» »

Avtomobilizem prihodnosti

strani: 1 2 3 4 5 6

energetik ::

Bellatrix je izjavil:

Kakorkoli razvoj avtomobilov bo svoj maksimum dosegel najkasneje v 30 letih. Namesto da raziskujete kako vgradit elektromotor v kolo, raje razmislite kako bi pripravili avtomobil do tega da bi začel leteti:D.
Po cesti namreč smo omejeni na določene hitrosti, in na prostor. Če bi potovali po zraku bi se razširile širše možnosti...

Zakaj bi to počeli, če pa že imamo letala. Za vsakodnevno vožnjo do 100km se letenje nikoli ne bo splačalo, je potrebno preveč energije ali pa preveč prostora za vzlete/pristanke. Tam, kjer se to splača (Avstralija, Aljaska,...) pa itak že letijo v štacuno/službo z ultralahkimi aviončki, Cessnami ipd. Ne vem, zakaj bi delal nek hibrid (razen za specialne priložnosti), ki bo neučinkovit kot avto in kot letalo.

dzinks63 ::

Naslov je preveč obsežen. Prihodnost je lahko že čez 5let, 100let ali pa precej bolj oddaljena, milion, milijardo. In prevozna sredstva se bodo čez obdobja močno razlikovala, mogoče jih sploh ne bomo rabili in bo vse urejeno drugače.

Drugače, pa malo bližnjega futurizma: Mercedes-Benz Biome

Snohman ::

Valvoline je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

@valvoline:
Nevzmetena teža. Avto, ki ima zanič oprijem spredaj in zadaj je bolj "stabilen" kot avto, ki ima spredaj super oprijem, zadaj pa zanič. Prvo se pelje predvidljivo zanič, drugi je pa v ovinkih vrtavka.

Baterija v nosu le še ojača karakter vrtavke.

Vsekakor pa bo precej bolj stabilen kot pa varijanta z pogonom spredaj. Obnašal se bo v najslabšem primeru kot uni mal stareši porsheji k lepo zdrsavajo z ritko v ovinkih :)


Uni stari Porscheji so imeli vzdevke kot so ''widow maker'' in podobno...

No, a pol se strinjamo, da in-wheel kolesa prinesejo tolk dobrih stvari, kot jih tudi odnesejo. Razmerje je celo malenkost proti njim.
So tudi veliki proizvajalci nehali govorit o njih.

gulfstream ::

No, a pol se strinjamo, da in-wheel kolesa prinesejo tolk dobrih stvari, kot jih tudi odnesejo. Razmerje je celo malenkost proti njim.
So tudi veliki proizvajalci nehali govorit o njih.


Sam vidim da bodo zelo uporabni v naslednjih nekaj deset letih, ampak za nišna vozila, kot smo že omenili.

TESKAn ::

WarpedOne je izjavil:

Kje vidiš manjše izgube? Tut inwheel zadeve nucajo (interni) reduktor.

Zakaj? Za mestni avtek ne rabiš reduktorja. Oni avtek, ki sem ga linkal, ima na vsakem kolesu ~200 nM, močnejši motor bo imel ustrezno več. Čez glavo dovolj za mestno vožnjo.

V malih mestnih gajbicah ne potrebuješ 4-kolesnega pogona z ibersuperduper EPS sistemom in ultrafinim doziranjem navora na vsakem kolesu. Tega ne boš mogu prodat.

Lahko pa prodaš gajbico z dvokolesnim pogonom. Že obstaja in se že prodaja.

Če bi potovali po zraku bi se razširile širše možnosti...

Bejž no bejž, že na 2D cesti srečaš ohoho motoričnih idiotov, ki ti na ozki cesti vozijo pol metra od roba in te butasto gledajo, da se že umakni v breg/grapo. V 3D bi bil pa kaos popoln.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

gulfstream ::

V 3D bi bil pa kaos popoln.

Eni imajo še vedno upanje v leteče avte :)

Pustite tretjo dimenzijo, že zdaj je dovolj velik promet:)

Bellatrix ::

energetik je izjavil:

Bellatrix je izjavil:

Kakorkoli razvoj avtomobilov bo svoj maksimum dosegel najkasneje v 30 letih. Namesto da raziskujete kako vgradit elektromotor v kolo, raje razmislite kako bi pripravili avtomobil do tega da bi začel leteti:D.
Po cesti namreč smo omejeni na določene hitrosti, in na prostor. Če bi potovali po zraku bi se razširile širše možnosti...

