Forum » Na cesti » gume nove letne ok?
gume nove letne ok?
turist1 ::
Živjo imam renault megane-nov, star je 2 meseca, letne gume verjetno, ali moram montirati zimske ali mam lahko letne?? niso nič obrabljene.... če je potrebno menjati mi lahko svetujete kaj kako, kje? nisem še nikoli menjal... katere podatke potrebujem?
hvala
hvala
M-XXXX ::
Po 15. novembru rabiš ALI ZIMSKE GUME ali pa letne gume in KETNE v prtljažniku.
Definitivno ti priporočam zimske gume (če nisi ravno iz primorske). Kupiš pravilno dimenzijo (taka, ki je homologirana- piše v homologacijskem kartončku) potem pa jih zamenjajo na servisu (cca 20-30€ stroška).
Definitivno ti priporočam zimske gume (če nisi ravno iz primorske). Kupiš pravilno dimenzijo (taka, ki je homologirana- piše v homologacijskem kartončku) potem pa jih zamenjajo na servisu (cca 20-30€ stroška).
RejZoR ::
To z letnimi gumami in ketnami je samo za podpiranje lenuhov in škrtuhov. Primorcem še odpustim, če ne bojo nič hodil v notranjost Slovenije, za vse ostale pa nikakor. Pol pa z letnimi folk obvisi na Logaškem klancu (oz kakšni slični lokaciji). Boš sred avtoceste natikal ketne? Seveda...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
first_line ::
To z letnimi gumami in ketnami je samo za podpiranje lenuhov in škrtuhov. Primorcem še odpustim, če ne bojo nič hodil v notranjost Slovenije, za vse ostale pa nikakor. Pol pa z letnimi folk obvisi na Logaškem klancu (oz kakšni slični lokaciji). Boš sred avtoceste natikal ketne? Seveda...
Čudno, da se sam lahko pripeljem od Ljubljane do Nove gorice brez problema po stari cesti z letnimi brez profila tudi v snegu. Enim guma koristi samo toliko da se hvalijo (podobno kot s telefoni).
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: zuz3k ()
AndrejS ::
Peljat se že z letnimi, samo ne tako hitro in varno kot z zimskimi. Potem pa delaš zastoje na cestah
RejZoR ::
first_line je izjavil:
To z letnimi gumami in ketnami je samo za podpiranje lenuhov in škrtuhov. Primorcem še odpustim, če ne bojo nič hodil v notranjost Slovenije, za vse ostale pa nikakor. Pol pa z letnimi folk obvisi na Logaškem klancu (oz kakšni slični lokaciji). Boš sred avtoceste natikal ketne? Seveda...
Čudno, da se sam lahko pripeljem od Ljubljane do Nove gorice brez problema po stari cesti z letnimi brez profila tudi v snegu. Enim guma koristi samo toliko da se hvalijo (podobno kot s telefoni).
Ti si očitno eden izmed kretenčkov, ki še zdej ne dojema, da je guma EDINA stvar, ki te drži na cesti. Imaš lahko miljavžent elektronskih pomagal, če avto nima oprijema si jih lahko nekam vtakneš, ker ti ne bojo nič koristila. Če misliš izvajat take debilizme jih delaj tam kjer ni nas ostalih. Torej bolje da sploh ne greš na cesto...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
francek1 ::
Res je, da ti večjo varnost nudijo zimske gume, ampak z letnimi tudi gre. Se pa moraš vprašat, če je vredno zaradi prihranka razbit avto ob kritični situaciji.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
RejZoR ::
Briga mene če on razbije avto. Samo da ga drugim ne, ko po cesti izvaja karafeke na zlizanih letnih gumah sredi jebene zime...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
joze67 ::
Dokler ne poveš, kje boš uporabljal avto (oziroma Megana) in pod kakšnimi pogoji - ali lahko vožnjo kdaj izpustiš oz. nadomestiš ali ne ipd - je vsak odgovor bolj kot ne brez vrednosti.
