» »

Zimske gum poleti ???

Zimske gum poleti ???

1 2 3
4
5

Magic1 ::

Ni čudno da rabite zimske in letne gume v vsaki situaciji, če pa vozite tako da vam gume še 30kkm ne zdržijo. To pove vse. Jaz še nobenim gumam nisem uspel pobrati več kot pol profila dol in ne vozim kot upokojenc...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

SuperVeloce ::

ja tista s 30kkm je res malo čudna cifra, če ne uporabljaš nekih ultra športnih gum z izjemno visoko obrabo. Čisto na vsak šiht se pa res ne pelješ čez prelaz
i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

AapocalypseE ::

Jaz sem osebno prej avto prodal, ko bi moral menjat gume, ampak koliko berem na drugih forumih imajo ljudje večina 30-40k km in morajo menjat.

S slabšimi gumami pa po 15k km in so zanič.

Domobrancek ::

no ja nevem to kok hitr jih zvozš je odvisn od terena..moj brat recimo jih zvoz u eni sezoni bl k ne čist..ma zahtevn teren z kr velikim naklonom pa velik ovinkov je tko da mu grejo dost hitr..je pa tud res da ponavad ne kup novih gum ampak une ulite (al kako se reče) nvm čist kaj je razlika sam kokr vem so te mal slabše? tko da ja odvisn od terena..

AndrejO ::

SuperVeloce je izjavil:

ja tista s 30kkm je res malo čudna cifra, če ne uporabljaš nekih ultra športnih gum z izjemno visoko obrabo. Čisto na vsak šiht se pa res ne pelješ čez prelaz

Ahem. Povej to tistim, ki se vozijo iz Bele krajine v Novo Mesto na šiht.

PacificBlue ::

Zimske gume vozim vso leto zato, ker potem vsake dve leti kupim nove in imam boljše gume čez zimo. Potem se pozimi ne vozim s tremi leti starimi obrabljenimi ali še več, ker zimske razmere so mi bolj pomembne. Živim v hribih in je zato to odločilen faktor. Si pa kupim višji rang, da še zdrži kolikor tudi poleti.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

PacificBlue je izjavil:

Zimske gume vozim vso leto zato, ker potem vsake dve leti kupim nove in imam boljše gume čez zimo. Potem se pozimi ne vozim s tremi leti starimi obrabljenimi ali še več, ker zimske razmere so mi bolj pomembne. Živim v hribih in je zato to odločilen faktor. Si pa kupim višji rang, da še zdrži kolikor tudi poleti.

Ah kaj pa ti veš!!! Ne slišiš stručkotov tukaj, da so zimske gume vožene poleti itak takoj zanič!
Magic

m0LN4r ::

Zimske furaš poleti na 30-40-50C ovinkastem asfaltu in potem so boljše pozimi, kot če tega nebi počel z njimi? Wait what?
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

radmannsdorf ::

vsako drugo zimo ima čisto nove za v sneg.

WarpedGone ::

Vsako drugo zimo pa zapečeno plastiko, ki še cvili ne več.
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

radmannsdorf je izjavil:

vsako drugo zimo ima čisto nove za v sneg.

Sej če jih poleti nebi vozil, bi ble praktično kot nove. Zimskih pozimi ne znucaš _skoraj_ nič. Razen, če maš težji avto in mehke balone.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

radmannsdorf ::

WarpedGone je izjavil:

Vsako drugo zimo pa zapečeno plastiko, ki še cvili ne več.

slabe si kupil če so take postale. meni še nikoli niso postale zapečena plastika :)

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Ja torej so tisto zimo po poletju sigurno velik boljše, kot če jih nebi vozil poleti in imel pozimi praktično "nove"
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mitja73 ::

radmannsdorf je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Vsako drugo zimo pa zapečeno plastiko, ki še cvili ne več.

slabe si kupil če so take postale. meni še nikoli niso postale zapečena plastika :)


Nam zaupaš tvojo izobrazbo? Kemik ?

radmannsdorf ::

a rabiš bit kemik, da ločiš gumo od plastike?
in a res misliš da gume postanejo plastične? resno?

