da dajeta ketne na zadnja kolesa petke.Pa sem rekel tole ne bo preveč fino pa so mi samo rekle kaj boš ti pameten pa sem se nasmejal pa šel naprej:)):)):))celo pot sem se smejal sem mislu,da bom crknu od smeha.


Že videl in reagiral isto kot ti, ampak danes ko sem malo starejši in kulturen bi nastopil drugače in pomagal.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Relanium ::

Lol :))

Mi je pa smešno včasih na BMWju ketne spredaj.
Smešni so mi pa tudi tisti ki se temu smejijo, vendar niso preverili če ma bmw slučajno x-drive, kar se tud zna zgodit :P
(sam ponavadi vrjetno ni)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

jype ::

Jaz z zadnjim pogonom nimam nobenega problema vozit po 40 centimetrih snega, razen tega da mi galoše sezuje.

bluefish ::

ABX je izjavil:

Že že, ampak zelo posplošujem, ker danes ni več poceni avtov na zadnji pogon.
So, igračke v obliki Subaruja BRZ - zadnji pogon, gume s Toyote Prius.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

ABX ::

O ja, prav lepo je videt te igrače, čeprav pri 30k ni ravno poceni. In se bojim da je prej izjema v trenutne trendu. :(

jype je izjavil:

Jaz z zadnjim pogonom nimam nobenega problema vozit po 40 centimetrih snega, razen tega da mi galoše sezuje.



Jaz jih imam. :(
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

kriko07 ::

Bmw-ja 330xD kupiš pa greš...
Drugače pa mamo mi tut BMW-ja 320d 2006 diesel preko 200konjev.
Pa gre kar lepo če ima kakšno vrečo cementa.

Hayabusa ::

320d 2006 nima 200 KM, razen če je tunan.

Zadnji pogon+ široke gume == fail za snežne razmere.

Venum ::

ABX je izjavil:

oo7 je izjavil:

Jaz se ene 6 let nazaj peljem po cesti in vidim 2 ženske,ki so se ukopale z renault 5.Pa ustavim pa vidim,da dajeta ketne na zadnja kolesa petke.Pa sem rekel tole ne bo preveč fino pa so mi samo rekle kaj boš ti pameten pa sem se nasmejal pa šel naprej:)):)):))celo pot sem se smejal sem mislu,da bom crknu od smeha.


Že videl in reagiral isto kot ti, ampak danes ko sem malo starejši in kulturen bi nastopil drugače in pomagal.


A tut če bi te odj. na tak način? :) Morš met res res vlko srce da bi vseeno pomagu :)

kriko07 ::

Hayabusa je izjavil:

320d 2006 nima 200 KM, razen če je tunan.

Zadnji pogon+ široke gume == fail za snežne razmere.

Še več ma. Imel je 164 KM,pa smo ga čipiral. Zdaj ma pa preko 200

Hayabusa ::

Bo pretvornik momenta oz sklopka vesela :)).

Gregor P ::

Bolj anekdota, ampak spomnim se na Ljubelju nekje v '80 ko sem gledal BMW-ja na zadnji pogon (seveda bi lahko bil tudi kateri drug avto), kako ni mogel iti v klanec ter je drsel počasi navzdol in neverjetno skorajda enaka slike te dni, ko sem gledal BMW-ja, kako ni mogel v klanec in je drsel navzdol:D

Nauk zgodbe je, da od takrat naprej vedno gledam na to, da ima vozilo štirikolesni pogon (ni nujno, da je stalni oz. o kvaliteti med različnimi rešitvami bi lahko odprli novo temo - mislim, vem pa ne, da te tudi "najslabši" pripelje čez povprečen klanec neke normalne ceste v zimskih razmerah):)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Unknown_001 ::

Relanium je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

CleanPower je izjavil:

Bolš zadi pogon ko spredi.

Odvisno kje.

Če maš spredi pogon gre lepš v hrib pa po snegu ko na zadne, sam si pol z ajnšlugom omejen.


Js mam zadnji pogon zdaj že drugo zimo, razporeditev teže 50:50 in ga ne menjam več za sprednji pogon!
Mi pa malokdo vrjame da nimam nobenih problemov, nobenega hriba se ne ustraši in včasih prav počakam in poskušam speljevat, da ugotavljam kje so meje.
Aja pa pomemben podatek, imam 195 široke Goodyear UG8 na 2 bara (nimam pa nič v prtljažniku)
Je pa tud res da pri 50:50 v hrib se razporeditev (zaradi fizikalnih razlogov, klanec pa to) spremeni in nosi zadnja os malo več kot 50% teže avtomobila.
Skratka vozil sem se po bregih kot da nič ni tam, kjer so sprednjepogonce puščali v dolinah.
In jaz, ker sem mal žleht sem izklopil protizdrsni sistem in jim vrgel mal snega v zrak izpod zadnjih koles.

