» »

Hyperloop

Hyperloop

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 9

jype ::

tikitoki je izjavil:

To, da naredis napol delujoc prototip tudi se ne pomeni, da bo nekaj preslo v vsakdanjo uporabo.
S tem se strinjam. Nisem navdušenec nad hyperloopom, rad pa vidim tiste, ki trdijo, da je nekaj nemogoče, vihati nos nad ljudmi, ki delajo nemogoče reči.

tikitoki ::

jype je izjavil:

tikitoki je izjavil:

To, da naredis napol delujoc prototip tudi se ne pomeni, da bo nekaj preslo v vsakdanjo uporabo.
S tem se strinjam. Nisem navdušenec nad hyperloopom, rad pa vidim tiste, ki trdijo, da je nekaj nemogoče, vihati nos nad ljudmi, ki delajo nemogoče reči.


Sem rekel ,da je tehnicno nemogoce. SAm vprasal sem kaksna je varnost ljudi, ce nekdo (lahko tudi potres) povzroci preluknjanje cevi.
Elektricni avtomobili so tudi obstajali ze na samem zacetku avtomobilizma, pa se izginili, zakaj le. K da je Elon musk sedaj revolucijo naredil. Sam razmere so primerne za vzpon elektricnega avtomobila, nothing less, nothing more.
Ce je zadeva neekonomicna in prevelka tarca za norce in teroriste, potem pac bo no go. Sploh ni potrebno, da je tehnicno nemogoca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

jype ::

tikitoki je izjavil:

Sem rekel ,da je tehnicno nemogoce. SAm vprasal sem kaksna je varnost ljudi, ce nekdo (lahko tudi potres) povzroci preluknjanje cevi.
"Ha ha, po zraku... Kaj pa če avijon dol pade?" "Nisem reku, da se ne da!"

tikitoki je izjavil:

Elektricni avtomobili so tudi obstajali ze na samem zacetku avtomobilizma, pa se izginili, zakaj le.
Zato, ker je naftna industrija poskrbela za to.

tikitoki je izjavil:

K da je Elon musk sedaj revolucijo naredil.
Ja, je.

tikitoki je izjavil:

Sam razmere so primerne za vzpon elektricnega avtomobila, nothing less, nothing more.
Drži.

tikitoki ::

jype je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Sem rekel ,da je tehnicno nemogoce. SAm vprasal sem kaksna je varnost ljudi, ce nekdo (lahko tudi potres) povzroci preluknjanje cevi.
"Ha ha, po zraku... Kaj pa če avijon dol pade?" "Nisem reku, da se ne da!"

tikitoki je izjavil:

Elektricni avtomobili so tudi obstajali ze na samem zacetku avtomobilizma, pa se izginili, zakaj le.
Zato, ker je naftna industrija poskrbela za to.

tikitoki je izjavil:

K da je Elon musk sedaj revolucijo naredil.
Ja, je.

tikitoki je izjavil:

Sam razmere so primerne za vzpon elektricnega avtomobila, nothing less, nothing more.
Drži.


Seveda, na trziscu ni nobenega drugega elektricnega avtomobila in tovarne baterij.

Letala ne more vsak bedak sklatiti, rabi precej tezko dostopno orozje. Lahko to trdis za hyperloop? Bo 10 kilometrov nad zemljo lebdel?

jype ::

tikitoki je izjavil:

Letala ne more vsak bedak sklatiti, rabi precej tezko dostopno orozje. Lahko to trdis za hyperloop? Bo 10 kilometrov nad zemljo lebdel?
Prav imaš, človeštvo se ne more po zemlji voziti s 300 in več kilometri na uro, ker preprosto ni tehničnih rešitev za odprta vprašanja.

MrStein ::

Ej, fantje, da se pomirimo.
Bomo tako: Če bo hyperloop zgrajen pred drugim tirom, častijo "nasprotniki", sicer pa "zagovorniki".
Deal?
;)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

tikitoki ::

jype je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Letala ne more vsak bedak sklatiti, rabi precej tezko dostopno orozje. Lahko to trdis za hyperloop? Bo 10 kilometrov nad zemljo lebdel?
Prav imaš, človeštvo se ne more po zemlji voziti s 300 in več kilometri na uro, ker preprosto ni tehničnih rešitev za odprta vprašanja.


A se sam delas neumnega? Pravo vprasanje je: Zakaj ti vlaki ne povezuje vseh vecjih mest na svetu? Ah tocno, neekonomicnost.

pegasus ::

tikitoki je izjavil:

Zakaj ti vlaki ne povezuje vseh vecjih mest na svetu? Ah tocno, neekonomicnost.
Ki deloma izhaja iz tega, da morajo pred sabo odrivat ves ta zrak, česar kapsulam v hyperloopu ni treba.

jype ::

pegasus je izjavil:

Ki deloma izhaja iz tega, da morajo pred sabo odrivat ves ta zrak, česar kapsulam v hyperloopu ni treba.
Predvsem pa morajo pred seboj odrivat gore denarja, ki jih države mečejo v izgradnjo in vzdrževanje avtocestnega omrežja.

imagodei ::

pegasus je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Zakaj ti vlaki ne povezuje vseh vecjih mest na svetu? Ah tocno, neekonomicnost.
Ki deloma izhaja iz tega, da morajo pred sabo odrivat ves ta zrak, česar kapsulam v hyperloopu ni treba.

