Forum » Loža » BMW bencinar ali dizel???
BMW bencinar ali dizel???
MadMicka ::
Nima nobenga smisla primerjat 320i in 320d. Itak jasno, da ima dizel zaradi turbine bolj zmogljivo masino. Sicer pa pri BMW-ju, karkol boš vzel, ne boš falil
balocom ::
Nima nobenga smisla primerjat 320i in 320d. Itak jasno, da ima dizel zaradi turbine bolj zmogljivo masino. Sicer pa pri BMW-ju, karkol boš vzel, ne boš falil
Če je BMW in nemc zapovrhu še ne pomeni da je neuničljivo
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
rezator ::
ah pusti to turbino, saj je ta tisto ki naredi dizel spoh konkurenčnega bencinarju
Some people feel the rain. Others just get wet.
PrimozR ::
Kaj pa vem, pri dizlu mi kr hodi po glavi,da mi bo slej ko prej crknil turbo, dize, ali pa pumpa... Zato se raje še vedno nekako nagibam na bencinara, ampak me zanima vaše mnenje :)
Glede na to da imam do službe 12km zdaj za 1x, pol ko pa se bom selil pa bom imel 50km.
Kdaj se seliš?
Ce vsaj malo cenis uzitek ob voznji in te ne skrbi vsak cent za bencin, potem kupi bencinarja, cisto nekaj drugega. Tako kot so rekli, pravi motor je bencinar, sploh pa BMW-jeve V6 masine so res top.
Razen dejstva da ne obstajajo ^^
Lord primerjaj ti 160nm navora proti 320Nm navora.Kaj meniš 160Nm navora lahko v pospeških drži 320Nm.
160 ne vem, 206 pa. 1,4 T-Jet Grande Punto vs. E46 320d 125 hp.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
JanK ::
Kolega strojnik pravi, da so stirje cilindri kompromis med duso (2 cilindra, na spacku, ki ga vozi :) in lepoto (6 cilindrov).
BMWji so IIRC edini avtomobili v tem rangu, ki imajo I6 (ne V6, kot je nekdo napisal). Tako "smooth" motorja vec ali manj ni - je ze po naravi uravnotezen in miren, ne glede na obrate, posebej novejsi. Na mojem prejsnjem 525i '91 je imel motor 340000km, pa je se vedno potegnil ko raketa, ce si ga spravil v visje obrate (pac starejsa zasnova motorja). Na sedanjem 730i '93 s 140000km pa sicer v prostem teku malo trese (se starejsa zasnova), ampak cim ni v prostem teku, se umiri in potegne, da je veselje, in se z veseljem vrti v visoke obrate. To so dejansko avtomobili, ki jih z uzitkom vozis, pa se pogon zadaj imajo.
Vsaj probaj kaksnega 325i. Dizel je pa za golfe...
Pa se nekaj: dosedaj nisem vozil se nobenega turbo dizla, ki ne bi bi imel opazne turbo luknje (turbo-lag) in, ker sem navajen na bencinarje, me je to vedno motilo. Pozor, ne pravim, da jo 320d ima, ampak sam bi ga ne vzel, ce je kakrsenkoli hint tega. Ampak to je pac stvar navade in okusa.
BMWji so IIRC edini avtomobili v tem rangu, ki imajo I6 (ne V6, kot je nekdo napisal). Tako "smooth" motorja vec ali manj ni - je ze po naravi uravnotezen in miren, ne glede na obrate, posebej novejsi. Na mojem prejsnjem 525i '91 je imel motor 340000km, pa je se vedno potegnil ko raketa, ce si ga spravil v visje obrate (pac starejsa zasnova motorja). Na sedanjem 730i '93 s 140000km pa sicer v prostem teku malo trese (se starejsa zasnova), ampak cim ni v prostem teku, se umiri in potegne, da je veselje, in se z veseljem vrti v visoke obrate. To so dejansko avtomobili, ki jih z uzitkom vozis, pa se pogon zadaj imajo.
Vsaj probaj kaksnega 325i. Dizel je pa za golfe...
Pa se nekaj: dosedaj nisem vozil se nobenega turbo dizla, ki ne bi bi imel opazne turbo luknje (turbo-lag) in, ker sem navajen na bencinarje, me je to vedno motilo. Pozor, ne pravim, da jo 320d ima, ampak sam bi ga ne vzel, ce je kakrsenkoli hint tega. Ampak to je pac stvar navade in okusa.
;-) ::
Lord primerjaj ti 160nm navora proti 320Nm navora.Kaj meniš 160Nm navora lahko v pospeških drži 320Nm
100KW 190Nm 136KM pežo je pojelo kolegovega 160kW 250 Nm bmw tak da ne delat raket iz bmwjev.
M-XXXX ::
100KW 190Nm 136KM pežo je pojelo kolegovega 160kW 250 Nm bmw tak da ne delat raket iz bmwjev.
Bi rad videl ja...
balocom ::
Kero bemfo pa? S16 ma kuk kil? 1025 do 1090 kil , bmw pa od 1350 kg pa do tone in pol (od oka), a ne?
Sicer je možno:
-da tvoj frend ne upa hitr vozet
-ne zna hitr vozet
-noče noret pa uživa v normalni vožnji
Pa kere gume je mel gor, pa kuk široke, itn. Pa kaka cesta? Ovinki na pohorje? Kake druge ride?