Je pa res da moraš bit previden z občutkom in ne preveč agresiven na gasu, sploh na ravnini z izklopljenim protizdrsom.

Bi pa bla super še kaka špera :)

Pa mislim, da razlog zakaj dosti BMWjev in podobnih dragih avtov ne gre v hrib je to, da lastniki nimajo za gume, ker so vse zapravili za avto.
Zgornji posnetki so pa takole:
Na prvem je viden zelo nizek presek gum, kar pomeni zelo široko gumo (posledično je zimska tudi zelo draga in se morda pač ne menja)
na zadnjem posnetku je pa e30 in to sploh ni nobena primerjava z novejšimi dosti težjimi avtomobili.
Subaru na drugem je pa vrjetno 4pogon..
Skratka če znaš za avto poskrbet je zadnji pogon vsaj tako dober ali pa še boljši od sprednjega.
Če kdo ne vrjame, pa peljem na kakšno probo ;)


Ma sej mende je glih razporeditev teže pol problem, pri kakih avtih na zadn pogon. Motor (masa) spredi, najmanj obremenjene kolese pa vrtijo.

jype ::

kriko07> Bmw-ja 330xD kupiš pa greš...

Pa greš... Peš?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

kriko07 ::

4X4?

GGGGG ::

Za 3x na leto, ko je pri nas po cestah par ur sneg se res ne splača kupovati 4x4. Pač takrat ne greš ven z avtom, al daš pa ketne gor.

Sicer pa dobre zimske gume in 5 dek filinga za volanom dela čudeže :)

jype ::

Pri tako močnem motorju in tako zelo cestnem podvozju se zgodi... Tole.

GGGGG ::

Predvsem so problem cestne gume.

jype ::

Ne vem če bi s katerimikoli gumami brez zapore diferenciala kamorkoli zlezel.

GGGGG ::

Dlje kot z 2wd brez zapore sigurno. Se pa strinjam, da so takšni avtomobili precej nesmiselni.

CoolBits ::

Kateri pogon je boljši se zelo enostavno vidi v rally-ju. Vodilni so 4x4 pol sprednji pogon pol pa zadnji, ki se mu večina voznikov upira, ker z njim ne zmorejo dosegat dobrih rezultatov.
Podobno je na snegu.

Unknown_001 ::

CoolBits je izjavil:

Kateri pogon je boljši se zelo enostavno vidi v rally-ju. Vodilni so 4x4 pol sprednji pogon pol pa zadnji, ki se mu večina voznikov upira, ker z njim ne zmorejo dosegat dobrih rezultatov.
Podobno je na snegu.


Za po cesti je na zadnje kolese še zmeri Top.

Pri rally-ju je važno, da je pogon primeren za razgiban teren in različne podlage.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

CoolBits ::

LOL?
Rally vozijo tudi po cestah in tam velja enako.

Gregor P ::

GGGGG je izjavil:

Za 3x na leto, ko je pri nas po cestah par ur sneg se res ne splača kupovati 4x4. Pač takrat ne greš ven z avtom, al daš pa ketne gor.

Sicer pa dobre zimske gume in 5 dek filinga za volanom dela čudeže :)

Ni 4x4 dober samo izključno pozimi; in zima običajno v Sloveniji tudi ni samo nekaj dni (poleg tega da ne živimo vsi na obali, kjer se jim še zimskih gum ne da kupiti, potem pa imajo "zabavo").
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Ja, ampak še zdaleč štirikolesni pogoni med seboj niso enaki. Niti podobni si niso. Že sam Subaru ima cel kup različnih oblik prenosa moči na različnih serijah vozil, od tega da voznik sam določa praktično vse parametre, do tega da se vse dogaja avtomagično (in diferencial počasi postaja vedno bolj trd, če se kakšno kolo vrti v prazno).

Najbolj kul so pa stari Volvoti, k se trije mandeljci vsedejo na havbo in gre _kamorkoli_!

Unknown_001 ::

CoolBits je izjavil:

LOL?
Rally vozijo tudi po cestah in tam velja enako.


Pa vseeno. Gre za vzpone in spuste. 4x4 bo tako ali tako bol v hrib lezu kot ostalo. Sj sem napisal (razgiban teren).

Ne vem, pol bi po tvoji logiki formule tud vozile na 4x4.

šernk ::

Problem je v razporeditvi teže, kjer vsak kilogram šteje. Smo tudi že na hawbi sedeli da smo spravili avto 10 metrov naprej. Če avto s sprednjim pogonom obrneš gre vse skupaj 1-2% teže več na pogonsko os, pa precej pomaga. Tako kot precej pomaga pri zadnjem pogonu človek v prtljažniku.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

CoolBits ::

Ne vem, pol bi po tvoji logiki formule tud vozile na 4x4.

