» »

Ali so japonski avtomobili res boljši?

Ali so japonski avtomobili res boljši?

strani: « 1 2 3

Stepni Volk ::

Glede na globalizacijo in povezovanje raznih podjetij, je to čedalje težje trditi. Vzemimo recimo trojček Citroen C1, Peugeot 107 in Toyota Aygo. Nastajajo v isti tovarni na Slovaškem, na istih tekočih trakovih in izpod rok istih robotov in slovakov.
Delijo si celo motorje.

Podobno so 1.7 dizelski motorji v Oplih japonski, Isuzujevi (oba do nedavnega pod GM-om, Isuzu je svoj delež odkupil). Tudi prejšnja generacija Honde Civic jih je imela, iste.

Drugače je Honda dokaj neodvisna in samostojna.

Tu je še Mazda, ki jo ima v kontrolni večini Ford. Ford sodeluje s PSa (Citroen in Peugeot) pri izdelavi dizelskih motorjev (pred kratkim še bencinskih). Enako je storil BMW za Mini, ter Toyota. Francoski motorji se torej najdejo v vseh omenjenih znamkah.

Podobno Renault-Nissan (ki se je pred kratkim želel povezati z GM - a je stvar propadla), kjer Nissan uporablja francoske motorje, podvozja in ostalo.

V Subaru-ju je imel pred letiom dni še prste vmes GM (zato so 4x4 Saab-i v ZDA dejansko preoblečeni Subaruji), a je svoj delež odprodal Toyoti. S kom sodeluje Toyota, že vemo :)
neobjavljeno.blogspot.com

sid911 ::

Kaj pa Mitsubishi?
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)

Stepni Volk ::

Mitsubishi je bil nekaj časa pod okriljem Daimler-Chryslerja... a ker je proizvajal preveč izgub, so se ga losali.

Trenutno v Mitsubishi-jih najdeš Volkswagnov 2.0 TDi motor (Grandis)... bencinski so njihovi ali Chrysler/Daimlerjevi. Podvozja so tako iz naveze D-C (Smart forfour, Colt...).
neobjavljeno.blogspot.com

Super Sonic ::

Jaz bi kar bil mal nesramen in rekel - čim manj Francoza v avtu, pa bo vse ok :).

No, pa ne bom.

Sicer se mi zdi, da so Toyote in Mazde čedalje slabše narejene. Npr. teta od punce ima Toyoto Corollo. Težav toliko, da jih z lopato za sneg ne moreš sproti odmetavati. Pred tem sta z možem imela Mazdo 626. Še dobro, da nočeta imeti otrok, ker drugače ne vem kako bi pokrivala tiste stroške z avtomobilom. Je pa v isti sapi treba povedati, da sta to edina ožja člana, ki vozita Japonce.

Ne vem - ampak Peugeot je zelo slabo izdelan. VW je postal tak sekret od avtomobila, da sploh ne vem več katero besedo naj uporabim za to znamko. Problem je, ker poznam zelo veliko ljudi z temi avtomobili (no vsaj njihov konceren)... Primer: Zadnjič je kolega čisto obupal nad svojim Golfom IV generacije. Mašina spustila vodo - pri 45.000 km. Halo? Še prej ogromno problemov s "lupljenjem" barve na avtu in elektroniko (avto na vsake toliko časa sploh noče vžgati, na servisu napake nočjo popraviti). O Fordu najraje ne bi, ker se mi kar malo zasmilijo ljudje v teh avtomobilih (podzavestno). Potem Italjani imajo spet svoje "fore"... slišim pa veliko dobrega o Hondah, Hyundaiu (pa ne zato, ker ga vozim sam), Volvu, Saabu (tega bi imel takoj).

Hočem reč Stepni, raje se vprašaj proti komu se Japonci borijo. :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Stepni Volk ::

Situacija na slovenskem trgu je nekoliko obrnjena v prid japoncem. Hec, za njih je Slovenija del Evrope in takšne avtomobile nam tudi pošiljajo.
Renault, VW, Opel, PSA in ostala evropska zalega nas smatrajo za vzhodno Evropo in nam pošiljajo čisto drugačne avtomobile, kot jih najdeš na recimo nemškem tržišču (da ne omenjam švicarskega). Čeprav se nivo opreme imenuje enako, je dejansko avtomobil za nemško tržišče bolj opremljeno in vgrajene so boljše komponente (elektronika, ožičenje, avtoradiji...).

Mazde in Toyote dobivamo slovenci iz avstrijskega tržišča. Ople nam dobavljajo Madžari (tam je Eastern Europe center), tudi večina motorjev VAG nastaja tam in celo celoten Audi TT prejšnje generacije. Seveda to ne pomeni, da posamezen model prihaja iz točno te lokacije. Vsak model nastaja drugje. Tako Toyote Corolle Verso, kot tudi Renault Megane Grandtour prihajajo iz Turčije.
Toyota je še poseben zanimiv primer. Corollo Verso so zrisali francozi, prejšnjega Yarisa grk.

