Forum » Na cesti » Nakup avtomobila
Nakup avtomobila
klemen22 ::
Vozi ga do konca, če se ti ne kvari potem nadaljuj z njim.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Gogo ::
Kvari se ne le žena mi teži s to Hondo Jazz. Drugače je avto OK.
Thx by gogo
Thx by gogo
Gigabyte Aorus B550 Elite|Ryzen 3 3100|GeForce GT 1030|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|
Stepni Volk ::
Honda Jazz je zelo domiseln avtomobil. Ena od for je, da je moč zadnjim sedežem vzdigniti sedežni del, da lahko pelješ kakšno rožo:) Je eden izmed privh malih enoprostorcev, ki jim zaenkrat kraljuje Meriva. Honda je tudi znana po izredno kvalitetnih motorjih.
V primerjalnem testu malih enoprostorcev, ki so ga Top Gearovci prepustili svojim mamam, je zmagal. OK Top Gearovci so potem razsodbo svojih mam razveljavili in razglasili Modusa za zmagovalca.
V primerjalnem testu malih enoprostorcev, ki so ga Top Gearovci prepustili svojim mamam, je zmagal. OK Top Gearovci so potem razsodbo svojih mam razveljavili in razglasili Modusa za zmagovalca.
l0g1t3ch ::
Kaka so vaša mnenja o novi sonati ?
Znanec kupuje avto do nekako 5 mio sit. Pogoji so prostornost in velikostni razred pasata, obvezno limunzina in ne karavan ali coupe. Mora biti dizel zaradi veliko prevozenih kilometrov in pa seveda udoben. Sicer je on prvo gledal renault laguno in pa citroen C5. Potem pa sm mu jaz povedu še za sonato in je kar zainterisiran zanjo vendar ga zanima še več mnenj.
Znanec kupuje avto do nekako 5 mio sit. Pogoji so prostornost in velikostni razred pasata, obvezno limunzina in ne karavan ali coupe. Mora biti dizel zaradi veliko prevozenih kilometrov in pa seveda udoben. Sicer je on prvo gledal renault laguno in pa citroen C5. Potem pa sm mu jaz povedu še za sonato in je kar zainterisiran zanjo vendar ga zanima še več mnenj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: l0g1t3ch ()
marnit ::
Lep avto, če bi nosil kakšno drugo značko bi se prodajal vsaj še za enkrat več ;).
Drugače pa Hyundai itaq na okrog slovijo po svoji zanesljivosti.
Drugače pa Hyundai itaq na okrog slovijo po svoji zanesljivosti.
Stepni Volk ::
Tema o zanesljivosti avtomobilov obstaja. Povezavo do nje sem dal že na prvi strani te teme. Hyundai je po AutoBildu 4, po TopGearu 11.
Vsekakor zelo kvaliteten. A ne dovolj "seksi". To je rezervirano za evropske prestižne znamke. :)
Vsekakor zelo kvaliteten. A ne dovolj "seksi". To je rezervirano za evropske prestižne znamke. :)
thor984 ::
Pozdravljeni!
Mi lahko kdo kaj več pove o Lancia Dedri, letnik 93, kako je s porabo, rezervnimi deli, kdo to popravlja, kolk se kej kvari, a se splača to kupt?
Sej to vem da je odvisno od avta do avta kolk se kvari, sam me pa zanima če je izpostavljen kakšni hudi bolezni. Ne poznam tega avtomobila niti mal, mal jih je in ne vem če bi se spustu v nakup. Ampak me mika, ker je baje dost priznana firma in ma klimo
Vnaprej hvala za odgovore
Mi lahko kdo kaj več pove o Lancia Dedri, letnik 93, kako je s porabo, rezervnimi deli, kdo to popravlja, kolk se kej kvari, a se splača to kupt?
Sej to vem da je odvisno od avta do avta kolk se kvari, sam me pa zanima če je izpostavljen kakšni hudi bolezni. Ne poznam tega avtomobila niti mal, mal jih je in ne vem če bi se spustu v nakup. Ampak me mika, ker je baje dost priznana firma in ma klimo
Vnaprej hvala za odgovore
Looooooka ::
hmm sam sem tud zdele kupu neki in sm na zacetku tuhtu da bi se mogoce clo splacal bl bencinarja kupit in ga za 200 jurjev na plin predelat...ampak za une 3 leta k ga bom vozu se to en splaca.
Ampaaaaaaak ce ga slucajn vidva za dl cajta kupujeta se pa mogoce clo splaca razmislit kej o tem.
Ampaaaaaaak ce ga slucajn vidva za dl cajta kupujeta se pa mogoce clo splaca razmislit kej o tem.
bluefish ::
še manjši članek o kupovanju rabljenih in novih avtomobilov izpod rok voditelja Top Gear-a (Jeremy Clarkson).
Phoebus ::
Stepni volk: eno je zanesljivost, drugo je žlahtnost materialov v notranjosti. WC školjka na koleščkih je zaradi mene lahko najbolj zanesljiva na svetu, ampak se ne bom vozil z njo.
Saj je lepo reku jeremy- it's so gray!
Saj je lepo reku jeremy- it's so gray!
Super Sonic ::
"Saj je lepo reku jeremy- it's so gray!"
Jeremy je bolj kot ne bluzil zaradi duše v teh avtomobilih. Češ, da so brez nje. Za mojga Accenta lahko mirne duše rečm, da je bil avto ravno tako na začetku čist brez "duše" (če se razumemo). A se mi zdi, da ta avto z vsakim dnem dobiva več in več "duše" in osebnosti. Skratka osebnost lastnika avtomobila in avta samega, se razvija skupaj.