Sicer je možno:
-da tvoj frend ne upa hitr vozet
-ne zna hitr vozet
-noče noret pa uživa v normalni vožnji
Pa kere gume je mel gor, pa kuk široke, itn. Pa kaka cesta? Ovinki na pohorje? Kake druge ride?
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
paper ::
Imam namen kupit BMW-ja 320 model, letnik 2006 oz. 2007.
Ampak se nevem odločit, kateri motor dizelski ali bencinski.
Na teden delam cca. 200km trenutno, za kakšen mesec pa bom začel tud 600km na teden.
Kaj mi priporočate?????
Hvala
Vidim, da imas cel kup odgovorov a vseeno malo konkretnih. Kupujes e90, tako da je dosti postov brezpredmetnih, kjer je govora o e46 modelih.
- v casu mojega nakupa pred 2 leti sem zelel kupiti 325i, a jih dobesedno ni bilo na trgu. Nisem pa si mogel privoscit avto kupovati vec mesecev in cakati, sem pa tja se je nasel kak 320i, kar gladko odpade. Motor je popolnoma podhranjen premikati tono in pol mase vozila
- dizlov nikoli nisem maral, a je bilo 90% ponudbe na avtonetu prav traktorske, z uvozom pa se mi ni dalo ukvarjati, tako sem pristal na 320d avtomatiku, po pol leta optimiranem na 200km. Po dveh letih imam sicer ze obcutek, da nikamor vec ne gre ampak obcutek vara, se navadis. Se en razlog proti 320i. Bi napisal kaj vec o menjalniku, ampak je povzetek enostaven: nikoli vec na rocni menjalnik pa sem bil pred tem trdni zagovornik le teh
- avto vlece konstantno od 1500rpm do 4500rpm, kjer avtomatika menja. Ne mesaj teh motorjev z znanimi VAG dizli, kjer se nad 3000 opazi vecinoma tuljenje in nic moci
- turbina deluje brez problema ze dve leti, 90% je mestne voznje krajse od 10km. Poraba 8L. V kolikor te skrbi poraba, kupi letnik 2007, ki ze ima EfficientDynamics (liter porabe manj) ter rocni menjalnik (ponovno liter manj).
- ceprav sem zelo zadovoljen s trenutnim motorjem, obzalujem da nisem imel casa in volje najti kaksnega z I6 motorjem
Zheegec ::
Pa se nekaj: dosedaj nisem vozil se nobenega turbo dizla, ki ne bi bi imel opazne turbo luknje (turbo-lag) in, ker sem navajen na bencinarje, me je to vedno motilo. Pozor, ne pravim, da jo 320d ima, ampak sam bi ga ne vzel, ce je kakrsenkoli hint tega. Ampak to je pac stvar navade in okusa.
Probaj kakšnega z variabilno turbino, turbo lag je bistveno manjši, sploh v višjih obratih so zelo živahni.
- avto vlece konstantno od 1500rpm do 4500rpm, kjer avtomatika menja. Ne mesaj teh motorjev z znanimi VAG dizli, kjer se nad 3000 opazi vecinoma tuljenje in nic moci
Jap, dobri dizli imajo radi obrate in lahko dimanično voziš od 2000 do 4000+Rpm.
100KW 190Nm 136KM pežo je pojelo kolegovega 160kW 250 Nm bmw tak da ne delat raket iz bmwjev.
Waw, tudi jaz sem zadnjič na ovinkasti magistralki prehitel Porsche Cayenna (ki se je nekaj mučil z dinamično vožnjo), torej je logično da je moj 1.9 dizel 170HP/400NM boljši od xyz Porscheja.
Drugače se splača dizla pri nekje 25k Km na leto (dobro, ne gremo sedaj tako točno računati), meni z 35-40k Km na leto se zelo splača. Če je nakupna cena identična pa pri recimo 20k Km na leto. Bo pa najbrž moj naslednji avto turbo bencinar, bomo še videli, ampak ko zadevo sprobaš je super. Dober navor že pri nizkih obratih, pa lepo zvezno vleče. Pa lepa kombinacija zvoka turbine in bencinarja
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
detroit ::
Lord primerjaj ti 160nm navora proti 320Nm navora.Kaj meniš 160Nm navora lahko v pospeških drži 320Nm
100KW 190Nm 136KM pežo je pojelo kolegovega 160kW 250 Nm bmw tak da ne delat raket iz bmwjev.
Stvar je taka da ima od tvojga kolega pedžo 120kg
Poleg tega pa ima ta isti bmw manj konj na gumah (prenos moči..)
Ne hvalim ne dizlov ne bencinarjev ampak avta zame brez turbine ni:D naj bo dizl ali benzo
Skero
CoolBits ::
Dizli že nekaj časa niso več to kar so bili včasih... počasi že prehitevajo bencince tako v navoru kot končni hitrosti, da o porabi sploh ne govorimo.
In tudi to, da se za manj km na leto splača bencinc počasi postaja samo mit.
Meni dizel lepo zapoje in zalima tako, da me večina, ki jih peljem vpraša a je bencin al dizel sploh...
