» »

Katerega karavana se najbol splača kupit

Katerega karavana se najbol splača kupit

1 2
3
»

ali3n ::

v minhnu si z njimv 8ih urah če se zmerno pelješ.


Ne vem kako ste vozil, sam jest sem bil z Berlingotom (5 ljudi + prtljaga; navadn diezel - ne HDI -> max 120kmh, v klance 70 )v dobrih 4ih urah v Munchenu :D očitno je tvoj oči pozabu ročno odtegnit...>:D boga 325! V 11 urah sem bil v Berlinu...

Tista primerjava Mondeo 2.0 in Honda VTI v Vrhniški klanec mi pa še zmer ni jasna.. verjamem da ste prehitel VTECa, sam pomojem je šofer spal, bral časopis al mu je pa sopotnica blowjob delala! Moja ponudba izpred parih mesecev še zmeraj velja.... (čakam da nardiš izpit in da ti oče zaupa Mondea).

Pa ne primerjaj X5 z Land cruiserjem - primerjava je totalno neumestna; LC je tudi Terenc, X5 pa SUV; en za cesto in blato, en bolj za cesto kot blato...

se vidmo na NESTu.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ali3n ()

flipflop ::

v minhnu si z njimv 8ih urah če se zmerno pelješ.

To si se zmotil. Tak čas je potreben za avtobus,če se vmes še ustavljaš.;)

krneki0001 ::

Iz novega mesta do minhna sem rabil 3 ure pa pol s petko turbo. Mislim, da je to kr dober čas za samo 1,4 mašino. Z 2,5 V6 mašino bi pomoje rabi 3 ure al pa še manj za isto razdaljo, ker turbaka je treba vsake pol ure počas vozt, da se turbina mal spočije, pa da se mašina mal pohladi.


LP
Nebivedu

budili ::

nebivedu dost dober povprecje, a ti to vmes mal stoparco skrivaj zaustavljas>:D

ne res divje, nasmu direktorju s 7-ko se ni ratal kaj takega pa recmo se da je kar nekaj dnarja v Avtriji za kazni pustil

kok je km od Novega mesta do Minhna cca. 500km, 500km/3.5h, 142km/h povp. NO WAY! mogoce ponoci! A lahko zracunas kako hitro bi moral furat po avtocesti da dvignes enih 90-100km povp v SLO na 140km/h do Minhna

drugace najbolj za turbino je cca. 1 ura na max potem se pa v trenutku na pumpo ustavit, baje da kar poka od nje

pri sluzbnemu vw je pri 80000km sla turbina, ne vem zakaj je pa avto delal tudi po 10ur naenkrat (se najboljs povp. je blo cca. 800km iz Nemcije v 7.5 urah, sva se menjala s kolegom in Avstrijo prevozila z rizikom vecinoma cez 180km/h).

Drugac kako vozite recimo zvecer ce ste zmatrani, mene po celem dnevu piz.. pa recimo da moram zvecer pridet se domov resi edino mal hitrejsa voznja, mal mi pumpa hitrej dela pa manj sem zaspan, neverjetno kako sem lahko bolj skoncentriran pri 180 pa na gor kot da pocasnej vozim.:\

IceIceBaby ::

budili, turbina je pri 80k crknila zato ker ste hladen avto terali in zato ker ste vročega ugašli. Če voziš hitro po avtcesti pol pa na počivališču takoj ugasneš avto se bo turbina še vedno vrtela z par 10000 rpm dotok olja pa se ustavi in takrat se obrabi toliko kot v nekaj 10k km normalne vožnje. Pa še izredno vroča je ta zadeva in olje rabi tudi za hlajenje. Jaz sem zadnjič probal po avtocesti mal hitrej vozit tko da je turbina delala na polno pol sem se pa ustavil na bencinski in je turbina žarela živo rdeče :)

Drugač jaz se po tujini ne vozim dost. Ampak ko se pa po slo. vozim pa večinoma okol 120 vozim po navadnih cestah in 150 po avtocesti :) Pa ne da divjam, samo če je prazna cesta se da kamot 120 peljat brez da bi koga ogrožal. Če pa hitro voziš maš pa pomoje tut na navadni cesti lahko povprečje okol 140. Na avtocesti pa itak do konca :)

Če sem pa zaspan, jezen al pa da se kej slabo počutim se pa 90 peljem pa okna odprem da se mal zbrihtam. Pa radio mam ful naglas pa probam si neki zanimivga najdit med vožnjo. Ovinke furam po idealni liniji al pa kej podobnga :)

budili ::

govorimo o povprecju na 500km ki ni samo avtocesta, ne o odseku Postojna-LJ ki je 50km pa se zdivjas

edino ce ti racunas povprecje brez tunelov,tankanja, cakanja na meji (me zanima s kako hitrostjo si preckal AVST-Nemsko mejo:D ?), aja saj res ni meje sam zapeljes pa kako kraco nad 10mio s tujo registracijo pa so ze za tabo

s turbino se je dokaj lepo delalo, vsaj jaz sem `shladil` s pocasnejso voznjo preden sem ustavljal, se pa vedno najdejo izjeme

IceIceBaby ::

aja...na čakanje pa sploh nisem pomislu :) Maš prav...že ena minutka čakanja na mestu povprečni hitrosti nardi kar precej škode.

