» »

Hyperloop

Hyperloop

strani: 1 2 3 4 ... 9

GrX ::

specing je izjavil:

Tudi jaz sem mnenja, da je hyperloop zgrešena stvar. 100M$ za zgradit 8 km proge come on...

itak imamo že Magleve, ki gredo do 500 km/h

Sicer če bi tista zveza med SF in LA dejansko koštala le 6 miljard USD (kot je na hyperloop wikipediji), potem bi morala biti zgrajena že včeraj, saj je to le ~30 modernih potniških letal.


Hyperloop naj bi šel do okoli 1200 km/h.. Torej mogoče ni vse tako zgrešeno?

Nečesa pa ne razumem.... Zakaj ne bi pač celotne hyperloop infrastrukture zgradili pod zemljo? Ali ne bi bilo bolj smotrno?

specing ::

to bi bilo ful drago. Sicer pa ja, lažje bi bilo dobiti "zemljo" in manj bi motilo navaden promet.

GrX ::

specing je izjavil:

Sicer če bi tista zveza med SF in LA dejansko koštala le 6 miljard USD (kot je na hyperloop wikipediji), potem bi morala biti zgrajena že včeraj, saj je to le ~30 modernih potniških letal.


Ti primerjaš praktično jabolka in hruške. Ne moreš primerjati nek razvojni program na eni strani in končni produkt (letalo) na drugi.. Bolj smotrno bi bilo, da primerjamo dva razvojna programa.. Torej cena izgradnje Hyperloopa bo znašala 6 miljard USD, kar je bistveno manj kot je cena razvojnega programa enega modela Airbusovega ali Boeingovega letala...

specing je izjavil:

to bi bilo ful drago. Sicer pa ja, lažje bi bilo dobiti "zemljo" in manj bi motilo navaden promet.


No recimo, ampak podzemne železnice so gradili že pred 100 leti, torej zakaj bi to bil problem v 21. stoletju.. Tudi samo infrastrukturo med mesti lažje gradiš pod zemljo..

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: specing ()

vostok_1 ::

Pri takih hitrostih in parcialnemu vakuumu, je toliko faktorjev, ki jih je potrebno upoštevat. Ko pa spraviš not več tisoč ljudi dnevno...we're talking an insane amount of concern.

Hyperloop je ne samo inženirsko sfaljen koncept, ampak čisto praktično socialno.

Kaj je največji problem prepotovat tako razdaljo? To, da če si recimo z avtom ne moreš nič drugega počet. Če bo enkrat AP to počenjal, boš ti delal med vožnjo.
Point je, da nič ni dovolj hitro za ljudi. Tko kot inflacija. Če boš potoval hitreje, se te bo tudi hitreje potrebovalo.

Kakorkoli že. Za take krajše relacije bi bila električna letala boljša.
Električno letalo vrjetno je tudi varneje od turbinskega, ker ni nekega izgorevanja za kontrolirat.
Vprašanje samo. Če bodo baterije prišle na nivo.
There will be chutes!

Tody ::

Eh hyperloop vrjetno ni bil nikoli mišljen kot projekt ki bo rešil transportne težave. Tako kot miljarde ki jih vržejo v F1 niso stran vržen denar ampak testiranja in poganjanje inovacij. Če nebi bilo F1 vrjetno še zmeri nebi imeli servo volanov in podobnih igračk, ker jih "noben nebi rabil".

Tako da se tam notri zdaj razvijajo nove tehnologije, ki bo bodo uporabljene v naslednjih projektih. Recimor v https://www.boringcompany.com/, kjer mislijo naredit tunele po Los Angelesu in mini vlakce (brez vakuma), ki naj bi rešile gužvo v mestu.

Ampak 90% ljudi pač ne zna razmišljat s svojo glavo in trosi buče ostalih naprej.

SimplyMiha ::

Tudi včasih so se takole zgražali nad avti, vlaki, ladjami, letali itd.

WarpedOne ::

Ni vsako 'zgražanje' brez smisla, ampak tudi vsako zgražanje ni merodajno.

Solarne ceste so recimo ideja, kjer stvari niso odvisne od detajlov izvedbe ampak je zblojena osnovna ideja.
Hyperloop stoji/pade na detajlih izvedbe - sam koncept drži vodo.

Kakšen nabor detajlov se bo najbolje obnesel, bo pokazal čas. Stvar se že gradi.
How do you know what you don't know?