Tudi Subaruje riše grk. Pred tem je delal za Walter de Silvo, kjer so oblikovali slovito 156-ko in147-ko.
Kar se tiče oblikovanja so evropejci špica. Tudi japonci to priznavajo. Pravijo, da tisto, kar oblikujejo evropejci, se prodaja dobro tudi čez lužo. Obratno ne gre :)
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

Stepni Volk ::

Drugače pa je tudi lanskoletni seznam tudi dovolj zgovoren: Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005.
In še hec, po ADAC-ovi analizi ima Peugeot 107 3% več šans, da se bo pokvaril, kot Toyota Aygo, čeprav so brati trojčki. Povezava je v omenjeni temi.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

O Fordu najraje ne bi, ker se mi kar malo zasmilijo ljudje v teh avtomobilih (podzavestno).

Mi smo imeli prej Escorda, zdaj pa imamo Focus karavana

escord je bil star 5 let focus pa je zdaj 3

nobeden se ni niti enkrat pokvaril, vse je delalo tip top

Super Sonic ::

Ja veliko se pove že dejstvo, da v boljših državah na nov avto proizvajalci enostavno ponudijo več garancije. Naprimer 5 let, brez omejitve km. Pri nas gulimo tista 3 leta ali 100.000 že od kar pomnim.

Kar malce ponižujoče in veliko resnice se skriva v tem, da nas Japonci jemljejo kot Evropo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Vikking ::

Men je pri Japonskih znamkah vozil zanimivo to dejstvo, da vsak mehanik pravi da se ne splača odpreti servisa za Japonska vozila.

Če pogledaš koliko je uradnih servisov za renault, pežo, in wolksvagen servisu skoraj več kot avtomobilov. Poleg tega po pogovorih z trgovskimi potniki ki dobavljajo robo avtomehanikom, vsi pravijo da najbolj jamrajo tisti ki se ukvarjajo z bolj ali manj z servisiranjem japoncev, da ni zadosti dela.

Drugo zanimivo dejstvo je da Japonski motorji (motorno kolo) slovijo kot najboljši kar se tiče najmanj težav z njimi, zelo vzdržljivi agregati... v glavnem, naslednji avto bo sigurno japonc.

Kar se tiče sestavljanja, pa tko nad kvaliteto ter dobavo delov bdi matično podjetje, tako kot pri nas recimo nad novomeškim renaultom. Pa tovarna v Sloveniji slovi kot ena izmed najboljših v renaultovem koncernu... kaj si slovak misli ko si reče bemo tele Renaulte pa sestavljajo v Sloveniji, kakšna tragika...

Zakaj bi ime države vplivalo na kvaliteto?

Super Sonic ::

T-h-o-r - kolega dela na Sumitu kot serviser. Ko poslušam tiste prigode, me mineva. Ravno tako z velikim "užitkom" gledam direktorja, ki še kar vstraja na Fordu, če prav ga več vozi okoli AMZS. Ravno tako imam kolege s Fiesto, Focusom in Pumo. Vsi na glas razmišljajo o zamenjavi vozila.

Menda največji fiasko se mi je pa zgodil v avto šoli. 5 dni pred glavno vožnjo me kliče inštruktorca in mi pove, da je dobila Forda Focusa in da bo sedaj vožnja malo drugačna (prej sem vozil Megana), zato mi je predlagala, da se vsaj zapeljem 1 uro na okoli, da dobim filing. Arogantno sem jo zavrlnil, češ - tisti 27 ur bo dovolj in če znam avto vozit, ni važno kakšen je. No, na glavno vožnjo sem prišel in na začudenje je tam stal Megan. Ja Ford se je že pokvaril (sklopka).

Seveda pa nikjer ne piše, da so vsi Fordi slabi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

T-h-o-r ::

In kaj naj zdaj jaz?

jaz sem samo povedal da nimam slabih izkušenj s fordi

Pri nas ima cela familija forde (2 strica, ded, moja sestra, mi, pa še en drug stric):P in ne boš verjel: nobenemu še ni crknil ali kaj podobnega

bond007 ::

O Fordu najraje ne bi, ker se mi kar malo zasmilijo ljudje v teh avtomobilih (podzavestno).


Hmm naš 4 leta star mondeo res nima lahkega življenja - pri očetovi vožnji avto redkokdaj vidi višje prestave - ponavadi je za po mestu prva in druga dovolj, avto laufa konstantno pi okoli 4 - 5k rpm (stari še mal oslabše čuje:\ ), gre pa tudi po vsakem drekastem terenu z njim. In tako je cel dan, zvečer pa ga dobim v roke še jst - in tudi takrat mašina zapoje, čeprav pri meni samo na trenutke>:D .Ima 100k km.

Imeli smo še taunosa (mislim, da se mi tako reče), sierro, predprejšnjega mondea in večjih okvar z njimi ni bilo. Šle so ponavadi kakšne žarnice, no pri sedanjem mondeo je enkrat šla enkrat bencinska bosh pumpa - strošek 70k sit;( Lahko, da imamo samo srečo:)

Super Sonic ::

"in ne boš verjel"

Seveda ti verjamem, zakaj ti ne bi. Tudi ti verjetno slišiš kaj slabega o kakšni znamki, pa se bo takoj najavil en, ki bo trdil, da temu pa ni tako in da njemu vse _dela_.

