» »

Nakup avtomobila

Nakup avtomobila

strani: « 1 2 3 ... 10

Super Sonic ::

Fantje, rabim vašo pomoč. Vem, da ste nekateri izredno razgledani dečkoti in zato tudi odpiram temo.

Moj bratec se je odločil (so mu dal vozniško;)), da si kupi avtomobil. Skupaj sva nabrala reci in piši okrogel miljon SIT. Opredelila sva se na dizel vozilo. Cena vozila naj praviloma ne bi presegala 800k (ker je treba avto še zavarovati). Do tu vse lepo in prav. Potem pa nastane problem. Namreč vozil, ki se dobijo za ta denar je dokaj veliko, a dejstvo je, da pojma nimam če so za vozila vredna tega denarja oz. najbolj me skrbi, da bi kupila vozilo, ki ima "splošno znano" slabo mašino oz. pleh,...

Za ta denar dobiš:
1. Opel Astra 1.7 TD
Vprašanje: Kaj je s temi 1.7 TD mašinami? Ali ima kdo izkušnje s tem avtomobilom, je kdo slišal kaj o tem?

2. Seat Ibiza 1.9 D.
Za ta avto je najbolj zagret samo nima klime (like I care). V primerjavi s Oplom?

3. VW Polo 1.9 D.
Kaj je s temi vozili? Vsi mi ga odsvetujejo. Tudi vi?

Za ta denar dobi še (mogoče) kakšnega Renaulta, Forda... Samo problem je, da res pojma nimam kaj od tega je boljše.
Razumem, da avta brez problemov za ta denar ne bova našla, torej iščeva tistega, ki bi jih lahko imel najmanj.

Prosim za pomoč!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::

Sam imam sicer čisto drugačno mišljenje glede avtomobilov, predlagam pa vama tole.
Predvsem sem tega mnenja zato, ker poznam dobro kako deluje prodaja avtomobilov in vem kako nategujejo ljudi, sploh pa mlade naivne voznike začetnike, ki ko vidijo avto se kar tresejo in dobijo mehke noge, pa kupijo prvi avto, ki ga vidjo.

Imata miljon tolarjev. Za zavarovanje dajta takoj stran 250.000 sit. Od ostanka(750.000sit) dajta stran še 150 do 200.000 sit za servis in gume. Tako vama ostane od 550 do 600.000 sit za avto. In iščita v tem razredu za toliko denarja.

Za ta denar kupita avto, peljita ga na servis(kak servis, kjer je vredu mehanik in dela na črno, ker drugače bosta preveč plačala), kjer naj ga res poštima(za 100 do 150k sit je že kar vredu servis z vsemi deli;
-filtri(oljni, zračni, kabinski(za klimo)),
-svečke,
-olje(menjalnik, motor),
-jermeni,
-vodna pumpa,
-bremze
- končniki.
Na ta način bosta lahko čist prepričana da je avto res vredu poštiman. Za ostanek denarja kupita še nove gume, ker te na avtu bodo najbrž stare in slabe, potem pa gresta še registrirat in z avtom resnično par let ne bosta imela težav.

To je moj način nakupa avta in tega se striktno držim. Sedanji avto ima skoraj 300.000 km prevoženih, pa dela kot da bi imel šele 50 ali 60.000. Ravno zaradi tega, ker sem imel 700.000 sit na razpolago, avto sem kupil za 200.000sit z 230.000km prevoženih, poštimal komplet(sicer sem vse sam šraufal) in naredil generalko, kupil nove gume in registriral (ostalo mi je pa 200.000 sit za dober dopust na morju) - avto po 70.000km prevoženih razen rednih servisov ni imel nobenih zadev za poštimat. Pa ker redne servise delam doma me pridejo 8.000 sit.

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Odličen pogled na stvar!

Hvala nebivedu!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

muzičar ::

Saj je nebivedu že vse povedal samo jaz bi še dodal da je Astra 1.7 TD zelo dober avto sploh v razredu dizlov. Edino kar je je to da če bota našla kakega opla potem morata vedeti da so malo odporni porti koroziji pleha tako da dajta še malo denarja na stran za zaščito in obnovo. Drugače so pa Opli super avti če jih znaš poiskat.

krneki0001 ::

Pa pri oplu pazi še eno stvar. Če ima servo volan, naj bo to servo kot servo preko jermena in ne nek električni. Ker ti električni dost hitro crknejo(mel sem že par primerov) - cena za popravilo je pa okol 180.000 sit, tko da se elektro servota izogibajta.

Če rabiš dobrega mehanika in da se ti da vozit na dolenjsko(okolica izvira reke krke(40km od ljubljane)), ti ga lahko predlagam. Delo pri njem je poceni, da ti garancijo na svoje delo 3 mesece(tega drugi mehaniki ne počnejo), naredi pa res vredu in vse ti pove - karkoli bo za zamenjat, ti bo takoj povedal, brez obotavljanja in tut povedal ti bo kaj če tega ne zamenjaš, na kaj moraš pazit, zraven ti bo povedal še ceno. Tut gume ima poceni - skratka na enem mestu vse poštimaš in tut vse dele sam zrihta. Če rabiš naslov in vse pa preko zasebnih sporočil, ker lahko tot tut kak inšpektor bere, pa pol ni dobroče je delo na črno zraven.
Cene za delo ima pa take(rezervni deli pa so pri njem tut dost ugodni)
- servis olje, svečke filtri - 3000 do 5000 sit delo + rezervni deli - vse skupaj okol 13 do 15k
- servis olje, svečke, filtri , zavore - 4500 do 7000 sit delo + rezervni deli - okol 20k skupaj, al pa malo več odvisno od zavor kok pridejo
- večji servisi so pa po dogovoru - ampak ponavadi za generalko - menjava dihtunge ne vzame več kot 20.000 sit za svoje delo.

Prej pri svojem prejšnjem postu sem pozabil povedat, da ta avto, ki sem ga jaz opisal, sodeluje tudi na državnem prvenstvu v offroadu in da tam tekmujem z njim, pa vseeno 70.000km ni nič crknilo - najbrž ravno zaradi orenk servisa, ki sem ga naredil.

gkovac ::

Še jest, še jest! :D

Ravno tako, kot v prvem postu tudi jaz kupujem "nov" avto in sicer za mojo predrago. Sedaj ima starega Golfa III, jaz pa hočem nekaj boljšega in se hočem losati teh starih jajc. Gledala sva avtomobile nekje v rangu 2,5 miljona in v ožji izbor so prišli:

dizelski motorji, klima, servo volan je obvezna oprema vseh treh vozil

1) Renault Modus 1,5 D, letnik 2005 ali 2006 (odvisno od prodajalca do prodajalca)
2) Opel Meriva 1,7 D letnik 2003 ali 2004 (spet odvisno od tega koliko km ima prevoženih, dodatne opreme itd.)
3) VW Golf IV 1,9 TDI letnik 2002 ali 2003

Vsi trije avtomobili so mi všeč. Meriva je dejansko največja in najbolj prostorna, Modusa ne poznam in ne vem kakšne so njegove vozne lastnosti, golfa pa sem imel in veliiiko prevozil in je super avto, edino kar me pa moti pa je to da imajo vsi, ki jih prodajajo krepko preko 100.000 km.