Okapi ::

GrX je izjavil:

No recimo, ampak podzemne železnice so gradili že pred 100 leti, torej zakaj bi to bil problem v 21. stoletju.. Tudi samo infrastrukturo med mesti lažje gradiš pod zemljo..
Tudi "hyperloop" so gradili pred 100 leti.



Že dolgo je jasno, da je pnevmatski vlak najhitrejši praktično izvedljivi način množičnega transporta na Zemlji. Na dolge proge bi lahko dosegel tudi 8000 km/h. Letala preveč omejuje ozračje.

Ampak že dolgo je jasno tudi, da je z zdajšnjo tehnologijo še predrag. To je tehnologija, ki bo zrela čez 100, 200 let. Ko bo energija poceni in bodo roboti poceni kopali tunele, izdelovali nadzemne cevi in vzdrževali vakuum v njih.

Musk pač sanja, podobno kot s svojo kolonijo na Marsu.

WarpedOne ::

Ko bo energija poceni in bodo roboti poceni kopali tunele,


Kdo si trenutno v praksi najbolj prizadeva za cenejšo energijo in cenejši izkop tunelov?
Angela Merkel?

Tehnologija se ne razvije in poceni sama od sebe ampak jo zgruntajo in pocenijo "sanjači katerim ni jasno, da se stvar ne splača in ki se ne zavedajo da tehnologija še ni zrela".
How do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Samo razvija naj se vsaj v osnovi realistične stvari. Če pa že štartu naletiš na probleme, ki ne bodo realistično odpravljeni v 50 letih, je pa zapravlanje denarja dosti nesmotrno. Je pa ok, dokler to nekdo dela s svojim privat denarjem.
Magic

WarpedOne ::

Če pa že štartu naletiš na probleme, ki ne bodo realistično odpravljeni v 50 letih,

Pri ideji hyperloopa so to kaj?
Vzdrževanje nekaj "podpritiska"? Vrtanje nekaj tunelov, oranje nekaj pokritih vkopov, postavitev nekaj viaduktov? Varnost? Zanesljivost? Hitrost?
Še vse kar je bilo izpostavljeno kot problem, kaže samo na hudimano slabo "inženirsko domišjijo" avtorja.

Edini pravi problem je razpoložljivost zadostne količine $$$ in posledično ST-mantra "se ne splača".
How do you know what you don't know?

Tody ::

Mgaci1 zakaj bi pa bile odpravljene v 50 letih?

specing ::

GrX je izjavil:

specing je izjavil:

Sicer če bi tista zveza med SF in LA dejansko koštala le 6 miljard USD (kot je na hyperloop wikipediji), potem bi morala biti zgrajena že včeraj, saj je to le ~30 modernih potniških letal.


Ti primerjaš praktično jabolka in hruške. Ne moreš primerjati nek razvojni program na eni strani in končni produkt (letalo) na drugi.. Bolj smotrno bi bilo, da primerjamo dva razvojna programa.. Torej cena izgradnje Hyperloopa bo znašala 6 miljard USD, kar je bistveno manj kot je cena razvojnega programa enega modela Airbusovega ali Boeingovega letala...


Kdo tukaj primerja jabolke in hruške?

GrX je izjavil:


specing je izjavil:

to bi bilo ful drago. Sicer pa ja, lažje bi bilo dobiti "zemljo" in manj bi motilo navaden promet.


No recimo, ampak podzemne železnice so gradili že pred 100 leti, torej zakaj bi to bil problem v 21. stoletju.. Tudi samo infrastrukturo med mesti lažje gradiš pod zemljo..


Danes suženjsko/zaporniško/PoW delo ni več družbeno sprejemljivo (v takem obsegu vsaj).

PS: pomotoma kliknil izbris

vostok_1 ::

Mislim.

Hyperloop je skoraj projekt kot je space elevator. Najprej rabimo prave materiale in dosti energije in seveda finančno zmogljivost.
Varnost hyperloopa je nenazadnje res obupna, ker se moraš ukvarjat z vakuumom.

Jz stavim na električna letala, ki jih je Musk tudi omenjal.
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

tikitoki ::

Elektricna letala spadajo v isto kategorijo, lahko pa se poucis v energijski gostoti najboljse baterije vs. energijski gostoti naftnih derivatov.

vostok_1 ::

Da. To je edini issue. Vse ostalo že imamo in je dodobra stestirano.
Ne spomnem se kolko ampak baterije bi morale bit tam 3-5x boljše kot najboljše ki jih imamo. Po gostoti.

