» »

Elektronika.si propadla?

strani: 1 ... 7 8 9 10 11

bluefish ::

Zanimivo, nenadoma popolnoma drugi podatki pri računu. Heh.

Leks ::

Ja prvega jim blokirajo, so pa novo firmo odprli in iz pravnega vidika je to nov začetek.
Torej blokiranje prvotnega računa/firme pomeni slabo poslovanje podjetja, ki so/jih bodo
najverjetneje prenesli na novo podjetje, sploh če osebje ostaja enako.

jan01 ::

DEMISE družba za trgovino, gostinstvo, storitve in gradbeništvo d.o.o.
DRUŽBENIKI
zap. št. družbenika: 475224
identifikacijska številka: EMŠO - podatek ni javen
osebno ime: ČRNKO BOŠTJAN
Naslov: Lorbekova ulica 007, LIMBUŠ 2341
vrsta odgovornosti za obveznosti družbe: ne odgovarja
datum vstopa: 25.10.2006


POSLOVNI DELEŽI
zap. št. deleža: 53830
osnovni vložek: 8.763,00 EUR
delež v odstotku ali ulomku: 100,0000%
imetniki: zap.št. družbenika475224, ČRNKO BOŠTJAN

....................................................................

DEMISE PC, družba za prodajo, servis in storitve, d.o.o.
DRUŽBENIKI
zap. št. družbenika: 589108
identifikacijska številka: EMŠO - podatek ni javen
osebno ime: Gabrijelčič Katarina
Naslov: SONČNA ULICA 19, 2345 BISTRICA OB DRAVI
vrsta odgovornosti za obveznosti družbe: ne odgovarja
datum vstopa: 26.05.2009


POSLOVNI DELEŽI
zap. št. deleža: 162177
osnovni vložek: 7.500,00 EUR
delež v odstotku ali ulomku: 100%
imetniki: zap.št. družbenika589108, Gabrijelčič Katarina

peyj ::

Podjetje ima še vedno od konca marca blokiran račun.

clix ::

peyj, demise ali dinokomp?

peyj ::

Demise

solatko ::

Tu je govora o elektroniki.si oziroma po novem Dinocomp, zato bi bilo lepo, če bi bile tu le dobre in slabe izkušnje, pri poslovanju s to trgovino, ne njihovi računi in davčne utaje, ker za to so drugi hudičev dobro plačani, temveč nakup, odziv, reklamacije, problemi pohvale te trgovine, ne pa demise in drugih. Obstoja posebej še ena tema o rač. trgovinah in tam so in solo, demise, comtron.... ta tema pa ima točno določen naslov.

tade911 ::

Torej so se pri elektroniki.si oz. dinokomp.si poboljšali? Ali so sedaj davčni zavezanci?
Antec-902;I7-920;CM-V8;Patriot-6GB-1600Mhz;CM-1000W;GTX275;WD-Black-1GB;Fatal1ty

White&Nerdy ::

Davčni zavezanci sicer (še) niso, ampak mislim da so boljši... :/

Dr_M ::

S precej visjimi cenami.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

BALAST ::

meni se tudi tako zdi da so cene vsaj za 5% narasle. (primerjava konkurence iz letošnje pomladi, ko sem tam kupoval)

tade911 ::

Ja čeprav so malo narasle cene, imajo še vedno največjo izbiro komponent, tudi takšne za katere ostale trgovine še slišale niso. Cene so pa še vedno men najnižjimi v SLO. Samo upam da bodo kmalu postali davčni zavezanci. :8)
Antec-902;I7-920;CM-V8;Patriot-6GB-1600Mhz;CM-1000W;GTX275;WD-Black-1GB;Fatal1ty

Leks ::

seveda, če moraš državi davek plačati, je tega najlažje prenesti na potrošnika. Mogoče je bil prejšnji način "na črno" nekoliko boljši :)

Planetarium ::

Je slučajno kdo pri njih uveljavljal garancijo odkar poslujejo kot d.o.o (pa da ima račun izdan še pri prejšnjemu podjetju)? Sam sem lani pri njih naročil za okoli cca. 2,5k€ komponent in me samo zanima kako je glede tega. Sicer me ne skrbi saj imam za vse račun/garancijo ampak samo sprašujem za pozitivne/negativne izkušnje s tem?