Predsodek je pa najslabša stvar (po moji oceni), ki se jo danes lahko greš ko kupuješ avto (če le nimaš denarnice brez dna). Osebno sem preskočil iz razreda Audi na razred Hyundai in morm rečt, da ne obžalujem (še).
Top Gear ima pa itak svoje poglede na avto. Pač, če bi imel neomejeno količino denarja in preveč časa, bi si verjetno vsak omislil boljši avto kot ga ima. Pa ne pozabit, da je po njihovih ocenah 80% avtomobiov totalen sekret, katerega naj ne bi nikol vozil. Vedno gre za GTI, TDI, VTI, TTDi,... 3+ litrske mašine, ker je pač alfa in omega šova dr. Power. Normalno da se jim potem zdi 1.5 litrski motor totalen sekret.
Sicer gre za izredno zabavno oddajo, katero sam najraje gledam.
Jeremy je bolj kot ne bluzil zaradi duše v teh avtomobilih. Češ, da so brez nje. Za mojga Accenta lahko mirne duše rečm, da je bil avto ravno tako na začetku čist brez "duše" (če se razumemo). A se mi zdi, da ta avto z vsakim dnem dobiva več in več "duše" in osebnosti. Skratka osebnost lastnika avtomobila in avta samega, se razvija skupaj.
Predsodek je pa najslabša stvar (po moji oceni), ki se jo danes lahko greš ko kupuješ avto (če le nimaš denarnice brez dna). Osebno sem preskočil iz razreda Audi na razred Hyundai in morm rečt, da ne obžalujem (še).
Top Gear ima pa itak svoje poglede na avto. Pač, če bi imel neomejeno količino denarja in preveč časa, bi si verjetno vsak omislil boljši avto kot ga ima. Pa ne pozabit, da je po njihovih ocenah 80% avtomobiov totalen sekret, katerega naj ne bi nikol vozil. Vedno gre za GTI, TDI, VTI, TTDi,... 3+ litrske mašine, ker je pač alfa in omega šova dr. Power. Normalno da se jim potem zdi 1.5 litrski motor totalen sekret.
Sicer gre za izredno zabavno oddajo, katero sam najraje gledam.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Stepni Volk ::
Jeremy je Hyundai komentiral veliko bolj kruto:
"...the people working on the Hyundai stand had "eaten a dog" and that the designer of the Hyundai XG had probably eaten a spaniel for his lunch..."
Vir: Wikipedia
"...the people working on the Hyundai stand had "eaten a dog" and that the designer of the Hyundai XG had probably eaten a spaniel for his lunch..."
Vir: Wikipedia
Nejc Pintar ::
Nekdo na prejšnji strani je govoril o Cliu.
Cliota smo imeli 2001 letnik, v tem času je bil le na rednih servisih, drugih napak ne. Izkazal se je tudi na kreš testu
Zanima me kaj kupiti sedaj, letnik 2003 ali nekaj takega, rang Clio, C3, ..., lahko tudi do Megane-a.
Cliota smo imeli 2001 letnik, v tem času je bil le na rednih servisih, drugih napak ne. Izkazal se je tudi na kreš testu
Zanima me kaj kupiti sedaj, letnik 2003 ali nekaj takega, rang Clio, C3, ..., lahko tudi do Megane-a.
klemen22 ::
Vsekakor zelo kvaliteten. A ne dovolj "seksi". To je rezervirano za evropske prestižne znamke. :)
Glede SOnate: zadaj se vidi da je popolna kopija Audija A6, s strani pa ima čisto linijo Audija A4 (preden so ga face-liftali).
In če imaš na voljo za avto 5 mio sit ne bi kupil Hyundaja. Kvaliteta izdelave pač ni na visoki ravni (razen Santa-Fe) in tudi v notranjosti precej poka (peljal sem se z Accentom, Elantro in Coupejem). Morda so to pri najnovejših modelih malo popravili. Aja pa padec vrednosti ko prodajaš po par letih je "neverejten".
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Fizikalko ::
Stepni Volk, še za eno mnenje bi prosil. Kupujem Škodo Superb, 1.9 TDI (130KM), Comfort. Letnik 2002, 90k km. Any good?
Stepni Volk ::
Škoda Superb je dejansko za 10 cm podaljšan Passat (sedaj prejšnje generacije). Sprva so ga prodajali pod tem imenom na Kitajski. Potem so se nekako domislili, da bi ga lahko za evropski trg izdelovala Škoda.
Škoda si je veliko bolj želela proizvod s katerim bi konkurirali Berlingu/Kangoo-ju. A je VW ostal neizprosen in jih prisili v izdelavo Superba. Ima nekaj izvirnih rešitev, recimo prostor za marelo v vratih :)
Superb sicer ni uspešen na tržišču. Kot avto je verjetno dober. Čehi namreč prekleto dobro spravljajo avtomobile skupaj. Preden jih je zavzel Hitler in potem Stalin, so bili češki avtomobili elita. Med njimi tudi Škoda. Nenazadnje je kar nekaj "nemških" tankov 2SV v resnici nastajalo v čeških tovarnah.
Prvi Superb je dejansko izgledal takole:
Letnik proizvodnje 1934.
