» »

Izkušnje z demise.si?

Izkušnje z demise.si?

1 2
3
4

x800xt ::

hm jaz sem pa mislil da so propadli. Zdaj pa vidim , da ima dinokomp še vedno konkurenco.

jan01 ::

demise ni ista firma kot demise-pc. Tako kot elektronika ni isto kot dinokomp....

M-XXXX ::

Tako kot elektronika ni isto kot dinokomp....

Neee, to pa že ne:D Seveda je isto...

bluefish ::

Ista figa. Preimenovanje podjetja še ne pomeni, da je pa sedaj čisto druga firma.

jan01 ::

Ne pravim, da niso isti ljudje, le ena firma se je zaprla in druga odprla...

galu ::

Meni se zdi da je Dinokomp 2x boljši od Demise. Odnos do strank v Demise je porazen, pravtako tudi servis.

x800xt ::

demise ni ista firma kot demise-pc. Tako kot elektronika ni isto kot dinokomp....



dinodj/elektronika/dinokomp to je popolnoma isti človk.

FireSnake ::

Je kdo tukaj, ki je uveljavljal garancijo pri Demise brez zapletov?

Jaz sem imel tezave...
Hipatij je moški, ne nasedajte provokacijam!
Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).

Mitja358 ::

Je kdo tukaj, ki je uveljavljal garancijo pri Demise brez zapletov?

Jaz sem imel tezave...

Kake?

FireSnake ::

Preden tipa dobis na telefon star ratas. Potem je se dogovor, da se dobis - vedno zamuja, ali pa ga sploh ni. Dobro si zapomni stevilke in, ce mu ni, niti ne dvigne telefona.

Jaz sem kupil enkrat pa nikoli vec!
Hipatij je moški, ne nasedajte provokacijam!
Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).

Mitja358 ::

Jaz sme ga takoj dobil danes že 3x :D

Ales320 ::

Jaz sem moral stvar odnesti v reklamacijo kar do vhoda vojašnice, pravtako sem stvar tam pobral (skoraj 3 tedne kasneje). :)

PS: Pardon ni bilo 3 tedne ampak 2 tedna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales320 ()

FireSnake ::

Ales320: ampak, hoces reci, da si garancijo vseeno uspesno uveljavljal?

Za kako stvar je slo, ce ni skrivnost?
Hipatij je moški, ne nasedajte provokacijam!
Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).

Ales320 ::

Ja garancijo so mi priznali in okoli nje ni bilo nobenih problemov, razen tega da je vse skupaj trajalo predolgo. Šlo se je za matično ploščo, ki je bila "mrtva". Razočaral pa me je njihov "servis". Matični plošči sem moral priložiti svoj procesor in svoj ram, da so se lahko prepričali če je res mrtva plata. Matično ploščo so zamenjali, procesor pa so mi vrnili opraskan, kar je zame KRIMINAL! Aja še to. Ko so me klicali, da imajo drugo matično pločo (ki dela), me je možakar po telefonu prepričeval da je moj procesor fuč in da bom skuril matično ploščo, v primeru da bom tlačil gor svoj procesor. Njihovemu serviserju sporočam, da je bila njegova trditev napačna in da na tej matični plošči, proceosr veselo dela naprej(kljub praski, ki jo je dobil izpod njegovih nespretnih rok). Kot stranko pa so me 100% izgubili!

Lep pozdrav

galu ::

Lahko bi zahteval zamenjavo proca zaradi tiste praske, če bi ga pred poštarjem odprl veš?;)

Ales320 ::

Škatlo z matično ploščo sem dvignil pri vhodu vojašnice, predal pa mi jo je vojak ki je bil zadolžen za vhod tisti dan. :)

FireSnake ::

No, se en pripetljaj vec, ki govori o tem, da se gre te trgovine ogibati :P
Hipatij je moški, ne nasedajte provokacijam!
Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).

