Forum » Igre » The Elder Scrolls 5: Skyrim
The Elder Scrolls 5: Skyrim
todman74 ::
svenica ::
Mogoče pa niti ni čudež, ampak te zmaj pride rešit. No, to se mi je vsaj
porodilo na začetku. Danes sem imel priložnost špilat, glih toliko, da sem
prilezel iz prvih jam in naredil sidequest. Špil vleče, ni kaj. Grafika je uau,
bojevanje na master težavnosti pa kar izzivalno, sploh če vihtiš bojno kladivo,
kjer te vsak zgrešeni udarec stane pol zdravja. Bildal bom pa še lokostrelstvo, kovaštvo ter heavy armor. Sistem menija pa mi začuda ni tako švoh, saj se ga privadiš in pol 'leti'. Pa še oči ne begajo nenehno za kurzorjem. Upam na dodatek za visoko izvežbane like! Pa na cajt,
da bom sploh lahk špilo! :)
porodilo na začetku. Danes sem imel priložnost špilat, glih toliko, da sem
prilezel iz prvih jam in naredil sidequest. Špil vleče, ni kaj. Grafika je uau,
bojevanje na master težavnosti pa kar izzivalno, sploh če vihtiš bojno kladivo,
kjer te vsak zgrešeni udarec stane pol zdravja. Bildal bom pa še lokostrelstvo, kovaštvo ter heavy armor. Sistem menija pa mi začuda ni tako švoh, saj se ga privadiš in pol 'leti'. Pa še oči ne begajo nenehno za kurzorjem. Upam na dodatek za visoko izvežbane like! Pa na cajt,
da bom sploh lahk špilo! :)
Furbo ::
Opa, Steam mi ravno DLja nekaj za Skyrim. Očitno je nov popravek tu.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Izi ::
Aha, kot kaže so vse popravili. Update 1.3 Notes:
- General stability improvements
- Optimize performance for Core 2 Duo CPUs (PC)
- Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles
- Fixed magic resistances not calculating properly
- Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes
- Fixed dragon animation issues with saving and loading
- Fixed Y-look input to scale correctly with framerate
Vprašanje pa je kaj so tokrat pokvarili
Omenjeno je še:
- General stability improvements
- Optimize performance for Core 2 Duo CPUs (PC)
- Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles
- Fixed magic resistances not calculating properly
- Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes
- Fixed dragon animation issues with saving and loading
- Fixed Y-look input to scale correctly with framerate
Vprašanje pa je kaj so tokrat pokvarili
Omenjeno je še:
We’re also planning on rolling out support for 4-Gigabyte Tuning (Large Address Aware) next week for our PC users.Se pravi drugi teden lahko PC uporabniki računamo na popravek, ki bo igro pripravil do uporabe 4 GB RAMA. Sedaj namreč uporablja samo 2 GB RAMA, kot večina iger do sedaj.
Furbo ::
Saj to za 4gb si uporabniki množično že sami nameščajo, jaz imam to že od začetka.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Izi ::
Tisto modificirani izvršno datoteko, preko katere zaženeš igro sem tudi jaz že videl, ampak rešitev ni ravno elegantna, pa še vprašanje, če ne povzroča kakšne nepredvidene probleme. Vseeno je bolje počakati, da podporo za 4 GB vgradijo uradno direkt v glavni EXE.
Sicer pa meni kaj dosti ne bo koristilo, ker imam celotnega RAMA tako ali tako samo 4 GB. Sistem in raznorazni nujni programčki v ozadju porabijo ravno 1,5 GB RAMA, kar pomeni, da za igro ostane v najboljšem primeru 2,5 GB RAMA.
Ta 4 GB popravek ima smisel za tiste, ki imajo 6 ali več GB RAMA.
Sicer pa meni kaj dosti ne bo koristilo, ker imam celotnega RAMA tako ali tako samo 4 GB. Sistem in raznorazni nujni programčki v ozadju porabijo ravno 1,5 GB RAMA, kar pomeni, da za igro ostane v najboljšem primeru 2,5 GB RAMA.
Ta 4 GB popravek ima smisel za tiste, ki imajo 6 ali več GB RAMA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Furbo ::
Meni dela b.p. , imam 8GB.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
ABX ::
Tisto modificirani izvršno datoteko, preko katere zaženeš igro sem tudi jaz že videl, ampak rešitev ni ravno elegantna, pa še vprašanje, če ne povzroča kakšne nepredvidene probleme. Vseeno je bolje počakati, da podporo za 4 GB vgradijo uradno direkt v glavni EXE.
Sicer pa meni kaj dosti ne bo koristilo, ker imam celotnega RAMA tako ali tako samo 4 GB. Sistem in raznorazni nujni programčki v ozadju porabijo ravno 1,5 GB RAMA, kar pomeni, da za igro ostane v najboljšem primeru 2,5 GB RAMA.
Ta 4 GB popravek ima smisel za tiste, ki imajo 6 ali več GB RAMA.
Ne mešaj celoten sistemski spomin z spominom namenjeno aplikaciji.
By default 32-bitne aplikacije ne znajo izkoriščat več kot 2GB. Če presežejo to mejo se sesujejo.
P.S: To da ti sistem kuri 1.5GB pomeni da imaš ogromno smeti ki ti tečejo v ozadju. Me spominja na une PC-je ki kupiš že postavljene.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Truga ::
Seveda. Ker ram imamo za to, da se ga sistem ne rabi.
This. Ce ti OS ne pozre celga rama (prostega, seveda) za cache je slab OS.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
ABX ::
Potem zalaufaj vse exe ki maš na PC-ju in boš 100% izkoristil ram.
Se ne morem odločit ali si kreten ali troll.
