» »

Katerega karavana se najbol splača kupit

strani: 1 2 3

frenk ::

glede subaruja se strinjam s pinom29...fotr ma subaru leone in mu je zdej naredu pomoje okol 270k km in še brez generalke, ga pa mau zglob daje, pa mogoče bi blo pr 300k km treba delat generalko tko da je ta avto glede kvalitete zelo dobr:)...ubistvu bi ta avto še zlo vredu delov ob nekoliko popravilih ampak ga nažalost izda pleh, ki se nikakor ne mora kosat tej vzdržljivi mašini:\

kako je pa z generalkami pri dizlih in bencinarjih...baje se za dizla dela manj pogosto, vendar so dražje, pri bencinarjih pa je bencin dražjih, poleg tega je turbino baje treba menat na cca.100k-200k km...kašne so še razlike med bencinarji in dizli...al se splača dizla al ne:\



p.s.:mau povejte še na kolk km delajo generalko vaši konjički

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frenk ()

budili ::

glede ABS-a:
mi prav nic ne sluzi v kolonah po Ljubljani, klima bi pa pasala;(

mam kar nekaj km za sabo pa moram rect, da se nisem videl potrebe, edino recimo po dezju (sam takrat itak spustis brzino) ce te pa dobi aquaplaning pa ti itak ni pomoci
(poznam enega, ki je zadnjo polovico bmw pustu nekje:D, ker je verjel v vso to elektroniko )

drugace pa probaj s svojim ABS-om enkrat na jesenski cesti z listjem zavirat pa sporoci kako zgleda

frenk kake km pa ti mislis delat letno?
ce si dosti na cesti bi jest raje vzel novejse/varnejse avto kot pa 5-6let staro, to so ze neka leta za sestavne dele pa verjetno tudi ze cez 100000km kar so pa se dodatni stroski (pomisli samo na katalizator po decembru)

glede avdi zanesljivosti- vceraj polna delavnica -v 2 urah pa je AMZS pripeljal eno 80 ki je na cesti ostala, pa se en ki mu je nekaj preperelo pa mu olje pusca
!leta so leta, pa ni vazno kaj je!

nebivedu ::

Kregate se o BMW-jih. Men se ta avto nikakor ne dopade. Mam 16 let starega SAABa 2.0 16V TURBO za 100k sit. Z njim ni nobenih sitnosti, peljem se na usnjenih sedežih (nastavljivih tudi po višini, pozimi ogrevani in prednji in zadnji), mam avtomatsko klimo, ABS, servo volan, električni pomik stekel spredaj in zadaj, električni pomik ogrevanih ogledal. Poleg vsega ima avto še turbino, da se pospeški res poznajo, pa ima avto že 450000km po števcu(bog ve kok je to v resnici, ker so ga sigurno prevrtel nazaj). Teža avta je 2 toni(Čist en mičken manj), povprečna poraba je pa 9,2 litra neosvinčenega bencina na 100km. Peljem se pa boljš kot v kteremkoli BMW-ju. Tut sedmica nima tok placa kokr ga ima saab.

Glede varnosti pa zanesljivosti; Nazadnje je imel en terenc bližnje srečanje z mojim 80X80 profilom cevi v odbijaču(standard za saabe). Men je odpadla tablca, on pa je moral menjati vse lepotne štange odbijač blatnik in gumo(ki mu jo je njegov blatnik razrezal).
Do 60km na uro se upam zaletet v vsazga BMW-ja(ki lahko vozi z isto hitrostjo) brez da bi imel sam v avtu kake posledice, al pa kdo od mojih sopotnikov, če so privezani. Če pa pri tem avto čist razpade, mi je vseeno, samo da smo s sopotniki živi. Videl sem že saaba, ki je prletu 140 v drug avto čelno, pa je voznik saaba odpru vrata in izstopil, sicer mal u šoku in pretresen, vendar cel in brez prask.

LP
Nebivedu

P.S. zdej dobiš že 93 letnika za 400k sit. Moj je 87l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()

IceIceBaby ::

Sodom ne bluzi. Majo nemci svoje prednosti sam zanesljivost sigurno ni ena izmed njih. Pa če japončki niso slišali za servo pred desetimi leti kako to da ma moj avto servo, abs, klimo in el. ogledala in šipe... pa je star 13 let. Ne seri pa ne zavajaj folka.

Frenk, če delaš veliko kilometrov se dizli vsekakor splačajo. Sej si lahko nardiš izračun za vsak avto. Generalke tam do 300k nebi smelo bit pri nobenem novejšem avtomobilu. V Avtomagazinu se mi zdi so delali supertest Almere in pri 100k km je bla skor kot nova. Za diske so rekli da bi zdržali še najmanj 100k km, ko so pa motor odprli pa niso našli sledov obrabe sploh :) Mislim da če kupuješ avto ki ima do 100k km ti ni treba skrbet za generalno.