LZyMN ::

Pravkar sem prebral celo temo. zanimivo je vse skupaj :D pri njih sem kupil le en izdelek in sem z njim zelo zadovoljen. zaradi radovednosti sem pobrskal po listinah in nasel originalni racun nakup je bil storjen 17.2.09 garancijo pa naj bi imel 2 leti kot pise na njihovi strani toda problem je ker ne najdem garancijskega listka, toda ne krivim njih bolj krivim sebe ker neznam pospraviti pomembnih stvari na nek prostor da vem kje so =P ce vam je tolk do racuna ga loh slikam al pa nekej ce vam bo kej pomagalo meni tipkovnca se zmer dela. kupu sm jo pa zato kr sm jo loh sam na demise kupu :) sam predpostavljam da so odprli skatlo zato kr je tipkovnica nemska in na njej sem pa ze imel nalimane crke čćžšđ toda garancijskega listka nazalost ne najdem na racunu pa pise: original racun velja kot garancija. pol pa zravn zig pa podpis. nevem no meni pozitivna izkusnja z njimi. se zmer je vasa odlocitev ce se boste odlocli za nakup al ne :)

ps: se opravicujem ker tako cudno pisem :D

flatronchek ::

ok. moj prvi post tukaj.

lani sem preko prijatelja pri demise v garaži kupil pc:

motherboard: asus p5nt-deluxe
grafika: geforce 9800gtx
zvok: soundblaster xtreme
8gb ram
z vsemi najboljšimi ventilatorji kar se je dalo takrat dobiti.

od takrat naprej, sami problemi:

usbji niso nikakor hoteli delati na high speed.
po neskončnem nalaganju driverjev, formatiranju, bios fleshanju i.t.d. sem pc takrat še pod garancijo odnesel nazaj, čakal 5 dni, da mi je potem prodajalec zatrdil, da so krivii neoriginalni windowsi. lol ok

gremo naprej: kupil original windows vista ter xp x64, poiskal vse najsodobnejše driverje, ponovno sformatiral naložil...
in glej ti hudiča, še vedno isti problem. hm

kupil drug zunanji disk, še vedno ni high-speed podpore, sedaj pa je tu še naslednbja težava: pc se po nekaj urah kr vstavi (popolni freez)

ker je garancija že skoraj potekla sem probal še enkrat z demisejem, naletel na isti odgovor, da z pcjem vse štima (problem tiči v programski opremi)

tokrat pa od njega več računa nisem videl :(

sedaj po letu in pol pa mi je crknila matična plošča :(

nikoli več DEMISE, folk lahko, da boste imeli zejgn, če pa ne pa od njega pomoči ne pričakujte, četudi imate na koncu prav.


to je bila moja negativna izkušnja z njim.

jlpktnst ::

Obup, slovenci obup. Zavestno podpirate kriminalne združbe.

Zavestno kupujete reči, kjer poreklo ni sigurno, saj navsezadnje je lahko tudi ukradena roba.

Če pa ima izdelke 10% ceneje na račun neplačanih obveznosti državi pa še toliko slabše. Mogoče ste premladi in se ne zavedate, da s tem kradete sami sebi? Država namreč smo mi vsi. Denar ki ga kdorkoli pokrade državi pa krade nam.

Zato sem pa proti študentskemu delu, kraji na vsakem koraku (kar je očitno postalo že moralno sprejemljivo pri nas) in seveda koruptivni politiki/vodstvom podjetij. Povsod se krade na veliko. Skrajni čas da se kaj naredi. Seveda mora vsak sam začet pri sebi.

Še dobro da sem prebral temo, sem opozorjen glede takih norcev.

jerry2000 ::

Če pa ima izdelke 10% ceneje na račun neplačanih obveznosti državi pa še toliko slabše. Mogoče ste premladi in se ne zavedate, da s tem kradete sami sebi? Država namreč smo mi vsi. Denar ki ga kdorkoli pokrade državi pa krade nam.


