Forum » Na cesti » Zimske pnevmatike
Zimske pnevmatike
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Evo, sem našel test: http://download.autobild.de/dl/335998/2...
Ja OK. Test pokaže da je letna guma na suhi in mokri cesti boljš od zimske, ta pa je boljša od letnih na zasneženi cesti. Pravzaprav nič hudo pretresljivega.
Žal pa test ne omenja pri kakšni temperaturi asfalta so delali test na mokri in suhi cesti. Na slikah je ob cesti zelena trava kar nekako izključi temperature okrog 10 pod nulo. Kar je bla dejanska debata nekaj višje - ali so na mrzli suhi cesti letne gume tudi toliko boljš od zimskih kot na "toplem" asfaltu.
Zbogom in hvala za vse ribe
krneki0001 ::
Nekateri ne rabimo brembo 4 batnih čeljusti, ker ne vozimo športno po cestah, ampak umirjeno in si puščamo večjo varnostno razdaljo, da se lahkotno ustavimo brez hitrih pojemkov. Serijska feroza ima v osnovi 1180kg, tok je napisano v prometni, po vaganju pa ima moja 1480kg (prazna), ustavi se pa brez problemov zelo hitro - 280mm zračno hlajeni diski skrbijo zato.
Ampak zakaj bi moral na polno bremzat in menjat ploščice vsake pol leta, če pa imam pred seboj raje večjo varnostno razdaljo in se ustavim lepo brez problemov?
Ampak zakaj bi moral na polno bremzat in menjat ploščice vsake pol leta, če pa imam pred seboj raje večjo varnostno razdaljo in se ustavim lepo brez problemov?
dzinks63 ::
Če se voziš po predpisih, je ugodna ponudba obnovljenih gum pri rotalu,
npr: 185/65 R15 TS-790 za 29€ , profil je copia Continental
npr: 185/65 R15 TS-790 za 29€ , profil je copia Continental
El Barto ::
Raje vozim 7 let stare S3 s profilom na meji kot pa nalite gume.
Poskusil na precej manjšem avtu kot do sedaj - nikoli več.
@nebivedu
Ne se sedaj sprenevedat:
za moje pojme dokazuješ, da ali te tvoje gume nikakor niso primerne za na cesto in so pač primerne za tvoje offroadanje, v tem primeru si omisli normalne gume za vsakdanji promet.
Če pa tvoje zavore (ali podvozje ali oboje) ne zmorejo normalnega ustavljanja, potem s tvojo Ferozo nimaš kaj iskat na cesti!
PS
Prednje ploščice in diske sem zamenjal pri 80.000km - 7 let (Brembo ventilirani diski 310mm in ATE ploščice), pa se verjetno prej ustavim kot kaka mala gajba.
Poskusil na precej manjšem avtu kot do sedaj - nikoli več.
@nebivedu
Ne se sedaj sprenevedat:
zaradi teže avtomobila vem, da se počasneje ustavljam, kot nek osebni avto, ki je pol lažji
za moje pojme dokazuješ, da ali te tvoje gume nikakor niso primerne za na cesto in so pač primerne za tvoje offroadanje, v tem primeru si omisli normalne gume za vsakdanji promet.
Če pa tvoje zavore (ali podvozje ali oboje) ne zmorejo normalnega ustavljanja, potem s tvojo Ferozo nimaš kaj iskat na cesti!
PS
Prednje ploščice in diske sem zamenjal pri 80.000km - 7 let (Brembo ventilirani diski 310mm in ATE ploščice), pa se verjetno prej ustavim kot kaka mala gajba.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
krneki0001 ::
El barto, si še en, ki misli, da je cesta samo njegova in da ostali nismo za na cesto.
S svojim avtom se lahko zelo hitro ustavim na suhi cesti ali na polno zasneženi ali pa na makadamu in v blatu, na spolzki cesti pa se mnogo kasneje kot kak osebni avto, pa to ni zato, ker bi bile gume zanič ali ker bi bilo kaj z bremzami narobe. Pač, tako se avto z visokim težiščem obnaša. In če se pogovarjamo o zimskih gumah imamo ponavadi v mislih tudi zimske razmere, torej mokre in spolzke ceste ter nizke temperature in ne nekih suhih cest, kjer se moj avto z gumami širine 235 ustavi mnogo hitreje od večine ostalih avtomobilov. To je namreč izkusil voznik škode oktavije, ki se je vozl za menoj ko je mene izsilil voznik honde in je bilo treba bremzat na polno - ustravil se je v mojem zadnjem odbijaču z pol metra krajšim avtom.