Kaj predlagate vi? Mogoče še kakšen avto na katerega sem pozabil? Hvala!
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."

krneki0001 ::

Kot avto vama predlagam kaki clio 1.2 bencinar. Poceni registracija 102.000 sit (mladi voznik je 20% zraven vračunan) + tehnični in cestnina(28.000), Tko da vaju pride registracija 130.000 sit.

Servis tega avta je pa zelo poceni
- zavore prednje in zadnje - 16.000 sit
- vodna pumpa + jermen + napenjalec 20.000
- svečke 3200
- olje in filtri 7000 sit
- nove gume - bfgoodrich 11.000 sit komad - 44.000 sit
Cena servisa pa je okoli 24.000 sit za delo, tko da vaju pride registracija+servis+delo skupaj okoli 250.000 sit.
Za 600.000 sit dobita cliota 1999 ali 2000 letnik z malo kilometri, pa imata dober avto z zelo majhno porabo. Moja boljša polovica ima točno tak avto in im sedaj okoli 130.000km, pa ima porabo 40 litrov na 911km - kar je 4.4 litra bencina.

Na tem avtu tudi zelo malo stvari crkne(saj jih veliko tudi nima), ampak zaenkrat je to najboljša izbira. Tut na odpadih v italiji jih je že dost, tko da lahko hitro dobiš kak odbijač ali pa kaj podobnega za zamenjat, ker vemo da mladi vozniki še vedno dostikrat kej podrajsajo ali pa razbijejo.

pa še nekaj - nikoli ne zaupajta trgovcu, ki prodaja avto. Če reče, da je vse servisirano in vse pregledano ne verjemta tega in raje vse še enkrat zamenjajta - bosta vsaj prepričana, da je res menjano.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Sulc - izbral si 3 najdražje avtomobile z dragimi deli.
1) Renault Modus 1,5 D, letnik 2005 ali 2006 (odvisno od prodajalca do prodajalca)
2) Opel Meriva 1,7 D letnik 2003 ali 2004 (spet odvisno od tega koliko km ima prevoženih, dodatne opreme itd.)
3) VW Golf IV 1,9 TDI letnik 2002 ali 2003

Sam nebi vzel nobenega od teh. Vsi so predragi, precenjeni in dragi za servisiranje.
Modus je praktično nov, vendar imam slabo mnenje o njem, ker jih vidim ogromno po servisih. Problem je v tem, da je nov avto in se kažejo porodne težave tega avta.

Meriva je kolikor toliko boljša, vendar vseeno jih vidiš 2x več kot aster na servisu.

Golf - o njih imam pa čist svoje mnenje - bili so avtomobili dokler sta bila to golf 1 in 2, danes pa prodajajo golfe samo še na podlagi teh dveh primerkov, ki sta bila res dobra avtomobila. Nobene opreme, šipe dviguješ in spuščač še na roko, pa vseeno drag ko ne vem kaj.

Na tvojem mestu bi si vzel kakega senika - Renault Megane Scenic 1.5DCI letnik 2004 ali 2005 - odlična zadeva, mala poraba, zelo malo na servisih.

marsovcek ::

Pri dizlu je precej pomembno, kako je bil vožen & vzdrževan. Sploh če je starejši, ti lahko kaj kmalu škripne turbina --> $$ :( Na splošno se splača dizl, če delaš 20+ kkm/leto (višja nabavna cena, dražja cestnina).

@Sulc: kje boš dobil Modusa '06 za 2.5 mio? 8-O Poleg tega, če pri njegovih 80 KM prižgeš klimo, lahko na prehitevanja kar pozabiš (IMO).

In še moj komentar cliota:

1.2 '96
+ poceni registracija
+ mala poraba (~ 6 l/100 km)
+ relativno živahen za vožnjo (kolikor je 1.2 lahko)
+ še kar prostoren (190+ cm speaking :)
+ zdržljiv motor
+ poceni deli, pa še sam ga lahko šravfaš :D

- hitro crkenjo sprednji ležaji (60.000, 130.000)
- hitro pobere diske & ploščice (isto)
- izpuh rjavi kot strela (do katalizatorja 1x švasan, dalje tretjič zamenjan)

1.4 16V, '01
+ poskočen

- za moje pojme je nazaj zelo nepregleden
- po tekočem traku crkujejo vžigalne tuljave (15 kSit/komad)
- z enakim tempom crkujejo žarnice (~ 1 k/komad)
- našemu se je precej sfuzlala elektronika (2x zamenjan računalnik + ključi)

EDIT: na splošno, so deli za Renaulte poceni (seveda neoriginal), cena uradnega servisa je pa kar zasoljena.

Zgodovina sprememb…

gkovac ::

To da je golf precenjen smo krivi predvsem sami :) legendarna dvojka je bil res praktično neuničljiv avto in se strinjam.. prodaja gre naprej samo zaradi 1 in 2.

Modusa 2006 ne dobiš za 2,5 miljona ampak za mal več (plus minus 300 čukov) pa ni dizla ampak bencinar (se opravičujem za napako).
@ marsovček če bi hotel prehitevanje pol bi kupil nekaj močnejšega :) to bo avto za mirno penzionistično vožnjo

Meriva me res najbolj vleče, ker je prostorna in lepa za pogled.. Scenic uh... ni mi všeč. Rad bi prepričal mojo predrago za Berlingota, ampak se je ne da prepričat.. pravi da je grd in da izgleda kot dostavni avto, meni se pa zdi poceni, praktičen in uporaben (s kakšno lepoto se pa res ne more pohvalit) :D
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gkovac ()

marsovcek ::

@Sulc: preglej kake teste (nek hiter review je npr. tukaj), če dosti daš na zvezdice, poglej še NCAP test... Pol pa do avta, pa sprobat.