Ker izčrpavanje zraka iz hyperloopa je pa zastonj? Aja, saj res, cela streha hyperloopa bo pokrita s sončnimi celicami...
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

MrStein je izjavil:


V tej ali drugih omenjenih temah.

Prva točka je bila, da je nemogoče vakuumsko cev narediti.

Jaz tega nikdar nisem trdil, ne vem, če je kdo drug. Jaz trdim, da se že danes marsikaj da, z razvojem in napredkom premikamo meje in nekoč bo to zagotovo ekonomsko zanimivo. Ljudi smo na Luno pošiljali pred 50 leti, da ne bi mogli danes naredit ene vakuumske cevi... Absurd.

Hkrati pa zadnjih 45 let nismo pošiljali astronavtov dlje kot v LEO. Da ni imela poleg merjenja kurca med USA in USSR prste vmes tudi ekonomska računica?

In kot rečeno, tudi supersonična potniška letala smo že imeli. Yes, we can. Razlogi, zakaj Concordi ne letijo več, pa tudi niso skrivnost in spet pridemo do žvenketa denarja.

To cut the long story short, pomisleki pri hyperloopu so predvsem ekonomske, ne pa tehnične/inženirske narave.

MrStein je izjavil:

Tule pa je zadeva narejena v živo.

Q.E.D

Na tem tekmovanju se je predvsem pokazalo, da je največji problem dolgotrajno izčrpavanje zraka iz cevi. Nekje bo kapsula morala priti v rekompresijsko/dekompresijsko območje, preden bo vstopila v centralni del hyperloopa oziroma izstopila iz njega. Če je ideja, da bodo potniki ta čas čakali pri miru v komori, bi morali razmišljati o kakšnem varieteju, da ne bodo pocrkali od dolgčasa.
- Hoc est qui sumus -

tikitoki ::

V vesolju ze sedaj znajo povezati module in omogociti prehod, zakaj bi bil to problem?

imagodei ::

Čas je problem. Oglašuje se, da bo čas potovanja med LA in SF, ne vem, 40 min? Hkrati pa bodo potniki čakali na varnostna preverjanja, ker - terorizem, tu pa je še čas priprave na potovanje v hyperloopu, dekompresija predprostora na 100 Pa, ker, ja, ni smiselno namenoma spuščat zraka v hyperloop, če tam želiš vzdrževat 100 Pa.

Če praznjenje "predprostora", traja še 45 minut, potem je že vprašanje, kaj bodo potniki raje izbirali. Prvih 10x se bo zabavno in zanimivo vozit s hyperloopom, potem bodo pa potniki ugotovili, da pridejo iz LA v SF hitreje in udobneje, nemara pa tudi ceneje - z letalom.
- Hoc est qui sumus -

MrStein ::

imagodei je izjavil:

MrStein je izjavil:


V tej ali drugih omenjenih temah.

Prva točka je bila, da je nemogoče vakuumsko cev narediti.

Jaz tega nikdar nisem trdil, ne vem, če je kdo drug.

Potem slabo slediš temi. Dva posta nazaj pogledaš in vidiš, da je govora o trditvah ThunderF00t-a.

Za kompresijo pa sem tudi povedal. A bereš selektivno?
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

imagodei ::

MrStein je izjavil:

Potem slabo slediš temi. Dva posta nazaj pogledaš in vidiš, da je govora o trditvah ThunderF00t-a.

Thunderf00t trdi, da je vakuumsko cev nemogoče naredit? A si ziher? Al si zgolj sova, ki sinici veliko glavo očita?

Kolikor se jaz spomnim Thunderf00tovega videa, on trdi, da je zadeva neekonomična, da ima resna varnostna vprašanja, vključno s tem, da vdor zraka pri nadzvočni hitrosti utegne povzročit izjemno resne probleme kapsuli, ki se giblje s 1000 km/h. Glede na to, da je človek PhD kemije, ki je vsaj enkrat objavljal tudi v Nature, in da v mnogih svojih videih znova in znova dokazuje, da so mu zakoni termodinamike jasni (ob pošastni količini nakladanja objavlja tudi izračune, ki sicer ne presegajo zahtevnosti srednješolske fizike; je pa res, da srednješolska fizika marsikomu tu povzroča težave), se mi zdi v primerjavo s tabo ali W1 človek kar referenca.

Ja, dajva v en dih oba skupaj: sklicevanje na avtoritero ni ravno fajn, ampak njegove številke lahko vsakdo preveri. Kar malo dvomim, da si ti (ali pa W1) preverjal Elonove številke?

MrStein je izjavil:

Za kompresijo pa sem tudi povedal. A bereš selektivno?

Si povedal, si. Ampak, točno to je problem: ti si samo povedal, oziroma daješ neke kvalitativne ocene. Nič narobe s tem, ampak kot pravi izrek: Extraordinary claims require extraordinary evidence. Tvojemu zatrjevanju ne verjamem. Daj mi kakšno čtivo v branje, kjer so npr izračunali, da se to neprestano polnjenje in praznjenje cevi splača.

Jaz kamot počakam tudi na dokaz v obliki zgrajene cevi. :) In kot rečeno, bom v tem primeru prav tukaj, na tem forumu, javno izrazil vse čestitke Elonu. Vizionarji so gonilo napredka. Ampak v isti sapi - ne pustim si vzet zdrave mere skepse. Ni, da ne verjamem, da ne zmoremo tehnoloških preprek. Vprašanje je, ali se v tem trenutku ali prihodnjih desetletjih splača.