Pri turbo motorjih zna bit problem turbina. Ampak ni to noben bau bau. Ob pravilni uporabi in rednih menjavah olja zdrži zelo dolgo, če ti pa po 200, 300k km crkne pa tistih 100k sit tudi ni tak strošek. Je pa problem ker nikol neveš kako je bil avto vožen če kupiš rabljenega.

nebivedu ::

Boxer mašina od subaruja zdrži 3X več kilometrov od katerekoli nemške, pa ene 4x dalj od katerekoli francoske. Sem mel suberu leone, pa u 140k kilometrih še olja nisem zamenjal, kaj da bi šele kej druzga, (pa sem dobil ta avto z 280k kilometri že prevoženimi(180k po števcu pa tip ki ga je prodal je potem priznal, da so ga za 100k nazaj previl), pol ga je pa moj brat vozu, je pa mel mal problemov s podvozjem, ker se je po polmetrskih skalah vozu, pa je mal podvozje razbil, samo je dal pošvasat in stvor je delal dalje BP.
Pleh pa je treba vsake tok časa mal pošvasat, pa mal zaščitit, drgač pa če imaš avto za noret po gozdu, pa po skalah, ga pa ni boljšega za tako ceno.

LP
Nebivedu

flipflop ::

nebivedu: koliko pa pride nova turbina za tvojega saaba? In koliko racunajo delo pa kdo to sploh menja?

ali3n ::

@ flipflop: Zakaj bi jo menjal, če mu dela!? :D (al samo informativno sprašuješ?)

----
Švedi so zakon!

Tkole zgleda Volvo, ko prileti vanj Alfa 33 z 110km/h (moja hitrost je bla okol 30km/h). Vsa vrata so se odpirala normalno, podvozje je nepremaknjeno - zvit je bil le pleh. Zanimivost: pokrovček za tankat gorivo je ostal nepremaknjen, medtem ko je blo okol vse zmečkano. Škoda da nisem slikal še Alfe. >:D Tista traverza v odbijaču je opravila svoje delo :-)))


- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

flipflop ::

@ ali3n: informativno me zanima

budili ::

tale tema se razvija v splosno znano smer:D
kreg,kreg,kreg

frenk, kaj si ze kaj odlocu?

ne vem ampak ko me kdo zacne morit npr. pri rac. komponentah kaj vzet pa ze pri tipk zacne komplicirat najraj recem, da karkoli vzame se bo nategnu in naj se ne sekira ze zdej, naj se poj:D

res je avto mal vecje vrednosti, sam kaj ce bos lih ti tisti ki bo potem klel neko znamko:D

nebivedu ::

Nova turbina? Ne vem. Če bi jo rabu(pa še vedno dela BP), bi šu rabljeno iskat na odpad u IT.

LP
Nebivedu

Popeye ::

Js ti se zmeri priporocam Nissan-a. Neuradno je najbolj vzdrzljiv avto, uradno je pa Toyota, k je pa tud Japonc. Japonski avtomoili so sigurno vzdrzljivejsi od Nemcev.
Fotr ma Nissan Sunny(prej je meu same BMW-je = razocaran) in je naredu 130 k pa razen olja in filtra ni nc menju. Js sm meu Fiata in je biu skoz na servisu.;(( Zdej mam Peugeota pa sm tud ze vec delov zamenju kokr fotr, pa je avro 2x novejsi od njegovga.
Poznam velik folka in sorodnikov, ki vozijo Nissane ze cez 100k km al pa 200k km, pa pravjo da ne bojo menjal avta dokler bo su.:)

lp

frenk ::

budili: sej ne kupujem avta jest ampak fotr...pa ne vem če se je že kj odloču...mu morm dat tole mau za prebrat:)...sicer je šu dons že mau gledat sam ne vem če je že kj kupu

ordan ::

tvoj fotr je sou z BMW na nisana?


no coment

Popeye ::

Ja.... nazadnje je meu 520 in je bla ze poraba dost visoka ( 13 l ) pol se je pa se kvart zaceu (pumpa, jermen, ...) in je popizdu. Zdej ma pa ze skor 10 let Nissan Sunny pa ga se noce zamenjat za noben dnar. Ma pa ze zamerkano novo Almero, ko bo menju avto...:)

lp

pin29 ::

vsem dvomljivcem v ABS:

Elektronika je še zmeraj elektronika in nič več. Razvoj je pokazal da ima ABS več dobrih lastnosti kot slabih. Drugače bi bila nesmiselna vgradnja le teh in bi le ogrožala varnost potnikov pri zaviranju. To zanje pa v večini primerov ne drži.

Nekateri se pač bolj zanesejo na občutek in če so vase sigurni zakaj bi potem rabli ABS (ga nikomur ne vsiljujem)? Sicer pa vsem takim: Z zavrtim (blokiranim) kolesom se ne da zavijat na nobeni podlagi. Za kar pa ABS še kako prav pride v snegu in na spolzki cesti(npr.listje v jeseni). Sicer pa iz fizike velja da ima sila lepenja večji učinek (je večja) ko sila trenja...

Močno dvomim de se kdo pozim fura po taki cesti kot se jaz s Legacy-jem in ja sem zaviral (in še kako) na snežni in "listnati" cesti in to v hudem bregi...

In mimogrede veterinar s toyoto RAV4 ni prišel v klanec pozimi (cca 5 cm snega), ko je nekaj minut zatem fotr ustavu in spelu sred klanca (z Legacy-jem).

Moje mnenje, kolikor se le da objektivno.

lp

IceIceBaby ::

pin29, ABS je še vedno samo elektronika. Dobri vozniki baje brez ABSa ustavjo avto hitreje kot z njim, pa tut pod kontrolo imajo avto med zaviranjem. Samo takih voznikov je na svetu zelo malo, tko da je za nas navadne smrtnike ABS zlo priročna zadeva.