PS. Ne vem če si upošteval učinkovitost električnega pogona, ki je grobo...4x boljša od ICEjev.
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

tikitoki ::

A da res? A to ti primerjas letalski jet engine z povprecno ucinkovitostjo zastarelega avtomobila?

Ne najdem sicer konkretnih podatkov, lahko pa seveda svojo trditev podpres z linkom. SAm glede nato, da ima ze formula 1 47% ucinkovisto izrabe goriva, rakete pa 70%, bom tezko verjel, da ima jet engine sam 22%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

vostok_1 ::

Kolk pa je učinkovitost turbofana? 20%?
There will be chutes!

tikitoki ::

vostok_1 je izjavil:

Kolk pa je učinkovitost turbofana? 20%?


Ocitno je zakomplicirano vprasanje. Sam se mi zdi tvoja navedba zelo optimisticna.

tikitoki ::

vostok_1 ::

Priznam, da me skrbi, če bodo baterije to dosegle. Maybe. Let's hope.

Kot drugo se mi poraja vprašanje...kdo sploh rabi tako hitre long range transporte? Turisti so eno, da. Ampak tej spet ne rabijo bit 2 uri prej tam, ker večini to skoraj nič ne pomeni.
Poslovne osebe...da. Ampak spet predvsem take, kjer gre za neko public relations type of delo. Ali kjer maš kake sestanke.
Sestanki pa kot vsi vemo, so pretežno useless.

tikitoki je izjavil:

File:Gas turbine efficiency.png @ Wikipedia


Vse so tam +80%. Either i was severely wrong, je to slab graf, ali smo kaj kritičnega spustili.
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

tikitoki ::

vostok_1 je izjavil:

Priznam, da me skrbi, če bodo baterije to dosegle. Maybe. Let's hope.

Kot drugo se mi poraja vprašanje...kdo sploh rabi tako hitre long range transporte? Turisti so eno, da. Ampak tej spet ne rabijo bit 2 uri prej tam, ker večini to skoraj nič ne pomeni.
Poslovne osebe...da. Ampak spet predvsem take, kjer gre za neko public relations type of delo. Ali kjer maš kake sestanke.
Sestanki pa kot vsi vemo, so pretežno useless.

tikitoki je izjavil:

File:Gas turbine efficiency.png @ Wikipedia


Vse so tam +80%. Either i was severely wrong, je to slab graf, ali smo kaj kritičnega spustili.


S katero vrsto prevoza pa naj bi bil potnik tam +/-2 uri? Hyperloop?

Mogoce je slab graf, ce imas boljse podatke, na plano z njimi.

V vsakem primeru pa gre za porimerjavo z neobstojecim motorjem. Sem preprican, da je celokupen izkoristek malce bolj zapleten, kot primerjava najbolj zanikernega avtomobilskega motorja z elektricnim motorjem.

Okapi ::

Pa ne pozabit, da električno letalo ves čas s seboj tovori polno težo akumulatorjev, letala na kerozin pa na cilj pridejo s skoraj praznimi rezervoarji.

tikitoki ::

Okapi je izjavil:

Pa ne pozabit, da električno letalo ves čas s seboj tovori polno težo akumulatorjev, letala na kerozin pa na cilj pridejo s skoraj praznimi rezervoarji.


Jp, zapleten problem. Vbistvu je se hujse, ce bi slo za litij/zrak baterije, bi prislo letalo na cilj bistveno tezje;).

vostok_1 ::

Saj vrjetno bo pač tradeoff.

Letala sicer pokurijo ogromno količino goriva.
Ko bo to drago, pa še eko standardi striktnejši...
Besides. Nekaj mi pravi, da električno letalo bi imelo krajši downtime med poleti. Na električnem, dejansko ni kaj dosti za servisirat.

Kakorkoli obrnemo, hyperloop je daleč daleč stran, če sploh. Sicer pa če bo, ne bo tko kot si ga je musk zamišljal...da bi prek zračne blazine fural. Če že bo pač klasičen maglev v vakuumski cevi.
There will be chutes!

tikitoki ::

vostok_1 je izjavil:

Saj vrjetno bo pač tradeoff.

Letala sicer pokurijo ogromno količino goriva.
Ko bo to drago, pa še eko standardi striktnejši...
Besides. Nekaj mi pravi, da električno letalo bi imelo krajši downtime med poleti. Na električnem, dejansko ni kaj dosti za servisirat.

