» »

Hyperloop

Hyperloop

strani: 1 ... 6 7 8 9

tikitoki ::

MrStein je izjavil:

Tako kot električni avtomobili?
Kot plačevanje preko interneta?
Kot reusable rakete?


Skoda le, da so bili elektricni avtomobili na cesti, preden se je Musk sploh rodil. Razvijajo pa jih se marsidrugje, celo prodajajo jih. Ampak, ja, another "ORIGINAL" idea!

Okapi ::

Magic1 je izjavil:

Avto pilot za avtocesto je relativno lahko izvedljiv. Za drugam pa neprimerno težje izvedljiv.
Če hočeš, da avto sam vozi potnike in služi denar (ali pa odpelje otroke v šolo), je avtopilot, ki sme vozit samo po avtocesti, popolnoma neuporaben. In Musk obljublja avto, ki bo sam vozil potnike in ti služil denar, medtem ko boš doma spal.

V resnici je hyperloop prej uresničljiv kot samodejni avto. Samo dovolj denarja moraš imeti, da skoplješ tunel ali postaviš cev, resnih tehničnih ovir pravzaprav ni.

hammock ::

Magic1 je izjavil:

Dva fantazijska in en, ki je možen, vendar zelo drag in z omejeno uporabnostjo. Hyperloop in Mars sta pravlična, ki ju najverjetneje ne bomo ugledali v življenju Muska. Seveda izvedljiva sta, vendar bi potrebovala rezorse primerljive z tistimi, ki spravili človeka na luno v 60. "Avtonomni" avto imamo že danes od Googla, samo je problem ker ima superračunalnik v prtlažniku in čudo različnih senzorjev. Avto pilot za avtocesto je relativno lahko izvedljiv. Za drugam pa neprimerno težje izvedljiv.

Denarja in resourcov imamo danes na voljo neprimerno vec kot v 60tih. Gre pac za kompleksne stvari, ki ne nastanejo cez noc.

Poleg tega pa, tebe to ne bo stalo niti evra, zakaj tako pljuvas po razvoju ki ga financira nekdo drug? Poglej malo vecjo sliko, na koncu bos tudi ti in tvoji potomci direktno profitiral od teh pravljic ki jih Musk razvija.

Mars? Mogoce ne bo nic, ampak spaceflight je z reusable raketami postal bistveno cenejsi.

Elektricni avti? Mogoce bo Tesla propadla, ampak njihovo glavno delo je kar se mene tice opravljeno - sprozili so elektrifikacijo avtoindustrije.

Boring company? Tu ne vidim nic tako hudo pravljicnega, jebeno betonsko cev in par crpalk za zrak pa bodo ja spravili skupaj. Saj mogoce je neumnost, ampak kot receno - tebe zadeva financno ne bo udarila.

frudi ::

WarpedOne je izjavil:

Elon Musk's Boring Company is starting work on Baltimore-DC underground Hyperloop

hahahaha :))

Electrek (ki ni nič druga, kot Muskovo PR trobilo) objavi sliko ograje sredi travnika in nekaj špekulacij:


in Warpiju že prihaja v hlačah.

Ne-kultisti raje še ne bomo zadrževali diha, da bo iz tega v bližnji ali srednji prihodnosti nastal delujoč hyperloop :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

MrStein ::

Okapi je izjavil:


V resnici je hyperloop prej uresničljiv kot samodejni avto. Samo dovolj denarja moraš imeti, da skoplješ tunel ali postaviš cev, resnih tehničnih ovir pravzaprav ni.

Kako, če pa je thunderfoot et al trdil, da jih je celi kup???? *confused*
;)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Magic1 ::

hammock je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Dva fantazijska in en, ki je možen, vendar zelo drag in z omejeno uporabnostjo. Hyperloop in Mars sta pravlična, ki ju najverjetneje ne bomo ugledali v življenju Muska. Seveda izvedljiva sta, vendar bi potrebovala rezorse primerljive z tistimi, ki spravili človeka na luno v 60. "Avtonomni" avto imamo že danes od Googla, samo je problem ker ima superračunalnik v prtlažniku in čudo različnih senzorjev. Avto pilot za avtocesto je relativno lahko izvedljiv. Za drugam pa neprimerno težje izvedljiv.

