Forum » Loža » BMW novosti
BMW novosti
Sumak ::
Tole je slika nove serije 1. Na trg bo predvidoma prišla leta 2004. Kaj mislite? Je pa večja reportaža in slike tudi na www.bmwslo.com, na forumu če se ne motm.
Oh my God! They KILLED Ke... ahmm... Kenny?
- spremenil: Sumak ()
chucki ::
ni kaj super avto!!! takšnga bom jst mel!!!
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Tomi ::
Ja, chucki, najprej moraš narediti izpit, potem lahko imaš šele avto..
Sicer pa avto ni nič posebnega.
Sicer pa avto ni nič posebnega.
metrodusa.blogspot.com
kaninerror ::
Mislim, da se hoče neki večjim, boljšim, kot so Audi A3 ob bok postavlat, pa nima šans.
IceIceBaby ::
Ce bi takle avto kostal od 3 miljone bi bil OK. Tako bo pa verjetno prej 6 ali malenkost manj.
zile ::
Mah jebeš take avte. Nej ze enkrat zacnejo delat mal bolj futuristicne. Novi renojev model Versatis je ze mal bl predrzen in zadeva sploh ni tolk majhna. Prov zažiga
kaninerror ::
Res je, zile. Če pa pogledaš Renault Avantime, pa dol padš. Tist BMW pa čist na Alfo spominja in kuštou bo prej več kt 6 MSIT.
Ampak zakaj gre pa ta tehnologija tolk počas naprej? Toyota, Audi in WV so edini, ki so porabo spravili v bližino 4 litrov / 100 km.
In kaj je z gorilnimi celicami? Nekateri pravijo, da bi tudi lahko izkoriščali energijo vode. (Nekaj tisočink promila je v vodi težkega vodika, ki se lahko zliva v helij, pri čemer nastane toliko energije, da 1 l vode lahko nadomesti nekaj 10 l benzina) Tako sem slišal, ne vem pa, če je res!
Ampak zakaj gre pa ta tehnologija tolk počas naprej? Toyota, Audi in WV so edini, ki so porabo spravili v bližino 4 litrov / 100 km.
In kaj je z gorilnimi celicami? Nekateri pravijo, da bi tudi lahko izkoriščali energijo vode. (Nekaj tisočink promila je v vodi težkega vodika, ki se lahko zliva v helij, pri čemer nastane toliko energije, da 1 l vode lahko nadomesti nekaj 10 l benzina) Tako sem slišal, ne vem pa, če je res!
Thrivial ::
kaninerror:
Saj govorimu o Bavarcu, rajt?
lp
Mislim, da se hoče neki večjim, boljšim, kot so Audi A3 ob bok postavlat, pa nima šans.
Saj govorimu o Bavarcu, rajt?
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
Loki ::
motorji na gorivne celice so v konstantnem razvoju.
proizvajalci, kot so MB, renault, bmw... - v bistvu vsi vecji proizvajalci avtomobilov po vsem svetu ze imajo narejene prototipe oz. so vsaj v poznem stanju raziskav.
konkretno voda kot vira vodika in kisika verjetno ne bo masovno uporabljana, ker si pri elektrolizi - razcepitvi molekul vode na vodik in kisik zelo odvisen od elektrike - stvar porabi vec elektrike, kot jo nato lahko pridobis nazaj (z gorivnimi celicami).
vecja moznost je, da se bo kot gorivo uporabljal cisti vodik (malo verjetno, ker pri koncentraciji 8% vodik/ 92% zrak fino eksplodira, poleg tega ga je tezko shranjevati...) oz. zemeljski plin, kateri se bo komprimitiran (v tekocem stanju) shranjeval v rezervoarjih, preden bo pa doveden v celico, bo pa sel se skozi preciscevalnik goriva, ki ga bo s kemijsko reakcijo razbil na vodik, in odpadne co2 molekule.
vodik, pridobljen na tak nacin sicer ne bo cist (se zmerej bo nekaj dodatnih chx in cox spojin notri, kar zna predstavljati resen problem pri nekaterih gorivnih celicah, ki so zelo obcutljive na cistost goriva, poleg tega pa se bo za nekaj % zmanjsala tudi ucinkovitost celic (ki max., ampak res optimalno doseze tudi do 70%).
ker g. celice pridobivajo elektriko z pomocjo kemijske reakcije, je njihov izpuh zelo cist (v primerjavi z mnz, ki delajo na principu zgorevanja goriva - cepljenje tega na manjse molekule), najvecji problem pa je cena (ne vem tocno).
toliko za sedaj...
proizvajalci, kot so MB, renault, bmw... - v bistvu vsi vecji proizvajalci avtomobilov po vsem svetu ze imajo narejene prototipe oz. so vsaj v poznem stanju raziskav.
konkretno voda kot vira vodika in kisika verjetno ne bo masovno uporabljana, ker si pri elektrolizi - razcepitvi molekul vode na vodik in kisik zelo odvisen od elektrike - stvar porabi vec elektrike, kot jo nato lahko pridobis nazaj (z gorivnimi celicami).
vecja moznost je, da se bo kot gorivo uporabljal cisti vodik (malo verjetno, ker pri koncentraciji 8% vodik/ 92% zrak fino eksplodira, poleg tega ga je tezko shranjevati...) oz. zemeljski plin, kateri se bo komprimitiran (v tekocem stanju) shranjeval v rezervoarjih, preden bo pa doveden v celico, bo pa sel se skozi preciscevalnik goriva, ki ga bo s kemijsko reakcijo razbil na vodik, in odpadne co2 molekule.
vodik, pridobljen na tak nacin sicer ne bo cist (se zmerej bo nekaj dodatnih chx in cox spojin notri, kar zna predstavljati resen problem pri nekaterih gorivnih celicah, ki so zelo obcutljive na cistost goriva, poleg tega pa se bo za nekaj % zmanjsala tudi ucinkovitost celic (ki max., ampak res optimalno doseze tudi do 70%).
ker g. celice pridobivajo elektriko z pomocjo kemijske reakcije, je njihov izpuh zelo cist (v primerjavi z mnz, ki delajo na principu zgorevanja goriva - cepljenje tega na manjse molekule), najvecji problem pa je cena (ne vem tocno).
toliko za sedaj...
gorenc ::
o naftnih korporacijah pa kdaj drugic
presneti kapitalisti, bencin bi bil lahko ze zdavnaj zgodovina...
presneti kapitalisti, bencin bi bil lahko ze zdavnaj zgodovina...
kaninerror ::
Jz sm mislu "hladno fuzijo" al kko se že temu reče. Eni trdijo, da to obstaja, drugi da ne...