To da se pa srednji razred avtomobilov ustavlja hitreje kot malčki, je pa nekaj normalnega, že v osnovi morajo imeti boljše in kvalitetnejše bremze. Lahko pa se enkrat probaš ustavit na kakem makadamu z večjim in težjim avtom in to potem primerjat z enim lahkom malčkom - me zanima če boš še trdil, da se hitreje ustaviš tudi tam.
S svojim avtom se lahko zelo hitro ustavim na suhi cesti ali na polno zasneženi ali pa na makadamu in v blatu, na spolzki cesti pa se mnogo kasneje kot kak osebni avto, pa to ni zato, ker bi bile gume zanič ali ker bi bilo kaj z bremzami narobe. Pač, tako se avto z visokim težiščem obnaša. In če se pogovarjamo o zimskih gumah imamo ponavadi v mislih tudi zimske razmere, torej mokre in spolzke ceste ter nizke temperature in ne nekih suhih cest, kjer se moj avto z gumami širine 235 ustavi mnogo hitreje od večine ostalih avtomobilov. To je namreč izkusil voznik škode oktavije, ki se je vozl za menoj ko je mene izsilil voznik honde in je bilo treba bremzat na polno - ustravil se je v mojem zadnjem odbijaču z pol metra krajšim avtom.
To da se pa srednji razred avtomobilov ustavlja hitreje kot malčki, je pa nekaj normalnega, že v osnovi morajo imeti boljše in kvalitetnejše bremze. Lahko pa se enkrat probaš ustavit na kakem makadamu z večjim in težjim avtom in to potem primerjat z enim lahkom malčkom - me zanima če boš še trdil, da se hitreje ustaviš tudi tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Azrael ::
@dzinks63
Nalite gume še za kres niso dobre.
Namreč nikoli ne veš kaj je spodaj pod običajno zelo kilavo imigracijo profila kake znane pnevmatike. Z nalitimi zlahka dobiš različno stare pnevmatike, različnih proizvajalcev, seveda miksano letno zimska. Tako ima lahko vsako kolo čisto drugo gumo. Seveda tudi tega ne veš koliko robnikov so že pobrale ali kolikokrat so bile že nalite in ali jih je sploh še možno centrirati. Ruska ruleta.
Boš rekel, da jih preverijo. Kaj praviš na to, da se ne tako redko zgodi, da jeklene žice armature pri povsem "novi" naliti gumi kje štrlijo ven?
Nalite gume še za kres niso dobre.
Namreč nikoli ne veš kaj je spodaj pod običajno zelo kilavo imigracijo profila kake znane pnevmatike. Z nalitimi zlahka dobiš različno stare pnevmatike, različnih proizvajalcev, seveda miksano letno zimska. Tako ima lahko vsako kolo čisto drugo gumo. Seveda tudi tega ne veš koliko robnikov so že pobrale ali kolikokrat so bile že nalite in ali jih je sploh še možno centrirati. Ruska ruleta.
Boš rekel, da jih preverijo. Kaj praviš na to, da se ne tako redko zgodi, da jeklene žice armature pri povsem "novi" naliti gumi kje štrlijo ven?
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
El Barto ::
Ne mislim, da je cesta samo moja, ampak VEM, da je od vseh, zato mi gredo prepotentni idijoti na živce.
Aha napad je najboljša obramba.
Nehaj pisat traparije in obdrži še tisto malenkost kredibilnost kar jo še imaš, čeprav zame nimaš nikakeršne kredibilnosti več, ker se stalno zapetaš v lastne izjave.
Pojdi offroadat in tam pripoveduj pravljice ali pa mogoče v vrtec - tam te bodo mogoče še poslušali.
Over and out.
Aha napad je najboljša obramba.
Nehaj pisat traparije in obdrži še tisto malenkost kredibilnost kar jo še imaš, čeprav zame nimaš nikakeršne kredibilnosti več, ker se stalno zapetaš v lastne izjave.
Pojdi offroadat in tam pripoveduj pravljice ali pa mogoče v vrtec - tam te bodo mogoče še poslušali.
Over and out.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Ted ::
Žal pa test ne omenja pri kakšni temperaturi asfalta so delali test na mokri in suhi cesti. Na slikah je ob cesti zelena trava kar nekako izključi temperature okrog 10 pod nulo. Kar je bla dejanska debata nekaj višje - ali so na mrzli suhi cesti letne gume tudi toliko boljš od zimskih kot na "toplem" asfaltu.