Hyperloop ni neka fantastična zadeva, kot intraplanetarno potovanje in kolonizacija Marsa. Marsikateri potencialni investitor, bodoči vesoljski turist ali pionir na Marsu ima neizživete otroške sanje, da bo astronavt in da bo potoval z vesoljsko ladjo. Le redki pa so kot otroci sanjali, da se bodo prvi peljali v vakuumski cevi. IOW, za sanje, hobije in fantastična potovanja ni nujno, da se finančno izplačajo. Hyperloop pa bo za svoje delovanje (ne za proof of concept) moral generirati income. Če projekcije tega ne bodo kazale, bo tudi proof of concept ostal v dimenzijah do max nekaj kilometrov.
- Hoc est qui sumus -

Jst ::

Ni nujno, da generira income, vsaj neposredno. Lahko preko posrednih učinkov pozitivno deluje na ekonomijo, okolje, povezanost v takšni ali drugačni obliki.

Za te vrste učinkov lahko teoritiziramo, ampak ko bosta dve mesti, ali dva dela mesta, oddaljena 40 km, povezana, pa lahko dobimo čisto drugačno sliko. Če gradimo pod zemljo 40 km tunele, lahko naredimo tudi 40km hyperloop. Če bo imel hude probleme, komot zamenjamo pode z vlakom.

Po enakem principu, kot smo zmetali kupe denarja v trkalnik delcev. Kaj vse, poleg interneta smo dobili, bi moral pogledati, a vem, da je inovacij, povezanih z LHC (in predhodnikom), veliko.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

jype ::

Jst je izjavil:

Po enakem principu, kot smo zmetali kupe denarja v trkalnik delcev. Kaj vse, poleg interneta smo dobili, bi moral pogledati, a vem, da je inovacij, povezanih z LHC (in predhodnikom), veliko.
Tako je. Zelo nenavadno je, da se ljudje dejansko pritožujejo, kako je nekaj neuporabno, čeprav se za igračkanje s temi rečmi sploh ne porablja njihovega denarja.

imagodei ::

Jst je izjavil:

Ni nujno, da generira income, vsaj neposredno. Lahko preko posrednih učinkov pozitivno deluje na ekonomijo, okolje, povezanost v takšni ali drugačni obliki.

A? Prosim? Daj mi prosim naštej 5 projektov, ki so financirani s privat denarjem in v ozadju NE stojijo neprofitne organizacije, kjer so investitorji zraven zaradi pozitivnih učinkov na okolje? Oziroma, zaradi altruizma - saj to je tisto, o čemer govoriš.

Jst je izjavil:

Po enakem principu, kot smo zmetali kupe denarja v trkalnik delcev. Kaj vse, poleg interneta smo dobili, bi moral pogledati, a vem, da je inovacij, povezanih z LHC (in predhodnikom), veliko.

Saj ne primerjaš resno bazičnih raziskav, ki jih financiramo z javnim denarjem, preko fakultet, javnih raziskovalnih ustanov, ali pa direktno iz proračuna, z zasebnim projektom, katerega primarni cilj je generiranje dobička lastnikom?
- Hoc est qui sumus -

Okapi ::

Bill Gates investira nekaj milijard dolarjev za boj proti malariji. A misliš da zato, da bo lahko več Afričanov kupovalo Windowse?

tikitoki ::

Okapi je izjavil:

Bill Gates investira nekaj milijard dolarjev za boj proti malariji. A misliš da zato, da bo lahko več Afričanov kupovalo Windowse?


Sej ni se noben belec umrl zaradi malarije. Pa globalno segrevanje ne more vplivati na razporeditev malaricnih podrocij

imagodei ::

Okapi je izjavil:

Bill Gates investira nekaj milijard dolarjev za boj proti malariji. A misliš da zato, da bo lahko več Afričanov kupovalo Windowse?

Pojma nimam, kakšno motivacijo ima, vidim pa, da ga ni zraven pri Hyperloopu, Tesli, SpaceX... Očitno ga ne zanima niti LHC.

Sploh pa: Koliko takšnih vidnih investitorjev še vidiš?
- Hoc est qui sumus -

Jst ::

A davčne olajšave in izjeme se ne štejejo? Če jih ti ne šteješ, potem imaš prav; potem je moj odgovor nesmiseln.

By the way info: Države subvencionirajo "airlines". Zato se tudi USA "airlinerji" jezijo na druge, ker jih USA ne.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

MrStein ::

imagodei je izjavil:


MrStein je izjavil:

Za kompresijo pa sem tudi povedal. A bereš selektivno?

Si povedal, si. Ampak, točno to je problem: ti si samo povedal, oziroma daješ neke kvalitativne ocene. Nič narobe s tem, ampak kot pravi izrek: Extraordinary claims require extraordinary evidence. Tvojemu zatrjevanju ne verjamem. Daj mi kakšno čtivo v branje, kjer so npr izračunali, da se to neprestano polnjenje in praznjenje cevi splača.

Rekel si, da predolgo traja. Ne zdaj izjav spreminjati.
Razen tega sploh ni treba zraka spuščat. Dovolj je pol metra cevi od vrat terminala do vrat vlaka. Iz vakuum v tunelu ostane nedotaknjen.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

imagodei ::

Nič ne spreminjam izjav, ne mi ti v usta polagat besed, ki jih nikdar nisem izrekel. Moj pomislek je, da utegne vstop kapsule v hyperloop vakuum trajat neugodno dolgo. Strinjam se s tabo, odvisno od izvedbe terminala. Morda pa res na način, kot ga predlagaš ti - zdi se, da bi bilo to res najhitreje, po drugi strani potnike ob vkrcavanju izpostavljaš novi nevarnosti: spet en mehanski del, ki lahko zataji.