Naftarje pa podpira vsak ki daje šlauf v svoj avto. Obstajajo tudi bicikli, vlaki...
Naftarje pa podpira vsak ki daje šlauf v svoj avto. Obstajajo tudi bicikli, vlaki...
SkIDiver ::
kaninerror ja ti bi mogu enkrat se vozit z BMW-jem pa z Audi-om pa bi hitr ugotovu da je BMW precej boljši avto kot Audi. Sploh kar se tiče udobje vožnje, protihrupna zaščita, hrup iz okolice v notranjost, sploh pri 180 km/h in več. Seveda pa moraš imet tut določeno opremo. Za začetek S podvozje pa spotr menjalnik (ročni), mal čip tuninga in take zadeve. Pa gre zadeva orng na muč dobr, pa še ceste se drži enkratno.
IceIceBaby ::
skajdajver
ne mi ti o udobni voznji z bmwji. Vsaj 3 in 5 ne. Za 7 nevem. Pri frendu so kupli novga 320 s 170konji in precej dodatne opreme (za vec kot 7mio sit). Sem ga tudi peljal in zadeva kar siba, ceprav bi lahko slo bolj. Lega na cesti, tudi ok. Hitrosti se ne cuti pretirano.
Ampak prostor okrog voznika, PODN. Prostornost, PODN. Zadnja klop, skor ni pa se samo za 2 je narjena ker je vmes speljan pogon za zadnji kolesi. Prtljaznik, ja neki malega je res tam zadaj. Tudi oprema ni glih primerna za tako drag avto. Sedezi so tako neudobni in avto je tako trd da nisem mogel verjet, poleg tega pa so sedezi prevleceni z enim neuglednim platnom. Cisto bavarsko.
Doma smo zdej kupili novga C5 pa se zadeve ne da primerjat. Stal je 2 miljona manj slabsi je pa samo motor (oziroma sibkejsi). Vse drugo pa 1 razred nad bmw serije 3.
Uglavnem, BMWji so cist fajn avteki za malo se zdivjat, sploh zadnji pogon rulz. Ampak cena je pa 50% previsoka za to kar ponujajo. Podobno je z audiji sploh pa mercedesi.
ne mi ti o udobni voznji z bmwji. Vsaj 3 in 5 ne. Za 7 nevem. Pri frendu so kupli novga 320 s 170konji in precej dodatne opreme (za vec kot 7mio sit). Sem ga tudi peljal in zadeva kar siba, ceprav bi lahko slo bolj. Lega na cesti, tudi ok. Hitrosti se ne cuti pretirano.
Ampak prostor okrog voznika, PODN. Prostornost, PODN. Zadnja klop, skor ni pa se samo za 2 je narjena ker je vmes speljan pogon za zadnji kolesi. Prtljaznik, ja neki malega je res tam zadaj. Tudi oprema ni glih primerna za tako drag avto. Sedezi so tako neudobni in avto je tako trd da nisem mogel verjet, poleg tega pa so sedezi prevleceni z enim neuglednim platnom. Cisto bavarsko.
Doma smo zdej kupili novga C5 pa se zadeve ne da primerjat. Stal je 2 miljona manj slabsi je pa samo motor (oziroma sibkejsi). Vse drugo pa 1 razred nad bmw serije 3.
Uglavnem, BMWji so cist fajn avteki za malo se zdivjat, sploh zadnji pogon rulz. Ampak cena je pa 50% previsoka za to kar ponujajo. Podobno je z audiji sploh pa mercedesi.
Thrivial ::
kst: trda voznja je verjetno posledica trsega vzmetenja in podvozja zaradi cesar ima bmw neprimerno boljso lego na cesti.
Francozi so pa itak sinonim udobja... ze v zabi(cx) se je vozilo po kraljevsko.
lp
Francozi so pa itak sinonim udobja... ze v zabi(cx) se je vozilo po kraljevsko.
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
Loki ::
dejstvo je, da naftne korporacije v bistvu unicujejo same sebe, ker se z vsako podrazitvijo bencina/ nafte se pospesi raziskovanje...(vsaj tako sem slisal)
kaninerror ::
Kar se pa tiče estetike notranje opreme, pa noben avto Škodi Fabii ne seže niti do kolen. In kar se tiče armaturne plošče pa noben Elantri.
Za majhen denar pa največ dobiš, če kupiš Astro Classic.
Za majhen denar pa največ dobiš, če kupiš Astro Classic.
chucki ::
ko bom velik bom mel BMW M3
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
dex ::
ko smo lih pri citroenih in legi na cesti...check this out...
Xantia activa, avto, ki šljivi ovinke spljoh ne. Bočni nagib karoserije je manjši od 2 stopinj in v primerjalnem testu pusti zadi Audija A4 1.8T und BMW 320i...
Xantia activa, avto, ki šljivi ovinke spljoh ne. Bočni nagib karoserije je manjši od 2 stopinj in v primerjalnem testu pusti zadi Audija A4 1.8T und BMW 320i...
vem, da nič ne vem...
SkIDiver ::
Novi BMW-ji so podn, to tako al pa tako. Jz sem imel v mislih letnik 95, 318i. Ta pa ima prtljažnik, in udobnost boljšo kot novi modeli. Sicr pa čez mercedesa ga ni.
||_^_|| ::
kaninerror: men je fabia BrUh, elantra pa še večji BrUh. O estetiki se pač ne da razpravljat:)
Men najbolj odgovarja Audi. Oblika, lega (hmm quattro:)), zmogljivosti, poraba.
Men najbolj odgovarja Audi. Oblika, lega (hmm quattro:)), zmogljivosti, poraba.
kaninerror ::
Poglejte si v Delu "Matro M75".
To je pa avto, ki bi ga od vseh daleč najraje imel. Tukaj je prihodnost!
To je pa avto, ki bi ga od vseh daleč najraje imel. Tukaj je prihodnost!
me2rd ::
Poglejte si raje tole http://www.toyota.com/html/shop/vehicle...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi
dabis ad capultuum saxum immane mittam.
dabis ad capultuum saxum immane mittam.
R0K ::
Audi-ji imajo že od nekdaj daleč najboljše podvozje. Ni ga avta, ki se tako drži ceste pozimi, k ti še z Jeep-i stojijo ob cesti, ti pa se mimo njih peleš z A6 2.5 Quattro ...
Ne bluzim. Sem se že peljal.
Imajo pa katastrofalno izrabljen prostor. Nič ga ni uspredi, še manj pa uzadi (edin A8 je uredu - pri prostoru).
