»

'Najdražja' vojna se dogaja na spletu

vir: PC World
PC World - Katera je najdražja vojna v zgodovini človeštva - vojna v Koreji, Vietnamska, ameriško posredovanje na Bližnjem Vzhodu ali katera izmed Svetovnih Vojn? Če bi bilo za vojaško opremo, strelivo ter ostalo municijo potrebno plačevati v igri Call of Duty:Black Ops, bi bila med najdražjimi prav ta vojna. Številke so namreč impresivne oz. strašljive, saj je od izida v začetku novembra umrlo že za celo populacijo zemlje igralcev, 6,9 milijarde. Igra je jasno prodajni uspeh, saj je v prvih petih dneh na policah trgovin založnikom prinesla 650 milijonov ameriških dolarjev.

A toliko bolj zanimivi so še ostali podatki, ki govorijo o uporabi opreme. Izstreljenih je bilo kar 138 milijard nabojev. Le 561...

31 komentarjev

Odškodnina za nezakonit strežnik za WoW 90 milijonov dolarjev

Ars Technica - Računalniške igre, še zlasti masovno igrane MMORPG, so že dolgo resen posel. Samo franšiza World of Warcraft, katere mesečno igranje stane 15 evrov, Blizzardu letno prinese več kot milijardo dolarjev. Tudi igralci so vzeli igro smrtno resno, saj se najbolje razdelani uporabniški računi prodajajo za več tisoč dolarjev. Denar je tudi razlog, da Blizzard nič kaj ljubeznivo ne gleda črne konkurence. Ta teden so dobili tožbo proti Alyson Reeves, lastnici igralskega strežnika na črno.

Na zasebnem strežniku je bilo prijavljenih 427.393 igralcev, ki so igrali v svojem svetu. Blizzardova EULA eksplicitno prepoveduje tovrstne konkurenčne strežnike, zato mu je sodišče prisodilo skoraj 90 milijonov dolarjev pavšalne odškodnine. Na prvi pogled se zdi višina astronomska, a je izračunana zelo...

79 komentarjev

Sonyjev Motion Controller za PS3 bo zamudil

Prototip v akciji

X-Bit Labs - Sonyjev krmilnik konzole PlayStation 3, ki je bil napovedan za to pomlad, bo dokončan in naprodaj šele jeseni. Sonyjev izvršni direktor Kazuo Hirai pravi, da so se odločili izdati nov Motion Controller šele tedaj, ko bo na voljo dovolj iger, ki ga bodo lahko izkoristile in igralcem ponudile čudovito uporabniško izkušnjo.

Nov krmilnik bo imel dvoje detektorjev gibanja, troosni žiroskop in troosni akcelerometer, ki bodo lahko zaznali naklon in premikanje krmilnika, ko ga bo uporabnik držal v rokah. Skupaj s kamero PlayStation Eye, ki sledi položaju krmilnika, naj bi omogočal naravno in intuitivno gibanje z veliko natančnostjo v igrah. Krogla, ki bo na vrhu, pa bo poleg tega spreminjala tudi barve in osvetlitev, kar bo povratna...

8 komentarjev

'FPS-ji' so pomembni

Razlog za gladko sliko televizije

vir: Significant Bits
Significant Bits - Debata o prednosti 60 in več sličic na sekundo v igrah oz. manj, tja do le 30 sličic, je stara skoraj toliko, kolikor časa obstaja igranje iger prek interneta. Glavni argument zagovornikov 30 sličic na sekundo je, da človeško oko ni sposobno zaznavati več kot ~25 sličic na sekundo (kolikor jih ima televizija). Kot so razložili na Significant Bits, dovolj visoko število sličic na sekundo pravzaprav je pomembno, saj podatek o osveževalni frekvenci očesa sploh ne drži.

Človeško telo ni digitalno, kar pomeni, da informacije o sliki oko, posledično pa tudi možgani, zajemajo ves čas, neprekinjeno. Argument o 25 Hz osvežitvi izhaja prav iz televizije, saj jo lahko gledamo brez težav, brez da bi se slika zatikala oz. bi preskakovala. A to je posledica majhne...

150 komentarjev

America's Army 'požrla' skoraj 33 milijonov dolarjev

GameSpot - Med popularne prvoosebne streljačine s širokim krogom medmrežnih igralcev nedvomno spada tudi America's Army, projekt ameriškega Ministrstva za obrambo. Leta 2003, ko je bila javnosti predstavljena različica 1.0, je prinesla pravo malo revolucijo v svet iger, saj je bila popolnoma brezplačna za vse igralce na svetu. Glavni namen tega projekta ameriškega Ministrstva za obrambo je bil prikazati vojskovanje in delovanje vojske širšemu krogu ameriške mladine in jih s tem zvabiti v svoje vrste, zaradi česar je bil projekt tudi brezplačen. Sčasoma so na njeni osnovi izdelali tudi lepo število pripomočkov za učenje že izurjenih vojakov.

Ker mora nekdo razvoj igre tudi plačati, brez reklam v...

24 komentarjev

Futurama se vrača v originalni obliki

Futurama

Slashdot - Good news, everyone!

Futurama se vrača v izvirni obliki. Pisali smo že, da je bilo domenjeno, da bomo videli še vsaj eno sezono legendarne serije Futurama, a vse do tega tedna je bil to račun brez krčmarja. Do konca julija so se namreč vlekla naporna pogajanja med pisci serije in igralci, ki sinhronizirajo like, glavni razlog pa je bilo kakopak plačilo. Sprva je 17. julija 20th Century Fox objavil, da bodo izvedli novo avdicijo, saj se s starimi igralci niso mogli zediniti o plačilu. Privrženci serije so planili kvišku in zahtevali originalno zasedbo, saj bi v nasprotnem primeru od stare Futurame ostalo bore malo. V petek so tako objavili, da so Katey Sagal, Maurice LaMarche, Tress...

16 komentarjev