Forum » Znanost in tehnologija » Hyperloop
Hyperloop
tikitoki ::
Okapi ::
Avto pilot za avtocesto je relativno lahko izvedljiv. Za drugam pa neprimerno težje izvedljiv.Če hočeš, da avto sam vozi potnike in služi denar (ali pa odpelje otroke v šolo), je avtopilot, ki sme vozit samo po avtocesti, popolnoma neuporaben. In Musk obljublja avto, ki bo sam vozil potnike in ti služil denar, medtem ko boš doma spal.
V resnici je hyperloop prej uresničljiv kot samodejni avto. Samo dovolj denarja moraš imeti, da skoplješ tunel ali postaviš cev, resnih tehničnih ovir pravzaprav ni.
hammock ::
Dva fantazijska in en, ki je možen, vendar zelo drag in z omejeno uporabnostjo. Hyperloop in Mars sta pravlična, ki ju najverjetneje ne bomo ugledali v življenju Muska. Seveda izvedljiva sta, vendar bi potrebovala rezorse primerljive z tistimi, ki spravili človeka na luno v 60. "Avtonomni" avto imamo že danes od Googla, samo je problem ker ima superračunalnik v prtlažniku in čudo različnih senzorjev. Avto pilot za avtocesto je relativno lahko izvedljiv. Za drugam pa neprimerno težje izvedljiv.
Denarja in resourcov imamo danes na voljo neprimerno vec kot v 60tih. Gre pac za kompleksne stvari, ki ne nastanejo cez noc.
Poleg tega pa, tebe to ne bo stalo niti evra, zakaj tako pljuvas po razvoju ki ga financira nekdo drug? Poglej malo vecjo sliko, na koncu bos tudi ti in tvoji potomci direktno profitiral od teh pravljic ki jih Musk razvija.
Mars? Mogoce ne bo nic, ampak spaceflight je z reusable raketami postal bistveno cenejsi.
Elektricni avti? Mogoce bo Tesla propadla, ampak njihovo glavno delo je kar se mene tice opravljeno - sprozili so elektrifikacijo avtoindustrije.
Boring company? Tu ne vidim nic tako hudo pravljicnega, jebeno betonsko cev in par crpalk za zrak pa bodo ja spravili skupaj. Saj mogoce je neumnost, ampak kot receno - tebe zadeva financno ne bo udarila.
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Elon Musk's Boring Company is starting work on Baltimore-DC underground Hyperloop
hahahaha
Electrek (ki ni nič druga, kot Muskovo PR trobilo) objavi sliko ograje sredi travnika in nekaj špekulacij:
in Warpiju že prihaja v hlačah.
Ne-kultisti raje še ne bomo zadrževali diha, da bo iz tega v bližnji ali srednji prihodnosti nastal delujoč hyperloop
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
MrStein ::
V resnici je hyperloop prej uresničljiv kot samodejni avto. Samo dovolj denarja moraš imeti, da skoplješ tunel ali postaviš cev, resnih tehničnih ovir pravzaprav ni.
Kako, če pa je thunderfoot et al trdil, da jih je celi kup???? *confused*
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Magic1 ::
Dva fantazijska in en, ki je možen, vendar zelo drag in z omejeno uporabnostjo. Hyperloop in Mars sta pravlična, ki ju najverjetneje ne bomo ugledali v življenju Muska. Seveda izvedljiva sta, vendar bi potrebovala rezorse primerljive z tistimi, ki spravili človeka na luno v 60. "Avtonomni" avto imamo že danes od Googla, samo je problem ker ima superračunalnik v prtlažniku in čudo različnih senzorjev. Avto pilot za avtocesto je relativno lahko izvedljiv. Za drugam pa neprimerno težje izvedljiv.
Denarja in resourcov imamo danes na voljo neprimerno vec kot v 60tih. Gre pac za kompleksne stvari, ki ne nastanejo cez noc.
Poleg tega pa, tebe to ne bo stalo niti evra, zakaj tako pljuvas po razvoju ki ga financira nekdo drug? Poglej malo vecjo sliko, na koncu bos tudi ti in tvoji potomci direktno profitiral od teh pravljic ki jih Musk razvija.
Mars? Mogoce ne bo nic, ampak spaceflight je z reusable raketami postal bistveno cenejsi.
Elektricni avti? Mogoce bo Tesla propadla, ampak njihovo glavno delo je kar se mene tice opravljeno - sprozili so elektrifikacijo avtoindustrije.