Glede cache-ja, wrong thread. Amapak ok dejmo. Tudi Linux ne cache-ira vse takoj in potrebuje kar nekaj časa da porihta zadevo. Za primerjavo, dosti več časa kot je povprečen windows uptime.
Različni OS-i, različni nameni.
Si me dovolj razjezil da sem šel po slikico.
Pri prvi prelomici sem ga ugasnil in dodal malo rama, ker je swapal. Po rebootu se vidi kako začne cache-irat.
Se ne morem odločit ali si kreten ali troll.
Glede cache-ja, wrong thread. Amapak ok dejmo. Tudi Linux ne cache-ira vse takoj in potrebuje kar nekaj časa da porihta zadevo. Za primerjavo, dosti več časa kot je povprečen windows uptime.
Različni OS-i, različni nameni.
Si me dovolj razjezil da sem šel po slikico.
Pri prvi prelomici sem ga ugasnil in dodal malo rama, ker je swapal. Po rebootu se vidi kako začne cache-irat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Izi ::
Ne se kregati. In ja, debata o RAMU in kaj kdo počne z njim ne paše sem.
Kar meni teče v ozadju je moja stvar in vse kar mi teče JE NUJNO
Dejstvo je, da igre kaj več kot 2 GB RAMA niti ne rabijo in tega se izdelovalci zavedajo. Rabijo pa vedno več VRAMA, ki ga bomo kmalu rabili več kot RAMA. In pa seveda SSD, da se vse hitro nalaga.
Moja napoved je, da bodo igre čez 10 let še vedno uporabljale 2 GB RAMA, bomo pa takrat nujno rabili 4 GB VRAMA. Sedaj grem pa pospravit mojo stekleno kroglo nazaj v omaro
Kar meni teče v ozadju je moja stvar in vse kar mi teče JE NUJNO
Dejstvo je, da igre kaj več kot 2 GB RAMA niti ne rabijo in tega se izdelovalci zavedajo. Rabijo pa vedno več VRAMA, ki ga bomo kmalu rabili več kot RAMA. In pa seveda SSD, da se vse hitro nalaga.
Moja napoved je, da bodo igre čez 10 let še vedno uporabljale 2 GB RAMA, bomo pa takrat nujno rabili 4 GB VRAMA. Sedaj grem pa pospravit mojo stekleno kroglo nazaj v omaro
ABX ::
Skyrim ni edina igra ki se zabije ob 2Gb rama in se sesuje.
In to niti ni tak problem, problem je ker zaradi tega razvijalci se bojijo dodajat dodatne elemente v igro.
fuck 32 bit, it's time for 64bit.
In to niti ni tak problem, problem je ker zaradi tega razvijalci se bojijo dodajat dodatne elemente v igro.
fuck 32 bit, it's time for 64bit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Sssaga ::
Tisto modificirani izvršno datoteko, preko katere zaženeš igro sem tudi jaz že videl, ampak rešitev ni ravno elegantna, pa še vprašanje, če ne povzroča kakšne nepredvidene probleme. Vseeno je bolje počakati, da podporo za 4 GB vgradijo uradno direkt v glavni EXE.
Sicer pa meni kaj dosti ne bo koristilo, ker imam celotnega RAMA tako ali tako samo 4 GB. Sistem in raznorazni nujni programčki v ozadju porabijo ravno 1,5 GB RAMA, kar pomeni, da za igro ostane v najboljšem primeru 2,5 GB RAMA.
Ta 4 GB popravek ima smisel za tiste, ki imajo 6 ali več GB RAMA.
Ne mešaj celoten sistemski spomin z spominom namenjeno aplikaciji.
By default 32-bitne aplikacije ne znajo izkoriščat več kot 2GB. Če presežejo to mejo se sesujejo.
P.S: To da ti sistem kuri 1.5GB pomeni da imaš ogromno smeti ki ti tečejo v ozadju. Me spominja na une PC-je ki kupiš že postavljene.
Sam mam X64 in mi rama nuca sistem od 1 GB do 1.5 GB. Zakaj? Zaradi aplikacij, ki venomer tečejo. Zato sem kupil 4 GB takrat. Za igre je več kot dovolj, ker so itak 32-bitne, kar pomeni 2 GB. Recimo GTA IV pravtako koristi max 2 GB.
Zakaj šparati z ramom, če ga že imamo?
Prav tako nekdo, ki ima 4 GB rama lahko goni x86 winse in mu jih lahko izkoristi. Pač max 2 GB za eno aplikacijo (špil) in ob enem še sistem do preostanka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sssaga ()
ABX ::
Tukaj je konkreten primer Skyrim, ker očitno gre v določenih primerih čez 2GB in se sesuje.
Meni se je par krat zgodilo po daljšem igranju, ampak ker samo mi shranjuje vsake 5 min in pri prehodih, me ni nikoli dovolj motilo da bi šel analizirat če je zaradi tega.
Meni se je par krat zgodilo po daljšem igranju, ampak ker samo mi shranjuje vsake 5 min in pri prehodih, me ni nikoli dovolj motilo da bi šel analizirat če je zaradi tega.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Izi ::
Meni se v približno 100 urah igranja Skyrim ni sesul niti enkrat, pa sem eno sesanso igral celih 12 ur skupaj brez prekinitve. V Skyrimu nisem opazil nobenega "odtekanja spomina", kar je problem pri kar precej igrah in programih, in vse lepo sproti briše za seboj.
Sem pa na začetku malo gledal in kodo in možne nastavitve in igra se sesuje izključno samo če nastaviš previsoke nastavitve, ki presežejo zmogljivosti tvoje grafične kartice, ker pomeni, da ti zmanjka VRAMA. Najhitreje igro sesuješ, če previsoko postaviš drsnike za maksimalno daljino prikazovanja raznih reči. Takrat je med nalaganjem novega ozemlja precejšnja možnosti, da se ti igro enostavno vrže kompletno ven iz sistema in pristaneš na namizju.