VW v glavenm Škodo sili v uporabo slabših materialov v notranjosti. A potem to Čehi z boljšim delom nadoknadijo. Kolikor toliko.
Pred letom dni ali tako nekako, je bila v Auto Bildu objavljena slika VW Golfa, Audi A3, Seat Leona in Škode Octavie od spodaj. Totalno isti. Z razliko, da je imel Audi malce dodane zaščite za izpušne cevi, ter Octavia drugače speljane cevi, zaradi drugačne postavitve rezervne gume (Octavia je najdaljša).
VW group ima še nekaj takšnih preoblek. Lahko kupite VW Phaetona (približno tako neuspešen, kot Superb) ali Bently Continentala. Ali če gremo nižje: A2, Polo, Ibiza.
BTW Škoda je končno dobila zeleno luč za svojega Jetija, ki sliši na ime Roomster.
SUPERB. Glede nato, da je to Passat, za njo veljajo iste pogoste napake:
- pogosta okvara distančnikov in nosilcev prednje osi
- manšete
- cevi za zavorno tekočino
- zobati jermen
- turbo in črpalke TDI motorjev
Škoda si je veliko bolj želela proizvod s katerim bi konkurirali Berlingu/Kangoo-ju. A je VW ostal neizprosen in jih prisili v izdelavo Superba. Ima nekaj izvirnih rešitev, recimo prostor za marelo v vratih :)
Superb sicer ni uspešen na tržišču. Kot avto je verjetno dober. Čehi namreč prekleto dobro spravljajo avtomobile skupaj. Preden jih je zavzel Hitler in potem Stalin, so bili češki avtomobili elita. Med njimi tudi Škoda. Nenazadnje je kar nekaj "nemških" tankov 2SV v resnici nastajalo v čeških tovarnah.
Prvi Superb je dejansko izgledal takole:
Letnik proizvodnje 1934.
VW v glavenm Škodo sili v uporabo slabših materialov v notranjosti. A potem to Čehi z boljšim delom nadoknadijo. Kolikor toliko.
Pred letom dni ali tako nekako, je bila v Auto Bildu objavljena slika VW Golfa, Audi A3, Seat Leona in Škode Octavie od spodaj. Totalno isti. Z razliko, da je imel Audi malce dodane zaščite za izpušne cevi, ter Octavia drugače speljane cevi, zaradi drugačne postavitve rezervne gume (Octavia je najdaljša).
VW group ima še nekaj takšnih preoblek. Lahko kupite VW Phaetona (približno tako neuspešen, kot Superb) ali Bently Continentala. Ali če gremo nižje: A2, Polo, Ibiza.
BTW Škoda je končno dobila zeleno luč za svojega Jetija, ki sliši na ime Roomster.
SUPERB. Glede nato, da je to Passat, za njo veljajo iste pogoste napake:
- pogosta okvara distančnikov in nosilcev prednje osi
- manšete
- cevi za zavorno tekočino
- zobati jermen
- turbo in črpalke TDI motorjev
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: Stepni Volk ()
Stepni Volk ::
Pri nakupu rabljenega je potrebno poznati šibke lastnosti avtomobila, da jih lahko preveriš.
Pozitivna stran je odvisna od namena nakupa. Če se veliko voziš, je to dobra, racionalna izbira. Za 10cm več prostora zadaj.
Ponavadi so avtomobili, ki so tržno neuspešni, tudi cenejši kot rabljeni. Čeprav Superb začuda drži ceno.
Pozitivna stran je tudi, da jo boš na parkirišču takoj našel. Jih je malo :)
Pozitivna stran je odvisna od namena nakupa. Če se veliko voziš, je to dobra, racionalna izbira. Za 10cm več prostora zadaj.
Ponavadi so avtomobili, ki so tržno neuspešni, tudi cenejši kot rabljeni. Čeprav Superb začuda drži ceno.
Pozitivna stran je tudi, da jo boš na parkirišču takoj našel. Jih je malo :)
smilyxx ::
mal offtopic, ampak zanima me če kdo ve kakšna je procedura za pridobitev certifikata za oldtimerja, kakšni so stroški, prednosti, slabosti?
Save water.
drink beer.
drink beer.
suntrace1 ::
El Barto ::
Amm, se je cool Alfica?
A zaradi brisalca?
A zaradi brisalca?
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
suntrace1 ::
Bravo El Barto, zaradi brisalca na sredini šipe pri ugasnjenem motor. Če je butnjena nad levo lučjo je pa težko sklepat iz slik.
Če je kul ne vem, menda malce več pijejo in so dražji servisi, drugač pa naj bi bile ok. Sicer punca navija za Civic Hondo, sam so cene tud kar navite in imajo mnogo manj dodatne opreme. Tko da ne vem kaj bi raje. Bomo videl.
Če je kul ne vem, menda malce več pijejo in so dražji servisi, drugač pa naj bi bile ok. Sicer punca navija za Civic Hondo, sam so cene tud kar navite in imajo mnogo manj dodatne opreme. Tko da ne vem kaj bi raje. Bomo videl.
El Barto ::
No ja meni so pač Alfice všeč, čeprav se mi 145 zdi zelo majhna, od te serije mi je bolj všeč 146 oz. večje limuzine (bencinarji seveda ).
Imel sem že dve 75-ki 1.6 sedaj pa 166-ko 2.5 V6.
Poraba pri 75-kah se je gibala od 9 - 11 litrov sedaj pri 166-ki jo imam pa okoli 12 litrov (če je pa veliko avtoceste gre pa pod 10 litrov ).