Denarja in resourcov imamo danes na voljo neprimerno vec kot v 60tih. Gre pac za kompleksne stvari, ki ne nastanejo cez noc.

Poleg tega pa, tebe to ne bo stalo niti evra, zakaj tako pljuvas po razvoju ki ga financira nekdo drug? Poglej malo vecjo sliko, na koncu bos tudi ti in tvoji potomci direktno profitiral od teh pravljic ki jih Musk razvija.

Mars? Mogoce ne bo nic, ampak spaceflight je z reusable raketami postal bistveno cenejsi.

Elektricni avti? Mogoce bo Tesla propadla, ampak njihovo glavno delo je kar se mene tice opravljeno - sprozili so elektrifikacijo avtoindustrije.

Boring company? Tu ne vidim nic tako hudo pravljicnega, jebeno betonsko cev in par crpalk za zrak pa bodo ja spravili skupaj. Saj mogoce je neumnost, ampak kot receno - tebe zadeva financno ne bo udarila.

Sej to se zavedamo, da Musk ne bo naredil nič drugega kot predor v katerem bo rahel podtlak, samo mora še maglev razvit. Mogoče bodo to naredile "zastonj" univerze zanj. Tak "hyperloop" lahko Japonci in KItajci naredijo že prihodnje leto, ki bi že realne potnike vozil. Samo so verjetno izračunali, da strošek izgradnje cevi in sistema črpalk ne odtehta razlike v zračnem uporu.
Magic

imagodei ::

MrStein je izjavil:

Okapi je izjavil:


V resnici je hyperloop prej uresničljiv kot samodejni avto. Samo dovolj denarja moraš imeti, da skoplješ tunel ali postaviš cev, resnih tehničnih ovir pravzaprav ni.

Kako, če pa je thunderfoot et al trdil, da jih je celi kup???? *confused*
;)

Jih ni, dokler v enačbo ne vstaviš še denarja.

Danes zmoremo marsikaj. Tehnične ovire odpravljamo vsak dan. Vse je samo stvar "insert coin". Brez zadostnih sredstev nenadoma gradnja 100 meterskega mostu postane tehnično zahtevna.
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Ampak zid!
Kako boš prebil zračni zid z denarjem?!?!
How do you know what you don't know?

jype ::

Zviješ ga v stožec, ane.

MrStein ::

Ja, vse tiste "tehnične" težave so zdaj naenkrat "ekonomske".
Jutri pa bodo... "filozofske".
Pojutrišnjem pa...???
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

WarpedOne ::

kredibilnost ne sploh.
intelektualna iskrenost še manj.
How do you know what you don't know?

Magic1 ::

MrStein je izjavil:

Ja, vse tiste "tehnične" težave so zdaj naenkrat "ekonomske".
Jutri pa bodo... "filozofske".
Pojutrišnjem pa...???

Od kdaj so maglevi na svetu? Pa kje jih imamo? Maglev je kar nekaj razredov cenejši od hyperloopa. Pa že ta je ekonomsko redko kje upravičen. Ni to elektronika, kjer lahko napredek manjša in ceni zadevo. To je strojništvo, kjer je masa in se ne da delat čudežev z zmanjševanjem komponent.
Večina ljudi je v 60 verjela, da bodo kmalu leteli z avti, hodili na počitnice v vesolje...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

imagodei ::

Magic1 je izjavil:

Večina ljudi je v 60 verjela, da bodo kmalu leteli z avti, hodili na počitnice v vesolje...

To so vizionarji, ki so si drznili sanjat in gledat naprej, v prihodnost! Ne pa ti, ki gledaš samo, kako se ne da! Kdo pa si ti, da boš unim iz 60. let govoril, da so bluzači?

>:D
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

Marty McFly in Doc Brown sta sla v prihodnost na danasnji dan, samo dve leti nazaj. 21. oktober 2015. Od stvari, ki smo jih videli v filmu, nimamo prakticno nicesar. Se Cubsi so zmagali v World Series leta 2016 in tudi Jaws fransiza je umrla. :D

WarpedOne ::

V filmih tipično prikazujejo prihodnost, kot jo opisuje/pričakuje 'navaden bedak' i.e. oseba z IQ ~100, ki tipično nima pojma o detajlih tehnologije, zakaj so stvari takšne kot so, kje so omejitve ipd.