Istočasno polet na redni liniji SF - LA traja 1 uro 30 minut. Hitri pogled na Google pove, da dnevno leti na tej liniji samo med SFO in LAX cca 40 letov (v eno stran). Vozovnice za povratni let stanejo od cca 100 USD dalje. Še največji problem so varnostni pregledi, LAX zahteva, da si na letališču za domače lete vsaj 2 uri prej. Hyperloop je precej high profile tarča, a ob bistveno manjšem številu potnikov in eni sami liniji bi čas trajanja varnostnih pregledov najbrž zlahka prepolovili?

Torej, uganka ostaja izvedba terminala in način vstopa kapsule v vakuum (oziroma ali je ves čas v vakuumu), ter cena vozovnice.

Še vedno se mi zdi, da bo Hyperloop moral pokazat bistvene prednosti (cena, bistveno skrajšan čas) da bi lahko ekonomsko preživel. Ne rečem, 10x se je zabavno in vznemirljivo peljat s tem, ampak če ne nudi nekih posebnih prednosti...? Z letalom si danes kamot v 12-14 urah iz SF v LA in nazaj, in vmes opraviš v LA cel delovnik.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

MrStein ::

imagodei je izjavil:

Nič ne spreminjam izjav, ne mi ti v usta polagat besed, ki jih nikdar nisem izrekel. Moj pomislek je, da utegne vstop kapsule v hyperloop vakuum trajat neugodno dolgo. Strinjam se s tabo, odvisno od izvedbe terminala. Morda pa res na način, kot ga predlagaš ti - zdi se, da bi bilo to res najhitreje, po drugi strani potnike ob vkrcavanju izpostavljaš novi nevarnosti: spet en mehanski del, ki lahko zataji.

Se mi je zdelo, da si potem omenjal ekonomičnost sistem vstopa/izstopa. Če nisi, pozabi ta del.
Načina sem predlagal dva.
Pa dvomim, da je malo gume tako velik problem, da bi obstajala nevarnost fail-a. (pri varianti "na vrata")
Če res začne na veliko puščati, avtomatsko napolnijo celi tunel z zrakom. Posledično bo mogoče koga za pol sekunde sesalo v razpoko. Nekako kot če kdo pomotoma na tir stopi in ga lokomotiva oplazi. Ni prijetno, ampak železnice zaradi tega ne bomo zaprli.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

tikitoki ::

imagodei je izjavil:

Nič ne spreminjam izjav, ne mi ti v usta polagat besed, ki jih nikdar nisem izrekel. Moj pomislek je, da utegne vstop kapsule v hyperloop vakuum trajat neugodno dolgo. Strinjam se s tabo, odvisno od izvedbe terminala. Morda pa res na način, kot ga predlagaš ti - zdi se, da bi bilo to res najhitreje, po drugi strani potnike ob vkrcavanju izpostavljaš novi nevarnosti: spet en mehanski del, ki lahko zataji.

Istočasno polet na redni liniji SF - LA traja 1 uro 30 minut. Hitri pogled na Google pove, da dnevno leti na tej liniji samo med SFO in LAX cca 40 letov (v eno stran). Vozovnice za povratni let stanejo od cca 100 USD dalje. Še največji problem so varnostni pregledi, LAX zahteva, da si na letališču za domače lete vsaj 2 uri prej. Hyperloop je precej high profile tarča, a ob bistveno manjšem številu potnikov in eni sami liniji bi čas trajanja varnostnih pregledov najbrž zlahka prepolovili?

Torej, uganka ostaja izvedba terminala in način vstopa kapsule v vakuum (oziroma ali je ves čas v vakuumu), ter cena vozovnice.

Še vedno se mi zdi, da bo Hyperloop moral pokazat bistvene prednosti (cena, bistveno skrajšan čas) da bi lahko ekonomsko preživel. Ne rečem, 10x se je zabavno in vznemirljivo peljat s tem, ampak če ne nudi nekih posebnih prednosti...? Z letalom si danes kamot v 12-14 urah iz SF v LA in nazaj, in vmes opraviš v LA cel delovnik.


Sem ti ze napisal, da celo v vesolju znajo opraviti prestop v vakumu, ce ti to ni dovolj, ti ne morem pomagati. Lahko pa seveda argumentiras zakaj to nebi bilo mozno na zemlji ali pa kaj bolj nevarno. Konec koncev ti nihce nikoli ne garantira popolne varnosti v javnem prevozu. Ce je priblizno tolk varno, k z letalom je menda sprejemljivo.

Seveda pa je zelo vprasljivo, ce bi Hyperloop dejansko skrajsal cas potovanje, zaradi coitno razlogov, ki si jih napisal. Sam lahko pa terminal, za razliko od letalisca, naceloma, postavis direkt v center mesta, kar bi bilo neprimerno bolj prirocno.

imagodei ::

tikitoki je izjavil:

Sem ti ze napisal, da celo v vesolju znajo opraviti prestop v vakumu, ce ti to ni dovolj, ti ne morem pomagati. Lahko pa seveda argumentiras zakaj to nebi bilo mozno na zemlji ali pa kaj bolj nevarno. Konec koncev ti nihce nikoli ne garantira popolne varnosti v javnem prevozu. Ce je priblizno tolk varno, k z letalom je menda sprejemljivo.