Zanesljivost se mi zdi v redu, ker me še nikoli ni nobena pustila na cedilu (tok, tok tok). Le ko jo kupiš, je potrebno rezervirat kar lepo vsotico, da avtek spraviš v dobro stanje. Tako, da so stroški prvo leto kar visoki (lepota nakupa rabljenega avta), potem pa se to normalizira.
Aja cena ti. velikega servisa za V6 me je prišla cca 160 ksit (material) potem pa nekaj popoldnevov v garaži in stvar je bila zrihtana.
Imel sem že dve 75-ki 1.6 sedaj pa 166-ko 2.5 V6.
Poraba pri 75-kah se je gibala od 9 - 11 litrov sedaj pri 166-ki jo imam pa okoli 12 litrov (če je pa veliko avtoceste gre pa pod 10 litrov ).
Zanesljivost se mi zdi v redu, ker me še nikoli ni nobena pustila na cedilu (tok, tok tok). Le ko jo kupiš, je potrebno rezervirat kar lepo vsotico, da avtek spraviš v dobro stanje. Tako, da so stroški prvo leto kar visoki (lepota nakupa rabljenega avta), potem pa se to normalizira.
Aja cena ti. velikega servisa za V6 me je prišla cca 160 ksit (material) potem pa nekaj popoldnevov v garaži in stvar je bila zrihtana.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
suntrace1 ::
Hmmm, katera popravila pa najpogosteje pridejo v račun pri nakupu Alfe da jo spravim v dobro stanje (poleg elektronike) ?
Velika res ni, sam za po mestu in izlete je pa več kot zadosti
Velika res ni, sam za po mestu in izlete je pa več kot zadosti
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: suntrace1 ()
El Barto ::
Z elektronoko do sedaj nisem imel še nikakeršnih težav le pri 75-ki je crknil senzor za količino tekočine za močenje šip.
Drugače je največji problem prav nemška tehnologija, ki crkava (Bosch): merilec pretoka zraka, pa kakšna lambda sonda.
Pri vseh TS (Twin Spark) motorjih je najbolj pomembno vzdrževato zadostno količino olja v motorju (ja nekatere ga kar precej popijejo), Pa jermene in šponarje je treba redno menjat na vsaj 5 let oz. 80.000 km (v Angliji se je to spremenilo na 3 leta oz. 60.000 km), ker je bilo preveč odtrganih jermenov pred 100.000 km (prvotno zamišljeno).
Pri moji V6 sem menjal to pri 75.000 km in starosti 5 let, pa sem bil kar presenečen, k sem našel dva šponarje pri zobatem jermenu tik preden bi zaribala).
Potem pa preide še variator pri TS motorjih (spreminja kot sesalne odmične gredi, pri Hondi znan kot VTEC), ko motor pri zagonu ropota kot dizel in ga je pri menjavi jermenov priporočljivo zamenjat.
Drugače nas pa obišči na forumu ljubiteljev vozil Alfa Romeo
Edit
Ja pa pri 166-ki mi je crknil motorček za centralno zaklepanje, je pa res da imam 166 od januarja letos, pa do sedaj sem naredil cca 7.000 km.
Drugače je največji problem prav nemška tehnologija, ki crkava (Bosch): merilec pretoka zraka, pa kakšna lambda sonda.
Pri vseh TS (Twin Spark) motorjih je najbolj pomembno vzdrževato zadostno količino olja v motorju (ja nekatere ga kar precej popijejo), Pa jermene in šponarje je treba redno menjat na vsaj 5 let oz. 80.000 km (v Angliji se je to spremenilo na 3 leta oz. 60.000 km), ker je bilo preveč odtrganih jermenov pred 100.000 km (prvotno zamišljeno).
Pri moji V6 sem menjal to pri 75.000 km in starosti 5 let, pa sem bil kar presenečen, k sem našel dva šponarje pri zobatem jermenu tik preden bi zaribala).
Potem pa preide še variator pri TS motorjih (spreminja kot sesalne odmične gredi, pri Hondi znan kot VTEC), ko motor pri zagonu ropota kot dizel in ga je pri menjavi jermenov priporočljivo zamenjat.
Drugače nas pa obišči na forumu ljubiteljev vozil Alfa Romeo
Edit
Ja pa pri 166-ki mi je crknil motorček za centralno zaklepanje, je pa res da imam 166 od januarja letos, pa do sedaj sem naredil cca 7.000 km.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()
klemen22 ::
VW group ima še nekaj takšnih preoblek. Lahko kupite VW Phaetona (približno tako neuspešen, kot Superb) ali Bently Continentala. Ali če gremo nižje: A2, Polo, Ibiza.
Glede Phaetona in Bentleya že drži.
Nikakor pa ne v priemru A2 in kakšnega Polota. Poleg tega da je bil A2 osnovan na svojem podvozju je bil pač prvi avto v svojem razredu (in verjetno še vedno edini) z uporabo aluminija. In pa tudi kvaliteta izdelave je glede na teste več kot dobra.
Pač treba se bo navaditi da gredo v VW koncernu zadeve glede prestižnosti in KVALITETE same izdelave in podobnega nekako takole (kar se mimogrede odraža tudi pri ceni in ponudbi DODATNE opreme)
- Škoda
- VW,Seat
- Audi
...
- Bentley
...
...