Pač izkušnje - vsak ima svoje.

Stepni, kaj pa Hyundai? Oni menda izdelujejo vse sami?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Stepni Volk ::

Vikking - ne toliko ime države, kot renome tovarne, ki proizvaja vozila. Tako ni nobena skrivnost, da so Mazde, ki prihajajo iz Španije (2-ka), slabše narejene, kot tiste, ki prihajajo iz domače Hiroshime.
/sarkasm on/
Da se 6-ka zato ponoči sveti (atom bomb)... ne bom nič :)
/sarkasm off/

Honda ima, vsaj če citiram Jeremy Clarksona (v testu kabriolejev, med katerimi je bila tudi Honda 2000), v svetu neulovljiv rekord. 2.0 bencinskih motorjev so naredili nekaj 10 milijonov za zadnjih nekaj letih. Brez okvar, brez serijskih napak.

Če bi v F1 morali tekmovati z enim samim motrojem, bi bil vrstnired verjetno drugačen. Pa tudi za nas končne uporabnike bi bila stvar bolj "direktno" prenosljiva v realnost :)
neobjavljeno.blogspot.com

Morfejus1 ::

Veliko je odsvisno od tega kje je avto narejen. Recimo Honde, ki so narejen v Angliji imajo več okvar kot tiste, ki so narejen na Japonskem. Kljub temu je Honda še vedno eden izmed avtomobilov (če ne celo prvi), ki se najmanj kvari.

Stepni Volk ::

Hyundai. Na listi zanesljivosti zelo veliko. Po moji oceni največji konkurent japonskim vozilom. Daljša garancija, nižja cena, visoka zanesljivost. Na ameriškem in VB trgu so prodajali vozila celo z 10 letno garancijo. Voziš 8 let, ga prodaš in v oglas napišeš: "Še dve leti garancije."
OK to so naredili zaradi krize na tržišču. Tudi GM in Ford sta imela podobne akcije: brez obrestne kredite in popuste v višini cen za zaposlene (20-30%).
Forda je z drugega mesta največjega proizvajalca lansko leto zrinila Toyota, ki bo očitno letos še GM-a. Obema velikima iz Detroita gre zeloooo slabo. Ford naj bi celo začel prodajati. Tako se za Jaguar že zanima Hyundai. A Ford zaenkrat zanika prodajo.
Želijo pa se znebiti Aston Martina in Volva. Kar bo posebej za Volovo slaba stvar. Ford namreč ne namereva deliti platform. Tako bo Volvo ostal brez podvozij in motorjev, kar pomeni... ukinitev večino modelov.

Hyundai je začel v bistvu z Mitsubihsijevimi bencinskim in Mercedes Benzovimi dizelskimi motorji. Sčasoma so jih nadgrajevali. Trenutno ne pomnim aktualnih povezav z drugimi proizvajalci glede motorjev in platform. Razen seveda tega, da so kupili Kio, s katero pokrivajo cenejši cenovni razred, sami pa Hyundai počasi tiščijo v višji cenovni razred.
neobjavljeno.blogspot.com

Morfejus1 ::

Primer: Foter je imel hondo accord angleške izdelave in je šel pri 80.000 menjalnik, jaz sem imel hondo japonske izdelave, pa v sedmih letih (230.000 km) nisem imel omembne vrednega popravila. Ko sem pred petimi meseci kupil hondo jazz mi je tudi serviser rekel, da so angleške honde slabše narejene od japonskih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Morfejus1 ()

Stepni Volk ::

Honda je nad svojim angleškim delom, točneje Roverjem obupala že dolgo nazaj. Rover so prodali BMW-ju. Pieschetsrieder je zaradi tega moral odstopiti. Saj jim je delal le izgubo. Na konvu so ga prodali konernu Phoenix za 5 funtov. Skupaj niso spravili nič pametenega in tovarno so kupili Kitajci. Shanghai Automotive Industry Corporation - SAIC je kupil Rover in Nanjing Automotive MG Roverja. Glede nato, da ima brand-name v rokah Ford (iz naslova Range in Land Rover) so ga sedaj preimenovali v Roewe in mu dali nov logotip.


Drugače so kot najbolj šlampasti delavci avtomobilske industrije znani američani (če odštejemo nekoč domačo Zastavo).
neobjavljeno.blogspot.com

jRk0 ::

Foter Toyota Rav4, prvi model (96 letnik), NIC okvar, 2001 letnik Rav4, NIC okvar - motor poje ko urca!, res.

Mama Ford Focus L. 2004, cudno deloval, gorela lucka za airbag pa neki, smo se losal po enem letu, zdaj ma Mondeo L. 2005, zamenjat so morali celoten servo mehanizem na volanu, ker je kar olje spuscalo in je pol na surovo to delovalo nekaj:S bognedaj da ti zasteka to na cesti v ovinku:\

Jaz mam pa Nissan sunny l.91 pa ga zdaj mal leta dajejo pa stvari mal zamenjam pa kaksne pizdarije so, sam masina zaenkrat se kar dela, tok tok.
You fuck up once, you loose two teeth.