Glede na to da so testirali zimske gume so bile temperature zimske (verjetno okrog nule) in ne poletne. Poleg tega so podoben test delali tudi pri AvtoMagazinu, kjer so ugotaljali enako - letne gume so boljše v vseh pogojih razen v snegu in ledu, ne glede na temperaturo.
Glede na to da so testirali zimske gume so bile temperature zimske (verjetno okrog nule) in ne poletne. Poleg tega so podoben test delali tudi pri AvtoMagazinu, kjer so ugotaljali enako - letne gume so boljše v vseh pogojih razen v snegu in ledu, ne glede na temperaturo.
Mah...
krneki0001 ::
Ne mislim, da je cesta samo moja, ampak VEM, da je od vseh, zato mi gredo prepotentni idijoti na živce.
Aha napad je najboljša obramba.
Nehaj pisat traparije in obdrži še tisto malenkost kredibilnost kar jo še imaš, čeprav zame nimaš nikakeršne kredibilnosti več, ker se stalno zapetaš v lastne izjave.
Pojdi offroadat in tam pripoveduj pravljice ali pa mogoče v vrtec - tam te bodo mogoče še poslušali.
Over and out.
Očitno te je zabolelo!
bzp ::
Ted: priznam, nemško znam premalo da bi pdf na linku prebral tekoče, ampak meni se zdi da so oni na testiranju imeli 10 zimskih gum + 1 celoletne. Le-te, so se odrezale slabše. V grafih se pa iz nenznanega vira, pojavijo še letne gume. In glede na to, da na koncu vseeno kot najbolj priporočljive izberejo ene izmed zimskih gum, bi skoraj upal trditi da so podatki o obnašanju letnih gum izvirali iz testa z drugačno temperaturo in so v grafih samo za primerjavo.
Nemelk ::
mene pa zanima naslednje...
na leto naredim cca 40.000km, od tega je prav gotovo ene 80% na AC... zdej, imam na avtu skoraj nove letne gume.
Zakon je pr nas pač tak, da 15. novembra morš met prave gume in/ali verige, pa tut če je še sonce in suha cesta...
torej, kmal bo treba dat gor neki zimskega oz verige v prtljažnik. jaz bi rad malo prišparal tele letne ki jih mam, zamenal bi jih pa z:
a) zimskimi ali
b) t.i. M+S?
ne morem se odločit katere bi. rad bi samo da se nebi preveč obrabile, da bojo še za drugo zimo. zakon je tak, da jih moreš imeti 5 mesecev, kar zame pomeni cca 18000km. torej, katere gume se bolje obnesejo na AC? zimske ali M+S?
na leto naredim cca 40.000km, od tega je prav gotovo ene 80% na AC... zdej, imam na avtu skoraj nove letne gume.
Zakon je pr nas pač tak, da 15. novembra morš met prave gume in/ali verige, pa tut če je še sonce in suha cesta...
torej, kmal bo treba dat gor neki zimskega oz verige v prtljažnik. jaz bi rad malo prišparal tele letne ki jih mam, zamenal bi jih pa z:
a) zimskimi ali
b) t.i. M+S?
ne morem se odločit katere bi. rad bi samo da se nebi preveč obrabile, da bojo še za drugo zimo. zakon je tak, da jih moreš imeti 5 mesecev, kar zame pomeni cca 18000km. torej, katere gume se bolje obnesejo na AC? zimske ali M+S?
Nemelk ™
mingo ::
Kupujem nove gume velikosti 185/65 15 in se odločam med:
Dunlop SP WINTER SPORT 3D
http://www.mojegume.si/dunlop/sp-winter...
Michelin ALPIN A4
http://www.mojegume.si/michelin/alpin-a...
Bridgestone Blizzak LM-32
http://www.mojegume.si/bridgestone/bliz...
Zanima me kakšne so kaj vaše izkušnje s temi modeli. Mogoče kakšni predlogi?
Hvala.
Dunlop SP WINTER SPORT 3D
http://www.mojegume.si/dunlop/sp-winter...
Michelin ALPIN A4
http://www.mojegume.si/michelin/alpin-a...
Bridgestone Blizzak LM-32
http://www.mojegume.si/bridgestone/bliz...