In tudi to, da se za manj km na leto splača bencinc počasi postaja samo mit.
Meni dizel lepo zapoje in zalima tako, da me večina, ki jih peljem vpraša a je bencin al dizel sploh...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CoolBits ()
amigo_no1 ::
Za tako malo km sigurno bencinar. Raje 325.
Ce ze mora bit bmw..
Na teden delam cca. 200km trenutno, za kakšen mesec pa bom začel tud 600km na teden.
To je zate še vedno premalo ?
Gledam grafe z dinota:
320d ima od max 300 Nm navora @2500 rpm do 4000 rpm (do koder je še pametno dizla vrteti) še vedno skoraj 250 Nm navora
, medtem ko ima 325i 250 Nn od 1800 do 5600 rpm.
Če bi se odločal bi vzel dizla, poraba pač odtehta širšo krivuljo navora pri 325i.
Turbina večina crkne, ker ljudje "tišijo" in potem instantno ugasnejo motor ko parkirajo.
325i (sicer kabrio)
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
320d
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
320i A
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
Če pogledaš porabo je dizel še vedno Kanada (Amerika bi rekli malo starejši) proti 320i/ 325-ki.
Poglej si tudi kako porabo dosegajo uporabniki:
http://www.poraba.com/average_car.php?s...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
bobby ::
Kaj pa bencinar pa predelava na plin?
če delaš po 10k km, pol ti tud jaz predlagam bencinarja, če pa govorimo o 25k+ potem pa al bencinarja s predelavo na plin (pa ne predelavo za 800EUR ampak za 1500EUR ker razlika v kvaliteti je več kot očitna) al pa dizla.
če delaš po 10k km, pol ti tud jaz predlagam bencinarja, če pa govorimo o 25k+ potem pa al bencinarja s predelavo na plin (pa ne predelavo za 800EUR ampak za 1500EUR ker razlika v kvaliteti je več kot očitna) al pa dizla.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
motorc ::
Sam se nahajam v podobni dilemi. Do službe imam 25km, torej 250km/teden kar je približno 12500km/leto. Razmišljam o E46 325i (l. 2001), vendar me malo moti visoka poraba (na poraba.com povprečno 9.3l/100km). Po drugi strani ima 320d nižjo porabo, ampak je turbodizel.
šernk ::
če pravi da bo v kratkem začel delati 600km na teden, to je ravno na meji med bencincem in dizlom, rekel bi da se že bolj splača dizel, vendar sam sem itak za bencince, ker te praktično ne moreju udarit tako po žepu kot dizel. pri bencincu si v najslabšem primeru ob 500€, pri dizli si vesel če imaš pod 1000€ stroškov ko kaj crkne.
ja mene je tudi skoraj nesel clio 1.4 75KM (al tam nekje je s konji) jst pa zadaj z alfo 145 1.6 120KM. prvo kot prvo je clio lažji, drugo kot drugo pa...frend je stisnil drugo do konca, med tem ko sem sam začel pospeševati v klanec v tretji pri 2500rpm, če bi zbil v drugo in pohodil konkretno, ne bi imel nobene možnosti, tako kot za nami ni imela možnosti 55konjska mašina.
in sedaj boš ti pametoval da se 80KM razlike ne pozna...bistvo je način vožnje. tebi bo tvoj motor zdržal 200k km (no ja...zate dvomim), kolegu bo bmw zdržal pa 500k km, ker ga kao ti pihneš...
Lord primerjaj ti 160nm navora proti 320Nm navora.Kaj meniš 160Nm navora lahko v pospeških drži 320Nm
100KW 190Nm 136KM pežo je pojelo kolegovega 160kW 250 Nm bmw tak da ne delat raket iz bmwjev.
ja mene je tudi skoraj nesel clio 1.4 75KM (al tam nekje je s konji) jst pa zadaj z alfo 145 1.6 120KM. prvo kot prvo je clio lažji, drugo kot drugo pa...frend je stisnil drugo do konca, med tem ko sem sam začel pospeševati v klanec v tretji pri 2500rpm, če bi zbil v drugo in pohodil konkretno, ne bi imel nobene možnosti, tako kot za nami ni imela možnosti 55konjska mašina.
in sedaj boš ti pametoval da se 80KM razlike ne pozna...bistvo je način vožnje. tebi bo tvoj motor zdržal 200k km (no ja...zate dvomim), kolegu bo bmw zdržal pa 500k km, ker ga kao ti pihneš...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
glinik ::
Sam sem bil tik pred nakupom BMW najprej serije 3 nato 523i, letnik 2005. Letno delam 15000 km.
Pred tem sem "preštudiral" na tone gradiva in zbiral ogromno mnenj.
Kot so že omenili dečki, 25000 km ti naj bo meja med dizlom in bencincom.