Drgač pa mislim, da se bo tale BMW 1 kr dobr prjel tržišča. Sploh če gledamo popularnost A3-ja ... bo tale M1 kr sekal, ker BMW ziher nebo dal veliko višjih cen od A3ja, ker se jim nebi splačalo (imajo itak serijo 3) ... da bo pa to BMX nardil pa niti ni tok pričakovano ... vrjetno bo še kaj prej kt leta 04, ker vsi bavarci že imajo kaj podobnega ... (A klasa in A3 )
Aia .. ti kst pa ne bluzi nekaj brez veze ... da je citroen bolj udoben od BMWja? A si ti že sploh videl BMWja u živo? Močno dvomim, res. Da Mercedes ni dober avto? Mercedes ima vgrajeno takšno tehnologijo, ki jo Citroen še 15let nebo imel v avtomobilih. Pa imej ti tistega C5 (ki je še grd po vrhu - pač moje mnenje) pa se boš zaletel in te bo fuknlo zi šipe zarad slabega odprtja air-bagov (sm pač prebral v Avto Magazinu se meni zdi, da so se na kreš testih citroenu c5 slabo oz prepozno odpirali airbagi ... to je lohk usodno aveš?)
Ne bluzim. Sem se že peljal.
Imajo pa katastrofalno izrabljen prostor. Nič ga ni uspredi, še manj pa uzadi (edin A8 je uredu - pri prostoru).
Drgač pa mislim, da se bo tale BMW 1 kr dobr prjel tržišča. Sploh če gledamo popularnost A3-ja ... bo tale M1 kr sekal, ker BMW ziher nebo dal veliko višjih cen od A3ja, ker se jim nebi splačalo (imajo itak serijo 3) ... da bo pa to BMX nardil pa niti ni tok pričakovano ... vrjetno bo še kaj prej kt leta 04, ker vsi bavarci že imajo kaj podobnega ... (A klasa in A3 )
Aia .. ti kst pa ne bluzi nekaj brez veze ... da je citroen bolj udoben od BMWja? A si ti že sploh videl BMWja u živo? Močno dvomim, res. Da Mercedes ni dober avto? Mercedes ima vgrajeno takšno tehnologijo, ki jo Citroen še 15let nebo imel v avtomobilih. Pa imej ti tistega C5 (ki je še grd po vrhu - pač moje mnenje) pa se boš zaletel in te bo fuknlo zi šipe zarad slabega odprtja air-bagov (sm pač prebral v Avto Magazinu se meni zdi, da so se na kreš testih citroenu c5 slabo oz prepozno odpirali airbagi ... to je lohk usodno aveš?)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: R0K ()
IceIceBaby ::
ROK, ne govori neumnosti. Jaz sem se vozil v bmw 320, 320ci, mercedesu C200, A4 in se nekaj avtomobili iz tega razreda. Torej govorim iz izkusenj. Me zanima koliko km si ti naredil s C5. Po tvoji starosti sodec ne veliko pa se te kot sovoznik ali na zadnjem sedezu.
Da citroen nima tehnologije ??? haha. Da nebom iz stola padu. Ce se neves je citroen ze ZELO dolgo sinonim za visoko tehnologijo in nove izume. Kdo je iznasel sprednji pogon, kdo je iznasel hidravlicno podvozje ... Malo poglej kaksno zabo ki je pred 30 leti imela boljso opremo kot jo ima danes serijski 318. Da sploh ne omenjamo motorjev. Recimo bencinski z direktnim vbrizgom goriva ali pa dilz s filtrom trdnih delcev ... Za francoskimi dizli se ze lep cas ne kadi vec, medtem ko celo kaksen A6 tdi se vedno pusti oblak dima za samo bo prehiteva.
Da me pa nebo fuknilo cez sipo ven iz avta mi pa lahko verjames. Prvi razlog je da imajo vsi pasovi zategovalnike in da so sedezi ob trku prilagodljivi. Tega kar pa preberes v avtomagazinu pa nikar ne vzemi za sveto. Vcasih klatijo taksne neumnosti sa se samo smejis lahko ko beres.
Sicer pa si lahko na http://www.euroncap.com preberes rezultate crash testov. C5 ima celih 5 tock prednosti pred BMW3. Z avdijem a4 sta izenacena mercedes pa ima 1 tocko vec.
Pa se to mi povej. Koliko denarja moras dat za bmwja da dobis isto opremo kot pri C5 exclusive za okoli 5mio sit. Parkirnih senzorjev verjetno sploh dokupit nemors. Kaj pa samodejni brisalci, dvojna klima, nastavljivo podvozje, tempomat ... To in se VELIKO vec je serijska oprema pri C5.
Ce pa kdo ne verjame da je udobje v francozu na veliko visjem nivoju kot pri nemskih tekmecih ga pa z veseljem peljem na testno voznjo. Bo pol povedal.
Sicer zdaj zgleda kot da sem jaz neki hudi citroen freak. Ampak nisem. Samo na zivce mi grejo takile pubertetniki, ki se doma vozijo z audijem im pol mislijo da je pa to najboljs avto kar jih lahko nardijo. Ce ze nekaj kritiziras vsaj argumentiraj to. Pac vsak ima svoj okus in ponavadi je tako da je tvoj avto najboljsi. Ampak malo objektivnosti je pa potrebno. Sicer pa ce bi mel jaz denar in za sebe kupoval bi mogoce tudi kaksnega M3 ali pa AMG mel :) Vsaj na pravi strani majo pogon.
Da citroen nima tehnologije ??? haha. Da nebom iz stola padu. Ce se neves je citroen ze ZELO dolgo sinonim za visoko tehnologijo in nove izume. Kdo je iznasel sprednji pogon, kdo je iznasel hidravlicno podvozje ... Malo poglej kaksno zabo ki je pred 30 leti imela boljso opremo kot jo ima danes serijski 318. Da sploh ne omenjamo motorjev. Recimo bencinski z direktnim vbrizgom goriva ali pa dilz s filtrom trdnih delcev ... Za francoskimi dizli se ze lep cas ne kadi vec, medtem ko celo kaksen A6 tdi se vedno pusti oblak dima za samo bo prehiteva.
Da me pa nebo fuknilo cez sipo ven iz avta mi pa lahko verjames. Prvi razlog je da imajo vsi pasovi zategovalnike in da so sedezi ob trku prilagodljivi. Tega kar pa preberes v avtomagazinu pa nikar ne vzemi za sveto. Vcasih klatijo taksne neumnosti sa se samo smejis lahko ko beres.
Sicer pa si lahko na http://www.euroncap.com preberes rezultate crash testov. C5 ima celih 5 tock prednosti pred BMW3. Z avdijem a4 sta izenacena mercedes pa ima 1 tocko vec.