- Bugatti
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
balocom ::
PS. Imam Rover 416 Si z dodatno opremo in letnik 96, 142.000 km. Se mi ga splača menjat ali vozit do konca? Se ne kvari in samo tankam in vozim.
Tak Rover ne obstaja 4 al 5 vratna verzija (če ne veš: 4 --> Pr prtlažnku se sm pleh dvigne, 5 --> pr prtlažnku se tu šajba dvigne).
Tak Rover ne obstaja 4 al 5 vratna verzija (če ne veš: 4 --> Pr prtlažnku se sm pleh dvigne, 5 --> pr prtlažnku se tu šajba dvigne).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Stepni Volk ::
klemen22 - motiš se. Podvozje na katerem stoji A2 je "Polovo". Enako so isti motorji, menjalniki, večina drobnega materiala... Razlika je le v omenjeni šasiji (Space frame).
KLIK
A2 je tudi najmanj uspešen izmed štirice... čeprav tudi Seatu, kot celoti ne gre ravno briljantno in se šušlja, da jih bodo odprodali kitajcem.
BTW Prva sta na "Polovem" podvozju prišla ven Fabia in A2, nato Polo (sedanje generacije), ter zadnja Ibiza, ki jo je preoblekel Walter De Silva (šef oblikovanja za Alfa Romeo 156).
Walter je najprej oblikoval Seate, nato je dobil v roke še Audije. Vpliv velikih "front grill"-ov pa se pozna tudi VW in Robertu Lešniku (oblikoval Eon-a, Passata).
P.S. VW group se deli na dve veji:
Pod AUDI sodijo t.i. "športne znamke":
Seat
Audi
Lamborghini
Pod Volkswagen sodijo:
VW
Škoda
Bugatti
Bentley
VW je sodeloval tudi s Fordom pri razvoju Sharana/Alhambre/Galaxy-a. Ford je sedaj krenil po svoje z S-Maxom in Galaxyem.
S Porschejem so močno delniško povezani, zato so tudi skupaj razvili Chayenne/Touareg/Q7.
Drugače se je VW povzpel v 90-tih, ko so si pri Opel-u "sposodili", nekaj inženirjev in predvsem nekaj harddiskov razvojnih podatkov. To je storil takratni vodilni Opel-a J.Ignacio Lopez de Arriortua, ki je "prestopil" k VW.
Zadeva se je tako zapletla, da je Lopez bil umaknjen za vodjo Seata, nato upokojen, kjer je priročno umrl preden se je stvar razpletla.
KLIK
A2 je tudi najmanj uspešen izmed štirice... čeprav tudi Seatu, kot celoti ne gre ravno briljantno in se šušlja, da jih bodo odprodali kitajcem.
BTW Prva sta na "Polovem" podvozju prišla ven Fabia in A2, nato Polo (sedanje generacije), ter zadnja Ibiza, ki jo je preoblekel Walter De Silva (šef oblikovanja za Alfa Romeo 156).
Walter je najprej oblikoval Seate, nato je dobil v roke še Audije. Vpliv velikih "front grill"-ov pa se pozna tudi VW in Robertu Lešniku (oblikoval Eon-a, Passata).
P.S. VW group se deli na dve veji:
Pod AUDI sodijo t.i. "športne znamke":
Seat
Audi
Lamborghini
Pod Volkswagen sodijo:
VW
Škoda
Bugatti
Bentley
VW je sodeloval tudi s Fordom pri razvoju Sharana/Alhambre/Galaxy-a. Ford je sedaj krenil po svoje z S-Maxom in Galaxyem.
S Porschejem so močno delniško povezani, zato so tudi skupaj razvili Chayenne/Touareg/Q7.
Drugače se je VW povzpel v 90-tih, ko so si pri Opel-u "sposodili", nekaj inženirjev in predvsem nekaj harddiskov razvojnih podatkov. To je storil takratni vodilni Opel-a J.Ignacio Lopez de Arriortua, ki je "prestopil" k VW.
Zadeva se je tako zapletla, da je Lopez bil umaknjen za vodjo Seata, nato upokojen, kjer je priročno umrl preden se je stvar razpletla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
klemen22 ::
Hvala za informacije in se posipam s pepelom. Sem misliv da je bilo za A2 tudi celo podvozje izdelano posebej.
Kaj bi sploh rabili Wikipedio če pa imamo Stepnega Volka
Kaj bi sploh rabili Wikipedio če pa imamo Stepnega Volka
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
dejvidlj ::
Gogo, če ti žena teži s Hondo Jazz, ti svetujem, da jo poslušaš. Če ti avto ni predrag, ti lahko povem, da se ga splača kupit, je zanesljiv in zelo kvalitetno izdelan, mašini sta pa tut obe zakon! Moja mat je isto fotru težila in sta se na koncu odločila za Jazz, kar po mojem ni bila slaba odločitev, čeprav je avto drag kot žefran za razred kateremu pripada.
Don`t worry, be happy
klemen22 ::
Jazz ni vreden denarja. Za tiste solde imaš že veliko večjo izbiro. Ne vem zakaj morte izpolnit vsako željo godrnjajoče žene. Kot neki pusiji. Pač ko sem jaz kupoval avto sem se odločil po svoji želji. Čeprav je nekaj punca jokarila okrog da se ji strašno dopade Citroen C5 (sej men se tut kar samo nisem upokojenc + ne maram 5 metrske ladje)!
Fantje bodite pravi moški in ne poslušat ženske pri stvareh o katerih se jim ne sanja. Sploh pa je Jazz avto za ženske, vsaj po dizajnu!
