» »

The Elder Scrolls 5: Skyrim

strani: 1 ... 21 22 23 24 25 ... 34

ABX ::

Žalostno je da folk ne razmišlja. Sistemi kot so Steam so eno sranje, ker ti lahko preprečijo igrat igro ki si kupil kadar želijo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

OmegaBlue ::

Na žalost to velja tudi za večino ostalih novih iger, ki za sabo vlečejo prikolico DRM-ja. Naprimer karkoli od EA ali stvari, ki uporabljo WLG. Sploh so zanimivi primeri, ko ban na EA forumih pomeni ban game accounta, tudi singleplayer ne moreš pognat.

Ampak prosim ne s tako debato pacat v skyrim temi, imamo temu primerne :)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

g33make ::

A se še komu zdi tale igra narejena preveč otročje? Sem ljubitelj morrowinda in obliviona ter gothic 1, 2 . Ta igra se mi zdi da je narejena totalno za otroke ki kupijo konzolo. Preprosto me odbiva. Pričakoval sem jo pa nestrpno sedaj pa razočaran.

Azgard ::

N vem od kje tak občutek. Moj opis Skyrima bi bil Oblivion 2.0, isti stil igre/questi/odprtost pri izboljšanjem raznolikosti in levlanja, se pa da pri levlanju še kar nekaj izbolšav naredit, sploh smithing/alchemy/enchanting.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azgard ()

]Fusion[ ::

Kaj točno pa je otročje po tvoje?
Edino kaj sem jaz opazil, da je manj statistik(strength, intelligence ipd.), kaj pa je pač poenostavljanje igre in po moje ni slabost.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

yayo ::

Izi ::

Končno smo dočakali tudi "Skyrim: High Resolution Texture Pack (Free DLC)".
Iz Steama se ga že da potegniti, ga je za dobre 3 GB in je izdan kot zastonjski DLC.
Visoko resolucijske teksture zahtevajo minimalno 1 GB VRAMA na grafični da sploh lahko deluje, je pa močno priporočljivo, da ga je več, da ne bo vse skupaj prepočasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Furbo ::

Ql :)
Lp,f

Enron x86 ::

Eno vprašanje - tudi jaz sem namestil tale HD-DLC, pa imam grafično kartico GeForce 9600GT 512 MB VRAM (v SLI). Zdi se mi, da so nekatere zadeve sedaj bolj "ostre" kot prej (ščiti, orožja); une omare in pohištvo je pa še zmeraj nizke kvalitete. Gre mogoče le za "placebo efekt", in se mi nove teksture sploh ne naložijo?

Lp
Core i5-4690K| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4

MajorM ::

Je znan kakšen datum za release Patcha 1.4 za PS3?

]Fusion[ ::

In ne pozabit, da je prišel ven tudi Skyrim workshop :)
Klik
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Izi ::

MajorM je izjavil:

Je znan kakšen datum za release Patcha 1.4 za PS3?

Za Xbox 360 pride popravek 1.4 danes, za PS3 pa še ni uradnega datuma, ampak pri Bethesdi ostajajo optimistični in upajo, da ga bodo tudi uspeli pripraviti morda že za danes.
PS3 je daleč najproblematičnejši in Skyrim deluje najslabše ravno na PS3. Kaže, da je PS3 enostavno preslaboten za Skyrim, že nekaj mesecev pilijo in optimizirajo kodo za PS3 pa se vse skupaj še vedno močno zatika. Vprašanje ali jim bo z 1.4 uspelo zatikanje kaj zmanjšati, kljub temu, da grafika izgleda neprimerljivo slabše kot na PCju brez HD tekstur. Kot kaže odlašanje s popravkom ne kaže ravno najbolje :P

BorutO ::

Ok ... jaz sem si kupil to igro pred parimi tedni ... po pravici povedano ... začetek je dober ... potem pa je že toliko questov, da se začneš zgubljati v njih ... pa en fail je v igri, vsaj zame ... ko ubiješ tiste živali/pošasti se več ne respawnajo nazaj .. to naredi vsaj zame igro dolgočasno ... potem pa iščem okrog, kje je še kaj za zaklati ...

Izi ::

BorutO je izjavil:

pa en fail je v igri, vsaj zame ... ko ubiješ tiste živali/pošasti se več ne respawnajo nazaj .. to naredi vsaj zame igro dolgočasno ... potem pa iščem okrog, kje je še kaj za zaklati ...