Zakaj bi to počeli, če pa že imamo letala. Za vsakodnevno vožnjo do 100km se letenje nikoli ne bo splačalo, je potrebno preveč energije ali pa preveč prostora za vzlete/pristanke. Tam, kjer se to splača (Avstralija, Aljaska,...) pa itak že letijo v štacuno/službo z ultralahkimi aviončki, Cessnami ipd. Ne vem, zakaj bi delal nek hibrid (razen za specialne priložnosti), ki bo neučinkovit kot avto in kot letalo.


Letala so preveč neučinkovita za kratke razdalje, avtomobili pa prepočasni.
Kako lahko trdiš da se letenje za 100km ne bo splačalo ? Če bomo razvijali to tehnologijo se bo kaj kmalu splačalo...

gulfstream je izjavil:

V 3D bi bil pa kaos popoln.

Eni imajo še vedno upanje v leteče avte :)


To je prihodnost.
Avtomobili so preteklost, ampak ker prinašajo preveč dobička do sprememb nebo prišlo kaj kmalu, kljub temu da bi spremembe vnesle zelo veliko pozitivnih stvari.

TESKAn je izjavil:


Bejž no bejž, že na 2D cesti srečaš ohoho motoričnih idiotov, ki ti na ozki cesti vozijo pol metra od roba in te butasto gledajo, da se že umakni v breg/grapo. V 3D bi bil pa kaos popoln.


Za to bi pa avte upravljal compjuter!
Problem solved
People are quick to judge and slow to correct themselves.

Zgodovina sprememb…

gulfstream ::

@Bellatrix

Lažje reči kot narediti. Saj tudi letala imajo avtopilote, ki znajo marsikaj, ampak še vedno ni osnovnega pogoja da bi delovali sami, brez nadzora usposobljene osebe. Zelo dobro delujejo, če jih upravljajo dobre posadke.

Iz osebnih izkušenj ti povem, da je atmosfera preveč nepredvidljiva zadeva, da bi lahko v bližnji prihodnosti računal na kakšne samodejne leteče avte. Kar probaj enkrat v burji iti na kak panoramski let na primorskem z majhnim letalom, pa boš videl o čem govorim.

Ne pozabi, računalnik je skrajno neumen skupek vezij in tranzistorjev, ki dobro dela samo določene naloge.

Valvoline ::

Leteči avti so nesmisel.Poraba energije za vzlet je ogromna in vlka tveganja so da v zraku nekaj odpove in pride do katastrofe.
Mogoče le če naredijo neko cepelin-avto varijanto z primernimi dimenzijami,hitrost teh je seveda obupna :)
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

gulfstream ::

vlka tveganja so da v zraku nekaj odpove in pride do katastrofe.


Ja, to malenkost sem pozabil omenit. Vse mora biti 100% delujoče in redno pregledano.

Servis za športno letalo te pride ~1000EUR/50 ur. Samo pregled in menjava olja. Potem imaš tudi obsežnejše servise.

Bellatrix ::

Valvoline je izjavil:

Leteči avti so nesmisel.Poraba energije za vzlet je ogromna in vlka tveganja so da v zraku nekaj odpove in pride do katastrofe.
Mogoče le če naredijo neko cepelin-avto varijanto z primernimi dimenzijami,hitrost teh je seveda obupna :)


Z današnjo tehnologijo je poraba energije ogromna... Problem je ker ljudje [kot večina vas tukaj] niste odprti za nove ideje, katere so nujno potrebne za hitrejši napredek in lažje življenje. Trmasto ostajate pri že sprejetih načelih in nikakor ne želite poskusiti drugega, ker se bojite ...?... |novosti|.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

gulfstream ::

Z današnjo tehnologijo je poraba energije ogromna... Problem je ker ljudje [kot večina vas tukaj] niste odprti za nove ideje, katere so nujno potrebne za hitrejši napredek in lažje življenje. Trmasto ostajate pri že sprejetih načelih in nikakor ne želite poskusiti drugega, ker se bojite ...?... |novosti|.


Ničesar se ne bojimo. Samo kritični smo, in znamo ločit zrnje od plevela.