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Boljše sigurno niso, kot če jih nebi vozil poleti.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

radmannsdorf ::

seveda niso boljše. ampak ne postanejo pa plastične :)
je pa še nekaj s temi menjavami gum...nekateri ki ne poznajo nobenega da bi jim zamenjal gume za drobiž, plačajo po 30-40€ za menjavo. in to 2x na leto je več kot ena dobra guma..
za moj slućbeni avto pomeni to kar dve novi gumi :)

TESKAn ::

Ce ne poznas nobenga, da ti menja gume, se vclanis v AMZS in imas menjavo za dzabe. Meni so na polu menjali in centrirali vse 4 za manj kot 20 evrov.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

SuperVeloce ::

Pa saj, a jih centrirate 2x na leto? 4 železne felge za zimske gume niso tak strošek, če imaš avto kaj dlje kot do prve pomladi
i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

sandmat ::

SuperVeloce je izjavil:

Pa saj, a jih centrirate 2x na leto?


ja, ne boš verjel, kako šele napačno skladiščenje gum na feltnah vpliva na vozne lastnosti.

SuperVeloce ::

Jaka znanost, položiš jih eno na drugo (tiste na feltnah) ali kupiš skonto v hofru stojalo za gume. Doma imamo takšne
 1

1


 2

2

i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

sandmat ::

Kakšno imaš temperaturo in vlažnost v prostoru?

SuperVeloce ::

V bloku pri starših imamo praktično idealno, suha klet, tema, relativno toplo celo leto (skoraj sobna temperatura). Na bajti približno enako, tam je sicer difuzna svetloba, ampak so gume pokrite s plahto, ki je bila priložena stojalu (slika 1). Itak je to vse skupaj BS, najbolj škodijo UV žarki.
i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

m0LN4r ::

sandmat je izjavil:

Kakšno imaš temperaturo in vlažnost v prostoru?

Nič kaj slabšo od kakega vulkanizerja, kjer majo v eno veliko _obično_ halo zabasano na stotine gum in še vedno so veliko bolj ohranjene, kot z vožnjo poleti, ter jih nato uporabit še za zimo.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

borut88 ::

SuperVeloce je izjavil:

Jaka znanost, položiš jih eno na drugo (tiste na feltnah) ali kupiš skonto v hofru stojalo za gume. Doma imamo takšne
 1

1


 2

2



Koliko pride tako stojalo?

GrimReaper ::

Pri prvem moraš dajat dol pokrovčke iz feltn (če imaš alu), kar ni ravno praktično.
Sam sem jih potem začel kar eno na drugo zlagati, saj tako je tudi pravilno:
http://www.continental-tyres.co.uk/www/...
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

AapocalypseE ::

Eno na drugo lepo...

Brezveze se finega delat :))

Unknown_001 ::

AapocalypseE je izjavil:

Eno na drugo lepo...

Brezveze se finega delat :))

Če maš plac...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Sicer pa jih obesiš pod strop.
Zbogom in hvala za vse ribe

AapocalypseE ::

Unknown_001 je izjavil:

AapocalypseE je izjavil:

Eno na drugo lepo...

Brezveze se finega delat :))

Če maš plac...


S stojalom ali brez gre isto prostora.

Če pa nimaš prostora za štiri gume ena na drugo pol pa res nevem...

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

in a res misliš da gume postanejo plastične? resno?

Ja resno ja. No, ne postanejo rumena plastika in Kinder Jajčka, če si to mislil.

Zimska guma vsebuje različne snovi, ki ji omogočajo, da deluje pri nizkih temperaturah. Silika je del tega. Če siliko v gumi pregreješ, kar jo poleti zagotovo, postane trda in izgubi svoje primarne lastnosti pozimi - delovanje v nizkih temperaturah. Hkrati ima zimska guma daljšo zavorno pot od letne gume.

Če se poleti zaradi različnih razlogov lahko več prevozimo s kolesom in avto uporabljamo relativno malo, bi morda tole z zimskimi gumami še šlo. Sicer pa ne, ker je že na eni daljši poti do morja, pri visoki hitrosti in morebitnim močnim zaviranjem, lahko fentaš 4 čisto nove zimske gume.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedGone ::

Žal razlagaš betonskim zidovom.
Boš zvedel, da so tiste gume ja mele še ves profil in ble zato daleč od uničenja. Al pa da se je z njii še vedno dalo komot peljat naravnost in enakomerno in zato so bile ob varni vožnji še vedno čisto OK.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

Problem je pomoje tudi v tem, da večina sploh ne ve, sploh tile, ki so prepričani v profil, kaj je dobra zimska guma; in posledično, kaj lahko dosežeš pozimi tudi v "slabih razmerah" na cesti. Pa ne v smislu performansa na temo hitrosti, tudi ja, ampak predvsem na varnost, zavorne poti in prevoznost.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

energetik ::

Super Sonic je izjavil:

in a res misliš da gume postanejo plastične? resno?