Zanima me kakšne so kaj vaše izkušnje s temi modeli. Mogoče kakšni predlogi?
Hvala.
El Barto ::
Osebno bi pogledal še tule: http://www.gumax.net/
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
D3m ::
Jaz sem v torek vzel Dunlop wintersport 4D 195/65 R15. Cena: 61 eur/kos
|HP EliteBook|R5 6650U|
10dinho10 ::
Zdravo sem nov tukaj!!!
Rabil mi relativno male gume in sicer mere 155/70 13.Glede testov so bile najboljše Continental WinterContact TS 800 in so mi takoj padle v oči sem pa razmišljal ker nimam ravno globokih žepov da bi dal na predno os gumi Continental WinterContact TS 800 na zadnjo os pa nekaj cenejšega glede na to da pride ena guma od continentala 50 evrov.Torej bi dal na zadnjo os 30-40 evrov za eno gumo.
Continental WinterContact TS 800:
In pa nekaj povezav do malo slabših in tudi cenejših gum:
Uniroyal MS Plus 6
Sava Eskimo S3+
Semperit Master-Grip
(ta že sicer malo presega mojo mejo ampak je še vseeno 10 evrov manj.
Upam da mi bo kdo znal povedat če se dobro obnesejo gume rezličnih znamk.
Hvala :)
Rabil mi relativno male gume in sicer mere 155/70 13.Glede testov so bile najboljše Continental WinterContact TS 800 in so mi takoj padle v oči sem pa razmišljal ker nimam ravno globokih žepov da bi dal na predno os gumi Continental WinterContact TS 800 na zadnjo os pa nekaj cenejšega glede na to da pride ena guma od continentala 50 evrov.Torej bi dal na zadnjo os 30-40 evrov za eno gumo.
Continental WinterContact TS 800:
In pa nekaj povezav do malo slabših in tudi cenejših gum:
Uniroyal MS Plus 6
Sava Eskimo S3+
Semperit Master-Grip
(ta že sicer malo presega mojo mejo ampak je še vseeno 10 evrov manj.
Upam da mi bo kdo znal povedat če se dobro obnesejo gume rezličnih znamk.
Hvala :)
10dinho10 ::
Pardon nekaj me je zajebavalo glede linkov upam da mi bo zdaj ratalo:
Continental WinterContact TS 800
http://www.gume-pnevmatike.com/products...
Uniroyal MS Plus 6
http://www.gume-pnevmatike.com/products...
Sava Eskimo S3+
http://www.gume-pnevmatike.com/products...
Semperit Master-Grip
http://www.gumaguma.si/avto-gume/10097-...
Continental WinterContact TS 800
http://www.gume-pnevmatike.com/products...
Uniroyal MS Plus 6
http://www.gume-pnevmatike.com/products...
Sava Eskimo S3+
http://www.gume-pnevmatike.com/products...
Semperit Master-Grip
http://www.gumaguma.si/avto-gume/10097-...
dronyx ::
Jaz sem se zadnjih 5 let vozil tudi pozimi z letnimi gumami in sem še živ. Kadar je zapadel sneg sem šel na vlak, potem pa splužijo in ni več problema. So pa sedaj po petih letih letne precej boge in sem hotel pred dnevi zamenjati letne z novimi letnimi, pa me vulkanizer debelo pogleda, češ da bo sedaj zima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
dronyx ::
Pozabil sem dodati še to, da imam pozimi vedno v prtljažniku ketne in ostale sadomazo pripomočke, če me slučajno policija ustavi.
WarpedGone ::
Drži fige da se mi ne zabiješ v rit al pa da te ne odnese na nasprotni pas ravno ko bom jaz pripelal nasproti.
Ker ne bo razbit samo tvoj avto.
Ker ne bo razbit samo tvoj avto.
Zbogom in hvala za vse ribe
dronyx ::
@WarpedOne: Zate so dosti bolj nevarni tisti, ki vozijo zimske gume za 200 € na kos in mislijo, da vozijo po tračnicah.
WarpedGone ::
kot sm reku, če se vame zaleti avto z letnimi, ne bo razbit samo avto. pridiga ti ne bo pomagala.
Zbogom in hvala za vse ribe
oemdzi ::
Vsi gor zimske gume in se zaletavat v WapedOnejev avto.
p.s. Kaj pa ce imam na letnih ketne, tudi steje ?
p.s. Kaj pa ce imam na letnih ketne, tudi steje ?