šernk ::
Peljat se že z letnimi, samo ne tako hitro in varno kot z zimskimi. Potem pa delaš zastoje na cestah
lansko leto smo imeli vsi letne gume pa smo po 10cm snega peljali po AC 80km/h brez zastojev, predlani smo imeli vsi zimske gume, pa sem 3 ure čakal v postojni, da so odprli ceste proti primorski.
zimska guma ti ne pomaga nič, če je bik za volanom. Zastoj bo naredil pa izključno pajac, ki se bo zabil in zelo verjetno bo imel zimske gume! Pol nastane pa z letnimi problem speljat ja...drugih problemov pa ni.
pred kakšnimi 3 leti je zavrtelo en kamion pri nas (primorska...večina letne gume)...speljali so le tisti z zimskimi, ostale so pa policaji potiskal, da so speljali. Zimska guma priporočljiva za hribovite kraje z dosti snega, vse ostalo je letna več kot dovolj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bzp ::
Zastoj bo naredil pajac ki v enem stavku prizna da letna guma nima dovolj oprijema za speljat, in v naslednjem zagovarja njihovo uporabo pozimi.
Dr_M ::
Pred leti sem eno zimo vozil z letnimi gumamo. Sej je slo, ampak nikoli vec. Vsak dan sem moral cez visnjegorski klanec in je bila prava muka.
Je pa tudi zelo odvisno od avtomobila. Z enim se bos lahko vozil z letnimi bp, s kaksnim drugim pa se z zimskimi tezko. Tak problem imam jaz s svojim.
Je pa tudi zelo odvisno od avtomobila. Z enim se bos lahko vozil z letnimi bp, s kaksnim drugim pa se z zimskimi tezko. Tak problem imam jaz s svojim.
joze67 ::
Za po Lj velja, da so ceste mokre, zasnežene pa praviloma ne, in bo letna guma čisto OK.
Ampak če se ne moreš odpovedati vožnji, ko sneg dejansko zapade in preden uspejo splužiti tvojo progo, potem kaj dosti izbire nimaš. 1x je dovolj.
Ampak če se ne moreš odpovedati vožnji, ko sneg dejansko zapade in preden uspejo splužiti tvojo progo, potem kaj dosti izbire nimaš. 1x je dovolj.
bobby ::
Če ti je kaj do kulturne varnosti do sebe in drugih, pol boš nabavu zimske gume, ki imajo pri -10stopinj in v suhem boljši oprijem, da ne govorim o mokrem oprijemu pri -2 stopinjah napram zimski varianti.
če se boš pa izgovarjal na logiko ala, sej je 90% suho pa ne bom velik vozu pa sej bodo plužli pa te neumnosti, pol je pa vseen falus, kaj maš gor pa kater avto imaš.
če se boš pa izgovarjal na logiko ala, sej je 90% suho pa ne bom velik vozu pa sej bodo plužli pa te neumnosti, pol je pa vseen falus, kaj maš gor pa kater avto imaš.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
turist1 ::
mi lahko predlagate kje lahko kupim poceni gume? (avto ni moj, ga imam v uporabi (le jaz, čez zimo), zato bo verjetno bolje da "kupim" gume... kak strošek lahko pričakujem in kako vem kakšne gume potrebujem? bom poiskal homologacijo...
JesusChrist ::
Lahko pa kupiš "nogavičke" za gume - ni nujno keten
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
miraldi ::
Turis1 daj lepo kupi komplet zimskih gum pa se boš 4 sezone lahko mirno vozil naokoli. Men se zdi res glupo, da imaš nov avto, 500EUR ti je pa muka dati za zimske gume.
Konec koncev se zimska guma proti letni obnaša čisto drugače kadar je temperatura okoli5'C tudi po suhi cesti kaj šele po mokri, zamrznjeni in plundrasti cesti. Ne šparat nd gumah no..
Konec koncev se zimska guma proti letni obnaša čisto drugače kadar je temperatura okoli5'C tudi po suhi cesti kaj šele po mokri, zamrznjeni in plundrasti cesti. Ne šparat nd gumah no..
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miraldi ()
Aston_11 ::
Jaz sem samo pri prvem avtu nasedel na foro o profilu pri letnih gumah in gledal druge podobne bedake v jarkih ob AC med Postojno in LJubljano.
Tudi v praksi preiskušal, kako letna ne drži ama ništa na malo snegeca. Nič od nič.
Zgleda, da je bedakov polno. Polno njih je tudi posejanih po jarkih z razbitimi mašinami. Niti speljat ne moreš prav, ne zavirat, ne smeri držati, nič. In potem bo čučko zgoraj pravil, da je z zlizanimi letnimi prišel v LJ.