Današnja realnost je za tipično osebo iz 1985 ne znanstvena fantastika ampak pure fantasy, ne neverjetno ampak nepredstavljivo.

Stvarnost leta 2050 je za nas danes še bolj neverjetna kot je današnjost neverjetna za stvarnost 1985.

Žal je tako, da se tem istim navadnim bedakom sedanjost zdi nič posebnega, "od boga dano, od nekdaj" in hkrati tudi nespremenljivo.
How do you know what you don't know?

Okapi ::

V bistvu je en zanimiv pojav pri napovedovanju prihodnosti - pričakovane reči se v glavnem ne zgodijo, zgodijo pa se povsem nepričakovane. Pametnih telefonov recimo nihče ni napovedal vnaprej, sploh pa ne načina, na katerega jih uporabljamo (čvek, sms, igre, navigacija ...).

In to nima veze s tem, kako pameten je napovedovalec, da ne bo pomote. Warpi si samo domišlja, da sta on in Musk kaj pametnejša od povprečja.>:D

Mimogrede, tistim, ki se spomnimo, kako je bilo leta 1985, se nekatere današnje stvari zdijo zelo fantastične, recimo digitalni fotoaparati in gps. Pri marsikateri pa vidimo, da napredka praktično ni - recimo letala, rakete, tudi avti ... Kje so recimo 3D-hologrami? Leta 1985 in še prej smo videli prve, in danes še takih ni nikjer več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedOne ::

Razloži še, kako si ti bolj pameten in zakaj tvoje napovedi da "še 20 let ne bo samovozečih avtomobilov" ne pašejo v:
V bistvu je en zanimiv pojav pri napovedovanju prihodnosti - pričakovane reči se v glavnem ne zgodijo, zgodijo pa se povsem nepričakovane.

Ali tisto bajanje kako se bodo še X let prodajali ICE avtomobili ker se danes itak proda 80 milijonov kosov letno.

Ti sam si še najbolj kriv napovedovanja prihodnosti skozi sedanjost in kako bodo stvari še dolgo takšne kot so danes, brez 'nepričakovanih' sprememb.

SPrememba modela lastništva avtomobilov ki bo drastično zreduciral količino novih avtomobilov bo takšen 'nepričakovan' efekt.
BES in lastne sončne elektrarne bo drug tak 'nepričakovan' efekt.
Lokalno solastništvo avtonomnega BEV bo tretji, ipd.
How do you know what you don't know?

hojnikb ::

V filmih tipično prikazujejo prihodnost, kot jo opisuje/pričakuje 'navaden bedak' i.e. oseba z IQ ~100, ki tipično nima pojma o detajlih tehnologije, zakaj so stvari takšne kot so, kje so omejitve ipd.


jokes on you, inteligenčni kvocient nima nobene veze s tem, kako navadni bedaki pozanjo tehnologijo in si prikazujejo prihodnost.
Ie, bedak si lahko tudi z 180 IQja
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Okapi ::

WarpedOne je izjavil:

Razloži še, kako si ti bolj pameten in zakaj tvoje napovedi da "še 20 let ne bo samovozečih avtomobilov" ne pašejo v:
V bistvu je en zanimiv pojav pri napovedovanju prihodnosti - pričakovane reči se v glavnem ne zgodijo, zgodijo pa se povsem nepričakovane.

Ali tisto bajanje kako se bodo še X let prodajali ICE avtomobili ker se danes itak proda 80 milijonov kosov letno.

Ti sam si še najbolj kriv napovedovanja prihodnosti skozi sedanjost in kako bodo stvari še dolgo takšne kot so danes, brez 'nepričakovanih' sprememb.