Narobe misliš. Vse v Skyrim igri se respawna. Ubite živali, pošasti, ljudje, pobrani predmeti, skratka čez določen čas se vse skupaj povrne nazaj v prvotno stanje.

Je pa čas respawnanja precej daljši kot v predhodniku Oblivion, kjer se je respawnalo na 72 ur (ur iz igre). V Skyrimu se vse skupaj respawna na 720 ur oziroma en mesec v igri.

drzni86 ::

A je mogoče ročno zmanjšat čas respawnanja? Obstaja mogoče kak mod za prilagajanje?

drzni86 ::

drzni86 je izjavil:

A je mogoče ročno zmanjšat čas respawnanja? Obstaja mogoče kak mod za prilagajanje?



najdu:http://skyrim.nexusmods.com/downloads/f...

Izi ::

A bi rad iz Skyrima naredil MMORPG, kjer takoj ko sovražnika ubiješ že naslednji skoči iz zemlje? :P

Zanimivost:
Todd Howard, šef Bethesde, je Skyrim označil za uspeh, saj so že prodali čez 10 milijonov izvodov igre.
In od teh 10 milijonov jih je na PC-ju "mnogo" (many) milijonov, je še omenil. Kar kaže, da vsaj kar se tiče Skyrima PC po številu igralcev prav nič ne zaostaja za konzolami. Verjetno smo ravno zaradi tega PC-jaši sedaj dobili tudi HD teksturni paket.
Omenil je še, da je povprečen igralec Skyrim igral 75 ur, kar je več kot so pričakovali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

drzni86 ::

hehe... nimam te želje ampak se mi pa 720ur zdi kr dosti sploh ker zelo malo spim (v igri seveda).

frudi ::

720 ur? Mogoče to velja za zmaje in kakšne posebej vredne skrinje, ampak navadne pošasti se zagotovo respawnajo hitreje, od oka po par igrinih dneh. Vem, da sem kar redno hodil polnit grand soul geme z mamuti v okolici Whiteruna, pa sem v igri zabil manj, kot dva igrina meseca.

Kar se tiče pa prodajnih številk - dostikrat navajano 'dejstvo', da se igre na PC slabo prodajajo, je že v spošnem po mojem kratkomalo iz riti potegnjeno. Te izjave tipično temeljijo na primerjavi retail prodaje, torej koliko fizičnih iger (škatla s ploščkom) se proda v fizičnih in spletnih trgovinah. Ja, tam konzolne igre gladko povozijo PC igre, tudi zato, ker (sploh fizične) trgovine bistveno bolj forsirajo konzolne igre. Ampak, za PC je že dolgo glavna digitalna distribucija; le-ta je že par let nazaj presegla retail prodajo v trgovinah, do zdaj je pa razmerje verjetno že kakih 2:1 ali 3:1, v korist DD (digitalne distribucije). Pri Steamworks naslovih, kot je recimo Skyrim, je to razmerje verjetno še bolj v korist DD. Ne bi me čudilo, če je recimo 80% ali več kopij Skyrima bilo prodanih preko DD. Ampak tako prodanih kopij se v nobenih primerjavah ne zajame, ker digitalni distributerji ne objavljajo prodajnih številk.
Kar se Skyrima tiče, skupaj z digitalno prodajo se je za PC skoraj zagotovo prodalo več izvodov, kot za PS3. Verjetno sta celo prodaja za XBOX in PC zelo blizu, ne bi pa me čudilo niti, če bi PC verzija bila najbolj prodajana.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Azgard ::

BorutO je izjavil:

Ok ... jaz sem si kupil to igro pred parimi tedni ... po pravici povedano ... začetek je dober ... potem pa je že toliko questov, da se začneš zgubljati v njih ... pa en fail je v igri, vsaj zame ... ko ubiješ tiste živali/pošasti se več ne respawnajo nazaj .. to naredi vsaj zame igro dolgočasno ... potem pa iščem okrog, kje je še kaj za zaklati ...


Jah Skyrim je malo drugačen od ostalih RPGjev. Tukaj je questov neskončno, se pač odločiš katere delaš in katere ne.