Ja resno ja. No, ne postanejo rumena plastika in Kinder Jajčka, če si to mislil.

Če siliko v gumi pregreješ, kar jo poleti zagotovo, postane trda in izgubi svoje primarne lastnosti pozimi - delovanje v nizkih temperaturah. Hkrati ima zimska guma daljšo zavorno pot od letne gume.
Res? Kako pa lahko potem pri vulkanizaciji pri 170°C+ pride ven odlična zimska guma, če pa praviš da temperatura naredi plastiko iz gume? Pa pri poletni vožnji ne pride niti blizu 170°.

Jaz sem do zdaj opazil samo, da najbolj vpliva na gumo izpostavitev sončni UV svetlobi, ampak to na letno ali zimsko. Pa da se zimska malce bolj obrablja. Nikakor pa, da bi ratala "plastična" ali da bi bistveno slabše držala kot letna. Na mokrem kvečjemu bolje.

WarpedGone ::

Ena čist random opazka: cesta od šentjakoba proti črnučam mimo belinke. Cesta je povsem ravna a so na njej ornk kolesnice.
Z letnimi 225 gumami mi avto opazno pleše levo desno, na volanu ornk čutm kolk bi mi ga rado sukalo, pa sm v kanalu al pa na vrhu 'grbe'.
Z zimskimi 225 se avto pelje lepo naravnost, čuti se sicer da cesta ni tiptop ampak kakšnega močnega večenja ni občutit, niti volan nima hude težnje po samovrtenju.

Vprašanje za vajo: ali to pomeni da imajo zimske bolši ali slabši oprijem?
Zbogom in hvala za vse ribe

SuperVeloce ::

to pomeni da imajo zimske mehkejso bocnico
i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Super Sonic ::

Jaz sem do zdaj opazil samo, da najbolj vpliva na gumo izpostavitev sončni UV svetlobi, ampak to na letno ali zimsko. Pa da se zimska malce bolj obrablja. Nikakor pa, da bi ratala "plastična" ali da bi bistveno slabše držala kot letna. Na mokrem kvečjemu bolje.


Analogno je tale sedaj tako smešna, kot da bi rekel, da je papir (običajen 80g, ki ga kupiš v trgovini) odporen na vodo in vlago, ker pač v postoku nastaja tudi s pomočjo tega.

Jaz sem do zdaj opazil samo, da najbolj vpliva na gumo izpostavitev sončni UV svetlobi

Jaz sem pa prevozil nekaj in testiral nekaj; razlika med "trdo" zimsko gumo in "mehko" zimsko gumo istega proizvajalca na snegu je ogromna. Tolk ogromna, da obstaja kar nekaj testov na temo in celo tolk ogromna, da stroka opozarja na te stvari.

Je pa res, da za fijakanje po mestu to ni bistveno in se kamot voziš z zimskimi pnevmatikami celo leto, 4 sezone, pa boš prišel čez brez nesreče in z normalno voznostjo. Kakorkoli te pogoje spremeniš dobesedno kličeš po nesreči.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedGone ::

to pomeni da imajo zimske mehkejso bocnico

Ja, razlaga gre v smeri tako in še bol 'grdih detajlov'.
In grem stavit da se najde zimska, ki bo opletala podobno sprobana letna, in letna ki bo ne-opletala podobno kot sprobana zimska.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

In grem stavit da se najde zimska, ki bo opletala podobno sprobana letna, in letna ki bo ne-opletala podobno kot sprobana zimska.

V tem ni dvoma.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Utk ::

Da bi se našla zimska, ki jo eno poletje ne bi čisto uničilo, pa seveda ni možno.

Super Sonic ::

Odvisno iz materialov iz katerih je narejena. Tiste kitajske, ki so prišle na začetku ven, so bile tako slabe, da je bilo praktično vseeno ali je zima al poletje.

Če govorimo pa resno, s pravimi proizvajalci, je pa ogromno odvisno od vožnje čez poletje. Sej pravim: poletja so različna, dolžine vožnje so različne, ipd. Jaz poznam ducat ljudi, ki na leto naredi 5k km, od tega večino od jeseni do pomladi. Tiste kratke vožnje po mestu načeloma ne morejo škodovati gumi do te mere, da bi jo v enem poletju čist razsu.