Druga stvarje pa traction control in razni ESPji. Tega pa jaz sploh ne maram. Zdi se mi da avto postane zlo nepredvidljiv in če reagiraš tko kot je treba v ovinku ti lahko ESP samo škodi.

pin29 ::

Se popolnoma strinjam s tabo kst (prvi stavek mojga prejšnga posta pove vse)...
Z ESP-jem pa nimam izkušenj...zato raj ne bom komentiru...

budili ::

ne da bi imel kaj proti ABS-u...sam ce gledamo denarno bi prvo sla klima notri potem ABS...
to sem hotel rect

je pa verjetno bolj pomembna trezna pa zbrana glava, kot vse drugo, baje se pocas dalec pride

drugace ko omenjas listje: kolega je potolkel novo astro na avtocesti, ko je hotel ustaviti na parkiriscu, prva stvar ki je mehanik omenil je bla `Abs pa listje` (baje Abs zbezlja in zaradi svojega ustavljanja/spuscanja avto leti se naprej:D )

glede ESP,BAS,ASR,EDS... je pa tko probaj voziti kakih 200KM na zadnjem pogonu na mokri cesti z vso izklopljeno el. pa pridi napisat kako zgleda, samo kaj ko nekateri mislijo da je `meja` pizdarije se dalec pa pretiravajo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: budili ()

nebivedu ::

Sam ne maram ABS-a, ker avto ustavim hitreje in lepše brez kot z ABS-om. To sem se navadil, ker sem vedno imel avtomobile brez ABS-a. Ne bom reku da ne priporočam ABS-a, samo prvo se naučte na enem malem avtu brez tega dobr zavirat in probejte dobit občutek, ker z absom se zavorna pot podaljša(sprobano pri kizmiču na njegovih škodah - ko ima šolo varne vožnje - tip je oči vn zbulu, k sm mu ustavu lepš pa hitrejš avto brez absa-kot z njim). Sam sem sprobal z iste hitrosti na merjenem odseku, in iz 140km/h na 0 sem naredil 8metrov več z absom in ker sem navajen vozit brez abs-a bi se ustavil v drugem avtu, če bi naenkrat moral ustavit zarad kake nesreče.

LP
Nebivedu

ABX ::

1.) Eno je dober ABS in eno je poceni ABS

2.) Če je cesta suha, gume in bremze v dobrem stanju, veš kaj te čaka za ovinkom lahko mirno živiš brez ABS-a.

3.) Če bi bil ABS brez veze ga v F1 ne bi prepovedali.

4.) ABS je odličen ko pride nekaj nepredvidljivega na cesto in ti vmes piješ kokakolo in klepetaš po telefonu.

5.) Če si nesposoben niti padalo te ne reši.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

pin29 ::

5.) :D pa še res je

@nebivedu: si navajen impulzno zavirat al ne meji drsenja (pred drsenjem) oz. kako si takrat zaviru? To je blo na suhem testirano?

frenk ::

zdej je kupu opel astra karavan 1.6 16V 100PS...sicer ne vem kolk je vaša priporočila upošteval ampak je stvar kr uredu na pogled...upam da ne sam na pogled:)

Hvala vsem za pomoč:)

Popeye ::

Ja lohk sam upas da nebo prekmal 'cvetet' zaceu.>:D

lp

frenk ::

popeye: cvetet?...kva je pa to:\

nebivedu ::

Impulzivno, samo imam na avtomobilu zadosti dobre gume, da ne drsijo, ampak tok grabijo po asfaltu, da se še obračajo in zarad tega se tok hitrej ustavim.

LP
Nebivedu

Popeye ::

Ja avto-licarji recejo rjavenju pleha, da cveti.:) Poznam enga pa mi je reku, da so Opli zelo nagnjeni k temu.
Enkrat sm pelu Puntota k njemu, pa mi je reku, da mi okol kljucavnice cveti. Men pa nc jasn. 8-O Pol sm pa ugotovu, da je s tem mislu rjavenje. Sej je kr dobr izraz.>:D

lp

IceIceBaby ::

budili neboš verjel ampak vozim ravno takšen avto kot si ti napisal :) 200konjev (cca, odkar sem tlak povečal), zadnji pogon pa še turbo je povrh, od elektronike je samo ABS not. Zaenkrat me še ni zanašalo če nisem sam to hotel. Medtem ko me je v novem BMW 320 že precej nosilo po cesti ker sem se preveč zanašal na traction control. Vsaj jaz nimam nobenga občutka, ko pride do meje naenkrat zdrsne in si v rit. Brez TC se mi zdi da avto že prej čutiš in lahko prej prilagodiš vožnjo. Ravno zaradi tega lažnega občutka varnosti se mi vsa ta elektronika zdi brezveze. Če prideš prehitro v ovinek te bo pač odneslo, ni druge. S tem da brez elektronike mogoče še lahko kontroliraš avto in ovinek odslajdaš lepo naprej, medtem ko ti elektronika vzame kontrolo.

Feels like Windows :)

nebivedu ::

Elektronika je za lenuhe in za tiste, ki ne norijo čez ovinke, ter za starejše ljudi, da jim pomaga.
Tisti, ki radi potegnemo čez ovinke, pa se radi mal hitreje po kakih ozkih cestah vozmo je najboljši avto brez vseh dodatkov, da imaš vsaj občute.