allex ::

predvcerajsnjim sem pri dinotu narocil noctua cpu cooler, dostavili pa so mi ga zeleli ze naslednji dan, pa noctue rees nikjer v slo ne dobis na zalogi.
no potem sem se odlocil posilko od interevrope zavrniti, dino je sicer rekel da mi bo dostavo zaracunal (mislim da je rekel da bo poslal email s tekočim računom, kamor naj bi jaz nakazal denar), jaz pa sem mu rekel da bom izdelek narocil in prevzel prihodnji mesec.
nisem upal prevzemat in uveljavljat pravice vracila blaga, zarad slabe reputacije podjetja.
no, zanima me, ali bo v slogu dobrega trgovca, ki mu je mar za stranke spregledal tistih 6 eur za dostavo...
struggling with abundancy of computer power

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: allex ()

Calligula ::

Ocitno ni trgovina problem ampak take stranke....

__Devil__ ::

ja, elektronika ima skoraj vse na zalogi takrat, ko tega drugod nikjer ni. Jaz sem recimo tam kupil ohišje antec twelve hundred ker so ga takrat samo tak imel, pe zdaj nimajo vsepovsod, to je bilo prejšni teden. Naročil sm v petek in, če bi šel do njih bi še tisti dan dobil ohišje :P. Dobri so ja.

Posebej z dostavo in cenami. Jaz sem dobil poleg ramov, ki sem jih naročil ter ohišja poleg račun in garancijo vse lepo :P


Lp

Mitja358 ::

ja, elektronika ima skoraj vse na zalogi takrat, ko tega drugod nikjer ni. Jaz sem recimo tam kupil ohišje antec twelve hundred ker so ga takrat samo tak imel, pe zdaj nimajo vsepovsod, to je bilo prejšni teden. Naročil sm v petek in, če bi šel do njih bi še tisti dan dobil ohišje :P. Dobri so ja.

Posebej z dostavo in cenami. Jaz sem dobil poleg ramov, ki sem jih naročil ter ohišja poleg račun in garancijo vse lepo :P


Lp


=

A boš kaj navjal i7?

Sago ::

Če si naročil, ima da prevzameš. Jaz bi takim ki naročijo, pa potem zavrnejo, pošteno navil uhice.

allex ::

a bi našim pravosodnim organom potem tud navil uhice ker bi se izterjava vlekla 5 let, na koncu bi se firma preimenovala v "novi dinokomp" potrosnik bi pa ostal brez denarja.
P.S. cist off topic, tud v mimovrste mi recimo trdijo da so mi ze nakazal kupnino za vrnjeno blago, na mojem racunu pa po 14 dneh ni ne duha ne sluha. komu bomo zdaj navijal uhice, najbol da kar sam sebi ane, ker sem vrnu blago.

dvomim da prodajalci v sloveniji spoštujejo potrošnike kaj več kot do mere, ki jim jo narekuje zakon, pa še to samo v primerih ko res ni nobene opcije, za ovinek okrog zakona, ne vem zakaj bi blo potem obratno
struggling with abundancy of computer power

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: allex ()

dzinks63 ::

Zakaj si na mimovrste vračal? Reklamacija?

__Devil__ ::

ja, elektronika ima skoraj vse na zalogi takrat, ko tega drugod nikjer ni. Jaz sem recimo tam kupil ohišje antec twelve hundred ker so ga takrat samo tak imel, pe zdaj nimajo vsepovsod, to je bilo prejšni teden. Naročil sm v petek in, če bi šel do njih bi še tisti dan dobil ohišje :P. Dobri so ja.

Posebej z dostavo in cenami. Jaz sem dobil poleg ramov, ki sem jih naročil ter ohišja poleg račun in garancijo vse lepo :P


Lp


=

A boš kaj navjal i7?


Če že RESNO vpraša pol bo odgovor: JA.