Če pa pogledamo objektivno in naravno; se pravi da bi s to gumo delal teh 15 do 20 tisoč na leto in šel s temi gumami tudi na daleč na dopust in se dnevno vozil po 100 km v službo; pa mislim da ni šans, da bi guma prenesla te obremenitve in bi bila naslednjo zimo vsaj približno efektivna kot je bila prejšnjo.

Velik "če, če, če-jev" je v teh pogovorih, zato vsakdo seje svojo modrost. Ampak načelno velja: zimska guma ima z namenom oznako "zimska".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Utk ::

No, če delaš 15,000 ali pa več, verjetno ne boš stalno zimskih vozil. Če 5-7, je pa to 500 na mesec, ali pa 1000 v celem vročem delu poletja. Jih to res uniči toliko, da se jih splača menjat, plačevat 50 evrov na leto za dve menjavi, po 5 letih jih boš pa itak moral zamenjat, tudi če bojo imele še profila? Ali pa pustiš gor, narediš 25,000 km z njimi, to je 4 leta, ali 8 sezon, pa potem menjaš, tudi če imajo še profila.

Super Sonic ::

Jih to res uniči toliko, da se jih splača menjat, plačevat 50 evrov na leto za dve menjavi, po 5 letih jih boš pa itak moral zamenjat, tudi če bojo imele še profila?

Profil je samo zaradi zakona, ker če gledaš samo profil, itak ne razumeš zakaj se gre pri gumah. Gumo načelno, to kar mislim, da W1 zelo razume, rabiš v tisti kritični situaciji, ki bo čez zimo prišla. Zdej ali je to klanc ali nesreča niti ni važno, samo zgodilo se bo, da bo guma, ki bo pod ekstremnim pritiskom/pogojem odreagirala in bo guma, ki ne bo in to neodvisno od znamke in vrste vozila, ter homo sapiensa za volanom. Določen % zavorne poti in mehanska trakcija sta odvisna IZKLJUČNO od gume (zato recimo Goodyear lahko oglašuje da njihova guma ustavi xy% pred ostalimi; ker to lahko dokažejo (navajam kot primer)).

Zdej nisem povedal nič o tem, da se lahko tudi s slabo gumo, morda celo letno, ene 80% zimskega časa čist normalno prevoziš po naših krajih; recimo mestih, tistih 20% pa rečeš sosedu ali greš na bus/vlak, ipd.

Jasno je, da je treba gume menjat ob takšnih dolžinah prevoženega, če ne zaradi lastne varnosti pa zaradi varnosti ostalih udeležencev. Ampak zavedanje tega je na nizki ravni, večina odločitev je pogojena s financami in iz tistega kota ven se potem šopa argumenta. Strokovno ga pa jasno ni. Zimsko gumo boš na AC pri 130km/h in vožnji v Dalmacijo ubil. Ne bo sicer zgledala kot rumen Kinder Jajček, boš pa z njo pozimi šel v ključni situaciji po gobe, ker v njej ne bo več življenja, da bi odreagirala.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Olórin ::

Utk je izjavil:

Jih to res uniči toliko, da se jih splača menjat, plačevat 50 evrov na leto za dve menjavi, po 5 letih jih boš pa itak moral zamenjat, tudi če bojo imele še profila?


Profil in globina profila imata še najmanjši pomen. Globino profila boš potreboval "samo" v primeru prevelike količine snega in vode na cestišču.
Dosti pomembnejše je v kakšnem stanju je material in žal je tako, da če boš vozil zimsko gumo poleti, jo boš uničil saj bo postala trda kot plastika. Material pa rabiš tudi ko voziš po suhi ali le malo mokri cesti.


ps.: zaradi mehkobe materiala zimske gume in oblike profila je poleti ogromna nevarnost da ti guma zaradi pregretja enostavno poči. Bočnica se bo zaradi mehkobe pretirano zvijala pod obremenitvijo, kar bo zvišalo temperaturo gume. Trenje zaradi profila bo grelo gumo, kar jo bo segrelo. Pretirana obraba materiala bo gumo segrela.

Skratka ni vredno, žal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

oemdzi ::

da če boš vozil zimsko gumo poleti, jo boš uničil saj bo postala trda kot plastika.