Morfejus1 ::

"Honda je nad svojim angleškim delom, točneje Roverjem obupala že dolgo nazaj. Rover so prodali BMW-ju. Pieschetsrieder je zaradi tega moral odstopiti. Saj jim je delal le izgubo. Na konvu so ga prodali konernu Phoenix za 5 funtov. Skupaj niso spravili nič pametenega in tovarno so kupili Kitajci. Shanghai Automotive Industry Corporation - SAIC je kupil Rover in Nanjing Automotive MG Roverja. Glede nato, da ima brand-name v rokah Ford (iz naslova Range in Land Rover) so ga sedaj preimenovali v Roewe in mu dali nov logotip."

Škoda. Roverja sem imel prav rad, ko sem ga še vozil.

nebivedu ::

Jst vozim japonca - daihatsu(od leta 1998 je pod toyoto) letnik 90. Zdej bo avto imel 300.000km, pa ima še tadrugo sklopko, mašina še ni bila nikoli odprta, servisira se pa res redno na 10.000km. Naj povem še to da z avtom delam ko svnija z mehom, pa dela ko urca.

Vozil sem tut francoze - renault 5 GT Turbo mi je delal 420.000km, s tem da sem ga kupil pri 130.000km in ga prodal pri 550.000km - avto še vedno dela. Izrednih servisov za ta avto je bilo malo - 2 - en zaradi tega, ker je počil hladilnik in enkrat je crknil menjalnik - kar je za športen avto nekak normalno da po 300.000km crkne, če ga goniš. Hladilnik pa je sestavljen iz dveh hladilnikov - oljni hladilnik se nahaja v sredini vodnega hladilnika pri tem avtu in razpade zaradi velikih temperaturnih razlik tudi tm okol teh kilometrov.

Tko da jst osebno nebi posploševal, da so japonci oh in sploh, nemci nekak v redu in francozi zanič. Moje mnenje je da če se hočejo potrudit lahko VSAK OD NJIH izdela odlične avtomobile, samo če bodo to naredili, bodo ljudje brez denarja - ekonomski interesi so, da se dela pokvarljive avtomobile, da lahko še servisi mal zaslužijo(pa ne malo ampak orenk).


Osebno se mi pa zdi, da se tut korejci dvigujejo, samo vse skupaj pa bodo počasi prehiteli kitajci in ti nas bodo povozili z njihovimi cenenimi avtomobili. Ker tut jst osebno raje kupim kopijo avta, ki je 5x cenejša, narejena je pa na isti mašini, ker jo je original tovarna prodala kitajcem in ti zdej delajo enak avto na tej mašini.

Stepni Volk ::

Primerjava števila servisov in kvalitete vozil je čista bedarija. Tu gre še za vrsto drugih faktorjec, tudi tržni delež. Najpogostejše vozilo na slovenski tleh je že vrsto let Renault. Lansko leto je imel 22.77% tržni delež.
Prvi japonec je Toyota, na devetem mestu s tržnim deležem okoli 4%.

Glede nato, da v Domažalah ni Renaultjevega, je pa eden Toyotin servis... je torej Toyota slabši avto? OK v bližini sta dva servisa: Dragomelj in Mengeš. Še vedno 2:1 za Renault, toda glede na tržni delež 5,5:1 je Renault po tej logiki še vedno boljši avto (kar seveda vemo, da ni iz aspekta zanesljivost - da ne bo pomote).

Tudi subjektivni pogled na stvari ni realen. Če sem sam posedoval neko znamko s katero nisem imel nobenih problemov (prepogosto, to ljudje v pravem trenutku "pozabijo"), to ne pomeni, da je tudi večina ostalih kupcev delila vašo usodo.

Glede na tržni delež, je tudi normalno, da se bo več sodelavcem in znancem pokvaril Renault, kot Toyota. Glejte raje drugače. Koliko Toyot se kvari?
Iz mojega subjektivnega stališča 50%, ker imam le dva sodelaca. Oba z novo Corollo Verso. Eden jo redno vozi na servis na izredna popravila, drugi ima mir.
Renaultje ima cca. 33 sodelavcev. Od katerih je imelo probleme primerljive s Corollo Verso le 3. Torej je Renault le 10%.
Potem je tu še dojemanje stvari. Za Renault pričakuješ, da se bo nekaj pokvarilo in zato nisi šokiran in ne jamraš. Ko gre nekaj narobe Toyoti ali še bolj ugledni znamki in višje v cenovnem rangu, te to še bolj razpeni.
Aja, Mazde imajo 3 sodelavci. BP.
Fiate imata 2 sodelavca. BP.
BMW-je imajo 3 sodelavci. Vsi na servisih.
...