320i je žal res podhranjen motor, zato to kar pozabi. Sicer ima nov motor 170 HP, jaz sem vozil 150 HP in ni bilo nekega pretiranega užitka, razen odlične lege, odlični sedeži in volana (opema M paket). Ta dva bencinarja imata od 0-100km/h nekje 10 s, kar je vse drugo, kot športno. Poraba ti je nekje 10 L (mesto). Avto ni tisti pravi BMW, bolj neki hibrit med užitkom in racionalnostjo :)
325i je seveda super motor, zvok itd ... Največji manko je razred zavarovanja, poraba pa tudi ni tako zanemarljiva. Od 12L gor računaj (po mestu), vse drugo so iluzije. Če te to ne "boli", potem je skoraj bolša izbira 330i. Poraba je praktično identična, ljudje pišejo da je razlika očitna (v vseh pogledih) :). To je avto z dušo in velikimi stroški. Se ti pa zato z lahkoto postavijo dlake po koncu :)
320d je seveda njbolj razširjen v Sloveniji, ker vsak povdarja navor in porabo. Ko pa kaj "odleti", tedaj vsak molči. Nisem mehanik, ampak so mi tile zagotovili, da je 10x več kritičnih delov pri dizlih, kot pri bencincih. Da ne omenjam veliko dražjega popravila dizlaša. Večina popravil se začne od 1000 EUR navzgor. Ne mislim samo na trurbino, tukaj je še precej drugih "dizel hib" ... Dizlaši so bolj "ranljivi", ker imajo precej bolj "hi-tech" motorje z veliko več deli, kot bencinarji. Več delov, pomeni več možnosti okvare. Vizualno je že 2.0d precej večji od 2.0i. Menjava turbine ob določenih km je seveda muja itd ... Poraba je po mestu cca 7-8L. To je šparavček z omejenimi užitki, amapak gorje denarnici, ko se pojavi okvara motorja.
Da ne dramatiziram po nepotrebnem, novi dizli so bomba motorji, sploh ne čutiš, da je "traktorček" pod "haubo" :) Npr. novi motor v 520d sploh nima turbo luknje, so napisali: "Turboluknja je pokopa na dizlaškem pokopališču :)."
S pravilno vožnjo lahko kak dizel z lahkoto dela več let kot urca :)
- ne ženi ga v visoke obrate (ob hladnem motorju)
- delaj čim manj poti krajših od 10km
- ko ga "ženeš", ga pusti v prostem teku kako minutko, da se turbina ohladi
- ZELO PRIPOROČLJIVO ko avto zjutraj štartaš (to je mišljeno za zimo) ne nastavi gretja kabine na max.! Motor je ob zagonu najbolj "občutljiv", zato mu ne jemlji toplote! Najprej poskrbi, da bo "njemu" toplo, potem grej kabino :) Tako te bo dolgo vozil po slovenskih cestah :)
Upoštevaj še stroške servisa, ki so bri dizlu dražji.
Če boš imel avto za divjanje, ti svetujem bencinca, ker z dizlom ni nek užitek divjat.
Na sloveskem trgu imaš 90% dizlov, žal je večina avtomobilov bolj kot ne v slabem stanju. Če je npr. uvoz z Nemčije in ima avto 100000 km ali manj, se kar obrni. Pri njih se avtomobili vozijo in ne gledalo, kot to eni počnejo pri nas. Nobena redkost ni, če ima 3 leta star avto po 120000 km. Naši "avtohendleri" počno vse živo, samo da se avto proda ...
Upam, da ti bo sedaj odločitev kaj lažja.
lp
Pred tem sem "preštudiral" na tone gradiva in zbiral ogromno mnenj.
Kot so že omenili dečki, 25000 km ti naj bo meja med dizlom in bencincom.
320i je žal res podhranjen motor, zato to kar pozabi. Sicer ima nov motor 170 HP, jaz sem vozil 150 HP in ni bilo nekega pretiranega užitka, razen odlične lege, odlični sedeži in volana (opema M paket). Ta dva bencinarja imata od 0-100km/h nekje 10 s, kar je vse drugo, kot športno. Poraba ti je nekje 10 L (mesto). Avto ni tisti pravi BMW, bolj neki hibrit med užitkom in racionalnostjo :)
325i je seveda super motor, zvok itd ... Največji manko je razred zavarovanja, poraba pa tudi ni tako zanemarljiva. Od 12L gor računaj (po mestu), vse drugo so iluzije. Če te to ne "boli", potem je skoraj bolša izbira 330i. Poraba je praktično identična, ljudje pišejo da je razlika očitna (v vseh pogledih) :). To je avto z dušo in velikimi stroški. Se ti pa zato z lahkoto postavijo dlake po koncu :)
320d je seveda njbolj razširjen v Sloveniji, ker vsak povdarja navor in porabo. Ko pa kaj "odleti", tedaj vsak molči. Nisem mehanik, ampak so mi tile zagotovili, da je 10x več kritičnih delov pri dizlih, kot pri bencincih. Da ne omenjam veliko dražjega popravila dizlaša. Večina popravil se začne od 1000 EUR navzgor. Ne mislim samo na trurbino, tukaj je še precej drugih "dizel hib" ... Dizlaši so bolj "ranljivi", ker imajo precej bolj "hi-tech" motorje z veliko več deli, kot bencinarji. Več delov, pomeni več možnosti okvare. Vizualno je že 2.0d precej večji od 2.0i. Menjava turbine ob določenih km je seveda muja itd ... Poraba je po mestu cca 7-8L. To je šparavček z omejenimi užitki, amapak gorje denarnici, ko se pojavi okvara motorja.