PS za tvojo drago: od naštetih znamk je na (eni) lestvici najbolj zanesljivih avtov ( klik) najvišje Citroen :D

krneki0001 ::

Na te zvezdice sam nič ne dam, odkar so nemci zelo dobro zgoljufali logana in še par drugih avtomobilov(vidno). Na loganu so bile različne gume - tista, ki je prijela da je avto šel na streho pri losovem testu je bila preveč napumpana in zimska(ostale letne) - videlo se je da so to prov hoteli narest, da bi zbili prodajo avta, ki je res poceni in prinaša nemcem gorej, ker svojih ne morejo dost prodat in morajo zato odpuščat delavce.

ČE pa malo pogledaš najboljše avtomobile, pa prec opaziš da je na lestvici top 100 avtomobilov na prvih devetih mestih japonska, potem pa šele ostali. In prvi so pri toyoti, drugi pa pri subaruju, ne glede na kakršnekoli zvezdice, tko da če bi imel kaj odvečnega denarja bi si kupil subaru foresterja in mel mir nadaljnih 20 let z avtomobilom. Odličen avto, 4x4 pogon za pozimi. dovolj dvignjen za robnike in res kvalitetno in robustno izdelan, da bo zdržal vse v teh 20 letih.

klemen22 ::

Jaz sem imel par let nazaj Cliota 2 1.4. Na splošno je bil vredu avto, dober motor, zmerna poraba. Razen servisov. Vozil sem ga vedno na pooblaščene servise, pokvarilo se je praktično vsake 3 mesce nekaj. Ko sem presedlal na BMWja nisem mogu verjet da je praktično manj stroškov z vzdrževanjem slednjega. Tko da če furaš Cliota na pooblaščene servise + originalne dele, glede na to da dostkrat kaj crkne niti ni več tako poceni avto. :\
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Super Sonic ::

Pa me zanima še to: je avto sejem (v lj) še odprt? Mislm, a to še funkcionira? Pa a se sploh splača tja hodit? Nazadnje sem bil tam ene 5,6 let nazaj, pa so sam avtomobile en drugmu prodajal. Je zdej to kej drugače ali je nivo ostal enak?

Kdo ve?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::

Klemen22, moji dragi ni še nič crknilo, pa ga je kupila leta 1999 kot eno leto starega s 50.000km. Od takrat pa delam redne servise na njenem avtu in zadeva dela brez problemov. Resda pa nima 1.4 mašine, ampak 1.2, ki je enako velika, vendar manj navita in manj močna. Pa še deli so cenejši.

Čist odvisno je pa to, kok imaš servisov, od tega kakšen avto nabaviš(tukaj ima glavno vlogo tisti prvi servis, ki ga narediš, ko avto kupiš) in kako ga potem voziš. Večina s temi avtomobili goni, samo to ni avto za dirkat - to je avto, ki te mora pripeljat iz točke A v točko B. Avto se vozi z glavo in temu primerno je potem tudi vzdrževanje. Če noriš in hitro speljuješ ter podobne bedarije, bo pa slejkoprej kaj crknilo, ker avto narejen da vzdrži norenje je tudi mnogo dražji in temu primerno narejen in ima tut mehanike okol, ki po vsaki tekmi razstavijo avto in ga na novo z novimi deli skupaj dajo, vozijo ga pa profesionalci na rally-jih.

krneki0001 ::

Izogibaj se sejma in išči avto, ki ga prodaja starejša umirjena oseba, ki je redno skrbela za svoj avto. Pojdi na avto.net izberi si 10 ali več avtomobilov, ki te zanimajo in se podaj vsakega pogledat. Na prvi pogled ko prideš do avta boš videl kaj sedela s takim avtom.
Pa še par nasvetov
- ne zmeni se na javnem mestu, da ti pripeljejo avto pokazat - naj ga imajo raje pred hišo, da vidiš še ostale avtomobile - takoj lahko presodiš kakšen lastnik je
- Če se izgovarja, da česa nima, pa da ne ve kako je s servisi al pa da ima servisno knjigo doma al pa pr kolegu - se samo obrni in pojdi drugam - taki so nateguni.
- ko boš gledal motor, vzemi koga, ki se spozna na mašine in naj dobro preveri, da ne bo potem po parih tednih zaribala.
- Če imaš možnost vzemi aparat za merjenje debeline barve in zmeri na ključnih delih, da preveriš če ni bil razbit(danes se da avto poštimat zelo dobro pa so redki mojstri, ki na oko vidijo napake)
- Tut če je avto kje malo obtolčen in je pošten lastnik, ki ti bo to takoj omenil, ni s tem nič narobe - pleh se da hitro poravnat, če pa take stvari zamolči, pa se obrni stran in pojdi drugam.

Vedno imej pa v mislih, da so še vedno drugi prodajalci in da ni ta do katerega greš edini - to te velikokrat reši kasnejših problemov. Avtomobilov je preveč, ki se prodajajo, zato se ne sekiraj, če enega spustiš, ker ti že prodajalec ni bil všeč.

Daliborg ::

@Super Sonic

Sejem v Lj se vedno obstaja! ( dvomim da bo kdajkoli propadel ), glede tistih ljudi ki pa , kot si ti rekel en druemu prodajajo, pa bod vesel da obstajajo, kajti ce njih ne bi bilo bi ti zdaj se vedno kupoval Y45 za 200.000SIT. In ne bi imel prihrankov do 1.5 MIO na novih avtomobili. Toliko o trgu!

Kar se avtomobila tice:
-Lepo in prav da vzames DIZEL masino, a vprasaj se prej je to avto zate?, znas skrbet za dizla?, znas vozit dizla?
(mogoce se ti vprasanja zdijo neumna a dokler ti dejansko ne bos vedel kako in kaj z DIZEL masino se pripravi na znatne stroske!)

Za zacetek priporocam da vzameta en renault 5 za do 80.000 SIT, ga "zjebeta" dokler ne dobita obcutka in sele potem se spravita na "konkretno vozilo"

Lp!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Daliborg ::

@nebivedu > - ko boš gledal motor, vzemi koga, ki se spozna na mašine in naj dobro preveri, da ne bo potem po parih tednih zaribala.

In mislis da bi to mehanik vedu? ...NE NE BI VEDU!
Sem kupo ze 2 avta TD in sicer :
-Opel omega 2.5 DTI : kupil od starejsega uglajenega gospoda na njegovem domu, vse lepo in prav? NE ! ( crknila mashina po 2 tednihin sicer glava je bila za mikrometer skrivljena) in ne nism lolek da nism su do mehanika ( ki mi je kolega!)

-VW Passat: kupil od avtohise, z servisno knjigo in vsemi jajcki ! super? ...NE ! ....po 1 mesecu je crknila turbina, po 2 -h mesecih pa je su kompjuter! ( aja pa ni se slisala turbina da je kej narobe z njo, tud kompresijo je imela tocno!)
Takšne napake na dan nakupa vozila je moč ugotoviti le z rentgenom!