Zelo priporočam, da se večkrat gre igrati od začetka, pa se pač dela druge queste in drugačen build, ne rabiš niti enega samega istega naredit(razen prvih 10 minut je vedno istih)

Recimo sem šel tretjič od začetka sneek igrat ob bračanju Dark Brotherhood in Thieves guild. ZMAGA, sneak način igranja skyrima je kot popolnoma nova igra, kar se fighting sistema tiče! ZELO priporočam. Cele grobnice in bajte spucat z umori iz odzadaj neprecenljivo! Sploh zarad animacij.
Pa tut če naletiš na dva guarda, ki gledata en drugega, ustreliš z lokom v zid in se splašita in gresta panično iskati tebe. Ti pa na pravi trenutek počakaš, ko drugi guard gleda mimo in ga štihneš:) potem pa takon naslednjo sekundo še drugega flikneš, z ustreznim perkom se kr zavališ tiho do njegovega hrbta:)
Za redke slučaje pa prav pride kak potion nevidnosti.

Res, jaz sem se počutil kot bi igral assasin creed v skyrim ozračju!

Na lvl25 brez uporabe enchantinga/smithinga(ni mi vredu balanciran leveling, pa sm se odloču tega ne uporabljat) naredim z dagerjem v vsaki roki z power attackom insta kill na mamutu:D (No power attack z dvema dagerjema hkrati( to je recimo x3dmg, potem pa še perk x15dager, pa dark brothood shrede gountles, ki dajo x2 backstab, pa si skupaj na 90x dmg od enega dagerja:)))

Saladin ::

Sam pa ne vidim razlog preigravanja več kot 1x - če main quest odlašaš dovolj dolgo, boš do konca nabildal vse relevantne skille in končal skoraj vse quest variante (redke so izjeme, ko obstajajo relevantne razlike).

1 podroben playthrough je dovolj - sploh če si takoj začel na največji težavnosti. Sam sem bil prvo archer, potem fighter, sedaj sem lopov in na koncu bom mag - vse v enem liku.

Eden večjih minusov te igre.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

ABX ::

Da, ampak razni modi in grafični dodatki precej spremenijo igro, tako da je vedno kak razlog da ponovno začneš če ti je igra všeč.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Azgard ::

Lej svobodna izbira. Tvoj problem, če ti ni všeč, da si lik fighterja pol naprej naredil še lopova in boš maga.

Lahko bi tako naredil kot jaz, ko sem enkrat maga, enkrat fighterja in enkrat lopova naredu vsakič ločen lik in bi veliko bolj užival, sam si si kriv tkorekoč.

Pa sm z magom(z dodatkom dualswordinga proti koncu ko mi je dolgčas ratalo) obrnil main quest in collage quest ter VELIKO side questov. Potem sem šel igrati fighterja in Companions queste, pa samo malenkost side questov(nisem šel istih dvakrat jasno, razen enega, ki ti da +5 na skile, pa ker je Blackreech res fantastična umetniška mojstrovina za gledat! )

Zdaj igram še lopova(z dodatkom block skila, ker sem šele po 2h tednih igranja ugotovu, kaj moraš pritisnit da sploh blockaš:D) med obračanjem thiefs in brotherhood.

Res sicer nisem prišel nikoli do 100 pri fighterju, sam itak je najbolj zanimivo levlat tam do 70-80, potem si itak že car. čeprav tata bom zgleda spravil čisto do 100, je lih en zanimiv perk na koncu:)

Če mi ne bo dovolj grem seveda spet od začetka, ne bom z levlanim tatom zdj šu na magic al pa kej... Če mi ne bo dovolj grem tokrat pure maga z robom in ne light armorjem kot sem prej, pa tokrat bom namesto destruction se specializiral v ilusion in alteration, bo spet čisto drugačna igra.


Res enostavno je samo levlanja najbolj zanimivo tam do lvl30, potem sploh ne več.

In verjemi veliko bolša izkušnja je bit tat od začetka, ker sploh čisto na začetku v primeru neuspešnega sneakanja umreš in moraš od shranjenga in si res ponosen, ko enga štihneš iz ozadaj. Ti pa ko si tata šel, ko si že bil večji level pomoje res ne uživaš več prav dosti, ker imaš kar od začetka že tabolši dagar, veš kok je fajn ko enga ropaš v njegovi bajti odkrit malo bolši dagar, pa pol zamenjat in z tem ga uklat v enem šusu, ker mu je recimo z tvojim prejšnim še ostalo malenkost življenja:)