2. pa, je kaj narobe??

allex ::

Zakaj si na mimovrste vračal? Reklamacija?


ne, zgolj premislil sem si, po tem ko sem zadevo že prejel, ker je bla preveč low quality
struggling with abundancy of computer power

5pellfire ::

predvcerajsnjim sem pri dinotu narocil noctua cpu cooler, dostavili pa so mi ga zeleli ze naslednji dan, pa noctue rees nikjer v slo ne dobis na zalogi.
no potem sem se odlocil posilko od interevrope zavrniti, dino je sicer rekel da mi bo dostavo zaracunal (mislim da je rekel da bo poslal email s tekočim računom, kamor naj bi jaz nakazal denar), jaz pa sem mu rekel da bom izdelek narocil in prevzel prihodnji mesec.
nisem upal prevzemat in uveljavljat pravice vracila blaga, zarad slabe reputacije podjetja.
no, zanima me, ali bo v slogu dobrega trgovca, ki mu je mar za stranke spregledal tistih 6 eur za dostavo...


A bi ti moral? Pa to ni samo 6€, plačati mora tudi pošiljanje nazaj torej 12€.

Ne se čudit, če bo naslednjič, ko boš naročil, zahteval vnaprejšnje plačilo. Na roko
ti verjetno ne bo šel, ker si pokazal, da si neresen kupec.

p.s. taki kot si ti, povzročajo podjetju dodatne stroške, kar pa se pretvori v višje cene produktov
tako da, hvala ti ker pomagaš ohranjati cene na taki ravni kot so pri nas;(
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 5pellfire ()

kuglvinkl ::

Kakšen bebo...
Your focus determines your reallity

Okapi ::

Plačat moraš samo morebitne dodatne stroške za vračilo pošiljke. Poštnine do tebe ni treba plačati (šteje se pač, kot da si vrnil izdelek = takoj si uveljavil onih 15 dni časa, ki jih imaš, da si premisliš pri nakupu na daljavo). Če pa pošta potem še kaj dodatno zaračuna trgovcu, da mu je pošiljko vrnila (ampak dvomim, da to počnejo), moraš to ti plačati.

O.

5pellfire ::

Plačat moraš samo morebitne dodatne stroške za vračilo pošiljke. Poštnine do tebe ni treba plačati (šteje se pač, kot da si vrnil izdelek = takoj si uveljavil onih 15 dni časa, ki jih imaš, da si premisliš pri nakupu na daljavo). Če pa pošta potem še kaj dodatno zaračuna trgovcu, da mu je pošiljko vrnila (ampak dvomim, da to počnejo), moraš to ti plačati.

O.


Kako to misliš "poštnine do tebe ni treba plačati" - če pošiljko sprejmeš in jo po parih dneh
vrneš moraš plačati poštnini ti (kupec). Allex pa pošiljke niti sprejel ni, torej ni plačal
ne poštnine ne stvari ki jo je naročil, s tem da Elektronika pa dobi račun za poštnino oz. so
poštnino že plačali ko so stvar poslali in so s takim dejanjem automatsko v minusu.

Če jim dostavna služba (ne vem katero imajo) računa dodatno za vračilo neprevzetih pošiljk ne
vem , vem pa da npr. Cool-PC je mel pred časom na forumu objavljeno da naj folk prevzema pošiljke
ker drugače jim Pošta SLO zaračuna tudi vračilo.
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

5pellfire ::

Zakaj si na mimovrste vračal? Reklamacija?


ne, zgolj premislil sem si, po tem ko sem zadevo že prejel, ker je bla preveč low quality


ali pa si stvar rabil samo za par dni in si "izkoristil gužvo"?

tako kot eni nabavijo garmin ali pa fotoaparat za dopust,
po dopustu pa jim naenkrat ne odgovarja več in jo vrnejo

...pa pizdimo kak so trgovci svinje in nateganti, med kupci
tudi ne manjka takih
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

allex ::

to je jasno kolk je stroškov s poštnino, dostavna služba za zavrnjeno pošilko pošiljatelju ne računa dodatno, zgolj prvotno strošek od trgovca do stranke, ostalo je stornacija.

poleg tega je recimo strošek pošiljanja pri interevropi zgolj 3eur, medtem ko pri trgovcu plačaš dostavo in pakiranje, zakon pa omenja zgolj stroške pošiljanja.
samo kot zanimivost, sej ni da bi kompliciral okrog teh 6eur, ob tem da bom seveda v slogu poštene stranke poravnal stroške pošiljanja, ampak mislim da se v duhu dobrih odnosov mu niti ne splača izstavit računa za stroške pakiranja in dostave, ki so efektivno celo manjši.