LP
Nebivedu

budili ::

nisem imel prevec opravka z zadnjim pogonom samo je pa baje kur... za vozit, prekrmiljenja/podkrmiljenja na volanu lih ne cutis tko da lahko kasneje reagiras, pa verjetno cisto drugi stil motanja:D

(takrat sem probal novo 328 pa je brez elektronike prav zabavno cutit da zadek siba sem pa tja, pa gume tud ne vem koliko bi zdrzale, ce je bila elektronika vklopljena je pa kar slo, pretiravu pa lih nisem)

***Tisti, ki radi potegnemo čez ovinke, pa se radi mal hitreje po kakih ozkih cestah vozmo je najboljši avto brez vseh dodatkov, da imaš vsaj občute.***

za to mas pa kako malo zverco, ne pa kraco ala. BMW al Volvo...nima vsak bogatih starsev:\

drugace pa kak maserati biturbo, ker taka stvarca se v 3 prestavi koplje,sam je vsak let za en mali avto stroskov:D

drugace glede rje pri Oplih: starejse Astre so zlo rjavele pri zadnjih blatnikih, mislim da je blo nekaj v vezi vode, se je nabirala zgoraj na robu, ko si po dezju vozil, mislim da so nove tko dobre kot ostali, je pa res da ma vsak model svoje spec. tocke (pri karavanih zna to dostkat biti pleh pri zadnji sipi pod brisalcem, moj je ze:D )

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: budili ()

ali3n ::

jup - astre HB (3 ali 5 vrat) rjavijo na zadnjih blatnikih in pri pokrovčku za bencin; podobno je pri starejših Fiestah; saj.. načeloma ima vsak avto kako točko (nekateri jih majo več>:D ), kjer rja najprej udari skoz pleh...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

ABX ::

Nebivedu: Če imaš toliko dobre gume da ne drsijo pri bremzanju, pejdi do mehanika in preveri bremze.

Z dobro elektroniko greš hitreje, vendar brez "starega" užitka.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

pin29 ::

@nebivedu: Sm prčakvou tak odgovor me je fotr tud uču tko zavirat (na jugo-ti :), on še zdej prisega na navadno zaviranje )... Sam si pa nism mislu de se lahk tak način včasih kosa z abs-om... Kire gume pa maš (če nebi impulzno zaviru bi vseen drsele!)? lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pin29 ()

R0K ::

Matr ste pametni. Še kr govorite kok Opli cvetijo, to pa že 10 let ni več res. vi gledate še vedno stare astre, vectre, corse ki so jih delal 94 in nazaj. Poglejte sedaj! Astre (G) že dolgo ne rjavijo, Opel že sedaj dolgo deva 12 letno garancijo na prerjavenje.

Tko da mislim da je nakup te astre karavan čist dober. Avto fajn vleče (190 po števcu), notr je placa itak še pa še, naša je mela še tempomat pa si ga naštelal na 120 in se je poraba spustila na okoli 6.5-7 po računalniku. Avto smo mel kaka dva mesca (5k km - k je bil tretji avto pri hiši, zato tok mal km) pa ni bilo nič narobe z njim.

Drugače kst, priznati moreš da boš imel probleme s svojim sxom pozimi. Zdej še gre, suha cesta oz mal mokra za po rondojih preganjat! Ampak pozimi bo huda, doma mamo Opel Omego s tolko konji kot jih imaš ti serijsko v sxu le da ima naša še kakšne pol tone več (tut zadi pogon valda) in TC. Pozimi je kr kriza, ker mamo pred bajto en kr lep hrib in sploh k se nabenem ne da zjutri kidad so pozimi kr borbe da prideš na cesto. Zato mamo pa vedno 200kil cementa v prtljažniku :))

Drgač pri BMWju te je vrjetno mal motlo ker avto nima ne špere ne lsdja tvoj sx pa ga pač ima in tebi je to všeč eni pač ne. Drgač ne vem kakšna je ta špera pri BMWju ampak priznam da poznam enega, ki je lih pozimi kupil M3ja (star model E36, pač je bil pocen pa ga je uzel) in je mel velke probleme že z normalno vožnjo. Seveda je pa bil avto čist na cesti, gume neke noname firme...

drgač nebivedu ti včasih take pokneš da se ti marsikdo smeji (ampak ne samo tu, tudi na drugih forumih...). Če se imaš ti za profiča med vozniki, svaka ti čast. Jest sm bil zdejle na par zadnjih moto srečanjih (drag pa to) pa te ni bilo nikjer (vsej nikjer ni blo take petke kot jo imaš ti) da bi malo pokazal kaj znaš. Sej Mobisux bo mislim da kmalu (enkrat letos) organiziral srečanje na Mobikrogu kjer boš lahko videl kaj dela ABS. Brez absja si pri višjih hitrostih pač mrzel. Da o slabih, umazanih, pošodranih cestah sploh ne govorim. Tam nimaš kaj delat brez absja ker ti guma pač zablokira oz prej zdrsne kot z absom, ki ima zdr pač ele. nadzorovan tvoja noga pa lih ne, ane?

Tisti, ki radi potegnemo čez ovinke, pa se radi mal hitreje po kakih ozkih cestah vozmo je najboljši avto brez vseh dodatkov, da imaš vsaj občute.

Ja to zdej ti misliš ker voziš takšen avtomobil. Hitro pejt v munchen povedat tem debilom od BMWja, da naj v novega M5 (500PS) ne vgradijo ABS, ASR, ESP in tako dalje. Me zanima če boš čez leto še potem sploh dobil kakšnega, ki še ni bil totalka.