Formule imajo zadaj pogon zaradi boljših pospeškov z njim in to je to... ko pa zadek v ovinku odnese je ponavadi konec.

Gregor P ::

jype je izjavil:

Ja, ampak še zdaleč štirikolesni pogoni med seboj niso enaki. Niti podobni si niso.
To mislim da ni neka skrivnost, ampak kot sem že napisal zgoraj

Gregor P je izjavil:

ni nujno, da je stalni oz. o kvaliteti med različnimi rešitvami bi lahko odprli novo temo - mislim, vem pa ne, da te tudi "najslabši" pripelje čez povprečen klanec neke normalne ceste v zimskih razmerah
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

GGGGG ::

Rally vozijo tudi po cestah in tam velja enako.


Po suhi cesti je zadnji pogon čisto OK. Praktično vsi dirkalci, ki vozijo na dirkališčih so RWD. Precej prihraniš na teži pa praktično nič ne pridobiš s 4x4 na asfaltu.

Tudi razporeditev moči lahko pri rally avtomobilih nastavijo, tako, da je avto 100% RWD ali 100% FWD.

Ni 4x4 dober samo izključno pozimi; in zima običajno v Sloveniji tudi ni samo nekaj dni (poleg tega da ne živimo vsi na obali, kjer se jim še zimskih gum ne da kupiti, potem pa imajo "zabavo").


Zima je že, ampak sneg na cestah pa ne zdrži ravno dolgo. Danes so glavne ceste kopne, pa že 2 dni sneži.

CoolBits ::

Po suhi cesti je zadnji pogon čisto OK.

Za normalno, počasno vožnjo in driftanje čez ovinke ja, za hitro in brez driftanja pač ni.

Praktično vsi dirkalci, ki vozijo na dirkališčih so RWD.

Tukaj je govora o cestah.

Precej prihraniš na teži pa praktično nič ne pridobiš s 4x4 na asfaltu.

Na 4x4 precej pridobiš na vodljivosti avta na vseh terenih posledično so boljši časi v rally-ju.

GGGGG ::

Na vodljivosti ravno ne. Na gripu, pa še to samo po slabi cesti. Drugače je pa na asfaltu RWD boljši, trust me :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

CoolBits ::

Bom zaupal raje kar svojim izkušnjam. RWD je boljši sam v pospeški proti FWD v ostalem pač ne... proti 4WD pa nima kaj iskat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CoolBits ()

innerspace ::

GGGGG je izjavil:

...trust me :)


LOL, poglej si priliman Coolbitsov video.

AWD je od FWD/RWD bistveno boljsi pri kontroliranju zdrsov, kar se po defaultu na podlagi z nizkim trenjem, kar sneg je, najbolj pozna.

RWD je lahko od AWD boljsi le na dobrem suhem asfaltu, saj ima manjso tezo od AWD sistemov. RWD je dober s stalisca preciznosti volana, saj so krmiljena kolesa negnana in tako nudijo nevtralno krmiljenje(ce je to dobro narejeno).
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

oo7 ::

Če obvladaš vožnjo z avtom na zadnji pogon in imaš dost konjčkov ni bolj luštne vožnje kot z avtom na zadnji pogon;)

CoolBits ::

Ja lahko driftaš oz plešeš po cesti z njim, to je pa tud vse. Za neizkušene pa je to vsekakor slabše.

Unknown_001 ::

CoolBits, ka te je kdaj kak avto na zadn pogon kdaj ugriznil, da tako pljuješ čez njih?

oo7 ::

CoolBits je izjavil:

Ja lahko driftaš oz plešeš po cesti z njim, to je pa tud vse. Za neizkušene pa je to vsekakor slabše.


Ja kaj bi pa še rad?:)

korenje3 ::

jype je izjavil:

Pri tako močnem motorju in tako zelo cestnem podvozju se zgodi... Tole.


z letnimi gumami itak ne prideš v tak klanec ker sama teža premaga trenje s podlago.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

innerspace ::

Kazutoshi Mizuno(ustvaril Nissan GTR):

"Oversteer is foolish," he says. "Only foolish people develop that. Actual grip car, only a clever engineer can develop. A car that makes the maximum tyre grip, it is not dangerous. Car has two jobs: one is ecology, to make a better future. It is important to enjoy a high-performance car, but it is more important to keep a life. Tyre grip is better than maximum engine torque. All customers can enjoy this supercar drive! All customers can easily enjoy 500bhp and accelerate to 62mph in three seconds! Anyone, anywhere, anytime can enjoy this. Other cars, only a special development engineer can enjoy them..."
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

JanK ::

CoolBits je izjavil:

Ja lahko driftaš oz plešeš po cesti z njim, to je pa tud vse. Za neizkušene pa je to vsekakor slabše.