Za turbo avtomobile od firm pa jaz veliko primerov poznam ko so po 20, 30k turbine crknile. Ker je avto od firme noben ne pazi na njega pa velik ljudi ga vozi itd.
Nevem če je blo tko pri vas, ampak ponavadi je. Drugač turbine ne crknejo kr tko pri 80k.

budili ::

moje mnenje glede turbin:
edino kar je zlo fino je da je avto tako zivahen, na avtocesti lahko zlo dobo sodelujes pri menjavi pasa, ker nekaterim ze pri 160-170km/h zmanjkuje, turbina pa kar vlece
primerjava je lahko samo kak 6 valjar to pa stane

slabosti: mislim da ni zanesljivo za dolge proge pa zlo velike hitrosti,pac za koga za posminkirat na kakem semaforju, nam je povprecno vw pokuru 12l, pa zivlj. doba napram 6valju, mislim a se zezamo?

me zanima ce so tdi-ji kaj boljsi glede tega oz. a je kaka razlika med dovodom/vrtenjem turbine...

krneki0001 ::

Tko da si bomo na jasnem. Moj turbak je letel 215 al pa mal čez in sem celo avstrijo prevozil s hitrostjo 200km/h(potem sem dobil domov pošto in kazen 4000 šoilingov - takratnih). Iz NM do LJ je 72km, ki jih prevoziš iz petka na soboto zjutraj, ko je prazna cesta v 25 minutah - (sprobano) iz lj do jesenic je tudi zjutraj vse prazno in se da full hitr vozt, na meji sem imel srečo in sem samo čez peljal, tako da ni bilo nobenih oviranj, samo enkrat sem se vmes ustavil in sem že prej zmanjšal na najmanjšo možno hitrost, pri kateri se turbina vrti z malo obrati in tako vozil 2km do pumpe, kjer sem 5 minut čakal z prižgano mašino, preden sem ugasnil avto, da bi natankal bencin.

Za turbake velja, da če jih hočeš imeti dolgo;
prižgi počakaj 8 do 10 minut in potem pelji 8km pod 2500 obrati(pozimi še dlje) in šele nato stisni gas,
Ko se ustavljaš par kilometrov prej zmanjšaj hitrost toliko, da turbina začne ugašati in se hladiti, ter potem ko se ustaviš pustiš laufati motor še par minut, da olje odteče iz turbine in da se ta shladi večina jih ima vodno hlajenje, tako da še to pomaga pri hlajenju.
Sam sem to redno počel z mojim avtom in ko sem prodajal avto sem imel skoraj 450.000 kilometrov narejenih. kupil sem avto s 130.000km prevoženimi in sam naredil še 320k kilometrov, z menjavo:
1X turbina - je šla malo po tem ko sem kupil avto - najbrž jo je bivši lastnik orenk zgonu
1X menjalnik - uničila moja malenkost, ko sem norel in bremzal samo z menjalnikom iz 200 na nulo, da vidim kako se ustavlja avto na hitro takrat je na mobikrogu crknu menjalnik in podrobilo je zadnje diske, ki so itak bili za zamenjat
1X prvi in 2x zadnji diski
1X prvo steklo
Poleg standardnih menjav - svečk olja in filtrov


LP
Nebivedu

P.S. Pa nej mi en pokaže kako petko turbo z tok kilometri prevoženimi.

P.S. Pa še eno opozorilo - Kdor bo kupoval turbaka L89 naj pazi!!! Imam doma še nekje cifro karoserije mašine in karoserije - pa nej me prej pokliče, ker sem videl da je novi lastnik zbil kilometre na 80.000 - To naj bo vsem v opozorilo!!!

sebastjan v ::

Rok

2.0 v6 proti 1.6 4 zyl , manjša teža na hondini strani?
Nor si ti, pa če verjameš ali ne-tudi Esi(84kw) butne dol tistga tvojga 320i
V klanec že mogoče, da je treba prestaviti eno prestavo dol(pri vti), če je prehud-ampak mondeo jo še zmeraj ne bo dol butnu.ne v klanec pa ne dol in ne na ravnini
Iz enih tvojih prejšnjih prispevkov sem razbral, da tvoj oče uvaža avtomobile, zakaj pa pol podčrtuje v salamonu audie quattro? v tujini so cenejši! :D

Glede divjanja hond/bmw na kamniških in okoliških cestah:veeeeeliko več jih divja z hondami...
Šlo se je pa za tole:honde ali kake druge jap avte lahko teraš do nezavesti, pa ti ne bodo pokazali zob, za razliko od drugih evropskih znamk...

Glede m3 nisi razumel bistva-večina teh avtov je zguncana do amena, no to se tudi nanaša na zgornji paragraf....
Pa nsx ali s2000?

Tisto o puščavi- nekje v teks.puščavi delajo teste večine novih avtomobilov-tj.test vzdržljivosti in ni šlo za noben rally....
Japonci-impreza, evo so preblizu tovarniškim izdelkom in večinoma sploh niso wrc, za razliko od peugeota, ki nima nobene zveze z fabriškim, saj stane čez M$.