Tudi v praksi preiskušal, kako letna ne drži ama ništa na malo snegeca. Nič od nič.
Zgleda, da je bedakov polno. Polno njih je tudi posejanih po jarkih z razbitimi mašinami. Niti speljat ne moreš prav, ne zavirat, ne smeri držati, nič. In potem bo čučko zgoraj pravil, da je z zlizanimi letnimi prišel v LJ.
SuperVeloce ::
Če ti je kaj do kulturne varnosti do sebe in drugih, pol boš nabavu zimske gume, ki imajo pri -10stopinj in v suhem boljši oprijem, da ne govorim o mokrem oprijemu pri -2 stopinjah napram zimski varianti.
če se boš pa izgovarjal na logiko ala, sej je 90% suho pa ne bom velik vozu pa sej bodo plužli pa te neumnosti, pol je pa vseen falus, kaj maš gor pa kater avto imaš.
Če imaš letne, kot je treba, tole ne bo držalo. Dobre letne gume imajo po suhem brez pardona boljši oprijem kot dobre zimske, sploh zaviranje. Tudi po mokrem jih zimske ne peljejo scat, kot bi nekateri radi prikazali.
Problem pa je, ko folk po mokrem z letno plastiko ala Michelin Energy pričakuje enako, kot s kakšnimi specialkami za mokro, kot so zimske UG7+. Vse je v tem, katera letna guma je sploh gor. Za tiste, ki se vozimo bolj po nižinah in pričakujemo sneg 3 dni na leto, se ostale dni tudi z dobrimi letnimi popolnoma varno pelješ, vsekakor bolje, kot se jajcati s poceni zimaki celo zimo po mokrem, samo zato, ker bi po snegu bolje primle.
Tukaj je sedaj vprašanje: kje po sloveniji se avtor te teme sploh vozi in katere gume so bile montirane ob nakupu?!
tako da:
1. preberi adac teste za tvojo dimenzijo in kupi ocenam primerne zimske gume.
ali
2. nikakor ne kupuj budget zimskih gum in se pelji z (dobrimi) letnimi, razen tiste 3 dni na leto. Kateri model gum so ti montirali na avto?
turist1 ::
kot sem rekel ni moj avto(ni važno). reno megane.mislim da so 15 colske?
imam omejen denar.
ne vem modela, to piše na gumah verjetno bom pogledal... prvič to počnem..
imam omejen denar.
ne vem modela, to piše na gumah verjetno bom pogledal... prvič to počnem..
Brane22 ::
Jaz se že nekaj let ne matram z zimskimi. le ko kupujem letne kupim pač take ki na testih niso obupne na snegu.
Je pa to _zelo_ odvisno od relacij. S takim avtom zagotovo ne bi šel noret po AC sredi meteža, za po mestu pa z malo zdrave pameti in majčkeno previdne vožnje nima smisla. Vsaj zame.
Je pa to _zelo_ odvisno od relacij. S takim avtom zagotovo ne bi šel noret po AC sredi meteža, za po mestu pa z malo zdrave pameti in majčkeno previdne vožnje nima smisla. Vsaj zame.
bobby ::
a dej no,.. temperatura pa trdota gume pa nima nič pri tem al kaj?
ne buč prodajat,..
je pa res, da še ne govorimo o cenovnem razredu. dam ti prav, da kakih nalitih gum pa gum po 10€ komad se tud pogleda ne.
govora je tle, upam, da nekje o nekih kulturnih gumah, lahko recimo adac vzamemo za referenco, pa se primerja iste dimenzije gum letnih pa zimskih pa je to to.
moj predlog definitivno neke kulturne zimske gume, če že imaš kulturne letne. ker s časoma bodo te letne, lče se jih bo uporabljalo 365dni na leto, tudi polet, še predvsem pa po kaki nevihti pokazale svojo slabost veliko prej.
moje izkušnje, glede na to da sem nekako bridgestone fan, kupujem nekako v rangu 80€ na gumo in letno in zimsko, pa je razlika več kot očitna. predvsem to, da mi zdržijo dlje nekako, predno začutiš, da se zadeva ne obnaša več tako kot bi morala.