Boring company? Tu ne vidim nic tako hudo pravljicnega, jebeno betonsko cev in par crpalk za zrak pa bodo ja spravili skupaj. Saj mogoce je neumnost, ampak kot receno - tebe zadeva financno ne bo udarila.
Sej to se zavedamo, da Musk ne bo naredil nič drugega kot predor v katerem bo rahel podtlak, samo mora še maglev razvit. Mogoče bodo to naredile "zastonj" univerze zanj. Tak "hyperloop" lahko Japonci in KItajci naredijo že prihodnje leto, ki bi že realne potnike vozil. Samo so verjetno izračunali, da strošek izgradnje cevi in sistema črpalk ne odtehta razlike v zračnem uporu.
Magic
imagodei ::
V resnici je hyperloop prej uresničljiv kot samodejni avto. Samo dovolj denarja moraš imeti, da skoplješ tunel ali postaviš cev, resnih tehničnih ovir pravzaprav ni.
Kako, če pa je thunderfoot et al trdil, da jih je celi kup???? *confused*
Jih ni, dokler v enačbo ne vstaviš še denarja.
Danes zmoremo marsikaj. Tehnične ovire odpravljamo vsak dan. Vse je samo stvar "insert coin". Brez zadostnih sredstev nenadoma gradnja 100 meterskega mostu postane tehnično zahtevna.
- Hoc est qui sumus -
MrStein ::
Ja, vse tiste "tehnične" težave so zdaj naenkrat "ekonomske".
Jutri pa bodo... "filozofske".
Pojutrišnjem pa...???
Jutri pa bodo... "filozofske".
Pojutrišnjem pa...???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Magic1 ::
Ja, vse tiste "tehnične" težave so zdaj naenkrat "ekonomske".
Jutri pa bodo... "filozofske".
Pojutrišnjem pa...???
Od kdaj so maglevi na svetu? Pa kje jih imamo? Maglev je kar nekaj razredov cenejši od hyperloopa. Pa že ta je ekonomsko redko kje upravičen. Ni to elektronika, kjer lahko napredek manjša in ceni zadevo. To je strojništvo, kjer je masa in se ne da delat čudežev z zmanjševanjem komponent.
Večina ljudi je v 60 verjela, da bodo kmalu leteli z avti, hodili na počitnice v vesolje...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
imagodei ::
Večina ljudi je v 60 verjela, da bodo kmalu leteli z avti, hodili na počitnice v vesolje...
To so vizionarji, ki so si drznili sanjat in gledat naprej, v prihodnost! Ne pa ti, ki gledaš samo, kako se ne da! Kdo pa si ti, da boš unim iz 60. let govoril, da so bluzači?
- Hoc est qui sumus -
BigWhale ::
Marty McFly in Doc Brown sta sla v prihodnost na danasnji dan, samo dve leti nazaj. 21. oktober 2015. Od stvari, ki smo jih videli v filmu, nimamo prakticno nicesar. Se Cubsi so zmagali v World Series leta 2016 in tudi Jaws fransiza je umrla. :D
WarpedGone ::
V filmih tipično prikazujejo prihodnost, kot jo opisuje/pričakuje 'navaden bedak' i.e. oseba z IQ ~100, ki tipično nima pojma o detajlih tehnologije, zakaj so stvari takšne kot so, kje so omejitve ipd.
Današnja realnost je za tipično osebo iz 1985 ne znanstvena fantastika ampak pure fantasy, ne neverjetno ampak nepredstavljivo.
Stvarnost leta 2050 je za nas danes še bolj neverjetna kot je današnjost neverjetna za stvarnost 1985.
Žal je tako, da se tem istim navadnim bedakom sedanjost zdi nič posebnega, "od boga dano, od nekdaj" in hkrati tudi nespremenljivo.
Današnja realnost je za tipično osebo iz 1985 ne znanstvena fantastika ampak pure fantasy, ne neverjetno ampak nepredstavljivo.
Stvarnost leta 2050 je za nas danes še bolj neverjetna kot je današnjost neverjetna za stvarnost 1985.
Žal je tako, da se tem istim navadnim bedakom sedanjost zdi nič posebnega, "od boga dano, od nekdaj" in hkrati tudi nespremenljivo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
V bistvu je en zanimiv pojav pri napovedovanju prihodnosti - pričakovane reči se v glavnem ne zgodijo, zgodijo pa se povsem nepričakovane. Pametnih telefonov recimo nihče ni napovedal vnaprej, sploh pa ne načina, na katerega jih uporabljamo (čvek, sms, igre, navigacija ...).