kar se pa tiče raznih veleumov, ki trdijo da so zaradi takega početja cene na slovenskem trgu visoke, se pa lahko samo nasmejem
struggling with abundancy of computer power

Okapi ::

Kako to misliš "poštnine do tebe ni treba plačati" -
Tako lepo - če si premisliš in robo vrneš, ti mora prodajalec vrnit ves denar - za robo + poštnino do tebe. Piše jasno v zakonu. Tvoj strošek pri vsem skupaj je samo vračilo robe. Če prodajalec pošti ni nič doplačal, ko so mu zavrnjeno robo vrnili, nisi dolžan nič.

O.

5pellfire ::

"kar se pa tiče raznih veleumov, ki trdijo da so zaradi takega početja cene
na slovenskem trgu visoke, se pa lahko samo nasmejem"

primer: če ima elektronika na dan 100 strank ki naredijo enako kot ti, torej naročijo
stvari, elektronika pa to v dobri veri da boš prevzel pošlje, in ti potem zavrneš, kaj
misliš kam grejo ti stroški oz. na kak način bo trgovec poskušal te stroške povrnit?

verjetno be bo dal iz lastnega žepa in upal da bo naslednji dan samo 80 takih strank
...jok brate, če je takih stroškov veliko jih bo pokril tako da bo povečal celo stvari
in ne tako da bo zmanjšal svojo maržo

btw, delam v prodaji mednarodnega podjetja in približno vem kako potekajo stvari
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

Okapi ::

če ima elektronika na dan 100 strank ki naredijo enako kot ti,
Samo jih nima. Ima mogoče enega na dan, najverjetneje pa še to ne.

O.

5pellfire ::

Kako to misliš "poštnine do tebe ni treba plačati" -
Tako lepo - če si premisliš in robo vrneš, ti mora prodajalec vrnit ves denar - za robo + poštnino do tebe. Piše jasno v zakonu. Tvoj strošek pri vsem skupaj je samo vračilo robe. Če prodajalec pošti ni nič doplačal, ko so mu zavrnjeno robo vrnili, nisi dolžan nič.

O.


si ti ziher? ...povrniti ti mora celotno kupnino za naročeno stvar, poštnino v vsakem primeru
kriješ ti, tako za prvotno dostavo, kot za vračilo.

ti si dal naročilo ...ni podjetje samoiniciativno poslalo pošiljke, torej si tudi ti odgovoren
za plačilo poštnine če hočeš da stvar pride do tebe

na primer pogoji poslovanja Funtech:
Kupcu pripada pravica, da v tridesetih (30) dneh vrne kupljeno blago prek spletnega nakupa brez
kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta
nakupa.
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 5pellfire ()

5pellfire ::

če ima elektronika na dan 100 strank ki naredijo enako kot ti,
Samo jih nima. Ima mogoče enega na dan, najverjetneje pa še to ne.

O.


zato pa piše primer. Kljub temu če ma enega ali pa pet, a potem pa mora te stroške požret?

kaj pa mimovrste, ki ima lahko 50 ali pa 100 takih primerov na dan, a morajo oni tudi te stroške
požret?
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

Okapi ::

poštnino v vsakem primeru
kriješ ti, tako za prvotno dostavo,
Daj ne nabijaj in si raje preberi zakon. Vrniti ti morajo vse, kar si ti plačal, da si zadevo dobil, s poštnino in pakiranjem vred, do zadnjega centa.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

5pellfire ::

daj link

še enkrat Funtech ...ostali imajo skoraj identično
Kupcu pripada pravica, da v tridesetih (30) dneh vrne kupljeno blago prek spletnega nakupa brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

PC-Freak ::

Jaz sem tudi pred nekaj časa naročil en artikel in sem vmes kupil drugje drugega (je trajalo predolgo in nisem več mogwel čakati). Pozabil sem stornirat in sem dobil po določenem času dostavljeno domov-seveda nisem sprejel in sem zavrnil.
Na koncu sem jim mogel vrnit stroške dostave/poštnine (Sem se prej pozanimal pri določenih ustanovah, če je res treba,... in je res tako)!
Po moje boš ti mogel tudi vrniti ta znesek.
Jaz imam drugače z njimi (Tudi od prej) samo dobre izkušnje-je pa res, da sem vedno osebno do njih stopil!