Fantje bodite pravi moški in ne poslušat ženske pri stvareh o katerih se jim ne sanja. Sploh pa je Jazz avto za ženske, vsaj po dizajnu!
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
TeraSonic++ ::
Kateri avto bi pa priporočal nekomu, ki je pravkar opravil vozniškega in gre na faks?
uporaba: mestna vožnja+daljša tura domov
uporaba: mestna vožnja+daljša tura domov
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
klemen22 ::
Za koliko denarja je vprašanje tukaj?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
flipflop ::
Vprašanje je samo koliko denarja je ta oseba pripravljena dat za avto... Verjetno so Mercedes S ravno ne more kupit če je študent.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: flipflop ()
Stepni Volk ::
Prva omejitev pri nakupu je vedno CENA.
Druga je VELIKOST vozila in njegova praktičnost, kjer v poštev pride:
- velikost parkirnega mesta/garaže doma, ter možnost parkiranja na delovnem mestu ali odhodih v mesto
- manevrske sposobnost za zgoraj omenjeno
- uporabniki vozila (samski, v dvoje, "menage a trois", otroci, hišni ljubljenčki)
- praktičnost (različni hobiji, ter način dopustovanja...)
Tretja je cena registracije takšnega vozila, poraba in servisi. Na kratko: VZDRŽEVANJE.
Četrta je oblikovna všečnost, modnost, kaj bodo pa sosedje rekli itd. DESIGN.
Čisto zadnja je možnost MODIFICIRANJA. Pimp-my-ride, čip tuning in tuning. To slednje večino ne zanima.
Ne nujno v tem zaporedju :)
Se pravi na podane podatke, da si študent, ki potrebuje vozilo od doma do faksa, bi priporočal:
CARVER ONE
RINSPEED EGOISTE (enosed)
če si na študent na obali, potencialno Rinspeed Splash.
Tudi Smart for Two bi bil dovolj.
V primeru, da nam še nisi posredoval ostalih potrebnih podatkov... jih daj čimpreje. Glede na zgornjih 5 pogojev :)
Druga je VELIKOST vozila in njegova praktičnost, kjer v poštev pride:
- velikost parkirnega mesta/garaže doma, ter možnost parkiranja na delovnem mestu ali odhodih v mesto
- manevrske sposobnost za zgoraj omenjeno
- uporabniki vozila (samski, v dvoje, "menage a trois", otroci, hišni ljubljenčki)
- praktičnost (različni hobiji, ter način dopustovanja...)
Tretja je cena registracije takšnega vozila, poraba in servisi. Na kratko: VZDRŽEVANJE.
Četrta je oblikovna všečnost, modnost, kaj bodo pa sosedje rekli itd. DESIGN.
Čisto zadnja je možnost MODIFICIRANJA. Pimp-my-ride, čip tuning in tuning. To slednje večino ne zanima.
Ne nujno v tem zaporedju :)
Se pravi na podane podatke, da si študent, ki potrebuje vozilo od doma do faksa, bi priporočal:
CARVER ONE
RINSPEED EGOISTE (enosed)
če si na študent na obali, potencialno Rinspeed Splash.
Tudi Smart for Two bi bil dovolj.
V primeru, da nam še nisi posredoval ostalih potrebnih podatkov... jih daj čimpreje. Glede na zgornjih 5 pogojev :)
TeraSonic++ ::
Mogoče v rangu okoli 3mio sit, vzdrževanje ne predrago, design je pomemben.
Kaj pravite mogoče kaka nova Toyota Yaris 1.4 bencinar?
Se mogoče bolj splača kaj rabljenega?
Kaj pravite mogoče kaka nova Toyota Yaris 1.4 bencinar?
Se mogoče bolj splača kaj rabljenega?
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
klemen22 ::
No dodaj še 200k sit če je le možno in dobiš že nov Ford Focus s klimo, električnimi stekli, CD radiem itd (imajo se mi zdi 4 LETA GARANCIJE!!!!!). Odlična lega na cesti, dovolj prostora, všečen dizajn superca. Če pa kupuješ rabljeno bi ti pa priporočal Alfo 147 ker sem se ravno prejšnji vikend peljal z njo in je res že športnejše vozilo. Sicer pa je za moje pojme v vožnji Focus meni bolj všečen. Pač ta Alfa je imela traktorski motor (beri dizel) in to jaz v avto ne bi vtaknu nikoli. Ni večjega užitka kot malo močnejši bencinc ali še bolje turbo bencinc.
He študentje pa kupujejo avte za 3mio sit. No potem nisi ravno povprečni študent. Takih avtov si še večina 40 letnikov ne more privoščiti. Pod študentske prihodke jaz razumem da zadostujejo za nakup in vzdrževanje ene garje do 300k sit
He študentje pa kupujejo avte za 3mio sit. No potem nisi ravno povprečni študent. Takih avtov si še večina 40 letnikov ne more privoščiti. Pod študentske prihodke jaz razumem da zadostujejo za nakup in vzdrževanje ene garje do 300k sit
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: klemen22 ()
Boeing ::
No, da še jaz dodam svoj piskrček, čeprav je off-topic...
Stepni, ko si že omenjal SMax-a... odločitev za break-up z zgubarjem od VW je več kot pravilna - prejšnji teden sem se vozil z njim, in sicer avto kupljen in registriran pri naših vzhodnih sosedih, pri nas na tuning servisu zaradi neverjetne cenovne razlike... oprema titanium + 2.5T bencinc + še par všečnih malenkosti, kot je gps, električni sedeži, solarna streha, tempomat itd itd... vglavnem, avto v špici ponudbe po opremljenosti.