Lp!

[EDIT: popusal petelinji del sporočila]
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

zee ::

o Renault Modusu:
Imam ga nekaj več kot en mesec. Dobil sem rabljenega, letnik 2004, za 2.420 miljona. Ima še štiri mesece garancije. Gre za 1.5l DCI mašinco z 80 KM. Avtek dela kot urca, porabi cirka 4.2 L/100 km (verjetno še kaj manj, ker se privajam nanj). Če vklopiš klimo, lahko mirno prehitevaš.

priznam pa, da me je zvilo, ko sem izvedel, koliko stane nov - štiri miljone.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Nvidia Geforce GTX 1080

klemen22 ::

Ne kupovat rabljenega avta starega več ko 8 let s TurboDiesel mašino, sploh za majhne pare. Ker ko gre ( in bo šla) turbina v k*rac bo jeba.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Stepni Volk ::

Super Sonic - nebivedu je že razložil osnove okoli pametnega razmišljanja pri nakupu vozila.

Dodal bi še eno stvar: trenutno so popularni dizli. Popularnost se plača. Z bratom preverita koliko km mislita letno pravzaprav prevoziti, ter koliko časa bosta vozilo imela.
Nek Polo z 1.0 bencinskim motorjem ne porabi bistveno več (moja mati ima cca 5l, s tem da letno naredi preko 30'000 km). Sam imam sicer novejšega (večji in težji) Pola z omenjenim 1.9 SDI motorjem, kjer je porabe nekaj deci več. Sam naredim okoli 17'000 km na leto in nakup dizla ni bil opravičen.

Zelo pomembno je kdo je bil prejšnji lastnik in kako je z vozilom ravnal. Zato se recimo splača za vozilo znanca za katerega veš, da je z vozilom ravnal zelo skrbno, dati tudi kaj več.

Če že morata kupovati od trgovcev, naj vam dajo 3 mesečni garancijski rok, kot je navada v EU. Pri tem dobro preberita kaj ta "garancija" ponuja. In nenazadnje, avto naj si ogleda nekdo iz "foha". Amaterji nismo sposobni videti nič. Nek ličar bo takoj opazil različne razmake na vratih, motornem pokrovu, našel mesta popravil itd... podobno bo mehanik, pregledal tipično kritične točke vozil.
Skritih, notranjih napak seveda ne bo nihče opazil. Tudi tistih, ki so jih namenoma dobro prekrili.
Dobro je imeti tudi kakšnega bivšega lastnika identičnega vozila. Ta bo poznal tipične napake in trike posameznega vozila. Tu si lahko pomagaš z Auto Bildom, kjer redno objavljajo članke o rabljenih vozilih. Skupaj spravijo znane statistične okvare vozil (ADACa. TUV, Dekre in ostalih), ter poročanje bralcev revije.
Tako pravijo, da je Polo III generacije zanesljivo vozilce. S tipičnimi napakami: okoli elektronike, crkavajočimi el. stekli, sklopke pred l.96 hitro gredo, sončne strehe šumijo in puščajo, izpušni sistem ima dve napaki hitro rjavenje,

1,7 TD, ki se ga najde v Opelih je Isuzujev motor. Isuzu je del GM - General Motors koncerna. Japosnki motorji so dobri pravi narodni rek. In novejša verzija s 16V v 80 in 100 konjski različci je tu šedaj (tudi prejšnji model Honde Civic je imel ta motor). Isuzujev je tudi 3.0 dizel, ki se je vmes znašel tudi v Renaultjih.
Resnično Opel-ovi sta bila le 2.0, 2.2, ki se ju ne proizvaja več. A sta prekleto cenjena, ne toliko zaradi 16V, kot dejstva, da nimata jermena, temveč kovinsko ketno, kar pomeni, da odpade tisti sloviti in dragi servis na 100'000km. Novejši 1,9 dizli so Fiatovi in žal spet z jermeni.


Še malce off-topic back-grounda:
V tistem času je Oplu vladal Jose Ignacio Lopez de Arriortua - The cost killer. Posledično so te Astre prve generacije rjavele, kvarili so se bencinski 16 V motorji 1.4 in 1.6. Zadnji Kadet "solza" je bil boljši, čeprav Oplom neslavno pravijo najhitreje rjaveči nemški avto. Na koncu je Lopez še presedlal k VW, ki je takrat v 90tih bil v rdečih številkah in prinesel s seboj veliko tehničnih podatkov (kar nekaj HDD), ter nekaj inžinirjev. Iz tega ja nastala cela drama... Opel je potonil v rdeče številke (kaj ne bi, če je VW imel vse njihove tehnične in poslovne skrivnosti). VW se je obratno pod Piechlom in Lopezom (tega so potem na koncu dali Seatu, ker pri VW ni smel več delati, plus da bi ga v Nemčiji takoj vrgli v ječo) povzpel navzgor in sedaj spet drsi navzdol pod Pieschetsriederjem. Ne toliko zaradi glavnega bivšega BMWjevega vodilnega, kot zaradi megalomasnkih nakupov in prevelike razvejanosti koncerna VW, ki jih je zagrešil Piechl.
(Nakup RR in Bentlya, Bugatija, Lamborghinija... kanibalizem znotraj lastnih znamk, tako so recimo na istem podvozju, istimi motorji in menjalniki: Audi TT, Audi A3, VW Beetle, Golf IV, Seat Leon, prejšnja Octavia... Zato se šušlja o odprodaji Seata, ker mu ne gre in ne gre.
Tudi VW trenutno ne gre. Slaba kvaliteta, previsoke cene... kvaliteto pravijo, da so popravilil, cene so nekoliko spustili (glej akcije). Vseeno se ljudje ne odločajo več toliko za Golfe... in verzija VI pride na trg 2 leti pred sprva načrtovanim rokom!

Zgodovina sprememb…

Stepni Volk ::

Še to, sem ravno dal avtomobil v ročno pralnico zraven trgovca z rabljenimi vozili. So pripeljali ravno nekaj Omeg (v katerih sem tudi sam prevozil nekaj stotisoč kilometrov)... najprej so pobrali ven sedeže, podloge in stvari okoli prestavne ročice... zamenjali z nekoliko manj dotrajanimi (verjetno kupili na odpadu ali v razbitih vozilih).
Tako je interier pred in potem dajal vtis o prekleto manj dotrajanem vozilu, ter predvsem manj kilometrih, ki so se verjetno po mojem odhodu "čudežno" spustili na ljudsko sprejemljivo mejo mer 90'000 - 120'000 km.