Očitno moram vedno odgovor začet z disclaimerjem, da se meni zdi krasno, če bo Hyperloop zaživel in uspel rešit vse tehnološke, predvsem pa ekonomske probleme. Sicer pa, astronavti, ki jih peljejo na ISS, se zavedajo, da tvegajo svoje življenje. Malček drugače je že ta reč, se ti ne zdi? V bistvu, če pomisliš, je celotna vožnja v hyperloopu nekolikanj avanturistično-adrenalinsko doživetje, če pomisliš, da potnikom ob resni napaki (ki se ne more naredit, razen kot se, kot nam vsako leto demonstrirajo med drugim tudi letalski prevozniki) in prebitju lupine kapsule grozi smrt v vakuumu. Dihalni aparati v tem primeru ne pomagajo, imajo potniki veliko večje probleme npr. z ekspanzijo plinov, ki so raztopljeni v krvi in organih in nastankom mehurčkov (ki povzročajo ishemične srčne in možganske kapi, v ekstremnih primerih tudi raztrganje krvnih žil), vretjem nezaščitenih telesnih tekočin (slina, sluznica v pljučih itd.), ker zunanji tlak pade pod parni tlak vode pri 37o C, ali pa z izgubo zavesti in kasnejšo smrtjo zaradi padca parcialnega tlaka kisika v krvi.

Ampak OK, I digress. Skratka - glede vstopa komore v vakuum oziroma procesa re-kompresije in dekompresije me je zavedel tekst, ki sem ga prebral pred več meseci nekje na spletu. Ko človeku daš kladivo v roke, povsod vidi samo še žeblje. Nisem potem niti pomislil na varianto, da bi bila celotna cev kar stalno pod pritiskom, pa da bi ljudi v kapsulo spravili po posebnem tunelu. To bi bilo najbrž res lažje, je pa vprašanje, kako je z varnostjo tega oz. ali se tak terminal lahko izgradi s takimi stroški obratovanja, da računica ostane na strani donosnosti. Načeloma potem stotine tisočev kubičnih metrov vakuuma pripelješ na potniški terminal. Če tam pride do breacha, magari zaradi eksplozije bombe ali samomorilskega napadalca, traja kar nekaj časa, preden se napolni 600 kilometrov tunela nazaj na 101 kPa, kar spet utegne povzročiti precejšnje vetrove...
- Hoc est qui sumus -

MrStein ::

Za pregrade si že slišal? Za primer požara jih ima prav vsaka večja bajta.

Res je: Če v življenju nikoli nisi videl kladiva, potem ti ni jasno kako preprosto je žebelj v desko zabiti. Če pa je tak trdo!
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

imagodei ::

Kot sem že dejal, ne predstavljam si celega kupa pregrad v tunelu, kjer kapsula drvi 1000 km/h. Si ti to predstavljaš? 500m odseki, ki se odpirajo in zapirajo, ko je v bližini kapsula? Vse v redu, dokler enkrat mehanizem ne zataji?
- Hoc est qui sumus -

MrStein ::

Dovolj je en na začetku terminala. Odpre se pteden vlak štarta.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

WarpedOne ::

imago:
ne predstavljam si

Torej je nemogoče, neumno, predrago, butasto, naivno, absurdno, nevarno? In žre otroke seveda. Vse kar si ne predstavljaš poleg X tebi sploh neznanih problemov je potrebno še rešit ali pa vsaj ocenit rizik, ki ga predstavljajo kot le delno rešeni. Zato pa te zadeve še v praksi ni nikjer.

Kar pomeni točno nič.

Probleme se reši, ne pa kriče zbeži stran, histerično nabija o zračnem zidu ipd. Da ti nisi sposoben zgruntat rešitev, je že dolgo jasno.

Care to step away and give space to those who are?





How do you know what you don't know?

imagodei ::

WarpedOne je izjavil:

Torej je nemogoče, neumno, predrago, butasto, naivno, absurdno, nevarno?

Lej, ti verbalni nasilnež - česa takega nikdar nisem trdil. Kar jaz hočem je, da dobim odgovore na svoje pomisleke. A sem prelen, da bi sam iskal informacije na netu, sploh ne igra vloge. Ako te to moti, me lahko mirno ignoriraš. Ako se ne znaš spodobno izražati, vzemi Prozac in dokler ne prime, drži jezik za zobmi. Nisem jaz tisti, ki nekaj dodaja v ustaljen red, breme argumentiranja je na tistih, ki to počno. Npr. MrSteinu gre to mnogo bolje od rok, kot tebi, dasiravno tudi on še potrebuje vajo.

Namen foruma je debata, na slo-techu je še najbolj fino, če je argumentirana.

WarpedOne je izjavil:

Da ti nisi sposoben zgruntat rešitev, je že dolgo jasno.

Iz tvojih ust to ne pomeni veliko. URL na seznam tvojih dosežkov, prosim. Če pa že takole, prosto po Prešernu ugibaba stvari o "anonimnežih" na drugi strani internetne persone, potem jaz sklepam, da si že dolgo potreben strokovne pomoči - če takole komuniciraš tudi v zasebnem življenju, se ne čudim, da ti družbo delajo predvsem mački.

WarpedOne je izjavil:

Care to step away and give space to those who are?