Se ne strinjam. Pa nisem edini:

"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

GGGGG ::

Top gear je zabaven, ampak vsak resen inštruktor dirkanja ti bo povedal isto. Z AWD lažje spraviš moč na cesto, pa še to velja le za zelo zaprte ovinke.

RWD je po drugi strani dosti lažji in lažje dosežeš 50/50 razporeditev teže. Občutek na volanu in handling je boljši, ker sprednja kolesa niso priklopljena na pogon. Nižja teža in boljši ballance se zelo pozna pri pregrevanju gum, zavor, voznik lažje vozi na limitu itd.

Ko že omenjaš GTR. Poglej kak video od best motoringa, ko GTR po nekaj krogih izgubi bremze, pregreje gume in začne zaostajati.

Sicer se s tehnološkim napredkom meja briše, ker so AWD avtomobili na asfaltu večino časa povsem ali skoraj RWD.

49106 ::

Relanium je izjavil:

Lol :))

Mi je pa smešno včasih na BMWju ketne spredaj.
Smešni so mi pa tudi tisti ki se temu smejijo, vendar niso preverili če ma bmw slučajno x-drive, kar se tud zna zgodit :P
(sam ponavadi vrjetno ni)


Na bavarcu bi jaz osebno, dal verige na vse 4. Ce pa mam verige samo za par gum, jih definitivno dam na sprednje. Raje previdneje startam, kot da grem na ovinku naravnost ;)

Imam 320d(rocni menjalnik), in ponavadi imam vedno M+S, letos jih nisem dal, ker imam cisto nove letne, in moram povedat, da zna bit jeba po snegu. Speljevanje ce le ni na klancu, ni problematicno vsaj do 15cm snega. Tezji del je ustavljanje in drugace, kot z masino ne gre. Ce je cesta posipana s peskom in kamenjem teh tezav ni. Zadaj ni nic obtezen. Ne upam si predstavljati kaj bi bilo z slabsimi letnimi gumami. Z continental M+S sem vozil po cca 40-50 cm snega brez najmanjse tezave. Pravzaprav nisem nikoli zdrsnil. Dobre in ozke gume pomenijo veliko.

shinko ::

Po suhi cesti je zadnji pogon čisto OK. Praktično vsi dirkalci, ki vozijo na dirkališčih so RWD. Precej prihraniš na teži pa praktično nič ne pridobiš s 4x4 na asfaltu.


Z 4x4 tudi na asfaltu pridobiš. V ovinku imaš boljši oprijem in jih lahko zvoziš hitreje.

šernk ::

Z continental M+S sem vozil po cca 40-50 cm snega brez najmanjse tezave. Pravzaprav nisem nikoli zdrsnil. Dobre in ozke gume pomenijo veliko.


kaj si imel rolbo spredaj namontirano?

eni boste kmalu že znanstveno fantastični film začeli snemat. Pri 40cm snega na cesti se tudi premaknil ne boš, še povprečen traktor z zadnjim pogonom bo prej ali slej obstal vkopan.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

innerspace ::

@iKst

Glede circuit racinga se absolutno strinjam(to sem ze omenil), ampak tema naj bi bila o voznji po snegu, kjerje AWD the best.

Case closed?
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Aston_11 ::

Oni gori ima pa čisto nove letne za po snegu.

GGGGG ::

innerspace, po snegu ni nobene dileme. Case closed :)

Na bavarcu bi jaz osebno, dal verige na vse 4. Ce pa mam verige samo za par gum, jih definitivno dam na sprednje. Raje previdneje startam, kot da grem na ovinku naravnost ;)


Prosim, ne tega delat :) Ketne se da na pogonska kolesa.

Daedalus ::

Formule imajo zadaj pogon zaradi boljših pospeškov z njim in to je to... ko pa zadek v ovinku odnese je ponavadi konec.


IIRC je v F1 4x4 prepovedan. Sem prepričan, da bi ga sicer uporabljali.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

francek1 ::

Imel sem kar nekaj Mercedesov (najbolj sem bil pozimi razočaran nad ML320)pa mi je bil všeč le karavan serije 124, ki ima 60 % teže na zadnji osi in blokado diferenciala. Avti s sprednim pogonom so malce boljši, ampak kralj leda in snega je Subaru. Noben drug terenec mu ne seže do kolen. Samo še Audi quatro je nekaj podobnega. Drugače pa je zakonitost v snegu; težji kot je avto in bolj ozke kot so gume, bolje je.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mercedes Benz E220 D (W213)

Oddelek: Na cesti
194288 (3708) Ales
»

*** sneži 2015-2016 *** (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6712154 (8313) Phantomeye

sistem proti zdrsu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10722177 (19031) BigWhale
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27567239 (59688) krneki0001
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9138510 (35108) chucki

Več podobnih tem