Pa se to mi povej. Koliko denarja moras dat za bmwja da dobis isto opremo kot pri C5 exclusive za okoli 5mio sit. Parkirnih senzorjev verjetno sploh dokupit nemors. Kaj pa samodejni brisalci, dvojna klima, nastavljivo podvozje, tempomat ... To in se VELIKO vec je serijska oprema pri C5.
Ce pa kdo ne verjame da je udobje v francozu na veliko visjem nivoju kot pri nemskih tekmecih ga pa z veseljem peljem na testno voznjo. Bo pol povedal.
Sicer zdaj zgleda kot da sem jaz neki hudi citroen freak. Ampak nisem. Samo na zivce mi grejo takile pubertetniki, ki se doma vozijo z audijem im pol mislijo da je pa to najboljs avto kar jih lahko nardijo. Ce ze nekaj kritiziras vsaj argumentiraj to. Pac vsak ima svoj okus in ponavadi je tako da je tvoj avto najboljsi. Ampak malo objektivnosti je pa potrebno. Sicer pa ce bi mel jaz denar in za sebe kupoval bi mogoce tudi kaksnega M3 ali pa AMG mel :) Vsaj na pravi strani majo pogon.
IceIceBaby ::
dex: podvozje v C5 je nadgradnja tistega v activi. Fora je pa da je hidractiva3 koj se imenuje avtomatizirana. Avto ima senzorje s pomocjo katerih se prilagaja cestiscu (visina, trdota...)
Sicer ga lahko rocno dvignes ali spustis, ampak le na mestu, oziroma do dolocene hitrosti. Ce pa pritisnes "sport" tipko se avto rahlo zniza in amortizerji postanejo bolj trdi. V tem nacinu se avto res skoraj ne nagiba, voznja cez hitre dolge ovinke pa je kot po tracnicah.
Za razne stranske ceste s kratkimi ovinki pa je ima vseeno premehko blazenje in pretezak nos. Pac, cistokrvna krizarka za na avtoceste.
Sicer ga lahko rocno dvignes ali spustis, ampak le na mestu, oziroma do dolocene hitrosti. Ce pa pritisnes "sport" tipko se avto rahlo zniza in amortizerji postanejo bolj trdi. V tem nacinu se avto res skoraj ne nagiba, voznja cez hitre dolge ovinke pa je kot po tracnicah.
Za razne stranske ceste s kratkimi ovinki pa je ima vseeno premehko blazenje in pretezak nos. Pac, cistokrvna krizarka za na avtoceste.
dex ::
O BMW vs. Citroen se SPLJOH ne mislim kregat. Bom pa komentiral tele verzije hidravličnega podvozja. Po mojih informacijah (ki so pa čist internet based) obstajajo tele verzije hidravlike:
normalno hidropnevmatsko (1955-2000): Čist osnovna, brez kakeršnegakoli računalniškega vodenja in povratnih informacij. Zaradi totalne nesposobnosti SLO serviserjev je bila večina zadnje serije Xantij za SLO tržišče opremljenih s tem podvozjem. V vseh letih se je pravzaprav spremenilo zelo malo, dodali so elektronsko stiklalo za nastavitev višine in antidive sistem, da ti avto ni ''dol padu''.
Hidraktiva I (1989-1992): Prva generacija elektronskega nadzora. Uporablja nekaj senzorjev (4-5 se mi zdi) in ima možnost sport načina. Računalnik tudi sam prilagaja trdoto itd. , se mu pa lahko na cajte mal strga (premal povratnih informacij). Uporabljala se je pa na prvih XM-ih in čist čist prvih Xantiah z boljšo opremo.
Hidraktiva II (1992-1999?): Izboljšana verzija. Računalniku ne trga več zaradi dodanih senzorjev, spremenjenega programa, dodatnih hidravličnih bunk..
Hidraktiva III: Podvozje na C5kah. Ker mi avto ni preveč zanimiv tud o podvozju ne vem kaj preveč, je pa izboljšana verzija prejšnjih Hidraktiv. Ma pa menda bolj malo, če sploh kaj veze z aktivo.
Activa Majka od podvozja, ki se je uporabljala samo na tanartaboljših Xantiah. V normalni vožnji ji praktično noben avto ne seže do kolen. Je pa precej komplicirana reč in zarad lenobe ter neznanja serviserjev in kupcev se je menjal cele sklope, namesto da bi se poskusilo diagnosticirat in popravit. Pol so ble pa hude posledice v žepih...
Pa še fotki Xantie Activa 2.0 in Audija A4 1.8T pri enakih pogojih:
normalno hidropnevmatsko (1955-2000): Čist osnovna, brez kakeršnegakoli računalniškega vodenja in povratnih informacij. Zaradi totalne nesposobnosti SLO serviserjev je bila večina zadnje serije Xantij za SLO tržišče opremljenih s tem podvozjem. V vseh letih se je pravzaprav spremenilo zelo malo, dodali so elektronsko stiklalo za nastavitev višine in antidive sistem, da ti avto ni ''dol padu''.
Hidraktiva I (1989-1992): Prva generacija elektronskega nadzora. Uporablja nekaj senzorjev (4-5 se mi zdi) in ima možnost sport načina. Računalnik tudi sam prilagaja trdoto itd. , se mu pa lahko na cajte mal strga (premal povratnih informacij). Uporabljala se je pa na prvih XM-ih in čist čist prvih Xantiah z boljšo opremo.
Hidraktiva II (1992-1999?): Izboljšana verzija. Računalniku ne trga več zaradi dodanih senzorjev, spremenjenega programa, dodatnih hidravličnih bunk..
Hidraktiva III: Podvozje na C5kah. Ker mi avto ni preveč zanimiv tud o podvozju ne vem kaj preveč, je pa izboljšana verzija prejšnjih Hidraktiv. Ma pa menda bolj malo, če sploh kaj veze z aktivo.
Activa Majka od podvozja, ki se je uporabljala samo na tanartaboljših Xantiah. V normalni vožnji ji praktično noben avto ne seže do kolen. Je pa precej komplicirana reč in zarad lenobe ter neznanja serviserjev in kupcev se je menjal cele sklope, namesto da bi se poskusilo diagnosticirat in popravit. Pol so ble pa hude posledice v žepih...
Pa še fotki Xantie Activa 2.0 in Audija A4 1.8T pri enakih pogojih:
vem, da nič ne vem...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dex ()
R0K ::
kst : s tabo se ne bom prepiral oz. pogovarjal o tem BMW vs. Citroen, ker od vseh Nemcevmi je BMW res še najmanj znan (poleg Poršeja seveda). Lahko pa načnema debato o tem, ko jaz menim, da je Opel Vectra bolši avtomobil od te tvoje C5tke.
Sprva sem tudi to mislil napisat, pa sem malo zašeč s poti in sem se spravil na BMWja, ki ni bil moj namen. Torej Opel Vectra vs. Citroen C5, ja?