Okapi ::

Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
Saj ti pravim - stroški vrnitve so od kupca. Ampak samo ti - strošek pošiljanja kupcu je od prodajalca.

Link do zakona si pa sam poišči, jaz lenobe ne bom podpiral.

O.

Okapi ::

Na koncu sem jim mogel vrnit stroške dostave/poštnine (Sem se prej pozanimal pri določenih ustanovah, če je res treba,... in je res tako)!
No, te "določene ustanove" so te lepo nategnile, ker stroškov dostave ti ni treba poravnati.

O.

PC-Freak ::

p.s.: To ni bilo pri elektroniki-trgovine, kjer sem mogel vrniti poštnino pa raje nebom omenjal.

allex ::

nevem, zakaj se tako razburjate, kolk med vami pa prodaja stvari na drobno preko neta?
zdi se mi kot da vas je večina na strani trgovcev?
btw, tud sam mam izkušnje s trženjem precej vrhunskih storitev in zanimivo stranka bo izrabla vsako malenkost, da nebi plačala, scenkala, al pa enostavno za denar dobila več kot ji načeloma pripada. to so slabosti strank, ki jih generalno trgovec mora vzet v zakup.
trgovci oz. ponudniki storitev pa prav tako izkoriščajo nevednost strank na vsakem koraku in na račun pomankljivih storitev al pa netransparentne oz. zamotane plačilne politike kujejo nelegalne dobičke.

torej to al bo dino men računal zdej teh 6eur za pakiranje in dostavo, zavisi od dejstva kolk je pohlepen, sploh ob dejstvu da je dejanski strošek pač manjši (interevropa dostava za 3 eur + škatla in nekaj selotejpa + 10 min dela). na kratki rok seveda bo imel 6 eur, vendar pa si na dolgi rok lahko pridobiš simpatijo stranke, ki je vredna veliko več.
struggling with abundancy of computer power

Okapi ::

Je čisto vseeno, kje je bilo, če si kupil na daljavo (se pravi prek interneta ali po telefonu ali pismeno po katalogu).

A je Tržni inšpektorat RS dovolj verodostojna ustanova? Takole namreč pravijo:

Vprašanje številka 00157, objavljeno dne 9. 4. 2009
Kaj mora podjetje kot prodajalec vrniti potrošniku, ki po nakupu v spletni trgovini v skladu s pravico po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov odstopi od pogodbe in podjetju vrne prejeto blago?

Odgovor:
V skladu s prvim odstavkom 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) mora podjetje potrošniku, ki je izkoristil pravico do odstopa, vrniti vsa opravljena plačila. V skladu s šestim odstavkom 43.č člena pa je edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, lahko le neposreden strošek vračila blaga.

Glede na v prejšnjem odstavku zapisana zakonska določila mora torej podjetje, ki se je odločilo izvajati prodajo blaga preko interneta in se je hkrati npr. odločilo potrošnikom omogočiti plačilo po povzetju s posredovanjem Pošte Slovenije, potrošniku, ki izkoristi pravico do odstopa od pogodbe, vrniti tudi vsa opravljena plačila, povezana z nakupom - ne zgolj kupnine in stroškov pakiranja in pošiljanja, ki jih je potrošnik plačal podjetju, ampak tudi strošek oziroma provizijo, ki je bila zaradi plačila preko povzetja plačana Pošti Slovenije.

Strošek vračila blaga podjetju pa nosi potrošnik, ki se je odločil izkoristiti pravico do odstopa.


A je dovolj jasno?

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

dzinks63 ::

Če se boš takole zezal z raznimi podjetji, te bodo slej ko prej dali na črno listo (enostavno te bodo banali) in s tabo ne bodo hoteli imeti nobeh opravkov več. Ne bodo ti odgovarjali na meile, še manj pa ti bodo hoteli prodati bilo katero robo. Pri njih in za njih si zaključil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

allex ::

ah ke pa, jest se nebi branil dodatne stranke, tud če je muhasta oz. bolj zahtevna od ostalih ovc

poleg tega pa sploh ni problem, če ne kupim pri tebi, grem pa h konkurenci8-)
struggling with abundancy of computer power

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: allex ()

5pellfire ::

Je čisto vseeno, kje je bilo, če si kupil na daljavo (se pravi prek interneta ali po telefonu ali pismeno po katalogu).