Kakorkoli obrnemo, hyperloop je daleč daleč stran, če sploh. Sicer pa če bo, ne bo tko kot si ga je musk zamišljal...da bi prek zračne blazine fural. Če že bo pač klasičen maglev v vakuumski cevi.


Ne vem zakaj se ideje, ki niso njegove pripisuje njemu. Tovrstne ideje so ze zelo stare.

specing ::

To bo kot Concorde, ful hitro potovanje dokler se ne bo enkrat potniška konzerva dodobra sploščila

AtaStrudl ::

Published on Jul 24, 2016

Si ponosn nase?


Inteligentni ljudje so redko ponosni nase. To je bolj za Trumpe.

Sicer pa, le poglej tiste videe. Vse, kar tisti moz pravi, se vedno popolnoma enako velja tudi 4 julija 2017. In bo veljalo tudi 4 julija 2025... Fizika!

In seveda, stvar bi bila zelo privlacna za teroriste, ali pa kakega pijanega kavboja, ki bi si zazelel strelskih vaj.

WarpedOne ::

Fizika!


Pomaga, če razumeš kaj fizika sploh pravi, kaj pa pravijo bulšiterji.

In seveda, stvar bi bila zelo privlacna za teroriste, ali pa kakega pijanega kavboja, ki bi si zazelel strelskih vaj.


To velja samo za Hyperloop al samo ponavljaš hinavski bulšit brez, da bi razumel da ponavljaš hinavski bulšit? Al zavestno ponavljaš hinavski bulšit ker je pač treba metat drek nad ljudi, ki se tudijo kej narest?
How do you know what you don't know?

s1m0n ::

vostok_1 je izjavil:

Da. To je edini issue. Vse ostalo že imamo in je dodobra stestirano.
Ne spomnem se kolko ampak baterije bi morale bit tam 3-5x boljše kot najboljše ki jih imamo. Po gostoti.

PS. Ne vem če si upošteval učinkovitost električnega pogona, ki je grobo...4x boljša od ICEjev.


Problem pri letalih je, da so izpraznjene baterije po domače "death weight". Torej imaš težko, ki ti popolnoma nič ne koristi!
Letala na fosilna so zaenkrat še veliko bolj učinkovita kot katero koli električno letalo. (Za komercialne namene).


Za Hyperpoop pa je tako ThunderF00t lepo razložil!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

WarpedOne ::

Lepo razložil? Lubi jezus kaj producirajo naše šole ...
How do you know what you don't know?

s1m0n ::

Moraš pogledat ne pa brez veze komentirat!
Ovire so, ki jih z lahka ne bodo premagali. Posebej ne tako, da ne bi stvar postaja finančno črna luknja.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

tikitoki ::

WarpedOne je izjavil:

Lepo razložil? Lubi jezus kaj producirajo naše šole ...


Ocitno taksne, ki ne znajo enga protiargumenta navesti.

Magic1 ::

Najlažje je zmerjat, sploh če ti še osnove srednješolske fizike in matematike niso več blizu. Warpi je to že ničkolikokrat pokazal. Samo on je vernik Muska in če on nekaj pravi je to zadostni razlog. Pravi vernik.
Magic

vostok_1 ::

s1m0n je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Da. To je edini issue. Vse ostalo že imamo in je dodobra stestirano.
Ne spomnem se kolko ampak baterije bi morale bit tam 3-5x boljše kot najboljše ki jih imamo. Po gostoti.

PS. Ne vem če si upošteval učinkovitost električnega pogona, ki je grobo...4x boljša od ICEjev.


Problem pri letalih je, da so izpraznjene baterije po domače "death weight". Torej imaš težko, ki ti popolnoma nič ne koristi!
Letala na fosilna so zaenkrat še veliko bolj učinkovita kot katero koli električno letalo. (Za komercialne namene).


Za Hyperpoop pa je tako ThunderF00t lepo razložil!


Good point ja. Ampak spet me zanima, če bi druge prednosti to prinesle notri. Še posebej če je recimo kak VTOL.
Mene v končni fazi ne zanima toliko trajanje leta, ampak dostopnost.

Recimo VTOL bi rabil zgolj lokalno asfaltno površino. Plus ni zastojev itd.
Recimo za tistega našega hanoverčana, če bi recimo uspeli naredi letalo, ki pristaja skoraj povsot in gre tistih 400-500kmh, bi to bilo kar praktično. Recimo vsa srednja SLO mesta bi imela helipade.
Sicer niti ni pomembno če je elektrika ali ne, ampak se mi zdi da električna bi bila, kako je že tisti termin...hitro pripravljena za ponoven vzlet. Wear and tear pa bi bil dokaj predvidljiv.