Poznam pa pristaše,ko letno 2 leti konstantno drajsajo, pa jih nekje na 2 leti menjajo. kaj je s tem pridobil, ne vem glih, definitivno pa ne na varnosti.
moje mnenje in predlog pač.
ne buč prodajat,..
je pa res, da še ne govorimo o cenovnem razredu. dam ti prav, da kakih nalitih gum pa gum po 10€ komad se tud pogleda ne.
govora je tle, upam, da nekje o nekih kulturnih gumah, lahko recimo adac vzamemo za referenco, pa se primerja iste dimenzije gum letnih pa zimskih pa je to to.
moj predlog definitivno neke kulturne zimske gume, če že imaš kulturne letne. ker s časoma bodo te letne, lče se jih bo uporabljalo 365dni na leto, tudi polet, še predvsem pa po kaki nevihti pokazale svojo slabost veliko prej.
moje izkušnje, glede na to da sem nekako bridgestone fan, kupujem nekako v rangu 80€ na gumo in letno in zimsko, pa je razlika več kot očitna. predvsem to, da mi zdržijo dlje nekako, predno začutiš, da se zadeva ne obnaša več tako kot bi morala.
Poznam pa pristaše,ko letno 2 leti konstantno drajsajo, pa jih nekje na 2 leti menjajo. kaj je s tem pridobil, ne vem glih, definitivno pa ne na varnosti.
moje mnenje in predlog pač.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Dr_M ::
amigo_no1 ::
Na naših cestah je pravega suhega snega (kot ga imajo na Švedskem) zelo malo (dni), največ je plundre/žlavse .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
RejZoR ::
Jezst sem zadnjič zamenjal letne na zimske, UltraGrip 7+ in se že v ovinkih čuti na suhem in mokrem, sploh ko je temperatura blizu nule, da guma bolj grabi, torque steer je dost bolj izrazit. Ni šans da bo potem kakršnakoli letna držala bolje kot to.
Tud ko gledaš gume naj bo vrstni red lastnosti tkole:
Oprijem na mokrem -> oprijem na ledu -> oprijem na snegu -> oprijem na suhem -> glasnost -> obraba
Mokro je na prvem mestu, ker boš tega načeloma kljub zimi največ deležen splošno gledano in aqua planing je prasica. Oprijem na ledu je pomemben za kritične momente, kadar mokra cesta čez noč pomrzne. Sneg, no ko je pač sneg in moraš gazit po njem. Če si v kakšnem hribu kjer ti ne plužijo to premakneš više na lestvici prioritet. Oprijem na suhem je pomemben za vmes kadar se ceste osušijo. Glasnost je pommebna, ker nekatere moti če so preveč glasne, sploh če je avto slabo izoliran. Obraba pa mora bit za moje pojme povsem nakoncu. če hočeš da je guma dobra za pozimi mora bit relativno mehka, kar pa bo definitivno povzročilo rahlo večjo obrabo. Je pa tko, da bo guma verjetno prej prestara in pretrda kot pa preveč obrabljena tko da ne glejte na to. Razen če hočete imet ens et gum za 10 let kar pa vas spet da na lestvico kljukcev, ki se okol vozijo z letnimi pozimi...
Tud ko gledaš gume naj bo vrstni red lastnosti tkole:
Oprijem na mokrem -> oprijem na ledu -> oprijem na snegu -> oprijem na suhem -> glasnost -> obraba
Mokro je na prvem mestu, ker boš tega načeloma kljub zimi največ deležen splošno gledano in aqua planing je prasica. Oprijem na ledu je pomemben za kritične momente, kadar mokra cesta čez noč pomrzne. Sneg, no ko je pač sneg in moraš gazit po njem. Če si v kakšnem hribu kjer ti ne plužijo to premakneš više na lestvici prioritet. Oprijem na suhem je pomemben za vmes kadar se ceste osušijo. Glasnost je pommebna, ker nekatere moti če so preveč glasne, sploh če je avto slabo izoliran. Obraba pa mora bit za moje pojme povsem nakoncu. če hočeš da je guma dobra za pozimi mora bit relativno mehka, kar pa bo definitivno povzročilo rahlo večjo obrabo. Je pa tko, da bo guma verjetno prej prestara in pretrda kot pa preveč obrabljena tko da ne glejte na to. Razen če hočete imet ens et gum za 10 let kar pa vas spet da na lestvico kljukcev, ki se okol vozijo z letnimi pozimi...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
amigo_no1 ::
Rejzor, pri ledu v ovinku ti nobena zimska guma brez ježevk (prepovedane pri nas) ne bo pomagala, bližnja graba čaka vse, ki se bodo takrat mimo peljali več kot 10 kmh.