Iz istega razloga se je igra sesuvala tudi na konzolah, ampak tam so morali igralci počakati na popravek, ki je znižal nastavitve.
Če igra pravilno in sproti meče iz RAMA že uporabljene reči, ti RAMA ne more zmanjkati, ker imaš vedno na razpolago še virtualni RAM. Igra deluje brez problemov tudi če imaš celotnega RAMA samo 2 GB in ti ga že sistem porabi 1 GB. Bi bilo pa možno, da se igra sesuje, če je kdo popolnoma izključil swap datoteko. Mislim pa da v igričarskem svetu takih čudakov ni kaj dosti, saj bi se ti potem sesuvala vsaka druga igra.
Sem pa na začetku malo gledal in kodo in možne nastavitve in igra se sesuje izključno samo če nastaviš previsoke nastavitve, ki presežejo zmogljivosti tvoje grafične kartice, ker pomeni, da ti zmanjka VRAMA. Najhitreje igro sesuješ, če previsoko postaviš drsnike za maksimalno daljino prikazovanja raznih reči. Takrat je med nalaganjem novega ozemlja precejšnja možnosti, da se ti igro enostavno vrže kompletno ven iz sistema in pristaneš na namizju.
Iz istega razloga se je igra sesuvala tudi na konzolah, ampak tam so morali igralci počakati na popravek, ki je znižal nastavitve.
Če igra pravilno in sproti meče iz RAMA že uporabljene reči, ti RAMA ne more zmanjkati, ker imaš vedno na razpolago še virtualni RAM. Igra deluje brez problemov tudi če imaš celotnega RAMA samo 2 GB in ti ga že sistem porabi 1 GB. Bi bilo pa možno, da se igra sesuje, če je kdo popolnoma izključil swap datoteko. Mislim pa da v igričarskem svetu takih čudakov ni kaj dosti, saj bi se ti potem sesuvala vsaka druga igra.
fireX88 ::
Izi ::
12ur? wtf :D
Se da. Skyrim te lahko zasvoji na začetku in če v nedeljo zjutraj vstaneš ob 7h, poješ zajtrk in si zraven pripraviš malico za med igranjem, lahko potem igraš 12 ur skupaj do 7h zvečer ko greš na večerjo
Če vmes skočiš na stranišče in na pijačo pač ne ugašaš igre za tistih nekaj minut in tako le ta teče 12 ur skupaj.
Edini možni problem so žene, punce ali mame, ki sem jim tako početje zdi čudaško, ampak kakšen dan si pa že lahko vzameš zase
fireX88 ::
Edini možni problem so žene, punce ali mame, ki sem jim tako početje zdi čudaško, ampak kakšen dan si pa že lahko vzameš zase
skor sm s stola padel :D
res je, sm pri meni je to nemogoče, k pole ne vidim luknje par dni... :(
EDIT: mislu sm na punco/ženo :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fireX88 ()
ABX ::
Meni se v približno 100 urah igranja Skyrim ni sesul niti enkrat, pa sem eno sesanso igral celih 12 ur skupaj brez prekinitve. V Skyrimu nisem opazil nobenega "odtekanja spomina", kar je problem pri kar precej igrah in programih, in vse lepo sproti briše za seboj.
Sem pa na začetku malo gledal in kodo in možne nastavitve in igra se sesuje izključno samo če nastaviš previsoke nastavitve, ki presežejo zmogljivosti tvoje grafične kartice, ker pomeni, da ti zmanjka VRAMA. Najhitreje igro sesuješ, če previsoko postaviš drsnike za maksimalno daljino prikazovanja raznih reči. Takrat je med nalaganjem novega ozemlja precejšnja možnosti, da se ti igro enostavno vrže kompletno ven iz sistema in pristaneš na namizju.
Iz istega razloga se je igra sesuvala tudi na konzolah, ampak tam so morali igralci počakati na popravek, ki je znižal nastavitve.
Če igra pravilno in sproti meče iz RAMA že uporabljene reči, ti RAMA ne more zmanjkati, ker imaš vedno na razpolago še virtualni RAM. Igra deluje brez problemov tudi če imaš celotnega RAMA samo 2 GB in ti ga že sistem porabi 1 GB. Bi bilo pa možno, da se igra sesuje, če je kdo popolnoma izključil swap datoteko. Mislim pa da v igričarskem svetu takih čudakov ni kaj dosti, saj bi se ti potem sesuvala vsaka druga igra.
Ne pravim da je samo 1 razlog da se igra sesuje. Ampak omejitev na 2GB je nekaj kar bi lahko že zdavnaj odstranili če ne bi podpirali starejše sisteme.
Ampak je nerealno pričakovat da razvoj iger se bo omejil samo na top 5% strojne opreme.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Izi ::
omejitev na 2GB je nekaj kar bi lahko že zdavnaj odstranili če ne bi podpirali starejše sisteme.
Ampak je nerealno pričakovat da razvoj iger se bo omejil samo na top 5% strojne opreme.
Pravzaprav tukaj ne gre za podpiranje starejših PC računalnikov ampak gre izključno za podpiranje konzol. Danes so že pisarniški PC-ji hitrejši in zmogljivejši od najnovejših konzol.
Kot se je že večkrat izkazalo so PC-jaši za odlično igro vedno pripravljeni nadgraditi svojo mašino. Konzolaši pa nimajo kaj nadgrajevati dokler ne pride nova generacija konzol. Pa tudi potem pri njih ne gre za nobeno nadgrajevanje, saj morajo staro konzolo vreči v smeti in vse kupiti popolnoma novo.