In to nima veze s tem, kako pameten je napovedovalec, da ne bo pomote. Warpi si samo domišlja, da sta on in Musk kaj pametnejša od povprečja.
Mimogrede, tistim, ki se spomnimo, kako je bilo leta 1985, se nekatere današnje stvari zdijo zelo fantastične, recimo digitalni fotoaparati in gps. Pri marsikateri pa vidimo, da napredka praktično ni - recimo letala, rakete, tudi avti ... Kje so recimo 3D-hologrami? Leta 1985 in še prej smo videli prve, in danes še takih ni nikjer več.
In to nima veze s tem, kako pameten je napovedovalec, da ne bo pomote. Warpi si samo domišlja, da sta on in Musk kaj pametnejša od povprečja.
Mimogrede, tistim, ki se spomnimo, kako je bilo leta 1985, se nekatere današnje stvari zdijo zelo fantastične, recimo digitalni fotoaparati in gps. Pri marsikateri pa vidimo, da napredka praktično ni - recimo letala, rakete, tudi avti ... Kje so recimo 3D-hologrami? Leta 1985 in še prej smo videli prve, in danes še takih ni nikjer več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
WarpedGone ::
Razloži še, kako si ti bolj pameten in zakaj tvoje napovedi da "še 20 let ne bo samovozečih avtomobilov" ne pašejo v:
Ali tisto bajanje kako se bodo še X let prodajali ICE avtomobili ker se danes itak proda 80 milijonov kosov letno.
Ti sam si še najbolj kriv napovedovanja prihodnosti skozi sedanjost in kako bodo stvari še dolgo takšne kot so danes, brez 'nepričakovanih' sprememb.
SPrememba modela lastništva avtomobilov ki bo drastično zreduciral količino novih avtomobilov bo takšen 'nepričakovan' efekt.
BES in lastne sončne elektrarne bo drug tak 'nepričakovan' efekt.
Lokalno solastništvo avtonomnega BEV bo tretji, ipd.
V bistvu je en zanimiv pojav pri napovedovanju prihodnosti - pričakovane reči se v glavnem ne zgodijo, zgodijo pa se povsem nepričakovane.
Ali tisto bajanje kako se bodo še X let prodajali ICE avtomobili ker se danes itak proda 80 milijonov kosov letno.
Ti sam si še najbolj kriv napovedovanja prihodnosti skozi sedanjost in kako bodo stvari še dolgo takšne kot so danes, brez 'nepričakovanih' sprememb.
SPrememba modela lastništva avtomobilov ki bo drastično zreduciral količino novih avtomobilov bo takšen 'nepričakovan' efekt.
BES in lastne sončne elektrarne bo drug tak 'nepričakovan' efekt.
Lokalno solastništvo avtonomnega BEV bo tretji, ipd.
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
V filmih tipično prikazujejo prihodnost, kot jo opisuje/pričakuje 'navaden bedak' i.e. oseba z IQ ~100, ki tipično nima pojma o detajlih tehnologije, zakaj so stvari takšne kot so, kje so omejitve ipd.
jokes on you, inteligenčni kvocient nima nobene veze s tem, kako navadni bedaki pozanjo tehnologijo in si prikazujejo prihodnost.
Ie, bedak si lahko tudi z 180 IQja
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Razloži še, kako si ti bolj pameten in zakaj tvoje napovedi da "še 20 let ne bo samovozečih avtomobilov" ne pašejo v:Za razliko od nekaterih drugih so moje napovedi pravilnejše Nisem nikoli rekel, da avti ne bodo nikoli sami vozili otrok v šolo. Napisal sem samo, da se to ne bo zgodilo tako kmalu, kot nekateri bajajo. In ko se bo to enkrat zgodilo, bo res hitro vse drugače. Takrat avta recimo sploh ne boš več mogel kupit. Ker bi bil proizvajalec bedak, če bi ti ga prodal.
V bistvu je en zanimiv pojav pri napovedovanju prihodnosti - pričakovane reči se v glavnem ne zgodijo, zgodijo pa se povsem nepričakovane.
Ali tisto bajanje kako se bodo še X let prodajali ICE avtomobili ker se danes itak proda 80 milijonov kosov letno.