Res priporočam od začetka, ko se naveličaš enega klasa in bi menjal, skyrim je preobsežen, da bi bilo možno naredili levlanja zanimivo cel čas, to je pač čar te glomaznosti.
Brez da greš en quest večkrat lahko komot ene 3-4 mesece 8 ur na dan igraš, preden ti zmanka questov unikatnih, pa še vedno boš potem imal razne random generirane queste, ki se mende v neskončnost generirajo novi:)

Pa še jaz sem recimo izbral za tat lika KHajiti, ki ima začetni sneka 10 večji pa še night vision ima, ki ni omejen, ga imaš lahko vedno vkloplenega, in na začetku, ko še nisi tako dober pač zunaj hodiš ponoči, da se lažje prikradeš, v jamah/hišah je pa ponavadi tak zadost senc, oziroma je večina sovražnikov prov nastavljenih za asasinirat:P

Saladin ::

Saj še vedno uživam v igri kljub multifunction liku.

Ko sem nabildal lok, ščit, sword in heavy armor, sem bil dobeseno nepremagljiv - od daleč in od blizu. Potem sem nadel light armor in veliko sekiro pa sem se se moral bolj pazit in uporabljat hit/run tehniko. Sedaj to nadaljujem v bolj stealth obliki v kombinaciji z magijo, ko bo stealth nabildan pa bom full magic lik v heavy armorju. Vse kot planirano.

In ob vsaki novi stopnji se bom moral bolj pazit zaradi neoptimiranega lika (ko bom z level 70 likom začel z bogim level 20 destruction praskat po samih high-level sovražnikih) kar spet da svežo stopnjo nevarnosti igri. To je kul.

Ampak še vedno bom lahko dovolj napredoval, da bom nabildal še magijo na killer stopnjo, kar ob vsem ostalem ne da realističen lik. Morala bi obstajati neka naravna omejitev v zmogljivosti multipraktika - ne pa da je lahko enak expert prav na vseh področjih.

Podobna težava je v odločitvah v igri. Edini razlog da sem šel v Dark Brotherhood je bil ta, da bi kakšnega izmed njih lahko žrtvoval Boetiah in potem počistil ta kult. Potem pa prepozno ugovotim ne le da to ni možno - ampak da jih sploh ne moreš več ubiti. Še dobro da sem našel bolj evil skupino od njih da sem našel primerno žrtev.

Odločitve enostavno nimajo dovoljšnje teže.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Azgard ::

Edini način za omejitev multipraktika bi bil level lock. Ampak zakaj bi že sama igra te omejila, če se pa lahko sam? Ja samokontrola o tem govorim, tega je v tej igri ful:)
Če si se odločil, da boš samo fighterj z heavy armour, potem NE uporabljal sneka,magije,loka. Simpelj kot pasulj:) Samokontrola in svobodna izbira, to je Elder Scrolls:)

To je čisto nasprotje z ostalimi RPGji, kjer levlaš karakterja zavestno, tukaj se ti levla, kar uporablaš. Osebno mam tut jaz raje EXP baziramo levlanje, ampak pride prav kaka sprememba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azgard ()

Saladin ::

Edini način za omejitev multipraktika bi bil level lock.

Ne.
Zgolj povečat bi bilo potrebno težavnost celotne igre (tako da moraš usmerit razvoj lika v neko specializacijo, da efektivno ubija na high level in ne na level 30) in dati misije z jasnimi efekti.

Oz. potrebno bi bilo dati način, kako "ne biti" efektiven v sekundarnih skillih. Tako da bolj ko razpršuješ skille - manj efekta imajo.

Samokontrola in svobodna izbira, to je Elder Scrolls:)

Če si kompletist, potem nimaš izbire kot da vse poskusiš naenkrat naredit ;)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

ABX ::

Leveliranje ovsragov na podlagi tvojega levela je bullshit.

Tako kot Fallout bi moralo biti rešeno in to govorim o 1 in 2. Free svet da, ampak cone naj imajo svojo težavno stopnjo, tako da ne bluziš okoli ko kura brez glave in pobijaš vse kar ti pade pod roko. Ker z vsemi questi ki jih imaš na razpolago popolnoma zgubiš občutek kaj delaš.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Azgard ::

Ja levlanje sovragov ali pa cone ali pa majhnost, ali pa chapterji(to je dbest rešitev! Višji chapter, bolši sovragi/itemi) to so izbire in vsak špil naredi drugačen kompromis. Sam če maš cone al pa chapterje, potem nimaš več različnih main questov(companions,thieve guild,brotherhood,dragonborn), kot v Skyrimu, ampak imaš samo enega, to pol vsa fora špila pade.