Glede tvojega občutka, kako se čuti razlika zimske lete, brez double slepih testov s konkretnimi meritvami ostajaš pri občutkih.
OP se giblje po LJ, tako da nehajte sanjati o nevem kakšnem snegu in hribih.
Glede tvojega občutka, kako se čuti razlika zimske lete, brez double slepih testov s konkretnimi meritvami ostajaš pri občutkih.
OP se giblje po LJ, tako da nehajte sanjati o nevem kakšnem snegu in hribih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
zuz3k ::
kupiš si awto pa še o gumah nimaš pojma... aja, važno da dobro zgleda
Life is a psychological game.
SuperVeloce ::
Rejzor, katere so bile letne in koliko stare?
Če te matra aquaplaning, lahko gledaš bolj kot ne le gume s smrekastim profilom, po možnosti manj kot 225 širine , imaš takšne tudi letne. Ampak varnost pred aquaplaningom po mojem mnenju pride za oprijemom na mokrem in mastnem, saj ob takšnih nalivih, kjer postane aquaplaning glavni problem, niti brisalci ne folgajo več za hitro vožnjo. Po plundri pa verjetno ne voziš hitreje, kot po suhem snegu, ali pač?
Sicer pa spolzko ni vedno enačeno s poledenelo. Na ledu ti lahko pomagajo dobro delujoče lamele, katere pa potem posledično pokvarijo oprijem na mokrem in suhem, kompromis pač. Zato ne boš videl gume, katera prime najbolje v suhem/mokrem, zmaga ob enem v zaviraju in aquaplaningu, in so za nameček najboljše še na ledu in tudi snegu. Veliko modelov gum, katere so dobre skoraj v vseh razmerah, porazno padejo le v eni od teh kategorij. Če ne na snegu, pa na ledu, mogoče na mokrem, ...
Če te matra aquaplaning, lahko gledaš bolj kot ne le gume s smrekastim profilom, po možnosti manj kot 225 širine , imaš takšne tudi letne. Ampak varnost pred aquaplaningom po mojem mnenju pride za oprijemom na mokrem in mastnem, saj ob takšnih nalivih, kjer postane aquaplaning glavni problem, niti brisalci ne folgajo več za hitro vožnjo. Po plundri pa verjetno ne voziš hitreje, kot po suhem snegu, ali pač?
Sicer pa spolzko ni vedno enačeno s poledenelo. Na ledu ti lahko pomagajo dobro delujoče lamele, katere pa potem posledično pokvarijo oprijem na mokrem in suhem, kompromis pač. Zato ne boš videl gume, katera prime najbolje v suhem/mokrem, zmaga ob enem v zaviraju in aquaplaningu, in so za nameček najboljše še na ledu in tudi snegu. Veliko modelov gum, katere so dobre skoraj v vseh razmerah, porazno padejo le v eni od teh kategorij. Če ne na snegu, pa na ledu, mogoče na mokrem, ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
turist1 ::
@ dr M, hvala... bom preveril kake so mere, a mislim da imaš prav.
Mi lahko konkretno svetuješ kam jih grem kupit, kam montirat, katere naj izberem, kako besedo dve poleg zakaj taka odločitev.. nimam pojma o teh zadevah
hvala tudi drugim za konstruktivne nasvete..
Mi lahko konkretno svetuješ kam jih grem kupit, kam montirat, katere naj izberem, kako besedo dve poleg zakaj taka odločitev.. nimam pojma o teh zadevah
hvala tudi drugim za konstruktivne nasvete..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: turist1 ()
energetik ::
@ dr M, hvala... bom preveril kake so mere, a mislim da imaš prav.Če nimaš pojma, pojdi do prvega vukanizerja in povej da bi rad nove zimske gume. Vse ostalo prepusti njemu.
Mi lahko konkretno svetuješ kam jih grem kupit, kam montirat, katere naj izberem, kako besedo dve poleg zakaj taka odločitev.. nimam pojma o teh zadevah
hvala tudi drugim za konstruktivne nasvete..