Komu? Tebi? URL na seznam tvojih dosežkov, prosim. Ali pa zgolj orgazmiraš nad svojim idolom, ki ga deificiraš do te stopnje, da ne dopuščaš niti zdrave skepse? Newsflash: Po mojem mnenju je Elon Musk človek z veliko začetnico, ki si zasluži vse spoštovanje. Še en Newsflash: če ga boš še tako zagovarjal in deificiral, ob njegovem morebitnem uspehu s Hyperloopom ne boš dobil nakazila na TRR.

Resno, W1, iz posta v post dokazuješ, da si kot persona en mali človeček, ki se nadvse rad verbalno izživlja nad sogovorniki na forumih. Morda to tebi učinkuje terapevtsko, a jebi ga, to res ni način. Če pa želiš, lahko tudi jaz polivam gnojnico, dokler se ne bova oba brala v rdečem odtenku.
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Cry me a river... tvoj a-priori odklonilno pljuvajoč odnos je jasen:

Če se teroristi odločijo, da bodo z ostrostrelsko puško streljali na hyperloop iz oddaljenosti 1km? Zračni val, ki bi zadel v vakuumu potujoč vlak, bi v trenutku ubil vse potnike - bilo bi, kot da so treščili v zid. Kakšna nočna mora s stališča vzdrževanja in varnosti!


Klicaj je tvoj. Maš kej pozitivnega za dodat v temo, kakšen link na ne-kup-dreka prispevek?
How do you know what you don't know?

imagodei ::

Pikec, zgubljati čas z verbal abuserjem kot si ti, je tako kontraproduktivno, da bi se raje ustrelil v glavo, kot še nadaljeval razpravo s tabo. Sedim v senci na morju, s pirom v roki, pa naj bi se ukvarjal s tabo?

Včeraj sem si prebral nekaj podobnih threadov na Redditu, pa sem dobil več koristnih informacij v pol ure, kot tu v enem tednu. Od kulturnih uporabnikov, ki potrpežljivo razlagajo, razblinjajo dileme in objavljajo linke z izračuni in argumenti.

Očitno tistih, ki niso slepi verniki v lik in delo Elona Muska, ampak dejansko razumejo vsebino, ni strah znova in znova razlagat in odpravljat pomisleke.

Tebi pa želim mal več samozavesti, pa da bi našel kakšno bolj zabavno reč v svojem življenju kot je pizdkanje po slo-techu. Visok krvni tlak je tihi ubijalec, veš.
- Hoc est qui sumus -

SimplyMiha ::

Saj se na Redditu najdejo tudi manj simpatični uporabniki, a se hitro izgubijo v morju pozabe. Vsaj dokler so prispevki ustrezno sortirani.

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

imago:
Pikec ...

Q.E.D.
How do you know what you don't know?

vostok_1 ::



Start debunking.

No, je bil že postan.
Sam je dober video.
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

WarpedOne ::

Kar je dobrega pri tem videu, je prvi komentar pod njim.
Ampak žal zahteva bralno razumevanje.

Bo šlo?
How do you know what you don't know?

MrStein ::

vostok_1 je izjavil:



Start debunking.

No, je bil že postan.
Sam je dober video.

Ja, debunkan je že bil takrat.
Bullshit*.

Da je za cev potrebno jekla kot za eno stolpnico.
Bullshit*.

Dalje pa spet nisem gledal. Daj video, ki ni bullshit*. Že od začetka.
Bullshit*.

* beseda, ki jo omeni v prvi minuti dvakrat, jaz bom tudi, toliko da se dobi občutek o nivoju teh argumentov


To je tak, kot da bi se menil z munhokserji.
Debunk this, debunk that. Wait a minute so I make up some more, debunk it. Again. And Again...
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

vostok_1 ::

Tisti komentar je bolj filozofska razprava kot nek inženirski odgovor.

Kot prvo, maska za zrak ti ne bo prav nič pomagala, ker dokler se ne bo pritisk prostora povečal do neke normalne vrednosti, boš komaj kaj imel za dihat. Pa da ne govorimo o vplivu vakuuma na telo.

Kot drugo. Glede tistega air springa, pa mora bit izredno zatesnjeno, da res deluje. Kot drugo, če bat ne bi nalegal na stotinko natančno, vse na okrog, bi ga pri premikanju konkretno zvibiriralo.
Pri hyperloopu bi to zgledalo kot katastrofalno prebitje tube.
Vzemi eno gladko cev. Najdi nek valj, ki je dovolj tesen, ampak ne preveč. Češ vidt, da bo sicer počasneje padal, ampak nihal sem pa tja zaradi vseh nepravilnosti.
Če se to zgodi pri takih hitrostih...you're fucked.

Poglej videjo ko je dal stekleno cev. Zrak je napolnil posodo pred tisto jekleno žogico. Pri tem pa ji je dodal toliko momenta, da je postala praktično izstrelek.

Dodaj gibalno količino poda, plus gibalno količino zraka z neenakomerno špranjo...voila, you have a catastrophe.

Tiste tubice pa pošiljanje pisem v stavbah tu pa tam tudi kam pobrusijo, sam njim to ne škodi. Pa tud ne potujejo z zvočno hitrostjo. Pri zvočni hitrosti še najmanjše drgnenje ti lahko odpre vse skupaj.

Pzanimaj se kak ščit je morala taka zadeva imet.



This is no light matter.

Če boš imel te oddušne ventile pa moraš še posebej pazit kje ga odpret.
Pa da ne govorimo o čist običajnih zadevah kot je prah, ki bi se eventuelno not nabiral.