Stabilnost džipov:lani sta v zda dobila samo en 2 drugi 3 zvezdice(od petih) za stabilnost od džipov landcruiser in cherokee, pa sta bila daleč pred ostalimi, od avtov pa acord(5)

IceIceBaby ::

sebastjan, še vedno mi nisi odgovoril koliko km si naredil z 320ko in koliko z hondo.
Po tvojem zadnjem postu sem prepričan da se z BMWjem še nisi peljal, za VTI pa tudi dvomim.

Btw...če si mislu 2,0 6 cilindrov na BMWja si falil. 320ka tanova ima 2,2 kubični vrstni šestvalnik.

sebastjan v ::

kst-če bi malo bolje spremljal poste, bi lahko vedel da ni šlo za tanovo 320-ko, pa tud vem, da ima 316,318 1.9 motor.
Sicer pa tule se je šlo samo za kvaliteto avtomobilov, kolikor je komu kaj všeč je njegova stvar, eni dajo na imidž in znamko, drugi na kvaliteto, tretji na praktičnos, eni vsakega nekaj.

Primer britanske raziskave

anketa o zadovoljnosti kupcev z dol.avtomobili:na vrhu so bili sami japonci.prvi je bil lexus-se mi zdi,
pa tudi o kvaliteti jap.vozil mediji na široko govorijo:
drugo vprašanje.na kaj so pozorni pri nakupu avtomobila:
1.kvaliteta:40% anketiranih
2.oblika, všečnost 25%
3.praktičnost 10%
4.?

Cele ne vem na pamet, važno je da tu bistvo:
Zakaj potem ni 40% japomskih vozil v britaniji?

IceIceBaby ::

"Bmw320 i 6-valjnik- zakaj nisi v primerjavo vzel raje civica 1.6 vti, ki ga dol butne za malo šalo"

Tole si napisal. Jaz sem ti lepo odgovoril da bmw 320 (aktualni model) nikakor ni mala malica za hodico.

Torej, tukaj je šlo izključno za zmogljivosti in hitrost. Jaz sem vozil oba avtomobila, sicer civica bolj na kratko, BMWja pa kar precej. Koliko km si pa ti naredu v teh avtomobilih pa še vedno nisem zvedu. Tko da domnevam da še vedno govoriš na pamet.

Btw...kvaliteta ne pomeni samo to da se avto ne pokvari. Kvaliteta pomeni tudi materiale v notranjosti. Pravi les, usnje, kvalitetna plastika itd. Kvaliteta pomeni tudi ergonomijo v notranjosti, da se vsedeš v avto in je vse pri roki itd.

sebastjan v ::

Eto, kst kvaliteta materialov pomeni tudi, da se barva z njih(v notranjosti) ne lušči po nekaj letih.
Sicer pa verjamem, da lahko ima nek avto boljše materiale v notranjosti kot drug, ali pa samo izgleda, da ima boljše. Sicer pa ne vem, kaj je v teh bmw, ene in iste notranjosti zadnjih deset let.
Pa serijske napake na senzorjih na sedežih(za airbag) v trojkah 1-2 let starih, vem za tri take, ki so morali sami plačati za zamenjavo le teh(40-70ksit)?
Če poznaš bmw-e, bi moral za to slišati, na servisih pa so jim rekli, da so sami odgovorni za nastalo okvaro, češ, da ko sesaš avto, ne smeš s koleni lezti po sedežih????
:D

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

jebesh serijske napake. Mitsubishi je tudi skrival 10 let svoje napake in ni vpoklical nobenga avtomobila, pa je blo dost kritičnih stvari. Pa zarad tega ne mislim da je mitsu slab avto. Smo meli carismo doma in je bla res dobra, ampak hočem povedat da so pri današnji proizvodnji serijske napake nažalost nekaj normalnega. Odnos do strank je pa spet svoje poglavje.
Sicer pa nisem nek BMW fan, niti jih ne poznam prav dobro tko da nevem za vsak vpoklic in za vsako serijsko napako. Ampak mislim da BMW ne izstopa iz povprečja.

Drugače se pa strinjam da je težko povedat kaj je dober material. Ampak za mene je orehov les na konzoli vsekakor boljši od plastičnega ponaredka.

Ampak pustmo to, niti nisem reku da so japonci kej slabši kar se materialov tiče. Sploh če kupuješ v istem cenovnem razredu so pomoje čist primerljivi. Ampak debata je tekla o zmogljivostih.
Če lahko zrihtaš kakšnega VTIja bom tudi jaz probal se zmenit da bo lastnik z 320ko prišel pa gremo lahko sprobat kaj gre bolj.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Predelava avtomobila (BMW) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12016982 (15304) Dr_M
»

Vaš sanjski avtomobil? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8341570 (40158) krneki0001
»

kateri avtocic (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14610271 (8128) krneki0001
»

BMW novosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
829110 (8108) ||_^_||
»

Kateri avto do 200k?

Oddelek: Loža
492552 (1943) krneki0001

Več podobnih tem