Aia, pa še to. Če si ti v puberteti še ne pomeni, da sem tudi jaz, rajt?
Sprva sem tudi to mislil napisat, pa sem malo zašeč s poti in sem se spravil na BMWja, ki ni bil moj namen. Torej Opel Vectra vs. Citroen C5, ja?
Aia, pa še to. Če si ti v puberteti še ne pomeni, da sem tudi jaz, rajt?
dex ::
Zdej smo pa čisto zastranitev nardil ...
Drugač pa predlagam, da se gremo rajš ZX 1.6 aura '92 vs. vectra 1.6 16v '99. Sem se z obema vozil pa je pri udobju ZX svetlobna leta pred Vectro. Jebesh 1 600 000 razlike v ceni... C5ke pa nka v isto klaso tlačit, ker boš pogorel na čisti črti
Drugač pa predlagam, da se gremo rajš ZX 1.6 aura '92 vs. vectra 1.6 16v '99. Sem se z obema vozil pa je pri udobju ZX svetlobna leta pred Vectro. Jebesh 1 600 000 razlike v ceni... C5ke pa nka v isto klaso tlačit, ker boš pogorel na čisti črti
vem, da nič ne vem...
IceIceBaby ::
ROK, se tudi jaz ne nameravam kregat s tabo. Pac se ti vectra zdi boljsa od C5. Tvoja odlocitev. Jaz teh avtomobilov ne morem primerjat, ker vectre pac se ne prodajajo v sloveniji in je se nisem niti videl v zivo. Samo kratek test v AFM sem prebral. Pravijo pa da bo ta vectra res na visjem nivoju kot te dosedaj, tako da bo verjetno primerjava vectra - C5 res na mestu.
R0K ::
dex : daj zresni se. Opel je imel multi funkcijski volan in board computer pol tvojega življenja pred Citroenom. In nemoreš ti primerjat varnosti 7let starejšega avtomobila z Vectro 99 ... ki je še vedno boljša kot marsikateri novi avto letnik 2002 (je dobila 3zvezdice ...)
kst : sicer nevem katere vectre si imel ti v glavi, ampak Vectro s petim vrati CDX (ki je tudi moj 'adut') jo lohka kupiš v vseh Opel zastopnikih v Sloveniji (ki jih je precej veliko) za okoli 5mio sit (pač odvisno od opreme) ... pa tudi nevem kako jih nikjer ne vidiš? kje potem živiš? Novih vecter sm jst videl že precej ... mogoče ti nisi imel sreče ali pa si jih spregledal.
Ako pa misliš Vectre model 2003, potem pa ja.
kst : sicer nevem katere vectre si imel ti v glavi, ampak Vectro s petim vrati CDX (ki je tudi moj 'adut') jo lohka kupiš v vseh Opel zastopnikih v Sloveniji (ki jih je precej veliko) za okoli 5mio sit (pač odvisno od opreme) ... pa tudi nevem kako jih nikjer ne vidiš? kje potem živiš? Novih vecter sm jst videl že precej ... mogoče ti nisi imel sreče ali pa si jih spregledal.
Ako pa misliš Vectre model 2003, potem pa ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: R0K ()
dex ::
Multifunkcijski volan? To misliš komande za radio na volanu? XM jih ima od letnika '89 za ostale modele ne vem.
Board computer? Serijska oprema na boljših CX-ih od sredine 80ih naprej. Je pa res, da je pri nas takih zelo malo. Drugače pa spet večina XMov od '89 serijsko...
Varnost? Tuki ti dam pa popolnoma prav.
Nova vectra? Sem čist pozabil na ta avtomobilček. Kolkor sem videl slik izgleda lep, zanimiv. Živi bili pa videli.
Stara vectra? Lep avto dokler ne sediš v njem. Avto je pa za to da se voziš v njem, kajneda? OK, placa dovolj, vse ostalo pa pretežno v qrcu. Plastika trda(Zx ima mehko), tapeciranje kr neki (ZX velur), Zici trdi kot mal boljše klopce v parku, blaženje neravnin ima pa še Škoda Felicia boljše... Aja, pohvalu bi še izdelavo (od oka) zgleda precej v redu skupaj dano in pogojno motor, ki je kar suveren pri pospeševanju. Samo nič takega, da bi nadomestilo astronomsko razliko v ceni. Grem za ta dnar raje 1x okol sveta or sth.
Board computer? Serijska oprema na boljših CX-ih od sredine 80ih naprej. Je pa res, da je pri nas takih zelo malo. Drugače pa spet večina XMov od '89 serijsko...
Varnost? Tuki ti dam pa popolnoma prav.
Nova vectra? Sem čist pozabil na ta avtomobilček. Kolkor sem videl slik izgleda lep, zanimiv. Živi bili pa videli.
Stara vectra? Lep avto dokler ne sediš v njem. Avto je pa za to da se voziš v njem, kajneda? OK, placa dovolj, vse ostalo pa pretežno v qrcu. Plastika trda(Zx ima mehko), tapeciranje kr neki (ZX velur), Zici trdi kot mal boljše klopce v parku, blaženje neravnin ima pa še Škoda Felicia boljše... Aja, pohvalu bi še izdelavo (od oka) zgleda precej v redu skupaj dano in pogojno motor, ki je kar suveren pri pospeševanju. Samo nič takega, da bi nadomestilo astronomsko razliko v ceni. Grem za ta dnar raje 1x okol sveta or sth.
vem, da nič ne vem...
R0K ::
Pa se gremo tako če hočeš.
Multifunkijski volan : tipke samo za radio imajo že vectre od letnika 99 se men zdi. Tu gor so še komande za Board computer, in mislim da za avtomatsko klimo štelat, je še pa ena možnost pa sm čist pozabil za kaj se sploh uporablja .
Moreš ti gledat kaj jst mislim pod Board computer. Tu ne mislim ure, zunanja temp. in še nekaj cukerčkov. Povprečna poraba, povprečna hitrost, točna temp. motorja., seveda radio pa ta shit pa notranja temp., notri je tudi program, ki ti avtomatsko pred vsakim vžigom varnostno preveri avto, itd.
Haha, tu si pa res mimo užgal - in to daleč! Mam raje trdo plastniko kot pa tako, ki škripa za vsak beden primik na cesti (citroen). Sedeži so narejeni celo 'zdravilno'! če ne verjameš preberi na internetu (opel.com), kjer boš zasledil, da so narejeni, da ortopedsko varujejo ledvice, ki drugače najbolj trpijo, tako, da so še posebej udobni.
Tapiciranje? Mi smo mel doma že nešteto Oplov in moja tasrara sta redna kadilca in se ne pozna nič, pa še trepežna je.