Levlanja sovragov je sicer v Skyrim za faktor 10 manj kot v Oblivion. Vse random živali, ki jih srečaš, ter vsi side questi, ter vse jame/gradovi NISO praktično nič levlane. Komot naletiš pr lvl 2 na jamo falkerjev, ki jih nimaš šans ubit in moraš samo bežat. Prav tako imaš na začetku probleme z volkovi, na koncu so ti kot kužki. Medvede pa tudi ves čas srečavaš in moraš na začetku celo goro popit ali pa pač bežat stran.

Se pa levlajo tavečji questi, oziroma vsaj del njih. In seveda itemi, ki jih najdeš, sam to pa itak ne gre drugače.

G1,G2,Risen1, to ti je pametni sistem chapterjev, ki just rocks, ampak ne more se zanikat, da ima ta odprtost Elder Scrolov svoj čar, ki sicer naredi kompromis pri levlanju, ampak je pa samo sprehajanje po pokrajini nekaj kar drugi RPGji ne premorejo.
Še čakam na kak RPG, ki bi imel leveling tko super kot G1/G1, torej experience/chapter in hkrati imel svobodo/odprtost in glomaznost skyrima. Glomaznost bi se najbrž dalo doseči, svobodo/odprtost bi bilo pa treba žrtvovati v tem primeru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azgard ()

todman74 ::

Azgard je izjavil:

Samokontrola in svobodna izbira, to je Elder Scrolls:)


Točno tako.....sam sem najprej izbral za lik "imperialistko", prilezel do 56 levela, obiskal skoraj vse lokacije, nabildal one handed, block , heavy armor, lockpick, destruction (mimogrede, master destruction spell je totalno neuporaben) in speech na 100 in opravil nekaj več kot 80 glavnih questov. Izpustil pa sem skoraj vse Dark brotherhood, Thieves guild in Civil war "naloge" in s tem postal nekakšen(a) "Skyrim heroine"....no vsekakor sem jim vsepovsod polepšal dan, koder se je moja junakinja gibala:)

Sedaj v drugo sem "high elf", delam pa queste, ki jih v prvo nisem in vse Daedric ....kar je pa najbolj pomembno, pri levelu 31, nisem "srečal" še nobenega zmaja.

Steinkauz ::

Sej dokler ne greš s questom ubit prvega zmaja, se ne bodo pojavljali.
Jst sm tko pr lvl 40 prvega ubil, pol sm mel pa totalen naval zmajev. Vsakič ko sm šel fast travel, me je eden napadu.
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

Izi ::

Sovražniki v Skyrimu, v vseh zaprtih območjih, kot so na primer jame in podobno, nikoli nimajo fiksnega levela. Ko ti prideš na neko območje se level vsem sovražnikom na tistem območju zaklene na tvoj trenutni level, + nekaj levelov gor ali dol za posamezne sovražnike, ker pač niso vsi enako močni. Nekateri sovražniki pa imajo določen tudi minimalni level pod katerega ne morejo.
Ko na primer pri level 5 vstopiš v neko jamo bodo vsi sovražniki tisti trenutek dobili level nekje med 3 in 7, kakšen boss na koncu jame pa bo bo vseeno imel level 10, ker je to njegov najnižji možen level.
Če ugotoviš, da jame ne moreš počistiti se lahko vrneš kasneje (v roku 10 dni) ko nabereš še nekaj levelov in bodo vsi sovražniki imeli še vedno enak level in boš lahko počistil jamo.

Če pa se v tisto jamo, ki še nima oznake "počiščeno", ne vrneš dalj časa, se bo po 10 dneh celotna jama resetirala in tudi, če si prej pobil polovico sovražnikov, bo jama spet polna in sovražniki bodo spet imelo odklenjen level.

Če pa ima jama oznako "počiščeno", se v celoti resetira po 30 dneh v igri. Čeprav v njej nisi pobil vseh sovražnikov in pobral vseh predmetov, se bo čez 30 dni celotna jama popolnoma napolnila na prednastavljene vrednosti in sovražniki bodo spet imeli odklenjen level.

Sovražniki na površju, pa imajo večinoma fiksen level skozi celo igro in ti se, kolikor mi je znano, ne respawnajo nikoli več.