In zgornje stvari bi moral vzeti še v letnikih... BMW-ji so namreč vsi po 10let in več stari :)
neobjavljeno.blogspot.com

Stepni Volk ::

nebivedu - ni bojazni, da bi kitajci kmalu prišli do nas. Vzemimo LandWind. Tvoje priljubljene terenske sorte. To je dejansko kopija Oplove Frontere (ki jo je tako Opel vzel pri Nissanu in mu v zameno dal Vectro, ki jo je Nissan preoblekel v Sunny).
Razlika je le v kvaliteti materialov. In zato je bil LandWind porazen na crash testu. Pleh ni vedno enak plehu. Ga je veliko različnih kvalitet. Da ne govorimo o plastiki, o kateri si že od dotiku lahko ustvarimo mnenje.
Kitajci potrebujejo še cca. 20 let. Hyundai je na tržišču že toliko časa in si še ni ustvaril renomeja. VAG je za Audi porebil 20 let, da mu je pridobil ime. Stvari trajajo in med tem tudi drugi napredujejo...
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

kekz ::

Imam japonca! Prvega s spiska. Približujem se 300.000 km in malo več kot 12 let.
Ne bom rekel, da se ni nikoli pokvaril, ker pri teh številkah to ne more biti res, ampak ...

motor še ni bil nikoli odpiran, dela brezhibno, do zdaj nobenih težav, zdaj že popije 1 liter olja na 10.000 km
menjalnik sploh ne vem, da je tam, nobenih težav.
slopka še original
Od teh stvari nisem še nič popravljal.

Okvare so bile sledeče,
izpuh - zamenjal ene 3 lonce, katalizator je še original, po meritvah so mi rekli, da bo zdržal še enkrat toliko
popravljeni zglobi na polosovinah - na ovinkih so pokali po 250.000 km
zavore - menjane ploščice 3x in diski 1x in ena čeljust (se je zataknila, ker je zarjavela), malo se je grelo, tako da je šel še kolesni ležaj
počila ena cevka od klime 1x
na 200.000 me je pustil na cesti, ker se je strgal jermen od vodne pumpe in smo malo kuhali
vse skupaj tri žarnice
zdaj bom četrtič menjal gume

U, saj je kar dolg spisek :D

nebivedu ::

nebivedu - ni bojazni, da bi kitajci kmalu prišli do nas. Vzemimo LandWind. Tvoje priljubljene terenske sorte. To je dejansko kopija Oplove Frontere (ki jo je tako Opel vzel pri Nissanu in mu v zameno dal Vectro, ki jo je Nissan preoblekel v Sunny).
Razlika je le v kvaliteti materialov. In zato je bil LandWind porazen na crash testu. Pleh ni vedno enak plehu. Ga je veliko različnih kvalitet. Da ne govorimo o plastiki, o kateri si že od dotiku lahko ustvarimo mnenje.


Landwind je isuzu in je tudi narejen na isuzujevih mašinah, pa če si čist lepo priznamo tut frontera ni biser med terenci - to so ena izmed največjih jajc, kar so jih kdaj naredl nemci in japonci skupaj. Tut tiste 3 zvezdice frontere so bolj ko ne zgoljufane, za moje pojme(pa kakor sem jo videl v nesrečah) je čist primerljiva z landwindom.

Pa to je vse skupaj 20 let stara tehnologija - poglej si naprimer firmo GWM - tam te pa lahko malo prevzame, ker delajo kopijo toyote 4-runner, hilux in landcruiser, s tem da ima kopija landcriuserja kar 4 zvezdice na crash testu - torej so že lepo dohiteli evropo in japonce - ampak na srečo samo z enim modelom.

Dami ::

Meli civica 1.6 esi letnik 95 in ko smo ga lani prodal je mel 230k km. Vse kar se je menjalo/popravljalo je bil akumulator, auspuh (klasika), diski ter brisalci. Nov accord zaenkrat dela tak k more.
Ma kdo kake informacije glede novega civica? Razmišljamo o nakupu sam je mehanik fotru reku neki kao da so pretežki za tako podvozje? Js upam da to bluzi neki kr po oblikovni plati mi je en najlepših avtov.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dami ()

Loki ::

www.mobisux.com/tabla
tukaj vprasaj. ce ti kaj pomaga, en tip tam, ko je kupoval avto za 10-15 let, je kupil civica. (uporabnik "VAG", avtomobilizem splosno). je pa ze stara tema.
I left my wallet in El Segundo

Stepni Volk ::

Creshirani LandWind je neavtorizirana kopija Opel-ova Frontera z Mitsubihsijevimi motorji. Izdelovati so jo začeli pri Vauxhallu v tovarni v Luton-u. Pod Isuzujevo značko je imela oznako MU Wizard, a le ta ni identičen, saj so vanj tlačili svoje motorje. Durgače je še Vauxhall (VB) in Holden (Australija) Forntera. Izdelovati so ju začeli istočasno v letu 1992-98.
Torej tehnologija stara, maksimalno 14 in minimalno 8 let.

Razlika je v uporabi materialov, ter strukturnih delih.
neobjavljeno.blogspot.com

nebivedu ::

Stepni - vse prve frontere imajo isuzujeve mašine. Poleg tega je landwind delan na isuzujevih strojih, ker jih je isuzu prodal kitajcem in jim tudi dal licenco za delat frontere (ali wizzarde). Mašina je pa mitsubishijeva stara 20 let 2200ccm in 100KM.