Ta je pa najbolj glupa kar sem jih slišal v celem letu. Država so Ropi, Rupli, Patrije in še bi lahko našteval. Mi vsi smo država, haha. Eni manj, drugi bolj. A si ti v politiki?
Jerry and Tom

flatronchek ::

eh sej nisem hotel nikogar z mojim postom prestrašiti. vsak pač gleda, da kupi nekaj kar išče ceneje kot drugje oz. si misliš pač v mojem primeru, da boš zadevo kupil preko frenda pa bo kaj bolje??? pa na koncu vidiš, da bi bilo vseeno bolje kupiti nekje drugje.?

jaz osebno menim, da grem nekaj let nazaj. tokrat si bom kupil par stvari ter si jih sam skup sestavil, kot mi je to bilo včasih v navadi.

tudi comshop oz katera druga trgovina vam lahko proda nekaj kar ne iščete.

n.p.r.

jaz sem iskal tv kartico za 64 bitni operacijski sitem. ker pač uporabljam več monitorjev, bi si želel še tv gledati v isti sobi.

ok grem v comshop v mariboru pri kođaku.

povem prodajalcu, kakšno konfiguracijo sistema imam, za kaj bi to zadevo uporabljal, ter naj mi on svetuje katera kartica oz. usb stick (kot mi ga je kasneje prodal) najbolje špila na mojem sistemu.

prodal mi je hybrid usb pinnacle stick, kar naj bi po pinnaclovem načelu ter opisu na dvdju tudi delovalo na mojem sistemu.

ok. pridem domu, naložim driverje, ok ->

probam naložiti media center edition za pinnacle... (brez njega ni mogoče nastaviti ter gledati kanalov)
in že gre vse po klancu navzdol.
pinnacle media center edition is not supported by your operating system...bla bla bla

gremo na njihovo stran, in dejansko ni mogoče gledati televizije preko njihovih hyrid stickov na 64 bitnih sistemih, ker ni tega programa za ta OS.

ok tudi tu se za mene ne konča, grem iskati ter najdem par nadomestnih programov za predvajanje ter nastavljanje kanalov preko tv kartice. najdem par, ampak vseeno ne dela kot bi človek pričakoval.

torej, po vseh težavah v vseh teh mojih letih vem samo to:
preden kaj nameravate kupiti_>
se najprej čim bolj natančno pozanimajte o vsej programski podpori za vaš računalnik ter zadevi, ki jo nameravate kupiti, ker pr nas v sloveniji, v računalniških trgovinah vedo bore malo o računalnikih.

peace

tey007 ::

zdravo. zanima me nekaj. meni je crknil disk. kupil sem ga na demise.si. sedaj te trgovine ni več. na koga se naj obrnem oz kako naj disk vrnem v garancijo, ker je še 1 leto in pol v garanciji?

Lonsarg ::

Če imaš garancijo pri demise(imaš račun) lahko vrneš v garancijo samo pri demise. Če pa so pri demise izpolnili garancijski list pa lahko z tem garancijskim listom uveljaviš pri firmi, ki je na garancijskem listo zapisana.

Če si mel garancijo samo pri demise trgovini in je propadla, je čisto isto, kot če bi imel garancijo pri Samsung in bi ta propadel, torej ostaneš brez garancije. Lahko so sicer kake izjeme, ko gre firma v stečaj, pa kira odkupi del firme včasih tudi vključno z obveznisti, torej da potem nova firma nudi garancijo, ampak to je redko, sploh ker gre za slovensko firmo nimaš kaj takega pričakvat, upam da si dobil garancijski list za pooblaščenega serviserja v SLO...

Nwanko ::

Kdo pa ti je rekel da ni trgovine več? http://www.demise-pc.si/

Poslovni naslov :
MLINSKA 1
2000 Maribor

Pozimi ni nobenega na tem naslovu,oz. ni trgovine, al po pošti al pa se zmeniš preko telefona za plac kam nej artikl pripelje. Vsaj tak je pri meni bilo.

Tel : 040-546330 ( 9-12 in 14-17 ure)
Tel : 040-880888 ( 15 -17 ure)

Sam sem kupil februarja letos procesor pa ni bilo nobenih problemov.

Lonsarg ::

Lol jest sm pa že res mislil da je ni. Jao na forumu vprašaš namest da bi lepo kontaktiral to trgovino.

bluefish ::

Kontaktiraj trgovino in bi morali zadevo rešiti. Je pa na forumu nekdo omenil, da so se delali glupe in se zgovarjali na to, da Demise d.o.o. ne obstaja več - nazadnje je pomagala grožnja z inšpekcijo.

blackbfm ::

Če si mel garancijo samo pri demise trgovini in je propadla, je čisto isto, kot če bi imel garancijo pri Samsung in bi ta propadel, torej ostaneš brez garancije.