SPrememba modela lastništva avtomobilov ki bo drastično zreduciral količino novih avtomobilov bo takšen 'nepričakovan' efekt.
BES in lastne sončne elektrarne bo drug tak 'nepričakovan' efekt.
Lokalno solastništvo avtonomnega BEV bo tretji, ipd.
Za razliko od nekaterih drugih so moje napovedi pravilnejše>:D Nisem nikoli rekel, da avti ne bodo nikoli sami vozili otrok v šolo. Napisal sem samo, da se to ne bo zgodilo tako kmalu, kot nekateri bajajo. In ko se bo to enkrat zgodilo, bo res hitro vse drugače. Takrat avta recimo sploh ne boš več mogel kupit. Ker bi bil proizvajalec bedak, če bi ti ga prodal.

Mimogrede, samodejni avto ni "nepričakovana" stvar, ki se bo zgodila. To je "pričakovana" stvar, ki se še dolgo ne bo zgodila. Ne spada v razred pametnih telefonov, ki jih ni nihče napovedal, ampak v razred letečih avtov, ki so jih vsi pričakovali.

Sončne elektrarne na strehah so tudi prehodna moda. Mala domača proizvodnja česarkoli po definiciji ne more biti cenejša od množične industrijske proizvodnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

vostok_1 ::

Men tud ni jasno, kako naj bi decentralizirana proizvodnja energije bila bolj učinkovita od centralizirane, kjer je vse našponano do maximuma. Tiste panele na strehi folk še redno čisti ne, kaj šele redno zamenjuje za max delovanje.
O baterijah v kleti in inverterjih, da sploh ne govorim. Saj ne rečem...je super v času vojn in konfliktov, ko zminirajo centralno elektrarno.
There will be chutes!

WarpedOne ::

... ker transport je 100% učinkovit in 100% brezplačen.

100% je samo da nikoli ne bo 100% učinkovit niti brezplačen.
~50% končne cene dobavljene energije je cena transporta.

Kolk košta transport energije iz strehe v klet?
Ja, 0.
How do you know what you don't know?

Okapi ::

To se ti tako zdi, ker je napisano na položnici, ampak resnični stroški s tem nimajo praktično nič skupnega. Strošek transporta elektrike je v bistvu fiksen (vzpostavitev in vzdrževanje omrežja), zaračuna se glede na porabo pa predvsem zato, da se na bolj "socialen" način razdeli med porabnike.

tikitoki ::

WarpedOne je izjavil:

... ker transport je 100% učinkovit in 100% brezplačen.

100% je samo da nikoli ne bo 100% učinkovit niti brezplačen.
~50% končne cene dobavljene energije je cena transporta.

Kolk košta transport energije iz strehe v klet?
Ja, 0.


Transport elektrike? A ze vozijo beterije okoli, da je potreben transport?

WarpedOne ::

usaja se folk ki ne ve niti čemu služijo žice napete med hišami

slo tech ...
How do you know what you don't know?

Scaramouche ::

Mogoče bo zelo dobra tehnologija ko boš s časom dodal robote ki bodo čistili,menjali in popravljali razpoke...

vostok_1 ::

WarpedOne je izjavil:

... ker transport je 100% učinkovit in 100% brezplačen.

100% je samo da nikoli ne bo 100% učinkovit niti brezplačen.
~50% končne cene dobavljene energije je cena transporta.

Kolk košta transport energije iz strehe v klet?
Ja, 0.


Za slovenijo to ni tak problem.
Par procentov tops.

Sem pa pripravljen popravit mnenje, če se komu da mal preračunat.
Ok sonce je for free kar tehnično gledano je vrjetno domača solarna bolj učinkovita per unit, ampak to nič ne pove o samem realnem obratovanju in relation to comfort and economy.
There will be chutes!

Scaramouche ::

Mene pa zanima kako bi to spremenilo način življenja, taka hitrost bi pomenila da bi vsa slovenska mesta povezali v eno vas, praktično bi vsak hitreje potoval med mesti kot pa v drug dela mesta z busom.

Demografija in razpoloženje bi bilo del te cene, kar ni slabo, celo med EU mesti bi bilo neverjetno, lahko bi delal vsak dan na Dunaju brez da bi si tam zrihtal flat...

Kmalu bi se naveza Lj Mb lahko resnično videla kot nekaj produktivnega in ne kot žabarji proti violam...