Dokler ne pride nova generacija konzol tudi PC-jašem ne bo treba prav nič nadgrajevati. Moj Q6600 in 4 GB RAMA sta že skoraj dopolnila 5 let in kot kaže današnji razvoj iger bosta dobro služila še nadaljnih 5 let, saj sta verjetno bolj zmogljiva kot bodo konzole naslednje generacije, da o sedanjih konzolah niti ne izgubljamo besed. Grafično sem pa zamenjal s Radeonom HD5850 in ga močno navil, ker je tovarniško namenoma precej downclockan in vse najnovejše igre gonim skoraj na maksimum, ker se v prejšnjih desetletjih ni nikoli dalo, čeprav sem na vsaki 2 leti kupoval najnovejše kar je bilo na voljo.
Edit: Še nihče ni omenil, bom pa jaz prvi. Namreč popravek 1.3 deluje brez problemov in kot kaže jim je tokrat uspelo popraviti bistvene napake brez, da bi naredili nove. Odličen popravek
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Gray_Warden ::
Če drugega ne, so igre končno začeli delati tako, da je slika vedno lepša in vseeno ne potrebuje drastičnih zamenjav strojne opreme kot je bilo to včasih. Praktično deluje odlično na isti grafični kot je delovala stara igra. Prejšna leta je bilo tako, da tudi, če si kupil najnovejšo grafično na trgu, ti najnovejša igra na trgu ni delala tako kot bi morala. Danes pa si že z grafično za kakih 100 eur dober za nekaj časa, saj so igre končno začeli optimizirati, ravno zaradi konzol. Ne rečem da so konzole ok za igričarje, ravno nasprotno, saj konzole uničijo večino iger. Samo kar se tiče grafike, lahko rečemo le to, da so ravno zaradi konzol končno začeli optimizirati sliko tako da je lepa tudi na slabih grafičnih karticah (zato ker konzole pač niso ravno zmogljive).
Se spomnim ko sem včasih kupoval grafične...če je stala okoli 30.000 sit je niti pogledati nismo smeli saj je bila to najslabša možna varianta. Danes pa si že z grafično za kakih 100 eur dober za nekaj časa.
Prav tako se pri skyrimu opazi da je grafično lepo nareje tudi zato, ker je slika na low še vedno dokaj lepa. Včasih, če si dal na low enostavno ni bilo več poante igrati saj liki niti kakšnih konkretnih tekstur niso imeli, kaj šele da bi se videlo kake efekte ko se je kaj zgodilo. Seveda je odlično če imaš grafično ki zmore poganjat vse na ultra high, kot jo imam v namiznem računalniku (hd 5830 1 gb) ampak opažam da je slika dokaj lepa tudi na prenosniku, ki pač ni namenjen igranju iger, pa vseeno Skyrim na njem teče brez problema. (Radeon hd 6370M 512 mb).
dodatek: če bi dejansko delali grafično bolj zahtevne igre bi to pomenilo samo to, da tistim, katerim igra zdaj dela na ultra high, bi potem delala na high. Efekti bi bili pa verjetno isti kot so dejansko zdaj na medium/high. Pač igre še vedno ne bi bile optimizirane, kot je bil standard včasih.
Se spomnim ko sem včasih kupoval grafične...če je stala okoli 30.000 sit je niti pogledati nismo smeli saj je bila to najslabša možna varianta. Danes pa si že z grafično za kakih 100 eur dober za nekaj časa.
Prav tako se pri skyrimu opazi da je grafično lepo nareje tudi zato, ker je slika na low še vedno dokaj lepa. Včasih, če si dal na low enostavno ni bilo več poante igrati saj liki niti kakšnih konkretnih tekstur niso imeli, kaj šele da bi se videlo kake efekte ko se je kaj zgodilo. Seveda je odlično če imaš grafično ki zmore poganjat vse na ultra high, kot jo imam v namiznem računalniku (hd 5830 1 gb) ampak opažam da je slika dokaj lepa tudi na prenosniku, ki pač ni namenjen igranju iger, pa vseeno Skyrim na njem teče brez problema. (Radeon hd 6370M 512 mb).
dodatek: če bi dejansko delali grafično bolj zahtevne igre bi to pomenilo samo to, da tistim, katerim igra zdaj dela na ultra high, bi potem delala na high. Efekti bi bili pa verjetno isti kot so dejansko zdaj na medium/high. Pač igre še vedno ne bi bile optimizirane, kot je bil standard včasih.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Steinkauz ::
No ja, grafika precej stagnira zadnje cajte.
Od crysis naprej je bl švoh, pa je precej star špil.
Od crysis naprej je bl švoh, pa je precej star špil.
Berserker ::
Joj, kako ste eni omejeni. Pejte igrat Unharted 2,3 na playstation 3. Igro sem prejšnji teden preigral, pa ne čutim potrebe po boljši grafiki, saj so karakterji in igralno okolje tako živi, da se ti na čase zdi da gledaš prave osebe. Odličen je tudi novi Batman AA, unreal 3 opravi svoje delo sijajno. Sicer pa, po eni strani kupim pc za 800 € in lahko igram 5 let normalno, kot pa stalno menjavanje dragih komponent.
blackbfm ::
Grafika niti ni ključnega pomena, je bolj važen gameplay, ki pa je pri skyrimu bolj neka srednja žalost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
FiDeK ::
Ne vem, a sem res edini ki ima z zadnjim patchem probleme? Ko pritisnem "play" me spet vrže na desktop in isto lahko ponavljam v nedogled. Po googlanju naj bi bil problem v nastavitvi sample rata zvočne kartice, ampak tudi po tem ni bilo razlike. Rahlo sem jezen
Gray_Warden ::
blackclw, če sem čisto iskren, je imel oblivion boljši gameplay kot Skyrim, tako da se strinjam, grafika ni ključnega pomena.