SuperVeloce ::
letošnji 205/55/r16
lanski 195/65/r15
ps: zimske so lahko do max. 2 hitrostna razreda nižje od homologiranega za dano dimenzijo. Pod T (190kmh) itak ne boš najdu vredu gume.
Če za zimske še nimaš (predvidevam) platišč, si lahko kamot vzameš 15 colske za 195/65/15 (preveri to v homologaciji)
To ni vedno dobro, ker niso vsi dovolj pošteni ali pa so zelo prepričani v svoj (napačni) prav.
lanski 195/65/r15
ps: zimske so lahko do max. 2 hitrostna razreda nižje od homologiranega za dano dimenzijo. Pod T (190kmh) itak ne boš najdu vredu gume.
Če za zimske še nimaš (predvidevam) platišč, si lahko kamot vzameš 15 colske za 195/65/15 (preveri to v homologaciji)
Če nimaš pojma, pojdi do prvega vukanizerja in povej da bi rad nove zimske gume. Vse ostalo prepusti njemu.
To ni vedno dobro, ker niso vsi dovolj pošteni ali pa so zelo prepričani v svoj (napačni) prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
Dr_M ::
Recimo ena opcija. S temi res ne mores zgresit.
http://www.mimovrste.com/artikel/553000...
So pa v Lj vulkanizerji precej oderuski. Tudi po 40€ racunajo za menjavo in centriranje. Jaz vec kot 25€ nebi dal.
http://www.mimovrste.com/artikel/553000...
So pa v Lj vulkanizerji precej oderuski. Tudi po 40€ racunajo za menjavo in centriranje. Jaz vec kot 25€ nebi dal.
energetik ::
SuperVeloce je izjavil:
Vprašal je, kam naj gre kupit in kam montirat, če nič ne ve o stvari. Seveda mu lahko tu svetujemo model gume in vulkanizerja, ampak dimenzijo mu bo pa vsak vulkanizer ustrezno montiral.Če nimaš pojma, pojdi do prvega vukanizerja in povej da bi rad nove zimske gume. Vse ostalo prepusti njemu.
To ni vedno dobro, ker niso vsi dovolj pošteni ali pa so zelo prepričani v svoj (napačni) prav.
Invictus ::
Glede tvojega občutka, kako se čuti razlika zimske lete, brez double slepih testov s konkretnimi meritvami ostajaš pri občutkih.
Vsak normalen šofer bo čutil razliko med letnimi in zimskimi. Če ne drugače, pa takrat ko s bo z letnimi zabil pozimi enemu v rit ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
RejZoR ::
SuperVeloce je izjavil:
Rejzor, katere so bile letne in koliko stare?
Če te matra aquaplaning, lahko gledaš bolj kot ne le gume s smrekastim profilom, po možnosti manj kot 225 širine , imaš takšne tudi letne. Ampak varnost pred aquaplaningom po mojem mnenju pride za oprijemom na mokrem in mastnem, saj ob takšnih nalivih, kjer postane aquaplaning glavni problem, niti brisalci ne folgajo več za hitro vožnjo. Po plundri pa verjetno ne voziš hitreje, kot po suhem snegu, ali pač?
Sicer pa spolzko ni vedno enačeno s poledenelo. Na ledu ti lahko pomagajo dobro delujoče lamele, katere pa potem posledično pokvarijo oprijem na mokrem in suhem, kompromis pač. Zato ne boš videl gume, katera prime najbolje v suhem/mokrem, zmaga ob enem v zaviraju in aquaplaningu, in so za nameček najboljše še na ledu in tudi snegu. Veliko modelov gum, katere so dobre skoraj v vseh razmerah, porazno padejo le v eni od teh kategorij. Če ne na snegu, pa na ledu, mogoče na mokrem, ...
Hankook K415 se mi zdi, ki so prišle z avtom. Mi niso najbolj všeč ampak ker niso krš sem jih pustil gor. Ko jih bom menjal bom vzel najboljše letne.
Aquaplaning pa lahko fašeš tud ko je naliv že zdavnaj mimo in na cesti samo stoji voda. Če si kdaj samo z eno polovico avta zapeljal v globoko lužo ob kraju ceste veš o čem govorim.