Ti sam si še najbolj kriv napovedovanja prihodnosti skozi sedanjost in kako bodo stvari še dolgo takšne kot so danes, brez 'nepričakovanih' sprememb.
SPrememba modela lastništva avtomobilov ki bo drastično zreduciral količino novih avtomobilov bo takšen 'nepričakovan' efekt.
BES in lastne sončne elektrarne bo drug tak 'nepričakovan' efekt.
Lokalno solastništvo avtonomnega BEV bo tretji, ipd.
Mimogrede, samodejni avto ni "nepričakovana" stvar, ki se bo zgodila. To je "pričakovana" stvar, ki se še dolgo ne bo zgodila. Ne spada v razred pametnih telefonov, ki jih ni nihče napovedal, ampak v razred letečih avtov, ki so jih vsi pričakovali.
Sončne elektrarne na strehah so tudi prehodna moda. Mala domača proizvodnja česarkoli po definiciji ne more biti cenejša od množične industrijske proizvodnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
vostok_1 ::
Men tud ni jasno, kako naj bi decentralizirana proizvodnja energije bila bolj učinkovita od centralizirane, kjer je vse našponano do maximuma. Tiste panele na strehi folk še redno čisti ne, kaj šele redno zamenjuje za max delovanje.
O baterijah v kleti in inverterjih, da sploh ne govorim. Saj ne rečem...je super v času vojn in konfliktov, ko zminirajo centralno elektrarno.
O baterijah v kleti in inverterjih, da sploh ne govorim. Saj ne rečem...je super v času vojn in konfliktov, ko zminirajo centralno elektrarno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
... ker transport je 100% učinkovit in 100% brezplačen.
100% je samo da nikoli ne bo 100% učinkovit niti brezplačen.
~50% končne cene dobavljene energije je cena transporta.
Kolk košta transport energije iz strehe v klet?
Ja, 0.
100% je samo da nikoli ne bo 100% učinkovit niti brezplačen.
~50% končne cene dobavljene energije je cena transporta.
Kolk košta transport energije iz strehe v klet?
Ja, 0.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
To se ti tako zdi, ker je napisano na položnici, ampak resnični stroški s tem nimajo praktično nič skupnega. Strošek transporta elektrike je v bistvu fiksen (vzpostavitev in vzdrževanje omrežja), zaračuna se glede na porabo pa predvsem zato, da se na bolj "socialen" način razdeli med porabnike.
tikitoki ::
WarpedGone je izjavil:
... ker transport je 100% učinkovit in 100% brezplačen.
100% je samo da nikoli ne bo 100% učinkovit niti brezplačen.
~50% končne cene dobavljene energije je cena transporta.
Kolk košta transport energije iz strehe v klet?
Ja, 0.
Transport elektrike? A ze vozijo beterije okoli, da je potreben transport?
WarpedGone ::
usaja se folk ki ne ve niti čemu služijo žice napete med hišami
slo tech ...
slo tech ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Scaramouche ::
Mogoče bo zelo dobra tehnologija ko boš s časom dodal robote ki bodo čistili,menjali in popravljali razpoke...
vostok_1 ::
WarpedGone je izjavil:
... ker transport je 100% učinkovit in 100% brezplačen.
100% je samo da nikoli ne bo 100% učinkovit niti brezplačen.
~50% končne cene dobavljene energije je cena transporta.
Kolk košta transport energije iz strehe v klet?
Ja, 0.
Za slovenijo to ni tak problem.
Par procentov tops.
Sem pa pripravljen popravit mnenje, če se komu da mal preračunat.
Ok sonce je for free kar tehnično gledano je vrjetno domača solarna bolj učinkovita per unit, ampak to nič ne pove o samem realnem obratovanju in relation to comfort and economy.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Scaramouche ::
Mene pa zanima kako bi to spremenilo način življenja, taka hitrost bi pomenila da bi vsa slovenska mesta povezali v eno vas, praktično bi vsak hitreje potoval med mesti kot pa v drug dela mesta z busom.
Demografija in razpoloženje bi bilo del te cene, kar ni slabo, celo med EU mesti bi bilo neverjetno, lahko bi delal vsak dan na Dunaju brez da bi si tam zrihtal flat...
Kmalu bi se naveza Lj Mb lahko resnično videla kot nekaj produktivnega in ne kot žabarji proti violam...