Roftl glede blaženja! Če si se ti vozil z Vectro šport z šport zici potem OK, tako se pa nikakor ne strinjam s tabo. Malo poglej koliko imajo kaj kilometrov stare vectre (tm ene 97-98letnik)..okoli 200-300tisoč (ne gledam Slovenski razmer ampak Neške, ker v Sloveniji se še 180km/h ne moreš nikjer normalno pelat)...to pa ti lahko pove, da so udobni avtomobili, ker čene bi ga že nemec zdavnaj zamenjal, sploh na lizingih ki jih iamjo zgoraj, k sam podpiše pa zamenja za drugi avto.
Motorji so pa tut čist odvisni od tega za kaj ga uporabljaš in kolk misliš plačat. Navad 1.6 res ni nič posebnega ... 2.2, 2.6 pa že leti ko zverina pa požre okol 8l/100km kar je precej solidno.
Multifunkijski volan : tipke samo za radio imajo že vectre od letnika 99 se men zdi. Tu gor so še komande za Board computer, in mislim da za avtomatsko klimo štelat, je še pa ena možnost pa sm čist pozabil za kaj se sploh uporablja .
Moreš ti gledat kaj jst mislim pod Board computer. Tu ne mislim ure, zunanja temp. in še nekaj cukerčkov. Povprečna poraba, povprečna hitrost, točna temp. motorja., seveda radio pa ta shit pa notranja temp., notri je tudi program, ki ti avtomatsko pred vsakim vžigom varnostno preveri avto, itd.
Haha, tu si pa res mimo užgal - in to daleč! Mam raje trdo plastniko kot pa tako, ki škripa za vsak beden primik na cesti (citroen). Sedeži so narejeni celo 'zdravilno'! če ne verjameš preberi na internetu (opel.com), kjer boš zasledil, da so narejeni, da ortopedsko varujejo ledvice, ki drugače najbolj trpijo, tako, da so še posebej udobni.
Tapiciranje? Mi smo mel doma že nešteto Oplov in moja tasrara sta redna kadilca in se ne pozna nič, pa še trepežna je.
Roftl glede blaženja! Če si se ti vozil z Vectro šport z šport zici potem OK, tako se pa nikakor ne strinjam s tabo. Malo poglej koliko imajo kaj kilometrov stare vectre (tm ene 97-98letnik)..okoli 200-300tisoč (ne gledam Slovenski razmer ampak Neške, ker v Sloveniji se še 180km/h ne moreš nikjer normalno pelat)...to pa ti lahko pove, da so udobni avtomobili, ker čene bi ga že nemec zdavnaj zamenjal, sploh na lizingih ki jih iamjo zgoraj, k sam podpiše pa zamenja za drugi avto.
Motorji so pa tut čist odvisni od tega za kaj ga uporabljaš in kolk misliš plačat. Navad 1.6 res ni nič posebnega ... 2.2, 2.6 pa že leti ko zverina pa požre okol 8l/100km kar je precej solidno.
DavidJ ::
jest si bom uvedu bmwja, ki bo imel prednji pogon.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')
- Yoda ('The Empire Strikes Back')
dex ::
Tole bo še jara kača
Jest sem govoril o multifunkcijskem volanu leta '89 ne '99. Res so pa samo tipke za radijo. Drugače je pa obstojal PRN koncept, kjer so bile vse funkcije logično razporejene okrog volana glej sliko. Tisti displajčki zgoraj so pa za board computer. Njegova tipkovnica je pa skrita pod enim izmed pokrovov na sredinski konzoli. Scani navodil v švedščini tuki in tuki. Če mal pogledaš je sposoben prikazovat tud porabo in doseg.
Glede plastike kakor češ, stoli so pa definitivno slabši. Ortopedski stoli? Zihr bi mogl bit precej drugačni za košarkaša pri 220 cm kot mamo, ki ima 150 cm. Tapeciranje? Okusi so različni.
Še enkrat ponavljam, da so stoli in vzmetenje absolutno pretrdi za normalno uporabo osebnega avtomobila. Pod to štejem čimbolj varno zanesljivo, udobno...pot od točke A do B. Ne pa razmetavanje 180km/h po bližnjem minskem polju oz. lokalni cesti.
P.S.
A ni mal hinavsko, da imamo največjo dovoljeno hitrost 130 km/h, brez problema pa kupiš avto, ki leti mastno čez 200. Kot da bi v merkatorju prodajal puške pa heroin itd. Kao maš lahko ne smeš pa uporabljat. Kokr da je avto dost manj nevarn od ene šibrovke oz. par gramov heroina.
Jest sem govoril o multifunkcijskem volanu leta '89 ne '99. Res so pa samo tipke za radijo. Drugače je pa obstojal PRN koncept, kjer so bile vse funkcije logično razporejene okrog volana glej sliko. Tisti displajčki zgoraj so pa za board computer. Njegova tipkovnica je pa skrita pod enim izmed pokrovov na sredinski konzoli. Scani navodil v švedščini tuki in tuki. Če mal pogledaš je sposoben prikazovat tud porabo in doseg.
Glede plastike kakor češ, stoli so pa definitivno slabši. Ortopedski stoli? Zihr bi mogl bit precej drugačni za košarkaša pri 220 cm kot mamo, ki ima 150 cm. Tapeciranje? Okusi so različni.
Še enkrat ponavljam, da so stoli in vzmetenje absolutno pretrdi za normalno uporabo osebnega avtomobila. Pod to štejem čimbolj varno zanesljivo, udobno...pot od točke A do B. Ne pa razmetavanje 180km/h po bližnjem minskem polju oz. lokalni cesti.
P.S.
A ni mal hinavsko, da imamo največjo dovoljeno hitrost 130 km/h, brez problema pa kupiš avto, ki leti mastno čez 200. Kot da bi v merkatorju prodajal puške pa heroin itd. Kao maš lahko ne smeš pa uporabljat. Kokr da je avto dost manj nevarn od ene šibrovke oz. par gramov heroina.
vem, da nič ne vem...
R0K ::
Kakorkoli.
Jst ne menjam Opel-a za Citroen-a, ker mi pač ne diši Francoski dizajn. Tudi Italijanski ne (pa čeprav ga vsi hvalijo). Imam raje Nemško robustnost in kvaliteto izdelave.
Deal?
Jst ne menjam Opel-a za Citroen-a, ker mi pač ne diši Francoski dizajn. Tudi Italijanski ne (pa čeprav ga vsi hvalijo). Imam raje Nemško robustnost in kvaliteto izdelave.