Sicer pa mi je žal za tvojega SAAB če toliko izgubi ceno. Sej nekja prišparaš, da lahko pol 2x dražje dele kot za nemce kupiš ane? Sicer pa, za 400k dobiš BMWja 520-525 z ful opcijo (klima, abs, airbag, servo, gretje sedežev, elektrika) pa imaš BMWJA in ne SAAB poleg teba pa dobiš šestvaljnik kar nekterim veliko pomeni. Tebi je mogoče ušeč ker ima turbino, men je turbina za wannabe tunerje. S turbino zna vsak navit. Dobre atmosferke motorje pa ima samo redke firme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: R0K ()

IceIceBaby ::

ROK, jaz se že po mokrem skor nemorm vozit normalno kaj šele po snegu :) Sploh ker do zime pričakujem še par modifikacij. Avto bo čez zimo verjetno parkiran v garaži jaz se bom pa s fotrovem terencem preganjal okrog :)

Pri BMWju me pa ni motlo to da nima LSDja. Sej za normalno vožnjo je tisti TC čist kul verjetno, sam če ga pa čez ovinke teraš je pa boljš izklopit. Če izklopiš je vse vredu, avto takoj postane bolj predvidljiv, TC pa proba popravljat zdrs pol ko pa fizika začne delat pa naenkrat spusti. To mene moti. Drugač se pa nebi branil enga 320 :) je čist kul avto, samo mal predrag za moje pojme.

No ja, pa tisti lažni občutek varnosti mi ni všeč. Ker vem da pol vsak frajer tera take avtomobile ker majo itak ESP not pa se mu nemore nič zgodit.

R0K ::

Ja, sej mi smo zdej že tut oblupal nad omego. Sm zadnjič gledu pa salomoncu pa sm vidu da fotr neki velik podčrtuje Audije vseh modelov 'quattro'. Očitno že študira da bo po poletju spet kmal zima :)

Kaj pa še vse hočeš spremenit na avtu? Neki sm bral večja turbina (t28)? Al kr ena isto dol s s14 :) hehe, bo mel snuffy še probleme pol s tabo... ;)

Drgač maš že kake nove muvije (rondoji&co)? tist rondo (ne vem kje) ti je fajn ratal :) ).

Dgač neki me zanima. A za sx200 se dobijo lučke kot so v tristotki? Da so že notri, pa se ne odpirajo ven? K men te odpirajoče ful ne sedejo :(

Drgač če ne boš prodal, kaj vse še maš v planu za zamenjat?

Glede cen BMWja je pač žal res tko. Dragi, dragi, dragi. Velik v tem primeru plačaš ime. Nekterem ime BMW pomen precje, enam pa lih tok k zastava.

IceIceBaby ::

V načrtu je tam okrog 230 konjev. Večja turbina (mogoče, t28), večji intercooler, komplet izpuh pa filter z cold air intakeom pa čip. Pa seveda v vsakem primeru boost na cca 1bar. To vse skup naj bi dal tam okol 230 konjev in dost dober response in velik navora v mid range zarad čipa. To bo čist dost za driftat :)

Drugač pa verjemi da tudi z temi modi nebo konkurenca snuffyju. Vsaj kar se hitrosti tiče. Sem se peljal z njim pa je avto res hud. Ko boost pride da tak nor zvok od sebe (js bi tut mel 6 cilindrov :)) pa ob sedež te zalima tolk da se nemorš naprej nagnt.

Lučke za mojga se dobijo take...sam so ful drage. Cca 300k + poštnina + montaža... Mal preveč za mene. Tut men niso najbolj všeč te, ampak je v planu modifikacija da se bodo odprle pod manjšim kotom. Bo treba not žaromete menjat za 2 okrogla v vsaki lučki (xenon če bo $). Ful dobr zgleda, ni več tko kot taka žaba :)

Muvijev ni več. Oziroma neki malga sem še posnel ampak nimam kamere doma ker ni moja. Drugač pa planiram en muvi par minut skup spravt, mam ene par ovinkov naštudiranih pa kak rondo pa kak doughnut itd. Pridno treniram :)

nebivedu ::

ROK: Na petki še nimam poštimanega hlajenja in posledica je to, da ne morem na noben drag, ker bi skuru mašino. Takoj ko bo to odpravljeno se pa vidimo na vsakem dragu v sloveniji pa še na kakem v sosednji hrvaški. Glede vožnje sedaj vozim navadno petko 1,7 in sem nanjo navajen(kot sem bil pred tem na turbaka), pa je že marsikateri voznik BMW X20(x - mislim 3 al pa 5) zbulil oči, ker me ni ujel na cesti, pa je lahko mel vso elektroniko. Za močnejše mašine ne bom govoril, ker imajo veliko večjo moč in veliko več navora.

Glede SAAB-a in njegovih delov, v italiji na odpadih je samo v gorici najmanj 10 saabov, kjer dobišp vse dele čisto poceni(kompresor od klime me je stal 1000 sit).