Kljub temu pa se človek neprimerno lažje vživi v Skyrim ravno zaradi lepše grafike, saj je grafika pri starem Oblivionu rahlo smešna:) Če hočeš narediti neko roll play igro je po mojem mnenju grafika precej pomembna, da se človek lahko vživi v igro.
Kljub temu pa se človek neprimerno lažje vživi v Skyrim ravno zaradi lepše grafike, saj je grafika pri starem Oblivionu rahlo smešna:) Če hočeš narediti neko roll play igro je po mojem mnenju grafika precej pomembna, da se človek lahko vživi v igro.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Sssaga ::
Meni se v približno 100 urah igranja Skyrim ni sesul niti enkrat, pa sem eno sesanso igral celih 12 ur skupaj brez prekinitve. V Skyrimu nisem opazil nobenega "odtekanja spomina", kar je problem pri kar precej igrah in programih, in vse lepo sproti briše za seboj.
Sem pa na začetku malo gledal in kodo in možne nastavitve in igra se sesuje izključno samo če nastaviš previsoke nastavitve, ki presežejo zmogljivosti tvoje grafične kartice, ker pomeni, da ti zmanjka VRAMA. Najhitreje igro sesuješ, če previsoko postaviš drsnike za maksimalno daljino prikazovanja raznih reči. Takrat je med nalaganjem novega ozemlja precejšnja možnosti, da se ti igro enostavno vrže kompletno ven iz sistema in pristaneš na namizju.
Iz istega razloga se je igra sesuvala tudi na konzolah, ampak tam so morali igralci počakati na popravek, ki je znižal nastavitve.
Če igra pravilno in sproti meče iz RAMA že uporabljene reči, ti RAMA ne more zmanjkati, ker imaš vedno na razpolago še virtualni RAM. Igra deluje brez problemov tudi če imaš celotnega RAMA samo 2 GB in ti ga že sistem porabi 1 GB. Bi bilo pa možno, da se igra sesuje, če je kdo popolnoma izključil swap datoteko. Mislim pa da v igričarskem svetu takih čudakov ni kaj dosti, saj bi se ti potem sesuvala vsaka druga igra.
Res je. Meni na 470-ki, ki ima 1280 MB Vrama in pri 1080p in ULTRA nastavitvah ter vseh drsnikih na desno oz. max ter pri 16x AF in 2x AA meče ven po dolgem času igranja-kake 3 ure povp. Ene 6x me je pa že ven vrglo. Na srečo shranjujem redno :)
Zdajle morm sprobat še različne grafične mode (FXAA) pa popravke, potem pa adijo pamet!
blackbfm ::
skyrim še alt taba ne prebavlja dobro, kaj šele bolj komplekse zadeve ki se dogajajo v sami igri
JC Denton ::
Sem namestil danes najnovejši apdejt oz. popravek in se mi je stabilnost konkretno poslabšala, pa tudi trupla so začela kar tako izginjati. Uporabljam popolnoma enake nastavitve kot pred namestitivijo apdejta 1.3 in takrat teh težav ni bilo.
Good Guy ::
Izi ::
Moj computer melje Skyrim še vedno brez najmanjšega problema, prišel pa sem do level 81
Naj dodam še, da je level 81 tudi najvišji level, ki se ga da doseči v igri (brez goljufanja seveda), ker takrat vsi skilli pridejo do 100 in naprej več ne gre. Sem moral kar premišljevati kam sploh dati vseh 81 perkov.
Tako na oko bi rekel, da sem naredil okoli polovico questov. V enem samem questu izmed narejenih več kot 100 sem opazil en sam bug, pa še ta ni bil nobena ovira. Vse ostalo dela ko urca
Naj dodam še, da je level 81 tudi najvišji level, ki se ga da doseči v igri (brez goljufanja seveda), ker takrat vsi skilli pridejo do 100 in naprej več ne gre. Sem moral kar premišljevati kam sploh dati vseh 81 perkov.
Tako na oko bi rekel, da sem naredil okoli polovico questov. V enem samem questu izmed narejenih več kot 100 sem opazil en sam bug, pa še ta ni bil nobena ovira. Vse ostalo dela ko urca
flood ::
no js sem pršu do nekaj čez sto ur igranja (okol 115)
začelo je zmanjkovat stvari za počet (no vsaj zanimivih)
odkril sem več ali manj vse lokacije oz. težko najdem še kako novo lokacijo, ki bi bila omembe vredna (imperial campi ipd. sranje ne šteje :) )
queste sem tudi večino nardil, če ne štejem tistih ponavljajočih ipd. sicer se še kaj malega najde, ampak ni to to
v glavnem igra ima po mojem nekje 140-50 ur gameplaya, ki bi bil dokaj zanimiv pol se pa neha mogoče tudi prej
sem kr zadovoljen če povlečem črto
zdej bo treba še samo počakat kako leto na dodatke :)
začelo je zmanjkovat stvari za počet (no vsaj zanimivih)
odkril sem več ali manj vse lokacije oz. težko najdem še kako novo lokacijo, ki bi bila omembe vredna (imperial campi ipd. sranje ne šteje :) )
queste sem tudi večino nardil, če ne štejem tistih ponavljajočih ipd. sicer se še kaj malega najde, ampak ni to to
v glavnem igra ima po mojem nekje 140-50 ur gameplaya, ki bi bil dokaj zanimiv pol se pa neha mogoče tudi prej
sem kr zadovoljen če povlečem črto
zdej bo treba še samo počakat kako leto na dodatke :)
Asus A7N8X-X, Athlon xp 2700+, Radeon 9550 Gt, 1Gb ram, 120Gb Hitachi,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...
blackbfm ::
alt tabam, skoz celo igro.. in mi niti enkrat še ni zaštekalo al pa karkoli..