Stepni Volk ::

Zakaj jih potem hoče GM tožit, če jim je Isuzu vse skupaj "podaril". Očitno to ni bilo čisto tako, ane?
neobjavljeno.blogspot.com

nebivedu ::

Zato, ker je GM bil takrat še lastnik isuzuja, zdej je pa isuzu na svojem, GM pa obupno išče denar in se spravlja v take tožbe, da bi dobil še nekje kej denarja. V osnovi pa ko je isuzu šel na svoje je te stare zadeve prodal kitajcem in si s tem pomagal do denarja, da se je odplačal GM-u.

Stepni Volk ::

Zaporedje dogodkov in lastništvo modelov ni čisto v prid tvoji teoriji. GM je LandWInd obsodil za plagiranje lanskega Avgusta. Večinski delež je Isuzuju odprodal oktobra lansko leto. Marza letos še zadnjih 7,9% različnim kupcem, med drugim tudi Mitsubishiju. Le ta je sedaj z 12,8% največji posamični akcionar Isuzuja.
GM je imel v Isuzuju največ 49% delež.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

nebivedu ::

Ali sem res v zmoti??

Isuzu prioda svoje stare mašine kitajcem in se s tem odplača od GM-a. Kaj tukaj ni logično?
Prodali so vse mašine že leta 2004, da so potem 2005 sebe odplačali pri GM-u.

Stepni Volk ::

Toyota zna letos postati največji proizvajalec avtomobilov na svetu. Lansko leto je že prehitela Ford, letos bo sesuvajočega GM. Pri tem ji izdatno pomaga tudi šibek jen.

Japonski avtomobili oz. prodajalci in trgovci so boljši še v nečem: hitreje prodajo avto. Izgleda je Toyota svoj proizvodni koncept brez zalog "JIT - Just In Time" skoraj prenesla še na prodajo. Tako se Toytini prodajalci avtomobila z zaloge "znebijo" že v 26 dneh, Honda v 38-tih in Nissan v 60-tih. Ford potrebuje 88 dni.
autowired.co.uk

Poleg tega ima Toyota tudi najvišji zasluže po vozilu. Cca 1900 U$, Honda okoli 1400... še iščem povezavo...

Po drugi strani je Toyota izgubila svoj vodilni položaj v študiji vrednosti vozil za letošnje leto. Prehitela jo je Honda. Največ mest pa je Toyoti odžrl Hyundai.
Najboljši v tem segmentu je BMW, a ker prodaja le luksuzna vozila (+Mini), pač ne more "sodelovati".

Toyota ima tudi trenutno velike probleme s kvaliteto Posledice bodo vidne na razpredelnicah čez par let, oz. so že vidne. Tako bo nova generacija Corolle na ameriški trg prišla z enoletno zamudo: leta 2008 namesto 2007. V juliju pa so morali vpoklicati 400.000 SUV-ov v ZDA,. ter pred dnevi še dodatnih 157.000 zaradi pomanjkljive varnosti otrok oz. stikala za izklapljanje air-bagov.
Zato bodo dosedanji čas 26 mesecev, ki so ga v povpečju rabili za upeljavo novega modela na tržišče podaljšali na 6 mesecev. Poleg tega iščejo 8 000 dodatnih inženirjev po svetu, da se bodo lotili popravljanja/odpravljanja trenutnih problemov.
neobjavljeno.blogspot.com

Fizikalko ::

Stepni - glede na razlike med trgi oz. glede na to, da nas ima VW za vzhodnjake... Torej lahko rečem: še sreča, da sem kupil Superba uvoženega iz Italije?

Stepni Volk ::

Da. Iz tega stališča je v večini primerov bolje kupovati v tujini. Mislim pa, trditi ne morem, ker nimam podatkov, da nas kot enakovredne jemljejo tudi lusuzni proizvajalci: MB, BMW in Audi.
Se pravi, da nas japonci tretirajo luksuzno. Kar je pohvalno :)
neobjavljeno.blogspot.com

kekz ::

Kolegica je pred leti uvozila renaulta iz Francije.
Ko sem nekoč šaril po drobovju zaradi težav, ki jih je imela z njim res veliko, sem bil res razočaran. Bila je veliko bolj stara tehnologija in primitivna zasnova kot enak model narejen v Novem mestu. Zaradi težav se ga je potem hitro znebila in najbolj štosno je bilo, da je zaradi "uvoženosti" na koncu iztržila kar nekaj tisočakov več.
Tale miselnost "uvoženo je boljše" je res en poden. Tu sem imel živ dokaz. :8)

Stepni Volk ::

V konkretnem primeru Renault Lagune Grandtour 1.9 Dci Expression, to ne drži. Uvožena z italije je veliko bolj opremljena kot naša. Druga elektronika, druga avtoradio. Fakt.
A ker je to tema namenjena japonskim avtomobilom, lahko nadaljuješ v temi o rabljenih avtomobilih. Jo že imamo.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

kekz ::

"Se pravi, da nas japonci tretirajo luksuzno. Kar je pohvalno :)"

Japonci nas sploh ne tretirajo. Naložijo še tiste dodatne tri avte na ladjo in vozi miško. Tisti trije, ki se prodajo v Sloveniji, med ostalimi tisoči niso noben faktor. Če bi morali posebej za Slovenijo narediti in naložiti slabše avte, bi bil to nepotreben dodaten strošek pri logistiki. >:D