Ne vem no. Meni se bolj dopade to, da ne rabim se vlačit po letališčih itd. Želel bi nekaj bolj podobnega kot vlak.
Ne vem kaj točno botruje, da tega še nimamo, vrjetno nezanesljivost trenutne VTOL tehnologije. Ospreji vem, da so že parkrat treščili.

Še vedno sem skeptičen glede tiste učinkovitosti turbin. Nekam hudo previsoke mi delujejo.

PS. Pa tud na onesnaženje ne pozabit. Pri tolikšnih letih je kar nekaj tega. Redni leti pa bi kar dobro izkoriščali jederske elektrarne. Ker lahko vse predvidiš.
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

WarpedOne ::

Moraš pogledat ne pa brez veze komentirat!
Ovire so, ki jih z lahka ne bodo premagali. Posebej ne tako, da ne bi stvar postaja finančno črna luknja

Si mogoče prebral vsaj osnovni material?
Si mogoče prebral vsaj prvi komentar pod videom?
Si mogoče pogledal mal po netu odgovore na kritike?
Znaš ponovit kaj si prebral?

Če je 4x da, boš znal razložit zakaj odgovori na kritiko ne držijo vode.

Čakam.
How do you know what you don't know?

s1m0n ::

Ne rečem, da ta stvar ni izvedljiva! Isto je potovanje človeka do drugih planetov, a je le to stoletja pred Hyperloop, ki še ima otroške probleme tako kot probleme z fiziko, ki si je žal ne morejo po svoje prilagodit.

Dobro je, da imamo takšne sanje, a večinoma to ostanejo sanje, ki v praksi niso izvedljive v takšni obliki/meri/ceni.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

WarpedOne ::

Torej ne znaš razložit, kje so težave in zakaj točno so tako hude da so še stoletja daleč stran?
Škoda, sm že mislu da se bom kej novga nauču. Ehja ...
How do you know what you don't know?

Jst ::

Ljudje ne razumejo, da ne rabi biti vakum notri. Lahko je prva verzija samo cev, "vagoni" pa imajo samo spredaj ventilator, zrak se pa preusmeri zadaj. Nato ko takšna stvar laufa, pa lahko začnemo pumpati zrak iz cevi, z vsako verzijo več, posledično z vsako verzijo hitreje. Ampak, ne gre. Because, reasons!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

vostok_1 ::

Kak bi moral bit turbofan spredaj, da povleče dovolj zraka, da vse skupaj lebdi na zračni blazini. Še posebej v parcialnem tlaku.
There will be chutes!

MrStein ::

s1m0n je izjavil:


Za Hyperpoop pa je tako ThunderF00t lepo razložil!

A tiste bedarije, ki smo jih lani* lepo zavrgli?

* ali kdaj so že bile objavljene
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

tikitoki ::

WarpedOne je izjavil:

Torej ne znaš razložit, kje so težave in zakaj točno so tako hude da so še stoletja daleč stran?
Škoda, sm že mislu da se bom kej novga nauču. Ehja ...


Hmm, ker se mi zdi skoda mojega casa, da bi sel vse brati. Bom izpostavil sam en resen problem. Terorizem. stotine kilometrov idealne tarce:). Razen, ce ti mislis, da so varnostni ukrepi na letaliscih namenjeni druzbeno bolj sprejemljivem zaposlovanju psihopatov, ki uzivajo v nadlegovanju drugih ljudi?

WarpedOne ::

Železniških tirov, mostov in tunelov je koliko tisočev kilometrov?
Klasična neumna hinavščina.
How do you know what you don't know?

imagodei ::

WarpedOne je izjavil:


Pri ideji hyperloopa so to kaj?
Vzdrževanje nekaj "podpritiska"? Vrtanje nekaj tunelov, oranje nekaj pokritih vkopov, postavitev nekaj viaduktov? Varnost? Zanesljivost? Hitrost?

