PC World - Katera je najdražja vojna v zgodovini človeštva - vojna v Koreji, Vietnamska, ameriško posredovanje na Bližnjem Vzhodu ali katera izmed Svetovnih Vojn? Če bi bilo za vojaško opremo, strelivo ter ostalo municijo potrebno plačevati v igri Call of Duty:Black Ops, bi bila med najdražjimi prav ta vojna. Številke so namreč impresivne oz. strašljive, saj je od izida v začetku novembra umrlo že za celo populacijo zemlje igralcev, 6,9 milijarde. Igra je jasno prodajni uspeh, saj je v prvih petih dneh na policah trgovin založnikom prinesla 650 milijonov ameriških dolarjev.
A toliko bolj zanimivi so še ostali podatki, ki govorijo o uporabi opreme. Izstreljenih je bilo kar 138 milijard nabojev. Le 561 milijonov teh je bilo neposrednih zadetkov v glavo, ki v igri ubijejo tudi igralca z napolnjenim merilcem zdravja. Slaba desetina teh headshotov, 51 milijonov, je bila sicer bolj milostne narave, ko so v kratkem preminuli igralci že ležali na tleh, ranjeni.
Vrženih je bilo že za 527.936 ton granat, uporabljena pa manj kot desetina te teže razstreliva C4 - 50.782 ton. Vsi padci v igri so skupaj nanesli višino prek 7 milijonov kilometrov oz. za 828.118-kratno višino najvišje gore na svetu, Mt. Everest (8848 metrov nadmorske višine). Igralci so očitno tudi precej nerodni, saj jih je 65 milijonov umrlo zaradi lastne napake. Nekaj več je t.i. back-stabberjev, saj je bilo do smrti v hrbet zabodenih 79 milijonov igralcev.
Skupaj so igralci v igri pretekli že za 14.837 dolžin obsega sveta, nabrali za 8.000 let igranja igre (če bi vse to želel doseči en sam igralec) ter s preprodajo pripomočkov naredili za 2,33-kratni BDP Irske prometa.
Hyping much? Sicer pa tole IMHO vecinoma konzola fani spilajo, na PC poznam samo enega, ki ga je nabavil, pa se ta pravi da mu je zal.
Sicep pa nic se bat. Activision sigurno isce kako izmolzt se nekaj cvenka. Ni 2x za rect, da bodo naredili item shop, kjer bos kupoval municijo. Pri owcah je denarja se dovolj.
"Don't miss out. Buy 1, get 1 free. 2 clips for 1. Only 1.99EUR."
Ja, sam da ne boš mislu, da je to slaba ideja. Plačljiva municija.
Vsaj ne bi vse skup zgledal kot en mayhem v igrici, ko saržerji letijo kot po tekočem traku. Res se skušamo približat realnosti ja. Me zanima če je kdo kdaj probal kolk tehta v realnem življenju vsa tista municija, ki jo imaš navadno pri sebi v špilu.
ja sam tud če se navadiš, ne moreš bit tolk natančen sicer pa majo konzole eno gromozansko prednost - nimajo neumnega steama zdaj sploh ne morem zagnat igre, ne single ne multi, ker se steam noče povezat
ja sam tud če se navadiš, ne moreš bit tolk natančen sicer pa majo konzole eno gromozansko prednost - nimajo neumnega steama zdaj sploh ne morem zagnat igre, ne single ne multi, ker se steam noče povezat
Kaj ima Steam tukaj veze? Kupi fizičen medij pa ne boš imel Steama.
Pri takih zaslužkih se res lahko vprašaš, kaj se tok spravljajo nad pirate. Kot da se jim kje pozna... Isto velja tudi za glasbeno in filmsko industrijo. Da jih ni sram riti kapitalistične....
Pri takih zaslužkih se res lahko vprašaš, kaj se tok spravljajo nad pirate. Kot da se jim kje pozna... Isto velja tudi za glasbeno in filmsko industrijo. Da jih ni sram riti kapitalistične....
Zaradi Multiplayerja, ki je skorajda nemogoč brez originala ;)
8.000 let in 6,9 mrd smrti, to pomeni da je povprečna življenjska doba 36 sekund
Evo, sm reku.
Idealno bi blo, če bi bila municija plačljiva. Vsi froci bi se skidali ven iz igre. Ostali bi samo tisti, ki imajo veliko denarja, in tisti, ki znajo igrat taktično. Milina.
Ne pa sedaj, ko uleti kakšen mali pezdetek iz istega teama, in te sesuje kot kišto. Ker nonstop drži sprožilec in meče granate, kjer mu "pade od qrca".
8.000 let in 6,9 mrd smrti, to pomeni da je povprečna življenjska doba 36 sekund
Evo, sm reku.
Idealno bi blo, če bi bila municija plačljiva. Vsi froci bi se skidali ven iz igre. Ostali bi samo tisti, ki imajo veliko denarja, in tisti, ki znajo igrat taktično. Milina.
Ne pa sedaj, ko uleti kakšen mali pezdetek iz istega teama, in te sesuje kot kišto. Ker nonstop drži sprožilec in meče granate, kjer mu "pade od qrca".
Ce hoces igrat takticno potem igraj americas army, cod pa prepusti nam ki uzivamo v tem brezglavem streljanju.
Ampak se strinjam s tKBurekom, to je druge vrste špil. Tudi pri dirkačini, če hočeš imat postanke v boksih (al pa bencin tankat) ne boš igral Burnouta ampak iRace al kaj je..
Idealno bi blo, če bi bila municija plačljiva. Vsi froci bi se skidali ven iz igre. Ostali bi samo tisti, ki imajo veliko denarja, in tisti, ki znajo igrat taktično. Milina.
Ne pa sedaj, ko uleti kakšen mali pezdetek iz istega teama, in te sesuje kot kišto. Ker nonstop drži sprožilec in meče granate, kjer mu "pade od qrca".
Ja, pol pa ti enako uleti neki "sin privatnika"...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!