Komentar - bog pomagaj konkurenci, če se ne bo zmigala in spravila skupaj kaj vsaj približno podobnega. Avto se drži ceste, kot bi ga nalimal z loctiteom, nagibanja v ovinkih ni (aktivno podvozje) oz. se nagne v ovinek, vzmetenje je sicer rahlo trdo, a športno udobno, z volanom sem tudi zelo zadovoljen... pospeški so pravljica, prehitevanje čisti užitek. Poraba ? Slabih 10 litrov, zelo dobro za agresivno prehitevanje in spravljanje sebe in ostalih v prometu v precejšnjo nevarnost
Notranjost všečna, plastika na otip dokaj visoke kvalitete, čričkov zaenkrat še ni bilo.
Vse našteto seveda z zornega kota dejstva, da avto stane nekaj manj kot 30k€. Za mnoge veliko denarja za avto, a prenekatera evropska konkurenca (v bistvu vsa) ponuja bistveno manj za opazno višjo ceno. Da skrajšam - totalno navdušen.
Pri nas se zadeva začne prodajati 4. septembra.
Kako pa bo z Galaxyem, pa še ne vem, čeprav sem mnenja, da bo po svoje še bolj udoben, a precej manj športen.
Čeprav po drugi strani ne morem iz svoje kože... elektro je le elektro .
Stepni, ko si že omenjal SMax-a... odločitev za break-up z zgubarjem od VW je več kot pravilna - prejšnji teden sem se vozil z njim, in sicer avto kupljen in registriran pri naših vzhodnih sosedih, pri nas na tuning servisu zaradi neverjetne cenovne razlike... oprema titanium + 2.5T bencinc + še par všečnih malenkosti, kot je gps, električni sedeži, solarna streha, tempomat itd itd... vglavnem, avto v špici ponudbe po opremljenosti.
Komentar - bog pomagaj konkurenci, če se ne bo zmigala in spravila skupaj kaj vsaj približno podobnega. Avto se drži ceste, kot bi ga nalimal z loctiteom, nagibanja v ovinkih ni (aktivno podvozje) oz. se nagne v ovinek, vzmetenje je sicer rahlo trdo, a športno udobno, z volanom sem tudi zelo zadovoljen... pospeški so pravljica, prehitevanje čisti užitek. Poraba ? Slabih 10 litrov, zelo dobro za agresivno prehitevanje in spravljanje sebe in ostalih v prometu v precejšnjo nevarnost
Notranjost všečna, plastika na otip dokaj visoke kvalitete, čričkov zaenkrat še ni bilo.
Vse našteto seveda z zornega kota dejstva, da avto stane nekaj manj kot 30k€. Za mnoge veliko denarja za avto, a prenekatera evropska konkurenca (v bistvu vsa) ponuja bistveno manj za opazno višjo ceno. Da skrajšam - totalno navdušen.
Pri nas se zadeva začne prodajati 4. septembra.
Kako pa bo z Galaxyem, pa še ne vem, čeprav sem mnenja, da bo po svoje še bolj udoben, a precej manj športen.
Čeprav po drugi strani ne morem iz svoje kože... elektro je le elektro .
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
opeter ::
Kateri novi avto se prodaja v rangu 1.5-2 mio SIT? Vseeno je, če je motor na benzin ali na dizel.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
balocom ::
Dacia Logan, Clio Storia, za Fiesto pa nism zihr
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
flipflop ::
Hyundai Getz, Kia Picanto in Rio, Ford Fiesta gre malo čez, mogoče dajo popust. Verjetno še kakšna Lada pride zraven. Pa Škoda Fabia, VW Fox,Polo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: flipflop ()
Stepni Volk ::
TeraSonic - Yaris nove generacije je komaj privekal na svet. Prve generacije vozil vedno bolehajo za t.i. otroškimi boleznimi... Tisti hip, ko kupiš nov avtomobil, je vreden 20% manj. Z izjemo raznih modelov, na katere se čaka.
To sta dva velika minusa. Tretji je cena Toyotinih rezervnih delov. Japonci povprečno na tem področju vodijo, v negativnem smislu. Tudi "neoriginalne"* dele je težje dobiti.
O rabljenih glej na začetku teme.
* neoriginalnost je pogojna, večina sestavnih delov motroja in vozila tako nastaja pri drugih specializiranih tovarnah, zato ker na škatlici potem piše Toyota plačaš kar nekaj deset procentov več, kot če kupiš proizvod direktno od proizvajalca, ki te dele dobavlja Toyoti.
To sta dva velika minusa. Tretji je cena Toyotinih rezervnih delov. Japonci povprečno na tem področju vodijo, v negativnem smislu. Tudi "neoriginalne"* dele je težje dobiti.
O rabljenih glej na začetku teme.
* neoriginalnost je pogojna, večina sestavnih delov motroja in vozila tako nastaja pri drugih specializiranih tovarnah, zato ker na škatlici potem piše Toyota plačaš kar nekaj deset procentov več, kot če kupiš proizvod direktno od proizvajalca, ki te dele dobavlja Toyoti.
klemen22 ::
A nima Toyota nekatere dizle od PSAja (Peugeot + Citroen)??
