» »

Zimske gum poleti ???

Zimske gum poleti ???

«
1
2 3
...
5

balluf ::

Na avtu imam še zmeraj zimske gume Continental , gum nisem zamenjal ker za naslednjo sezono ne bodo imele več dovolj profila -oziroma bi bile glih na meji (če bi jih zamenjal z letnimi konec sezone).
Povedati moram, da naredim zelo malo km, sedaj ko je začelo biti toplo bi jih moral zamenjati z letnimi,trenutno imajo gume še +3mm profila ,pa me ima,da bi jih pustil do zimske sezonein in bi prišparal letne,(takrat bi kupil nove zimske),malo me skrbi glede varnosti bodo zdržale ,da mi jih ne raznese:'(.
Kilometrov bom do konec septembra naredil mogoče 2500-3000 max, 1x morje 1000 km ostalo v radiusu 200km okoli doma.
Kaj mi svetujete ?

sandmat ::

ni hudega, samo obrabil jih boš v manj kilometrih, kot bi jih pozimi.

jalovec09 ::

1.6 mm je po zakonu, poraba je mal višja, oprijem slabši kot pri letnih, ampak če voziš normalno in malo potem jih znucaš do konca. Preveri le da niso napokane.---

Aston_11 ::

Ce ze imas letne, zamenjaj. Gojzarji poleti pac, daljsa varnostna razdalja,1000km po vrocini namorje... jaz bi zamenjal, prihranek je nikakav.

cekr ::

Če ne delaš veliko km in voziš po pameti, imaš lahko stalno zimske gume.
Itak jih ne boš zgonil v petih letih. Potem je pa itak čas za nove.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

mitja73 ::

Pol litra več na 100 km je približno 15 litrov pri 3000 km je recmo 25 EUR, to pomeni da je cenejše če daš gor nove letne ker jih bom znucal za manj kot 25 EUR.

Da o varnosti in o tem da se bodo v ovinku bolj spodvijale če bi prišlo do mal prevelke hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mitja73 ()

Virjan ::

Tudi jaz bi jih menjal z letnimi, boljsi performans, manjsi kotalni upor, vecja varnost, ceprav mam feeling da se zmeraj boljse zimska continental kot sava letna guma ;)

PacificBlue ::

Imam jaz tudi zimske continental še gor, dve sezoni sem imel prej zimske mišelinke. So se precej obrabile potem na robovih in vožnja v nalivu in stoječih vodah ni bila več ok. Predvidevam, da so continental malo bolj trde. Delam pa tudi malo km, do 13-15 tisoč na leto.

AapocalypseE ::

Sprašujete pa eni malo smešna vprašanja.

Počasi bojo na netu vprašanja ala kaj si naj kupim za jest ipd...

Zvoziš do konca stare zimske, če si umirjen voznik, če si divjak pa menjaš za letne to je to...

;-) ::

Ne beri bedarij. Zimska guma ni letna razen ce si doma nekje na skandinaviji jih uporabljaj poleti.

Zavorna pot po suhem sploh pa po mokrem je neprimerno vecja, oprijem na ovinkih je dosti slabsi, imajo vecji mums in se svaljkajo po ovinkih itd itd


Če ne delaš veliko km in voziš po pameti, imaš lahko stalno zimske gume.
Itak jih ne boš zgonil v petih letih. Potem je pa itak čas za nove.


5 let stare zimske gume vozene pozimi in poleti so ze pol zivljenja preko dobe uporabnosti. Jaz menjam gume na tri leta zimske in letne, ce pa nimas za gume kibso osnovnibstik z podlago pa bolje da si omislis kolo

jalovec09 ::

Zimska gume M+S je blat+sneg, zvoziš do konca. Mal poglej kolk voznikov ima zimske.

Skyman ::

http://www.zurnal24.si/kako-delujejo-zi...

vsi "pametni" pa da boste postali pametni preberite..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

jalovec09 ::

Samo, da 10km/h več voziš z letnimi pa je na koncu isto. Če se dela mal kilometrov potem logično zvoziš do konca, ni dileme.
Jih imam na svojem, avto rabim 1x/tedensko.