@Daliborg - 2.5 TD Omeg je bil BMWjev, zabremzan na 136 konjev (na koncu so ga potem odprli na naravnih 150). S tem, da če si kupil objemko za filter zraka pri BMWju, je trajala dlje, kot "original" Opelova :)

krneki0001 ::

Daliborg - Nikoli me niso nategnili glede avta. Vedno se mvedel kaj kupujem, ker mi je všeč šraufanje avtomobilov. Delavnico tudi imam in kolega, ki je odličen mehanik, in se z njim lahko o vsaki napaki na avti pogovorim.

Od avtohiše ne kupim nič, ker nategujejo da je joj. V tujini kupijo rabljen avto, ga pripeljejo sem, mu zbijejo kilometre, napišejo svojo servisno knjigo in ga nafilajo z olji in dodatki, da en, do dva meseca dela vse lepo in se res skoraj ne vidi napake. Prodajo ga potem s pol manj kilometri in niti ne veš, kaj vse moraš menjat, ker je vse narobe. V osnovi imam doma kabel za VAG avtomobile in prenosnika. Če bi kupoval tak avto bi to odnesel s seboj in si prebral, kaj pravi o tem računalnik - tukaj bi se potem tudi pokazalo, da je nekaj narobe z računalnikom, ker ne crkne kr naenkrat, ampak največkrat od spreminjanja podatkov v računalniku z nepravilno ali napačno opremo.

Kar se pa tiče znanja o avtomobilih, sem jih pa najbrž prešraufal(in jih še šraufam) in prevozil več, kot jih boš ti mogoče imel v svojem življenju. Za sabo imam prevoženih preko miljona kilometrov(letno sem jih delal po 110.000, sedaj zadnji 2 leti pa "samo" še 60 do 80.000), v tem času sem zamenjal vse od navadnih avtombilov(diana, twingo, hrošč,BX,...), športnikov(R5GTT, clio williams, saab 9000 aero, R16 16V predelana za GHD), limuzin(saab, subaru, BMW, mercedes) in 4x4 avtomobilov(subaru), pristal sem pa na terencih(sedaj daihatsu feroza). Ker mi je od vse porabe in vsega ostalega najbolj pomembna varnost in v terencu je varnost večja kot v osebnem avtomobilu in sicer če se ne zaletiš v steno ali tovornjak, ker potem te teža terenca pokoplje - sicer nimam avtomobila za zaletavat, vendar je dovolj drugih na cestah ki to nenamerno počnejo.

krneki0001 ::

Stepni volk - pri oplih si pozabil na saaba - z njim so ogromno sodelovali in zato najdeš tudi stare omege, ki so že čist gnile - mašine in bremze pa delajo in bodo še vedno delale brez problemov mnogo let.

Stepni Volk ::

Še opis mojega zadnjega nakupa rabljenega vozila. V oktobru lanskega leta sva se odločila kupiti Renault Kangoo 1.5Dci Privilege.
Za ugodno ceno in malo rabljenega so ponujali pri TPV-ju. Tam je oče moje boljše polovice poznal enega vodilnih mož in smo vozila že večkrat kupili pri njih (nekaj Cliov in Scenica). Vse po vrsti so dolično služila namenu. BP.
Tokratna razlika je bila le ta, da je gosopod, ki je do nedavnega poskrbel, da sva dobila zanesljivo vozilo, šel v pokoj. Vseeno sva s podobnim zaupljivim odnosom tudi tokrat kupila vozilo. Zapeljala sva se do prijateljev nedaleč stran v NM. In ko smo se hoteli odpeljati malce naokoli, smo videli, da izpod motornega pokrova uhaja tekočina.
Kangooja sva takoj vrnila TPVju, kjer so ugotovili, da je spustila prednja polos. Ob 13h so nama tako rekli, da naj prideva po vozilo ob 15h.
Ob 15h se vrneva, kjer nama povedo, da nimajo orodja, za zamenjavo polosi... ko se mi je začelo malce mešati, so rekli, da "ne morejo kar tako nekaj dati gor."
Potem sem znorel in zahteval nazaj vozilo, denar in vozilo, kot je to v sklladu z njhovo "zlato garancijo".
Scenica nama niso dali nazaj. Trgovca kao ni bilo več. Kot, da ne obstaja 21 stoletje in mobilni telefoni. Naenkrat so "našli orodje" in po eni uri stvar sestavili nazaj.
Ko je bilo vozilo vzdignjeno, sem opazil, da so bile pnevmatike Savine zimsko letne... kar ne morejo biti originalne, ker Kangooji niso serijsko opremljeni z njimi. Pogledal sem še letnico izdelave, ki je bila za dve lti starejša od samega vozila.

Ko sva prispela domov, sem potem stvari zapisal in poslal uraden dopis tako TPVju skupaj z zahtevkom, da mi vrnejo prejšnje vozilo.

V odgovor sem prejel, da so Scenica že prodali... preveril sem na internetu, kjer so najinega scenica še prodajali. Tudi po telefonskem pogovoru, so ga še imeli. Pritožil sem se Renault Slovenija, ki pa so mi poslali političen manifest in crapy ročno uro, za tolažbo...

Epilog: na ljubljanski obvoznici je v naslednjem tednu počila guma... tako sva lahko kupila nove.
Pri TPV so rekli, da to niso bili oni, temveč prejšnji latnik, Renault Slovenije.

Moj nasvet: če imate pritožbo, vedno v prvi osebi in "go balistic"... velja samo zakon močnejšega. Pravno bo vedno kakšna luknja.

klemen22 ::

Stepni volk: kva neki jokaš z Omegami in BMWjem?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

krneki0001 ::

Zato jst ne zaupam avtohišam. Pa tut lastnikom, ki mi na videz niso všeč ne.

Daliborg ::

@Stepni Volk
to da ima omega 2.5 dti od BMW masino sem vedu...nism pa vedu da je bla na 136 blokirana ...thx za podatek :)

@nebivedu
vseeno se mi zdi da pa ne smes obsojati ljudi na podlagi 2-3h stavkov! Drugace pa imas prav kar se racunalnika tice ...res so bile nastavitve napacne! :(
Lp!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

Stepni Volk ::

nebivedu - saj v GMu so: GMC, Cadilac (zadnja omega je bila najmanjši Cadillac vseh časov in predvsem zelo neuspešen) ter premnoge ameriške znamke: Buick, Pontiac, Cherovlett... V evropi: Opel, Vauxhall (VB), Saab, Fiat (GM je moral plačati nekaj milijard, da mu ga ni bilo potrebno prevzeti), Holden (avstralija) in aziji: Daewoo, Isuzu, Subaru (odprodali Toyoti)

Verjetno bo GM letos padel s prvega mesta proizvajalca vozil in ga bo zamenjala Toyota.