BigWhale ::

Scott Manley se je peljal mimo test tube-a.

https://twitter.com/DJSnM/status/921843...

tikitoki ::

WarpedOne je izjavil:

usaja se folk ki ne ve niti čemu služijo žice napete med hišami

slo tech ...


Ce nebi bil nepismen, bi vedel, da za distribucijo elektrike.

WarpedOne ::

@vostok:
Za slovenijo to ni tak problem.
Par procentov tops.

Aja?
Nazadnje ko sm gledal, je bila omrežnina ~plovica zneska na položnici.

@tikitoki:
gtfo
How do you know what you don't know?

MrStein ::

Iz omenjenjega twitterja:
thunderf00t? 20 minutes ago

sure and they used these 'technical solutions' on the hyperloop test tracks.... oh wait.. .thats right... no they didnt!

Sami ekonomski argumenti.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

vostok_1 ::

WarpedOne je izjavil:

@vostok:
Za slovenijo to ni tak problem.
Par procentov tops.

Aja?
Nazadnje ko sm gledal, je bila omrežnina ~plovica zneska na položnici.

@tikitoki:
gtfo


Ne vem, če si ti gledal izgube ali cesarjeve davke. Ni to povsem isto.
There will be chutes!

MrStein ::

Samo malo, ti bom sliko dal.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

frudi ::

The 'government approval' Elon Musk said he got to build a New York to DC Hyperloop was probably a big misunderstanding

Pa ja ne, da je Musk spet pretiraval in izkrivljal resnico. Kako (ne)presenetljivo.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Magic1 ::

Scaramouche je izjavil:

Mene pa zanima kako bi to spremenilo način življenja, taka hitrost bi pomenila da bi vsa slovenska mesta povezali v eno vas, praktično bi vsak hitreje potoval med mesti kot pa v drug dela mesta z busom.

Demografija in razpoloženje bi bilo del te cene, kar ni slabo, celo med EU mesti bi bilo neverjetno, lahko bi delal vsak dan na Dunaju brez da bi si tam zrihtal flat...

Kmalu bi se naveza Lj Mb lahko resnično videla kot nekaj produktivnega in ne kot žabarji proti violam...

Kar bi šlo, če bi bil ta transport poceni. Kar pa ne bo. Saj imaš že danes TGV v Evropi, ki drvi 300-400km/h. Karte so pa takoj 50€ na eno smer. Pa TGV tehnologija je še poceni v primerjavi z maglev. Kje je šele vakumska cev z maglev kapsulo.
Magic

WarpedOne ::

Virgin Hyperloop One secures deal to build first hyperloop system in India

The hyperloop route will link central Pune, Navi Mumbai International Airport, and Mumbai in 25-minutes instead of the roughly 3 hours it currently takes by car and train.


SloTech: Ampak zid!!!111
How do you know what you don't know?

vostok_1 ::

Jz ne bi nikoli financiral tako neumnost. But burn away India.
There will be chutes!

imagodei ::

Tole z zidom postaja bebavo. Poslušali smo enega človeka, ki ima sicer kaj konkretnega za pokazat (očitno se tudi takšni kdaj zmotijo, ane - samo ne Musk), a odsihmal smo že zrasli in se izobrazili. Samo ti še ostajaš v otroškem vrtcu.

Od tistih časov smo se nekateri premaknili na bolj realne težave, kot npr. ekonomska vzdržnost. Za velike denarje se da marsikaj naredit, tudi varni Hyperloop. Vprašanje je samo, kaj kažejo projekcije, v kolikšnem času lahko pričakujejo ROI. Ker, če je več kot 10 let, bo že marsikateri poslovnež rajši pobegnil. Če bo več kot 20 let, pa že vsak brihten.

Napovedanih je že cel kup takšnihle Hyperloopov, čakamo samo še, da bodo začele firme kupovat zemljo in pripravljat traso. Potem bo pa že skoraj zares šlo.
- Hoc est qui sumus -

vostok_1 ::

Musk mislim, da prodaja hyperloop v navednicah.
Vrjetno bo zgolj neka varjanta tega kar dela Boring Company v LA.
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Okapi ::

WarpedOne je izjavil:

Virgin Hyperloop One secures deal to build first hyperloop system in India

The hyperloop route will link central Pune, Navi Mumbai International Airport, and Mumbai in 25-minutes instead of the roughly 3 hours it currently takes by car and train.