Pri ledu pa je zelo pomemben tip profila in stanje gume oz sama trdota. Lep primer so npr superge kjer boš z enimi lahko brez težav hodil po zaledenelih tleh, v drugih pa nikakor. Pri gumah je čist isto.
Je pa res kot praviš, najti gume, ki so najboljše v čist vseh kategorijah je nemogoče. Zato pa si ustvariš svojo prioritetno lestvico. S tem da bojo poraba, obraba in glasnost morale vedno bit nakoncu, če niso narobe izbiraš dobre gume...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Daedalus ::
zimska guma ti ne pomaga nič, če je bik za volanom. Zastoj bo naredil pa izključno pajac, ki se bo zabil in zelo verjetno bo imel zimske gume! Pol nastane pa z letnimi problem speljat ja...drugih problemov pa ni.
Letna guma + nizke temperature + mokra cesta = drsalnica. Letne gume pri nizkih temperaturah ratajo konkretno trde in drsijo ko hudič. Veliko sreče s takimi gumami, ko je treba hitro ustavljat.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
SuperVeloce ::
zelo ocitno je, da se nikoli nisi vozil dobrih letnih gum. jebat ga, ka pa eko kleberce kopujete
M-XXXX ::
SuperVeloce je izjavil:
zelo ocitno je, da se nikoli nisi vozil dobrih letnih gum. jebat ga, ka pa eko kleberce kopujete
Pa jade, Michelin Super sport pa je top of top letnih gum, pa ni šanse da grem z njimi po snegu... Point: za pozimi so zimske gume, za poleti so letne gume.
Blazz ::
SuperVeloce je izjavil:
zelo ocitno je, da se nikoli nisi vozil dobrih letnih gum. jebat ga, ka pa eko kleberce kopujete
ti pa očitno ne dobrih zimskih... predlagam da si ogledaš kak video kjer na enakih avtih v zimskih razmerah primerjajo top qual letno in top qual zimsko...
in še in še...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
Daedalus ::
zelo ocitno je, da se nikoli nisi vozil dobrih letnih gum. jebat ga, ka pa eko kleberce kopujete
Kaj ti pomagajo dobre letne gume, če pa niso narejene za dobro delovanje v zimskih pogojih? Ne kaj dosti.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
SuperVeloce ::
odgovarjal sem daedalusu za mokro, ka mesas zdej sneg zraven... dez mas 3x na teden, sneg 3x na leto :)
seveda so zimske za zimo, le kupit je treba vredu, enako kot seveda velja za letne in bo oprijem po mokrem vedno ok...
seveda so zimske za zimo, le kupit je treba vredu, enako kot seveda velja za letne in bo oprijem po mokrem vedno ok...
jype ::
Schwalbe Ultremo ZX je uppermost feces kar se tiče gum - ampak za po snegu pa res ni.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: black ice ()
energetik ::
SuperVeloce je izjavil:
zelo ocitno je, da se nikoli nisi vozil dobrih letnih gum. jebat ga, ka pa eko kleberce kopujeteVozil sem Pirelli P3000, ContiEcoContact in Fuldo EcoControl. Vse so bile med najboljšimi na takratnih ADAC testih. Pa jih je na mokrem povozila dobra zimska.
odgovarjal sem daedalusu za mokro, ka mesas zdej sneg zraven... dez mas 3x na teden, sneg 3x na leto :)Ja vežda je 3x na leto. Mogoče na Primorskem. Že lansko zimo, ki je bila totalno topla zima, sem se vsaj 8x peljal po snegu, pa sem iz LJ. Kaj šele kdo iz okolice, Notranjske ipd.
Poledice, blata, listja in ivja ti tudi ne vidiš na cesti?
Blazz ::
@superveloce
imaš tudi primerjavo na dežni mrzli podlagi in zavorno pot.... razlika je ogromna... ni letnih gum, ki bi bile blizu zimskim... taka so žal dejstva....
imaš tudi primerjavo na dežni mrzli podlagi in zavorno pot.... razlika je ogromna... ni letnih gum, ki bi bile blizu zimskim... taka so žal dejstva....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 61 62 63 64 )Oddelek: Na cesti | 526142 (1818) | nekoman |
» | menjava zimskih gum (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17367 (13170) | ...:TOMI:... |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35950 (30847) | m0LN4r |
» | Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 44384 (38103) | oemdzi |
» | Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 34459 (31600) | SuperVeloce |