Back on topic, čez par let, ko boste ponovno kupovali rabljena vozila si poglejte tudi temo Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005.
Te stvari ves čas nihajo in zansljie trditve ni. Še posebej, če skupaj s prijatelji kupiš enako vozilo, potem se kolegu ves čas kvari, tebi ne. Cest la vie.

Aktualno, za vožnjo z DIZLI bi bila tudi tale: VarÄŹna voĹžnja


klemen22: Woot?

Zgodovina sprememb…

klemen22 ::

Btw.: od teme ste se čisto oddaljili. Dejte jim svetovat pri nakupu ne pa ene Toyote omenjat.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Stepni Volk ::

klemen 22 - Super Sonic je odgovor prejel. Čisto dobro ste mu zapisali: kaj paziti, kaj premisliti, kaj je smiselno... Povezavo do testa rabljenih avtomobilov sem podal jaz (Auto bild) in ker je nakup rabljenega avtomobila večplasten, je vredno pogledati še malce širše na stvari. Večino smo jih že zajeli.

Osebna zbadanja, bomo pa popucali, brez skrbi :)

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Klemen22 - tut BMW ni več tisto kar je bil. Ogromno kolegov je imelo BMW-je, pa so jih prodali in šli na japonce(večina na subaru in toyoto), ker so imeli preveč problemov z njimi.
Moj stric je popljuval X5 do konca. kupil si je novega z gotovino, odpeljal iz trgovine in čez 2 tedna zaplejla nazaj v trgovino. Lastnik avta je bil 4 mesece, od tega ga je vozil 2 tedna, vse ostalo je bil na servisu. Potem je prešaltal na toyoto landcruiser in je ne more prehvalit.

klemen22 ::

nebivedu: pač odvisno na kak avto naletiš. Če misliš da so Toyote nepokvarljive malo povpraši če koga poznaš na servisu na Tržaški. Ti bodo povedal da so daleč od tega. Pač men BMW dela tip-top. Do zdej en redni servis. Vse ostalo kot urca. Je pa res da ga ne tiščim mrzlega v visoke obrate - zlato pravilo.
Aja pa z užitkom v vožnji se Toyota ne more primerjat z BMWjem niti pod razno. Kdor še ni sprobal zadnji pogon ne ve o čem govorim ampak dejansko seka. BMW, vse ostalo so le prevozna sredstva.8-)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Dejcc ::

Lep pozdrav!

Nisem vsega bral vendar če vam pri izbiri kaj pomaga:
Nemški ADAC ima statistiko o avtomobilih ki so jim pomagal na cestah(za 2005):

med majhnimi avtomobili najmanj napak Audi A2, na drugem mestu Mini na tretjem pa Honda Jazz (l. 2004 1. mesto). najbolj pokvarljivi: Mazda 2, Fiat Punto, Hyundai Getz.

spodnji srednji razred: najmanj napak Mazda 323(do letnika 02), drugo mesto VW Bettle, tretje mesto Honda Civic. (za leto 2004: MB A, Ford Focus, Toyota Corolla)
največ napak: fiat stilo

ti podatki so iz revije Avto foto market št.202,

poglejte še na njihovi spletni strani če imajo podatke za prejšnja leta, moja nemščina je rahlo omejena:)

krneki0001 ::

Daliborg. Kabel za VAG grupo stane 14.000 sit, potem pa si moraš samo še program snet z interneta. Za ta denar se vsakemu, ki misli avto od VAG-a kupit, splača to narest.

Nisem sicer tak stručko, da bi lahko tut čisto vse sam naredil - samo zato imam pa internet in delim znanje še z drugimi in ga pridobivam od drugih.
Drugače pa sem star 32 let, z avtomobili se pa ukvarjam že zelo dolgo časa. Prej sem se z motorji, dokler pri 16ih nisem imel hude prometne nesreče z CBR600 (še stara oblika) in od takrat naprej se nisem usedel na motor. Imam pa zato tok večje veselje vozit avtomobile.
Karkoli se šraufanja tiče, pa šraufam konstantno avtomobile v svojem prostem času, ker mi je to hobi in verjemi, da se ravno zarad tega hobija odlično spoznam na avtomobile in vem kaj je dobro kupit in kaj ne.

krneki0001 ::

Klemen22 kakšen pogon ima toyota LC??? Al pa daihatsu feroza???

Ne govori o zadnjem pogonu na BMW-ju, kot da je to edini avto z zadnjim pogonom. Vsi terenci z nestalnim 4x4 pogonom imajo pogon na zadnji par koles. Po potrebi pa potem vklopiš še prednji pogon.

Kar se pa tiče vožnje v LC ali pa X5, pa se moraš enkrat usest v toyoto in jo vozit, pa boš videl, da se po vzmetenju, prenosih, lahkotnosti vožnje in sami vožnji BMW X5 samo še skrije - samo težko je primerjat pravega terenca(LC) z SUV-om(X5). En je za offroad, drugi je za onroad.

O pokvarljivosti toyot pa lahko rečem samo to,da nobena stvar ni nepokvarljiva, če pa voziš z glavo, pa bo ta avto zdržal mnogo dlje od ostalih.

klemen22 ::

Kar se pa tiče vožnje v LC ali pa X5, pa se moraš enkrat usest v toyoto in jo vozit, pa boš videl, da se po vzmetenju, prenosih, lahkotnosti vožnje in sami vožnji BMW X5 samo še skrije - samo težko je primerjat pravega terenca(LC) z SUV-om(X5). En je za offroad, drugi je za onroad.

Za off-road verjamem da se X5ka skrije, Samo za "normalne ceste" pa mi ne govort da jo LC naščije.

Ne govori o zadnjem pogonu na BMW-ju, kot da je to edini avto z zadnjim pogonom. Vsi terenci z nestalnim 4x4 pogonom imajo pogon na zadnji par koles. Po potrebi pa potem vklopiš še prednji pogon.

Nisem govoril v tem primeru o X5 ampak o seriji 3er. Ok, sam če mi rečeš da je enga Audija A4 s sprednjim pogonom enako zabavno voziti kot bimmerja 3ko potem vidim da imaš o avtih tok pojma ko moja mama.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

krneki0001 ::

Še odgovor DREJCU - ne boš verjel vendar adac hvali svoje(nemce), kot da so nevem kaki avtomobili. Jst jim ne zaupam. Veliko bolje je če greš malo po internetu in vidiš kaj govorijo o avtomobilih. Sicer je res, da vsak svojo škatlo hvali, vendar če malo filtriraš vidiš takoj kaj je s samo znamko avtomobila in koliko je servisov.