Da ne dramatiziram po nepotrebnem, novi dizli so bomba motorji, sploh ne čutiš, da je "traktorček" pod "haubo" :) Npr. novi motor v 520d sploh nima turbo luknje, so napisali: "Turboluknja je pokopa na dizlaškem pokopališču :)."
S pravilno vožnjo lahko kak dizel z lahkoto dela več let kot urca :)
- ne ženi ga v visoke obrate (ob hladnem motorju)
- delaj čim manj poti krajših od 10km
- ko ga "ženeš", ga pusti v prostem teku kako minutko, da se turbina ohladi
- ZELO PRIPOROČLJIVO ko avto zjutraj štartaš (to je mišljeno za zimo) ne nastavi gretja kabine na max.! Motor je ob zagonu najbolj "občutljiv", zato mu ne jemlji toplote! Najprej poskrbi, da bo "njemu" toplo, potem grej kabino :) Tako te bo dolgo vozil po slovenskih cestah :)
Upoštevaj še stroške servisa, ki so bri dizlu dražji.
Če boš imel avto za divjanje, ti svetujem bencinca, ker z dizlom ni nek užitek divjat.
Na sloveskem trgu imaš 90% dizlov, žal je večina avtomobilov bolj kot ne v slabem stanju. Če je npr. uvoz z Nemčije in ima avto 100000 km ali manj, se kar obrni. Pri njih se avtomobili vozijo in ne gledalo, kot to eni počnejo pri nas. Nobena redkost ni, če ima 3 leta star avto po 120000 km. Naši "avtohendleri" počno vse živo, samo da se avto proda ...
Upam, da ti bo sedaj odločitev kaj lažja.
lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: glinik ()
amigo_no1 ::
Za zimo je priporočljivo nabavit (za D motorje), webasto/eberspacher grelec s časovno nastavitvijo vklopa, recimo 30 minute preden greš, zunaj te pričaka ogret avto/motor/kabina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
detroit ::
Če imaš starega golfa ja...
hehe ja moj je že kr str leončk, ko zahodim kadi ko turčine, eee pa jebi ga. Delou bo še ko pa bo šou pa bo;)
Skero
CoolBits ::
PrimozR ::
Kolega strojnik pravi, da so stirje cilindri kompromis med duso (2 cilindra, na spacku, ki ga vozi :) in lepoto (6 cilindrov).
BMWji so IIRC edini avtomobili v tem rangu, ki imajo I6 (ne V6, kot je nekdo napisal). Tako "smooth" motorja vec ali manj ni - je ze po naravi uravnotezen in miren, ne glede na obrate, posebej novejsi. Na mojem prejsnjem 525i '91 je imel motor 340000km, pa je se vedno potegnil ko raketa, ce si ga spravil v visje obrate (pac starejsa zasnova motorja). Na sedanjem 730i '93 s 140000km pa sicer v prostem teku malo trese (se starejsa zasnova), ampak cim ni v prostem teku, se umiri in potegne, da je veselje, in se z veseljem vrti v visoke obrate. To so dejansko avtomobili, ki jih z uzitkom vozis, pa se pogon zadaj imajo.
Vsaj probaj kaksnega 325i. Dizel je pa za golfe...
Pa se nekaj: dosedaj nisem vozil se nobenega turbo dizla, ki ne bi bi imel opazne turbo luknje (turbo-lag) in, ker sem navajen na bencinarje, me je to vedno motilo. Pozor, ne pravim, da jo 320d ima, ampak sam bi ga ne vzel, ce je kakrsenkoli hint tega. Ampak to je pac stvar navade in okusa.
OSebne izkušnje iz T-Jeta (1.4 turbobencinar) - pod 2k oz. 1750 obrati pozabi na karkoli. Torej 4. in 40 km/h, prestavi v nižjo, če je nuja. Nad temi obrati se pa svet obrne.
detroit ::
hehe ja moj je že kr str leončk, ko zahodim kadi ko turčine, eee pa jebi ga. Delou bo še ko pa bo šou pa bo;)
Boš moral pa mal preverit stvari, ker to ni lih normalno čeprav je dizel... no če nima turbine je res star in nimaš kaj...
Hja ne spoznam glih na mašine tolk da bi vedu, razn če so obročki na batih fuč nimam blage.
Še vsak mehanik k ga je vozu in vidu je reku da je ko nov za tolk (250k km) prevoženih. Nobene udrtine ali grobe praske (popikan od kamenčkov itak, pa sm pa tja kaka od kluča okol klučavnce) do prejšnga mesca ko mi ga je en na privat parkirišču ruknu pa spizdu peder en da ga maček posili....Tudi glede mašine pravjo da prede ko muca:D sm zakadi pa ko ga pohodim, tko ko vsak dizl ko sm ga vidu do zdj:) Črn dimček pač
drugač je 108bhp 1.9tdi
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
CoolBits ::
Kaki batni obročki neki... to zlahka zdrži 500k km... Preverit moraš cevi turbine, egr ventil itd... morda je kaj zamašeno.
detroit ::
Hmm kaj ima pa cev turbine veze z črnim dimom? Mal sm laika:) Samo olje turbine "gori" z belim dimom po mojih večkratnih izkušnjah hehe
ne to nism jest je pa slično
ne to nism jest je pa slično
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
CoolBits ::
Če tista cev pušča je premalo pritiska zraka (ker uhaja) in posledično kadi.