Jaz tukaj ne bi govoril o respawnanju, ker gre v bistvu za resetiranje celotnega območja. To je pravzaprav edina možnost, da naše shranjene pozicije v igri ne narastejo preko vseh razumnih velikosti. če bi morala igra vsakih shraniti stanje za vse sovražnike in vse predmete za celotno deželo Skyrim bi se velikosti "save fileov" merili v gigabajtih in ne v megabajtih.

Torej nepočiščena območja se resetirajo, oziroma izbrišejo iz naših shranjenih pozicij, po 10. dneh, počiščena območja pa po 30. dneh.
_______________

Kar se pa tiče RPG sistema, ki ga imam jaz najraje, pa so to POGLAVJA in sovražniki s fiksnim levelom na celotnem velikem ozemlju. Ko vse počistiš in opraviš zadane naloge se eno poglavje zaključi in celotno ozemlje se napolni z novimi močnejšimi sovražniki in z novimi nalogami.
Tak odličen sistem imajo na primer prvi trije Gothici in njihov naslednik Risen. Malo me skrbi za Risen 2, ki se menda vrača na stari preizkušen način čiščenja posameznih otokov, kjer imajo sovražniki seveda fiksne levele.

todman74 ::

Steinkauz je izjavil:

Sej dokler ne greš s questom ubit prvega zmaja, se ne bodo pojavljali.


Vem ja....sem hotel s tem samo poudarit tisto, kar sem citiral. So mi šli v prvo proti koncu že preveč na živce, sedaj se mi pa pač ni treba z njimi ukvarjat.

Azgard ::

Generični sovražniki nimajo levelov. So kakršni so. Volk je volk, medved je medved, falker je falker(obstajajo 2 al 3 različni falkerji). Leveling lahko poteka samo tako, da se namesto trdoživih falkerjev pojavijo v jami čisto navadni banditi, ki so lažji za pobiti, posamezna vrsta bandita ali falkerja pa nima nastavljivega levela(to je imel oblivion), bosi pa nekateri se levlajo. Side questi se NOBENI recimo ne levlajo, ampak imajo samo nastavljen minimum level, ki ga moraš imeti, da se ti bo ta quest pojavil kot opcija. Torej tudi na lvl50 dobiš levele, ki imajo minimalni level 1 in kot za šalo vse pobiješ.

Pri oblivionu pa so se VSI 99% vsega kar si srečal levelalo, res da raje ne vidim nobenega levelinga, ampak Skyrim je naredil dober kompromis, da so znižali iz 99% na kake 10%.

@Izi, mogoče bo pa tisti mod za Gothic Forsaken dodatek, ko bojo naredili chapterje kaj fajnega za naju, G!/G2, FTW, novo ne pride več blizu. Ravno nasprotno kot pri Elder Scrolls, ko se mi zdi saj Morrowind-->Oblivion-->Skyrim da so vedno izboljšave prisotne. Sicer Morrowind sm samo 3 urce igral, prestara grafika da bi šel to špilat, če sta že dva naslednika zunaj:)

Iatromantis ::

Azgard je izjavil:

Sicer Morrowind sm samo 3 urce igral, prestara grafika da bi šel to špilat, če sta že dva naslednika zunaj:)

Tut za to so rešitve :)

Gray_Warden ::

azgard, imaš prav. Pri skyrimu so problem z levelanjem odlično rešili. Pri Oblivionu mi je bilo izjeno smešno da ni bilo važno kakšen level si, vedno si se isto matral da si ubil nekatere nasprotnike. Malenkost se sicer je poznalo ampak ne bistveno. Do lvl 30 sem prišel, potem pa izgubil interes saj je igra postala izjemno dolgočasna.

Skyrim na drugi strani se mi zdi zelo zanimiv. medved je tu medved. Močnejši kot si, lažje ga premagaš. Ne pa da medved čaka da se ti level zviša, potem pa gre v fitnes da malo nabilda in te šele nato napade..:D

iatromantis...rešitve res obstajajo, grafika se res izboljša vendar obnašanje praktično vsega je pa še vedno tako da se vidi da je igra stara že skoraj toliko kot najmlajši igralci skyrima :D
vseeno je pohvalno, da so ta dodatek naredili saj je odlična rešitev za vse ljubitelje morrowinda, ki še danes radi poženejo to legendo.

Zgodovina sprememb…

JC Denton ::

WTF, ne vem a je kriv alkohol ali je bug, ali pa ne delam prav.