Morfejus1 ::

Kar se tiče Renaultov je splošno znano, da so tisti izdelani v Novem mestu eni izmed najbolj kvalitetnih.

dejvidlj ::

Mislim, da so japonci še vedno najbolj zanesljivi, samo imam nekako občutek, da vsaj Toyoti pada kvaliteta npr. pri Yarisih, ki jih delajo v Franciji od 2002. Bo treba še nekaj let počakati pa se bodo bolj videle posledice šparanja pri stroških proizvodnje. Sicer pa recimo tudi Suzuki dela Swifte na Madžarskem za celo Evropo in se grem stavit, da je kvaliteta izdelave slabša od tistih narejenih na Japonskem. Problem je recimo to, da za novega solidno opremljenega Yarisa plačaš hitro čez tri milijone, avto je pa manjši od novih Puntotov, P207, Cors, Cliotov,... se pravi več denarja za francosko proizvodnjo, ki se čez nekaj let zelo verjetno ne bo izkazala za prav dosti bolj zanesljivo od novega Cliota na primer, cena je pa višja! Že sedaj se na slovenskem Toyotinem forumu vidi, da folk z novimi Yarisi glede zanesljivosti in še posebej kakovosti izdelave niso ravno zadovoljni(čričkov vse polno, crkavajo čudne zadeve, ki ne bi smele na novih avtih!). Yaris je le primer, po mojem ni edini.
Don`t worry, be happy

Boeing ::

Ali so japonski avtomobili res boljši?

Ja.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

klemen22 ::

Ojla folk že doug se nism oglasu.

Ma kake bedarije pišete da ne more biti res. Nek retard je nekje napisal da ne bi imel Forda? Zakaj že a zato ker je slišov od 2 kolegov in od teh dveh kolegov da se jim je pokvaril gumb avtoradia za štimanje glasnosti ali kaj podobnega?:\

Ali so japonski avtomobili res boljši?

Dej kaj je definirano pod boljše? Imam let starega Bimmerja serije 3 in dosti dodatne opreme. Dej povejte mi eno japonsko znamko katera mi nudi takšno lego na cesti, dobre materiale v notranjosti, odlične IN varčne motorje, ZADNJI POGON, itd.? Ni veliko na izbiro kaj?
Torej BOLJŠI avti japonski vsekakor niso, morda so le kvalitetneje izdelani -> torej to ne pomeni da so boljši. Torej je po vaše Toyota boljša od raznih Mečk in podobno?:\ Seveda ni res.
Ne vem, vendar bom povedal nekaj v prit evropskim izdelovalcem avtomobilov:
1. imam BMW 325i - do sedaj niti ene okvare razen rednih servisov - nobenega črička v armaturi NIČ, kvaliteta 1A
2. foter ima BMW serijo 5 staro 3 leta - nobene težave razen rednih servisov - tudi notranjost ohranjena kot nova
3. sestrična ima Ford Focus 1.8 - nič okvar razen rednih servisov, razen enkrat je srala klima - manjša okvarca bid deal
4. stric Honda Accord 2004l. - brez okvare do sedaj, redni servisi
5. teta Mazda 6 - težave non-stop, več na servisu kot v garaži, nepremičnina skorajda:\
-------------
Kar sem hotel povedati je da je važno na kak primerek naletite. Vendar reči da so Japonci pač boljši je brez komentarja. Morda BOLJE IZDELANI GLEDE NA ŠTEVILO ZNAMK. :8) :\
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

nebivedu ::

Klemen22 imam 17 let starega daihatsuja - brez napak dela, nobenih izrednih servisov in pri 300.000km smo mu šele menjali sklopko(taprvo).

Ne moreš pa na podlagi parih avtomobilov govorit o celi znamki. Meni osebno lahko BMW naredi najbojši avto na svetu, ki ga bodo hvalili, jst bom pa čist lepo reku "pač še en BMW". Osebno mi ne potegnejo, tako kot ne osebni mercedesi in ne celotna VAG grupa. Tut japonskih osebnih avtov ne maram, korejcev pa razen hyundaja galloperja(micka pajero) nobenega.

Pa ne da bi bili vsi ti avtomobili slabi, sploh niso, gre pa tukaj za čisto ekonomijo in zaslužek. Vsaka tovarna zna narest avto, ki ne bo crknil in ki bo delal dolgo dolgo časa. Samo kaj naj pa potem naredi s servisi - naj jih razpusti? Ne bo šlo, VAG je že skor kot renault, če ne še slabši. Peugeot in citroen tudi, BMW se bo počasi približal temu z malimi avtomobili do serije 3. Avtomobili crkujejo ko za šalo, da imajo servisi kaj delat, tovarna pa proizvajat rezervne dele. Enako se počasi dogaja japoncem. Sama prodaja avta ni več dost, je treba še tok pa tok delov prodat. In to se pozna na toyotinih malčkih, na hondah, na nissanih, skratka povsod. Celo toyota landcruiser, eden izmed skoraj neuničljivih terencev, je zapadel k temu. 3 leta stari in 100.000km prevoženih že crkujejo, in so vedno več na izrednih servisih, medtem ko 20 let stare toyote landcruiser še vedno delajo samo redne servise pri 700 in več tisoč kilometrih. Enako je z 20 let starimi evropejci. Delajo in delajo(razen opli - te je pa že rja požrla).