10dinho10 ::
Se lahko prosim držite teme ne pa pista oslarije ki nobenega zanimajo to lahko pišete na fbju 24ur ali nogomaniji.Nočem bit nesramen ampak jaz res nucam pomoč glede gum!!!!
Brez zamere
Brez zamere
gruntfürmich ::
glede gum ni znanosti; mehkejše bolj primejo in se prej obrabijo, trše ravno obratno. izbrati si moraš samo še znamko ki ji zaupaš in to bo to.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
10dinho10 ::
Ja to vem ampak mi lahko kaj priporočaš kaka kombinacija bi bla zamgovalna ker na dan naredim od 50 do 60 km in bi rad bil zasiguran.Continental WinterContact TS 800 so tak ubijalske in bi jih na predno os na zadnjo os pa bi dal malo slabše.
gruntfürmich ::
glede gum se ne spoznam praktično nič, vendar če si veliko na cesti bi jst uzel mehkejše, da ustaviš takoj.
s trdimi boš prišparal, vendar boš imel zavorno pot veliko daljšo; torej bolj nevarna varianta.
ali pa uzameš nekaj vmes.
za na zadnji del dati slabe gume pa se tudi pozanimaj kako je, ker je možnost, da ti lahko potem zadnji del poplesuje ob pizdariji.
odločitev je pa na koncu tvoja.
s trdimi boš prišparal, vendar boš imel zavorno pot veliko daljšo; torej bolj nevarna varianta.
ali pa uzameš nekaj vmes.
za na zadnji del dati slabe gume pa se tudi pozanimaj kako je, ker je možnost, da ti lahko potem zadnji del poplesuje ob pizdariji.
odločitev je pa na koncu tvoja.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
10dinho10 ::
ker prednje vlečejo in bi zato dal od spredaj top gume od zadaj pa malo slabše a misliš da to ne bi blo dobro?!
gruntfürmich
ja kak pa naj vem prek neta kera je mehkejša mogoče bi lahko sklepal po testih v kategoriji obrabe gume?
gruntfürmich
ja kak pa naj vem prek neta kera je mehkejša mogoče bi lahko sklepal po testih v kategoriji obrabe gume?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 10dinho10 ()
WarpedGone ::
Kupi štiri enake dobre gume. Žal gre kvaliteta skoraj linearno s ceno. Contitnental so dobre gume, sava niso. Pri 50€ na gumo nimaš kaj pametovat in šparat.
Hočeš pršparat 20 € katere boš za vikend nato zagonil v diskaču?
Hočeš pršparat 20 € katere boš za vikend nato zagonil v diskaču?
Zbogom in hvala za vse ribe
;-) ::
ker prednje vlečejo in bi zato dal od spredaj top gume od zadaj pa malo slabše a misliš da to ne bi blo dobro?!
gruntfürmich
ja kak pa naj vem prek neta kera je mehkejša mogoče bi lahko sklepal po testih v kategoriji obrabe gume?
S3 je izredno mehka, super za po snegu, slabša po mokri cesti pa takoj se zrabi če malo po toplem asfaltu pelješ.
Pri 13" nebi jaz preveč gledal na denar ker dobiš za mali denar dobre pnevmatike in ni tolikšnih razlik v ceni za tistih 20€, pri 17" sem imel letos že kar probleme saj so razlike tud po 40€ na pnevmatiko, kar pa ni več tak malo.
amigo_no1 ::
WarpedGone je izjavil:
pol bom dal bokser na roko ...
Hehe, kako veš da on ni večji/težji kot ti (in ima štilerco/bejzbol palico pod obvezno opremo ) ?
10dinho10
Vzami Continental WinterContact TS 800 ali Semperit Master-Grip.
http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=34
http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=3...
Sam S3 tudi ni tako slaba, saj je bila 2007 čisto pri vrhu (takoj za Dunlop sp winter response in Continental WinterContact TS 800).
Meni je recimo precej čudno, da je lahko eno leto pri vrhu, čez par let pa taista bolj proti koncu lestvice.
Edino če so šle ostali proizvajalci tako naprej.Vsekakor pa to ni slaba guma (ala kitajski čing čang).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
WarpedGone ::
Hehe, kako veš da on ni večji/težji kot ti (in ima štilerco/bejzbol palico pod obvezno opremo ) ?
Če mam s sabo bokser, kakšna je verjetnost da nimam še česa tazga? :D
Sicer pa ja, lepo se pogleda teste za svojo dimenzijo in najde Price/Performance zmagovalca.