Skyman ::

To je potem druga zadeva..jz imam tudi tekom tedne predvsem mestno voznjo,za vikende pa ponavadi relacijsko,si ne predstavljam da bi vozil v zimskih gumah polet,ze zarad samega obcutka na cesti

AapocalypseE ::

Ni neki bav bav zimska guma poleti. Smo bili tudi na morju z zimskimi gumami in ni nobenenega problema. Problem nastane, ko hočeš sprobavat lego avta z zimskimi gumami. Takšen človek pa si bo itak kupil letne gume.

Ni treba tople vode tukaj odkrivat...

mitja73 ::

Predvsem je dražje vozit zimske non stop, kdor si tega ne zna izračunat pa nja pač plačuje več v celotni dobi uporabe.
TCO pa to ....

AapocalypseE ::

Tukaj se ne pogovarjamo o uporabi zimskih gum non stop, ampak, ker bi bile za zimske razmere itak preslabe, jih zvozi do konca čez poletje, tako da v bistvu prišpara na obrabi letnih in potem kupi nove zimske.

mitja73 ::

Pol litra večja poraba na 100 km je ~ 0,6 €
Na 10000 km je to pol 60 in na 20000 potem 120 €
Povprešen voznik dela ~ 30k letno, recmo 20k z letnimi in 10k z zimskimi

AapocalypseE ::

On bo naredil 2500-3000km do konca septembra...

Skyman ::

poj bo dal pa letne gor:))

Miha 333 ::

AapocalypseE je izjavil:

Problem nastane, ko hočeš sprobavat lego avta z zimskimi gumami.

Ali pa ko ti zmanjka za 2m zavorne razdalje, ko ti otrok skoči na cesto.

Vse to, da dokler si umirjen voznik, ne rabiš ravno najboljših gum itd., drži, dokler se ne pojavi krizna situacija. Takrat je dobra guma (z dobrim oprijemom, kar zimska poleti ni, prav tako letna pozimi ne) vredna dosti več od svoje cene. Zaradi tega jo potrebuješ, za običajno vožnjo pa je itak vsaka dobra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

AapocalypseE ::

Po cestah z otroki ob njej dirkajo samo nespametni vozniki, tako da če pelješ normalno, preprečiš tudi z zimsko gumo.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Dejansko pa vemo, kako je v realnosti. Imamo ljudi, ki poznajo dva položaja pedala, vmes nič, nato ostale, ki ne zmorejo ali pa imajo jajca od avtov, ki ne zmorejo speljati dveh ovinkov, ne da bi sekali (verjetno jih jebejo stare zimske zlizane gume, ki bi jih imeli še čez poletje in morda še čez zimo, ker nove so drage kot pes), nato razne vinjene, kjer bi ga morda dobra guma obdržala na cesti itd. itd.

AapocalypseE ::

Če balluf spada med take potem boljše, da da gor letne in zimske kar odstrani.

Drugače pa jaz osebno, če sekam ovinek ga zaradi udobja in manjše obrabe gum :)

Zgodovina sprememb…

Cifix63 ::

@balluf - evo.
Čist normalna zadeva. Ti jih čist normalno porabi (zimske) do konca. Brez vsakega pomisleka.
Ne poslušaj flancanja in teženja nekaterih..za pripadnike podalpskega plemena je značilno, da komplicirajo tam kjer ni treba, kjer pa bi morali pa ne.
To z gumami počnem že 30 let in sploh ne vidim v tem ovir. Če bi pa bil tajkun ali izvrstno plačan profesor in kot tak voznik Porsheja, Bmw 7,.. pa se tukaj bržda ne bi oglašal in spraševal ampak gume menjal mesečno.

darkz ::

Jaz sem samo 1x vozil poleti z zimskimi gumami in nebom nikoli več ... imam zelo slabe izkušnje.. :)
|ryzen 3900x|, |2x8 ddr4 3600|, |x470-f rog|
|970pro 512|, |5700 xt|, |nzxt x52|, |omen 32|

Oberyn ::