Skratka, ogromno inženirskih challeng-ov, za srednji profit.

MrStein je izjavil:

vostok_1 je izjavil:



Start debunking.

No, je bil že postan.
Sam je dober video.

Ja, debunkan je že bil takrat.
Bullshit*.

Da je za cev potrebno jekla kot za eno stolpnico.
Bullshit*.

Dalje pa spet nisem gledal. Daj video, ki ni bullshit*. Že od začetka.
Bullshit*.

* beseda, ki jo omeni v prvi minuti dvakrat, jaz bom tudi, toliko da se dobi občutek o nivoju teh argumentov


To je tak, kot da bi se menil z munhokserji.
Debunk this, debunk that. Wait a minute so I make up some more, debunk it. Again. And Again...


Cev mora bit dovolj debela, zagotovo.

Edini način, ki bi res smiselno gradit to zadevo je pod zemljo.

Znebiš se temperaturnih nihanj in imaš veliko prednost pri statiki pa tud vibracije ublažiš.

Nisem bral tistega white paper-ja, ampak kaj bi poganjalo zadevo, če ne turbofan? Maglev?
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Okapi ::

Edini BS tu je za tak projekt, v komaj idejni fazi, trditi, da bo stal 6 milijard in da bodo vozovnice po 25 dolarjev. Čeprav ne dvomim, da bi jih Musk že danes prodal mnogo tisoč. Vsak pravi vernik bi kupil vsaj dve povratni.>:D

vostok_1 ::

Hyperloop @ Wikipedia

Linear electric motor propulsion.

Magnetic ali air bearings?

Ok, z pasivnimi magneti...rather silly if you ask me. Porabil bi jih na tisoče.
Air bearings? A pol ni visokega vakuuma v tubi?

Jz mam boljšo alternativo hyperloopa.

A) prosto-tlačni pol-kanal "U". Vanjo položena kapsula, z električno turbino spredaj. Ta dovaja zrak v podvozje in ustvarja zračno blazino. Kotalni upor in materialno trenje...gone. Ostane sam še zračno.
I reckon you could do 500kmh dokaj ekonomično.
Prednosti...simple ko pasulj izgradnja. Betonski kanal prevlečen z tesnilno, gladko maso. Napajanje prek kotalečega kolesa na bakreni žici.
Varnost...toliko kot maglev.
Lahko se ga sicer dvigne na stebre, je pa malo dražje. Glede ekspanzije materiala, zgolj prosto ležeče cevi na vsake toliko. Nič ne škodi zračni blazini.

Skratka, to bi bil poor-man's maglev.

b) 30-40% vakuum. Vse ostalo bodono kot hyperloop, s tem, da pogon bi lahko komot bila električna turbina. I reckon speeds airlinerja.

Sicer pa ta varjanta ni pretirano smiselna, ker dobiš vse težave hyperloopa z nobenimi prednostmi letala.


Skratka i vote za A)
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Vostok-1, pod točko a si ravnokar izumil aerotrain :) (vsaj v principu)

A%C3%A9rotrain @ Wikipedia



LP

Jože

imagodei ::

WarpedOne je izjavil:

imago:
Pikec ...

Q.E.D.

Ja fak... Človek, ki ne zna drugega kot zlivat gnojnico po drugih in mi direkt zapisati, kaj je že dolgo jasno, da jaz znam oziroma česa ne, mi bo snobovsko očital ad hominem.

Q.E.D. je to, da verbalno zlorabljaš sogovornike in da si ga drkaš na to, da ti kao veš več od drugih. Razjahaj. Človek s poštenimi nameni bi svoj čas na forumu trošil za razlage, ne pa za zasmehovanje drugih. Travme iz otroštva morda? Si bil tarča bullyjev?
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

MrStein ::

Lepa samokritika.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

imagodei ::

Midva verjetno nimava v mislih istega WarpedOne. Jaz imam v mislih tistega, ki je v temah o Tesli in Hyperloopu že dolgo sarkastičen, na pomisleke ne odgovarja drugače kot tako, da nam sporoča, kakšni bedaki in kreteni smo ter od nas, plebsa, vzvišeno zahteva, naj gremo googlat za informacije.

Kakšen fail "Forumskega bontona". Prideš na forum, kjer se po definiciji izmenjuje mnenja, nato pa zavzameš stališče, da smo vsi izmečki, ki privoščimo Elonu Musku neuspeh, zato ti ni treba (argumentirano) debatirat, ampak si lahko nesramen in žaljiv. Pri čemer minimalni standardi debate zahtevajo, da argumente navaja tisti, ki nekaj dodaja v ustaljeno sliko.

Takole osorno se ni obnašal niti Thomas, pri čemer zanj vsaj vemo, da je brihten in ima kaj za pokazat...
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

vostok_1 ::

Barbarpapa2 je izjavil:

Pozdrav

Vostok-1, pod točko a si ravnokar izumil aerotrain :) (vsaj v principu)

A%C3%A9rotrain @ Wikipedia



LP

Jože


Šure, ampak bom kot Musk, po svoje poimenoval. Ladies and gentelmen, xirs and kins of all types, i present to you "Halfloop".