Lahko EGR ventil ne zapira pravilno, ker je zapackan in spet kadi.
Lahko MAF senzor ne deluje pravilno in ne zaznava pravilnega pretoka zraka.
Lahko pa actuator turbine zgublja vakuum na kaki cevki in spet ne odpira dovolj turbine.
To je samo par malenkosti zaradi katerih lahko mal zakadi...
No to na posnetku ni nič kritičnega... se pa vidi da je narejena neka predelava in nič čudnega.
Lahko EGR ventil ne zapira pravilno, ker je zapackan in spet kadi.
Lahko MAF senzor ne deluje pravilno in ne zaznava pravilnega pretoka zraka.
Lahko pa actuator turbine zgublja vakuum na kaki cevki in spet ne odpira dovolj turbine.
To je samo par malenkosti zaradi katerih lahko mal zakadi...
No to na posnetku ni nič kritičnega... se pa vidi da je narejena neka predelava in nič čudnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CoolBits ()
uros86 ::
Hvala vsem za info.. Odločim se se kr za bencinarja.
Zdaj pa še mi sam povejte kolk pride zavarovanje za takšen avtek, glede na to če ga vzameš na kredit mora bit kasko????
Zdaj pa še mi sam povejte kolk pride zavarovanje za takšen avtek, glede na to če ga vzameš na kredit mora bit kasko????
Zheegec ::
Lahko ti povem za AR 159 - če nimaš bonusa je zavarovanje+full kasko cca 1500EUR pri Triglavu. To je za 110KW, vrednost novega mislim da je bilo naposano 35kEUR. Pa ne pozabit na veliki servis, pride okoli 700-1000EUR, pa gume (100EUR+ po komadu odvisno od dimenzij in kvalitete), pa ostalo,... Večina pozabi, da avto rabi vzdrževanje. Drugače pa na kredit ni treba da je kasko, to je samo pri lizingu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
sverde21 ::
@ALIEn3001: pri kreditu ni treba kaska, ampak če se sesuješ po svoji krivdi moraš na hitro napraskati par 1000EUR za nov avto, kar pomeni da boš "nemobilen" lahko tudi nekaj mesecev. Razen seveda, če kupiš potem eno kripo, ampak mislim, da ko maš enkrat avto v rangu BMW-ja si nekako ne želiš več vozit kripe.
<?php echo `w`; ?>
glinik ::
Povezavo imaš zgoraj :)
Pri gumah je tako, katere dimenzije pač voziš in če se odločiš runflat, ki so po moje precenjene in krepko dražje od navadnih (cca 40-50%). V tem primeru raje vozim s seboj v prtljažniku "pecikl" kolo in zelooo prišparam na gumah.
Kateri benciran pride v poštev 325i? :))
Še to, ko boš kupoval, poglej da ni opran motor in da ne masti. Motro naj bo ob straneh suh, na plastiki pod motorjem prav tako ne sme biti ojla.
Pri nemcih zna bit problem, da mastijo, zato tukaj pazljivost ni odveč. Japonec je v tem segmentu naravnost odličen, motorji so suhi kot poper.
Lp
Pri gumah je tako, katere dimenzije pač voziš in če se odločiš runflat, ki so po moje precenjene in krepko dražje od navadnih (cca 40-50%). V tem primeru raje vozim s seboj v prtljažniku "pecikl" kolo in zelooo prišparam na gumah.
Kateri benciran pride v poštev 325i? :))
Še to, ko boš kupoval, poglej da ni opran motor in da ne masti. Motro naj bo ob straneh suh, na plastiki pod motorjem prav tako ne sme biti ojla.
Pri nemcih zna bit problem, da mastijo, zato tukaj pazljivost ni odveč. Japonec je v tem segmentu naravnost odličen, motorji so suhi kot poper.
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
PrimozR ::
Runflat so baje popolnoma neudobne in ena izmed najboljših potez na novejših BMWjih je, da namonitraš gor navadne gume.
Uroš glej da boš imel max 17'' felge širine mislim da 7 col, torej da paše gor 225/45 guma. 100 EUR po kosu za zelo kvalitetne gume. V primerjavi s 120 do 130 EUR za 205 17''ke...
Uroš glej da boš imel max 17'' felge širine mislim da 7 col, torej da paše gor 225/45 guma. 100 EUR po kosu za zelo kvalitetne gume. V primerjavi s 120 do 130 EUR za 205 17''ke...
JamesBond ::
Lord primerjaj ti 160nm navora proti 320Nm navora.Kaj meniš 160Nm navora lahko v pospeških drži 320Nm.
odkar so se turbodizli razpasli vsi ful nekaj pametujejo o navoru pa pospeških pa ponavadi blage nimajo kaj trobijo
prejšnji avto sem mel bencinara z cca 350nm pa sem lahko okoli dizla z 320nm kroge risal, kaj bi rad povedal s tem navorom?
pa 160 navora je dovolj, da poči 320nm dizla, če je mašina dovolj navita
jrtjtejtt ::
Lord primerjaj ti 160nm navora proti 320Nm navora.Kaj meniš 160Nm navora lahko v pospeških drži 320Nm.
odkar so se turbodizli razpasli vsi ful nekaj pametujejo o navoru pa pospeških pa ponavadi blage nimajo kaj trobijo
prejšnji avto sem mel bencinara z cca 350nm pa sem lahko okoli dizla z 320nm kroge risal, kaj bi rad povedal s tem navorom?
pa 160 navora je dovolj, da poči 320nm dizla, če je mašina dovolj navita
Itak da 350Nm z krivuljo bencinarja pihne dizla s samo 320Nm. Sploh ker ma bencinar verjetno par 10 KM več pri takem navoru.