No, pa ti povej kako boš naredil VTOL letalo/avto, ki ne bo porabilo veliko energije. Boš fiziko ignoriral?

Bellatrix ::

gulfstream je izjavil:

Z današnjo tehnologijo je poraba energije ogromna... Problem je ker ljudje [kot večina vas tukaj] niste odprti za nove ideje, katere so nujno potrebne za hitrejši napredek in lažje življenje. Trmasto ostajate pri že sprejetih načelih in nikakor ne želite poskusiti drugega, ker se bojite ...?... |novosti|.


Ničesar se ne bojimo. Samo kritični smo, in znamo ločit zrnje od plevela.

No, pa ti povej kako boš naredil VTOL letalo/avto, ki ne bo porabilo veliko energije. Boš fiziko ignoriral?

Če se že ne bojite, ste pa preveč kritični.

Fizike ne nameravam ignorirati, prav tako ne nameravam razglabljati kako tako avto/letalo narediti ker ne poznam dovolj fizike in mehanike. Dal sem predlog, mislim da je to dovolj jasno razvidno.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

gulfstream ::

Ja, predlog o letečih avtih. Mislim da se vsi strinjamo da v praksi ni izvedljivo:)

Zaenkrat. Nekoč zagotovo bo, nekoč.

fpbs ::

Tu si lahko ogledate leteči avto: http://www.alternative-energy-news.info...

TESKAn ::

Za to bi pa avte upravljal compjuter!

Lažje naredit avtopilota za avto, se takoj znebimo počasnežev, promet se pohitri za 10x, število nesreč pade skoraj na nič.

Fizike ne nameravam ignorirati, prav tako ne nameravam razglabljati kako tako avto/letalo narediti ker ne poznam dovolj fizike in mehanike. Dal sem predlog, mislim da je to dovolj jasno razvidno.

Hehe, še nekdo, ki misli, da je en vehementen predlog dovolj in da so vsi, ki mu nasprotujejo, nazadnjaške opice. Sorry, tu gostilniške debate ne vžgejo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Brane2 ::

WarpedOne je izjavil:


Za občutek kake številke so v igri:
Našel sem prospekt za Renault Laguna Coupe, kjer piše da je nevzmetene mase na eni obesi ob 225/45R18 gumah, Alu felgah in 330 diskih: 55,8 kg spredaj in 52,2 kg zadaj. 20 kg zraven in maš za 40% slabši oprijem. Najs.



O.K. No, zdaj pa na tej Laguni snemi bicikl in poglej kje vse lahko prišparaš na teži. Poglej maso bremzkolutov itd itd itd.

Ziher lahko dober del teh 20 kg dobiš tam z uporabo boljših materialov, manjših, lažjih kolutov, odsotnostjo polosi itd.
On the journey of life, I chose the psycho path.

WarpedOne ::

Lahko. In plačaš mastne pare.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Brane2 ::

Ne vidim zakaj. Marsikaj se bistveno poenostavi.

Tudi če potem dobiš 10 kg, big deal. Pač ne boš tako močno polagal v ovinke.

Pa recimo da obupaš in disk motorja priviješ na karoserijo ter obdržiš polosi.

Komot daš potem še bremzo in disk tja in tako pač zaideš v drugo krajnost- olajšaš kolo in pridobiš na voznosti. Plačaš pač maso polosi in nekaj minimalnega izgub v njej.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Bellatrix ::

TESKAn je izjavil:

Za to bi pa avte upravljal compjuter!

Lažje naredit avtopilota za avto, se takoj znebimo počasnežev, promet se pohitri za 10x, število nesreč pade skoraj na nič.


V čem je torej problem, da do tega še ni prišlo ?
People are quick to judge and slow to correct themselves.

WarpedOne ::

>> V čem je torej problem, da do tega še ni prišlo ?
Bistven detajl, ki večini ne potegne. Če bi se dalo obeso narest 10 gramov lažjo z enako vzdržljivostojo in zanesljivostjo in z enakimi ali celo nižjimi stroški...
zakaj za vraga jo ne nardijo takšne že sedaj? Pri milijonskih serijah se v končni bilanci vsak na materialu prišparan cent zelo pozna v profitu

>> Komot daš potem še bremzo in disk tja in tako pač zaideš v drugo krajnost- olajšaš kolo in pridobiš na voznosti.
Tole je počel jaguar že pred časom pa so s tem nehal. Ko si hotu menjat zavorne ploščice si mogu razdret cel zadnji most.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Brane2 ::

Jaguar je počel marsikaj, ne vedno najbolje.