LP
NEbivedu

sebastjan v ::

Vprašanje za Roka:

Rok, daj mi naštej nekaj dobrih atmosferskih motorjev, sploh od Bmw-a tistega časa(l.90.)-če sem prav razumel sta se z nebivedujem pogovarjala o bmw za 400ksit- mende ne misliš tista grdo staro škatlo, ki se venomer kvari, žre kot jumbo jet...
Zguba na ceni- v 13 let starega bmw-a zmečeš toliko denarja, da glava boli, že samo po tem, koliko vložiš v skoraj nove bmw-w, ki se venomer kvarijo....
Tisto o oplih tudi ne bo držalo-vem za dve opel astre karavan 1.8 16v l.97-98 pa sta bili obe cveteli, obema je crknil el.pomik stekel, zadnji amortizerji so obema odpovedali, na eni je celo prerjavela šalca za vzmet, eni je spustila dihtunga na glavi ali pa je glava počila(ne vem točno)-opel se ni popravil in se po mojem nikoli ne bo....
Eden bolljših atm. motorjev je v 330a in 530a, vendar ko pri 330a vidiš ceno skoraj 13Msit se malo zamisliš....

R0K ::

Sebastjan pa ti take pokaš da ne res.

Od kod ti to, da se BMWji kvarijo? SO najbojl zanesljivi NEMŠKI avtomobili po adacovih lestvicah. Pa obrni kako hočeš. Porše je še spredaj, ampak porš ni tako prodajen avtomobil, tko da ge jst uzamem ven iz konkurence. Prehitel je tudi MB.

Glede starih BMWjev. 320i 2000ccm šest valjnik 150PS. Kaj bi še rad. Kaj podobnega in zmogljivega nima noen drug. 320i ima 8.9s do sto. Honda Accord 2.0 s 5PS več od BMWja ima okoli 10 do sto. Tolk da vemo kje je Honda zdaj, ko ga šiša več kot 10 let stara tehnika.

Pa drgač en bluzi o BMwjih k več kot očitno nimaš pojma. BMW je na japonskem bolj spoštovana znamka kot honda, toyota, mazda ali bilo kateri domač proizvajalec. Isto je v Ameriki. Meni je vseeno če tega ne boš priznal, ampak beri mal japonske teste pa boš videl kaj pravijo o BMW.

Sicer pa ne vem, v čem je SAAB v prednosti če je star isto kot BMW. Mene BOLI če je avto star 15 let. Meni je E30 še vedno legenda. Če bo kdaj dnar, bo ziher en M3 pri men doma, za okol preganjat.

Drugače pa, lohk ti najdem eno leto staro hondo civic type r zgojeno do konca lahko pa ti najdem BMWja starega 10 let in ohranjenega v nulo (prvi lastnik). Upam da veš kaj sm ti hotu s tem povedat.

Glede oplov je pa tako. Moj fotr uvaža avtomobile iz nemčije, in vrjemi. Doma smo imel že vse, kar lohk sploh imaš. skor vse evropejce (od mb e klas, omeg, bmw 5, volvotov, valda itak skor vse iz koncerna vag, itd) in vrjemi da vem kolk kej avtomobili zdržijo.oplov smo pa vrjento imel še največ. avto je poceni za vzdrževat, za mal dnarja dobiš velik muzke. opel ima pa eno tipično težavo - folk še vedno misli da rustajo. Jebat ga. Neumni ludje . druzga ni za rečt.

Sicer pa. Doma imamo zdejle 3 iz EU in 2jap tko da ne boš mislu da sem pristranski do eu znamk...

Povem kar pač je.

nebivedu aja pol pa tako, jest sm že mislil da si zrihtal petko. 1.7 kr leti ja. čist možno da si poknu dol 520 in 320. Slednji ma do sto okoli 9s tok ima tut petka 1.7. Meni je drgač bojl ušeč turbačica pa mal navita (kakih 150ps) pa si kr nekje pri 6,5s do sto kar je zlo zlo lepo.

Aja še to seba. Ne vem al se delaš naumnega ampak prov BMW je ZNAN po tem da dela najbojlše atmosferke motorje. to že čivkajo ptiči na drevju. bmwja s turbino že ni blo ziher 40 let (edino model 2002 turbo tm nekej okol 75 mislim da). Ima ktira druga znamka takšen stas? (seveda moreš izkjučit TDje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: R0K ()

franc3e ::

kst-hvala bogu, da so še taki ljudje, ki ves dnar zapravijo na avto-tud sam sem bil tak od 20-30leta.

Zdaj pa mam novo ocktavio z 2.0 do konca preverjeno avdijevo mašino in je ne zamenjam za noben subaru, BMV, xsaro ipd.

Imam 40.000km, poraba 8.5 litra, prez ene same napake itd.

raje sedaj počnem one druge stvari, ki jih pišeš kst-morje, planine, itd.

tudi ti boš enkrat prišel do tega spoznanja, do takrat pa veselo razprodaj vse premoženje za avto, pa ne misli si, da si pri punci zasiguran samo zaradi tega avta, ker vsaka ponavadi naveliča pločevine, potem pa ostane od ljubezni samo karoserija!

lp

R0K ::

franci teb se pa vidi da ne poznaš prov dobro ksta :)

Vrjemi da on že ve zakaj je kupil to in ni kupo kr neki na blef, ker ve kaj hoče od avtomobila..