Dugače pa iz izkušenj. Naš bmw bencinar s 102 KM nima za burek proti golfu dizlu s 100 KM.
MadMax ::
Dugače pa iz izkušenj. Naš bmw bencinar s 102 KM nima za burek proti golfu dizlu s 100 KM.
Pa so v golfu poleg šoferja sedeli še dva ali trije junci za izenačitev teže avtov?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zheegec ::
Navor sam po sebi ne pomeni nič, dokler se greš primerjanje hitrosti/pospeškov. Za umirjeno vožnjo pa večji navor - sploh pri nižjih obratih - pomaga.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
PrimozR ::
Samo nasvet, konji in navor se pri tovarniških avtomobilih hudo radi merijo na vztrajniku, torej pred vsem prenosom. Primerjajte število obratov dizla in bencinarja v najvišji prestavi pri 130 km/h. Oz. obrate na minuto pri končni hitrosti, če je ta enaka. Razlike bo tam 2000 ali več obratov oz. če poenostavimo, ~50%. In ta navor se posledično porazgubi v prenosu.
jrtjtejtt ::
Dugače pa iz izkušenj. Naš bmw bencinar s 102 KM nima za burek proti golfu dizlu s 100 KM.
Pa so v golfu poleg šoferja sedeli še dva ali trije junci za izenačitev teže avtov?
no bmw je compact in mislim, da po teži za nekaj kil zaostaja za bmw-jem, sigurno pa ni težji.
ginekolog ::
PIPI ima seveda prav in večina tukaj očitno nima pojma kaj pomeni tovarniški podatek navor. To je navor na gredi in ne na kolesu!
Relevantna za pospešek in končno hitrost je krivulja navora i( moč = navor * obrati) na kolesu. V idealnem bi imelo vozilo od 0 - 10000 obratov vedno enak navor na kolesu, npr 500Nm.
V praksi si iglejmo poenostavljen primer: Golf TDI ima max moč 100km, kot tudi golf 1.6. Ima pa dizl 2x več navora na gredi kot benz, a hkrati ima blokado pri 3500 obratov. Bencinar pa pri 7000. S tem pride preko menjalnika na kolo enak navor pri obeh vozilih, kar se tudi odraža v enakih pospeških 0-100 ter enaki končni hitrosti.
Avtorju teme: vsekakor bencinar, I6.
Relevantna za pospešek in končno hitrost je krivulja navora i( moč = navor * obrati) na kolesu. V idealnem bi imelo vozilo od 0 - 10000 obratov vedno enak navor na kolesu, npr 500Nm.
V praksi si iglejmo poenostavljen primer: Golf TDI ima max moč 100km, kot tudi golf 1.6. Ima pa dizl 2x več navora na gredi kot benz, a hkrati ima blokado pri 3500 obratov. Bencinar pa pri 7000. S tem pride preko menjalnika na kolo enak navor pri obeh vozilih, kar se tudi odraža v enakih pospeških 0-100 ter enaki končni hitrosti.
Avtorju teme: vsekakor bencinar, I6.
Divers do it deeper.
glinik ::
Ker se vozijo naravnost fantastično :)
Pelji kakega, pa boš takoj vedel zakaj :) Po možnosti naj ima športno podvozje, to je pravi užitek :)))
Lp
Pelji kakega, pa boš takoj vedel zakaj :) Po možnosti naj ima športno podvozje, to je pravi užitek :)))
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
MadMicka ::
Še zdaleč ni nujno, da vzame E90 325i ali 330i, pač odvisno od financ. Če jemlješ kredit za avto in potem računaš se stroške registracije in vzdrževanja, bo več kot zadostoval E90 320i 170KM.
amigo_no1 ::
Športno podvozje se zelo lahko poškoduje na naših sama-jama cestah. Dovolj zan biti že če nepravilno zapelješ na kak robnik/pločnik.
Bmw športno podvozje še vedno bazira na alu osnovi, kar se gradiv tiče ?
glinik
Pelji še kako imprezo wrx 4wd 2.0 turbo, te dobesedno vleče iz ovinka .
Bmw športno podvozje še vedno bazira na alu osnovi, kar se gradiv tiče ?
glinik
Pelji še kako imprezo wrx 4wd 2.0 turbo, te dobesedno vleče iz ovinka .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
PrimozR ::
Športno podvozje se zelo lahko poškoduje na naših sama-jama cestah. Dovolj zan biti že če nepravilno zapelješ na kak robnik/pločnik.
Bmw športno podvozje še vedno bazira na alu osnovi, kar se gradiv tiče ?
glinik
Pelji še kako imprezo wrx 4wd 2.0 turbo, te dobesedno vleče iz ovinka .