A je Tržni inšpektorat RS dovolj verodostojna ustanova? Takole namreč pravijo:

Vprašanje številka 00157, objavljeno dne 9. 4. 2009
Kaj mora podjetje kot prodajalec vrniti potrošniku, ki po nakupu v spletni trgovini v skladu s pravico po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov odstopi od pogodbe in podjetju vrne prejeto blago?

Odgovor:
V skladu s prvim odstavkom 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) mora podjetje potrošniku, ki je izkoristil pravico do odstopa, vrniti vsa opravljena plačila. V skladu s šestim odstavkom 43.č člena pa je edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, lahko le neposreden strošek vračila blaga.

Glede na v prejšnjem odstavku zapisana zakonska določila mora torej podjetje, ki se je odločilo izvajati prodajo blaga preko interneta in se je hkrati npr. odločilo potrošnikom omogočiti plačilo po povzetju s posredovanjem Pošte Slovenije, potrošniku, ki izkoristi pravico do odstopa od pogodbe, vrniti tudi vsa opravljena plačila, povezana z nakupom - ne zgolj kupnine in stroškov pakiranja in pošiljanja, ki jih je potrošnik plačal podjetju, ampak tudi strošek oziroma provizijo, ki je bila zaradi plačila preko povzetja plačana Pošti Slovenije.

Strošek vračila blaga podjetju pa nosi potrošnik, ki se je odločil izkoristiti pravico do odstopa.


A je dovolj jasno?

O.


Dovolj jasno
...sem se motil glede tega (good to know):)
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

terryww ::

Kupil disk pri Elektroniki, danes šel uveljavit garancijo pri Dinocompu: Dober dan, dober dan, tak pa tak, ok, po mobitelu?, super, adijo.
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

White&Nerdy ::

Kupil disk pri Elektroniki, danes šel uveljavit garancijo pri Dinocompu: Dober dan, dober dan, tak pa tak, ok, po mobitelu?, super, adijo.


Next day: Dino: Čuj, zdravo. Glej, nimamo več teh diskov, pa smo ga na servis v nemčijo poslal... Enkrat v naslednjem tednu bo pr teb. Ti: Ok, no..

30 later... Ti: Ma p*zdo mater, kje je moj disk a? Čakam ko en bedak tuki! Dino: Ej, to kko pa se to pogovarjaš! Zdej pa ga še 2 tedna ne bo! itd.

D-day (45th day) TIRS: Čuj dino, še enkrat ti 5k€ dam kazni da kršiš zakone a? Dino: Ne, ne, glejte gospod, to je en velik nesporazum itd.

to je bila šala, ok?:D

terryww ::

sliši se luštno. lahko poročam ko zadevo dobim nazaj kak je blo. ampak človek s katerim sem se pogovarjal je zgledal ok, vedel o čem govorim itd.
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

terryww ::

Disk oddal v petek, danes (sreda) klic: kličem iz dinokompa, lahko se oglasite po disk. Nevem kaj ljudje nekaj komplicirate.
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

solatko ::

Jaz že skozi trdim, da je bivša Elektronika.si, sedanja Dinocomp, čisto v redu trgovina, samo nekateri na tem forumu imajo pač pripombe, ker delajo pri konkurenci. Tako pljuvanje in kritiziranje se imenuje nelojalno oglaševanje in je kaznivo. Dobro, da pri Dinocomp-u niso maščevalni, saj bi si tožbe sledile ena za drugo, pač raje služijo denar s prodajo.
strani: 1 ... 7 8 9 10 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Palit/Xpertvision GeForce 9600 GT ?

Oddelek: Kaj kupiti
191205 (598) X-Hair
»

Popravilo diska Hitachi Deskstar

Oddelek: Strojna oprema
6830 (693) Han
»

folk, pliz pomagite

Oddelek: Pomoč in nasveti
8502 (316) BojlerTM
»

Povečava slike

Oddelek: Zvok in slika
5875 (755) fictionel
»

Radio Val Ljubljane

Oddelek: Loža
6533 (428) jokeman

Več podobnih tem