To še ne pomeni, da drugi nimajo kaj razmišljat o tem.

Sploh pa ni vseeno če tja daš hi-performanse bremzo za zverino ali pomožno bremzo za družinskega hibrida, ki bo itak 90% uporabljal elektromagnetno bremzo...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Okapi ::

Za vsakodnevno vožnjo do 100km se letenje nikoli ne bo splačalo,
Z dovolj hitrim vlakom se niti na bistveno večje razdalje ne splača.

V rahlo oddaljeni prihodnosti bodo šibali maglev vlaki v vakuumskih predorih.
Vactrain @ Wikipedia

IMHO je to najhitrejši realno izvedljiv način potovanja.

O.

TESKAn ::

Bistven detajl, ki večini ne potegne. Če bi se dalo obeso narest 10 gramov lažjo z enako vzdržljivostojo in zanesljivostjo in z enakimi ali celo nižjimi stroški...
zakaj za vraga jo ne nardijo takšne že sedaj? Pri milijonskih serijah se v končni bilanci vsak na materialu prišparan cent zelo pozna v profitu

Če gledaš samo obeso, stroški niso nižji. Kar pa je verjetno drugače, če gledaš namesto sedanja mehanika za pogon (motor, menjalnik, prenosi, diferencial(i), itd) samo obesa + kolo z motorjem. Si lahko na račun manj delov privoščiš enega dražjega, ampak lažjega.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

gulfstream ::

zakaj za vraga jo ne nardijo takšne že sedaj? Pri milijonskih serijah se v končni bilanci vsak na materialu prišparan cent zelo pozna v profitu


Material je pri vsem skupaj dostikrat najcenejša stvar. Včasih je komad optimiziran za lažjo proizvodnjo/sestavo, ker je amortizacija stroja/cena delavca na kos ponavadi dražja od tistih par kil jekla, in je vse podrejeno hitrosti in enostavnosti izdelave.

Seveda to velja za vozila, kjer performanse niso na prvem mestu. Na kakšnem lotusu verjetno ročno pilijo stran odvečne grame.

energetik ::

Bellatrix je izjavil:

prav tako ne nameravam razglabljati kako tako avto/letalo narediti ker ne poznam dovolj fizike in mehanike.
Vidiš, mogoče je pa glih to problem. Nekatere stvari pač ne bodo postale možne samo zato, ker si tako želimo ali ker se bo razvijala tehnologja. Fizika je neusmiljena.

V rahlo oddaljeni prihodnosti bodo šibali maglev vlaki v vakuumskih predorih.
Vactrain @ Wikipedia

IMHO je to najhitrejši realno izvedljiv način potovanja.
Se strinjah. Maglev v vakuumu lahko v bistvu doseže poljubno hitrost, ki je omejena le z močjo vira in pospeškom, ki bi ga potniki še preživeli. Z dobro rekuperacijo pri bremzanju pa lahko znižaš porabo energije za potovanje na zelo nizke vrednosti.
Res ne vem, zakaj bi rinili v zrak, kjer porabljaš energijo že da se obržiš na višini.

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Žal je rahlo drago vrtat tunele, sploh pod oceani.
"Zanimivo" pa rata, ko začneš tuhtat o varnostnem vidiku. Kako bo zgledalo, ko bo šlo kaj narobe. Kar bo 100% slej ko prej šlo, ker tehnika crkuje, ljudje delamo pa napake.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Okapi ::

Žal je rahlo drago vrtat tunele, sploh pod oceani.
Danes ja, čez 50, 100 ali 200 let pa mogoče niti ne. Bistvo je, da je to najhitrejši možni način potniškega transporta, kar jih je sploh mogoče realistično doseči.

"Zanimivo" pa rata, ko začneš tuhtat o varnostnem vidiku. Kako bo zgledalo, ko bo šlo kaj narobe.

Približno tako, kot če gre kaj narobe v letalu na 10.000 metrih.

O.

WarpedOne ::

Pri letalu maš vsaj ta bonus, da ko gre kej narobe, je problem tisti avion al pa max eno letališče. Tule pa problem pomeni ustavitev sistema.