V sloveniji je največ renaultov in tako je tudi največ renaultov na servisih, vendar je procentualno povprečje servisov manjše od fiatovega povprečja. Tko da lahko z gotovostjo trdim, da se renault kvari manj kot fiat.

Stepni Volk ::

@SULC - Od tvojih želja sem vozil vse tri. Merivo 1.6 16V z renta carjem... in sem na prvem robniko malce pokrov obtolkel :( drugače je bil avto meni všečen, nemško trd in praktičen.

Modusa sem dobil že 3x kot nadomestno vozilo in sicer 1.5 Dci z 82 konji, drugače je še z cca 60, ter 100 (za tega nisem prepričan, da je že v Modusu). Dober za vozit, s stekeleno pomično streho šarmanten in v ovinke prižiga dodatno luč (v določenih oremah).
Boljši ženi je bil tako všeč, da je hotela takojšen nakup. K sreči sva pobrala oteoke iz vrtca, jih posadila na zadnjo klop. Potem sem malce zapeljal slalom... in glej ga, klopca zadaj nima bočnega oprjema in otroški sedeži* so skupaj z otroci zaplapolali sem in tja...
Navdušenje je minilo.Še bolj, ko smo se ustavili pri nakupnem centru. PREmajhen prtljažnik. In ker je pri hiši še pes, je stvar odpadla.
Opcija je Nissan Notes, ki ima malce večji prtljažnik. Nisem še preveril ali dovolj večji. :)

Po napačni strani sem vozil tudi Fiat Idejo, prav tako renta car. Vožnja v redu, interier preveč "reven". Klopce kot v 50-tih. Prostor prtljažnika bolje odmerjen od Modusa.

O Golfu nimam posebnega mnenja. Vozilo brez idej. A cenjeno, ter dostopno v večjih količinah - kar pomeni boljšo izbiro.

Berlingo nasprotno je super zadeva. Celo Jeremy Clarkson, Top Gear v eni prvih serij novega Top Geara je bil navdušen nad njim (skupaj z družino albancev, ki jih je prešvercal v VB :D).
Rekel je, da je tak kot Gererd Depardieu... velik, debel in grd... a zel dober :)
Osebno še nisem preveril, kako se obnese zadnja klop in otroški sedeži (v Kangooju, ki ga imam, otroci ne plešejo tako kot v Modusu).


* problem z otroškimi sedeži odpadejo, če so pritrjeni neposredno na karoserijo preko ISOFIX sistema

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Klemen, vidim da nisi razbral kaj sem ti hotel povedat.

Večina terencev ima zadnji pogon, pa potem po potrebi vklopijo še prednji pogon, da imajo 4x4.
Sam imam 3,68m dolg avto z zadnjim pogonom(daihatsu feroza). Vem kaj je zadnji pogon in vem da je večji užitek kot sprednji pogon, vendar niso vsi vozniki kot ti in jaz, da bi vozili zadnji pogon. Velika večina je navajena prednjega pogona in če daš avto z zadnjim pogonom takemu v roke, potem se zelo hitro zgodi, da bo avto razbit.

Je pa vseeno tudi užitek voziti avto s sprednjim pogonom in močno konjenico pod havbo(samo ne sme bit avto VAG grupe - ti mi niso všeč).

krneki0001 ::

Klemen - vozil sem že bimerja 7-ko letnik 1997 z 5.0 mašino, pa ti povem da je 7ka večji užitek od trojke.

klemen22 ::

Klemen - vozil sem že bimerja 7-ko letnik 1997 z 5.0 mašino, pa ti povem da je 7ka večji užitek od trojke.

Spet odvisno kakšna je ta 3ka. Če je M3 pomoje da je večji užitek s to. Sicer pa so bile te 7ke itak 1A avtomobili. Čeprav ne moreš zdej to 7ko primerjat z 3 E90 saj je tukaj razvoj šel precej naprej.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

stromar ::

Super Sonic: Jaz bi na tvojem mestu pogledal Fiat Bravote 1.6 primer klik
ali kakšno alfo 145/146 klik

Po mojem mnenju sta boljša izbira od VW, astre ali renaulta. Mogoče bi pogledal še za Fiat Puntom mk1

Dizla ne nabavljat, če delaš manj kot 30.000km na leto. Na kratke proge uničuješ motor, pozimi težave z vžigom, večji stroški pri vzdrževanju motorja, slabi pospeški, traktorski zvok:D ...

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stromar ()

bozickus ::

Hej, NEBIVEDU

Zanima me tvoje mnenje o Renault Kangoo (dvojka in 4x4).

Sam trenutno vozim Kangoo-ja 1.2 bencinerja (brez kakršnekol elektronike) predvsem za po terenu . Kupil sem ga v TPV Novo mesto. Zanimiv je to, da mi je teden pred iztekom garancije zvilo tesnila na mašini.Tako so mi zamenjal praktično vse, kar se menja nad cca 150.000 km.

Katero dostavno vozilo bi mi priporoču k nakupu?
Carpe diem permaneo!

Super Sonic ::

Daliborg in stromar: Letno naredim okoli 55 000-60 000 km in posredujem dizel avto. Ravno tako se nekaj podobnega obeta malemu. Jest sem imel srečo, ko sem kupoval avto, mali je pa niti nima, ker očeta ni več. Kar se pa tiče avtomobilov sem pa jest samo dober voznik in čisto nič več.

Stepni Volk - tudi tebi najlepša hvala za vse podane informacije. Ravno nekaj tega rabim.

Danes sva odšla v NM pogleda nekaj Ibiz in moram reči, da me je minilo (tamalga tud ;)). Avtomobil je totalen sekret (govorim od letnika 96-99). Opel Astra se mi dosti bolj vozna. Tak občutek je vsaj.

Kaj je še s Fiati? Načeloma me zmrazi, ko slišim besedo Fiat a vem, da iz neupravičenih razlogov. So to dobre dizel mašine (za JTD sem slišal, da naj bi bile super, a te za ta denar ne bova dobila)?

Še enkrat hvala vsem, jutri pa grem vseeno malo pošpegat na sejem. Firbec je le firbec.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

stromar ::

Fiat ima nekaj dizlov, a JTD ne boš dobil za tako ceno. Lahko ti povem iz prve roke, da ima Punto 55 porabo 5,7L pri normalni vožnji in še kar dobre pospeške za tak motor. Rjavi ne, ker je pocinkan, vzdrževanje je poceni. Nabavili smo novega leta 94, z njim smo naredili 165.000km, potem smo ga prodali. Motor je bil pri teh km kot nov, nikoli ni nikogar pustil na cesti. Problem pri puntotih so zadnje roke, ki se jih menja pri cca 100.000km. Cena z delom in materialom je bila okrog 20.000SIT.