Djuro ::

No, še jest dodam svoje v prid japoncem. Vozim Mazdo 323 1.6 (še na fergazer) letnik 90. Ima 180.000 km, kupil sem jo pred 8 leti, ko se je prejšnja lastnica z njo potopila v ljubljanico. Avto je imel ob prevzemu 26kkm (očitno ga je rabila samo za v trgovino :\ ).

Avto je redno servisiran, od tedaj so mi pri okoli 100 kkm šli diski, pri 140kkm pa hladilnik. Sicer na dan naredim povprečno 130 km (če štejem samo službo), ampak še nikoli me ni pustil na cedilu. Tudi pri lanskih -19 pozimi, vžgal takoj.
Se mu pa pozna na plehu, da je začel rjavet (avto zadnji dve leti ni garažiran). Ampak, no upam vsaj, da bo zdržal še nekaj let. Poraba pa dokaj zmerna za tako star avto (6,8 - 7,2 l/100km in cca 4 dcl olja na 10kkm).

Tako, da moj naslednji avto gotovo en rabljen japonc.

Super Sonic ::

"Zakaj že a zato ker je slišov od 2 kolegov in od teh dveh kolegov da se jim je pokvaril gumb avtoradia za štimanje glasnosti ali kaj podobnega?"

Ne niti ne. Bolj zato, ker njegov direktor uporavlja Forda Mondea TDci (2003 letnik) in do sedaj menjal:
- sklopko na klimi?
- common raill visokotlačno črpalko (o ceni ne bi)
- dva strgana jermena
- termostat (avto zakuhal na prelazu v Italiji - smola)
- baterijo (akumulator)
Cena, ki jo je odštel za avto - 4,5 miljone sitotov. Mal sramotno ali ne?

Drugi primer:
Fiesta 1.4 TDCI - kolega menjal:
-zavorne diske
-avto mu je spuščal vodo v kabino, ko je deževalo, zato so mu menjali na levi strani obrobne gume
-klimo

Tretji primer:
Ford focus 1.4 bencin letnik 1998 (avto šola Domžae AMZS)
- nov Ford "zgubil" sklopko pri 3km delovne dobe

Četrti primer:
Ford focus 1.8 TDi letnik 2002
- nov avto je nosilo po cesti v levo. Zamenjana obesa.
- menjan je bil nek računalnik (ne vem kateri, ker je človek hlod in ne pove kaj dosti)- cena 250.000 sit

Peti primer:
Ford Puma 1.7
- ženski ne vžge, če dežuje :D
- za avto pravi, da je non-stop na servisu

Ja malo preveč težav, da bi lahko osebno razmišljal o nakupu takšnih vozil. Kot sem pa zapisal na prejšnji strani - to še vedno ne pomeni, da so vsi Fordi slabi in da ga ne kupovati. Osebno pa, kadar vidim Forda - dobim negativni občutek.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

kekz ::

"Torej je po vaše Toyota boljša od raznih Mečk in podobno?"

Seveda! Ali ni to že splošno znano dejstvo? Sem mislil, da sploh ni več treba debate o tem. :\

Vajenc ::

Pred ~ 10-15 leti je bilo veliko kvalitetnih znamk in modelov. Od Renaulta R5 in katrca sta imeli zelo vzdržljivi mašini, le pleh je bil bolj plehek. Pa Mercedes je bil pojem, kar danes ne velja več. Alfe so bile takrat v upadu, pa se za razliko od drugih sedaj izboljšujejo, z disel mašinami JTD pa se obenem dviguje tudi Fiat. Japonske firme Toyota, Mazda, Honda imajo nekako konstantno kvaliteto, ki je po vaših prebranih povstih, začela šele sedaj padati. Se mi pa zdi, da če kupiš nov avto je ponavadi vseeno EU/Japan, ker ga boš verjetno po 5 letih prodal, do takrat pa ne uidejo redni servisi, ki imajo danes zelo podobne cene, ne glede na znamko.
Še ena od bivšega serviserja, ki pravi, da je Honda zato tako zanesljiv motor, ker je mašina narejena tako preprosto, da ima zelo malo točk, kjer bi se teoretično lahko kaj pokvarilo.

jRk0 ::

obenem pa pri svoji preprostosti dosega dobre rezultate. naj se ucijo tile evropejci malo =)
You fuck up once, you loose two teeth.

Vajenc ::

Še mogoče zakaj so japonski avtomobili ne glede na razred, ponavadi bolj natančno sestavljeni kot konkurenca. Ker so bili japonci pionerji pri robotizaciji delovnega procesa (ala reklama za picasso) in imajo za korak modernejšo robotsko tehnologijo kot konkurenti.
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5515635 (7623) Fizikalko
»

avtomobilske znamke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
869079 (6301) iNooby
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
676807 (5543) Kilgore T
»

Toyota proti GM?

Oddelek: Kaj kupiti
201921 (1161) Vikking
»

Ford odpušča (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
1797376 (4984) Thomas

Več podobnih tem