Forum » Problemi človeštva » Speeding Facts vs Myths
Speeding Facts vs Myths
innerspace ::
Če ne "čuti" avto, kako bo "čutil" ostale?
Ce jih bo hotel zacutit, jih bo moral ruknit
Zame je najpomembnejše kako voznik čuti okolico in ostale udeležence.
To je enako pomembno kot cutit avto. Saj avto ni svet zase, je udelezen v prometu. Ceprav vidim, da ima marsikateri voznik tocno to logiko:
"Moj avto(in jaz v njem) je center sveta, prilagajaj se mi."
Ce jih bo hotel zacutit, jih bo moral ruknit
Zame je najpomembnejše kako voznik čuti okolico in ostale udeležence.
To je enako pomembno kot cutit avto. Saj avto ni svet zase, je udelezen v prometu. Ceprav vidim, da ima marsikateri voznik tocno to logiko:
"Moj avto(in jaz v njem) je center sveta, prilagajaj se mi."
BlueRunner ::
No... To pomeni, da v vozilu štejejo tudi izkušnje, zakon pa poskuša to za "civile" urediti tako, da kot začetnik smeš imeti največ 0,0 alkohola v krvi.
Na žalost pa se potem najde cel kup vikend voznikov, ki so po 20 letih na cesti BOLJ nevarni, kot pa so bili prvi dan po opravljenem izpitu. Na žalost pa je pri temu težko pomagati, saj vozinik oziroma avto še nimata vgrajenih tahografov, da bi lahko pri podaljšanju vozniškega povedali, če je voznik še vedno začetnik ali ne.
Je pa res, da je za visoko hitrost velikokrat kriv ego (saj vse obvladam - brez razmisleka, da na marsikaj sploh ne morem vplivati in bi lahko bil malo bolj defenziven voznik).
Za prenizko hitrost, ki je tudi težava, pa se običajno skriva kronično pomanjkanje izkušenj. Verjetno manj ur vožnje v mesecu, kot jih je pa voznik imel "pod pasom" na dan opravljanja izpita. Potem pa strah pred vsem kar leze in gre in še meteoriti, ki lahko kadarkoli padejo iz vesolja.
V obeh primerih pa lahko temu rečemo neprilagojena hitrost, katere vzrok se skriva v vozniku.
Vožnja je pač način kako priti iz točke A v točko B. Pri tem se ne vlečemo 1km/h, temveč se moramo premikati varno (ne ogrožam drugih), učinkovito (če drugi mečkajo, jim pomagam, da hitreje naredijo, kar so se namenili), hitro (kolikor okoliščine dopuščajo) in v skladu s predpisanimi omejitvami (ker imajo ostali pravico pričakovati, da se jih držim ne glede na njihov konkreten smisel ali pa lastne vozniške nad-sposobnosti).
Na žalost pa se potem najde cel kup vikend voznikov, ki so po 20 letih na cesti BOLJ nevarni, kot pa so bili prvi dan po opravljenem izpitu. Na žalost pa je pri temu težko pomagati, saj vozinik oziroma avto še nimata vgrajenih tahografov, da bi lahko pri podaljšanju vozniškega povedali, če je voznik še vedno začetnik ali ne.
Je pa res, da je za visoko hitrost velikokrat kriv ego (saj vse obvladam - brez razmisleka, da na marsikaj sploh ne morem vplivati in bi lahko bil malo bolj defenziven voznik).
Za prenizko hitrost, ki je tudi težava, pa se običajno skriva kronično pomanjkanje izkušenj. Verjetno manj ur vožnje v mesecu, kot jih je pa voznik imel "pod pasom" na dan opravljanja izpita. Potem pa strah pred vsem kar leze in gre in še meteoriti, ki lahko kadarkoli padejo iz vesolja.
V obeh primerih pa lahko temu rečemo neprilagojena hitrost, katere vzrok se skriva v vozniku.
Vožnja je pač način kako priti iz točke A v točko B. Pri tem se ne vlečemo 1km/h, temveč se moramo premikati varno (ne ogrožam drugih), učinkovito (če drugi mečkajo, jim pomagam, da hitreje naredijo, kar so se namenili), hitro (kolikor okoliščine dopuščajo) in v skladu s predpisanimi omejitvami (ker imajo ostali pravico pričakovati, da se jih držim ne glede na njihov konkreten smisel ali pa lastne vozniške nad-sposobnosti).
ABX ::
Jaz bom še enkrat dodal, NESTRPNOST, vem ja, sem že siten.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BlueRunner ::
Nisi, nisi. Samo malo nestrpen.
Vendar pa da, tudi jaz se strinjam, da je nestrpnost velik del težave. Egotrip, ker nekateri vožnjo obvladajo bolje od drugih, potem pa pozabljajo, da je varna "civilna" vožnja predvsem sodelovanje in nikoli tekmovanje.
Vendar pa da, tudi jaz se strinjam, da je nestrpnost velik del težave. Egotrip, ker nekateri vožnjo obvladajo bolje od drugih, potem pa pozabljajo, da je varna "civilna" vožnja predvsem sodelovanje in nikoli tekmovanje.
innerspace ::
predvsem sodelovanje in nikoli tekmovanje.
Thats the point. Kdor raje tekmuje, naj gre na zaprto dirkalisce, kjer se ni treba "prilagajat pocasnim prometnim udelezencem".
Thats the point. Kdor raje tekmuje, naj gre na zaprto dirkalisce, kjer se ni treba "prilagajat pocasnim prometnim udelezencem".
ABX ::
predvsem sodelovanje in nikoli tekmovanje.
Thats the point. Kdor raje tekmuje, naj gre na zaprto dirkalisce, kjer se ni treba "prilagajat pocasnim prometnim oviram".
:)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
jype ::
Je čist vseen, kako oviram rečeš. Če te ultrapočasen pacient ne spusti naprej, _ne smeš naprej_!
In če te ultrahiter pacient skuša na vsak način prehitet, ga _pri tem ne smeš ovirat_!
V prometu pač ne velja, da če pravila krši nekdo drug, jih pa potem lahko avtomatično kršim tudi sam. Ne.
In če te ultrahiter pacient skuša na vsak način prehitet, ga _pri tem ne smeš ovirat_!
V prometu pač ne velja, da če pravila krši nekdo drug, jih pa potem lahko avtomatično kršim tudi sam. Ne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34018 (28246) | bluefish |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23722 (21075) | Mavrik |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81637 (74337) | Gandalfar |
» | Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14312 (11842) | Tear_DR0P |