Z drugih vidikov je stvar odlična.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Pyr0Beast ::

Pri letalu imaš jebo. Treba pristati, drugače razmažeš svoja čreva po letališču.

Pri vakkum sistemu tunel nafilaš z zrakom in to je to.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::

Ja, potem ko počistiš šiškebab, ki ga je udarni val naredil od vlaka in potnikov.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Bellatrix ::

Pyr0Beast je izjavil:

Pri letalu imaš jebo. Treba pristati, drugače razmažeš svoja čreva po letališču.

Pri vakkum sistemu tunel nafilaš z zrakom in to je to.


Tunel dolg nekaj tisoč km ? Tega v razumno kratkem času niti pod razno ne uspeš narest.
Drugo je če posamezne odseke napolniš z zrakom, pa tudi te ne verjamem da bi jih uspel v dovolj kratkem času.
Človek brez zraka zdrži bore malo, za napolnt odsek prb. 100m dolg, pa računaj kolk časa potrebuješ.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

WarpedOne ::

Vactrain kolikor je super slišat je istega ranga reč kot ultralahka kočija z avtomatskim shranjevalnikom konjskega dreka.
Super reč ampak pač zabloda. Masovno hitro potovanje na dolgo razdaljo je z letali doseglo svoj višek. Bistveno bolje (hitreje, cene, varneje) ta reč ne bo več šla. Ne zaradi tehnike ampak kulture in človeškega faktorja.

Potovanje bo slej ko prej naredilo kvalitativni preskok. Kakšen? Js stavim na nekaj v smeri The Surogates: http://www.imdb.com/title/tt0986263

Upam, da dočakam kak let nad Grand Canyonom (preko robotskega orla), plavanje z delfini (v obliki robotskega delfina) ipd.

Hmm, če koga tole resno zanima naj me kontaktira na ZS.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Super reč ampak pač zabloda.
Ti bi bil pred 100+ leti verjetno eden od tistih, ki bi trdili, da človek ne more preživeti hitrosti, večje od 40 km na uro. Ali da ljudje ne bodo nikoli hodili po Mesecu.

Tunel dolg nekaj tisoč km ? Tega v razumno kratkem času niti pod razno ne uspeš narest.
Shanghaijska podzemna ima 420 km prog. Ne vem sicer, a so vse res pod zemljo, ampak to je samo tehnična podrobnost. Prvi vaktrain sigurno ne bo šel pod Atlantikom, ampak recimo med Parizom in Brusljem, ali med Shanghaijem in Pekingom.

O.

WarpedOne ::

Ne, jaz trdim, da je reševanje iz 500km dolgega in xxx km globokega tunela praktično neizvedljivo.
Tehnika tuki je zaHebana ampak ni največji problem.

Celoten sistem bi doživel maks. eno nesrečo pol bi ga pa prepovedal.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Okapi ::

Kot so ukinili letala, ko je prvo dol padlo?

O.

WarpedOne ::

Pametnemu jasno, tebi pač ne.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Pyr0Beast ::


Celoten sistem bi doživel maks. eno nesrečo pol bi ga pa prepovedal.

Nesreče so priložnost za razvoj. Odpraviš in furaš dalje.

Ne, jaz trdim, da je reševanje iz 500km dolgega in xxx km globokega tunela praktično neizvedljivo.

Ker ?

Meni se zdi iskanje enega letala dosti težje.

V tunelu lahko na cm natančno veš kje je napaka.

Je pač treba tudi inteligenten zid postavit. Da ti sam sporoči, kje bo počil
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedOne ::

Eno padlo letalo v najslabšem primeru povzroči, da vsa enaka letala obstajeno na tleh dokler ne pogruntajo zakaj točno je tisto dol padlo.
Tuki se "sistemski efekt" konča. Al pa morda zaprejo kakšno letališče, če pogruntajo da so serviserji tam nepopravljivo šlampasti. Recimo.
Na same letalski promet v splošnem zadeva ne vpliva bistveno.

Nesreča v takem mega predoru je pa ukinitev tiste linije za vsaj par mesecev, če ne let. Ob predpostavki, da so bili vzroki za nesrečo "nesreča" in ne "design flaw", kjer bo treba spremenit kakee koncepte. Medtem pa se izguba kopiči, posojilodajalci pa jejo klobuke, ker se jim vložek ne vrača. Nekatere investicije so enostavno prevelike, da bi bile izvedljive.