Kolikor se meni zdi, je v nekaterih državah prepovedano poleti voziti z zimskimi gumami, nisem pa čisto prepričan. V Italiji recimo. Tako da če kam v tujino pelješ, se je mogoče dobro prej pozanimati glede tega. Zimske gume avgusta ziher niso tolk nevarne, kot 100 let stari jugoti, katrce in celo fički, kar še vedno včasih vidim, celo v mestih (kaj šele kje v hribih ali recimo v Dalmaciji).

sandmat ::

Oberyn je izjavil:

Kolikor se meni zdi, je v nekaterih državah prepovedano poleti voziti z zimskimi gumami, nisem pa čisto prepričan. V Italiji recimo. Tako da če kam v tujino pelješ, se je mogoče dobro prej pozanimati glede tega. Zimske gume avgusta ziher niso tolk nevarne, kot 100 let stari jugoti, katrce in celo fički, kar še vedno včasih vidim, celo v mestih (kaj šele kje v hribih ali recimo v Dalmaciji).


izgleda, da se povprečnemu vozniku ni treba bat v Italiji, ker to velja za nizke razrede gum. Citat iz enega foruma:
The scheme applies to tires with speed index M, N, P or Q, which are approved by 120 up to 160 km / hr.


http://www.englishforum.ch/internationa...

Glede na komentarje v linku je v Švici enako.

m0LN4r ::

Jaz vsako leto komaj čakam 15.marec, da vzamem tiste obvezne zimske dol. To je kot dan in noč, ampak če ne delaš dosti kilometrov na hitrih in prometnih cestah se da preživet do jeseni, ampak še vedno bo razlika, kot dan in noč.

100 let stari jugoti, katrce in celo fički,

Odvisno od šoferja, tiste ki jaz poznam so kulturni vozniki oldtimerjev ne neki zaletavalci željni adrenalina, hitrosti in nevarnosti.
Večina nezgod se zgodi v novejših, hitrejših avtih od yugeca.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jalovec09 ::

Poglejte kolk avtov ima zimske !
Itak ratajo trde.

GrimReaper ::

Poglej tudi kako hitro vozijo. Sicer kot je že eden omenil, je v krizni situaciji vseeno dobro imet dobre gume, ampak ko sam take voznike gledam, je skoraj nemogoče da pridejo v tako situacijo, saj se praktično sploh ne premikajo.
Res pa da taki vozniki imajo tudi svoje fore, da vozijo povsem brez varnostne razdalje, se vključijo na glavno cesto s 1000 obrati in še marsikaj. Mislim da za take bedake je vseeno kakšne gume imajo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

globoko grlo ::

Lej, imaš kar nekaj ČEjev, ki padejo v skupino :

- hitrega ustavljanja (otroc na cest, nesreča ...)
- hitra sprememba smeri (aka losov test)

Pri obeh stvareh zimske gume pogorijo, še posebej v južnih krajih.

Enivej, če boš naredil sam ene 3K do zime, potem se bojo letne obrabile za pol qrca, tko da zamenjej!

Sem probaval z zimskimi polet mal čez ovinke it in nebi več ponovil, gume so ble kt čigumiji (pa ne uni trdi jugoslovanksi, haha)

tko da, zameni
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

mitja73 ::

jalovec09 je izjavil:

Poglejte kolk avtov ima zimske !
Itak ratajo trde.


In, a to je opravičilo da vsi z zimskimi ogrožajo tebe ki voziš previdno in te je strah da se bo kak z zimskimi vate zaletu ?

radmannsdorf ::

jaz mam zimske na službenem že par let, celo leto. pa tudi to poletje bom skuril še te. je pa res da jih mam za samo nekje 2 leti, kar je okoli 25k km :)

noraguta ::

mitja73 je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

Poglejte kolk avtov ima zimske !
Itak ratajo trde.


In, a to je opravičilo da vsi z zimskimi ogrožajo tebe ki voziš previdno in te je strah da se bo kak z zimskimi vate zaletu ?
jenej no, največ nesreč je pri hitrosti traktorjev. Če ti pa srne skačejo pred avto pa itak nimaš šans.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

joze67 ::

mitja73 je izjavil:

In, a to je opraviÄilo da vsi z zimskimi ogroĹžajo tebe ki voziĹĄ previdno in te je strah da se bo kak z zimskimi vate zaletu ?