No tako enostavno spet ni. Garancija še vedno velja pri uvozniku oz. proizvajalcu. Saj trgovina ni pa nič drugega kot posrednik vmes.

bluefish ::

Tole je pa še link do prej omenjene teme: DEMISE d.o.o. oz. DEMISE-PC d.o.o

Lonsarg ::

blackbfm je izjavil:

Če si mel garancijo samo pri demise trgovini in je propadla, je čisto isto, kot če bi imel garancijo pri Samsung in bi ta propadel, torej ostaneš brez garancije.


No tako enostavno spet ni. Garancija še vedno velja pri uvozniku oz. proizvajalcu. Saj trgovina ni pa nič drugega kot posrednik vmes.


Brez garancijskega lista, da boš karkoli dosegel? Močno dvomim. Še pri lotu če zgubiš potrdilo se lahko obrišeš pod nosom za denar.

blackbfm ::

Ja račun rabiš?

Lonsarg ::

Ko sem jazna Mimovrste uveljavljal garancijo sem vprašal, če lahko kar direktno k proizvajalcu uveljavim, da bi blo hitreje in so rekli samo če imam garancijski list, ki se načeloma izpolnjuje na zahtevo kupca po defultu pa ne.

Steinkauz ::

Eh če maš še račun zravn ti ga servis zihr vzame.
Ker noben ne izpolnuje garancijskih listov

ender ::

Če ne gre drugače, lahko disk pošlješ tudi neposredno proizvajalcu diska - plačaš poštnino 11~16EUR.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

delfinus ::

Kar se tice uveljavljanja garancije direktno pri proizvajalcu imam jaz izkusnjo z Antecom. Ni bil potreben garancijski list, potreben je bil racun. Vse skupaj sem zapakiral in poslal na predstavnistvo Antec The Netherlands in nazaj dobil celo boljsi PSU.

lp, d.

Lonsarg ::

Zanimivo, torej grem zdele kupit v solo.si, kjer so totalno nezanesljivi za garancije in če bo pač kaj narobe se z njimi sploh ne ubadam in pošljem v garancijo proizvajalcu, če res to drži.

ender ::

Lahko, vendar se prej pozanimaj pri proizvajalcu - ne omogočajo čisto vsi uveljavljanja garancije na ta način.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Steinkauz ::

No računaj poštnino do proizvajalca. Če je kaka večja/težja zadeva pride lahko kr velik poštnina.
Drugač pa sm že kr od velik folka slišal, da ponavad sami proizvajalci zlo lepo urgirajo, če jim pošlješ.
En je poslal celo fuč grafo, ki je bla 1 mesec čez garancijo prodajalca, pa so mu jo sprejel pa poslali boljšo.

Mitja358 ::

Sem pri Demise lani kupil HD 4870 in mi je crknila, so mi poslali nadomestno ta čas ko je bila HD 4870 na popravilu in po novem letu sem prejel HD 5770 :) oz. lahko bi katero drugo ali denar nazaj.

;-) ::

Stara tema ampak vseeno, danes kličem za logitech z-5500 ki kupuje brat in nimajo pojma kdaj dobijo in nič, oglašujejo pa da imajo na zalogi. Obnašajo pa se slabše kot da kupuješ kaj preko bolhe.

sash69 ::

Hmm...zanimiva "izkušnja". :)

Naročil sem zvočnike, ki jih je omenil ;-) v zgornjem postu (cca. 10 dni nazaj), odločil sem se za osebni prevzem, ki naj bi se zgodil v sredo. Vse je bilo v redu, na e-maile so odgovarjali hitro, redno, tudi nekaj prijaznosti je bilo čutiti. :) Včeraj pa jim pošljem email v katerem sem zahteval da mi ob prevzemu priložijo originalen poštempljan račun ter garancijski list izpolnjen z uradnim oz. pooblaščenim servisom Logitech izdelkov v Sloveniji (za kar sem potem zvedel da je podjetje Eventus sistemi d.o.o). Nakar mi danes zjutraj z e-postnim sporocilom odgovorijo da bi moral te "svoje zahteve" navesti ze pred narocilom in pod "navedenimi pogoji artikla ne pri njih ne morem kupiti oz. prevzeti". Something smells very fishy here...