Za začetek bi lahko definirali kaj pomeni "trdo kot plastika", ker takšne gume še nisem videl in bi te še pred prvim ovinkom vrglo s ceste dol, če se ne bi že prej obrnil na mestu pri speljevanju.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Olórin ::

sončna svetloba povzroča trdenje gume.

veselo branje
http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/ie5...

tale dizertacija je verjetno boljša:
http://scholar.lib.vt.edu/theses/availa...

ps.: dotakni se nove zimske gume pri vulkanizerju, nato pa še nekaj let stare povprečne zimske gume in boš videl o čem govorim ;) :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

TESKAn ::

Super Sonic je izjavil:

Če pa pogledamo objektivno in naravno; se pravi da bi s to gumo delal teh 15 do 20 tisoč na leto in šel s temi gumami tudi na daleč na dopust in se dnevno vozil po 100 km v službo; pa mislim da ni šans, da bi guma prenesla te obremenitve in bi bila naslednjo zimo vsaj približno efektivna kot je bila prejšnjo.

No, tle ti lahko povem mojo izkušnjo. Kupim za zimo nove Goodyear ultragrip 7. Namen jih imam vozit celo leto, ~40k km, 135 km/dan služba. Pred koncem poletja so začele trest in jih peljem k vulkanizerju, če jih je treba spet centrirat. Ko pridem po avto, mi pove, da se ne da nič naredit, ker so gume skoraj povsem izrabljene. Se vozim še tisti mesec do začetka zimske sezone in jih zabrišem stran. Ergo ti ni treba mislit, dejansko ni šans, da ti zimska zdrži celo poletje voženj.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Super Sonic ::

sončna svetloba povzroča trdenje gume.

Tu je dualnost razmišljanja. Jasno je, da imajo vsi vulkanizerji, predvsem pa uvozniki nalogo, da gume skladiščijo pravilno. To pomeni, da NISO izpostavljenje kakršnikoli svetlobi in se hranijo v primerni temperaturi (oz. temp. oknu).

Ko pa ta isti proizvajalec pove, da je treba imeti dve vrsti gume in poda zato enako strokovno razlog; torej zimske in letne gume, tisto jim pa, iz meni povsem neznanega razloga, folk ne verjame več. To je pa že "lari fari".

Vse zavisi od posameznikove situacije.

TESKAn -> čez enako drago šolo sem šel tudi sam pred leti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Utk ::

TESKAn je izjavil:

Super Sonic je izjavil:

Če pa pogledamo objektivno in naravno; se pravi da bi s to gumo delal teh 15 do 20 tisoč na leto in šel s temi gumami tudi na daleč na dopust in se dnevno vozil po 100 km v službo; pa mislim da ni šans, da bi guma prenesla te obremenitve in bi bila naslednjo zimo vsaj približno efektivna kot je bila prejšnjo.

No, tle ti lahko povem mojo izkušnjo. Kupim za zimo nove Goodyear ultragrip 7. Namen jih imam vozit celo leto, ~40k km, 135 km/dan služba. Pred koncem poletja so začele trest in jih peljem k vulkanizerju, če jih je treba spet centrirat. Ko pridem po avto, mi pove, da se ne da nič naredit, ker so gume skoraj povsem izrabljene. Se vozim še tisti mesec do začetka zimske sezone in jih zabrišem stran. Ergo ti ni treba mislit, dejansko ni šans, da ti zimska zdrži celo poletje voženj.

Ampak si z njimi naredil 30,40 jurjev? Za nekoga so to 4 leta oz. 8 sezon, in 250 prišparanih evrov samo na menjavi gum. Ki bi ble po 4 letih itak verjetno pri koncu, letne in zimske.

TESKAn ::

Guma je bila zanič pred koncem sezone. Prej (in potem) sem imel vsak komplet dve sezoni in me je vulkanizer spraševal, zakaj jih nimam še eno - bi komot zdržale. Tako da vsak komplet tri sezone = dva kompleta gum tri leta + 6 menjav, na drugi strani trije kompleti po eno leto + 3 menjave in konec poletja obupna vožnja.
In menjava gum me nikoli ni prišla nad 30€ (demontaža, menjava, centriranje, montaža), na AMZSju, če si član, pride še konkretno ceneje (pod 20€, če se prav spomnim).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava pnevmatik po 15. 11. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12314462 (10155) Buggy
»

Staranje zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
545684 (3799) GrimReaper
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16821473 (16370) m0LN4r
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13715871 (13237) krneki0001
»

Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11323886 (21027) SuperVeloce

Več podobnih tem