Zbogom in hvala za vse ribe
black ice ::
ker prednje vlečejo in bi zato dal od spredaj top gume od zadaj pa malo slabše a misliš da to ne bi blo dobro?!
Taka gostilniška logika te ne bo daleč pripeljala. Zadaj moraš vedno imeti boljši par gum, ne glede na to, na kateri par avto vleče. Seveda je idealno imeti oba para čimboljša. Zakaj? Zato, da ti pozimi zadek ne drsi iz ovinka. Veliko težje loviš zadek kot pa zravnaš volan in potem spet narahlo zavijaš. Seveda se pri 'lovljenju' zadka pri povprečnem vozniku zgodi, da še bolj zavija v smer ovinka namesto v nasprotno smer in zato odleti s ceste.
Glede zgoraj napisanega lahko kamot vprašaš kateregakoli inštruktorja varne vožnje, ki si ta naziv zasluži.
10dinho10 ::
Hvala vsem zelo ste mi pomagali! Zdaj se Še samo odločam med continental wintercontact ts 800(dobrih 50 evrov) in cenejŠo različico semperit master-grip(42, 50 evrov)torej okoli 170 evrov za semperit gume in dobrih 200 evrov za continentalove gume. Še bom videl kak pa kaj.
Res hvala majstri ste
mislim da sem se odločil in bom vzel semperitove gume ker sem prebral da so narejene za majhne avte torej so idealne za moj avto jupiii lol
Res hvala majstri ste
mislim da sem se odločil in bom vzel semperitove gume ker sem prebral da so narejene za majhne avte torej so idealne za moj avto jupiii lol
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Ziga Dolhar ()
Fizikalko ::
Pri tej razliki seveda vzemi kar Semperit, po testih je približno enako dobra kot Continental...
RejZoR ::
Če so boljše za pogoje, ki jih največkrat srečuješ, potem ne šparaj tistih 30 evrov... Recimo pri nas prav veliko snega nikoli ni, je pa veliko plundre in mokrih cest v navezi z mrzlim asfaltom. Recimo Goodyear UG8+ se je letos obnesel malce slabše v polnem snegu ampak ker takih pogojev skoraj nikoli nimamo pri nas so še vedno top gume. Isto poglej zase pa pol oceni.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
10dinho10 ::
WarpedOne
http://www.gume-pnevmatike.com in na http://www.gumaguma.si.Res so zelo poceni na teh 2 straneh ker podrugod so take gume dosti dražje v trgovini pa tak da se ne menimo
http://www.gume-pnevmatike.com in na http://www.gumaguma.si.Res so zelo poceni na teh 2 straneh ker podrugod so take gume dosti dražje v trgovini pa tak da se ne menimo
WarpedGone ::
Ja, manjše dimenzije so precej poceni. Očitno so si nabavli zaloge, ko so ble še cene nizke in sedaj "žanjejo" glede na frišne cene na borzah gum. Prepričaj se da so zadeve na zalogi in ne čakat preveč.
Zbogom in hvala za vse ribe
Libertarian ::
Pri tej razliki seveda vzemi kar Semperit, po testih je približno enako dobra kot Continental...
sarcasm?
Sic semper tyrannis
RejZoR ::
Men je samo hecno zakaj grejo štancat nove serije gum, če so se prejšnje obnesle odlično? Recimo UltraGrip 7+ so bile daleč najboljše, UltraGrip 8+ pa ne. Oz kako bi se npr 7+ obnesla proti 8+. Tko pa vsako leto nova serija gum. Zakaj? Kakšna posebna fora?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Goody ::
Men je samo hecno zakaj grejo štancat nove serije gum, če so se prejšnje obnesle odlično? Recimo UltraGrip 7+ so bile daleč najboljše, UltraGrip 8+ pa ne. Oz kako bi se npr 7+ obnesla proti 8+. Tko pa vsako leto nova serija gum. Zakaj? Kakšna posebna fora?
Ja strašno posebna: marketing in potrošništvo...
RejZoR ::
A ne bi bil hud marketing, da bi lahko rekli, naše gume so tolk dobre, da jih ne potrebujemo predelovat.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 541096 (241) | c0ck4m0u53 |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36242 (31139) | m0LN4r |
» | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25154 (21008) | Domobrancek |
» | Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 44888 (38607) | oemdzi |
» | gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25518 (22884) | krneki0001 |