Demografija in razpoloženje bi bilo del te cene, kar ni slabo, celo med EU mesti bi bilo neverjetno, lahko bi delal vsak dan na Dunaju brez da bi si tam zrihtal flat...
Kmalu bi se naveza Lj Mb lahko resnično videla kot nekaj produktivnega in ne kot žabarji proti violam...
tikitoki ::
WarpedGone je izjavil:
usaja se folk ki ne ve niti čemu služijo žice napete med hišami
slo tech ...
Ce nebi bil nepismen, bi vedel, da za distribucijo elektrike.
WarpedGone ::
@vostok:
Aja?
Nazadnje ko sm gledal, je bila omrežnina ~plovica zneska na položnici.
@tikitoki:
gtfo
Za slovenijo to ni tak problem.
Par procentov tops.
Aja?
Nazadnje ko sm gledal, je bila omrežnina ~plovica zneska na položnici.
@tikitoki:
gtfo
Zbogom in hvala za vse ribe
MrStein ::
Iz omenjenjega twitterja:
Sami ekonomski argumenti.
thunderf00t? 20 minutes ago
sure and they used these 'technical solutions' on the hyperloop test tracks.... oh wait.. .thats right... no they didnt!
Sami ekonomski argumenti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
vostok_1 ::
WarpedGone je izjavil:
@vostok:
Za slovenijo to ni tak problem.
Par procentov tops.
Aja?
Nazadnje ko sm gledal, je bila omrežnina ~plovica zneska na položnici.
@tikitoki:
gtfo
Ne vem, če si ti gledal izgube ali cesarjeve davke. Ni to povsem isto.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
MrStein ::
Samo malo, ti bom sliko dal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
frudi ::
The 'government approval' Elon Musk said he got to build a New York to DC Hyperloop was probably a big misunderstanding
Pa ja ne, da je Musk spet pretiraval in izkrivljal resnico. Kako (ne)presenetljivo.
Pa ja ne, da je Musk spet pretiraval in izkrivljal resnico. Kako (ne)presenetljivo.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Magic1 ::
Scaramouche je izjavil:
Mene pa zanima kako bi to spremenilo način življenja, taka hitrost bi pomenila da bi vsa slovenska mesta povezali v eno vas, praktično bi vsak hitreje potoval med mesti kot pa v drug dela mesta z busom.
Demografija in razpoloženje bi bilo del te cene, kar ni slabo, celo med EU mesti bi bilo neverjetno, lahko bi delal vsak dan na Dunaju brez da bi si tam zrihtal flat...
Kmalu bi se naveza Lj Mb lahko resnično videla kot nekaj produktivnega in ne kot žabarji proti violam...
Kar bi šlo, če bi bil ta transport poceni. Kar pa ne bo. Saj imaš že danes TGV v Evropi, ki drvi 300-400km/h. Karte so pa takoj 50€ na eno smer. Pa TGV tehnologija je še poceni v primerjavi z maglev. Kje je šele vakumska cev z maglev kapsulo.
Magic
WarpedGone ::
Virgin Hyperloop One secures deal to build first hyperloop system in India
SloTech: Ampak zid!!!111
The hyperloop route will link central Pune, Navi Mumbai International Airport, and Mumbai in 25-minutes instead of the roughly 3 hours it currently takes by car and train.
SloTech: Ampak zid!!!111
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
Jz ne bi nikoli financiral tako neumnost. But burn away India.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
imagodei ::
Tole z zidom postaja bebavo. Poslušali smo enega človeka, ki ima sicer kaj konkretnega za pokazat (očitno se tudi takšni kdaj zmotijo, ane - samo ne Musk), a odsihmal smo že zrasli in se izobrazili. Samo ti še ostajaš v otroškem vrtcu.
Od tistih časov smo se nekateri premaknili na bolj realne težave, kot npr. ekonomska vzdržnost. Za velike denarje se da marsikaj naredit, tudi varni Hyperloop. Vprašanje je samo, kaj kažejo projekcije, v kolikšnem času lahko pričakujejo ROI. Ker, če je več kot 10 let, bo že marsikateri poslovnež rajši pobegnil. Če bo več kot 20 let, pa že vsak brihten.
Napovedanih je že cel kup takšnihle Hyperloopov, čakamo samo še, da bodo začele firme kupovat zemljo in pripravljat traso. Potem bo pa že skoraj zares šlo.