Stric ima bravota 1.4 12V. Blizu 200.000km. Edina okvara do zdaj je bila lambda. Lega na cesti je zelo dobra. Porabo ima okrog 7L. Če boš nabavljal bravota, vzemi 1.6. 1.4 so zgrešeni motorji (velika poraba, slabi pospeški)

Mene zmrazi ko slišim za:
VW- s polotom SDI ( tak) sem delal avtošolo - položaj za volanom je obupen, nikamor ne gre, frendovi strši so za popravila takega polota odšteli čez 400.000SIT, prodali in rekli, da VW nikdar več. Golf 5- enkrat sem se peljal v njem. Avto se je zelo tresel sorazmerno z obrati motorja, čeprav je bil bencinec. Ob speljevanju so začeli rožljat ključi v predalu.

Opel- astre kakršne gledaš nisem še nobene videl, da je bi bila zarjavela vsaj okrog zadnjih blatnikov, znanec ima vektro letnik okrog 96 in že od začetka velike težave z elektroniko (med vožnjo mu ugaša motor, na servisih ne znajo zrihtat)

Renault- ležaje pri kolesih se menja na 60.000km :D (pri fiatu zdržijo 250.000km+). Kvaliteta izdelave je precej pod fiatom (primerjal sem puntota in cliota 1). Sicer je clio 1 kar vredu avto kar se tiče lege na cesti in položaja za volanom, glede okvar pa ne vem, ker sem ga vozil le kakšnih 100km, ko je bil lastnik pijan :D

Citroen (zdaj voziom C3) sedeži slabši kot v Puntu 1, položaj za volanom slab, nesiguren občutek v ovinkih, menjalnik se zelo zatika, občasno težave z elektroniko (med vožnjo se prižgejo vse lučke v števcu in vključijo se brisalci 8-O, na servisu ne znajo zrihtat ). Kvaliteta izdelave pod fiatom, dragi servisi

Zastava: imeli smo yugiča 45. Enkrat je odpadlo steklo od žarometa, pokvaril se je alternator, 2x je bilo treba menjat zajlo za sklopko, razpadla je jermenica od vodne črpalke (točkovno varjena), motor je bil skoraj primeren za generalko......... Vse to in še več od novega do 60.000km

Moj naslednji avto bo najverjetneje fiat, ali pa kakšna alfa

To je moje mnenje na podlagi avtov, v katerih sem se peljal in nočem sprožit kakšnega spora

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stromar ()

Phil ::

Jaz bi se za ta denar rajši ozrl za kakšnim bencinarjem. Sem sam kupoval avto (dizel) za tak denar (~1M SIT) par mesecev nazaj.
Pregledal sem precej avtomobilov (Renault, Fiat, WW, ...), dizla za tak $ nisem našel nobenega - vsaj ne spodobno ohranjenega in letnik 99+.
Na koncu sem kupil puntota 1.3 multijet (dizel) za 1.8M SIT. Pač zaradi multijet motorja (poraba po 2k kilometrih 4.1l/100) in dobrih izkušenj s Fiati.

Do enega miljona bi rajši pogledal za kakšnim 1.2 cliotom ali puntotom.
BTW klimo ti zelo priporočam. Ni slabšega, kot vožnja v pregretem avtu po šihtu...
LP

Super Sonic ::

Pa če gremo ena na ena (bencin - dizel). Pa recmo, da je poraba zelo podobna (okol 5,6l). Bi človek lahko trdil, da je bencinar manj vzdržljiv od dizla.
V tem smislu:
-narejenih 200.000 km pri bencinarju in pokvarjenih delov na motorju za 150k
-narejenih 200.000 km pri dizlu in pokvarjenih delov na motorju za 70k

Je to boluoza ali ta trditev dejansko ima osnovo?

p.s.
Klima ima + in - stran. Poznam veliko ljudi, ki ima klimo v avtu pa jo ne uporabljajo. Pa še dodatni stroški so.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Nisem bral vseh postov, samo tole bi napisal.

Ko kupuješ avto predpostavljaj, da te hoče prodajalec nategniti kolikor je le mogoče. Ni v vseh primerih tako, ampak večinoma pa je, zato prodajalcu ne verjemi na besedo NIČ. To velja tudi za avtohiše, oziroma, oni so ponavadi še slabši :) Zavedaj se, da ima večina vozil na trgu prevrtene kilometre, bolje je dobiti avto z realnimi 250kkm kot takega ki ima na števcu 90kkm v resnici pa ne veš pri čem si. Če imaš možnost vzemi seboj nekoga, ki se spozna in je že videl precej rabljenih avtomobilov. Če to ni možno si poglej čim več različnih avtomobilov in primerjaj ohranjenost. Zahtevaj servisno knjigo, pokliči prejšnjega lastnika, pelji na servis na pregled če je treba. Splača se zapravit par jurjev za kvaliteten pregled, se ti kasneje obrestuje.

Pa še to, če se nisi zapičil v določen model avtomobila pojdi gledat vse od zgoraj naštetih, pa še kakšnega zraven. Kupi tistega, ki je najboljše ohranjen, ima potrjeno servisno knjigo, dobre gume...

Še okoli dizlov in bencinarjev. Na dolgi rok je vzdrževanje dizlov dražje, sploh če gre za turbodizle, glede vzdržljivosti pa je težko rečt na pamet, odvisno od konkretnega motorja. Načeloma pa za sodoben motor 300, 400 in več tisoč kilometrov nebi smel biti problem, če je ustrezno vzdrževan. Naj bo dizel ali bencinc.

Zgodovina sprememb…

stromar ::

Super Sonic; Glede stroškov na motorjih se motiš. Punto katerega sem vozil je naredil 165.000km in ni imel nikoli okvare na motorju, tudi lambda, katalizator, vodna pumpa so bili še original. Edini strošek na motorju so bile svečke, jermen in olje

Stric je pri malo manj kot 200.000 imel le eno okvaro - lambdo. Drugih stroškov na področju motorja ni bilo. Motor dela kot nov

Pri novih VW dizlih baje rade odpovedujejo črpalke za gorivo (pri frendovem polotu SDI je bilo tako), pa tudi grelne svečke

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stromar ()
strani: « 1 2 3 ... 10


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5516519 (8507) Fizikalko
»

kakšen avto kupit (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
818522 (5967) djordjevic
»

Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
908453 (6023) profii
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13428728 (6465) OmegaM
»

Postrošni material pri avtu in cena le tega

Oddelek: Loža
92924 (2760) Vikking

Več podobnih tem