Znimivo. Nikoli do danes si nisem mislil, da me ogrožajo vozniki z zimskimi gumami poleti. Prehitri - ja. Arogantni - tudi ti. Nepazljivi - so na seznamu. Utrujeni - tudi. Z zimskimi gumami - wtf?

toplakd ::

Problem je ko se pojavi kombinacija vseh zgoraj naštetih.

pegasus ::

8 let sem vozil iste zimske gume in ko so me končno prepričali, da jih zamenjam, sem ugotovil, da nove letne na mojem referenčnem delu ceste držijo precej slabše. Tako da ...

šernk ::

mene pa nikoli še ni ogrožal prehiter voznik. ogrožajo me predvsem vozniki, ki so nepotrpežljivi in vozniki ki ne vidijo 2m okoli sebe.

hitri ponavadi ostanejo na svojem pasu in me ne motijo.

zimske gume poleti so zame nekaj kar si nočem niti predstavljat. ker sem na primorskem koncu imam zimske gume od prvega snega (oziroma, če slučajno grem kam kjer je možnost sneženja jih vržem gor) pa do nekje začetka marca. potem so temperature čez dan že redno 20°C in takrat zimska guma za moje pojme ni več varna, skozi ovinke po mokrem pa že prav lepo na robu drsenja in nato se prične vožnja 10% manj kot v povprečju in padem med ljudi, ki delajo kolone. zato da bom prišparal 20€ na 3 leta...ne hvala.

se da vozit tudi z letnimi pozimi in poleti z zimskimi ampak oprijem obeh je kot noč in dan. če delaš 3000km letno (ali na pol leta) zabriši zimske v smeti, ker se ne splača šparat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Martin Krpan ::

Sem predlani tudi jaz čez poletje zvozil stare zimske gume. Na moje presenečenje niti na +30 C ni bilo neke strašne razlike.
Tisto razliko ,ki sem jo občutil pripisujem predvsem znamki in starosti gum.
Zimske Sava Eskimo , 6let vs. letne Continental , 1 leto.8-O

eric_cartman ::

Čedalje bolj se mi zdi, da tut če maš najboljšo gumo letno ali zimsko je naš asfalt tako zanič, da drsi ne glede na vse.

To se recimo opazi predvsem v BTCju na krožnih. Če še malo dež pada pred tem, tam nastane živa drsalnica, ne glede na znamko in vrsto gume.

m0LN4r ::

To so ble najboljše letne gume, ki sem jih do zdaj vozil. Dež ali suho ni blo razlike:


Zimske pa brezveze to je gumitwist.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Roadkill ::

Pri 30+ ti lahko na kakem dobro razgretem asfaltu uspe kak drift, drugače pa bodo držale dobro. V dežju veliko bolje kot letne gume recimo.
Ü

MIHAc27 ::

Balluf ti samo vozi, miško.

Sem sprobal tudi jaz že oboje... Letne celo leto, trenutno pa zimske celo leto.
Letne gume pozimi: je močno odvisno od vremena. Če je sneg, poledica potem imaš problem. Če je bilo suho je bilo v redu.
Edini sem bil na Vranskem Januarja z letnimi. Eno vajo celo dominiral z svojim 1.2 Kangoojčkom...lol.

Zimske poleti: kot že rečeno gume se rabijo hitreje... ampak jaz pri vožnji ne opazim kake razlike. V noben ovink me ni zanašalo (če nisem sam vanj zapeljal kar v 4. namesto 3. prestavi). V največji vročini lezel lani na Dubrovnik, pa se niso stopile, kakor nekateri mislijo, da se kar bodo.

Itak pa delam letno samo 10k km, tako da gume pri meni ratajo dosti prej prestare, kot obrabljene.

jalovec09 ::

Se popravim ne glede na komentarje, takoj jih menjaj za letne, gume so nekaj kar mora pri avtu bit TOP.