SloTech: Ampak zid!!!111

Bransonu se tudi že malo kisa. Zdaj, ko je očitno spoznal, da z Galacticom bolj slabo kaže, bo ljudi nekaj časa nategoval s Hyperloopom. Sem povsem prepričan, da s tem ne bo nič. Ne vem samo, na kateri stopnji se bo dokončno zalomilo. Možnosti so tri:
1) The project now enters a six-month in-depth feasibility study.

2) The results of this study, which will build on the pre-feasibility study, will be used to the design a public-private partnership structure that will be in charge of building the system using Virgin Hyperloop One’s technology.

3) They expect that construction of the first phase, which will consist of a demonstration track for commercial applications, will begin in “two to three years.”

BigWhale ::

Men so te novice ze kr mal smesne. Spominjajo na kaksne partijske novice iz 70ih in 80ih, ko se je poslusalo kje vse je nasa silna industrija sklepala posle in kaj vse so delali. Nekaj od teh zadev je bilo celo resnicnih.

Nikec3 ::

Iz Bransonovih alternativnih projektov itak nikoli ni nič. To počne v glavnem zato, ker je star, naiven in mu je dolgčas.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

s1m0n ::

A tole še je vedno aktualno?
Jaz sem mislil, da je ta "cev" že zdavnaj zarjavela :)
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

pegasus ::

Takle mamo ... nekdo bi rad nekje delal nekaj, kar bi izboljšalo svet, slovenceljni pa takoj "ta je nor, to ne dela, to se ne da, to se ne splača, to nima smisla" ipd ... Res, bravo.

Okapi ::

Pa nemceljni, amerikanceljni in vsi drugi ljudeki tudi. Če nekdo pove, da nekaj ni smiselno, ekonomsko upravičeno ali ta hip tehnično izvedljivo, to ne pomeni, da je proti napredku.

imagodei ::

pegasus je izjavil:

Takle mamo ... nekdo bi rad nekje delal nekaj, kar bi izboljšalo svet, slovenceljni pa takoj "ta je nor, to ne dela, to se ne da, to se ne splača, to nima smisla" ipd ... Res, bravo.

Lih debato na to temo smo imeli v temi "Zakaj so električni avtomobili prava stvar". Se mi ne da še enkrat. Ampak v tem konkretnem primeru je pa gotovo tudi vprašanje ekonomske računice. Kdo bo pa zgradil in operiral s to cevjo, če bo delal z izgubo?
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Takle mamo ... nekdo bi rad nekje delal nekaj, kar bi izboljšalo svet, slovenceljni pa takoj "ta je nor, to ne dela, to se ne da, to se ne splača, to nima smisla" ipd ... Res, bravo.


A vsak, ki se vprasa o smiselnosti nekega pocetja je pa kar slovencelj? Sam tolk, da vemo. :)

Vazelin ::

me zanima cena hyperloopa po metru:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

WarpedOne ::

Virgin Hyperloop One secures deal to build first hyperloop system in India

Chief Minister of Maharashtra Devendra Fadnavis commented:
"With Virgin Hyperloop One, we can create a sustainable infrastructure that will enhance the State of Maharashtra's competitiveness and attract new investment and businesses. The Pune-Mumbai hyperloop route will be an economic catalyst for the region and create tens of thousands of jobs for India's world-class manufacturing, construction, service, and IT sectors and aligns with Make in India initiatives."


Ampak zid ...
How do you know what you don't know?

vostok_1 ::

A to tisti zid kjer se butci zaletavajo pa upajo, da bo šlo skoz?

PS. Sorry bro, i had to.
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()
strani: 1 ... 6 7 8 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
783678 (583) bbf
»

Hyperloop prihaja v Evropo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
786221 (1751) jype
»

Prvi preizkus Hyperloopa v puščavi v Nevadi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
749432 (4002) BigWhale
»

SpaceX hoče na Mars (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20721029 (11543) BigWhale
»

SpaceX gradi prototip cevnega zračnega potniškega prometa v Teksasu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7317831 (12688) nodrim

Več podobnih tem