Ta zgornji patent sucks balls. To bi moralo lebdeti v halfpipe-u, kjer je prednost lažjega ohranjanja blazine. Za držanje nivoja pa se uporabi isto metodo kot jo uporabljajo obiskovalci toboganov. Damo not par midgetov pa vsak malo skače levo pa... nah, just kidding. Ampak daš not aktivni balansirni mehanizem. Ali pa zgolj narediš tako obliko kabine ki se sama balansira.
Električni turbofan spreadj and voila.
Poceni narejeno. Hitrejše od večine vlakov. Varno.

Skratka, to bi financiral. Hyperloop pa še dolgo časa ne.
There will be chutes!

RejZoR ::

Hyperloop je največja neumnost v zadnjem času. V teoriji zveni super, da eliminiraš zračni upor pri doseganju visokih hitrosti, realnost pa je taka, da ima zadeva tolk felerjev, da je praktično čist neizvedljiva.

- cevi se bojo pri takih dolžinah in fiksnih spojih krivile, sploh med vročimi in hladnimi urami dnevov na zahodni obali Amerike (dokaz: navadni železniški tiri)
- če bojo spoji prožni bojo masivna failure točka
- cevi so absurdno tanke, če bojo imel not skoraj 100% vakuum se bojo sesedle zaradi zunanjega zračnega pritiska
- cevi bojo prosto izpostavljene ob cestah (če se bo kdo zaletel not bo lahko huda katastrofa)
- cevi bojo prosto izpostavljene kar je ogromen rizik za teroristične napade kjer bi z minimalno napora naredil ogromno škode in žrtev
- testno črpanje zraka iz manj kot pol kilometra cevi so rabili okoli 6 ur. Hyperloop naj bi segal čez pol zahodne obale Amerike...
- za eliminacijo idiotsko dolgih črpalnih časov bi moral bit glavni del skoz pod vakuumom, črpali bi samo iz bulkheadov na postajah, kar bi zmanjšalo čase, ampak bi povečalo kompleksnost in možnosti katastrof (zaletavanje vagonov v bulkhead vrata, več failure točk za vakuum, dvojna katastrofa če bi se zaletel+dekompresija)
- testi vagončkov so bili absurdno smešni ker so komaj kaj pridobil glede na polno atmosfero
- v primeru kakršnega koli failura vagona bi ljudje v slednjem skor sigurno umrli
- v primeru kakršnegakoli failura tunela bi ljudje v slednjem skor sigurno umrli
- absurdno težavno vzdrževanje in če bi se izvajalo na glavnem delu bi bili downtime časi dolgi več dni samo zaradi črpanja zraka čeprav bi popravilo trajalo samo pol ure
- absurdno težavno reševanje ljudi v primeru odpovedi česarkoli

Hyperloop je obsojen na propad še preden bo začel delovat, kar dokazujejo neskončne težave in felerji med samimi testnimi poizkusi kjer imajo vse skupaj nobene dolžine. In konec koncev, zadeva ni praktična, ne za uporabo in ne vzdrževanje, še manj pa bi si želel bit kjerkoli v tej zadevi, ko bi šlo kaj narobe.

Edino kar bi imelo smisel so maglev vlaki v tunelih s stalnim manjšim podtlakom, ki bi ga verjetno lahko ustvarjali že z navadnimi ventilatorji, ki bi vlekli zrak iz tunelov. Eliminacija trenja koles + eliminacija glavnega dela zračnega upora brez vseh težav skoraj čistega vakuuma. Tud če bi šlo do katastrofalnih failurov bi v najslabšem primeru ljudje morali dihati izredno redek zrak, kot bi bili nekje visoko v gorah, ne bi bilo katastrofalne dekompresije, vlak bi zaradi upora pač upočasnil in lažje vzdrževanje v vseh pogledih. Bi bilo prav zanimivo vidit kakšno študijo kako "gostota" vpliva na učinkovitost gibanja skozi tako atmosfero. Kje je točka zelo dobre učinkovitosti brez težav skoraj čistega vakuuma in potencialno zadostno atmosfero za težavno ampak še vedno možno dihanje brez pomagal.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

Okapi ::

Maglev v vakuumskem tunelu je prihodnost hitrega transporta na Zemlji, skoraj zanesljivo, ker hitrejše in udobnejše alternative praktično ni. Pariz- New York v recimo eni uri, mogoče še malo prej. Ampak še ne bo tako kmalu, mogoče čez 200 let. Mogoče čez 500.

Če ne bo prej uploada.;)

MrStein ::

RejZoR je izjavil:

- cevi so absurdno tanke, če bojo imel not skoraj 100% vakuum se bojo sesedle zaradi zunanjega zračnega pritiska

Ja, ker nekdo ki "cevi" redno pošilja v vesolje ne zna izračunati obremenitve tlaka na cevi.
Seveda. Še dobro, da imamo forumce, da jih opozorijo na take "felerje".

- testi vagončkov so bili absurdno smešni ker so komaj kaj pridobil glede na polno atmosfero

Ha ha, test prvega letala je bil smešen, ker je hitrost bila pod 10 km/h. To je hitrost pešca. Samo idiot misli, da je letalstvo viable način transporta. Ha ha.

Povzetek: Hyperloop je bedast, hyperloop z eno malo spremembo pa je da šit. OK.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
783678 (583) bbf
»

Hyperloop prihaja v Evropo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
786221 (1751) jype
»

Prvi preizkus Hyperloopa v puščavi v Nevadi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
749432 (4002) BigWhale
»

SpaceX hoče na Mars (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20721029 (11543) BigWhale
»

SpaceX gradi prototip cevnega zračnega potniškega prometa v Teksasu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7317831 (12688) nodrim

Več podobnih tem