Igra mi od prve minute deluje brez problema...
No men pa meče ven. Prvih par alttabov je ziher, pol potem pa se stvar ne obnaša več zanesljivo. Sem pa tja pa tudi kakšen crash kar tako pade. Nevem poglej, mogoče prepočasi igraš da ne prihaja do napak.
Take zadeve so stalnica pri bethesdinih špilih. Fallout je imel hude probleme s preklapljanjem med okni pa so nekako s popravkom prihtal, zdaj se pa spet ponavlja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
Mipe ::
Moj computer melje Skyrim še vedno brez najmanjšega problema, prišel pa sem do level 81
Naj dodam še, da je level 81 tudi najvišji level, ki se ga da doseči v igri (brez goljufanja seveda), ker takrat vsi skilli pridejo do 100 in naprej več ne gre. Sem moral kar premišljevati kam sploh dati vseh 81 perkov.
Tako na oko bi rekel, da sem naredil okoli polovico questov. V enem samem questu izmed narejenih več kot 100 sem opazil en sam bug, pa še ta ni bil nobena ovira. Vse ostalo dela ko urca
Kako je to mogoče? Kolikor slišim, po 60. stopnji ti vsak skillup da 5 exp, torej bi moral cele dneve in tedne grindat za 81.
todman74 ::
no js sem pršu do nekaj čez sto ur igranja (okol 115)
začelo je zmanjkovat stvari za počet (no vsaj zanimivih)
odkril sem več ali manj vse lokacije oz. težko najdem še kako novo lokacijo, ki bi bila omembe vredna (imperial campi ipd. sranje ne šteje :) )
queste sem tudi večino nardil, če ne štejem tistih ponavljajočih ipd. sicer se še kaj malega najde, ampak ni to to
v glavnem igra ima po mojem nekje 140-50 ur gameplaya, ki bi bil dokaj zanimiv pol se pa neha mogoče tudi prej
sem kr zadovoljen če povlečem črto
zdej bo treba še samo počakat kako leto na dodatke :)
Igram že več kot 140 ur, pa se mi zdi, da sem še precej daleč od "konca".....mislim, da si šel precej na hitro skoz, če si že v tako kratkem času naredil, oziroma odkril večino "stvari".Če si samo šetal po Skyrumu in iskal nove lokacije, si sigurno falil precej zanimivih questov, sploh tiste "grobnice", so po mojem občutku vse povezane z njimi.
Izi ::
Kako je to mogoče? Kolikor slišim, po 60. stopnji ti vsak skillup da 5 exp, torej bi moral cele dneve in tedne grindat za 81.
Ja, dneve in tedne, saj sem rabil točno 1 mesec, da sem prišel do 81.
Igral sem tako, da ko sta 1 ročno orožje in težek oklep prišla do 100 sem ju postavil v kot in naokoli hodil v lahkem oklepu in 2 ročnim orožjem. Skratka, vse kar je prišlo na 100 sem nehal uporabljati in začel z nečem drugim.
Bistvo pa je, da ti lahko prav na vsak level greš do enega izmed trenerjev, ki te za denar nauči 5 levelov kateregakoli skilla, saj za prav vsak skill obstaja učitelj. Torej sem 81 x 5 = 405 levelov natreniral pri učiteljih. Samo dovolj denarja je treba imeti. Leveli do 50 so dokaj poceni, kasnejši leveli pa so dražji kot hiše v mestih, ampak tudi to ni bil problem ker mi je samo od levelanja Alkimije ostalo 300.000 zlatnikov. Kljub hudemu zapravljanju celo igro imam sedaj na level 81 še okoli pol milijona zlatnikov.
Včasih pa se lahko malo tudi igraš s sovražniki in pustiš, da te tepejo, ti pa se medtem zdraviš. Tako lahko dokaj hitro natreniraš lahek in težek oklep in zdravljenje.
Lahko celo pretepeš kakšnega sovražnika skoraj do smrti, ga nato z magijo pozdraviš, ga spet pretepeš in spet pozdraviš,... Sicer je pa sovražnikov toliko, da jih nikoli ne zmanjka in so vsa orožja in magija hitro na 100. Da ne omenjam, da lahko treniraš svoje veščine tudi na pošastih, ki jih sam prikličeš v življenje z Conjuration magijo. Nekaj udarcev ti še oprostijo, potem pa te napadejo na življenje in smrt kot vsak pravi sovražnik in te pošasti lahko priklicuješ in jih ubijaš v neskončnost...
figula ::
Moj computer melje Skyrim še vedno brez najmanjšega problema, prišel pa sem do level 81
Naj dodam še, da je level 81 tudi najvišji level, ki se ga da doseči v igri (brez goljufanja seveda), ker takrat vsi skilli pridejo do 100 in naprej več ne gre. Sem moral kar premišljevati kam sploh dati vseh 81 perkov.
Tako na oko bi rekel, da sem naredil okoli polovico questov. V enem samem questu izmed narejenih več kot 100 sem opazil en sam bug, pa še ta ni bil nobena ovira. Vse ostalo dela ko urca
Oh, my!!
Nekje sem brala, da je v Skyrimu 408 spelov, 66 shoutov in 67 wordsov. Samo ne vem ali se shout šteje kot en z vsemi 3 besedami, ki ga sestavljajo ali so šteli posamezne zloge/besede. Izi, koliko jih ti našteješ sedaj pri tvojem levelu?