Kaj si o vsem tem misli folk, ki bi se moral s tem furat, je pa sploh svoja zgodba.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Pyr0Beast ::

Nesreča pri popolno avtomatizirani liniji ? Težko to imenuješ nesreča.

Slaba gradnja ali sistemska napaka.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Bellatrix ::

Okapi je izjavil:

Super reč ampak pač zabloda.
Ti bi bil pred 100+ leti verjetno eden od tistih, ki bi trdili, da človek ne more preživeti hitrosti, večje od 40 km na uro. Ali da ljudje ne bodo nikoli hodili po Mesecu.

Tunel dolg nekaj tisoč km ? Tega v razumno kratkem času niti pod razno ne uspeš narest.
Shanghaijska podzemna ima 420 km prog. Ne vem sicer, a so vse res pod zemljo, ampak to je samo tehnična podrobnost. Prvi vaktrain sigurno ne bo šel pod Atlantikom, ampak recimo med Parizom in Brusljem, ali med Shanghaijem in Pekingom.

O.


Se popravljam... Tega v razumno kratkem času niti pod razno ne moreš napolnit z zrakom!
V prejšnjem postu me je nekaj zaneslo. Post se je nanašal na :
Pyr0Beast :: danes, 17:25:56citiraj
Pri letalu imaš jebo. Treba pristati, drugače razmažeš svoja čreva po letališču.
Pri vakkum sistemu tunel nafilaš z zrakom in to je to.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

Zgodovina sprememb…

Bellatrix ::

WarpedOne je izjavil:

Ne, jaz trdim, da je reševanje iz 500km dolgega in xxx km globokega tunela praktično neizvedljivo.
Tehnika tuki je zaHebana ampak ni največji problem.

Celoten sistem bi doživel maks. eno nesrečo pol bi ga pa prepovedal.


Strinjam se s tem da bi bilo reševanje iz zaprtega sistema [pod površjem] zelo težavno.
S tem da bi ga po 1 nesreči ukinili pa deloma. To je odvisno od precej faktorjev.

Ker ?
Meni se zdi iskanje enega letala dosti težje.
V tunelu lahko na cm natančno veš kje je napaka.
Je pač treba tudi inteligenten zid postavit. Da ti sam sporoči, kje bo počil


To z letalom je čist mimo. Warped ima prav, ko trdi da bi bilo reševanje iz '500km' dolgega predora praktično neizvedljivo. Ne zaradi tega ker se nebi dalo locirati kraja nesreče, temveč zaradi dolžine, vakuma, globine, ....

Če to ni jasno potem nevem
People are quick to judge and slow to correct themselves.

gulfstream ::

Nesreča pri popolno avtomatizirani liniji ? Težko to imenuješ nesreča.

Slaba gradnja ali sistemska napaka.


Nič ni popolno. Kako pa imenuješ, če ti recimo nekam prileti ptič in odvrže štručko kruha na vitalni del (khm cern), zaradi katerega pride do katastrofalne nesreče in ti vlak podre pol tunela? Slaba gradnja? Nesreče se pač dogajajo, povsod. Tudi kak A380 bo zagotovo prej ali slej en dol vrezal, kljub temu da je popolnoma novo in sodobno letalo. Se zgodi, in če si pameten se kaj naučiš.

Jaz osebno prej kot na železnico stavim na suborbitalna letala s kombinacijo raketnih motorjev in scramjeta. Tako preko palca. Dejstvo je, da je letenje nad 0,85 macha v troposferi/tropopavzi stran metanje goriva.

Bellatrix ::

gulfstream je izjavil:


Jaz osebno prej kot na železnico stavim na suborbitalna letala s kombinacijo raketnih motorjev in scramjeta. Tako preko palca. Dejstvo je, da je letenje nad 0,85 macha v troposferi/tropopavzi stran metanje goriva.


Vakumski vlak, in suborbitalna letala so mogoče res prihodnost, ampak kot sem že povedal to deluje le za dolge razdalje. Še zmeraj pa trdim da bi morali uvest tudi nek nov način prevoza za kratke razdalje 100km >. Tukaj vlaki in suborbitalna letala ne pridejo v poštev.