Pri questu revealing the unseen mi ne rata nastavit leč. Kam moram meriti z ognjem oz ledom, da se bodo leče spremenile.

Poskušal sem meriti v spodnjo stran leče, zgornjo stran leče, rob leče, center, tam k je žarek itd., praktično vse in se nič ne spremeni.

Nimam pa tazadnjih popravkov, le do verzije 1.3.

SuperKobeD ::

Dumbest puzzle evar! Z uroki frostbite/flames moraš ohlajati/segrevati tiste leče na sredini, da se žarki postavijo na pravo pozicijo. Če ne poznaš urokov imaš knjige na mizi.
[With the lights out]

logit ::

YouTube...Skyrim lenses

JC Denton ::

Bom pogledal na youtube. Vem sicer kaj moram naredit, ker imam Skyrim guide z neta potegnjen tak da lahk za kak puzzle not pogledam, sam mi ni ratalo uštimat.

Grem zej na youtube.

JC Denton ::

Je bil bug, ko sem zloadal en starejši save je pa šlo.

yayo ::

]Fusion[ ::



Če še noben ni dal linka... Par stvari, ki niso šle v igro :) Najboljše so izboljšave na mudcrab animaciji :>
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Bananovec ::

GEFORCE R295 DRIVER
Performance

Increases performance by up to 45% in The Elder Scrolls V: Skyrim (measured with GeForce GTX 560 at 1080p Ultra settings in indoor scenes vs. 285.62).
Updates the NVIDIA Control Panel ambient occlusion support for The Elder Scrolls V: Skyrim to a higher performance profile.
Boosts Mass Effect 3 SLI performance to up to 2x.

Link:
http://www.nvidia.com/object/win7-winvi...
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Iatromantis ::

A je komu Hi-Def DLC občutno pohitril zadeve? Moj radeon 6850 je poletel v polnih 60 slikah skoraj povsod za primerjavo od prejšnjih povprečnih 30-tih (torej od 20 do 40)!

]Fusion[ ::

V zadnjem Patch-u je tudi optimizacija za grafiko, tak da ti je verjetno to pohitrilo zadeve.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Izi ::

Beta Update 1.4.27 je na voljo. Popravili pa so kot kaže samo eno stvar ampak precej pomembno:

- Followers now sneak properly when player is sneaking.

Na misije, kjer sem se moral prihuljeno plaziti naokoli sem se vedno odpravil sam, sedaj pa kot kaže boš lahko s seboj vzel tudi spremljevalca in te ta ne bo takoj izdal s svojo nerodnostjo :D

]Fusion[ ::

Me ne gane preveč, ker sem večino igre soliral :)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

figula ::

A je še kdo tukaj ali ste že vsi pobegnili na nove igre? :)

Sem vzela 3 mode za nove hiše: Dovahkiin Hideout, Dragon Falls Manor in Heros castle.

Sedaj se pa zdi, kot da so omare za te hiše vzeli iz Winterhold čarovniške šole, saj jih polovica manjka in vse po tleh leži … :))

Nesta ::

Folk kako ste resili tezavo z crashi? Meni tisti sound fix ni pomagal ->Go to the Advanced Tab, make sure the default format is set to 44.1Khz 16-bit.


Se da kaj nastavit pri grafičnih nastavitvah? Vedno mi v igri ko odprem kakšna vrata na random vrže v Desktop brez opozorila... Vem da je to ze star bug, ampak je Vam uspelo to kaj resit?

Imam Geforece 560I

Hvala.

Nesta ::

figula je izjavil:

A je še kdo tukaj ali ste že vsi pobegnili na nove igre? :)

Sem vzela 3 mode za nove hiše: Dovahkiin Hideout, Dragon Falls Manor in Heros castle.

Sedaj se pa zdi, kot da so omare za te hiše vzeli iz Winterhold čarovniške šole, saj jih polovica manjka in vse po tleh leži … :))



Ocitno res nobenega vec ni :) Ceprav nevem kater so lahko nove igre ko je ta prakticno najnovesja od teh boljsih iger :)

Si imeli ti mogoce kaksne tezaze z Crashanjem igre in si resila?
strani: 1 ... 21 22 23 24 25 ... 34


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Igre
62644469 (1067) ahac
»

The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
40135261 (4477) yoco
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1017434 (2066) Twixz
»

The Elder Scrolls IV: Oblivion (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
30316388 (2114) Jerry000
»

Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21413105 (4964) todman74

Več podobnih tem