Zanimivo v glavnem. :)

Steinkauz ::

Am če isto kot dinokomp uvažajo z tujine in potem seveda tle nimaš servisa in moreš vse njim prpeljat. Če pa propadejo, čao garancija

bluefish ::

Garancija je še vedno veljavna preko RMA.

Eventus S ::

bluefish je izjavil:

Garancija je še vedno veljavna preko RMA.

Zdravo,

naj pojasnim, da ima Steinkauz prav. Eventus sistemi so pogodben garancijski in izven-garancijski servis za Logitech v Sloveniji in eden treh v Evropi (po naših podatkih). Pogodba zajema izključno izdelke, ki so v Sloveniji prodani preko uradnih distributerjev. Če trgovec ne kupi Logitech izdelka od teh distributerjev mu mi garancije ne moremo zagotoviti, lahko pa ponudimo izven-garancijsko popravilo.

lp
-------------------------------------
www.eventus.si
pooblaščeni Logitech servis

UssE ::

tako je tudi edino pravilno, saj imaš dosti ugodnih SLO distributerjev za Logitech in pač včasih plačaš kak izdelek euro ali dva več, maš pa vsaj poštimano kar se tiče garancije. Oz celo vzamem nazaj, če pogledaš te obmejne trgovine, ki same vlačijo robo iz tujine, so v veliko primerih tudi dražje.

barakus ::

Po drugi strani, tudi če imaš garancijo, se moreš na koncu itak s proizvajalci menit.

Ko se je meni moja G9 miška za 100eur cela olupila sem uveljavljal garancijo na BigBangu in so poslali na Eventus. Eventus je poslal miško nazaj, da ohišje ni pokrito z garancijo.
Sem pisal na Logitech, da mi Eventus noče porpavit, poslal sliko miške in račun. V 1 tednu sem po pošti prejel novo miško, brez komplikacij.

Predvidevam, da bi bilo kaj podobnega tudi za zvočnike...


Katera slovenska trgovina pa se sploh lahko kosa s cenami Demise in DinoKomp?

x800xt ::

Nobena nima tako nizkih cen.

Furbo ::

Seveda pa cena ni vse.
Lp,f

novinec09 ::

Nevem zakaj mečete Demise in Dinokomp v en in isti koš.

Demise je vsem znano kako in kaj poslujejo.

Dinokomp je pa čisto druga zadeva.

Drugače pa kar se cen tiče - Dinokomp, Funtech, Sestavi.si = Vsi imajo dobre cene - so pa tako-tako - vsaki imajo določene komponente ceneje od drugih.
Najbolj se pa v cenah tepeta Funtech in Dinokomp, kar je za nas najlepše, saj tako pridemo ceneje do izdelkov pri zaupanja vrednima trgovinama. :)

So pa te tri trgovine najbolj priporočane na tem forumu iz strani forumašev/kupcev, medtem, ko Demise nihče ne priporoča!

DrSergioDJ ::

um...naročil sem nekaj pri demise, še preden sem sploh šel iskati "izkušnje" s firmo (jebiga, se zgodi).

Ker zadeva še ni prišla..se lahko kakorkoli "zazihram" da mi garancija velja? Nekja je nekdo omenjal, o potrjenem garancijskem listu - je to zagotovilo, da potem lahko garancijo uveljavljam tudi drugje, kot pri demise?

Gre se za msi gtx 570 twin frozr PE OC, ki je trenutno naceloma nikjer ni za dobiti.... razen pri demise :)
...
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

katero konfiguracijo

Oddelek: Kaj kupiti
342143 (1585) Gigahertz
»

potrdila o vgradnji komponent

Oddelek: Pomoč in nasveti
312947 (2331) bluefish
»

DEMISE d.o.o. oz. DEMISE-PC d.o.o (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8014798 (10613) RejZoR
»

Elektronika.si propadla? (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Kaj kupiti
50938304 (13373) Brane2
»

Izkušnje z elektronika.si (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Kaj kupiti
30321050 (9370) mirkuma

Več podobnih tem