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Stepni Volk ::
1.4 dizel, ki se nahaja v dosedanjem Miniju je Toyotin.
1.4 dizel, ki se nahaja v Aygo, novem Yarisu je PSA-jev. Razvili so ga skupaj s Fordom. S katerim so razvili tudi ostale dizle (1.6, 2.0...), ki jih najdete v različnih modelih PSA in Ford gorup.
In sedaj zaplet. Novi bencinarji PSA-ja so razviti s pomočjo BMW-ja, ki jih bo uporabil v Miniju (dosedaj jih je razvija s Chryslerjem). Tudi novi dizli v Mini-ju so plod skupnega razvoja s PSA-jem.
Se pravi: okoli določenih motorčkov, kar 4 starši: BMW, PSA, Toyota in Ford. Oziroma cela paleta sorodnikov: BMW, Mini, Citroen, Peugeot, Toyota, Daihatsu, Sirion, Ford, Mazda, Jaguar, Volvo...
Kdo bi to ločil?
Preprosto, če bo motor delal BP, boste rekli, da je "japonski"... če ga bo sral, bo "francoski"... če bo preveč žrl bo "ameriški"... in če bo zgledno deloval in podlegel le ruski zimi, bo "nemški".
1.4 dizel, ki se nahaja v Aygo, novem Yarisu je PSA-jev. Razvili so ga skupaj s Fordom. S katerim so razvili tudi ostale dizle (1.6, 2.0...), ki jih najdete v različnih modelih PSA in Ford gorup.
In sedaj zaplet. Novi bencinarji PSA-ja so razviti s pomočjo BMW-ja, ki jih bo uporabil v Miniju (dosedaj jih je razvija s Chryslerjem). Tudi novi dizli v Mini-ju so plod skupnega razvoja s PSA-jem.
Se pravi: okoli določenih motorčkov, kar 4 starši: BMW, PSA, Toyota in Ford. Oziroma cela paleta sorodnikov: BMW, Mini, Citroen, Peugeot, Toyota, Daihatsu, Sirion, Ford, Mazda, Jaguar, Volvo...
Kdo bi to ločil?
Preprosto, če bo motor delal BP, boste rekli, da je "japonski"... če ga bo sral, bo "francoski"... če bo preveč žrl bo "ameriški"... in če bo zgledno deloval in podlegel le ruski zimi, bo "nemški".
Super Sonic ::
"Kdo bi to ločil?"
An excellent point!
Sicer pa zgodovina dela svoje. Teh določenih "opazk" na znamko vozila, pa poznam dve vrsti:
1. Ali držijo kot pribite.
2. So tako za lase privlečene, da smrdi 1km naokoli.
An excellent point!
Sicer pa zgodovina dela svoje. Teh določenih "opazk" na znamko vozila, pa poznam dve vrsti:
1. Ali držijo kot pribite.
2. So tako za lase privlečene, da smrdi 1km naokoli.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
A. Smith ::
Če kupuješ Yarisa, zelo priporočam prejšnji model. Rabljenega boš težko dobil, so se pa zato še dva meseca nazaj prodajali novi po znižani ceni. Kakšno je stanje zdaj, ne vem.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
klemen22 ::
Ne vem kako se splača kupovati nov avto ki je drugače že star model na trgu. Vrednost pri prodaji še dodatno pade. Ima pa seveda prednost ker je zadeva testirana in so pomankljivosti zagotovo odpravili. Sej Yaris prvi je na zunaj soliden avto, škoda ker je notranjost ena bolj cenenih.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Stepni Volk ::
Veliko logike je v nakupu prejšnjega modela avtomobila. Na koncu življenjske poti ima model vedno več opreme, da lahko konkurira sveži ponudbi na tržišču. Prav v primeru, da se pojavi že nov model, pa so tu še drastični popusti. Best Buy.
Avtomobili niso računalniki. Tisto, kar je novo ima pogosto le novo preobleko in malce napihnjene dimenzije. Če ne rabiš več, to nima nobenega pomena. In če avto kupuješ za daljšo dobo (7 let plus), je tako vseeno katero generacijo kupiš.
Zato tudi marsikatera tovarna še naprej izdeluje prejšnji model avtomobila: Astra Clasic, Octavia Tour...
Prejšnjega Yarisa je oblikoval Grk. Sem ga tudi sam hotel kupiti, a sem k sreči šel prej na eno urni test. Volan nima stika z realnostjo, je najhitreje zapisana kritika... :)
Avtomobili niso računalniki. Tisto, kar je novo ima pogosto le novo preobleko in malce napihnjene dimenzije. Če ne rabiš več, to nima nobenega pomena. In če avto kupuješ za daljšo dobo (7 let plus), je tako vseeno katero generacijo kupiš.
Zato tudi marsikatera tovarna še naprej izdeluje prejšnji model avtomobila: Astra Clasic, Octavia Tour...
Prejšnjega Yarisa je oblikoval Grk. Sem ga tudi sam hotel kupiti, a sem k sreči šel prej na eno urni test. Volan nima stika z realnostjo, je najhitreje zapisana kritika... :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup rabljenega avtka.Oddelek: Loža | 3442 (2617) | globoko grlo |
» | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 20456 (16238) | Goldee |
» | Kater avtoOddelek: Loža | 1882 (1655) | stromar |
» | Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 kOddelek: Na cesti | 4849 (3727) | SynTax64 |
» | fiat bravo 1.4 sxOddelek: Loža | 5414 (4857) | stromar |