OmegaBlue ::
Kako si lahko 81 s polovico questov, imam občutek da mi jih zmanjkuje, pa sem kaj.. 24?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
Izi ::
Kako si lahko 81 s polovico questov, imam občutek da mi jih zmanjkuje, pa sem kaj.. 24?
Odvisno kako igraš. Jaz sem šel najprej do glavnega mesta in nato takoj v mesto tatov, kjer sem se pridružil guildu tatov in potem, sem cel teden samo mešetaril po mestu od enega trgovca do drugega, kupoval, prodajal, koval, enchantal, varil napitke, naskrivaj vlamljal v hiše, kradel, žeparil, ... in že sem bil level 40 in imel kovanje, enchanting, alkimijo, speech, plazenje, žeparjenje, lockpicking, že vse blizu 100 pa nisem naredil nobenega questa razen tiste verige questov, da sem postal šef tatov. Pa še tiste 3 queste, da sem si kupil hišo.
Potem sem se vrnil v glavno mesto in se pridružil guildu bojevnikov, postal vokodlak, prevzel vodstvo companionov in še za Jarla naredil par uslug, da sem si kupil hišo v glavnem mestu. S tem sem vse bojevniške skill spravil na 100 in že sem bil level 65, pa je bil zemljevid Skyrima še vedno precej deviški.
Potem pa se šel še v čarovniško šolo in že sem imel vse skille na 100 in bil level 81.
Naredil pa sem queste treh guildov in postal lastnik treh hiš.
Sploh še nisem imel časa, da bi začel glavni quest o Zmajih. Piše, da moram iti do nekih Sivihbrad, za katere še sploh ne vem kdo so...
Pa tista Temna bratoščina je za menoj poslala kar vsaj 5 najetih morilcev, ki so vsi žalostno končali in jih moram še tudi obiskati, da vidim komu sem se sploh zameril.
Pa državljanska vojna me tudi še čaka, saj se nisem pridružil še niti upornikon niti Imperijalcem.
Skratka še kar precej dela za mojega junaka, čeprav je že kar nekaj časa tako rekoć popolnoma nesmrten.
Prej sem pozabil omeniti, da je treba tudi paziti katere kamne za pospeševanje levelanja skillov imate vključene, ker je lahko samo en na enkrat vključen. Na začetku sem čisto pozabil, da sem vklopil bojevniški kamen in šel v mesto tatov in začel levelati tatinske skille, brez pospeševanja, dokler nisem ugotovil, kakšno napako delam.
Jaz sem večino časa uporabljal kar tiste 3 kamne, ki so blizu prve vasi v igri. Samo preklapljal sem med njimi, glede na katere skille sem levelav. Ti dajo pospešek 20% za tistto tretjino skillov. Proti koncu, ko sem imel že vse skillo med 90 in 100 pa sem tam nekje v severnih hribih našel kamen zaljubljencev (Lover's stone ali nekaj takega) in ga vklopil. Ta pa da vsem skillom pospešeno levelanje za 15%. Je bolj praktično, kot se vedno vračati v prvo vas in preklaplajti tiste 3 kamne.
Pa ne pozabiti na vsak nov level iti do enega učitelja, da te nauči 5 levelov. To je že skoraj tretjina poti do novega levela.
T-h-o-r ::
lawl
jaz sem vse to opravil že pri levelu 25
zdaj pri 33 pa mi je tudi že zmanjkalo večjih questov, edino deadre so še odpte
jaz sem vse to opravil že pri levelu 25
zdaj pri 33 pa mi je tudi že zmanjkalo večjih questov, edino deadre so še odpte
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
flood ::
no js sem pršu do nekaj čez sto ur igranja (okol 115)
začelo je zmanjkovat stvari za počet (no vsaj zanimivih)
odkril sem več ali manj vse lokacije oz. težko najdem še kako novo lokacijo, ki bi bila omembe vredna (imperial campi ipd. sranje ne šteje :) )
queste sem tudi večino nardil, če ne štejem tistih ponavljajočih ipd. sicer se še kaj malega najde, ampak ni to to
v glavnem igra ima po mojem nekje 140-50 ur gameplaya, ki bi bil dokaj zanimiv pol se pa neha mogoče tudi prej
sem kr zadovoljen če povlečem črto
zdej bo treba še samo počakat kako leto na dodatke :)
Igram že več kot 140 ur, pa se mi zdi, da sem še precej daleč od "konca".....mislim, da si šel precej na hitro skoz, če si že v tako kratkem času naredil, oziroma odkril večino "stvari".Če si samo šetal po Skyrumu in iskal nove lokacije, si sigurno falil precej zanimivih questov, sploh tiste "grobnice", so po mojem občutku vse povezane z njimi.
grobnice sem res malo katero izpustil skoraj si upam reči, da vse ki sem odkril sem raziskal
pa tudi tista dwemer mesta nisem izpuščal pred raziskovanjem
tu pa tam sem kakšno jamo izpustu, ampak teh ni dosti jih bom v naledjih dneh malo razsikal
Asus A7N8X-X, Athlon xp 2700+, Radeon 9550 Gt, 1Gb ram, 120Gb Hitachi,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: flood ()
Good Guy ::
Mene pa zanima a kot asasini uproabljate sworde al dagerje?
sm dobu glass sword ki ima 35 dmg poleg tega je pa še enčentan z 37 burn dmg
sm dobu glass sword ki ima 35 dmg poleg tega je pa še enčentan z 37 burn dmg
Izi ::
Še par zanimivosti glede leveleanja skillov:
- Skilli rastejo opazno hitreje na čim višji težavnostni stopnji se igra.
- Skilli za orožje rastejo glede na število udarcev in ne na količino povzročene škode.
Najhitreje torej levelaš skill za 1-ročno orožje če vzameš nož, ki maha daleč najhitreje in pred tem preklopiš na najtežjo težavnostno stopnjo.