Vzdrževanje vakuuma definitivno. Govorimo o enormnih kubikih, ki jih je treba vzdrževat na 99% vakuumu. NASINA testna vakkumska dvorana ima prostornino 20.000 kubikov, da jo spumpajo na near perfect vacuum pa rabijo 8 ur. V hyperloopu bi pa rabili spumpat koliko kubikov? Tudi če predvidiš, da bodo postaje od osrednjega dela proge ločene s hermetično zaporo, mora vlak zapeljati v poseben del hyperloopa, preden vstopi v osrednji del. V tem začetnem delu je treba izenačit tlak oz. izpumpat zrak do vrednosti vakuuma v osrednjem delu. Ja, ni potrebno do nivoja NASINE vakuumske dvorane, ampak to vseeno vzame čas... 20 min? Pol ure? Eno uro?

Varnost definitivno. Kaj se zgodi s hyperloopom, če na enem delu popusti spoj? Če pride do potresa? Če se v podporni steber zaleti tovornjak? Če se objestneži iz zabave ali pa narko šef iz maščevanja odloči streljat kamorkoli v stotine in stotine kilometrov cevi? Če se teroristi odločijo, da bodo z ostrostrelsko puško streljali na hyperloop iz oddaljenosti 1km? Zračni val, ki bi zadel v vakuumu potujoč vlak, bi v trenutku ubil vse potnike - bilo bi, kot da so treščili v zid. Kakšna nočna mora s stališča vzdrževanja in varnosti!

Kaj če bi se terorist želel raztreliti na vlaku? Že tako dolg postopek vstopa v centralni del hyperloopa bi se še podaljšal zaradi varnostnih pregledov. Ne gre za trivialno stvar. Čas potovanja se potem nenadoma podaljša za 2-3x in nenadoma je letalo bistveno bolj privlačna rešitev. D ne rečem cenejša in udobnejša.

Če rešijo ta vprašanja, potem so že na dobri poti, da bi ta oblika transporta lahko kdaj zaživela. V nasprotnem primeru se gre lahko za proof of concept, kjer cena dejansko ne igra vloge. Nekdo je omenil F1 kot primerjavo. Verjetno je takšna primerjava preveč optimistična.
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Zračni val kot da bi treščil v zid?
Verjemi, kar ti paše. Sam ne vnukom povedat svojega nicka.
How do you know what you don't know?

imagodei ::

WarpedOne je izjavil:

Železniških tirov, mostov in tunelov je koliko tisočev kilometrov?
Klasična neumna hinavščina.

Če terorist v luft vrže most, se klasični vlak ob ustrezno poskrbljeni varnosti in obvešcanju kamot pravočasno ustavi.

Celo če se teroristično dejanje zgodi na delu proge magleva, je poškodovan samo del proge in uničen en vlak. Seveda so tu tudi smrtne žrtve.

Če pa se terorist loti hyperloopa, je pa v nekaj trenutkih uničenih več 10, 100 km infrastrukture. Praktično je treba preverit celotno cev. Poleg tega izgubiš velik del svoje "flote", strukturna škoda je na podporni infrastrukturi (stebri, vakuumske črpalke). Verjetno govorimo o tem, da hyperloop ob tovrstnem napadu/okvari ne bi deloval vsaj 12 mesecev. Ajde, k je ravno Elon Musk, recimo da bi on rešil v pol leta.
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Seveda.
How do you know what you don't know?

imagodei ::

W1 argumentira v svojem stilu. Ker, vemo: če se ne strinjamo z njim, smo moroni, on pa nima časa nam razlagat naše zablode drugače kot z: verjemi če ti jaz rečem.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

MrStein je izjavil:

s1m0n je izjavil:


Za Hyperpoop pa je tako ThunderF00t lepo razložil!

A tiste bedarije, ki smo jih lani* lepo zavrgli?

* ali kdaj so že bile objavljene

Daš lahko link? W1 se očitno ne da...
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Pismen razume prvo razlago, nepismen ne bo prebral niti desete in bo še vedno bluzil kako noben drug nima pojma, ker on ve da stvar ne gre.
Imagodei je razložu samo to, da se njemu niti ne sanja za kaj se pri stvari gre.
In ne, ne bom še 315ič razlagal istih stvari, use google.
How do you know what you don't know?
strani: 1 2 3 4 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
783678 (583) bbf
»

Hyperloop prihaja v Evropo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
786221 (1751) jype
»

Prvi preizkus Hyperloopa v puščavi v Nevadi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
749432 (4002) BigWhale
»

SpaceX hoče na Mars (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20721029 (11543) BigWhale
»

SpaceX gradi prototip cevnega zračnega potniškega prometa v Teksasu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7317831 (12688) nodrim

Več podobnih tem