Deal?
dex ::
Na pa še ena majčkena primerjava:
C5 2.0 HPi Exclusive 143KM 5.272.000 SIT
oprema(vse nebistveno sem zbrisal preč):
električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali
električni pomik prednjih stekel s postopnim pomikom in varnostnim sistemom proti pripiranju
samodejno zapiranje električnih stekel v primeru dežja
brisalca vetrobranskega stekla z možnostjo prilagajanja hitrosti brisanja hitrosti vožnje
električno odpiranje prtljažnika
progresiven servo volan
volan nastavljiv po višini in globini
potovalni računalnik
predoprema za telefon
prednja sedeža nastavljiva v ledvenem delu
centralno zaklepanje z visokofrekvenčnim daljinskim upravljalcem ( odklepanje, zaklepanje, odpiranje in zapiranje električnih stekel)
kodirni ključ
6 zračnih blazin
3 točkovni varnostni pasovi na vseh sedežih
prednja varnostna pasova s pirotehničnima napenjalcima in omejevalcem zatezne sile, nastavljiva po višini
zadnja stranska varnostna pasova z omejevalcem zatezne sile
ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile
sistem pomoči pri zaviranju
samodejni vklop smernih kazalcev v primeru nujnega zaviranja ali trka
opozorilnik za prekoračeno predhodno nastavljeno hitrost vozila
samodejno zaklepanje vrat in prtljažnika
stikalo za prekinitev dovoda goriva v primeru trka in ob sprožitvi varnostnih blazin
Potovalni računalnik
stikalo za zatemnitev armaturne plošče
merilnik tekočine za pranje stekel
avtomatska klimatska naprava z ločeno nastavitvijo za levi in desni del potniške kabine in indikatorjem osončenja
avtoradio CD RDS + 6 zvočnikov + obvolansko upravljanje + izmenjevalec za 6 CD pod sovoznikovim sedežem
električno stikalo za hidroaktivno vzmetenje 3+ ( za športno vožnjo)
Xenonske žarometi ( izključuje prednji meglenki)
brisalca prednjih žarometov
merilec tlaka v pneumatikah
alarm + super zaklepanje vozila
usnjen volan
tempomat
električna nastavitev prednjih sedežev
Paket samonastavljivih mehanizmov : električno zložljivi vzvratni ogledali, opozorilnik za bližino pri vzvratni vožnji, samodejna nastavitev desnega zunanjega ogledala proti zadku vozila ob vklopu vzvratne prestave
ESP dinamična kontrola stabilnosti
Vectra Elegance 2.2 147 KM 5.103.445 SIT
ABS (antiblokirni sistem)
TC naprava proti zdrsu pogonskih koles
4 zračne blazine
elektronska blokada motorja
indikator obrabe zavor
samozatezna varnostna pasova spredaj, varnostni pasovi nastavljivi po višini spredaj in zadaj
električni pomik prednjih stekel
električni pomik zadnjih stekel
usnjen volanski obroč
aktivna vzglavnika spredaj, 3 vzglavniki zadaj
radio CDR 500 (6 zvočnikov, CD, upravljanje na volanu)
elektronska klimatska naprava
usnjen volan in prestavna ročica
volan natavljiv po višini
potovalni računalnik in check control
zunanji ogledali električno nastavljivi in greti
prednji meglenki
ksenonska žarometa (avtom. nastavitev višine)
naprava za pranje žarometov
centralno zaklepanje vrat, prtljažnika in rezervoarja z daljinskim upravljanjem
tistih 170k SIT razlike pa pri 5 mio lahko zanemarimo...
C5 2.0 HPi Exclusive 143KM 5.272.000 SIT
oprema(vse nebistveno sem zbrisal preč):
električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali
električni pomik prednjih stekel s postopnim pomikom in varnostnim sistemom proti pripiranju
samodejno zapiranje električnih stekel v primeru dežja
brisalca vetrobranskega stekla z možnostjo prilagajanja hitrosti brisanja hitrosti vožnje
električno odpiranje prtljažnika
progresiven servo volan
volan nastavljiv po višini in globini
potovalni računalnik
predoprema za telefon
prednja sedeža nastavljiva v ledvenem delu
centralno zaklepanje z visokofrekvenčnim daljinskim upravljalcem ( odklepanje, zaklepanje, odpiranje in zapiranje električnih stekel)
kodirni ključ
6 zračnih blazin
3 točkovni varnostni pasovi na vseh sedežih
prednja varnostna pasova s pirotehničnima napenjalcima in omejevalcem zatezne sile, nastavljiva po višini
zadnja stranska varnostna pasova z omejevalcem zatezne sile
ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile
sistem pomoči pri zaviranju
samodejni vklop smernih kazalcev v primeru nujnega zaviranja ali trka
opozorilnik za prekoračeno predhodno nastavljeno hitrost vozila
samodejno zaklepanje vrat in prtljažnika
stikalo za prekinitev dovoda goriva v primeru trka in ob sprožitvi varnostnih blazin
Potovalni računalnik
stikalo za zatemnitev armaturne plošče
merilnik tekočine za pranje stekel
avtomatska klimatska naprava z ločeno nastavitvijo za levi in desni del potniške kabine in indikatorjem osončenja
avtoradio CD RDS + 6 zvočnikov + obvolansko upravljanje + izmenjevalec za 6 CD pod sovoznikovim sedežem
električno stikalo za hidroaktivno vzmetenje 3+ ( za športno vožnjo)
Xenonske žarometi ( izključuje prednji meglenki)
brisalca prednjih žarometov
merilec tlaka v pneumatikah
alarm + super zaklepanje vozila
usnjen volan
tempomat
električna nastavitev prednjih sedežev
Paket samonastavljivih mehanizmov : električno zložljivi vzvratni ogledali, opozorilnik za bližino pri vzvratni vožnji, samodejna nastavitev desnega zunanjega ogledala proti zadku vozila ob vklopu vzvratne prestave
ESP dinamična kontrola stabilnosti
Vectra Elegance 2.2 147 KM 5.103.445 SIT
ABS (antiblokirni sistem)
TC naprava proti zdrsu pogonskih koles
4 zračne blazine
elektronska blokada motorja
indikator obrabe zavor
samozatezna varnostna pasova spredaj, varnostni pasovi nastavljivi po višini spredaj in zadaj
električni pomik prednjih stekel
električni pomik zadnjih stekel
usnjen volanski obroč
aktivna vzglavnika spredaj, 3 vzglavniki zadaj
radio CDR 500 (6 zvočnikov, CD, upravljanje na volanu)
elektronska klimatska naprava
usnjen volan in prestavna ročica
volan natavljiv po višini
potovalni računalnik in check control
zunanji ogledali električno nastavljivi in greti
prednji meglenki
ksenonska žarometa (avtom. nastavitev višine)
naprava za pranje žarometov
centralno zaklepanje vrat, prtljažnika in rezervoarja z daljinskim upravljanjem
tistih 170k SIT razlike pa pri 5 mio lahko zanemarimo...
vem, da nič ne vem...