Magija v tej igri je hudo šibkejša od vseh orožij, saj razen tega, da jo lahko uporabljamo popolnoma brez uporabe mane, ne podpira nobenih povečav škode preko enchantmentov. Podobno je z nožem.
Daleč najmočnejše orožje v igri je 1-ročni meč (sword), čeprav ima na videz najnižji damage je najhitrejši (razen noža) in dela na sekundo precej več škode kot vsa ostala orožja v igri. Nož je sicer še hitrejši, ampak za nož ne delujejo enchanti za 1-ročno orožje, kar ga naredi uporabnega samo za assasine s perki za ubijanje iz zasede in ker je popolnoma tih. Če imamo v roki meč ko se plazimo naokoli, le ta povzroča zvok, ki nas izdaja sovražnikom, nož in lok pa sta popolnima neslišna.
Še ne nasvet, morda celo "exploit": Skille lahko trenirate tudi na svojem konju, ki je edini NPC v igri, ki nas nikoli ne bo napadel, četudi ga pretepemo do smrti. Zato ga lahko nekaznovano pretepate in zdravite, kar je dober trening za kar nekaj skillov
- Skilli rastejo opazno hitreje na čim višji težavnostni stopnji se igra.
- Skilli za orožje rastejo glede na število udarcev in ne na količino povzročene škode.
Najhitreje torej levelaš skill za 1-ročno orožje če vzameš nož, ki maha daleč najhitreje in pred tem preklopiš na najtežjo težavnostno stopnjo.
Magija v tej igri je hudo šibkejša od vseh orožij, saj razen tega, da jo lahko uporabljamo popolnoma brez uporabe mane, ne podpira nobenih povečav škode preko enchantmentov. Podobno je z nožem.
Daleč najmočnejše orožje v igri je 1-ročni meč (sword), čeprav ima na videz najnižji damage je najhitrejši (razen noža) in dela na sekundo precej več škode kot vsa ostala orožja v igri. Nož je sicer še hitrejši, ampak za nož ne delujejo enchanti za 1-ročno orožje, kar ga naredi uporabnega samo za assasine s perki za ubijanje iz zasede in ker je popolnoma tih. Če imamo v roki meč ko se plazimo naokoli, le ta povzroča zvok, ki nas izdaja sovražnikom, nož in lok pa sta popolnima neslišna.
Še ne nasvet, morda celo "exploit": Skille lahko trenirate tudi na svojem konju, ki je edini NPC v igri, ki nas nikoli ne bo napadel, četudi ga pretepemo do smrti. Zato ga lahko nekaznovano pretepate in zdravite, kar je dober trening za kar nekaj skillov
Sc0ut ::
Sem spravil destruction na 76 in sem sedaj ugotovil, da je treba tudi enchanting dvigniti, ker mi kuri preveč magicke če želim thunderbolt uporabit...
Sem pa ugotovil, da če uporabljaš strafanje (quake način gibanja) te puščica ne zadene nikoli, tako da mi je muvanje z uporabo strafanja + lightning bolt skoraj enako kot quake 3 + rail:) Mogoče me zato skoraj nikoli nič ne zadene. Ok, zmaji so drugo, ampak to bo tudi mačji kašelj ko preguram enchanting.
Bi pa še nekaj vprašal - obleke za mage so armor 0. A je možno kakšni boljši armor enchantat da stanehjo destruction speels skoraj nič?
Sem pa ugotovil, da če uporabljaš strafanje (quake način gibanja) te puščica ne zadene nikoli, tako da mi je muvanje z uporabo strafanja + lightning bolt skoraj enako kot quake 3 + rail:) Mogoče me zato skoraj nikoli nič ne zadene. Ok, zmaji so drugo, ampak to bo tudi mačji kašelj ko preguram enchanting.
Bi pa še nekaj vprašal - obleke za mage so armor 0. A je možno kakšni boljši armor enchantat da stanehjo destruction speels skoraj nič?
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Izi ::
Bi pa še nekaj vprašal - obleke za mage so armor 0. A je možno kakšni boljši armor enchantat da stanehjo destruction speels skoraj nič?
Seveda, čarovnik lahko v tej igri brez problema uporablja najtežji oklep. Ni prav nobenih kazni ali kakšnega zmanjšanja moči pri uporabi magije.
Pravzaprav je edini razlog, zakaj čarovniki na začetku igra uporabljajo halje namesto oklepov ta, da imajo vse halje dobre enchantmente, ki precej koristijo čarovnikom. Ko pa enkrat osvojiš enchantment skill, pa je bolj pametno čarovnika opremiti z lahkim ali težkim oklepom in na njih namestiti enchantmente za zmanjšanje porabe mane, za večjo količino name in za hitrejše obnavljanje mane. Poleg enchantment skilla je za čarovnike skoraj nujen tudi skill alkimije, ki ti poleg napitkov mane nudi še napitek za povečanje enchantmenta, ki ga moraš popiti preden se lotiš enchantanja svojega oklepa in bo ta imel opazno boljše izboljšave.
Za enchanting moraš najprej eno haljo, ki zmanjšuje mano pri uporabi Destruction spellov, uničiti, da se naučiš "Fortify Destruction". To izboljšavo pa potem lahko uporabiš na štirih kosih opreme in sicer na: Čeladi, armorju, verižici in prstanu.
Če daš na vse 4 kose opreme po 25% Fortify Destruction, bodo vsi spelli razreda Destruction stali 0 mane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Starfield (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Igre | 229781 (8582) | Gregor459 |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 78185 (2942) | todman74 |
» | The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Igre | 152683 (7686) | oo7 |
» | Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 24543 (8218) | Twixz |