AapocalypseE ::

Brezveze mu več kaj pisat, ker zgleda ne sodeluje v temi.

oemdzi ::

Vozim +5 let stare in že rahlo trde gume sava m+s poleti in pozimi, pa ob normalni vožnji nič ne zdrsava in razne bajke in povesti o nekem noro občutnem slabšem oprijemu seveda ne držijo. Vozim večinoma po omejitvi, kdaj po avtocesti tudi malce več, skratka ne štopam prometa. Saj ne rečem, da ni boljše imeti nove in letne/zimske, niso pa te zimske poleti tako smrtonosne kot eni tukaj prodajate bučke,vaše mnenje vaš, problem. Jaz se v vas zaletel zaradi njih zagotovo ne bom, vsaj ne po lastni krivdi. Tistih nekaj procentov, ki ti pa "kao" lahko rešijo življenje; je pa tako, da če bi na vsak procent gledal, se bi na cesto podajal samo še s šleparjem, ker tam je najbolj občutna razlika v varnosti oz. me po drugi strani kot kolesarja še najmanj skrbijo moje gume na avtomobilu in kaj se mi zaradi njih lahko zgodi, ko je 9999x večja možnost, da me en šlepar odnese s seboj (izhajam nekako iz tega, da mi avto še ni zadriftal, šleparjem pa sem s ceste skakal vsaj 5x, da drugih neumnosti ostalih voznikov ne omenjam).
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

balluf ::

AapocalypseE je izjavil:

Brezveze mu več kaj pisat, ker zgleda ne sodeluje v temi.


Kar pridno berem vaše komentarje sproti, gume so še zmeraj zimske :D, zaenkrat .

WarpedGone ::

Vozim +5 let stare in že rahlo trde gume sava m+s poleti in pozimi, pa ob normalni vožnji nič ne zdrsava in razne bajke in povesti o nekem noro občutnem slabšem oprijemu seveda ne držijo.

Ne drži kvečjemu tvoja predstava kakšna je dejanska razlika in kdaj se bolj pokaže. Višja kot je temperatura in večja kot je obremenitev gume, bol se razlika pokaže. Ko stojiš na parkirplacu razlike sevda ni, ko pa pri 130 na razgreti ac skočiš na zavoro in hkrati zaviješ na sosednji pas zaradi nenadne štale pred tabo, bo pa razlika zelo očitna. Al si pa totalno brez občutka kaj se z avtom dogaja. Kar je lahko tvoj problem al pa problem podrtije s katero se voziš.

Razkrtije: letos poleti vozim zimsko gumo v njeni zadnji sezoni, jeseni nabavim nove. In si ne delam utvar da ni razlik. So očitne a zaenkrat še stiskam zobe ker so tele zimske bistveno bol udobne od novih letnih. Ko bo občutek preveč plavajoč letijo dol, tudi če še ne bo konc poletja. Tudi zato ker se tudi nove letne obnašajo različno ena od druge in še zdaleč nso kar vse nove letne vedno nujno boljše od zvoženih zimskih. Sploh pogrešam teste že zvoženih gum, različne stvari se skozi čas obnašajo različno, tle je pa kr treba verjet kao da če je nova bla bolša bo tudi čez tri leta še vedno boljša. Čista vera brez osnove.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Še to: razlika med zimsko in letno se lahko zamaskira z dimenzijo in podvozjem. Če so na avtu visokopresečne gume in je podvozje mehko plavajoče pol itak nimaš pojma kolk je oprijema pod kolesi in je med vrtenjem volana in obračanjem avtombila itak zelo elastična povezava. Tle občutit razliko v običajnih situacijah je težko. Če pa so na avtu nizkopresečne gume in je podvozje manj gumijasto tako da avto hitreje reagira na volan in maš občutka direktne povezave s podlago, pa se hitreje in močneje občuti manjko oprijema gum.

Skratka, če že s super duper letnimi gumami plavaš po cesti sem in tja pa se tega sploh ne zavedaš, pol se tut slabšega oprijema zimskih gum ne boš zavedal. Če pa gre avto z letnimi ko po tirikih in v desetnki uboga najmanjši zasuk volana, boš pa opazu ko bo iz desetinke nastala sekunda, da se nos obrne v levo ali desno.
Zbogom in hvala za vse ribe
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava pnevmatik po 15. 11. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12322169 (17862) Buggy
»

Staranje zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5410099 (8214) GrimReaper
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16833519 (28416) m0LN4r
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13723978 (21344) krneki0001
»

Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11332798 (29939) SuperVeloce

Več podobnih tem