R0K ::
Hehe :)
No še par besed o primerjavi.
Tle pr Citroenu enmal preveč vsako dodatno opremu razložjo zato tolko več izgleda. Tko kot, da grem jst rečt za Strešno okno - dobite šipo, zatemnjeno, z 16 vijaki, 8oblogami ob šipi, 4zatesnila, 1ročka za premikanje šipe, itd ...
Drgač skot si uzel te podatke ?
Aja, če koga zanima. Pred eno uro sem začel izdelovat pravo Opel Slovensko stran . Bo že tut kr kmalu končana, samo še velik slik dobim, podatke že imam paitak skor use. No o Kadetu, jih je bolj mal
No še par besed o primerjavi.
Tle pr Citroenu enmal preveč vsako dodatno opremu razložjo zato tolko več izgleda. Tko kot, da grem jst rečt za Strešno okno - dobite šipo, zatemnjeno, z 16 vijaki, 8oblogami ob šipi, 4zatesnila, 1ročka za premikanje šipe, itd ...
Drgač skot si uzel te podatke ?
Aja, če koga zanima. Pred eno uro sem začel izdelovat pravo Opel Slovensko stran . Bo že tut kr kmalu končana, samo še velik slik dobim, podatke že imam paitak skor use. No o Kadetu, jih je bolj mal
dex ::
Ja itaq nakladajo, sej zato sem pa tud preč brisal. Kakšna kozmetična ogledalca pa bralne lučke in podoben shit.
Tehnični podatki so z uradnih strani SLO zastopnikov (copy&paste)
S stranjo pa kr naprej. So mi bili Opli v osnovi všeč, samo me je Vectra totalno razočarala. Kako trd je šele golf?
Tehnični podatki so z uradnih strani SLO zastopnikov (copy&paste)
S stranjo pa kr naprej. So mi bili Opli v osnovi všeč, samo me je Vectra totalno razočarala. Kako trd je šele golf?
vem, da nič ne vem...
R0K ::
Jep. Sej povsod sam nakladajo. Sam nekteri ateki pa mamice pač nasedejo, sam mi pa ne, ane .
Aha. Sej kulj :-)
Men so pa vsi Opli tko sweet ej :) ... nevem zakaj, sam zalubljen sm v njih ... seveda niso moji najbljubši avtomobili, samo so mi pa edini, ki so mi všeč in ki mi bojo vrjent dostopni kdaj v življenju ... ker za razne Volvote S80, A8, E klase, Petice, vrjetno ne bo dnarja
Aha. Sej kulj :-)
Men so pa vsi Opli tko sweet ej :) ... nevem zakaj, sam zalubljen sm v njih ... seveda niso moji najbljubši avtomobili, samo so mi pa edini, ki so mi všeč in ki mi bojo vrjent dostopni kdaj v življenju ... ker za razne Volvote S80, A8, E klase, Petice, vrjetno ne bo dnarja
IceIceBaby ::
SLIN @ honda :)
Sej meni tudi opli niso slabi. Ravno zdaj se odlocam da bi si avto kupil pa je na spisku tudi calibra turbo. Zakon avto. Design star 15 let pa se vedno sodoben in dobro izpade. Poleg tega mislim da ima calibra se vedno najmanjsi kolicnik upora med serijskimi avtomobili.
No, pa kaka omega lotus tudi ni slaba :)
ROK, za primerjavo sem pa mislil novo vectro ki je se ne prodajajo. Tiso bo bolj objektivna primerjava. Ce so ti pa pac nemci vsec pa jaz nimam nic proti. Jaz pac ne prenesem trdih sedezev in trde voznje v taksnem avtomobilu pa na zivce mi gre ker moras vsako malenkost doplacat.
Pri sportnih avtomobilih so pa nemci itak zakon, takoj za japonci :)))
Sej meni tudi opli niso slabi. Ravno zdaj se odlocam da bi si avto kupil pa je na spisku tudi calibra turbo. Zakon avto. Design star 15 let pa se vedno sodoben in dobro izpade. Poleg tega mislim da ima calibra se vedno najmanjsi kolicnik upora med serijskimi avtomobili.
No, pa kaka omega lotus tudi ni slaba :)
ROK, za primerjavo sem pa mislil novo vectro ki je se ne prodajajo. Tiso bo bolj objektivna primerjava. Ce so ti pa pac nemci vsec pa jaz nimam nic proti. Jaz pac ne prenesem trdih sedezev in trde voznje v taksnem avtomobilu pa na zivce mi gre ker moras vsako malenkost doplacat.
Pri sportnih avtomobilih so pa nemci itak zakon, takoj za japonci :)))
R0K ::
kst : če maš kak milion, dva preveč si lohk umisliš tut ka iz zbirke Irmscher
Taka karavan z strešnimi letvami in kromirano masko izgleda še posebe seksi
Sam so 4vratne tut lepe
Taka karavan z strešnimi letvami in kromirano masko izgleda še posebe seksi
Sam so 4vratne tut lepe
IceIceBaby ::
ROK, nazalost nimam niti enga miljoncka prevec :)
Pa se malo za provokacijo :)
Pa se malo za provokacijo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IceIceBaby ()
NightHawk ::
IR Babun je blo govora o tanovi Integri? :)
drgac pa honde itaq rulajo......ce mate mal cez miljon pa pol priporocam ksno 1.6 VTi s 160 KM....saj jest vem da bom mel to :)
kej taga recmo (slike so pa iz FF)
drgac pa honde itaq rulajo......ce mate mal cez miljon pa pol priporocam ksno 1.6 VTi s 160 KM....saj jest vem da bom mel to :)
kej taga recmo (slike so pa iz FF)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NightHawk ()
IR Babun ::
NightHawk: Točno to sem imel u mislih
Drgač ma pa fotr Civic 1.6 16V VTi
dex ti se pa ne zajebavaj z mano, k veš de so men sam Honde všeč, no ja pa Mazde in Toyote so tut kul
Drgač ma pa fotr Civic 1.6 16V VTi
dex ti se pa ne zajebavaj z mano, k veš de so men sam Honde všeč, no ja pa Mazde in Toyote so tut kul
SCREW THE GOVERNMENT
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 47300 (39242) | Dami |
» | avtomobilske znamke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12930 (10152) | iNooby |
» | Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 91102 (23447) | PARTyZAN |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9545 (8281) | Kilgore T |
» | Katerega karavana se najbol splača kupit (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12093 (10621) | IceIceBaby |