Sicer pa, ka ga jest sploh zagovarjam, sej ma sam cajt napisat ;)

IceIceBaby ::

Hehe, sej sploh nevem al je to pohvala, kritika al sam komentar. Pač jaz zapravim keš za avto, pa ne zato da bi ženske lovil, jo mam že dolg in mislim da me nima zaradi avtomobila, ampak zato ker pač rad vozim tko kot vozim. Sicer pa če bi hotu met pičkohvatna kola bi si nabavu 206CC al pa kakšnega BMWja ne pa 13 let starega japonca :)

sebastjan v ::

Rok

Pa kaj če so najbolj zanesljivi od Nemcev?
To še ne pomeni, da so ti avti super, sicer pa čudno, da se sploh kateri od nemških avtov pojavi na lestvicah adaca(najbrž je bila narejena za 1 ali dve leta stara vozila, kar pa pomeni bore malo)
V desetih letih sem že videl mnogo lestvic od adaca in tuv-a in moram reči, da je bmw gor bilo bore malo
Bmw320 i 6-valjnik- zakaj nisi v primerjavo vzel raje civica 1.6 vti, ki ga dol butne za malo šalo, pa tu res da je bmw težji, vendar je hondin motor samo 1.6 in 4-valjni- Honda daje super mašine v najnižji segment svojih vozil, v večje razrede pa bolj lene motorje...
Rok, glede Bmw in podobnih nemških jajc sem videl že marsikaj o pokvarljivostih in tehničnih hibah, ki, če jih nebi videl sploh nebi verjel-dva avtomehanika imam v bližini in take stvari izvem iz prve roke. Eden ima še(zaenkrat) bmw-a318ci, kupil je rabljenega eno leto, eno leto ga že ima pa mu je že crknil kompresor za klimo, počil je cooler, lamela se je razpadla, nato jo je zamenjal, pa je spet crknila, nakar je ugotovil, da je bila napaka na košari-excentričnost, pa z abs elektroniko
Pa še eden na šihtu ima 325 v uber zrihtanu, pa je že skoraj na tem avtu doživel finančni in psihični zlom, pa od kolega 8 let staro m3, ki je malo preveč zapeljal čez ležeče ovire-pa se je avto skoraj narazen padu, pa da ne govorim, da je mašina rabla 2 litra olja na 1000km....
Aja še to-koliko ljudi vidiš na cesti divjati z bmw in koliko z hondami?
Pa Rok, jaz si ne izmišljujem stvaritako kot ti-fotr je dol poču hondo vti z mondeotom???? v klanec, če se ne motim?
:D
Glede prestiža in ugleda nemških znamk v zda in jap si pa malo brcnil v temo-vsako leto beležijo padec zaupanja v le te-na netu je polno takšnih strani-sicer je pa za najvišji razred avtomobilov snobom, polnih denarja tako ali tako vseeno, saj avto tako ali tako kmalu zamenjajo, pa je važno, da košta čim več, da se okoli hvalijo koliko so dali za avto-recimo uvoženi avti v zda-jap so neprimerno dražji od tistih doma....

Bmw ni znan po tem, da dela najboljše atm motorje, razen če se ti opiraš samo na onega v 330a/530a, pa še to-koliko namških avtov preživi test v ameriški puščavi?? večini pri taki vročini poči glava ali odpove tesnilo na glavi, opel ni preživel še nobenega testa, bmw pa tudi zelo malo, sicer pa ima MB večji ugled od bmw-a...
Pa lani ali predlani ko so poslali čez 100 X-5 na japonsko, in ko se je enemu snel volan(nekaj narobe z krmilnim drogom) je tovarna priznala napako in so jih poslali nazaj.je večina lastnikov rekla, da naj jih kar imajo...
Pa malo se pozanimaj katerih avtov v zda ukradejo največ, pa katerim jap. znamkam neverjetno hitro raste ugled, Rok, niso jap znamke stare 100 let, da bi pri nas uživale tak ugled, ki je posledica starih časov

Rok, če se toliko spoznaš na avtomobile je že čas, da že izležeš iz tega nemškega jajca :D

IceIceBaby ::

sebastjan, a te lahko vprašam koliko časa že voziš avto in koliko km si naredil s 320ko in s civicom VTI ?

Aja, pa tole me zanima če mi lahko poveš. Kdaj so začeli delati avtomobile pri Hondi in Mazdi ter kdaj je bil Datsun ustanovljen (Datsun se je preimenoval v Nissan pred kakšnimi 20 leti).

Zgodovina sprememb…

franc3e ::

ne se sekirat je samo komentar-tak da nekaj pišemo.

Jaz BMW-ju ne zaupam zaradi predsodkov iz moje mladosti-ko so pili olja več kot benzina.

Pa tud čudno je, da ne morejo nič cene držat ta rabljeni, da za 520 ne moreš dobiti 500k?

OPEL-odlično do 1996 - naprel sama jajca!

wv-ko veš kaj imaš

hyundaj-zgleda v redu-le podvozje je v kurcu-avto za mojega tasta

fiat-nesigurno-ni vreden dnarja

MB - dosti hvale, dosti kritike kva pa vem, po mojem ni tolko vreden

audi - the best

renault - dost popravljaš - iz iskušenj

citroen - rula zadnje čase javascript:smesko('[:\\\\] ');




lp

sebastjan v ::

kst-kva tebe srbi?

:D

nebivedu ::

Jst osebno nebi imel nikoli nemca (nobenga), pa nikol honde, mazde, mogoče toyoto, pa še to samo landcruiser al pa hilux. Mel bi pa subaruja 2,2 turbo - pravjo da leti k sneta skira, pa da je za vse vremenske pogoje odličen, samo malo naj bi bil pleh slabše kvalitete.
Tukaj sploh ni nič za premišljevati - vem da bo povprečen subaru zdržal najmanj 3x tok kokr honda al pa bmw. Mogoče bo res pleh že čist gnil ampak mašina bo pa še delala BP.