Od tistih časov smo se nekateri premaknili na bolj realne težave, kot npr. ekonomska vzdržnost. Za velike denarje se da marsikaj naredit, tudi varni Hyperloop. Vprašanje je samo, kaj kažejo projekcije, v kolikšnem času lahko pričakujejo ROI. Ker, če je več kot 10 let, bo že marsikateri poslovnež rajši pobegnil. Če bo več kot 20 let, pa že vsak brihten.
Napovedanih je že cel kup takšnihle Hyperloopov, čakamo samo še, da bodo začele firme kupovat zemljo in pripravljat traso. Potem bo pa že skoraj zares šlo.
- Hoc est qui sumus -
vostok_1 ::
Musk mislim, da prodaja hyperloop v navednicah.
Vrjetno bo zgolj neka varjanta tega kar dela Boring Company v LA.
Vrjetno bo zgolj neka varjanta tega kar dela Boring Company v LA.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Virgin Hyperloop One secures deal to build first hyperloop system in India
The hyperloop route will link central Pune, Navi Mumbai International Airport, and Mumbai in 25-minutes instead of the roughly 3 hours it currently takes by car and train.
SloTech: Ampak zid!!!111
Bransonu se tudi že malo kisa. Zdaj, ko je očitno spoznal, da z Galacticom bolj slabo kaže, bo ljudi nekaj časa nategoval s Hyperloopom. Sem povsem prepričan, da s tem ne bo nič. Ne vem samo, na kateri stopnji se bo dokončno zalomilo. Možnosti so tri:
1) The project now enters a six-month in-depth feasibility study.
2) The results of this study, which will build on the pre-feasibility study, will be used to the design a public-private partnership structure that will be in charge of building the system using Virgin Hyperloop One’s technology.
3) They expect that construction of the first phase, which will consist of a demonstration track for commercial applications, will begin in “two to three years.”
BigWhale ::
Men so te novice ze kr mal smesne. Spominjajo na kaksne partijske novice iz 70ih in 80ih, ko se je poslusalo kje vse je nasa silna industrija sklepala posle in kaj vse so delali. Nekaj od teh zadev je bilo celo resnicnih.
Nikec3 ::
Iz Bransonovih alternativnih projektov itak nikoli ni nič. To počne v glavnem zato, ker je star, naiven in mu je dolgčas.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
pegasus ::
Takle mamo ... nekdo bi rad nekje delal nekaj, kar bi izboljšalo svet, slovenceljni pa takoj "ta je nor, to ne dela, to se ne da, to se ne splača, to nima smisla" ipd ... Res, bravo.
Okapi ::
Pa nemceljni, amerikanceljni in vsi drugi ljudeki tudi. Če nekdo pove, da nekaj ni smiselno, ekonomsko upravičeno ali ta hip tehnično izvedljivo, to ne pomeni, da je proti napredku.
imagodei ::
Takle mamo ... nekdo bi rad nekje delal nekaj, kar bi izboljšalo svet, slovenceljni pa takoj "ta je nor, to ne dela, to se ne da, to se ne splača, to nima smisla" ipd ... Res, bravo.
Lih debato na to temo smo imeli v temi "Zakaj so električni avtomobili prava stvar". Se mi ne da še enkrat. Ampak v tem konkretnem primeru je pa gotovo tudi vprašanje ekonomske računice. Kdo bo pa zgradil in operiral s to cevjo, če bo delal z izgubo?
- Hoc est qui sumus -
BigWhale ::
WarpedGone ::
Virgin Hyperloop One secures deal to build first hyperloop system in India
Chief Minister of Maharashtra Devendra Fadnavis commented:
Ampak zid ...
Chief Minister of Maharashtra Devendra Fadnavis commented:
"With Virgin Hyperloop One, we can create a sustainable infrastructure that will enhance the State of Maharashtra's competitiveness and attract new investment and businesses. The Pune-Mumbai hyperloop route will be an economic catalyst for the region and create tens of thousands of jobs for India's world-class manufacturing, construction, service, and IT sectors and aligns with Make in India initiatives."
Ampak zid ...
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
A to tisti zid kjer se butci zaletavajo pa upajo, da bo šlo skoz?
PS. Sorry bro, i had to.
PS. Sorry bro, i had to.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hyperloop prihaja v Evropo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27180 (11149) | tikitoki |
» | The Boring Company (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 41609 (29331) | Okapi |
» | Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 22817 (14772) | bbf |
» | SpaceX hoče na Mars (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 57177 (47691) | BigWhale |