Tudi za te kratke razdalje bi mogli najt primerno rešitev.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

gulfstream ::

Za povezavo večjih mest na par 100km se železnica ponuja sama od sebe (taka, po kateri lahko vozi vlak 300km/h, ne pa naša avsto-ogrska za parne lokomotive).

Problem je da marsikdo ne živi v velikem mestu. Vsekakor bi bilo optimalno nekaj letečega, ampak to smo že obdelali...

Meni se avto z avtopilotom zdi še vedno super rešitev. Ja ok, ni hitra zadeva, lahko pa se zlekneš na zadnji klopi, si odpreš pivo in v miru prebereš časopis. Tako se da komot par uric preživet:)

Pyr0Beast ::

Železnica ?

300km/h v popolnoma NENADZOROVANEM okolju ?


Se popravljam... Tega v razumno kratkem času niti pod razno ne moreš napolnit z zrakom!

Ne ?
Pa začneš pršiti vodo po tunelu.

Karkoli kar odvzema kinetično energijo.


Nič ni popolno. Kako pa imenuješ, če ti recimo nekam prileti ptič in odvrže štručko kruha na vitalni del (khm cern), zaradi katerega pride do katastrofalne nesreče in ti vlak podre pol tunela? Slaba gradnja? Nesreče se pač dogajajo, povsod. Tudi kak A380 bo zagotovo prej ali slej en dol vrezal, kljub temu da je popolnoma novo in sodobno letalo. Se zgodi, in če si pameten se kaj naučiš.

CERN ima 0 safety margin
V tunelu pa nimajo kaj biti živali.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Bellatrix ::

Ne ?
Pa začneš pršiti vodo po tunelu.


Potniki se bodo pa zadušili ?
People are quick to judge and slow to correct themselves.

gulfstream ::

Železnica ?

300km/h v popolnoma NENADZOROVANEM okolju ?


Si že bil kdaj v Nemčiji/Franciji?


CERN ima 0 safety margin
V tunelu pa nimajo kaj biti živali.


Saj tudi v cernu nimajo kaj delat živali, pa so se mali hudiči not splazili. Ampak zgleda da ne razumeš poante? No ti bom narisal: Nesreče NE MOREŠ 100% PREPREČITI.

In če se v takem tunelu zgodi nesreča, bo škoda miljardna, da se o ugledu ne pogovarjamo.

Po drugi strani pa, če letalo dol pade...je tragedija, ampak karavana gre dalje.

Pyr0Beast ::


Potniki se bodo pa zadušili ?

Seveda. To je namen varovalnega sistema, a ne.

Si že bil kdaj v Nemčiji/Franciji?


http://www.youtube.com/watch?v=8skXT5NQzCg


Je zate to nadzorovano okolje ?


Saj tudi v cernu nimajo kaj delat živali, pa so se mali hudiči not splazili. Ampak zgleda da ne razumeš poante? No ti bom narisal: Nesreče NE MOREŠ 100% PREPREČITI.

Tisto je bil system failure, ne nesreča.


In če se v takem tunelu zgodi nesreča, bo škoda miljardna, da se o ugledu ne pogovarjamo.

In. Folk se bo še vedno peljal. Saj jih umre koliko, 2, 3 na dan redno po sloveniji pa ni panike glede tega.

Ti vlaki so fail. Ne morejo iti več kakor 10G, v tunelu lahko pospešuješ s 50G ali pa še več če ti tako paše.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

gulfstream ::

Je zate to nadzorovano okolje ?

Ne vem kam brcaš in me po pravici niti ne zanima. Vlaki funkcionirajo, konec.

In. Folk se bo še vedno peljal.

Ne bo se, ker bo vlak ob nesreči s 1000km/h+ razjebal tunel do neprepoznavnosti, in ga bodo lahko par let popravljali. Če ga investitorji ne popihajo prej.
strani: 1 2 3 4 5 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Okoljevarstvenim načrtom se pridružuje tudi Google (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
534499 (2541) edge540
»

Kupujete rabljen avto? Vas zanima njegova zgodovina? Nič lažjega, tukaj je e-uprava! (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
8440769 (32867) karafeka
»

Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
65723978 (10918) Grey
»

Jeklena vs. ALU platišča pozimi

Oddelek: Loža
174327 (3715) Nejc Pintar
»

Avtomobilizem - prihodnost vozil, + 3 generacija Priusa

Oddelek: Na cesti
232675 (1897) Boeing

Več podobnih tem