LP
Nebivedu

IceIceBaby ::

Sebastjan, srbi me to da verjetno še nisi vozil obeh avtomobilov. Če bi jih nebi reku da VTI poči dol za šalo BMW 320. Sploh na navadni cesti kjer je težko stalno imeti v pravi prestavi in bmwjev odličen motor pride do izraza ker vleče že od 2000 obratov naprej res uredu. Tudi podvozje je dobr nastavljeno in kljub teži (skor 400kg več od civica) se da z BMWjem zelo hitro pelat.

R0K ::

Ej stari. Ne vem no. Jest ti dam ven 2.0 6 valjnika ti pa mi ven vržeš hondo VTI. Pa ti si nor. To sploh ni primerjave. Pa če še zdej ne veš da je so hode (vtec) JAJC za v hrib, ti ni pomoči. Če ne vrjameš da ni mela vvti kaj proti 2.0 mondeu pa ti ni treba. Važno da jest vem.

Je pa nekaj. Vrjemi da če vem o katerih avtomobil veliko, vem o bimmerjih. Moj bližnji sosed je klepar izrujen prav za BMW (hodi v munceh na semirarje) in sm se pri njem že dolgo nazaj navdušil za to znamko. Zdej jo pa spremljam že uf dolgo dolgo.

Drugače. Zdej je meni vseeno al se ti tu neki lažeš pa govoriš kok so ti BMWji crknili ali pa so res. tudi če so. to ni nič čudnega. lohk crkne tudi honda, mb, toyota, zastava. BMWejevi štiviljniki nikoli niso bili višek tehnologije, tko da če kupiš BMWja obvzno X20 naprej.

Glede M3ja. V celju imamo v mestu precej ležečih policajev. No in uglavnem zadnjič (3dni nazaj) sma se s kleparjem peljala z zrihtano m3 gt british racing green model. jaguarsko zelene barve. samo dve sta v sloveniji. 296PS. avto gre prek policajev komot, le peljati prek je treba znat. Aja še to. Avto ni imel blokade na 250 in po števcu sma se peljala v KLANEC 270. se je ravnina končala notr 270 8po tševcu) pa sm mislil da bo hitros padla ampak ne. še kak kilometer v klanec (ne prehud) je šlo 270. bil je pa kr soliden filing. morte probat kdaj :)

LOL zdejle si pa neki tko bednega napisal.

Aja še to-koliko ljudi vidiš na cesti divjati z bmw in koliko z hondami?

Če si mislu tukaj BMWje se motiš. Največ je honda rejcerjev s preperelimi izpuhi, avto ponavadi ne gre nikamor, šajbe dol, pol pa nabija bosanske komade. takih primerov je veliko. pa živim v celju, kjer čefurjev ni lih veliko. kak je šele v mb in lj.

Če si pa mislim da pomeni če je več hond na cesti ki divjajo so pol kr boljši avtomobili od mbwja bi rabil pomoč :)

Lej meni je vseeno. ZAME dela BMW najboljše n/a motorje. njihovi motorji imajo VELIKO navore že od malih obratov. govorim pa seveda za šestvaljnike. ti pač rulajo. doma smo imeli 325 staro obliko (192 ps + par pizdarij, filter, cel zamenjan izpuh, večji dotok zraka pa to) in 323 novo obliko (170ps) in lohk povem da avtomobili pač letijo. sicer smo 323 hit prodal ker smo dobili dobro ceno zanj, 325 smo imeli pa zelo dolgo. v minhnu si z njimv 8ih urah če se zmerno pelješ.

glede puščavskih reljijev. lej zdej si spet našel točko kjer bmw ni dober. pol ti bom pa jest dal nazaj. kje so japonci zadnje čase v WRC? dol jih mečejo ljudska kola kot sta 206 in xsara. Sramota bi lohk rekli. pa take športaše imajo (impreze, evoti pa ne spacajo dobrega avtomobila).
kje je honda v rejliju pri motociklih. na paris dakarju je ktm zmagal že 10x zapored. honde nikjer blizu. kaj to pomeni - da je honda jajc al kaj?

Glede X5 pa nebi. V klasi 'fency' SUVov nima konkurene. to je avto za poslovneže. z njim se da hitro vozit po ovinkih in AC. ne moreš ga primerjat zdej z land cruiserjem s kterim se prej ubiješ predenj najdeš dost velek parkirplac zanj...

R0K ::

france sej ni problema.

pomoje bi mogu probat kirega novejšega bemfla. poznat je tut treba lastnika. bmwji zlo dobro letijo in mladina jih ne špara zato jih je nekaj tudi zjahanih. probaj kirega e46 (voa serija 3) pa e39 (stara serija 5 alpa novo, sam je mal draga še)...
strani: 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

bmw 525d??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
765644 (3976) TribesMan
»

Stroski avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
575335 (3886) Poldy
»

Nakup rabljenega avtka.

Oddelek: Loža
322162 (1337) globoko grlo
»

Kako je z vozili Hyundai (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8510724 (8573) Azrael
»

BMW novosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
825933 (4931) ||_^_||

Več podobnih tem