Well there's your problem. Zakaj bi lezel na pločnike? Če pa že pa itak popaziš. Športno podvozje ni problem, je samo rahlo nadležno, ko se hočeš peljati na izi. Če se ti goni je pa win-win situacija.
Ker Imrpeza pa BMW sta si pa REEEEEES tako podobna avtomobila... Če se boš pripeljal na sestanek z BMWjem ne bo nihče vedel, da si divjak, z Imprezo se pa lahko pelješ počasi, pa bodo vedeli da si divjak. Sicer pa, 335xi Touring? Precej verjetno poje Imprezo, če ne drugače pa s čipom, obenem drži precej dlje, je bolj civiliziran, bolj praktičen ter izgleda precej bolje :) Cena je pa tudi tam-tam...
WarpedGone ::
Prej je bil spet govor o razlikah med bencinom in dizlom. Me je prijelo in sm šel delat primerjavo za Laguno Coupe (sm pač osebno vpleten :P). Ko maš avto v rokah je vse kar čutiš pospešek - da fejst vleče pomeni da ima "močan" pospešek, vleče slabo al pa sploh ne pomeni da je pospešek majhen ali pa ga ni spljoh. Pospešek se zgodi, ker je na kolesih nek navor - različen navor da različen pospešek, če je masa ista. Za primerjavo sm vzel 2.0 turbo bencin in 2.0 dCi. Prvi ima 205 konjev in 300 Nm max navor, drugi pa 180 konjev in 400 Nm max navor.
Tule je graf navora na kolesih v odvisnosti od trenutne hitrosti in prestave:
Če bi bili obe verziji natanko enako težki, bi te krivulje lahko predstavljale tudi max pospešek v posamezni prestavi. Ker pa je bencin za cca 60kg lažji, je njegova performančna prednost za cca 4% večja kot pa je večji navor na kolesih. Performanse so očitno v prid bencina - v drugi se da pridit do 100, v 6. se da peljat tut 50. Je pa res da diesel bistveno bolj brcne v rit v prvi prestavi in na koncu dneva spije za kako četrtino manj kot bencin.
Če koga firbca še kak drug avto, naj reče.
Viri:
- krivulji navora za oba motorja
- tehnični podatki
Tule je graf navora na kolesih v odvisnosti od trenutne hitrosti in prestave:
Če bi bili obe verziji natanko enako težki, bi te krivulje lahko predstavljale tudi max pospešek v posamezni prestavi. Ker pa je bencin za cca 60kg lažji, je njegova performančna prednost za cca 4% večja kot pa je večji navor na kolesih. Performanse so očitno v prid bencina - v drugi se da pridit do 100, v 6. se da peljat tut 50. Je pa res da diesel bistveno bolj brcne v rit v prvi prestavi in na koncu dneva spije za kako četrtino manj kot bencin.
Če koga firbca še kak drug avto, naj reče.
Viri:
- krivulji navora za oba motorja
- tehnični podatki
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
Še namig, pri turbodizlih in turbobencinarjih se največji kick opazi takoj po vklopu turbine. Zato, ker je pospešek tako slab pred vklopom turbine ter ker je pospeševanje pri navadnem bencinarju toliko bolj zvezno :)
Pač, če počasi dvigaš glasnost ni tako hudo, kot če prižgeš radio, ki ima volume nastavljen na 100% :D
Pač, če počasi dvigaš glasnost ni tako hudo, kot če prižgeš radio, ki ima volume nastavljen na 100% :D
Relanium ::
V šoli nam je profesor (izkušen človek, bil glavni v projektu Formula S) dal 2 primera.
Ena težka dizel mašina, ena zelo lahka navita bencinska.
2 uri smo tuhtali ampak na koncu se vsi strinjali da navor sploh nima nobenega pomena.
Važna je samo moč, MOČ, MOČ, MOČ!
(od karakteristik motorja, pozabimo zdaj težo)
Tak da, če ma dizl 1 konja več bo ziher bolj letel, če ga vozi nekdo ki zna sploh vozit dizla.
En kup ljudi je, ki radi pametujejo pa to pa ono, ampak so vsi sam laiki.
Majo pa drugače dizli zelo lep občutek vožnje.
Ko se ga enkrat navadiš nemorš več bencinarja vozit.
(js ga nebi mogu, vozim pa atmosferskega dizla, predkomora )
Ena težka dizel mašina, ena zelo lahka navita bencinska.
2 uri smo tuhtali ampak na koncu se vsi strinjali da navor sploh nima nobenega pomena.
Važna je samo moč, MOČ, MOČ, MOČ!
(od karakteristik motorja, pozabimo zdaj težo)
Tak da, če ma dizl 1 konja več bo ziher bolj letel, če ga vozi nekdo ki zna sploh vozit dizla.
En kup ljudi je, ki radi pametujejo pa to pa ono, ampak so vsi sam laiki.
Majo pa drugače dizli zelo lep občutek vožnje.
Ko se ga enkrat navadiš nemorš več bencinarja vozit.
(js ga nebi mogu, vozim pa atmosferskega dizla, predkomora )
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115790 (95105) | gddr85 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28654 (24456) | krneki0001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198703 (163716) | Spajky |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32706 (30061) | WarpedGone |
» | Bencinerji: Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW PassatOddelek: Loža | 7359 (6940) | IvoJan |